PlatteTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 6246 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

L.J. Pruis 10-07-2017 In de winkel gekocht

Vakmanschap

Goed overzicht van alle produkten en echt inhoudelijke kennis van het gebodene. Nemen de tijd, luisteren goed en prijstechnisch uiterst scherp. Kortom scherpe prijs plus deskundig advies!

Verhoeve 10-07-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Goed meedenken met de klant

We zijn voor 2 televisies geweest. Hele goede service. Niet alleen maar verkopen maar echt advies geven wat bij je past. Mijn moeder een goedkopere tv aangeraden omdat ze er niet heel veel mee doet. Ons 2 goede (wel duurdere omdat we veel films en series kijken) opties gegeven om o er na te denken. Mijn moeder kon de tv direct meenemen. Wij gaan ook zeker onze tv hier kopen.
Kortom een echte aanrader!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marcus 10-07-2017 In de winkel gekocht
Breda

In 2e instantie helemaal goed.

Na de ontvangst van mijn nieuwe UHD TV een probleem. Blijkbaar heeft de tv vervoersschade opgelopen. Het beeld [tv aan] is vol strepen en vlakken die niet werken.

Nadat ik direct contact opgenomen heb met de klantenservice is er een afspraak gemaakt dat ik de volgende dag in Breda een nieuwe tv af kan halen. Ook heeft platte tv mij voorgesteld om naar mij toe te komen met een nieuwe tv en die gratis te komen installeren. PRIMA service maar ik ben een ongeduldig iemand en heb er voor gekozen zelf naar Breda te rijden om aldaar mijn nieuwe tv in ontvangst te nemen. Alles was prima in orde en ik geniet nu van UHD beeld, wat een aanrader is ! Ik ben zeer tevreden over hoe Platte tv mij geholpen heeft en ik beveel ze aan .

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tim 10-07-2017 In de winkel gekocht

Goed en duidelijk advies

Duidelijke en heldere uitleg over de mogelijkheden. Ik was op zoek naar een 5.1 versterker maar twijfelde over wat ik nodig had. (Merk, systeem, vermogen, etc
Bij andere grotere media winkels werd al snel verwezen naar een compleet nieuw systeem. Ook al heb ik dat niet nodig.
De gekochte versterker voldoet precies aan de verwachting. TOP

Jeffrey van der Veen 10-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service!!!

In de online chat gesproken met xx, wat een super service!!
Neemt alle tijd denkt mee op alle fronten en omschrijft alles super goed en duidelijk..
In 1 woord TOP!! een echte aanrader om hier iets te kopen....

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Piet 10-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekend advies en service.

Ik had een tv geselecteerd maar platte tv medewerjer had een beter alternatief. Geringe bijbetaling en directe afhandeling en verzending.

kreeft 10-07-2017 In de winkel gekocht
arnhem

Twee fantastische knapen. K en K

sc hop fantastisch.Hulp geweldig. Service philips slecht.Mijn volgende aankoop op dit gebied zal zeker bij arnhem-presikhaaf zijn.

Smeltink 10-07-2017 In de winkel gekocht

Deskundig en uitstekende service

Zeer goede prijs/kwalliteitsverhouding en wij werden erg goed geholpen door Christiaan bij onze aankoop van Sonos set. Alle optie liet hij ons zien en al onze vragen beantwoordde hij prima. Goede uitleg, een aanrader deze winkel. Voor ons was het een 1e bezoek. we gaan hier zeker vaker shoppen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Niek 09-07-2017 In de winkel gekocht

Super geadviseerd!

Na veel vergelijken en lezen online, hebben wij er toch voor gekozen onze nieuwe tv in de winkel bij plattetv.nl te kopen. Wij zijn hier erg over te spreken!

Bij zo'n grote uitgave is het toch fijn echt te zien wat je koopt in plaats van te beslissen aan de hand van foto's. Dat was voor ons de voornaamste reden om niet online te kopen.

De advisering van de medewerkers van plattetv.nl was erg goed. Ze dachten goed mee over wat we in een tv nodig hebben, maar hielpen ons ook goed bij de keuze voor nieuwe kabels en de juiste schoonmaakmiddelen. Hier hadden wij zelf niet aan gedacht.

