PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 20881 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5622 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Peter 22-12-2016 Via de website gekocht

Platte tvnl

Perfect geholpen op een kundige niet opdringerige manier! Viel goed over de prijs te praten en het advies was neutraal. Ook over het onderhoud werd goed advies gegeven!

Pluspunten

• Neutraal
  • eerlijk

Snuggie 22-12-2016 Via de website gekocht

LG55E6V oled tv

Via Internet de LG TV besteld werd netjes geholpen en kreeg keurig antwoord op mijn vraag en we zijn overeen gekomen wat de bedoeling was voor mij en is daarbij de koop gelukt.

Pluspunten

• ze weten waar ze over praten technisch
  • nemen de tijd voor je
  • zijn snel met reageren op je antwoorden

Minpunten

• nog niet kunnen ondervinden

Karim 22-12-2016 Via de website gekocht

Altijd een goede en snelle service

Bij mijn vorige bestelling contact gehad met de livechat, zij hebben me geholpen bij zowel mijn keuze als het verloop van de bestelling. Dit heb ik als erg prettig ervaren, omdat ik het gevoel had dat er echt geluisterd werd en dat het geen verkooppraatje was. Ook de website is goed te gebruiken, zowel voor mobiel als computer. Al met al uitstekend

Leon 22-12-2016 Via de website gekocht

Klantenservice

Prettige winkel met deskundig personeel.
Een aanrader voor een ieder die nog twijfelt tussen Sonos play 3 of 5 !
Het geluid doet de rest. Aankoop netjes in de auto gezet. TOP.

Pluspunten

• Bereikbaarheid
  • Mogelijkheid tot beluisteren
  • Klantvriendelijk
  • Deskundigheid

rob 22-12-2016 Via de website gekocht

Super website en service

isteren online via jullie website een TV besteld, eerst de informatie bekeken en op basis daarvan een keuze gemaakt. De TV is vandaag al afgeleverd, met de extra kabel die ik besteld had. Ik ben helemaal tevreden. Dank jullie wel. Allemaal fijne feestdagen en een goed 2017

Pluspunten

• doen wat ze aangeven.

EPi 22-12-2016 Via de website gekocht

aankoop tv

Geweldig hoe mijn slechte ervaring bij een ander bedrijf hier onderuit is gehaald en ik nu met volste tevredenheid ben geholpen en een mooie tv heb gekocht. Vooral de goede alternatieven die Justin (via livechat) adviseerde waren super! Bedank Justin.
Grt Edwin

Pluspunten

• geweldige alternatieven
  • mooie aanbiedingen

Luc 22-12-2016 Via de website gekocht

Prettige ervaring

Zeer vriendelijk en bekwaam geholpen door xxxx van plattetv.nl
Ik kreeg een mooie aanbieding, en alles is direct geregeld!

Pluspunten

• Zeer vriendelijk
  • Snel geholpen

Minpunten

• Aanbod kan groter

Leon 22-12-2016 Via de website gekocht

Platte tv Doetinchem

Vandaag play 5 van Sonos gekocht bij platte tv locatie Doetinchem.
Top geholpen, vriendelijk niet opdringerig.
Wat een geluid, echte aanrader.

Pluspunten

• Deskundig
  • Vriendelijk niet opdringerig
  • Beluisteren van speakers mogelijk

Andre 22-12-2016 In de winkel gekocht

Prima assortiment en snelle, correcte service

Wilde een TV die echter niet op voorraad was en pas medio 2017 weer beschikbaar zou zijn. Kreeg vervolgens een prima aanbieding voor een gelijkwaardig model die wel direct uit voorraad te leveren was.

Pluspunten

• Vlot contact
  • Ruime keuze

Alexander 22-12-2016 Via de website gekocht

Samsung TV online gekocht

Zojuist bij PlatteTV online een TV gekocht zo vlak voor de feestdagen. Ik dacht moeten ons zelf maar eens verwennen na een jaar hard werken. De reden dat ik voor PlatteTV heb gekozen is de informatieverstrekking via de site. Deze is duidelijk en overzichtelijk.

Via de site kreeg ik de mogelijkheid om een live Chat aan te gaan. Ik wilde graag weten of ik daadwerkelijk de TV de dag erop zou ontvangen. Ik ben keurig geholpen. Er werd aangegeven dat het streven de volgende dag is(afhankelijk voorraad). Daarnaast werd ik geattendeerd op extra mogelijkheden als verzekering, accessoires etc. Dit was echter op een heel vriendelijke toon en totaal niet opdringerig.

