PlatteTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5808 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Jordy 14-01-2017 In de winkel gekocht
Breda

Goede service en vriendelijke medewerkers

Een hele nette winkel goed overzichtelijk nette service en hele vriendelijke medewerkers. Ik zou deze winkel zeker aanbevelen

Pluspunten

• Service
  • Medewerkers

Ramon 13-01-2017 In de winkel gekocht

55 inch 4K TV

Ben naar de winkel gegaan voor een Philips 55 inch 4K TV. Tijdens binnenkomst werd ik direct begroet en ook netjes geholpen door Ronald. Ronald inventariseerde mij wensen en behoeftes, en raadde mij de Samsung 55 inch 4K aan, die gewoon betere specificaties heeft dan de Philips. Inmiddels hangt de TV na alle tevredenheid bij ons thuis aan de muur!

Pluspunten

• Direct begroet worden
  • Inventariseren van de wensen en behoeftes

Rob 13-01-2017 In de winkel gekocht

Lg oled55cbv

Prima winkel en na onderhandeling ook een prima prijs. Goed geholpen duidelijke uitleg en daarom toch voor deze tv gekozen

Mounssif 13-01-2017 Via de website gekocht

uitstekende en snelle service

snelle reactie en duidelijk. Afspraken worden nagekomen en dat is heel schaars tegenwoordig. vroeger altijd met mediamarkt zaken gedaan maar voortaan plattetv eerste keus.

Pluspunten

• snelle service
  • afspraken namkomen

Rene Kraa 13-01-2017 In de winkel gekocht
Doesburg

Een super tevreden klant

Zaterdag voor de kerst 2016 bij PlatteTV.nl een Samsung TV UE55KS7000 gekocht. Ik heb de TV afgehaald bij de winkel in Doesburg. Ik heb voor PlatteTV.nl gekozen omdat je hier een Nederlands model krijgt en extra korting vergeleken bij o.a. MM en BCC. Bij thuiskomst bleek de strip aan de voorkant van de TV aan de linkerkant iets los te zitten, heb dit gelijk via de mail met foto gemeld bij de winkel in Doesburg.
Ik kreeg een mail terug dat ze de klacht bij Samsung Nederland hebben neergelegd. Nu 3 weken later heb ik maar eens gebeld wat de status was van mijn klacht. Jim , de verkoper, melde dat hij nog geen antwoord had maar dat ik de TV kon komen omruilen voor een nieuwe.
Vandaag naar de winkel in Doesburg gereden om de TV om te ruilen. Ondanks wat lichte beschadigingen aan de achterzijde van de TV, dit kwam door het bevestigen van de muurbeugel, werd hier niet moeilijk over gedaan. Wat een TOP service.

Pluspunten

• Goede service en Behulpzaamheid
  • Afspraak is afspraak

Minpunten

• Heb ik niet kunnen ondekken

Chantal 13-01-2017 Via de website gekocht

Samsung UE49KU6470S

super vriendelijke personeel
ivo van de chat weet veel en doet er alles aan om je te helpen waar hij kan en geeft goede tips

thianlim 13-01-2017 Via de website gekocht

Mooie TV, goede service

Ik belde met de filiaal in Nijmegen voor een geretourneerde TV, maar die was helaas niet meer beschikbaar. Aron heeft mij toen aan een beter model voor bijna dezelfde prijs geholpen. Hele goede aanbieding en de TV staat mooi in onze woonkamer :)

Pluspunten

• Goede service
  • Persoonlijk

Joop 13-01-2017 In de winkel gekocht

Wat een verademing

Inderdaad een verademing om te constateren hoe deze (web) winkel omgaat met klanten. Via de site altijd snelle reacties met goede adviezen en leuke kortingen.
In de winkel is het niet anders. Kundig personeel die je ook nog eens goede deals aanbiedt.
Kortom, voor mij is dit de zaak waar ik graag kwam en zeker ook meer zal komen.

• Vriendelijk personeel
  • Snelle communicatie

Jakke 13-01-2017 Via de website gekocht

Playseat evolution alcantara pro

Goede prijs, ontzettend ondersteuning via livechat. Aktief mee zoeken naar best mogelijke oplossing. Wel jammer dat voorraadstatus van de winkels niet upto date is.

• LiveChat

Minpunten

• Voorraadstatus niet up yo date

R.H.W. 13-01-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Goede service. Scherpe prijzen

Goede service. Scherpe prijzen. Ruim assortiment. Makkelijke website. Kortom een echte aanrader!
Ik zal er zeker terugkomen!!

Teun 13-01-2017 In de winkel gekocht

Goede service en prijs!

Zowel online als in de winkel een goede ervaring gehad. Via de livechat gevraagd naar mijn nieuwjaarsdeal en een leuke korting gekregen. Vervolgens de TV opgehaald in de winkel in Breda waar ik goed geholpen ben.

Pluspunten

• Service
  • Betrouwbaar
  • Snelheid

Klinkenberg 13-01-2017 Via de website gekocht

Prima geholpen snelle levering

Na contact te hebben gehad met een medewerker heb besloten om de tv aan te schaffen.
Deze is de volgende dag geleverd , prima service.
Ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Goed contact met de nedewerkers
  • Goed advies

Dhr. W.v.Dongen 13-01-2017 In de winkel gekocht

Platte Tv Breda

Ik vindt Platte tv echt een ware aanrader voor zowel mensen die verstand hebben als mensen zonde verstand van audio en beeld. Deze mensen weten echt waar ze over praten. En nemen ook echt de tijd voor je om alles uit te leggen.
Ik ben in Breda geholpen door xxxx. Deze jongen heeft mij echt overtuigd door zijn behulpzaamheid en uitleg van de Denon Heos Soundbar. Mede door zijn vakbekwaamheid en kennis heb ik de juiste keuze gemaakt.

In mijn ogen is Platte Tv de winkel voor al je audio en beeldapparatuur.

Gr william uit Breda

Pluspunten

• Kennis
  • Servicegraad is hoog
  • Mooie opzet winkel
  • Klantgericht
  • Men weet echt waar ze over praten

Mark 13-01-2017 Via de website gekocht

Prima service

Voordat ik online een Samsung TV bestelde, heb ik per mail enkele vragen gesteld en een chatgesprek gevoerd. Zeer snelle en correcte reactie. Bij de afhaling in de winkel in Breda werd ik vrieindelijk geholpen en eerlijk geadviseerd over accessoires.

Pluspunten

• Service
  • Vriendelijk

Ruben 12-01-2017 Via de website gekocht

Goede online service

Ik heb een OLED televisie gekocht bij PlatteTV.nl tegen op dat moment veruit de laagste prijs. Ik werd erg geduldig geholpen ondanks de vele vragen die ik stelde. Uiteindelijk toch een mooie deal kunnen sluiten. Ik heb de TV nog niet maar de ervaring tot nu toe was erg goed.

Pluspunten

• Online Service (via chat)
  • Garantie
  • Lage prijs
  • Keurmerk aanwezig

gerold 12-01-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

top service en verstand van zaken

Ben een tv gaan kopen bij plattetv.nl in Utrecht de service is top maar men weet ook waar ze het over hebben echt een super winkel om ook iets op maat te kopen . ook de thuis service is zeer goed .

Olaf 12-01-2017 In de winkel gekocht

Olaf

Op advies van een vriend de winkel bezocht. Alles zag er keurig uit. Ruime keuze. Parkeren kan gratis pal voor de deur. Jammer genoeg was de tv van onze keuze niet meer voorradig. Door de verkoper werden we gewezen op een alternatief, welke werd aangeboden voor een scherpe prijs.

Pluspunten

• Bereikbaarheid
  • Advies

Wennekes 12-01-2017 In de winkel gekocht

Vriendelijk en professioneel personeel

Ik ben erg professioneel en behulpzaam geholpen door het vriendelijke personeel. Ik kom zeker nog eens terug.

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Behulpzaam

Leo Liss 12-01-2017 Via de website gekocht

Mooie zaak goede info

Ik heb de testen gelezen van de Samsung KS7500 en die kwamen goed uit de bus, op internet kwam deze naar voor bij plattetv.nl hierop een mail gestuurd en deze werd snel beantwoord ook de mooie inruil prijs voor onze oude Samsung gaf de doorslag.
Had contact met iemand en gevraagd of deze voorradig was, hij zij ik zorg dat hij morgen aanwezig is. helemaal top aangezien wij wat verder weg wonen heb ik de tv opgehaald in breda, goeie service en makkelijk te bereiken .

Niet verder kijken en gewoon bellen mailen of langsgaan.

