PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 21987 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5883 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Dhr. Jerry uit Barendrecht 28-03-2017 In de winkel gekocht

Super service

Was op zoek naar een andere tv, daar mijn oude toestel het had begeven. Wilde heel graag een Oled tv. Op verschillende internet sites zag ik alleen model 2016, totdat ik op de site van plattetv.nl de nieuwste LG Oled tv model 2017 tegenkwam. Gekozen om naar de winkel in Breda te gaan voor meer informatie. Heel goed geholpen en door een vriendelijke medewerker. Al mijn vragen werden beantwoordt. Na een aantrekkelijke aanbod heb ik Oledtv meteen gekocht en gelijk meegenomen. Ben zeer tevreden over de service en over de tv, deze is echt top. Totaal geen spijt van mijn keus.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

ron van vliet 28-03-2017 Via de website gekocht

Prima klantenservice

Was op zoek naar een Sonos playbar, was bij platte tv in de aanbieding. Op de aanbieding werd in eerste instantie niet ingeruild. Na enig onderhandelen kon ik toch ook nog mijn oude Denon stereo versterker inruilen. Heel tevreden!

Henk 28-03-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

Direct na de bestelling al een bevestiging en daarna steeds op de hoogte gehouden van de verzend- en afleverstatus. En de volgende dag netjes bezorgd door een transportbedrijf.

puga74 27-03-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

A very knowledgeable staff with outstanding service

With regards to the stores' service, it was outstanding. I did not expect to have one of their staff to help me carry this huge TV to my house. My first option was to get it shipped but the store offered to help me carry it to my house since I live closeby.

Another thing is the staff who assisted me was very knowledgeable in explaining and demonstrating to me the technical things to look for on what makes a TV better than another TV. These explanations really helped me have a good feel and confidence on the TV that I bought given the budget limitations that I have. I'm impressed.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

KH 27-03-2017 In de winkel gekocht
Breda

Wat een winkel, wat een service, ik blijf terug komen

Nu voor de derde keer een aankoop gedaan (TV, Sonos en nu JBL). De informering, uitleg en service is echt perfect. Deze keer geholpen door Pim die alle tijd nam om zeker te stellen dat we de juiste keuze zouden maken. Nu op naar de zomer, want naast alle audio en TV's, staan er ook de mooiste barbecues. Wij gaan zeker terug komen voor een mooie Weber met alles er op en er aan. Genoeg keuze !!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Albèr 26-03-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Top personeel met een prima service!

Personeel is zeer vakkundig en erg vriendelijk. De aankoop word nog voor je in de auto gezet. Wees eerlijk, waar maak je dat nu nog mee! Problemen worden terplekke snel en vakkundig opgelost. Mijn persoonlijke mening over plattetv.nl is top en bij de volgende aankoop ga ik er zeker weer naar toe!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Leevels peter 26-03-2017 Via de website gekocht

Blitse en uitstekende servies

Ik vind van deze shop winkel gemakkelijk naar alle informaties van toestellen te zoeken goede prijs en een zeer goede afhandeling (in verband met betalen, verzenden en eventueel terug te zenden. Zeer te vrede......

Harold 26-03-2017 In de winkel gekocht
EP Doesburg

Geweldige service!!!

Een Sonos playbar gekocht super goed geholpen en een demostratie gehad van hoe het geluid is.
Ben echt super tevreden en zal iedereen het systeem aan raden en die gasten in de winkel zij. Super klant vriendelijke en er behulpzaam.
Heel erg bedankt en ik kom zeker weer voor de andere accessoires

HP 26-03-2017 In de winkel gekocht

Mooie nieuwe tv!

Super geholpen door de medewerkers. Veel technische kennis van de tv en deden niet moeilijk om het een en ander voor ons op te zoeken zodat we de beste keuze konden maken.

ger wolfs 26-03-2017 Via de website gekocht

perfecte snelle reactie

Eerst mail contact gehad ivm inruil tv ontzettende snelle reacties , uiteindelijk goede deal via mail en gebeld mogelijk ophalen op zondag in Breda was ook geen probleem.
daar aangekomen perfect vriendelijk personeel die ook zeer kundig zijn en meteen koffie top.

simmes 26-03-2017 In de winkel gekocht
doetinchem

goed gehoplen

prijs kwaliteit verhouding ,dicht bij, veel keus.
niet druk dus snel geholpen.
wij hebben er een verzekering bij gekocht.

