PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 20937 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5650 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Ronald 29-12-2016 In de winkel gekocht

Mooie Philips TV gekocht

PRima geholpen. Eerst via email omtrent voorraad en daarna ook nog even met de winkel gebeld om na te gaan wanneer ik tv het beste kon ophalen. Bij de winkel super geholpen. Ook een mooie winkel om is te gaan kijken (Utrecht). Is gecombineerd met BBQ winkel - had bijna ook nog een BBQ meegenomen.

Dank voor de service

Pluspunten

• service
  • mooie winkel - veel te zien

k landbrug 29-12-2016 In de winkel gekocht

Ik ben tevreden over deze winkel

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ik een goeie tv zocht met bepaalde eisen voor een bepaald budget... alleen de garantie service heeft er voor gezorgd dat jullie van mij N 7 krijgen omdat ik zelf naar de winkel terug moest komen met de tv terwijl de tv aanhuis omgewisseld had moeten worden

Minpunten

• De nieuwe tv was defect
  • En kon niet direct vervangen worden
  • De totaal service had geen tijd

Peter 29-12-2016 In de winkel gekocht
Doetinchem

Aankoop Led TV

Goed bereikbare lokatie en goed en vriendelijk geholpen. Zeker ook deskundig en wijzen op de mogelijkheden. Zijn blij met onze aankoop

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Snel en kundig geholpen

Minpunten

• Niet met pin, maar met IDeal betalen

Merlijn 29-12-2016 In de winkel gekocht
utrecht

Beste service in tijden

Ik werd zeer vriendelijk en goed geholpen in de winkel door een van het team in utrecht. De informatie was goed en heel vet om alles eerst uit te testen en te ervaren alvorens iets aan te schaffen. helaas was het stuurtje niet op voorraad had ik hem toch de volgende dag (de dag voor kerst) in huis.

Pluspunten

• Goed informatie
  • Vriendelijke service
  • Goede leveringstijd

Minpunten

• Iets te weinig voorraad

Vanhunnik 28-12-2016 Via de website gekocht

Pvanhunnik

Super, super service. Alleen maar complimenten, snelle levering, super prijs, goed telefonisch contact. Echt een Kerstdeal! Heel erg geweldig! Bedankt!

Pluspunten

• Goede service
  • Betrouwbaar

Minpunten

• Nog geen een

Marjolein Hogeboom 28-12-2016 In de winkel gekocht
Doesburg

Marjolein

We hebben een goede uitleg gehad en konden daardoor makkelijker onze keuze maken.
Zonder de zorgvuldige uitleg hadden wij onze aankoop niet gedaan. Personeel was erg vriendelijk. We zijn er blij mee.
En dat geeft een goed gevoel!

Pluspunten

• Goed bereikbaar, aardig personeel

Sandra 28-12-2016 In de winkel gekocht

Heel tevreden

Wij zijn naar de winkel van PlatteTV.nl gegaan, omdat zij een ruime keuze en scherpe prijzen hebben. Er wordt je niets 'aangesmeerd', maar er is steeds iemand vlakbij om je te adviseren, koffie aan te bieden of vragen aan te stellen. Maar je krijgt ook alle ruimte om even rustig na te denken.

Pluspunten

• Goed advies
  • Scherpe prijzen
  • Geen opdringerige verkopers
  • Lekker kopje koffie

Kasper 28-12-2016 In de winkel gekocht
Presikhaaf

Samsung tv gekocht

Via platte tv in arnhem via kundig advies een tv besteld. Drie dagen later was deze al binnen. Via zeer correcte mailing was de status van de bestelling goed te volgen.

Pluspunten

• Snelle levering,
  • Kundig advies

Peter van Lambalgen 28-12-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Uitstekende service en deskundig advies

Na veel internetonderzoek had ik een voorkeurstelevisie die alleen bij Plattetv in voorraad was. Gezien ik vele jaren plezier wil beleven aan mijn nieuwe televisie, wilde ik deze toch eerst zien in de winkel.