Pluspunten

• Goede service
  • Snel antwoord

Nwpk 12-01-2017 Via de website gekocht

N Koeman

ik ben heel goed geholpen door de medewerkers.
Een hele duidelijke mail gehad met een hele mooie aanbieding gehad op een artikel waar ik informatie op aan gevraagd had.
Daarna is alles heel snel gegaan en het product verzonden. Al met al erg blij.
Met vriendelijke groet, n koeman

Ilse van der Reijden 12-01-2017 In de winkel gekocht

Ilse v.d.Reijden bedankt Anne

Na uitgebreid vergelijkend warenonderzoek kwamen we bij PlatteTv terecht. Geweldig hoe we geholpen werden door Anne. Ook de andere jongens waren aardig. Na koffie aangeboden te hebben mochten we lekker zelf rondkijken en bij vragen stond iedereen gelijk klaar

Pluspunten

• verstand van zaken
  • eerlijk en oprecht
  • goede prijs

tevreden klant 12-01-2017 Via de website gekocht

tevreden klant

Top shop, besteld en volgende ochtend al binnen. allemaal goed geregeld en goede service.
ook snelle reactie via de chat.

Pluspunten

• stabiel
  • kwatiteit
  • makkelijk in elkaar te zetten
  • G29 stuur past perfect

Flip Cox 12-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekende Shop

Zeer goed geholpen en hebben alle tijd voor je.
Zij denken met je mee en geven goed advies.
Na bestelling de volgende dag ontvangen.

Pluspunten

• Denken mee voor je
  • Snelle levering

Ravin 12-01-2017 Via de website gekocht

Voor jullie shop gekozen na een grondige zoektocht naar een goede prijs-kwaliteit verhouding.
Goede deal gekregen voor de play 1 en ook voor de sonos sub, die uiteindelijk niet te leveren was buiten jullie schuld om.

Jurgen 12-01-2017 In de winkel gekocht

Platte TV Nijmegen

Ik heb een LG oled55b6v zwart gekocht bij Platte TV te Nijmegen en ben erg te spreken over de goede service. Ook valt er goed te onderhandelen over prijs

Anton 11-01-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Op de website staat dat betalingen pas de volgende dag binnen komen. Dat is begrijpelijk omdat banken onderling gewoon een dag nodig hebben. Toen ik een e-mail stuurde dat het geld van dezelfde bank kwam en inmiddels overgemaakt was, is het artikel dezelfde dag verstuurd. Kijk, dat noem ik nou gewoon heel simpel TOP en dit verdient een 10.

Pluspunten

• Snelle service
  • Perfecte follow-up op mail
  • Goede prijs

Richard 11-01-2017 Via de website gekocht

Wat een pracht van een eindejaarsknaller!

Eind van het jaar de beslissing genomen voor een nieuwe Samsung TV. In plaats van de mail de telefoon gepakt. Een goed beslissing. Het prettige contact met en een prachtig aanbod hebben mij over de streep getrokken. De communicatie was helder en op tijd. De levering was precies zoals afgesproken. Wij kijken nu met veel plezier naar onze nieuwe TV. Top!!

Pluspunten

• Prettig contact
  • Prima prijstelling
  • Doen ook extra's

Blije klant 11-01-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Service met een gouden randje!

Na een heel goede voorlichting over de Philips ambulight televisie die ik al een tijd op het oog had en een heldere offerte ben ik overgegaan tot de aankoop. Tijdens de aankoop zijn er ook afspraken gemaakt over het bezorgen en aansluiten van de tv. Post.nl zou de bestelling bezorgen. Echter zij deden dat en drie dagen te vroeg en ik kreeg een handgeschreven briefje dat de tv bij een ophaalpunten op te halen viel. Een belletje met post.nl leverde alleen op dat ik een klacht kon indienen, maar de tv nog steeds zelf mocht ophalen bij het afhaalpunt. Ik baalde als een stekker. Het tweede belletje naar PlatteTV.nl leverde op dat de monteur samen met mij (je moet tekenen voor ontvangst) de tv op de afgesproken dag is gaan ophalen en hem daarna direct geïnstalleerd heeft.
Dat noem ik nog eens service en aandacht voor de klant! Tv doet het overigens super en kan ik iedereen aanraden! Zo mooi!

Pluspunten

• Duidelijke uitleg over het product
  • Heldere aankoopprocedure
  • Geïnteresseerd in de wensen van de klant
  • Nemen de tijd

Edwin 11-01-2017 In de winkel gekocht
Breda

Superbedankt voor de mooie soundbar voor n spotprijs!