Dennis 26-03-2017 In de winkel gekocht
Breda

Vakkundig en zeer goede service!!

Na grondig onderzoek via internet uitgekomen bij Platte TV. Vriendelijk ontvangen en zeer uitgebreid over de mogelijkheden, voor- en nadelen van bepaalde modellen gesproken. Tevens naar audio uitbreiding gekeken en uiteindelijk voor een scherpe prijs een combinatie tv + soundbar aangeschaft. Keurig afgeleverd in de woonkamer.
Zeer tevreden!!

Martin Schuphof 26-03-2017 In de winkel gekocht
arnhem

eerlijk vriendelijk deskundig

Onbedoeld in deze winkel terechtgekomen voor de aanschaf van een playseat voor de ps4. Geholpen door een enthousiaste en gemotiveerde verkoper. Wist alle vragen prima en deskundig te beantwoorden. Gaf veel informatie zonder te pushen. Kreeg het gevoel, ja de klant is koning. Kom hier wel weer

BertK 25-03-2017 Via de website gekocht

Mooie inruil in combinatie met andere aanbieding

Op een andere website voor tv's zag ik een aanbieding voor een OLED in combinatie met een gratis soundbar. Platte tv ruilt ook een oude tv in. Hieruit is een prachtige deal gekomen.
De soundbar ontvangen en oude tv ingeruild. Perfect . Nu kijk ik naar een fantastische TV!!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Davy Cousijnse 25-03-2017 In de winkel gekocht
Arnhem Presikhaaf

Top service en top levering!

Via internet gezocht naar de goedkoopste leverancier voor de aanschaf van mijn Sonos installatie. Ik ben toen uitgekomen bij plattetv.nl en die hebben ook winkels. In de winkel in Arnhem uitstekend geholpen en besloten om alles hier te kopen. Personeel denkt met je mee en is zeer behulpzaam. Tevens hebben ze de scherpste prijs en ik kan ook zeggen de beste service! Geen mediamarkt voor mij. Nu alleen nog maar plattetv.nl! Aanrader voor iedereen!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter Raeijmaeckers 25-03-2017 In de winkel gekocht

Vriendelijke behulpzame service

't Personeel is kundig, vriendelijk en hulpvaardig. De producten zijn goed en prima geprijsd. De site is overzichtelijk.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jeroen Loke 25-03-2017 In de winkel gekocht

Redelijke service.

Kwamen voor een bepaald toestel, uitgezocht op internet, heeft ook goede reviews, en was volgens de site op voorraad. Stond echter niet opgesteld in de winkel volgens de verkoper omdat het beeld minder is. Vervolgens kregen twee betere en duurdere opties aangeboden ivm beter beeld kwaliteit en overgang van de beelden. Op zich gaan we ervan uit dat dit advies de juiste was. De reden van het winkel bezoek was om dan het toestel gelijk mee te nemen. Maar ze hadden alleen nog een open doos model, echter kon er in 1ste instantie niks van de prijs af ivm al een scherpe prijs. Later toch wel wel omdat er een ander model (ook open doos) werd aangeboden met korting. Vervolgens betaald, en auto omgereden. Toen bleek dat de voet niet compleet is. Weer onderhandelen, uiteindelijk is de voet van ander model toegevoegd. Hebben achteraf toch een beetje het gevoel naar een duurder model "geloosd" te zijn, i.v.m. verkoop marges.

Roba 25-03-2017 Via de website gekocht

In een woord "Fantastisch".

De motivatie om het woord fantastisch te gebruiken is gewoon door het feit dat ik met enkele vragen kwam om mij meer duidelijkheid te laten verschaffen van een bepaald televisie merk. Met alle tijd van de wereld ben ik met Justin aan het chatten geslagen en hij heeft mij heel duidelijk een en ander uitgelegd zodat wij gezamenlijk tot een conclusie kwamen welk type voor mij het meest geschikt was. Hij maakte verder een heel goede prijs voor mijn huidige TV, zodat ik deze niet verloren en in de weg staand op zolder moet parkeren. Ook de mogelijkheid van aansluitingen besproken en eventuele verbeterde bekabeling, dit zijn dingen waar je zelf niet zo snel aan denkt. Ook de levering en betaling gaan vlekkeloos bij deze firma.

