PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 19834 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5375 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Bel 19-07-2016 In de winkel gekocht
In Doetinchem

Dichtbij, ruim winkelpand, makkelijk parkeren en breed en diep assortiment tbv onze keuze.

Duidelijk uitleg tav aanbod. Doordat de software in de tv niet juist was werd er zonder problemen een nieuwe tv bezorgd.

Assortiment
Door aanwezig assortiment konden we een goede keuze maken.

Extra toelichting
Ondanks dat de winkel gesloten was werden we toch door iemand van de administratie te woord gestaan. 👍

FenB 19-07-2016 In de winkel gekocht
Breda

Heel veel modellen staan overzichtelijk opgesteld, waardoor vergelijken gemakkelijk is.

Alles wat je nodig hebt in een handomdraai geregeld. Wel iets teveel gericht op bijverkopen. Bij een dure tv zou een onderhoudsset ook gratis meegefeven moeten kunnen worden.

In een woord; enorm!

Aanbeveling
Iets te commercieel in de verkoop, de balans met service is niet helemaal in orde.

Extra toelichting
Prima winkelervaring, voor herhaling vatbaar!

Kees Jongenelen 19-07-2016 In de winkel gekocht
Breda

Per merk een aparte overzichtelijke indeling; er wordt gelegenheid gegeven eerst op mijn gemak rond te kijken voordat ik om nadere info vraag. De mogelijkheid om zo met mijn wensen en ideeën me te oriënteren op mogelijke alternatieve modellen die ik zou willen kopen.

Er werd betrokken ingegaan op mijn vragen. Een benadering die ik eerder thuis had in de chat, werd in de winkel door de verkoper voortgezet: belangstellend, meedenkend met mijn vragen, en met suggesties die goed aansloten daarop.

Assortiment
Per merk een afdeling met de meest gangbare maten, modellen en de meest recente ontwikkelingen. Ook een afdeling winkelmodellen (inruil en andere artikelen).
Door de ruimte in de winkel heb ik alle gelegenheid om me rustig te oriënteren op het aanbod in relatie tot de wensen en vragen die ik had.

Aanbeveling
Priis - kwaliteitverhouding is goed; Bij aangeboden prijs in de chat sloot de winkelverkoper goed aan.
Een niet meer verkrijgbaar winkelmodel van de tv die ik in de webshop had gezien leidde uiteindelijk tot een offerte van een nieuw model met behoorlijke korting! De verkoper in Breda ging daar goed mee om en maakte het, mede door zijn presentatie en suggesties, voor mij eenvoudig en aangenaam om dit aankoopbesluit te nemen.

Erica 19-07-2016 Via de website gekocht

Gewoon hdmi kabel bij installateur gekocht en meteen vetaald met ideal

Gewoon kabel bij zich en meteen gekocht

Alles bij zich

Aanbeveling
Altijd mensen aanwezig met goed en vooral eerlijk advies

Gewoon zeer tevreden

Job Van Willigenburg 19-07-2016 Via de website gekocht

Kon wat ik nodig had snel vinden!

Werd via de site snel geholpen met mijn vragen. En daarna belde ik en had ik binnen 10 seconden iemand aan de lijn die mij goed hielp!

Assortiment
Ze hadden niet wat ik wilde maar boden een beter alternatief aan voor dezelfde prijs.

Dat is op dit moment

Extra toelichting
Ik zou ze zeker nog een keer gebruiken om te bestellen en dan hoop ik op dezelfde service.

Hans 19-07-2016 In de winkel gekocht
Breda

Goed ingedeelde en duidelijke website. Voor vragen kun je meteen schatten met een medewerker.

Duidelijke uitleg en erg behulpzaam, vriendelijk personeel.

Aanbeveling
Al meerdere malen een televisie gekocht doordat wij hier altijd erg goed geholpen zijn.

Extra toelichting
Personeel weet veel van de producten die ze verkopen. Ik vind dat erg belangrijk, ze hebben interesse in hun vakgebied.

Mike Schram 209018 19-07-2016 In de winkel gekocht
Breda

Rustig rondkijken, makkelijk de winkel te bereiken en qua setting/kijkervaring rustgevend

zeer goed geholpen, meer gekocht dat ik eigenlijk van plan was, maar wel heel tevreden

Assortiment
Jammer dat de Philips 55PUS6501 er niet stond maar verder hebben ze wel heel veel wat je rustig kan bekijken.

