PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 20216 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5418 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Pascal 05-10-2016 Via de website gekocht

Goede service, scherpe prijzen!

Overzichtelijke webshop waar je vlot je gewenste product kunt vinden.
Prima geholpen tijdens een chatsessie, waarbij direct contact er toe leidde dat ik direct aan een leuke kortingsactie kon deelnemen. Ook meteen voorzien van wat handige tips en evt aanvullende producten. Niet altijd nodig maar wel fijn om er op gewezen te worden.
Levering ook zonder problemen verlopen. Alles bij elkaar een topwebshop, zeker aan te bevelen! Ga zo door!

Pluspunten

• Service
  • Snelle levering
  • Scherpe prijzen

Rob 05-10-2016 Via de website gekocht

Scherpe aanbiedingen

Na veel "internetten" voor plattetv gekozen. De site is prima. Veel aanbod. Goede selectiemogelijkheden. Uiteindelijk kreeg ik een werkelijk fantastisch aanbod voor de lg 615v. En dan wil je dat natuurlijk wel snel hebben. Ik geloof dat ik een uur na bestellen al bericht kreeg dat de tv onderweg was! De volgende ochtend in huis dus. Complimenten dus voor de hele afhandeling.

Pluspunten

• Site
  • Prijzen
  • Orderverwerking

J.b 05-10-2016 Via de website gekocht

Prima service assistent

Ik ben altijd van het zelf uitzoeken van spullen, en uiteindelijk kwam ik op de site van plattetv.nl.waar de aankoop assistent pop-up te voorschijn kwam, toch even de chat gedaan met de medewerker en kwam met goede adviezen, waar ik hem dankbaar voor ben.uiteindelijk is de tv netjes thuisbezorgd prima service

T.Visser 05-10-2016 In de winkel gekocht
Doetinchem

Goede voorlichting bij Platte TV Doetinchem

Wij zijn uitstekend geholpen door Bjurn: vriendelijk en met kennis van zaken. Zo waren we binnen een kwartier de winkel uit met een tv en een ophangbeugel. Ons kijkgenot is zeker verhoogd!

Pluspunten

• veel variatie zodat 't verschil ook te zien is
  • klantvriendelijk

Quinten 05-10-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Hele fijne webshop, overzichtelijk, veel keus, goede informatie. Was aan t twijfelen tussen verschillende tv's. Per online chat met Ivo een goede keus kunnen maken, erg behulpzaam met veel geduld. Graag kom ik weer hier terug.
Platte tv.nl in een woord Geweldig

Pluspunten

• Goed luisterend oor.

L.H. Lung 05-10-2016 In de winkel gekocht

Aanschaf nieuwe TV Samsung UE55KS8000

Site is lekker duidelijk en overzichtelijk. Enige wat ik kan verzinnen is een duidelijke link naar extra garantie opties.

Bestelling verliep vlekkeloos. Gebeld naar de klantenservice, nadat ik via een heldere en vriendelijke livechat een mooie aanbieding heb mogen ontvangen. Gekozen voor afhalen in het filiaal in Utrecht en gelijk de volgende dag mijn bestelling opgehaald. Ook daar zeer vriendelijk te woord gestaan

Groot pluspunt: ondanks de verschillende manieren van communicatie (livechat, telefoon en in persoon), toch zeer goed te woord gestaan en communicatie/verwerking onderling verliep vlekkeloos.

Pluspunten

• Duidelijk en heldere communicatie
  • Welwillendheid om met goede aanbieding te komen
  • Professioneel doch persoonlijk

Minpunten

• geen duidelijke link voor extra garantie opties

Jan 05-10-2016 Via de website gekocht

Goede communicatie, goede service en snel geleverd. Top!

Een muurbeugel voor de tv besteld en de prijs werd gewijzigd op het moment dat ik met de bestelling bezig was waardoor ik niet kon betalen en het product niet meer voor de lagere prijs kon bestellen (kortingsactie was voorbij). Gebeld en heel vriendelijk geholpen, kon het product toch voor de verlaagde prijs bestellen. Volgende dag in huis en goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Als veelvuldig online shopper raad ik plattetv.nl zeker aan! Een 9 als cijfer, geen 10 omdat ik dat cijfer nooit geef.