Ik was positief verrast door de zeer nette en overzichtelijke store in Utrecht en zeker over het advies wat wij kregen. Uiteindelijk ben ik met een geheel andere televisie naar huis gegaan dan ik voor ogen had. Er werd goed geluisterd naar mijn interesses, waarmee vervolgens de adviseur tot een aantal opties en voorkeuren kwam. Van daaruit een weloverwogen keuze kunnen maken, dat ik nooit op internet had kunnen doen.

Verder goede service, vriendelijke en deskundig personeel dat mij veel vertrouwen heeft gegeven!

Pluspunten

• Deskundig advies
  • Overzichtelijke winkel

John 28-12-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Zeer prettige ervaring met aanschaf van nieuwe tv

Vorige week woensdag onze nieuwe televisie aangeschaft bij het filiaal van Platte Tv in Utrecht. Bij binnenkomst werden we vriendelijk begroet en gevraagd of we ergens mee geholpen konden worden. Verteld dat ik de dag ervoor al erg fijn telefonisch was geholpen door X. In de winkel zijn wij geholpen door X. Door goed naar onze wensen te luisteren is ons een nieuwe Samsung tv aanbevolen. Tot nu toe zijn we hier nog zeer tevreden mee.

Pluspunten

• Klantvriendelijkheid
  • Kennis

Anne 28-12-2016 Via de website gekocht

zeer tevreden klant

Deze webwinkel heeft precies op tijd een leuke aanbieding en het bestelde product wordt keurig op de van tevoren afgesproken dag afgeleverd

Pluspunten

• Duidelijke site met leuke aanbiedingen
  • Prima afspraken te maken

Minpunten

• nog niets kunnen vinden

Jansen 28-12-2016 In de winkel gekocht

Prima advies

We kregen de ruimte om goed aan te geven wat we graag wilden. Maar de verkoper kon onze eisen verder aanscherpen met de juiste vragen. Uiteindelijk toch met een beter alternatief de deur uit gegaan. Prima!
Wel jammer dat ze je dan toch ook nog altijd extra garantie willen verkopen, maar goed, ze zijn een commercieel bedrijf.

Pluspunten

• goed advies
  • snel geholpen

Minpunten

• extra garantie moet apart betaald worden

Ad 28-12-2016 In de winkel gekocht

Heos soundbar

Prima shop, kreeg heel snel reactie op mijn vraag. Kon bovendien mijn oude apparatuur inleveren tegen een goede prijs. Bij het ophalen heel goed geholpen.

Ger 28-12-2016 Via de website gekocht

fijn contact met de chat.

Ben hier goed geholpen en heb zeer goed advies gehad.
Ook werd er gekeken of de tv snel geleverd kon worden, hopelijk komt dit ook uit.
Dat zie ik morgen wel.

bedankt.

Gill en Rob Borsje 28-12-2016 In de winkel gekocht

Fam. Gill en Rob Borsje

Wij zijn zeer professioneel geholpen.
Beslist niet opdringerig.
Misten alleen de koffie.
De introductie filmpjes van de diverse filialen goed en duidelijk weergegeven.

Pluspunten

• Ruime keus
  • Goede set up

Bert en Diana 28-12-2016 Via de website gekocht

SUPER!!!!!!

Via de chat hebben wij op een zaterdag een tv gekocht . Hij werd volgens afspraak op dinsdag geleverd. Bij uitpakken bleek de tv echter transportschade te hebben. Meteen gebeld. Werd niet moeilijk over gedaan. Meteen een afspraak gemaakt voor het toestel te ruilen. Ondanks de feestdagen gewoon binnen 5 dagen geruild. Top!!

Pluspunten

• service

Marcel 28-12-2016 Via de website gekocht

Persoonlijk advies en overleg via chat

Wat de aankoop van de juiste tv vooral gebruiksvriendelijk maakt is persoonlijk contact via chat. Meegeleverde vogel muurbeugel is echter niet geschikt voor deze tv, heb zelf passende bouten moeten plaatsen.
Levering ook prima, op afgesproken moment , dagdeel, en chauffeur belt vooraf even, heel goed!

Pluspunten

• Chat

Minpunten

• Geen mobiele website

Jeroen 28-12-2016 In de winkel gekocht

Top winkel!!