Online op de homepage supergeholpen door de klantenservice, vandaag m'n JBL soundbar SB400 opgehaald in vestiging Breda! Wederom weer supergoed geholpen door de jongens daar, erg goede uitleg en alle tijd voor de klant, kunnen veel ondernemers nogwat van leren! Daarnaast hebben ze ook nogeens supergoede prijzen, moet wel bekennen dat ikwel n echt superkoopje had. Ik zal d'r in de toekomst zeer zeker weer naartoe gaan en ook zoals al eerder altijd aanraden in de vrienden en kennissenkring.

Emre 11-01-2017 In de winkel gekocht

Super leuke winkel !

de ontvangst was super, de medewerking er na was super, en tot slot de korting die ik er bij kreeg maakte alles af. Echt een super winkel met super leuke medewerkers.

Marcel 11-01-2017 In de winkel gekocht

samsung ue65ks8000

Prachtige 4k televisie. Stabiele tv en alles werkt prima. Bijvoorbeeld Netflix werkt allemaal super snel. Tot in de kleine puntjes werk deze tv erg goed. Maar waar het natuurlijk bij een tv om draait is de beeld kwaliteit en die is prachtig. Geluid is ook erg goed. Door de consumenten bond is deze tv als beste getest, dat geld ook voor andere expert reviews.
De service van platte tv is uitstekend, altijd een snelle reactie of het nu via de mail is of de livechat, aftersale heb ik ook goede ervaringen mee. Ik ben zeer tevreden. De tv is niet goedkoop maar je krijgt waar voor je geld. En nu met 300 cashback en tv inruil was het voor mij aantrekkelijk genoeg om tot een koop over te gaan. Top!

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Stabiel
  • Alles werkt snel

Henk Verhaaff 11-01-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Goede TV met mooi scherp beeld.

Twee minpuntjes waren dat op het bestelformulier een verkeerd huis- en email-adres genoteerd was zodat ik nogmaals naar de winkel moest om dat te corrigeren. Hulde aan de avondploeg.

Annemarie 11-01-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Duidelijk advies en goed geholpen

We hoorden van collega's dat dit een hele goede winkel is. Vooraf online gekeken en model uitgezocht die we wilde bekijken. Speciaal op koopavond afgekomen en tv bekeken was niet wat we zochten. Gelukkig kon de medewerker ons prima verder helpen met hied advies en vergelijkbare modellen. De medewerker luisterde goed naar onze wensen en beantwoorden de vragen uitstekend.
Goede service ook ten aanzien van prijzen en diverse acties. Zelfs nadat we de tv gekocht hadden en niet uit het ophang systeem kwamen hebben de medewerkers van platte tv ons geholpen en gezorgd dat we nu onze prachtige tv hebben opgehangen. Zeker een top winkel!

Pluspunten

• Koopavond
  • Medewerkers zijn kundig
  • Veel showmodellen
  • Goedemorgen vriendelijke service

Otterspeer 11-01-2017 In de winkel gekocht

Pragmatische service

PlatteTV bood mij via de chat een prima prijs voor een TV. Na wat onderhandelen tot koop overgegaan. Prima te woord gestaan door Ivo en de medewerkers in de winkel te Utrecht.

Hans 10-01-2017 In de winkel gekocht

Top

Mooie winkel, toestellen hangen per merk gegroepeerd, ziet er uit als een winkel en niet een chronische uitverkoophok.
Deskundig advies, niets aandringen, gewoon de verschillen uitleggen.

Pluspunten

• uitstraling winkel
  • advies

marco 10-01-2017 Via de website gekocht

waardeloze tent, komen afspraken niet na

tv besteld en betaald, niet geleverd en steeds maar smoesjes geld terug geeist via live chat en er wat druk op gezet dat ik het wil hebben wordt de chat verbroken.

dus geen geld terug, eerste en laatste keer bij platte smoesjes.nl

Officiele reactie van PlatteTV.nl 10-01-2017

Beste Marco,

Jammer om te vernemen dat u uw ervaring omtrent uw bestelling op deze manier omschrijft terwijl de situatie toch wel iets anders is.

Uw bestelling is niet tijdig afgeleverd wegens een vermissing van PostNL, dat betreuren we enorm en we zouden niets liever doen dan u sneller aan uw TV helpen, echter moeten ook wij soms even wachten op terugkoppeling van een externe partij.