Aanbeveling
Makkelijk te bereiken, grappige mix (barbeque spullen en tv's)

Joemrati 19-07-2016 Via de website gekocht

Bestellen ging gemakkelijk via chat met medewerker. Supersnel en er werd direct gereageerd zonder te hoeven wachten.

Had nog 2 minuten om bestelling rond te krijgen, zodat TV de volgende dag nog geleverd zou worden. Via chat zou medewerker regelen dat TV toch nog de daaropvolgende dag geleverd zou worden. Ondanks dat na mijn bestelling in de daaropvolgende mail stond dat de TV 2 dagen later geleverd zou worden, kreeg ik via de chat de garantie van medewerker dat TV de volgende dag geleverd zou worden. Afspraak keurig nagekomen!

Assortiment
Precies datgene op voorrad dat ik zocht.

Aanbeveling
Afspraak werd keurig nagekomen. Waar de levering bij andere winkels langer op zich zou laten wachten, was ik bij PlatteTV.nl, de volgende dag reeds de trotse eigenaar van een Philips Ambilight TV. Waar andere concurrerende internetwinkel rommelde met prijs per dag, bleef deze hier stabiel. Actie liep namelijk de hele week op het model.

Extra toelichting
Contact met medewerker via chat was super! Snelle, betrouwbare afhandeling en uiterst vriendelijk! Complimenten!

EJ Samsen 18-07-2016 Via de website gekocht

Je kunt makkelijk het type tv die je wil hebben vinden en vervolgens filteren op diverse criteria.

Nadat je je keuze hebt gemaakt krijg je een mail met een alternatief wat volgens de verkoop een betere keuze is en dat voor de zelfde prijs als je originele keuze.

Assortiment
Een zeer ruime keuze voor een goede prijs.

Aanbeveling
Een ruime keuze en een goed advies voor een geweldige prijs.

Extra toelichting
Een winkel met een goed assortiment, echt een aanrader.

herman 18-07-2016 Via de website gekocht

wij zijn langs geweest in utrecht, ziet er helemaal tip top uit

zeeer tevreden over de monteur die onze tv kwam installeren, een hele goede uitleg

Assortiment
ruime keuze, en een goede voorlichting

Aanbeveling
ik zou het iedereen willen aanbevelen, goede service,goede prijs verhouding, goede voorlichting vooraf

Extra toelichting
super tevreden, voor die tijd me suf gezocht op internet naar deze tv.maar platte tv kwam toch als goedkoopste uit de bus !!!!!

Mevr S Postuma 18-07-2016 Via de website gekocht

goede website met duidelijke informatie over producten.

Wat vragen gehad over aansluiting van de TV, via de live chat, goed opgelost.

Assortiment
Kon snel mijn TV vinden die ik wenste, goed assortiment.

Goede duidelijke informatie.

Extra toelichting
TV die ik wilde was niet voorradig een heel goed alternatief gekregen.

Joke Lindewegen 18-07-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

werd prima geregeld,kreeg hem per post thuisbezord

Aanbeveling
de tv werd verkocht met 3 ambylights achteraf waren het er 2.Na telefonisch contact kon ik hem ruilen voor een grotere tv die wel 3 ambylights had.Prima service!!

CP 18-07-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

makkelijk parkeren voor de deur, alles goed uitgestalt en geprijsd

Door een probleem bij de fabrikant kon ons toestel niet afgeleverd worden, plattetv heeft er toen alles aan gedaan om ons toch tussentijds confortable tv te laten kijken!

Assortiment
Wij waren op zoek naar een niet zo gangbaar model, maar plattetv had ook deze op voorraad terwijl we bij diverse andere bedrijven geweest waren die dat model niet hadden...

Aanbeveling
Totaal plaatje klopt service, prijs maar vooral dat de (zeer vriendelijke) verkopers er echt verstand van hebben, geen verhaaltjes gewoon duidelijkheid!

Mikel Eringfeld 18-07-2016 In de winkel gekocht
Doetinchem

Duidelijke uitleg op de site, waardoor bestellen erg makkelijk wordt.

Tijdens het afhalen in de winkel nog enkele vragen gesteld, waardoor de bestelling vlot aangepast werd. Kortingen vanuit de oorspronkelijke bestelling werden zonder problemen overgezet, TOP!

Assortiment
Voor mijn wensen, waren er meer dan voldoende keuzemogelijkheden.

Aanbeveling
Overzichtelijke webwinkel met duidelijke teksten en plaatjes, nog betere uitleg nadien in de winkel, volop keus; voor elk wat wils!

Don 18-07-2016 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen via de site en daarna nog even voor de zekerheid gebeld

Alles was goed

Louis 18-07-2016 Via de website gekocht

Vanuit mijn stoel iets bestellen in een duidelijk opgezette webwinkel

Snel telefonisch contact, correcte hulp

Extra toelichting
Ik zou niet weten hoe het bestellen gemakkelijker kan! Binnen 24 uur afgeleverd en bij een vraag zeer snel contact kunnen maken met servicecenter en adequaat geholpen. Klasse

michaelbeek10 18-07-2016 Via de website gekocht

Snel het artikel gevonden en besteld.

Assortiment
Ook voor te gamen hebben ze genoeg spullen, zoals stoelen en stuurwielen.

Aanbeveling
Gewoon een super winkel, online maar ook de gewone zaken.

Ardi 18-07-2016 Via de website gekocht

Winkel goed bereikbaar en makkelijk inladen van de aankoop.

Prima uitleg over zaken waar ik toch nog vraagtekend bij had. De medewerker hielp prima bij het inladen.

Assortiment
Heb een aanbeveling gekregen van een TV die ik nog niet eerder had gezien.

Extra toelichting
Had graag van te voren wat meer gehoord in de chat over de uitgebreide garantie.

Duco 18-07-2016 Via de website gekocht

Klik, betaal, in huis, klaar!

Aanbeveling
Wellicht kom prijs een paar tientjes om laag maar uiteindelijk het waard!

Hugo 18-07-2016 Via de website gekocht

Bestellen is makkelijk, winkel is overzichtelijk.

TV besteld, kort hierna email gekregen dat er een nieuwer model is voor het zelfde bedrag. Gelijk order laten veranderen. Super service!

Assortiment
Veel keus aan tv's en montage materiaal en nette prijzen.

Aanbeveling
De combinatie van het makkelijke bestellen, snelle levering en de nacontrole over de bestellingen door platte tv zorgen ervoor dat ik deze winkel aanbeveel.

Hans 18-07-2016 Via de website gekocht

alles verliep vlot, behalve de levering. niet zoals beloofd vandaag besteld morgen binnen. Het was vrijdagochtend besteld, dinsdagmiddag binnen.

ik werd attent gewezen op een nieuwer type voor dezelfde prijs.

Assortiment
voor mij lastig te beoordelen, maar ruim voldoende leek me.

zie hierboven

Nadia 18-07-2016 Via de website gekocht

Erg makkelijk te bestellen op de site. Je kan ook direct terecht met vragen middels de aangeboden chat

Erg tevreden met de service, heb de tv voor een aangepaste prijs gekregen

Assortiment
Bijna elk type is ook te verkrijgen op plattetv.nl
Erg ruim assortiment

Aanbeveling
Groot aanbod, goede service en super snel geleverd!

Extra toelichting
Mooie tv gevonden, bleek op een andere site echter goedkoper. Na gesproken te hebben met een medewerker heb ik hem voor dezelfde prijs gekregen. Op de website is de prijs ook direct aangepast, super! Met de bestelde tv ook erg tevreden, had hem de volgende dag al in huis.

Liesbeth 17-07-2016 Via de website gekocht

Vriendelijk personeel

Ik denk goed heb er nog niet mee te maken gehad

Groot assortiment

Extra toelichting
De levering was echt super snel kei goed

Michiel Gelderland 17-07-2016 In de winkel gekocht
Breda

Makkelijk benaderbaar personeel. Staat klaar voor vragen.