Ook het installeren door een monteur was erg prettig. De inruil van de oude tv en installatie van de nieuwe was super. Fijn om meteen alle instellingen goed te hebben en geen angst te hoeven hebben om zelf de mooie nieuwe tv te beschadigen bij de installatie.

Absoluut een aanrader!

Linda 09-07-2017 In de winkel gekocht
Arnhem presikhaaf

Vriendelijke benadering en eerlijk advies

Prettige binnenkomst waar je eerst even rustig kunt rondkijken voordat wordt gevraagd of je geholpen wilt worden. Geholpen door Roel die ons heel vriendelijk, eerlijk en niet te opdringen heeft geholpen. Ook prima advies gegeven over de aanschaf van een digitaal abonnement.

Sven 09-07-2017 Via de website gekocht

Vakkundig en goed geholpen

Uitstekend geïnformeerd en geholpen met de aanschaf van een nieuwe TV. Ook de inruil van de oude was zo geregeld.

Heel erg prettig dat deze winkel een eigen bezorgservice heeft met eveneens goede vakkundige mensen.

Mandy 09-07-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Had een winkelmodel tv gekocht voor 200 euro waren wat problemen mee, daarna erg goed geholpen door X. Heb nu een hele mooie nieuwe LG tv voor een mooie prijs. Ben erg tevreden goede service. Zou deze winkel zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

p.muller 09-07-2017 Via de website gekocht

niet tevrede

De tv is goed maar de smartcard is 7 jr en werkt niet daar heeft de verkoper geen kaas van gegeten,na vele malen de instellingen gewijzigd gebeld met zigggo nu eerst wachten op nieuwe card is pas dinsdag hier met de post, ik had graag gezien dar de verkoper mee hier op gewezen had.

Officiele reactie van PlatteTV.nl 10-07-2017

Beste heer Muller,

Vervelend om te vernemen dat onze adviseur u niet helemaal juist geïnformeerd heeft omtrent het gebruik van uw CI module, nogmaals onze excuses hiervoor.

Inmiddels hebben wij het probleem met u besproken per mail, tevens zal uw adviseur nog eventjes contact met u opnemen om zijn persoonlijke excuses aan u aan te bieden.

Wij wensen u in ieder geval heel veel plezier van uw aankoop!

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

Carel 09-07-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Ben goed benaderd en de verkoper wist precies wat ik wilde.
Mijn wens TV was niet mee te leveren en bood mij een ander alternatief voor een tevreden prijs, super.

Nic Hartgers 09-07-2017 In de winkel gekocht
Doesburg

De verkoper denkt uitstekend mee met een jonge klant

Bij de aankoop van een JBL luidspreker denkt Jim mee in het budget van een jonge klant en stelt gerichte vragen om de jonger klant zelf een goede keuze te laten maken. Tussendoor heeft hij ook nog oog voor een andere klant die hulp nodig heeft. Complimenten!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter 09-07-2017 In de winkel gekocht
Breda

Luister & kijk gemak bij plattetv.nl

Jimmy wat 1 en al oor toen wij bij hem in de Bredase winkel stonden.
In wat voor TV en prijsklasse waren wij geïnteresseerd. Hij deed meer dan zijn best om daar zo optimaal mogelijk op aan te sluiten. Meerdere mooie voorstellen met de voor ons belangrijke opties kwamen op tafel. Wij hoefden alleen te kiezen. Jimmy hadden geluisterd. Wij hebben nu veel kijk-gemak van de door ons gekozen TV. En ook nog eens aangevuld met een mooi service pakket, inclusief hoogwaardig hdmi & extra garantie. Tja, toen wat ik verkocht en voorzien van alles wat ik wou.

l alberts 09-07-2017 Via de website gekocht

snelle en goede service, voor een eerlijke prijs

bestelde artikel snel geleverd, voor de meest aantrekkelijke prijs. netjes met een snelle bezorgservice geleverd en meteen thuis geïnstalleerd, ik zeg "genieten"

Kroes 08-07-2017 In de winkel gekocht

Super service, mooie zaak

Platte TV Utrecht is een mooie shop met medewerkers die met je meedenken en behulpzaam zijn. Je kunt de televisies bekijken in huiskamersfeer in plaats van de felle Tl-verlichting in de meeste winkels. De TV die onze zoon had uitgezocht was niet meer leverbaar, daarom kregen wij een nieuwer model met een mooie korting mee. Top, een volgende keer komen we zeker weer hier terug.