Via de live Chat kreeg ik een nog scherper aanbod wat mij heeft doen besluiten gelijk tot aankoop over te gaan. Ik kreeg keurig binnen een paar minuten de factuur met daarop de gemaakte afspraak. Aansluitend kreeg ik ook het ordernummer zodat ik mijn aankoop kan tracen.

Kortom perfect geholpen en kan ik zeker adviseren!

Vriendelijke groet Alexander

Pluspunten

• Informatief
  • niet opdringerig
  • Keurig te woord gestaan

Jeroen 22-12-2016 In de winkel gekocht
Doetinchem

Goede klantenservice online en in de winkel

Mijn 2e tv hier gekocht maar niet voordat ik mij flink heb zitten oriënteren welke ik wou.
Ook regelmatig vragen gesteld via de de chat op de website en hier elke keer mijn vragen beantwoord zien worden zonder lang te hoeven wachten.

Daarna heb ik middels de chat mijn aankoop doorgegeven en ze hebben mij via de chat een betaal link gestuurd.
Na betalen ben ik gebeld door de persoon in de chat om dingen te bevestigen en te controleren.

Mijn tv stond de volgende dag klaar in de winkel en zonder moeite de tv op kunnen halen en nu genieten van een prachtig uhd/4k hdr tv :)

Pluspunten

• goede service online
  • goede service in de winkel
  • prijs en openheid erover

Case 22-12-2016 Via de website gekocht

Prima tent!

Op zondag tv ingeruild en nieuwe gehaald in Utrecht na prima voorstel van Tim. Nieuwe toestel had helaas een onvolkomendheid in het panel (banding/DSE), maar snel geholpen en reparatie door Philips in gang gezet door PlatteTV. Helaas had ik de doos al weggedaan anders was directe omruiling geen probleem.

Nu wel hopen dat het niet een kwaliteitsprobleem van het Philips scherm is

Pluspunten

• Goed advies
  • Inruil mogelijk, leuke restwaarde
  • Reageren heel snel

Joey Ros 22-12-2016 Via de website gekocht

Super service en hele goede prijzen!

Vanwege de mogelijkheid tot inruil gekozen voor plattetv.nl ze gaven een hele mooi bedrag terug voor mijn huidige Sony waardoor ik een mooi SUHD tv van Samsung voor een hele nette prijs op kon pikken.

Pluspunten

• Goede prijzen
  • Goede inruil prijzen
  • Denken met je mee

Minpunten

• Nog geen

RMB 22-12-2016

Uitstekende service

Ik kreeg heldere antwoorden op mijn vragen. Werd prima geholpen. De medewerker nam alle informatie voor mij. Tip: als ik nee zeg op extra garantie kopen, ga dan niet lopen pushen.

Pluspunten

• Service

verhulst 22-12-2016 In de winkel gekocht
breda

verhulst.ag

heb al een paar keer een tv gekocht bij platte tv.nl en iedere keer zeer tevreden.
relaxte sfeer (breda) en het personeel is uiterst vriendelijk en denken met je mee,
goed bereikbaar en makkelijk parkeren.

Pluspunten

• goed advies
  • veel geduld
  • klantvriendelijk
  • goede prijzen

M. van Maurik 22-12-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Topservice, Goed/eerlijk advies = Aanrader!!

In vestiging Utrecht wezen kijken in de showroom en eerlijk advies verkregen waarop ik mijn keuze heb kunnen maken. Later toch van TV omgeruild wegens persoonlijke voorkeuren en dat was ook geen probleem wegens aanschaf servicepakket. Ik moest mijn 'eerste gekochte tv' bij PlatteTV toch omruilen wegens een dode pixel in het scherm. Erg tevreden over de service, levering was ook de dag na aankoop! Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Eerlijk advies
  • Snelle levering
  • Goede showroom met vele modellen

Stefan 22-12-2016 Via de website gekocht

Geweldig geholpen

Dit was de eerst keer dat ik hier wat bestelde en ik moet zeggen dat ik erg goed geholpen ben. Het personeel is erg vriendelijk en via de mail, livechat en telefoon werd er snel en duidelijk gereageerd.