Tv werd dag eerder geleverd

Assortiment
Tv die ik wou was er niet meer, maar was vervangen door een nieuw model. Deze heb ik heb genomen

Prima service, Snelle levering

rutten 17-07-2016 In de winkel gekocht
doetinchem

alles was goed te zien en bereikbaar

ben uitstekend geholpen met een zeer goede uitleg over het artikel wat ik heb gekocht

vond het assortiment uitgebreid

Aanbeveling
vond het een goed winkel

Extra toelichting
kwam 10 minuten voor sluitingstijd werd nog uitstekend en heel geduldig geholpen dat vind ik geweldig in veel winkels kijken ze je de deur uit of komen ze niet na je toe

marcel 17-07-2016 In de winkel gekocht
breda

overzichtelijk en ruimtelijk ingericht

nemen de tijd voor je en denken met je mee

Aanbeveling
fijne winkel, goede service en denken mee

wat meer producten tot 900 euro zou welkom zijn

Jos Zon 17-07-2016 Via de website gekocht

Gemak dient de mens wordt wel eens gezegd, maar dat geldt zeker bij platte tv. Men ondersteunt je op alle fronten en de site is simpel te doorlopen. Geen gezoek maar binnen enkele seconden wat je nodig hebt

De service is uitstekend. Men begeleidt je van seconde tot seconde als je dat wil via de live-chat en het lijkt erop dat men 24/7 werkt want ik heb een keer in de ochtend de live-chat gebruikt maar ook rond21.00 uur 's avonds en ik kreeg steeds nagenoeg per ommegaande antwoord. Enige manco is verzending op sommige momenten via PostNL want dat bedrijf levert haar bestellingen niet op de momenten dat zij dat aangeven.Een andere transporteur levert wat mij betreft een 10 op

Assortiment
Men heeft eigenlijk alles op het gebied van tv, van alle mogelijke tv's tot ook allerlei accessoires die je nodig kan hebben. Fantastisch

Aanbeveling
Men heeft alles goed op een rijtje en weet ook alles aan te bieden, terwijl men daarnaast nog eens goedkoop is

Ga zo door

Rob 17-07-2016 Via de website gekocht

Via de mail meerdere vragen gesteld. Direct antwoord gekregen.

Goede duidelijke en bruikbare antwoorden via de mail gekregen. Product in goede staat en binnen2 dagen ontvangen.

Prima service!

Willie Bosch 17-07-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

online heel goed geholpen daarna naar het filiaal gegaan en uiterst tevreden over de winkel

ontzettend fijn goed advies en ook wat je nodig hebt om de kwaliteit van tv kijken in huis hebt. eerlijke antwoorden

voldoende keus

Aanbeveling
omdat ik zelf zo tevreden ben

Extra toelichting
de chat is enorm fijn ik ging eerst voor een andere tv toen werd mij gevraagd of ze een alternatief aan mochten bieden,er werd mij gevraagd wat ik uit wilde geven en ze kwamen met een lg voor een hele leuke prijs en ben hem de volgende dag in Arnhem gaan bekijken ook werd mij een service pakket met korting aangeboden wat in de winkel ook overgenomen werd+ook nog 100 euro chat korting Fantastisch

astrid 17-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijke informatie website

Snelle levering

Veel keuze

Aanbeveling
Correcte en vlotte levering, goede info bestelprocedure

vannidejo 17-07-2016 In de winkel gekocht
nijmegen

Goed advies, mogelijkheid om TV te laten installeren, wat dan vervolgens ook fantastisch gedaan wordt!!

Assortiment
Veel keuze, diverse merken en mogelijkheden

Aanbeveling
Vriendelijke bediening, goede adviezen, prettige winkel. Installatie helemaal goed, uitleg super.

Ton 17-07-2016 In de winkel gekocht
Breda

Product is goed te vinden

Het advies is goed

Assortiment
Een passende steun. Wat wil je nog meer?

Aanbeveling
Helder, duidelijk en eerlijk!

Extra toelichting
Online een keuze gemaakt, fysiek is deze keuze bevestigd en is de aankoop gedan.

William 17-07-2016 In de winkel gekocht
Utrech

Erg makkelijk te vinden en snel te bereiken vanaf de snelweg. Tevens kan jee er gratis parkeren

Top service. Wanneer je naar de winkel gaat, wordt je geholpen bij het doen van de juiste aankoop.

Assortiment
Winkel is duidelijk ingedeeld in de verschillende merken. Wanneer je iets nodig hebt, hebben zij in het magazijn nog een groot assortiment. Deze kunnen zij er ook bijpakken en laten zien.

Aanbeveling
Erg klantvriendelijk en behulpzaam. Ook de prijzen zijn netjes. Ik zou deze winkel zeker aanraden

Extra toelichting
Persoonlijk goed advies gehad.