Mirjam 25-03-2017 In de winkel gekocht

Goede nette service,

Denken goed mee, mooie zeer goede prijzen.
Doen alternatieven, ruime bedenktijden. Vaak onder de prijs in andere winkels, prettig personeel

P. Visser 25-03-2017 In de winkel gekocht

Goede service !

Netjes en vakkundig geholpen in Doetinchem. Mijn oude Plasma in kunnen ruilen voor een nette prijs, en gelijk de nieuwe mee kunnen nemen.
Bjurn bedankt !

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Harrie 25-03-2017 Via de website gekocht

Het was Top in een woord

De chat / het bezorgen /aansluiting / een fijn vertrouwd gevoel kan ik iedereen aanraden niet via de post of bezorging dienst zelf bezorgen klantvriendelijk in een woord ik ben er zeer tevreden over .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

T 25-03-2017 Via de website gekocht

Super snelle bezorging.??

Ik heb een dag voor de verjaardag van mijn man een bestelling gedaan die de volgende dag mooi op tijd werd bezorgd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Eric 25-03-2017 Via de website gekocht

Omruilen ging soepel.

Wij wilden na een kleine maand liever een andere tv. Deze hebben we mbv jullie lifechat uitgezocht. We kregen een prima voorstel voor een ander toestel.
Hierna ging het omruilen soepel.
Goede service.

Ruud Pol 24-03-2017 In de winkel gekocht
Doesburg

TOP SERVICE

Wij waren opzoek naar een nieuwe tv en hadden al wat info op de website gelezen over de positieve ervaringen van andere over Platte.tv.nl. De dicht bij zijnde winkel vanuit onze woonplaats is Doesburg. Daar zijn wij super goed en plezierig geholpen door Jim. Goede en deskundige uitleg. Er word goed meegedacht met de wensen van de klant. Ook konden we prima onze "oude" tv inruilen. De levering kon op de exacte dag en tijd dat wij graag wilde. Wij zijn super tevreden en rade Plattetv.nl en zeker ook het filiaal in Doesburg aan.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A.J. Normann 24-03-2017 In de winkel gekocht
Doesburg

Korting zonder klagen

Geweldig, ik zag bij de concurrent een afgeprijsd artikel, en zonder blikken of blozen kreeg ik bij hen dezelfde korting. Echt een reden om deze winkel niet te vermijden, zelfs als de prijs hoger is als bij de concurrent. En de extra interesse en aandacht was gratis!

Gaya 24-03-2017 In de winkel gekocht

Perfecte service

Via kennisen ben ik terecht gekomen bij platte tv. Naar mijn mening is dit een geweldige winkel en ook aardige personeel. In Utrecht heb ik een paar dagen geleden een mooie oled LG aangeschaft. Levering was binnen een dag al in huis. Ik zou een ieder aanraden als zij een televisie of elektronica willen aanschaffen om zeker niet te aarzelen naar platte tv te gaan. Geweldig sevice

P Frijters-Veltman 24-03-2017 In de winkel gekocht

Super geweldige service

Ik vond de klant vriendelijkheid heel fijn. Ook geattendeerd op ander dingen waar je rekening moet houden en ik had er een heel fijn gevoel bij . Ik voelde me niet nummer zoveel in de rij . Fijne opstelling van de Tv 's en rustige winkel je kan op je gemak kijken geen opdringende verkopers. Je krijgt de tijd om eerst zelf te oriënteren . Keurig nette winkel

Harrie 24-03-2017 Via de website gekocht

Samsung UE43KS7500

goede service /klantvriendelijk/snel geleverd/netjes in taal en antwoord super geholpen een top bedrijf zou het bij iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

HenkT 24-03-2017 In de winkel gekocht

Perfecte behandeling

Ik heb voor deze shop gekozen omdat de shop in de nabijheid van mijn huis is. Ik wilde een goed product hebben maar ook vragen kunnen stellen. Natuurlijk is de prijs ook belangrijk. Ik ben volledig geslaagd.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

pieter Visser 24-03-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Vakkundig personeel met verstand van zaken.ruime keus uit verschillende goede merken.mocht je dan toch een verkeerde keus maken, dan kun je zonder problemen iets anders uitkiezen.