Pluspunten

• Klantvriendelijkheid
  • Website is overzichtelijk
  • Snelle reacties
  • Verstand van tv's

Mark 21-12-2016 In de winkel gekocht
Platte TV Utrecht

Aankoop Philips

Op advies van Platte TV Breda naar Utrecht gereden om nieuwe Oled tv van Philips te bekijken. Platte TV is eenvoudig bereikbaar vlakbij de A12 met voldoende parkeergelegenheid voor de deur. Platte TV Utrecht heeft een mooie en ruime verkoopruimte waar de verschillende televisie fabrikanten per afdeling zijn te bekijken. Na een rondje gemaakt te hebben ben ik zeer vakkundig te woord gestaan door verkoopmedewerker. Hij is uiterst prettig in omgang en heeft mij verschillende opties van de tv laten zien en ook enkele alternatieven van LG. Kortom een prima ervaring en deze winkel kan ik van harte aanbevelen.

Pluspunten

• Uitstekende service en klantgerichtheid
  • Bereikbaarhed en parkeren
  • Mooie ruime showroom

Dijk0314 21-12-2016 In de winkel gekocht

Plattetv Doetinchem, echte specialisten

Een erg plezante ervaring! We waren oriënterend op een tv. We hadden alle winkels in en om Doetinchem gehad (obbink, mediamarkt, boxxer) en als laatste plattetv. Last but not least! De adviseur, spontane jonge knaap, had veel verstand van zaken en was heel enthausiast. En was niet aan het pushen dat we direct wat moesten kopen. Na vele verschillende toestellen te hebben vergeleken waren we er uit. We konden het ook niet laten om het toestel direct mee te nemen ondanks dat we alleen maar gingen kijken(zelfs mijn vrouw wilde het direct mee nemen). Voor iedereen die een tv wil kopen en lekker koffie drinken wil drinken in een huiskamer sfeer met super advies en service is Plattetv.nl een echte aanrader. En om het af te sluiten liep de adviseur ook nog is mee naar de auto om de nieuwe tv er in te zetten.

Pluspunten

• Huiskamer sfeer
  • Extra service voor pixels
  • Echte adviseurs!
  • Parkeren voor deur

Weerstand 21-12-2016 Via de website gekocht

Soundbar

Goede service erg klantgericht vriendelijk
Leuke aanbiedingen en ik raad ze zeker aan bij andere mensen

Pluspunten

• Service
  • Contackt

Minpunten

• Het volgende dag in huis klopt niet

Bert 21-12-2016 In de winkel gekocht

Tv Sony

Vergeleken op internet; deze shop is het goedkoopst en veel keus ook deskundig personeel.
Personeel zeer behulpzaam.

Mirjam 21-12-2016 In de winkel gekocht

Blij mee

Na veel zoeken op deze winkel uitgekomen. We wisten eigenlijk al wat we wilden. De verkoper B had alle geduld van de wereld, heeft informatie nagevraagd over wat hij niet wist (Visa) en alles heel duidelijk uitgelegd.

Pluspunten

• Kennis
  • Geduld
  • Behulpzaamheid

Carol 21-12-2016 Via de website gekocht

Hulpzame medewerkers

De website ziet er wel een beetje ouderwets uit maar de medewerkers zijn super hulpzaam en geven goed advies . De levering was snel en vroeger dan afgesproken.

Pluspunten

• advies
  • Vriendelijke medewerkers
  • alle informatie duidelijk aangegeven
  • snelle aflevering

Minpunten

• ouderwets zien website

Hoeve 21-12-2016 Via de website gekocht

een pluim voor iedereen die mij heeft geholpen

Ik ben goed geholpen op de site, alle jammer dat ik op de zelfde dag de tv van jullie gekocht had de prijs ging zakken op jullie site van 499,00 naar 445,00 en dat dit niet is verrekend bij aflevering.

Pluspunten

• De mensen duidelijk maken over site prijzen

Minpunten

• Eerlijkheid
  • Sneller communisere via WhatsApp

A.Bizot 21-12-2016 In de winkel gekocht

Aankoop Sonos systeem

Mooie winkel van binnen. Met breed assortiment en keurig opgesteld om ook te bekijken en te beluisteren..personeel die deskundig is en de tijd voor je nemen om je goed van dienst te kunnen zijn. Adviseren je absoluut niet opdringerig. Ruime keuze aan producten en top merken. Prima winkel en ook goed bereikbaar.

Pluspunten

• Persoonlijke service
  • Ervaren personeel

Minpunten

• 1e aangezicht winkel van buitenaf

Frans 21-12-2016 Via de website gekocht

Geweld geholpen.