Robert Tangelder 17-07-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Ik heb mijn toestel in Nijmegen afgehaald. Kom daar niet vandaan dus moest eerst even de parkeergarage zoeken. TV aan de achterzijde van de winkel opgehaald. Alles goed te bereiken.

Ik had eerst via internet een ader toestel gekocht maar deze bleek net voor mijn verkocht te zijn. Daarom heb ik een aanbod gekregen om het zelfde type toestel te lopen en als compensatie voor het mislopen van mijn eerste koop heb ik wat korting gekregen heb het andere toestel.
Ook goede uitleg in de winkel.

Gewoon zeer veel keus.

Aanbeveling
Uitstekende service en Goed bereikbaar, veel keus en goede service en uitleg in de winkel.

Extra toelichting
Ben ook super tevreden met mijn aankoop.

Wurff 16-07-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Ruime winkel waar je relax kunt zitten om te luisteren of te kijken.

Nemen rustig de tijd om je de verschillen tussen de diverse systemen duidelijk te maken. Helder verhaal zonder het te technisch te maken en geen tijdsdruk. Relax lekker luisteren/kijken en je krijgt er een kopje koffie bij.
Na de levering vragen over de installatie of een snoertje te kort?
Een belletje en het is opgelost.

Aanbeveling
Ruime showroom met vriendelijk deskundig personeel.
Nette prijsonderhandeling en snelle levering.
Aftersales met dezelfde aandacht als de sales.

Tax 16-07-2016 In de winkel gekocht
Breda

Duidelijke website en wij hebben met volle tevredenheid gebruik gemaakt van de on-line service/ informatie van een verkoper.
Hierdoor een nette offerte via e-mail toegestuurd gekregen.

Kennis van zaken aangaande het verouderde en vernieuwde systeem van hetzelfde merk en installatie advies.

Assortiment
Van een bepaalde klasse of segment een duidelijk en overzichtelijke winkel. Ook op internet veel keuze.

Aanbeveling
Ruimte, overzicht en de mogelijkheid om het een en ander uit te proberen.

Extra toelichting
Via collega's het advies gekregen om bij deze winkelketen te gaan informeren en zoeken naar het product naar waar wij zochten. De naam van de winkel zou mij in eerste instantie tegenhouden, maar blij dat wij contact gezocht hebben.

Peter 16-07-2016 Via de website gekocht

Makkelijk te bereiken en goed ingericht

Alles top, verkoper goed op de hoogte

Te veel staan

Aanbeveling
Goede service en direct antwoord op je vragen

Top, ga zo door.

ID 208907 16-07-2016 In de winkel gekocht
Breda

Ik vind het ideaal dat de producten op de website ook in de fysieke vestigingen te zien zijn.

Heel vriendelijk geholpen, goede uitleg. Vragen die we hadden zijn beantwoord.

Assortiment
Het assortiment is goed, maar niet te ruim. In andere winkels is het assortiment vaak overweldigend, maar bij PlatteTV Breda precies goed.

Absoluut!

schennink 16-07-2016 In de winkel gekocht
Arnhem208966

gewoon goed bereikbaar

perfect geholpen

genoeg keus

Extra toelichting
alles is duidelijk , no nonsens

Wim Guijt 16-07-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Via een vlot contact werd direct en overtuigend gereageerd op mijn concrete vragen.

Onze aanschaf werd vlot afgehandeld en voorzien van relevante praktische suggesties, zoals welke garantie verlenging mogelijk is en hoe de tv het beste is te onderhouden.

Assortiment
Wij hadden ons huiswerk gedaan, maar hoe sommige aspecten werkelijk over komen kun je alleen goed in een winkel zien. Dankzij het ruime aanbod hebben wij onze keuze vlot compleet kunnen maken.

Aanbeveling
Laten zien wat er te koop is, hebben breed assortiment en no-nonsense antwoorden op mijn vragen.

Extra toelichting
De mogelijkheid om je oude tv in te ruilen was voor ons ook een belangrijke overweging.

Evert Van der hoek 16-07-2016 Via de website gekocht

Wij hadden een bestelling geplaatst en betaald en toen bleek ie niet meer leverbaar te zijn en toen werd ons een betere duurdere versie aangeboden voor het zelfde geld als onze eerste keus!top en snelle respons en levering!

Aanbeveling
Gewoon een eerlijke winkel die de klant als koning behandeld!

Nijmegen 16-07-2016 Via de website gekocht

Snelle en duidelijke website.