De zending is momenteel in onderzoek bij PostNL, zodra wij uitsluitsel hebben over de locatie van uw toestel dan zullen wij met alle liefde en op de allersnelste manier uw aankoopbedrag storneren.

We vinden het erg spijtig dat de zending van uw bestelling zo moeizaam verloopt en bieden hier nogmaals onze excuses voor aan.

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

Hennie 10-01-2017 In de winkel gekocht

Dhr. van Otterloo

De shop in Utrecht is gemakkelijk te bereiken, ze hebben vriendelijk personeel en terzake deskundig geven een goede inruilprijs. Het assortiment is ook groot zodat je goed kan vergelijken. Ze krijgen daarom van mij een dikke 10

Pluspunten

• Mooi spatzuiver beeld
  • Android is erg gemakkelijk

Minpunten

• de afstandsbediening is erg richting gevoelig
  • Spiegeling soms hinderlijk

A. Sanders 10-01-2017 In de winkel gekocht

bezoek winkel

Zijn naar de winkel in Nijmegen geweest. Naar aanleiding dat wij een tv op de site hadden gezien. Ook nog telefonisch contact gehad. En die verkoper heeft ons ook in de winkel geholpen. Zijn daar erg goed geholpen. Goede uitleg gehad. Ook niet opdringerig t.a.v. een tv kopen. Maar door de goede service wel met een tv weggegaan.

Patrick 10-01-2017 Via de website gekocht

Aanbeveling

Via Livechat snel en goed advies gekregen. Daarna meteen bestelling geplaatst en kon het al meteen ophalen in de winkel. Perfect !

Pluspunten: Snel; Service

Gemak: Goed

Service: Goed

Assortiment: Goed

Pluspunten

• Sne
  • Service

GJ 10-01-2017 Via de website gekocht

Bestelling tv

Via de chatdienst een tv bestelling in orde gemaakt. Een en ander is zeer vlot en correct geregeld. Goede service van PlatteTV.nl

Richard 10-01-2017 In de winkel gekocht
breea

samsung 6020 55"

Wij zijn via het internet op zoek gegaan naar een nieuwe tv,
Maar dan wil je die tv natuurlijk in het echt zien.
Wij kwamen op de website van plattetv.nl.
Een mooie website en een mooi aanbod aan tv's ook de prijzen waren erg scherp!
wij besloten naar hun winkel in Breda te gaan!
Eenmaal aangekomen vanuit zh monster.
Waren wij gelijk onder de indruk van de mooie presentatie in de winkel!
We hebben een rondje gelopen door de winkel en al snel hebben wij er wat hulp bij gevraagd.
We kwamen uit bij (verkoper) xxxx.
Wij voelden ons welkom door hem, ik heb hem verteld dat ik naar een tv zocht van 55 inch en waar de tv aan moest voldoen!
Hij wist zo 2 tv's te laten zien die helemaal naar onze wens waren.
Na een gezellig gesprek zijn wij uitgekomen op de Samsung 6020 55".
Die nu mooi in onze woonkamer staat!

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • mooie winkel/presentatie
  • vvv bonnen in te leveren
  • makkelijk bereikbaar

Sam vd Brink 10-01-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Goed advies met zeer tevreden resultaat

Online zag ik de site platte-tv vaak voorbij komen. Vandaar dat ik dacht eens langs de winkel te rijden om daar een keuze te maken voor een nieuwe TV.

Ik had een bepaald budget in gedachten, waar de verkoper mij goed binnen heeft kunnen helpen. Hij gaf wel de opties aan indien ik meer wilde uitgeven, maar pushte niet om meer geld uit mij te halen.

Een vaste aanbieding van de winkel paste goed bij mijn wensen. Daarbij heb ik een verzekering afgesloten wat mij zekerheid geeft een goede T.V. te kunnen gebruiken de komende jaren.

Zelf had ik weinig met het merk LG, en wilde ik voor een Samsung of Sony gaan. De verkoper legde mij echter goed uit dat LG sinds 5 jaar flink bezig is om zich goed te profileren en dat zij zeker een goed alternatief waren voor een Samsung. Omdat LG de enige was die een grijs model had, heb ik die uiteindelijk gekozen en er geen spijt van gehad,

De 55" LG televisie staat mooi in mijn woonkamer en ik hoop er vele uren plezier van te kunnen hebben.

Pluspunten

• Goed advies
  • Aansluitend op mijn wensen
  • Binnen budget
  • Duidelijke uitleg over modellen

Meijer 10-01-2017 Via de website gekocht

Prima sevice bij aanschaf TV

Vlotte reactie op vragen. Concurrerend met andere shops. Snelle levering.
Kortom… een webshop om een keer terug te komen

Pluspunten

• goede prijs
  • goede service
  • snelle levering

Daan 10-01-2017 In de winkel gekocht
Doesburg

sonos sub gekocht

Sonos set gekocht in andere winkel. De sub was niet op voorraad en nergens meer te verkrijgen. Uiteindelijk in Doesburg gekocht. Ondanks dat ik de set ergens anders had gekocht nam de verkoper alle moeite om alles over de sub en de rest van de installatie te vetellen en gaf mij nog tips dus zeer tevreden.

Martien 10-01-2017 In de winkel gekocht
breda

zeer goed geholpen

Door Anne in de winkel Breda zeer goed geholpen met keuze TV , hij had alle tijd en aandacht en gaf heel goed advies en antwoorden op mijn vragen.

Pluspunten

• goed advies
  • veel tijd en aandacht

Hans 09-01-2017 In de winkel gekocht
Breda

Prachtige Sonos set aangeschaft, perfect geholpen!

Zeer strakke aanbieding gekregen per email op zondagochtend! 's Middags alles afgehaald in Breda. Top!! Prachtige winkel trouwens.

Pluspunten

• Prijsstelling
  • Mooie winkel
  • Service

Minpunten

• Weinig vestigingen

Walther 09-01-2017 Via de website gekocht

Snelle reactie, prima levering en goede prijs

Ik kwam op de site van plattetv door een prijsvergelijkingssite. Ondanks dat ze al de goedkoopste waren, kreeg ik een deal aangeboden met nog 100 euro extra korting. Dit alles met een erg korte reactietijd op mijn mails en dat in een drukke tijd (tussen kerst en oud en nieuw). De spullen ontving ik binnen een paar dagen. Ik ben erg tevreden, zowel over de aanschaf als plattetv.nl.

Pluspunten

• reactietijd mail
  • prijs
  • snelle levering

R.P.de Bie / Eexterveen 09-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering tegen een scherpe prijs

Op zoek naar een blu-ray speler kwam ik de site van plattetv.nl tegen. Daar stond het type speler dat ik zocht voor een scherpe prijs en bovendien op voorraad. Besteld en binnen twee dagen werd de speler netjes aan huis bezorgd.

Pluspunten

• duidelijke site
  • scherpe prijzen
  • snelle levering

geslaagd 09-01-2017 In de winkel gekocht

samsung smart tv

Na eerdere positieve reacties van kennissen over de shop PlatteTV gehoord te hebben ben ook ik mijn televisie bij PlatteTV gaan kopen. Ik heb totaal geen verstand van de huidige televisies. Behalve dat ik weet dat er heel veel mogelijk is. Naar enig speurwerk kwam ik wat meer te weten over de mogelijkheden en de verschillen in type tv's. Maar dan.... Met mijn overige vragen en wensen (en dat waren er nog al wat) ben ik naar de winkel gegaan en daar ben ik ontzettend goed en vriendelijk geholpen door de verkoper, die alle tijd voor mij nam. En mij goed hielp bij het maken van de juiste keuze. Platte.TV is zoals de naam al doet vermoeden gespecialiseerd in "platte"tv's. Dus eigenlijk al alle reden om daar een televisie te willen kopen. Dit samen met de goede naam die voor mij al bekend was. Als laatste en belangrijkste. Naast vriendelijkheid, behulpzaamheid en kundigheid. Is de service ook helemaal top. PlatteT.V bedankt!!!

Marco 09-01-2017 Via de website gekocht

Goede communicatie en duidelijke voorlichting

Ik heb voor mijn bestelling contact gezocht om een nieuwjaar aanbieding te krijgen. Ze hebben me binnen een dag een goede aanbieding gedaan en me geholpen bij mijn bestelling.
Tijdens mijn bestelling ben ik goed en duidelijk geinformeerd. Ook na de bestelling ben ik op de hoogte gehouden van de voortgang en of alles naar wens is gegaan.

Pluspunten

• Communicatie