Naar aanleiding van een zeer teleurstellende ervaring in een HiFi winkel toch maar weer het internet opgeklommen voor een verdere zoektocht naar een nieuwe receiver. Bij PlatteTV terechtgekomen en gebeld ivm voorradig in Utrecht. Helaas, maar wel in magazijn dus in principe volgende dag in huis. Gevraagt naar aanvulling op het bestaande pakket van Denon en hun prijs hiervoor. Even overleg, geen probleem voor een aantrekkelijke prijs met korting over het geheel. Top regeling en op een bijzonder prettige manier geholpen met de te plaatsenn order. Keurige begeleiding aan de telefoon totdat het geheel was afgerond. Was onder de indruk van de vriendelijke en bereidwillige Raymon aan de telefoon. Bij deze nogmaals bedankt. Volgende dag alles in huis. Zeer netjes en erg vlot. Ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Snel en logisch meedenken.
  • Leuke aanbieding tijdens gesprek.

Minpunten

• Nog geen gevonden.

C. Magendans 21-12-2016 Via de website gekocht

Top winkel, met vakmensen en top service!

Al eerder een tv gekocht bij Platte tv en nu een bijbehorende soundbar. Perfecte service. Oa. Via de chat krijg je snel vakkundig advies. De mensen van Platte tv denken met je mee en geven je goed advies. Betalingen gaan gemakkelijk evenals de snelle levering.

Pluspunten

• Vakkundig personeel
  • Goede prijzen
  • Snelle levering
  • Handige chat mogelijkheid voor vragen

Minpunten

• Geen!!

Frans 21-12-2016 Via de website gekocht

Snel en makkelijk besteld, aflevering was een probleem.

Via de chat makkelijk informatie opvragen en bestellen , site overzichtelijk. Aflevering een probleem; zouden tussen 15:00 uur en 17: 00 uur komen afleveren. Het werd 19:15 uur!!! Zonder ook maar een telefoontje of sms'je.
Dat moet beter kunnen!

Pluspunten

• makkelijk te bereiken
  • goede prijs
  • inruil mogelijkheid

Minpunten

• aflevering
  • geen winkel in Eindhoven

Officiele reactie van PlatteTV.nl 23-12-2016

Beste Frans,

Dank voor het delen van uw ervaring met PlatteTV.nl.

Spijtig om te vernemen dat u ondanks een hele positieve ervaring toch niet helemaal tevreden bent over de levering van uw toestel.

Zou u mij even het ordernummer van uw aankoop bij ons willen toesturen? Ik zoek graag even uit welke bezorgmaatschappij uw toestel heeft geleverd. Normaliter bellen wij altijd bij uitstel van levering.

Ik zie uw reactie graag tegemoet!

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

Ton 21-12-2016 In de winkel gekocht
winkel Arnhem

Voor een nieuwe tv is PlatteTV Arnhem the place to be!

Correcte behandeling door verkoper
Gedegen kennis van de apparatuur
Gaf goede informatie
Bood een luisterend oor
Enthousiast en vriendelijk.

Pluspunten

• kennis van de apparatuur
  • diversiteit aan producten
  • snelle en adequate afhandeling van de koop

Leon 21-12-2016 In de winkel gekocht

Winkel service

Goede service .. prima uitleg .. contact via email erg snel en deskundig .. standaard levertijd van 1-2 weken voor een toestel.op voorraad is erg lang

T.V. 21-12-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

aankoop Samsung tv

We zijn erg tevreden over de kundige en vooral prettige manier waarop we zijn behandeld. We twijfelden erg tussen verschillende tv's en voelden ons niet gedwongen voor een bepaald merk of voor een bepaalde grootte of prijs te kiezen.

Pluspunten

• De verkoper was kundig en vooral erg prettig.
  • Grote keus in merken en prijzen

Minpunten

• De extra garatiekosten graag eerder vermelden

Romme 21-12-2016

Zeer nette winkel

We zijn uitstekend geholpen in de winkel. De levering op geplande datum geleverd jammer dat de heos soundbar niet goed werkte. Deze is na een paar dagen vervangen door een nieuwe soundbar te leveren. Wij zijn zeer tevreden over de monteur die alles heel goed heeft afgewerkt.

Melanie 21-12-2016 In de winkel gekocht
NIJMEGEN

Review gekochte tv

Ik heb vandaag mijn tv gekocht bij de winkel in Nijmegen, het personeel was vriendelijk en dacht prettig mee. Er werd mij niets aangesmeerd wat ik niet wilde, en ben fijn geholpen. Er stond veel personeel dus lang wachten hoefde niet.
Ik heb er nu ook garantie bij en weet dat ik altijd terug kan komen, fijn!

Hans Kattenwinkel 21-12-2016 In de winkel gekocht

Top

Dit was mijn tweede aankoop bij PlatteTV.nl. De vorige was kort na de opening van de winkel in Utrecht en de man die mij toen hielp nam er alle tijd voor o mij een rondleiding te geven in de toen nog vrij kale winkel. Ook bij deze aankoop was de bediening weer uiterst vriendelijk en adequaat. Ook werd nog een kopje koffie aangeboden waarvan ik trouwens geen gebruik heb gemaakt. Al met al zeker reden om bij een nieuwe aankoop op dit terrein weer een voorkeur te geven voor PlatteTV.nl

Pluspunten

• Scherpe prijzen
  • Zeer vriendelijke en ter zake kundige bediening

Minpunten

• Mogelijk de trap naar de eerste verdieping.

David Boers 21-12-2016 In de winkel gekocht

Prima service en aanbiedingen

10 want alles klopte. Prima inruilprijs voor oude receiver en kon meteen de nieuwe meenemen. Eerst zeer behulpzaam via chat en email. Daarna zeer correct verder in winkel afgerond.

Eric 21-12-2016 In de winkel gekocht

Samsung UE50KU6020

In eerste instantie prima geholpen via de chat optie op de website. Daarna naar de winkel gegaan en prima geholpen. Goed geholpen met advies en goede aanbieding gedaan toen bleek dat het model wat ik wilde hebben niet op voorraad was.

Pluspunten

• Goede service
  • Goed overzicht van modellen en goed geholpen.

Minpunten

• Kwaliteit afstandsbediening.

jenneken van amersvoort 21-12-2016 Via de website gekocht

LG smart tv

Hallo ik vind het een prettige site om te shoppen,
De prijs kwaliteit is prima.
Je word er vriendelijk geholpen,zowel aan de telefoon als met het whatsappen ,ze nemen de tijd ervoor zodat alles wat je wilt weten erg duidelijk is .
Het is een echte aanrader .
Gr jenneken.

Pluspunten

• prettige site om te shoppen
  • erg vriendelijk mensen en erg behulpzaam

JasperJ 21-12-2016 Via de website gekocht

Prettig en betaalbaar

Ze waren de goedkoopste. Vanwege mijn gemak na bestelling op de website gekozen voor afhalen in de winkel. Het personeel was kundig en zeer vriendelijk.

Pluspunten

• Zeer vriendelijk
  • Goede prijzen

Minpunten

• 2x het verzoek voor deze review ontvangen

Mike Amsterdam 21-12-2016 Via de website gekocht

Duidelijk, snel en goed.

Duidelijke, snelle en goede service.
Daarbij zeer scherp geprijsd.
Ruimte voor onderhandeling.
Ruim assortiment.
Bekwame adviseurs.

Pluspunten

• Service
  • Bereikbaarheid

Anthony 20-12-2016 Via de website gekocht

Super service

Ik had een Denon AVR-X1200 besteld en zag iets later voor hetzelfde geld een Denon AVR-X1300 winkelmodel. Ik baalde, maar xxx had mij prima geholpen via de chat. De order werd aangepast en een dag later kwam gewoon de X1300 goed aan. Top geregeld.

Pluspunten

• Livechat werkt goed
  • Dag later in huis
  • Flexibel en zonder omweg order kunnen veranderen

Ron 20-12-2016 In de winkel gekocht

Ron

Leuke sfeervolle winkel met lekkere zitbanken om rustig een keuze te maken welke TV uit te kiezen. Vriendelijk, kundig personeel en goeie koffie! De aangekochte Samsung UE55KS7000 TV werd voordat we hem mee naar huis namen nog even getest op eventuele dode pixels.

Pluspunten

• Veel schermen aanwezig
  • Cashback actie Samsung
  • goede inruilprijs ontvangen voor oude TV

Bas 20-12-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Nieuwe ervaring

We gingen naar binnen zonder de winkel te kennen en zonder een duidelijk beeld van wat we zochten. Bij de ingang stond een jonge man die iedereen vriendelijk gedag zei en oplette of hij iemand van dienst kon zijn. Wij stonden wat ongemakkelijk rond te kijken. De jonge man sprak ons aan en kon met onze omschrijving van wat we zochten ons verder verwijzen naar zijn collega achter in de winkel.
Hier nogmaals ons verhaal gedaan en wat wij omschreven was ouderwets en niet meer verkrijgbaar. Natuurlijk had hij de nieuwste snufjes wel . Hij vertelde daar enthiosast over. En liet ook zien en horen wat de mogelijkheden waren. Daarbij speelde hij ook nog de muziek af die wij aanvroegen. Het was ontspannen en gezellig. Uiteindelijk een net iets te duur Cadeau gekocht voor onze dochter voor kerst. Maar met een goed gevoel de winkel verlaten en het was een leuke en goede winkelbeleving.