Had een ander type van LG led tv besteld, was even niet in voorraad en ze gaven voor dezelfde prijs eentje die een stuk duurder was, dus chapeau.

Extra toelichting
nee, echt geen negatieve op of aanmerkingen, zelfs in de weekenden krijg je gewoon doorlopende mail.

Familie tl 16-07-2016 In de winkel gekocht
Doetinchem

Prettige professionele begeleiding

Extra uitleg over garantie, prima service

Assortiment
Veel op voorraad, erg uitgebreid

Aanbeveling
Door de professionele hulp erg aantrekkelijk, en aanbevolen.

Extra toelichting
Ga zo door, klant voor het leven er bij.

van den Berg 16-07-2016 Via de website gekocht

Mede door de livechat direct goed geholpen een juiste keuze te maken.

Ook na het bezorgen van de apparatuur staat het team je tewoord enhelpen je met elke vraag op een gepaste wijze. Ga zo door !

Assortiment
Het assortiment is zeer veelzijdig.

Extra toelichting
Er is absoluut geen verschil te bemerken of je apparatuur online koopt of dat je in één van de winkels bent, even vriendelijk en behulpzaam met een hoog kennis niveau

anita 16-07-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

monteur legde alles goed uit prima!

goede service verlening van winkel en monteur

super tv

Erwin Vodegel 16-07-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk, duidelijke internet site. Goede weergave vd stap waarin je je bevindt.

Vriendelijke helpdesk. Goede informatie over de levering en status van levering via mail.

Assortiment
Groot aanbod. Viel me op,hoewel ik wel gericht op zoek was naar een console accessoire, heb ik even rondgekeken op de site

Aanbeveling
Zeer tevreden. Heb geen minpunten.

Georges DERMUL 16-07-2016 Via de website gekocht

snelle en goede communicatie, alles volgens afspraak

Assortiment
grote keus uit diverse artikelen

Aanbeveling
eerste kennismaking met de webwinkel ,deed mij onmiddellijk kopen.

Ongelooflijk: bestellen, levering binnen de 48 uur. ZElfs in België

RicardoG 15-07-2016 Via de website gekocht

Makkelijk zoeken en ruime keuze!

Ruim assortiment!!

Aanbeveling
Makkelijk, overzichtelijk, duidelijke e-mail berichten!

Extra toelichting
Goede service, duidelijk, snel binnen...top!!!

G van Beek 15-07-2016 In de winkel gekocht
Molenstraat 76 in Nijmegen.

Ruim op gesteld en keuze genoeg.

Via internet een 12 volt TV besteld althans dat dachten we. De volgende dag konden we die ophalen in de winkel in de plaats waar wij op vakantie zouden gaan. Op de camping deze uitgepakt maar het bleek dus geen 12 volt TV te zijn. Terug naar de winkel
en daar werd ik goed geholpen. Ze namen de TV zonder gedoe terug en hielpen mij meteen aan een andere TV die wel 12 volt had zodat wij op de camping TV konden kijken. Geweldig !

Assortiment
veel keuzen in het assortiment en in vele prijsklassen.

Aanbeveling
Vriendelijk personeel en het probleempje werd snel door hen opgelost.

Extra toelichting
Een winkel die ik iedereen kan aanbevelen.

E van der Heijden 15-07-2016 Via de website gekocht

duidelijke informatie wordt er gegeven.
je kunt via Chat(werkt perfect en direct), email enz. communiceren, erg handige winkel met een mooi en uitgebreid assortiment. Bovendien vind ik de top 5 van de diverse producten een leuke en prettige bijkomstigheid.

Erg vriendelijke adviseur via chat( T..).
Hij gaaf veel extra informatie en advies,
Er kon goed onderhandeld worden over de prijs die al scherp was.

Assortiment
Er is een ruime keuze van de meest gangbare modellen.
Niet alles, maar het meeste wat ikzelf wilde was aanwezigen wat er niet was kon via de adviseur altijd besteld worden.

Aanbeveling
Erg prettige winkel, met vriendelijk personeel, een
mooie duidelijke website, met ook een aantal fysieke, goede en mooie winkels.

Extra toelichting
PlatteTV.nl zou een referentiekader moeten zijn voor alle onlinewinkels alsook de fysieke winkels. Hier kunnen de grote mediaconcerns nog veel van leren.