Ik werd goed geholpen! Kundig advies zowel in de winkels als via de chat! Gelijk antwoord op mijn vragen.en een scherpe prijs voor mijn nieuwe TV!

Pluspunten

• Advies
  • Scherpe prijs!

Mark 28-12-2016 Via de website gekocht

Goed geholpen!

Tijdens het zoeken naar een TV heb ik gebruik gemaakt van de Live Chat van PlatteTV.nl. Middels de chat ben ik goed geholpen en heb ik een prachtige TV gekocht.
Deze is zonder problemen de dag na aankoop geleverd.

Pluspunten

• Super medewerkers, goede ondersteuning

Rinse 28-12-2016 In de winkel gekocht

Verrassend!

Op zoek naar een Playseat kwam ik terecht in de winkel van PlatteTV.nl in Utrecht. Daar werd ik op een hele prettige manier geadviseerd, niet alleen bij de aanschaf van de Playseat, maar ook over het stuur en de pedalen. Ook bij de keuze / aanschaf van de TV werd ik weer op de juiste wijze geholpen. Een prettige ervaring.

Pluspunten

• Voor de deur parkeren
  • Goede uitleg, men neemt de tijd

Harry 28-12-2016 Via de website gekocht

TV via Livechat gekocht

Na een snelle vraag op de livechat of de Philips 49PUS7101 op voorraad was, uiteindelijk de 49PUS7181 gekocht omdat alle benodigde informatie verstrekt werd op een nette en correcte wijze. Er werd goed meegedacht.

Peter van der Brugge 28-12-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Uitstekend advies en aandacht voor de klant

Prima geholpen en zeer vriendelijk personeel.
We gingen naar de winkel om ons alleen op een Sonos systeem te oriënteren maar gingen de winkel uit met de gekochte Playbar en extra boxen. Mede door de overtuigende verkoper.

umsahin 28-12-2016 Via de website gekocht

Persoonlijke deals zo hoort het.

Prima (web)winkel met ruime assortiment. De prijzen die standaard worden getoond zijn te vergelijken met de prijzen van andere webwinkels maar de mogelijkheid voor persoonlijke deals maakt deze (web)winkel voor mij toch speciaal.

Pluspunten

• Ruime assortiment
  • Goede beschrijving van de producten
  • Persoonlijke deals
  • Goede communicatie

Mooi - aantrekkelijk geprijsd - product 28-12-2016 In de winkel gekocht
Doetinchem

LG OLED 55 B^V

Vriendelijke medewerkers, wat rommelige winkel. Slechts twee "betaalpunten", waarbij ik de privacy mis. Van tevoren niet medegedeeld dat je niet kunt pinnen.
Wel de indruk dat men vakkundig is en ook met name de garantieuitbreiding is besproken. Je gaat er voor de scherpe prijs heen. Gevoel bij de plaatselijke detailhandel is beter (persoonlijk). Dat is dus een afweging maken. Internet in de winkel behoeft verbetering.

Pluspunten

• Vriendelijke en deskundige medewerker
  • aantrekkelijke prijs
  • fantastisch inruilaanbod

Minpunten

• geen mogelijkheid pinbetaling
  • communicatie (hierover) ontbreekt
  • Massa-gevoel

E. van den Heuvel 28-12-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Kennis van zaken!

We zijn naar deze winkel gegaan omdat ze hier meerdere merken onder één dak hebben en ook personeel heeft dat verstand heeft van de apparatuur. Dit in tegenstelling tot een mediamarkt waar vaak jongeren met een bijbaan staan. We zijn door de verkoper zeer goed geadviseerd nadat hij ons onze wensen had uit laten leggen. Uiteindeljk zijn we zeer tevreden naar huis gegaan.

Pluspunten

• Veel verschillende merken
  • Goed en gedegen advies

Minpunten

• Product was al gebruikt, installeren duurde lang

Michel 28-12-2016 Via de website gekocht

LG65E6V

Via de chat een TV gekocht. Hoewel de TV niet de goedkoopste was heb ik wel overall de beste deal gekregen inclusief kabels en muurbeugel. Super goede service online, volgende keer begin ik bij Platte TV.

Pluspunten

• Snel
  • Responsief
  • Online chat

Eef 28-12-2016 In de winkel gekocht

Nieuwe tv gekocht bij PlatteTV.nl

Ruime opzet, voldoende modellen, deskundig en klantvriendelijk personeel, die rustig de tijd neemt om alles duidelijk uit te leggen. Ik heb goede ervaring opgedaan en kan anderen deze winkel aanbevelen. Ook prijstechnisch zit het goed.Kortom het is zeer goed bevallen.👍🏻😀

Pluspunten

• Ruime keuze, deskundigheid
  • Klantvriendelijk

Els 28-12-2016 In de winkel gekocht
Breda

Fijne winkel voor Weber bbq artikelen

Deze winkel heeft een ruime keuze aan Weber bbq artikelen en accessoires. De service is prima, je wordt deskundig te woord gestaan. Ook het telefonisch navragen of een artikel op voorraad is, verloopt deskundig en vriendelijk.

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • Vriendelijk personeel

fam. de jonge 28-12-2016 Via de website gekocht

komt afspraken niet na!!!!!

Hartelijk dank voor uw interesse in PlatteTV.nl

Het product van uw keuze staat momenteel al zo scherp geprijsd dat het helaas niet mogelijk is hiervoor een betere aanbieding te hanteren of hiervoor een inruilaanbod te doen. Mocht u dit product alsnog wensen te bestellen dan zullen wij u een gratis hoogwaardige HDMI kabel of LED TV Reiniger kado doen als dank voor uw bestelling.

Indien u hiervan gebruik wenst te maken dan kunt u uw bestelling plaatsen via de website en uw ordernummer toesturen middels een reactie op deze mail.

Wij zien uw reactie graag tegemoet!

xxxx

dit is wat mij is toegezegd en meneer doet net of zijn neus bloed

Pluspunten

• prijs

Minpunten

• arrogante verkoper tim
  • komt beloofde afspraken niet na

Officiele reactie van PlatteTV.nl 28-12-2016

Goedemorgen,

Wat spijtig om te vernemen dat er volgens u bepaalde afspraken niet zijn nagekomen, dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Er kan natuurlijk altijd een foutje gemaakt worden maar als wij bepaalde toezeggingen doen dan komen wij die ook altijd na. Zou u daarom zo vriendelijk willen zijn uw ordernummer te mailen naar orderdesk@plattetv.nl? Ik help u verder met de gedane toezegging!

Ik zie uw reactie graag tegemoet!

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

BJansen 27-12-2016 Via de website gekocht

Eerste contact is sublimmo-service

Ik kwam voor een tv waar ik al in eerste instantie op internet zoekwerk voor heb uitgevoerd, ik wist dus vrijwel zeker dat ik de tv prima zou vinden. De medewerker die mij hielp adviseerde mij voor de zekerheid om de Tv even goed te bekijken nu het nog kan, was niet opdringerig. Het advies voor de extra pixel-garantie en het product op zich(de pixel-garantie) is zeker een meerwaarde voor de prijs.

Jeroen Weijenberg 27-12-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Goede service en de meeste producten op voorraad

Net als veel mensen tegenwoordig ben ik een internetshopper.
Ik zoek tot in de puntjes uit wat ik wil hebben, check reviews en probeer de beste prijs te vinden.

Ik was in de markt voor een Samsung TV en Samsung heeft als regel dat offciele dealers nooit onder de advies prijs mogen adverteren. (dit wil niet zeggen dat ze hem niet onder die prijs mogen verkopen :) )

De grote ketens wilden geen scherpe deal maken maar op aanraden van een vriend contact opgenomen met platte tv.nl

Via de chat deden ze mij een heel scherp aanbod en omdat Samsung ook nog een cashback actie heeft lopen werd het erg interessant.

Via de chat heb ik gevraagd of ik de tv dezelfde dag kon ophalen.
Platte tv heeft meerdere vestigingen in nederland dus er is altijd wel een vestiging in de buurt.
Na mijn voorkeur door gegeven te hebben werd er direct een TV voor mij gereserveerd in de betreffende winkel.
Ik mocht direct aanrijden om hem op te gaan halen.
Aangekomen in de winkel werd ik vriendelijk ontvangen door iemand die de tijd voor me nam. Ze vroegen of ik zin had in koffie en hoe ze me konden helpen.
Na verteld te hebben dat er een TV voor me gereserveerd zou zijn, vertelde hij me dat hij niet zeker wist of er nog wel voorraad was van het betreffende model.
Na een snelle controle bleek gelukkig dat ze er nog 1 hadden staan.

Het was wel een beetje jammer dat de verkoper nog probeerde om een luxer model te verkopen. Ik begreep heel goed dat de korting met het nog duurdere model nog groter was maar ik had mijn keus al gemaakt. Ik had liever gehad dat de verkoper wat meer vertelde over het model wat ik zou gaan aanschaffen dan dat ik hoorde waarom het luxere model beter zou zijn dan mijn huidig keuze.
( en ik had echt niet de minste TV op het oog)

Ik moet ze wel credit geven voor hun technische kennis en de tijd die ze voor je nemen. Al met al ben ik heel tevreden!

Pluspunten

• Goede prijs
  • Kundig personeel
  • Veel modellen op voorraad

Duberckle 27-12-2016 In de winkel gekocht

Uitstekend geholpen

Zeer prettig, niet opdringerig. Zelf keuze laten maken maar wel met het juiste advies. Net als de chat mensen mijn complimenten

Pluspunten

• Service en advies

R. van Dijk 27-12-2016 In de winkel gekocht
Breda

Super service, zeer klantvriendelijk!

Een hele mooie winkel waar alle merken mooi uitgestald staan per merk zodat het goed overzichtelijk is en je de verschillen van tv goed naast elkaar kunt leggen.
Na eerst alles goed uitgezocht te hebben op de duidelijke site was de keuze snel gemaakt nadat de medewerker mijn laatste vragen netjes had beantwoord!
Het bakje koffie om nog een keer rustig na te denken maakte de service af, topwinkel!

Pluspunten

• Service
  • Overzichtelijk
  • Alles op voorraad
  • Ruime keuze
  • Zeer mooie aanbiedingen

Wim 27-12-2016 In de winkel gekocht

snelle en goede voorlichting

Vond de winkel via internet! Verbaasd over de scherpe prijzen en goede voorlichting. Fijn om bij internetshoppen ook fysiek het product te kunnen zien en daar goede voorlichting over te krijgen.

Pluspunten

• vriendelijk en deskundig
  • meedenken

Minpunten

• oudejaarskorting viel tegen
  • inruilkorting viel tegen

Jcq. 27-12-2016 In de winkel gekocht
Etten-Leur

Sony TV

TV begin van de maand besteld, helaas kon de TV pas na Kerst geleverd worden.
We zijn tot deze keuze gekomen dankzij de duidelijke uitleg van de verkoper over de verschillende technische specificaties o.a m.b.t.de HDR kwaliteit en ook omdat we de toen geldende lagere internetprijs kregen.
Bij het afhalen van de TV kregen we ook duidelijke uitleg over de 5 jarige garantie die zij in de aanbieding hebben. Helaas staan de voorwaarden niet op de website maar navraag per email is telefonisch bevestigd dat dit op een later tijdstip te lezen zal zijn.
Dit is dus een verbeterpunt van de service.

Pluspunten

• persoonlijke service
  • duidelijke afspraken
  • telefonisch altijd goed en vriendelijk geholpen

Lars van Leeuwen 27-12-2016 In de winkel gekocht

Uitermate tevreden

Ik was op zoek naar een UHD tv en ik had er zelf een uitgekozen. Met een medewerker van plattetvnl via de online chat heb ik dit toen besproken en hij raadde me toch een andere tv aan.

Ik heb een fikse korting gekregen en heb nu precies wat ik wilde, een super tv! Vriendelijk en behulpzaam personeel in de winkel, medewerkers die hielpen om de tv netjes in de auto te leggen, topservice!

Pluspunten

• Vriendelijk en behulpzaam personeel
  • Ruime keuze online als in de winkel
  • Mooie prijs aangeboden gekregen

vdLinden 27-12-2016 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Ik ben erg tevreden over de snelle service die Plattetv.nl biedt. Wij kregen een mooie deal aangeboden inclusief de inruil van onze oude televisie. Bij vragen wordt er snel gereageerd, binnen het uur kregen wij weer antwoord.

Mocht ik andere mensen kennen die op zoek zijn naar een nieuwe televisie zou ik hen zeker aanraden om ook eens bij Plattetv te gaan kijken.

Pluspunten

• goede klantgerichte service
  • snelle reactie op vragen en altijd vriendelijk.
  • goede bezorging met vriendelijke koeriers

EddyProost 27-12-2016 In de winkel gekocht

Uitstekende ervaring bij Plattetv.nl te Breda

Duidelijke uitleg, vriendelijk personeel, top aanbod, prima service. Bovendien viel de winkel te Breda zeer goed te bereiken. De online support viel tevens enorm in de smaak.

Pluspunten

• Overzichtelijke winkelruimte
  • Aangename demoruimte
  • Degelijk advies door gemotiveerd personeel

samabith 27-12-2016 Via de website gekocht

Onjuiste voorraad

Ik had via de website een tv bestelt die als voorradig stond. Kreeg ik even later een bericht dat deze tv niet meer leverbaar was. Zij konden wel een nieuwer, duurder model leveren voor hetzelfde bedrag (??). Nu zullen veel mensen denken, prima service toch. Maar ik vind dit misleidend en het moet met de huidige techniek toch niet meer mogelijk zijn dat de voorraad niet klopt. Mij lijkt het dat ze klanten proberen te lokken met populaire modellen die zij niet hebben om zo toch iets te kunnen verkopen. Je hebt tenslotte toch al bestel en betaald. Voordat je je geld weer terug hebt ben je weer een paar dagen/weken verder. Als ik nu verder kijk staat overal dezelfde voorraadinformatie en staat ook de door mij bestelde tv nog steeds als op voorraad. Bovendien staan erbij de voorraadindicatie vestigingen genoemd die niet eens bestaan!!. De voorraad indicatie is dus nep.
Ook de chat die meteen te voorschijn komt vind ik erg storend en opdringerig. Het chatscherm neemt een deel van het scherm in beslag waardoor de informatie slecht te lezen is.
Ik heb ook maar eens gekeken naar de scores die zij zeggen te hebben bij de diverse reviewwebsite. Ook deze kloppen van geen kant. Op mij komt deze winkel onbetrouwbaar over en heb de order geannuleerd en de tv dus ergens anders besteld.

Minpunten

• voorraad klopt niet
  • chat die direct opent
  • onjuste scores

Officiele reactie van PlatteTV.nl 27-12-2016

Goedemiddag,

Wat ontzettend spijtig dat wij u niet konden helpen aan het bestelde model, nogmaals onze excuses hiervoor!

Door een ontzettend drukke december periode kan de werkelijke voorraad wel eens afwijken van de vrije voorraad, uiteraard proberen wij dit zo goed als mogelijk actueel te houden.

Zou u mij even het serienummer van uw aankoop willen toesturen op orderdesk@plattetv.nl? Want normaliter corrigeren wij onze fouten natuurlijk wel direct.

Ik zie uw reactie graag tegemoet!

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

samabith 30-12-2016

Beste Tim,

In deze tijd van geautomatiseerde voorraadbeheer moet het toch niet moeilijk zijn om de voorraad actueel te houden, ondanks de drukte. Wat mij verbaasd is dat jullie wel he model van Kieskeurig halen maar op de eigen website laten staan. Ik kan niet anders concluderen dan dat dit een verkooptechniek is die jullie standaard hanteren. Ik lees dezelfde ervaring/werkwijze ook in vele andere reviews.
Hopelijk maken jullie ook jullie voorraadindicatie op de website actuelere. Want nu is hij overal het zelfde.

Gregory 27-12-2016 Via de website gekocht

uitstekende levering van men nieuwe tv

Voor Platte tv gekozen omdat hun assortiment uitgebreid is. Terug hebben ze m'n vorige tv overgenomen en mij een leuke korting gegeven bij de aankoop van de LG Oled 55b6v.

Pluspunten

• vriendelijke gast bij levering van de tv
  • goed geholpen via de chat
  • tv geleverd tussen afgesproken uur

Aydin 27-12-2016 Via de website gekocht

Goede en professionele medewerkers.

Medewerkers reageren snel en professioneel. Verstand van zaken en erg behulpzaam. Ben erg goed geholpen en erg flexibel. Denken ook goed mee.

Pluspunten

• Professioneel
  • Flexibel
  • Verstand van zaken.

Minpunten

• Kon niet met creditcard betalen

immetjes 27-12-2016 Via de website gekocht

Prima communicatie, prettige winkel

Goede prijzen en een goede communicatie maken platteTV.nl tot een van de betere webwinkels. Ik heb hier al eerder gekocht en zou dat zo weet doen.

Pluspunten

• Goede prijzen
  • Makkelijke communicatie

Minpunten

• Product wordt niet binnen 24u bezorgd.
  • Persoonlijke einde-jaars deal concept onduidelijk.

Hendriks 27-12-2016 In de winkel gekocht

Philips TV

Onlangs was ik op zoek naar een nieuwe Android Smart TV. Ik wist inmiddels voor welk model ik wilde gaan en zag dat Plattetv.nl een 'open doos model' had staan voor een zeer scherpe prijs. Na een telefoontje met de klantenservice bleek dat het 'open doos model' helaas net was verkocht. Desalniettemin kon de betreffende medewerker van Plattetv.nl mij direct een heel mooi aanbod doen, waarop ik dan ook meteen ben ingegaan.

Binnen no-time had ik de orderbevestiging in mijn mailbox en enkele dagen na de bestelling kon de tv worden afgehaald in een fysieke winkel naar voorkeur. Ook de service in die winkel (Arnhem) is uitstekend te noemen. De tv werd zelfs in de auto getild.

Kortom, louter positieve ervaringen met Plattetv.nl!

Pluspunten

• Service
  • Goede deal
  • Daadkrachtige klantenservice

Minpunten

• NVT

Bertin 27-12-2016 Via de website gekocht

Goed geregeld

bestellen gaat erg makkelijk ook de behandeling van je bestelling gaat erg soepel afhalen was ook erg makkelijk ik kwam door file net te laat maar dit was geen probleem

Dave 27-12-2016 Via de website gekocht

Prettig geholpen

Prettig geholpen middels de chat, duidelijke website waarbij alles is te vinden. Tevens via mail een zeer snelle response. een volgende tv zal waarschijnlijk weer hier worden besteld.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede communicatie

Alexander 27-12-2016 Via de website gekocht

Top

Tot nu toe absoluut top. Hele snelle reactie op vragen en snel verzonden. Je wordt keurig op de hoogte gehouden via email.

Service bij defecten heb ik nog niet nodig gehad, maar als die net zo goed is als bij het bestellen....

Pluspunten

• Snelle reactie op vragen
  • Snelle verzending

Nick Aarnink 27-12-2016 In de winkel gekocht
doetichem

Bjurn Bedankt voor jou hulp bij het uitzoeken

platte tv is een winkel waar service nog hoog in het vaandel staat. ook de scherpe prijs hielp uiteraard bij het uitkiezen van onze nieuwe tv en sound bar systeem

Pluspunten

• servive
  • prijs

Wim 27-12-2016 Via de website gekocht

Snelle inruildeal

Via livechat een snelle inruildeal gemaakt voor een nieuwe LED-tv. De aflevering zal nog moeten plaatsvinden, dus daar kan ik nog niet kver oordelen.

Pascal van til 27-12-2016 Via de website gekocht

Winkelen met chatservice hulp

Leuk om een deal te sluiten via chatservice, geeft online shoppen nieuwe dimensie.
Goede hulp gehad van xxxx en heeft stap voor stap doorheen geloodsd, ben zelf niet zo thuis
In de wondere wereld van digitaal verkeer lol

Pluspunten

• Vragen naar een deal is toch gewoon leuk lol

Arno 27-12-2016 In de winkel gekocht

Aankoop LG Oled Tv

PLATTEtv in Utrecht bezocht. Mooi winkel en erg vriendelijk en kundig geholpen door T. Lekkere koffie! Prachtige tv gekocht van LG voor een goede prijs.

Pluspunten

• Personeel