J R 24-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ontzettend goed geholpen via de chat door Ivo, hij heeft ontzettend veel voor ons gedaan. Morgen krijgen we de tv gratis thuisbezorgd, wij zijn helemaal blij!

Heel erg bedankt!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jack 24-03-2017 Via de website gekocht

Prima geholpen

Tv aangekocht via chat en mail.
Oude tv kunnen inruilen.
Is prima verlopen.
Ook de aflevering en uitleg prima kan niet anders zeggen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

PeterSoll 24-03-2017 Via de website gekocht

Enorm goede online service via de chat!

Mijn ervaring via de chat tegenwoordig is super. Ook zo bij Platte TV.nl. Je kan het zelfs over de prijs hebben. In zekere zin kan je echt wel onderhandelen. Service is super. Nu nog mijn tv binnen krijgen, maar dat is mij toevertrouwd door "Justin" dat het de volgende dag wordt geleverd. Via Ideal betaald, super geregeld! Kan het iedereen aanbevelen.

Merijn 24-03-2017 In de winkel gekocht

Prettige sfeer!

Fijne rustige sfeer en geen opdringerige verkopers. Goede service en mooie producten! Wat ik zocht was op voorraad, net als de andere versies van het gekochte product. Testen is ook mogelijk, super.

Thijs Groot Roessink 24-03-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Kennis van zaken, goede service

4K tv gekocht, tevreden over service, kwaliteit en uitleg. Word tijd voor je genomen en alles goed uitgelegd. Winkel is alleen beetje moeilijk te vinden op t industrieterrein in Doetinchem.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

h. a. buddingh 24-03-2017 In de winkel gekocht
doesburg

goed geholpen en uitgelegd

winkel is in doesburg voor vragen lopen we even naar binnen en sevice worden goed tewoord gestaan personeel neemt de tijd voor ons

Ballegeer Joseph 23-03-2017 Via de website gekocht

super dienstverlening

Ik ben echt versteld van uw technieken. Eerst bewonder ik hem zo'n afstand te hebben afgelegd om van Breda naar de Belgische kust te rijden. Verder ben ik vol lof over de manier waarop hij met veel geduld en kennis mijn TV heeft geïnstalleerd en kijkers klaar gemaakt. Ook de nodige tijd heeft gespendeerd om de afstandsbediening volledig uit te leggen. Echt een technieker met kennis van zaken en techniek. Zeker aan te prijzen. Vol lof.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Renske 23-03-2017 In de winkel gekocht

Leuke en lieve service!

Toen ik op internet opzoek was naar een tv kwam ik al snel op plattetv.nl uit. Ik heb de winkel in nijmegen gebeld om de tv appart te houden. Toen twijfelde ik of de tv wel in mijn auto ging passen. De leuke en vriendelijke werknemers hebben mij gerust gesteld en gezegd dat het 100% zou gaan passen!

Super blij met de aankoop en de service! Vooral dat ze de tv ook nog bij je in de auto leggen! Ga zo door heren!

bert holland 23-03-2017 In de winkel gekocht
nijmegen

echt goede service en uitleg

we kwamen zonder enige kennis in de winkel, en hebben een goed inzicht gekregen van wat er mogelijk was binnen ons budget , dus voor een mooie prijs met extra pixel garantie goede zaken gedaan , met ondersteuning van een vakbekwame verkopen .

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

R.C Langhorst 23-03-2017 Via de website gekocht

Goede prijs afspraak en een nette levering.

Heb in Breda mijn televisie opgehaald had nog wat vragen en die werden netjes beantwoord er werd ook nog gevraagd of ik wel het goede kabel bij de tv had.De verkoper vroeg of die nog moest helpen met de tv in te laden superrrr.Goede en nette mooie zaak als ik weer wat nodig heb ga ik zeker weer hier heen.Gaat zo door met de goede service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob 23-03-2017 Via de website gekocht

Super service!