Marcha 08-07-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Prima geholpen bij Platte TV

We hebben een mooie grootte tv gekocht bij Platte TV .
De Verkoper gaf een prima uitleg en was erg attent.
We zijn dik tevreden.
We zullen Platte TV zeker aanbevelen.
Met de service zit het ook wel goed.
Wij zij ook via andere bij Platte TV terecht gekomen
Goede mondreclame!!

Victor 08-07-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Prima service nadat ik toch na aankoop een andere tv wilde.

In de winkel in Arnhem heb ik een QLED tv gekocht. Later op de avond bedacht ik mij dat ik uiteindelijk toch een ander toestel wilde hebben. De volgende dag naar de winkel gegaan en het was geen probleem. Het prijsverschil kreeg ik gewoon terug.
Prima service vind ik.

Marco 08-07-2017 Via de website gekocht

Online kopen met een persoonlijk winkel gevoel.

Het online kopen van T-shirt of sokken is te overzien, maar de aanschaf van een duur apparaat zoals een tv is een heel ander verhaal.
Daarom is het vergelijken en veel vragen belangrijk voor over te gaan tot aanschaf via online shop. Mijn ervaring is dat ik uitstekend te woord ben gestaan zoals in mail als met chat. Duidelijke antwoorden en tips waar je verder mee kan. Tijden het afronden van mijn aankoop had ik het gevoel dat ik in een winkel stond, alles klopte en wat aller belangrijkste is dat je gevoel goed zit naar aanleiding van de gegeven informatie. Nou een dikke 9 voor de mannen en vrouwen van Plattetv.nl.
Ik ben er zeer tevreden over en as je nieuwsgierig bent begon eens een chat met de medewerkers, je zal blij verrast zijn.

Kimberley 08-07-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Fantastische service in Utrecht!

De reden waarom ik de winkel binnenstapte was om meer informatie te krijgen over welke televisie ik aan zou willen schaffen voor mijn nieuwe woning. Door de geweldige service van Kevin heb ik niet alleen meer informatie gelregen, maar heb zelfs de televisie aangeschaft. Kevin: bedankt voor je informatie en ik kijk uit naar de levering van de televisie!

M van Duin 08-07-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Vriendelijke, rustige en beleefde verkoper

Mijn vriendin attendeerde me op jullie zaak vanwege goede ervaringen. Dat was ook prima. Ik ben geslaagd voor een goede tv denk ik, hoop ik. Alleen blijkt dan dat je daarna toch nog iets extra nodig hebt, zoals een duurdere HDMI kabel om de kwaliteit ook in je doorzetting te garanderen en speciaal poetsmiddel. Ik had achteraf bedacht dat je zoiets erbij levert in de reclameprijs waarmee je adverteert. Het is toch logisch dat je TV op een ontvanger aangesloten moet worden, lijkt me.
Als je een auto koopt zeggen ze toch ook niet maar deze kan ook op stroom maar daar moet je dan nog wel kabel voor kopen!?

plkd 08-07-2017 Via de website gekocht

Gewldige service en levering

Vorige week tv besteld en dezelfde week nog afgeleverd. Vriendelijk en behulpzaam bij aflevering , echt super!
Nu nog de perfecte persoonlijke instellingen opzoeken die ik ook per mail heb ontvangen van Platte Tv.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Moreno Rahman 07-07-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Hele vriendelijke en goede service!!

We hebben voor deze shop gekozen omdat het in de buurt is van onze woonplaats. Maar we zijn goed geholpen met onze keuze. We hebben de voor en nadelen van de tv gehoord. We zijn blij met onze aankoop bij plattetv.nl. We raden de rest van Nederland ook de winkel aan.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mike 07-07-2017 Via de website gekocht

20 min na de bestelling werd mijn tv al verzonden, top!