Pluspunten

• goede communicatie
  • goede service
  • snelle levering
  • scherpe prijs

Henk Soeter 04-10-2016 In de winkel gekocht

Super Platte TV

Bij platte tv weten ze pas hoe je met klanten om moet gaan. Super geholpen geven praktische tips en in prijs altijd de laagste. Was een weekend met extra korting dit werd top afgehandeld door de winkel.Platte TV jullie krijgen van een
dikke 10.

Pluspunten

• Veel keus goede uitleg laagste prijs
  • Super service

Wendy 04-10-2016 Via de website gekocht

Snelle en nette service

Duidelijke site, snelle en keurige levering!
Prachtige soundbar aangeschaft, die in de grote winkels niet meer leverbaar waren.

R.ter Veen 04-10-2016 In de winkel gekocht
breda

super klantgericht en professioneel bedrijf

super klantgericht en professioneel bedrijf,zeer tevreden over afhandeling van mijn bestelling.
door een fout in het systeem van Platte TV was een actie al bekend voordat hij daadwerkelijk "live" had moeten zijn maar zonder problemen geaccepteerd door Platte TV

Erlen 04-10-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Heel goede service bij plattetv.nl! Ik zou er nogmaals terugkomen. Verkoper had goede kennis en was niet opdringerig, maar vroeg goed door welke wensen de klant had.

Pluspunten

• Verkoper had goede kennis
  • Klantvriendelijk

Johan van Kuijk 04-10-2016 In de winkel gekocht

geweldig mooie winkel

Mooie winkel, overzichtelijk, mooi ruim opgezet.
vriendelijke verkoper en neemt alle tijd voor ons.
ik gaf de verkoper de code van het product dat wij wilde kopen, en zonder nog iets te vragen kwam de verkoper met de Tv in de doos naar ons, dus nog even een kabel erbij gekocht, en alles was prettig geregeld.

Pluspunten

• goed te bereiken
  • voldoende parkeerplaats

Minpunten

• nvt
  • nvt

W. Schrave 03-10-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Zo hoort een verkoper te zijn

Op het internet was op zoek naar een nieuwe, grote televisie welke met name geschikt was voor het kijken van sport (snelle bewegende beelden). Via de chat van plattetv.nl heb ik een aantal adviezen gekregen. Omdat ze veel merken en modellen beschikbaar hadden in hun winkel te Utrecht zijn we daar eerst wezen kijken. We werden geholpen door xxx, geen gladde verkoper, eerlijk, goed advies gevend, niet pushen om iets te kopen. Hier houden we van. We hebben er thuis rustig over na kunnen denken en later heb ik nog telefonisch advies ingewonnen. Uiteindelijk hebben we daar onze televisie besteld. Na het openen van de doos zagen we echter een beschadiging bovenop de lijst. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice. Na het mailen van diverse gewenste foto's werd de televisie een paar dagen later omgeruild. Dit noem ik nog eens SERVICE. Heren bedankt.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Beleefd
  • Er wordt je geen druk opgelegd
  • Ruim assortiment in de winkel (Utrecht)
  • Winkel makkelijk bereikbaar (Utrecht)

Minpunten

• Geen klantenservice op zondag

Rolf 03-10-2016 Via de website gekocht

De ideale online winkel

Grote bestelling geplaatst bij deze webwinkel. Vriendelijk en snel contact gehad via de mail. Ook toen iets omgewisseld moest worden was dit zo geregeld bij de winkel in Utrecht. Mijn volgende aankopen gaan zeker hier plaatsvinden!

Pluspunten

• Mega snelle reacties op mail/vragen
  • Behulpzaamheid
  • Scherpe prijzen

broeders 03-10-2016 In de winkel gekocht
Breda

zeer goed geholpen ze denken zeker met u mee .top winkel !!!

zeker de moeite waard om de winkel te bezoeken je wordt er uitstekend geholpen !!!!!!en denken met u wensen mee .dus zeer klant vriendelijk .

Maikel van Mourik 03-10-2016 In de winkel gekocht
Platte tv. Nijmegen

Maikel van Mourik

Als eerste natuurlijk de prijs , deze is erg scherp geprijsd
Verder zeer belupzame medewerker met know how van de televisie

Pluspunten

• Prijs verhouding
  • Service

Dennis 03-10-2016 In de winkel gekocht
Beda

Uitmuntende service

Op een vergelijk-site hier terechtgekomen. Eerst telefonisch contact om de voorraad te checken, waarna ik in een prettig gesprek zeer goed advies kreeg en zo een juiste keuze heb gemaakt bij de aanschaf van een nieuwe tv. Ook in de winkel dezelfde insteek van de verkoper, waardoor ik met een goed gevoel de winkel verliet.

Pluspunten

• Advies / luisteren naar de behoefte
  • Service

Willem N 02-10-2016 Via de website gekocht

Goed advies heeft geleid tot aankoop

Ik was op zoek naar een Samsung soundbar; die ik wilde was niet voorradig, maar bleek ook een oud-model te zijn. Op jullie advies heb ik het nieuwe model bekeken en aangeschaft. Prijs was prima en snelle levering gaven de doorslag.
Omdat ik jullie winkel niet kende heb ik onder rembours besteld (en dat kostte wel wat extra), nu ik jullie ken durf ik wel direct met Ideal te betalen.

Pluspunten

• snelle levering uit voorraad
  • scherp prijs

Sestig 02-10-2016 In de winkel gekocht

Aankoop Samsung 55KU6020

Via internet en collega bij Platte TV gekomen. Winkel is goed te vinden. Daarnaast is het heel overzichtelijk opgesteld.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Goede Service

Bert Beverdam 02-10-2016 Via de website gekocht

Dhr B. Beverdam

Geweldige (online) service, beste aanbod gekregen voor een Sony 55xd8505 met soundbar, supersnelle levering en soepele betaling, wat wil je nog meer?

• Medewerker Tim Swens

Wim 02-10-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar en goede service

De shop is concurrerend met de grote aanbieders van dit product.
Ik ben erg tevreden over de advisering en levering

Pluspunten

• Handig chatprogramma
  • Goed advies
  • Vlotte levering

HankiPanki 01-10-2016 Via de website gekocht

Aanschaf nieuwe televisie

Ik heb via de chat nuttige antwoorden en oordelen gekregen naar aanleiding van een aantal vragen zodat ik een bewuste keuze kon doen. Ook is mij een gunstige prijs aangeboden die sterk concurreerde met andere leveranciers. Ook werd me nog gewezen op een promotieactie waardoor ik nog een aantal voordelen kon behalen. Een technisch probleem met de CI plus module kon snel worden gesignaleerd (helaas een moderne versie aanschaffen). Ook de oplossing kon ik uit voorraad tegen een concurrende prijs aanschaffen. Samenvattend is alles perfect gelopen vandaar een 10.

Pluspunten

• Snelle kundige reactie en advies via chat
  • Gunstige prijsstelling
  • Snelle levering
  • Goede informatie over het verzendproces

Peter v. L. 01-10-2016 Via de website gekocht

Prima service!

Snelle reactie op vragen per e-mail. Producten zeer snel geleverd . Ik kreeg ongevraagd een gratis onderhoudsproduct . Goede informatie op de site om de producten te vergelijken .

Pluspunten

• Goede service
  • Snelle levering

Vos 30-09-2016 Via de website gekocht

Goede service!

Ik belde voor de beschikbaarheid van een tweedekans TV. Deze was niet beschikbaar, maar kreeg een erg goede aanbieding voor zelfde model maar dan nieuw. Snel afgehandeld en via de livechat nog goede service gehad. Erg tevreden!

Pluspunten

• service
  • prijs

Frank schuman 30-09-2016 Via de website gekocht

Frank schuman

Goede prijs, goed advies, snelle levering.
Je kunt de avond voor levering zien in welk tijdvak de levering aankomt

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • Snelle levering

215917 30-09-2016 Via de website gekocht

Winkel Nijmegen!

Na een goed advies in winkel Nijmegen een mooie combinatie deal gemaakt, tevens mijn oude TV ingeruild. Een nette winkel waar je ideaal kunt vergelijken. Verder netjes geholpen en de TV's waren direct uit voorraad leverbaar!

Pluspunten

• Inruil van oude TV!
  • Scherpe prijs!
  • Veel keuze!

Minpunten

• Geen minpunten!

Marc216169 29-09-2016 In de winkel gekocht

Goed geholpen

Ik ben goed geholpen met de aankoop van mijn racestuur, ik ben in de winkel overtuigd om een ander stuur te kopen dan ik in eerste instantie in gedachten had

Pluspunten

• Goed geholpen
  • Eerlijke voorlichting

A. 29-09-2016 In de winkel gekocht
Doetinchem

Goeie service, en denkt mee.

Als alleen staande ouder, heb je niet veel te besteden, bij hun heb je mooie tv's voor weinig. de service is goed, luisteren naar je.

Willem 216039 28-09-2016 In de winkel gekocht

Super mooie Denon gekocht

Tevreden en de rust werd voor me genomen. Ben goed en eerlijk geïnformeerd over het product. Alles mooi op voorraad dus kon meteen mee.

Pluspunten

• Goede service

Arjan 28-09-2016 In de winkel gekocht
Breda

Deskundig personeel, er wordt de tijd voor de klant genomen. Goede service, goede aanbiedingen! Mooi opgezette en schone winkel te Breda. Alles is mooi ingedeeld op merk.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Personeel
  • Indeling winkel

Willem van Oosterhout 27-09-2016 In de winkel gekocht
Breda

Nette en vooral klantvriendelijke winkel

Bij aankomst wilden we maar al te graag de F1 playseat testen. Dit was uitgebreid mogelijk omdat er een spelcomputer met f1 playseat ter demonstratie staat.

Na hulp en uitleg waren we ook overtuigd dat we dit wilden hebben en hebben geen moment getwijfeld.

Pluspunten

• Service !
  • Klantvriendelijkheid
  • Alles werd naar de auto gebracht !
  • Ook alles netjes in de auto gezet

Minpunten

• bedrijf beter zichtbaar maken

Dhr. M. van Megen 26-09-2016 In de winkel gekocht

Plattetv

We kenden deze winkel hier uit de stad, volgens mij al eerder aankopen hier gedaan. We komen hier ivm het ruime assortiment. Winkel zit handig direct aan het begin van het centrum. We zouden deze winkel aanbevelen bij andere mensen ivm klantvriendelijkheid en goede service.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Goede service

Giebels 26-09-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Via internet bij deze winkel terecht gekomen. Website is overzichtelijk, je kunt makkelijk zoeken, produktpagina's zijn overzichtelijk en compleet.
Winkel ziet er netjes en overzichtelijk. Assortiment van de winkel ruim, prettig dat je de TV direct kan mee nemen. Klantvriendelijk geholpen, goede uitleg gekregen.

Pluspunten

• TV op voorraad
  • Klantvriendelijk geholpen

Lieven 26-09-2016 In de winkel gekocht

topwinkel

Top notch gamma met competitieve prijzen. Chat heel erg handig en professioneel. Vriendelijke medewerkers. Mooie toonzaal waar alle meest recente toestellen te bezichtigen zijn.

Rob 26-09-2016 In de winkel gekocht
Breda

Prima service: snel, adekwaat, vriendelijk en sevicegericht

Goede site met relevante informatie. Bestelling snel en adekwaat afgehandeld, direct emails met bevestiging. Bij afhalen in de winkel zeer plezierig geholpen.

Trudy 26-09-2016 Via de website gekocht

De Samsung van mijn zus....

Via de mail zocht ik contact met Plattetv.nl
Mijn zus had onlangs via de webshop een Samsung smart tv bij hen besteld. Ik was gecharmeerd van dit toestel en omdat mijn tv na 10 jaar trouwe dienst vervangen moest worden, koos ik voor dezelfde tv en hetzelfde bedrijf omdat deze Samsung daar scherp geprijsd was. Binnen een mum van tijd was de aankoop geregeld. En twee dagen later werd het toestel bij mij bezorgd. Chapeau!

Pluspunten

• Snel mailcontact
  • Aardige medewerkers

Minpunten

• Geen MasterCard.

Joop Mengde 25-09-2016 In de winkel gekocht
Bij Patrick Arnhem?

Topwinkel

Via de Livechat een topproduct gekocht voor een zeer redelijke prijs. PlatteTV denkt met je mee. Stomverbaasd dat er nog van deze winkels zijn.

Pluspunten

• Communicatie
  • Omgang met de klant
  • Prijs/kwaliteit

Marco 24-09-2016 In de winkel gekocht

Samsung SUHD TV 4K

Mooi en overzichtelijk.Personeel is eerlijk en vriendelijk.Winkel is goed berijdbaar en ze zijn altijd de goedkoopste.

Pluspunten

• Goede service
  • Klantvriendelijk
  • Altijd de goedkoopste

Manoe 24-09-2016 In de winkel gekocht
Breda

Klantvriendelijkheid, de website is goed en duidelijk. Scherpe combinatieprijzen, daarvoor zijn wij ook teruggekomen.

Pluspunten

• Klantvriendelijkheid
  • Aanbiedingen

Ineke215717 24-09-2016 In de winkel gekocht
Breda

Goed en duidelijk geholpen!

Vorig jaar waren we hier ook al, wegens omstandigheden is het toen helaas misgelopen, maar deze keer is het echt nodig want onze tv is defect. Hierdoor zijn we naar de winkel te Breda gereden en na duidelijke uitleg van de verkoper een mooie nieuwe Philips gekocht!

Pluspunten

• Laagste prijs garantie
  • Service

JJ de weijer 24-09-2016 Via de website gekocht

Sony 65 inch

Veel assortiment en duidelijk omschreven. Na keuze zeer snelle levering en goede communicatie met de winkel over mijn bestelde tv. Kreeg zeer goed advies en zelfs een tip voor een nog mooiere aanbieding.

Pluspunten

• Professioneel
  • Bereikbaarheid

Maurice 23-09-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Snel en goed geholpen via WhatsApp

Offerte aangevraagd via WhatsApp, zeer snelle reactie en keurig geholpen.
Nette inruilprijs voor "oude" TV ontvangen.
Nieuwe TV al na 2 dagen kunnen ophalen in de winkel in Arnhem.

Al met al erg goed geholpen!

Pluspunten

• Snel
  • Betrouwbaar
  • Goede Service
  • Fysieke winkels
  • Goede (inruil)prijs

ron 23-09-2016 Via de website gekocht

gewoon goed !

Heel goed geholpen, en prima afgeleverd !
Netjes bezorgd, en alles, maar dan ook ALLES! naar wens !
Prima tv shop !

Pluspunten

• service !+++
  • assistentie +++

Fro 23-09-2016 Via de website gekocht

Klantgerichte en perfecte service

Goede en duidelijke communicatie en de levering was prima in orde, uiterst tevreden.Snelle levering en ook uistekende aftersales.

Pluspunten

• Snelle reacties
  • Goede service

Joey 23-09-2016 Via de website gekocht

Super tv en site!

Tv op zondag besteld ik kreeg hem woensdag pas in huis maar voor de rest is het een geweldige tv! Ook een super klantenservice die me hebben geholpen een tv uit te kiezen

Pluspunten

• Goede klantenservice
  • Alleen goede merken tv

Minpunten

• Reactie op chat is traag

F Maas 23-09-2016 In de winkel gekocht
Zeist

HEOS soundbar

Prima service, ik had moeite met de aansluiting van de HEOS soundbar naar mijn plasma Panasonic tv van 6 jaar oud.De medewerkers waren zowel telefonisch als in de winkel deskundig en erg behulpzaam, ook enkele dagen na de aankoop, zij dachten met mij mee over een oplossing die ook werd gevonden. Gaf een goed gevoel.

Pluspunten

• service
  • deskundigheid

Minpunten

• Kan ik niet benoemen.

K.J. Struik 23-09-2016 Via de website gekocht

Echt een aanrader deze winkel!

Mooie aanbieding gekregen via e-mail contact.
Goed, vriendelijk, netje, snel afgehandeld en daarna geleverd op de afgesproken datum.

Super goede en nette service dus! Echt een aanrader!
Snap dus ook waarom de beoordeling zo goed is!!

Pluspunten

• snelle reactie via e-mail
  • duidelijke informatie

Roel 23-09-2016 Via de website gekocht

Snel geleverd

Product is goed en snel geleverd. Enige wat ik jammer vond is dat de Sonos die ik had besteld niet in een extra doosje is gedaan, maar alleen een sticker op de sonosdoos met de adresgegevens, waardoor het voor iedereen duidelijk was wat het was en dat het waardevol was!

Pluspunten

• Snel
  • Goed op hoogte gehouden
  • Goed product
  • Goede prijs

Minpunten

• Verpakking kan beter!

Marko 22-09-2016 In de winkel gekocht
Breda

Perfect geholpen op de chat met tim en in de winkel ook goed geholpen. Philips 55pus8601 meegenomen ter breda

Pluspunten

• Goede service
  • Handige chat

J.A. Kats 21-09-2016 In de winkel gekocht
Breda

Uitstekend bedrijf waar ik geweldig geholpen ben!!!

Mooie overzichtelijk ingerichte winkel met ruim aanbod en ook ruim tentoongesteld.
Zeer goede uitleg gekregen over alles omtrent de aankoop van onze nieuwe tv.
Goed luisterend oor naar onze specifieke wensen.
Kortom een zeer tevreden klant omdat de nieuwe aankoop aan al onze wensen voldoet!

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • overzichtelijke winkel