Besloten om hier mijn Heos 7 te kopen, na een chatgesprek waar ik zeer vriendelijk werd geholpen besloten om hem hier te kopen! De volgende dag was de speaker al binnen. Tevens goed op de hoogte gehouden en voorgelicht! Ik kan het iedereen aanraden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Willem 23-03-2017 Via de website gekocht

Prima aankoop advies via email

Ik was eerst opzoek naar een TV van een ander merk, maar die kon niet geleverd worden. Tim bood mij een goed alternatief en maakte ook in begrijpelijke taal duidelijk waarom. Tevens werd mij voor een zeer aantrekkelijk bedrag een servicecontract aangeboden met een 0 fouten pixelgarantie. De hele aankoop is via de mail razendsnel verlopen. De bezorging was goed en vriendelijk. Ik ben heel tevreden met mijn aankoop!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marco 23-03-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Top service en een eerlijk antwoord.

Deze mensen gaan voor kwaliteit......top personeel. Ze weten waar ze over praten.
Alleen maar lof over deze winkel

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M Eshuis 23-03-2017 In de winkel gekocht
doesburg

Geweldige service

Verkoper heeft mij prima geholpen en de Tv kon ik daarna in Doetinchem ophalen en daar ben ik helemaal super geholpen om de TV veilig bij mij thuis te krijgen heren in Doetinchem heel erg bedankt voor de goede zorgen !!!

Robin 23-03-2017 Via de website gekocht

No nonsense, snel en zeer behulpzaam

Product was elders goedkoper, maar prijs was zo aangepast, daarnaast extra korting op een buitenkansje gekregen, die later niet meer aanwezig bleek te zijn, toch voor de buitenkans prijs een nieuw in doos product ontvangen. Top, maar helaas bleek product toch defect te zijn, binnen no time kunnen omruilen voor een ander nieuw exemplaar. Allemaal zeer snel en vriendelijk en professioneel verlopen.

Als ik toch een minpuntje moet noemen, dan is dat de winkel in Utrecht vanmorgen 10:10u de deuren open deed ipv 10:00u maar het was gelukkig mooi weer...

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Dennis O. 23-03-2017 Via de website gekocht

Snel geregeld vanuit de luie stoel

Voor plattetv.nl gekozen vanwege het online gemak in combinatie met fysieke winkels. Het toestel dat ik gekocht heb was in de webshop bij lange na niet de goedkoopste die te vinden was, maar bij plattetv.nl kun je een goede deal maken en zo had ik toch de scherpste prijs van Nederland.
Toestel werd snel geleverd en hangt nu te glimmen aan de muur. Nazorg is ook prima.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

vastbinder 23-03-2017 In de winkel gekocht
arnhem

hele goede service

ik ben er heen gegaan om een televisie te kopen voor mijn moeder heb ik ook gedaan, maar ik had zelf een televisie van meer dan 10 jaar oud en de verkoper bood mij een inruil deal aan waar ik geen nee tegen heb gezegd dus nu heb ik ook een prachtige televisie!

Ernie 23-03-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Geweldige service

Ik zocht een soundbar. Op aanraden van de medewerker is er gekozen voor een Heos.
Deze heeft de voordelen en nadelen van meerdere soundbars duidelijk uitgelegd.
De medewerker heeft duidelijk verstand van zaken.
Ben zeer tevreden met de aangeschafte soundbar.

Tijmen 23-03-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Service op maat!!

Erg fijne winkel om een TV te halen. Medewerkers hebben er verstand van en kunnen dit goed overbrengen, ook op mensen zoals ik die er niet heel veel verstand van hebben. Daarnaast was het personeel gastvrij en niet opdringerig zoals je wel is ziet bij andere winkels. Zeker aan te raden.

Eric 23-03-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijkheid ten top!

Met platte TV is het echt goed zaken doen!
Na een leuke aanbieding gezien te hebben kreeg ik een prima inruilprijs voor mijn oude TV.
Ook aan dag later, bij het afhalen van de TV in Breda, werd ik prima geholpen en kreeg de nodige tips en trucs mee. Kortom, geweldige service