Bestelling werd bijzonder snel behandeld en meteen verzonden. Goede snelle service. Kreeg er nog een goede HDMI kabel bijgeleverd.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Gabri 07-07-2017 Via de website gekocht

Top service

Snel en vakkundig geholpen door meerdere medewerkers die duidelijk allemaal hun best voor je doen. En de prijs is ook prima!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

RB 07-07-2017 Via de website gekocht

Prima service en snelle respons

Ik was op zoek naar een nieuwe TV. Type was was al bekend. Kreeg op mijn email een prima aanbieding. De snelle respons zorge ervoor dat er snel gehandeld kon worden.
TV is nu onder weg. Prima winkel .

Rolf 07-07-2017 Via de website gekocht

Wat een superleuke verrassing!

Ik heb bij PlatteTV een Jbl Flip 3 besteld. Eigenlijk had ik de Flip 4 willen maar als verjaarscadeau werd die net te duur.
En da krijg ik een mailtje van ze dat ze me eenmalig de Flip 4 voor dezelfde prijs aan mogen bieden. Dát noem ik nou service die ver boven verwachting uitstijgt!

Fop van der hoek 07-07-2017 In de winkel gekocht

De service is heel goed

De site is prima overzichtelijk,we hebben de winkel gevonden via internet
Mooie winkel , de verkopers zijn vriendelijk en hebben alle tijd voor je.
Bijna alle spullen geleverd,op een ding na maar dat werd prima afgehandeld.
Martijn en Alex hebben de producten geïnstalleerd en dat was helemaal top.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Roy Aartsen 07-07-2017 Via de website gekocht

Perfecte services

Televisie einde van de dag besteld en de volgende dag al in huis. Prima services zeker via de chat erg makkelijk, men staat je gelijk te woord.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JackL 07-07-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Super uitleg en direct meenemen!

Snel geholpen, duidelijke en klantgerichte uitleg.
Goede service en artikelen op voorraad.
Fijne vriendelijke verkoper, echte adviseur!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J.H. Jolink 06-07-2017 In de winkel gekocht

Goede zaak

Een goede winkel met goed personeel die een goede kennis van zaken hebben en
gastvrij zijn de koffie staat klaar, dit is voor mij de winkel waar ik weer terug kom.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Dirk 06-07-2017 In de winkel gekocht
Breda

Geweldig personeel, uitstekende service!

Uitgebreid georiënteerd via de website. Keuze was dus snel gemaakt in de winkel en kon de tv direct meenemen! Mede dankzij de behulpzame medewerker, grote klasse!

marco van den broek 06-07-2017 In de winkel gekocht
nijmegen

gewelidige service filiaal nijmegen maikel bedankt

hallo hier marco van den broek ik haal mijn spullen bij filiaal nijmegen goede uitleg en service heb mijn ouders ook kunnen overtuigen om een tv te halen bij maikel in nijmegen geweldige medewerker maikel daar koop ik ook alles bij hij is altijd eerlijk en rechtvaardig grt marco

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

C.scheepers 06-07-2017 In de winkel gekocht
Hanzestraat arnhem

Bij voorbeeld klasse geholpen klant vriendelijk

Wij zijn vriendelijk en eerlijk geholpen door Marc en de af levering was ook perfect tot nog toe zijn we zeer tevreden

A.Klarenbeek 06-07-2017 In de winkel gekocht

Vriendelijke en kundige verkoop-medewerker

Hoewel het druk in de winkel was toch goed geholpen en goed advies gekregen. Geen opdringerige verkopers , spelen in op je wensen en kunnne vragen goed en duidelijk beantwoorden

martin 06-07-2017 In de winkel gekocht
breda

geweldige service

voor een uitstekende service en een overzichtelijk assortiment kan ik platte tv in breda zeker aanraden!

Bert Schouten 06-07-2017 In de winkel gekocht

Service is ongekend

Duidelijke en heldere uitleg over SONOS systeem. Na aanvankelijke onduidelijkheid over de mogelijkheid tot aansluiten van huidige TV kreeg ik een aanbod om een andere TV te kiezen. Deze kon zelfs op proef mee naar huis worden genomen. Complimenten voor Thijs van filiaal Nijmegen.