Pluspunten

• Vakkundigheid
  • Goede service
  • Leuke verkoper

Ineke 20-12-2016 In de winkel gekocht

Prima winkel

Vriendelijke winkel met een prettige sfeer. We gingen voor een tv, en daarvoor kun je hier heel rustig en goed 'vanaf de luie bank' het gevarieerde aanbod van tv's bekijken. We zijn goed geholpen en blij met onze aankoop.

Pluspunten

• relaxte indeling om rustig tv's te bekijken
  • geen pusherige benadering, hulpvaardig personeel

Robbert 20-12-2016 Via de website gekocht

Goede service, goede prijs!

Afgelopen vrijdag heb ik een nieuwe tv gekocht bij plattetv.nl. ik heb via de mail contact gehad met ....., die mij erg goed te woord gestaan heeft. Vlotte en heldere communicatie en een goede service in combinatie met een scherpe prijs hebben mij doen besluiten bij deze winkel te kopen.

Ik heb vrijdag om 17u de bestelling geplaatst, zaterdag om half 11 's ochtends had ik de tv in huis!

Kortom: heldere communicatie, snelle service en een goede prijs!

Pluspunten

• Fijne, goede, snelle communicatie
  • Snelheid van handelen, levering

Robert Hoogendoorn 20-12-2016 In de winkel gekocht

Dhr Hoogendoorn

Bij het zoeken naar een nieuwe tv terecht gekomen bij platte.nl op het internet en de winkel in Breda was voor ons het meest logistische,
De shop is overzichtelijk en er is voldoende keus en personeel aanwezig.
De mogelijkheid om je oude tv in te ruilen is een pluspunt maar na de aankoop ligt
de nadruk teveel om allerlei bijproducten aan te schaffen zoals verzekering,kabels etc.

Pluspunten

• Inruil oude Tv
  • Snelle levering

Minpunten

• Kennis van de installateur

E.H.Rusche 20-12-2016 Via de website gekocht

Samsung BD-J7500

Had al eens op de website Platte TV gekeken naar wat jullie allemaal hebben.
En zag nu een aanbieding die je ook op kon halen, Zag dat dat ook in Utrecht kon en heb gelijk jullie showroom bekijken. Wist niet dat het zo groot was boven. Echt de moeite waard.
Verder werd ik goed geholpen door een van uw medewerkers, en had snel mijn bestelde artikel in handen.

Pluspunten

• Gratis parkeren in de buurt.
  • Grote showroom.

HJ Binnema 20-12-2016 In de winkel gekocht

Aanschaf Sonos Play:5's

Ik kwam voor het eerst bij PlatteTV in Utrecht. Het is een heel grote zaak met veel toonruimte. Ik ben goed geholpen met zinvolle informatie over de producten die ik wilde aanschaffen. Het was plezierig zaken te doen.

Pluspunten

• Grote diversiteit aan producten
  • Deskundige hulp

Ina 19-12-2016 In de winkel gekocht
Arnhem, Presikhaaf

Plattetv

Prima winkel. Goed en snel geholpen door een vriendelijke verkoper. Uitleg en advies was duidelijk en ter zake doende.

Peter 19-12-2016

Goede service

Goede service en een eerlijk en goed advies over het kopen van een nieuwe televisie. Men heeft duidelijk verstand van zaken.

Pluspunten

• Service
  • Kennis

Paul en Marion 19-12-2016 In de winkel gekocht
nijmegen

maandagmiddagdeal

Maandagmiddag is de perfecte middag om je goed te laten voorlichten en een tv te kopen. Wij troffen verkoper xxxx, was zeer vakbekwaam en hielp ons op een vriendelijke, duidelijke manier. Tevens was er ruimte voor wat humor. Zeer tevreden kwamen wij thuis, en zijn erg blij met onze samsung tv en sonosbox

Pluspunten

• vakkennis
  • goed prijs kwaliteit verhouding