Ed 06-07-2017 Via de website gekocht

Prima service en snelle levering

Na bestellen snelle levering en door Alex prima installatie en uitleg gehad, al met al zeer tevreden

Jan van Dinteren 06-07-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende service

Mooie winkel, veel uitgestalde keuzes en vriendelijk en behulpzaam personeel die je diverse mogelijkheden extra geven wat betreft de service en garantie.

Richard 06-07-2017 Via de website gekocht

Top service

Mijn oude tv was stuk gegaan telefonisch contact gehad met iemand direct mee gedacht over een goede tv en voor een mooie prijs 2 dagen later in huis

HAWK 06-07-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Zeer klantgerichte service en goede prijzen!

Website is goed toegankelijk, voldoende aanbod. Getoonde prijzen zijn niet altijd de scherpste, maar het loont om hierover te bellen/chatten/langs te gaan, dan komt er vaak betere deal uit. Met name de after sales is zeer goed, je hoopt die niet nodig te hebben, maar zo wel, dan wordt alles snel en klantgericht opgelost. Top!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

TVkoper 06-07-2017 Via de website gekocht

Geweldig advies via de chat!

Online informatie proberen in te winnen voor nieuwe tv. Heb het oog laten vallen op een bepaald type en daar wat vragen over gesteld via de chat. Medewerker was erg deskundig en neemt alle tijd. Advies was om ook even te kijken naar een ander model, die behoorde weer tot de nieuwste collectie. En ja als je een nieuwe tv koopt, wil je toch ook wel een nieuwe en geen oud model uit 2015-2016 (of je moet er speciaal voor kiezen). Een dag later nog weer een keer advies gevraagd via de chat aan weer een andere medewerker. Ook daar voldoende advies ontvangen om de gok te wagen online de tv te kopen. Nu zijn we Panasonic gewend, dus dat durfde we wel aan. Dus dikke pluim aan de enthousiaste medewerkers van de chat die over heel veel kennis beschikken om je goed te kunnen helpen! We hopen niet snel een nieuwe tv weer nodig te hebben, maar mocht dat wel nodig zijn, komen we hier zeker terug! Bedankt chatmedewerkers!

Ac hanegraaf 06-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Ik heb voor deze site gekozen omdat hij heel overzichtelijk is ,en met de live chat word je heel goed te woord gestaan de service en de levering is in woord top ,ik zou het iedereen aanraden om hier je tv ect te bestellen

Robert 06-07-2017 Via de website gekocht

Goed advies en service.

Via online de chat functie gebruikt. Werkt erg makkelijk.
Mijn eigen keuze van de TV was redelijk goed maar kreeg duidelijk en uitgebreid advies waarom de andere beter was.
De afronding van de order gaat ook erg simpel en alles is netjes volgens afspraak geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Stefan 05-07-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Bedankt voor de geweldige service!

Afgelopen zaterdag een schitterende LG Oled 65e7 tv en een Denon avr-x3300w receiver gekocht.Ik was al bekend met de winkel in Nijmegen omdat ik daar in het verleden al eerder een tv heb gekocht. Het is mij wederom heel goed bevallen! Het is een nette winkel met vriendelijk personeel en scherpe prijzen. Ook erg fijn dat ik met de auto achter de winkel kon komen om in te laden. PlatteTV Bedankt!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

hein en sandra 05-07-2017 In de winkel gekocht
nijmegen

prima service

goede service altijd vriendelijk ben zeer tevreden er over de service
ik kreeg een defecte tv geleverd contackt gelegt en het wert gelijk opgelost ik kreeg de zelfde dag nog een goed antwoord

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Maurits 05-07-2017 In de winkel gekocht

Snel en geweldig gehelpen.

Via internet en niet te duur. Kwam bij vergelijking uit tot de goedkoopste. Ook goed advies waar ik wat had.

Sjoerd 05-07-2017 Via de website gekocht

Snel en duidelijk

Voor mij is het altijd belangrijk dat je direct goed kan zoeken en vergelijken. Daar hoort dus een soepel zoekervaring bij en een heldere uitleg en structuur van de site. Tevens is het voor mij duidelijk op welk punt ik van het proces ben en dus geen twijfels heb. Snel en duidelijk. Heerlijk.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -