PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 20841 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5620 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

p8r 24-06-2017 Via de website gekocht

Aankoop Sony TV

goed contact, goed bereikbaar via email, vlotte reacties, evt aanwezigheid van winkel, keurige levering en goed te plannen.

Mark 24-06-2017 Via de website gekocht

Goed advies en uitstekende vakantie deal

Goed advies gekregen voor te kiezen tv. Eerst vastbesloten om een Philips tv te kopen maar uiteindelijke een Samsung! Ben erg benieuwd naar de ervaring met dit toestel. Met de vakantie deal een perfecte deal voor deze tv

Corrie 23-06-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs door vakantiedeal!

via Google op zoek naar een Samsung smart tv en op deze web shop uitgekomen, elders toch zeker € 60,- duurder. Het enige minpuntje vond ik, de herhaaldelijke aanvullende voorstellen, zoals: Extra service contract voor 3 jaar, na mijn reactie dat ik geen belangstelling had, kwam het volgende aanbod: reinigingsmiddel speciaal voor het beeldscherm, daarna een scherpe prijs voor een HDMI kabel. Verder prima tevreden hoor!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

C.Scheepers 23-06-2017 In de winkel gekocht
Arnhem Hanzestraat / platte tv

geweldige aanschaf tv

wij vinden het een geweldige winkel vooral de uitleg van Marc was goed te volgen zelfs voor ons oudjes winkel heeft veel keus is goed in het assortiment
we hebben een tv gekocht een Sony en zullen er veel plezier aan hebben
hiervoor onze dank

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Erwin Ooms 23-06-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden klant erbij!

Goed deal, fijne website, snelle reactie, vlug bezorgd, keurige omgang met elektonica door bezorger!!!!!!!!!

Ad Franken 23-06-2017 In de winkel gekocht

Prima service

Overzichtelijke winkel.prima personeel
We zijn heel vakkundig geholpen.er werd eerst gevraagd waar we naar op zoek waren?daarop liet men ons de mogelijkheden zien die bij onze wensen aansloten
We vroegen ook zijn eerlijke mening wat hij voor ons het beste toestelvond
Zodoende zijn we er in geslaagd om een fijn toestel te vinden.

Henry 23-06-2017 Via de website gekocht

Keurig geholpen, zoals je geholpen wilt worden.

Nette winkel, waarin de producten duidelijk te zien zijn. Rustige ambiance wat ik persoonlijk meer waardeer, dan de grotere concerns waar alles zo kolossaal op je overkomt. Geholpen door een vriendelijke meneer die nog de tijd neemt voor zijn klant. Hij heeft zelfs geholpen het product wat ik kocht bij de auto te brengen. De TV die ik gekozen had via internet dus zelf opgehaald in de winkel. Duidelijke site en je wordt prima op de hoogte gehouden wanneer jouw keuze afgehaald kan worden. Kortom een winkel waar ik in de toekomst vaker gebruik van ga maken.

Helmi 23-06-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Snel en goed geholpen

Nette ruime winkel met goed overzicht van de verschillende modellen en mogelijkheden. Vriendelijk personeel.

Hannie 23-06-2017 Via de website gekocht

Goed geholpen

geweldig geholpen dus uitstekende service alle vragen die ik had over verschillende t.v."s werd heel goed uitgelegd met behulp van de Livechat en de bestelling is perfect uitgevoerd en afgeleverd , raad het iedereen aan om bij Platte T.V te bestellen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johnny 23-06-2017 Via de website gekocht

Goede service

Ik had een mooie tv gezien via de site, deze heb ik dan ook gelijk besteld maar wat bleek nu deze tv was niet meer leverbaar. Ik ben uiteindelijk naar het filiaal van platte tv in Doetinchem gegaan om verhaal tehalen en daar kwam ik met de verkoper in gesprek, uiteindelijk me verhaal gedaan in de tussentijd waren er nog 2 andere verkopers erbij gekomen en samen waren we naar een oplossing aan het kijken, deze heren hebben meerdere tv mij aangebode maar geen van de tv,s bevielen mij kwa merk kwa uitstraling! Uiteindelijk wilde ze me zelfs het geld al terug sturen toen ging X waar ik me verhaal aan verteld heb ging nog 1 keer kijken voor mij en toen heeft die mij een hele mooi LG gepakt die wel iets duurder was dan de tv die ik eerst wilde kopen, maar moch deze voor de prjjs meenemen wat ik al betaald had! Super netjes en heel vriendelijk!

DWM 23-06-2017 Via de website gekocht

Snel, persoonlijk en de goedkoopste !

Sonos play 1 als set besteld. Zomerdeals levert de goedkoopste prijs en snelle levering. Voor de 2e maal bij platte tv besteld!

Brandon 23-06-2017 Via de website gekocht

Top televisie en top sonos bar

Blij met mijn 65inch Samsung tv en sonos bar. Super snelle levering & hij was bij plattetv.nl het goedkoopst. Dus bestel voortaan alles hier. Geweldig

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Arjan 22-06-2017 Via de website gekocht

Aankoop LG Oled tv.

Een LG Oled tv hier gekocht voor een mooie prijs, alles is prima verlopen, vooral het live chatten is erg gemakkelijk, heel aardig en behulpzame mensen.
Ook de mogelijkheid om je oude tv in te ruilen is top.

De levering was ook mooi op tijd, ik zou bij deze winkel zonder twijfel weer een tv kopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

john de keizer 22-06-2017 In de winkel gekocht
utrecht

goede service en een aardige verkoper

goede service ,ook perfect geinstaleerd aan de muur door monteur alex [ breda]
ik geef hem een 10,ook het afstellen van de tv was perfect.

john bergmans 22-06-2017 Via de website gekocht

geweldig

ik heb voor plattetv.nl gekozen omdat de prijs het voordeligste is en de levering is super snel. en het zit netjes verpakt.

R 22-06-2017 Via de website gekocht

geweldige service!

Goede deal kunnen maken en onze oude toestel mee kunnen geven.
Persoonlijk contact en betrouwbaar!
Heb vaker hier TV's gekocht en altijd tot grote tevredenheid!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan en Anna 22-06-2017 Via de website gekocht

Onze ontevredenheid is gecorrigeerd.

Omdat wij zeer ontevreden waren over de 1e TV die geleverd was, heeft iemand van filiaal Breda gezorgd dat de Tv gerolen is voor een andere waar wij wel tevreden mee zij.
Het enige nadeel is dat het telefonische contact krijgen met je eigen adviseur moeizaam verloopt !

Jeroen 22-06-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Erg vriendelijk personeel, goede producten

Veel keus in mooie modellen tv's. De nieuwste modellen, maar ook nog van voorgaande jaren, zodat er altijd wat voor je is. Goed geholpen door het personeel.

Dennis 22-06-2017 Via de website gekocht

Super bedrijf, en zeer meedenkend

Bedrijf geeft via email/contact snel bericht. Ze denken met je mee en zijn dus erg behulpzaam. Ook is de levering altijd snel en veilig verpakt! Echt een leuke shop en een aanrader om hier te kopen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ron 22-06-2017 Via de website gekocht

super snelle en corecte levering

geweldig fijne shop , gemakkelijke site met goede chat hulp . grote keus aan tv's en dergelijke .
dit is een winkel om aan te bevelen.

Willem 21-06-2017 Via de website gekocht

Meer dan geweldige service

Meer dan geweldige service.
Zeer prettig e-mail contact.
Vroeg voor een bepaald type tv een vakantie deal.
En kreeg voor een nog duurder artikel, een perfecte deal.
Verzonden tv, gekregen op de dag die ik wenste en precies op tijd afgeleverd.
Super tevreden overall,,,,,,,,,,,,Ik ben dus wel gek !!

Mr. Wijgergangs 21-06-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Duidelijke uitleg bij het maken van een keuze

Plattetv.nl Nijmegen hele nette en gespecialiseerde winkel voor beeld en geluid.
Goede en duidelijke uitleg over de producten die ze verkopen werd geholpen door
X, hij was zeker niet opdringerig en staat achter zijn producten.
Prettig en vertrouwd zaken doen, Houd dit vast team Nijmegen!!

Joop 21-06-2017 Via de website gekocht

Meedenkend vermogen!

Bestelde een 65inch TV van Sony, kreeg keurig een bevestiging, echter kreeg ik ook een suggestie op een nieuwer model incl. cashback actie.
Dat noem ik nog eens persoonlijk , ipv u vraagt, wij draaien! Top!

Hans Mooijman 21-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige support, service waarin de klant centraal staat!

Adviseren en meedenken, dat is een zeldzame ervaring!!
Daarnaast zijn de prijzen zeer scherp.
Bestellen is eenvoudig en wordt direct gevolgd door een duidelijke bevestiging via de mail.

Alice 21-06-2017 Via de website gekocht

Zeer behulpzaam, snelle goede service!

Een zeer klantvriendelijke webshop, waar we een leuke deal mee konden maken met de prijs voor een Sonos Play5. Zeer behulpzaam, snelle reacties, helemaal top dus aanrader!!

Raimon 21-06-2017 In de winkel gekocht

Super service !

Ik kwam naar de winkel om een nieuwe tv te kopen.
Werd dan geholpen door de personeel heel vriendelijk en beleeft.
Ik had advies gevraagt welke tv goed is en ze hebben deze geadviseerd .
Echt een geweldig tv.
-geweldige scherpe beeld.(heb nog nooit zo mooibeeld gezien)
-geweldige geluid .
-makkelijk te bedienen
Echt een rade deze tv! .

Echt hardstikke bedankt voor de service.
Jullie hebben een nieuwe klant erbij!
Binnerkort kom ik weer lang voor dolby set te kopen.

Ga echt genieten van de tv die ik bij jullie gekocht hebt !

Hennie 21-06-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Top service (Voor ons cijfer 10)

Het filiaal Arnhem heeft ons perfect geholpen en niet in de laatste plaats met een perfecte afwikkeling na zelfs 2 maal een nieuwe TV om te ruilen zonder discussie. Hulde voor Tessa met haar collega's en ook Mike welke onze TV's perfect heeft afgeleverd en ons heeft bijgestaan met de installatie. nogmaals top.

Berber 20-06-2017 Via de website gekocht

Super snel TV gekocht via whats app!

Wij hebben een super mooie TV gekocht tegen een zeer scherpe prijs. Contact liepvia whats app. Heel plezierig. Volgende dag hadden we de TV al in huis!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Debby 20-06-2017 Via de website gekocht

Super service!!

Via de live chat net een nieuwe tv en soundbar aangeschaft. Alle vragen beantwoord gekregen en een leuke vakantie deal er aan over gehouden. Wordt pas donderdag geleverd, dus daar kan ik nog niets over zeggen

Ferry 20-06-2017 Via de website gekocht

Perfecte livechat

Ik ben heel erg goed geholpen door xxxx bij het maken van mijn keuze. Direct antwoord op je vragen en goede aanvullingen op je bestelling. Perfect geregeld!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Morris 20-06-2017 In de winkel gekocht

Lekkere Snelle Platte

Via internet een tv uitgezocht, maar wilde hem nog wel even in het echt zien. Mooie tv met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. En daar hou ik nou eens lekker van. was de goedkoopste op internet en mijn beste keus.

René 19-06-2017 Via de website gekocht

Mooie vakantiedeal, genieten van mijn vakantiegeld!

Prima service en prijs!
Goede uitleg gekregen en meegedacht!
In de showroom in Utrecht wordt er alle tijd genomen voor de klant en is veel apparatuur te zien en uit te proberen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jill 19-06-2017 In de winkel gekocht

Snelle goede service

Online zag ik een leuke actie voor de Sonos Play 1. Ik was in de buurt van Doetinchem dus ben meteen even gaan kijken. Goede service met uitstekende producten en makkelijk te bereiken.

Cees Philips 19-06-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede snelle correcte service/diestverlening.

De shop/winkel in Utrecht is overzichtelijk en ruim opgezet. Heb deze winkel gekozen, doordat die voor mij de dichtstbijzijnde is. Ben bij PlatteTV.NL uitgekomen door de scherpe prijs voor het product wat ik wilde kopen. Ben ook zeer te spreken over de site, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Platte Tv is wat mij betreft een aanrader.

Helen 19-06-2017 Via de website gekocht

goede service

In het begin liep het even stroef, maar daarna heb ik echt een zeer goede service gekregen. Iemand heeft mij thuis zeer goed geholpen en daar ben ik zeer dankbaar voor.

Gert-Jan 19-06-2017 Via de website gekocht

Zo hoort het!

Gehele aankoopproces (incl. advies) incl. wijzigingen en aflevering volgens het boekje! Ik kan Plattetv.nl echt enorm aanbevelen.

De Witte 19-06-2017 In de winkel gekocht
Doesburg

Prima tekst en uitleg

Hoofdtelefoon vergeten mee te nemen op vakantie. Direct door medewerker gewezen op speciale aanbieding, niet duur maar wel goed. Klopt inderdaad, ben er erg blij mee. Geen opdringerige man om mij iets duurder re verkopen. Zeer prettige medewerker.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mirella 19-06-2017 In de winkel gekocht

Uitstekend geholpen

Eerst via de chat info gevraagd, naar aanleiding daarvan naar de winkel gegaan. Daar nogmaals dezelfde uitleg gehad. Prima prijs! Zeer tevreden.

Rob van der Meiden 19-06-2017 Via de website gekocht

Geweldig geholpen

We waren op zoek naar een betaalbare tv met ultra-hd. Onze vorige tv ook gekocht bij platte tv en was uitstekend bevallen waardoor we automatisch weer terug gingen naar platte tv (Presikhaaf). We werden uitstekend geholpen door Tessa die over een uitstekende vakkennis beschikte. We konden onze oude tv zonder problemen inruilen en kregen daar een mooie prijs voor terug zodat we op advies van Tessa uitkwamen bij een Samsung UE49MU6470 die net binnen was. Eenmaal thuis aangekomen was de installatie van deze tv een fluitje van een cent. Geheel plug & play zodat we meteen konden genieten van deze tv. Nu een paar dagen ins ons bezit en ik kan niet anders zeggen dat dit model een uitstekend beeld heeft. We zijn zeer tevreden over zowel de service als de tv. Bij een volgende aanschaf zullen mij zeer zeker weer zien in deze winkel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Marcel 19-06-2017 Via de website gekocht

snelle en volledige levering

Platte TV was de goedkoopste en leverde snel en volgens afspraak de gevraagde tv met toebehoren. De website gaf heldere en duidelijke informatie.

Henk 18-06-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Eindelijk een "echte winkel"

Een geweldige winkel....klantvriendelijk, men weet waar we het over hebben, goed advies, de tijd wordt ruimschoots genomen, kopje koffie en daarbij ook nog het gevoel dat ik een eerlijke prijs betaal. Op deze manier is kopen nog leuk en wint het wat mij betreft met stip van internet kopen. Ga zo door en ik heb jullie al aanbevolen bij 2 relaties van me.

Jan 18-06-2017 Via de website gekocht

Bedankt !

Al enkele malen een tv besteld bij PLATTE TV en telkens zeer professionele bediening en uitleg, mensen weten waar ze met bezig zijn. Ook nu weer professioneel werk door .... bij het afleveren van een Samsung Qled.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michael 18-06-2017 Via de website gekocht

Ik vind dat het model in het assortiment moet blijven.

Afspraak is afspraak gaat helemaal op. Ik kreeg de tv op de afgesproken dag geleverd en toen bleek dat de schroeven van de muurbeugel niet paste kreeg ik direct een servicepakket toegestuurd. De mevrouw die ik aan de lijn kreeg hielp mij kundig, correct en efficiënt. Elders had ik mijn tv geannuleerd ivm elke dag de levertijd uitstellen. De volgende keer ga ik gelijk naar plattetv.nl.

Jeff P ( De Jongen ) 18-06-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Er was eens een jongen...

Er was eens een jongen verdwaald in de wereld van Samsung . Tot hij op een dag besloot om opzoek te gaan naar wereld Sony 55XD8599. Na lang zoeken had hij het juiste pad gevonden maar tot zijn verbazing was het pad naar 55XD8599 niet meer beschikbaar . Op het moment dat hij besloot om terug te keren naar waar hij vandaan kwam.
Kwam er een verkoper...... die hem erop wees dat er nog een andere Sony wereld was met de naam 55XE8599. Alleen dat pad om daar te komen was nieuw met betere wegen mooiere omgevingen en scherpere bochten alleen om daar naartoe te gaan moest je meer betalen bij de poort.
Maar die jongen had net genoeg geld om de reis te betalen naar 55XD8599. Totdat de verkoper ..... besloot de jongen te helpen en deed ze uiterste best om te zorgen dat hij alsnog naar 55XE8599 kon gaan.

Eenmaal aangekomen daar leefde de jongen nog heel lang en heel gelukkig in de wereld 55XE8599 met zijn extra spullen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Johan albers 18-06-2017 In de winkel gekocht
Breda

Geweldige en super service

Vandaag in de winkel geweest Mooie winkel ziet er echt mooi uit de klantvriendelijkheid was super kortom.geweldige service gehad zeker de moeite waard om eens binnen te gaan en u te laten inspireren door de mooie showroom

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

r de kruyf 18-06-2017 In de winkel gekocht
utrecht

geweldige correcte service

uitstekende uitleg,en meedenken in utrecht op de afgesproken dag/tijdstip bezorgd.met een duidelijke (rustige) uitleg wederom.en niet onbelangrijk keurig alles aangesloten,helemaal top.kan menig bedrijf van leren,zeer klantvriendelijk.kom zeker terug

Sjaak Vleeschhouwer 18-06-2017 In de winkel gekocht

Zeer vakkundig

Deze winkel via het internet gevonden en in Utrecht bezocht.
Door de drukte duurde het even voor we geholpen konden worden maar wachten met een kopje koffie is nooit erg.
Ik ging naar de winkel voor een Marantz receiver en wist er nog te weinig van af om een besluit te nemen.
Na ruim anderhalf uur met de verkoper gesproken ,en vooral veel vragen te hebben gesteld kwam mijn keuze op de Marantz SR5011 uit
Sjappoo voor de verkoper zijn geduld en kennis van de apparatuur.
Mocht ik weer overwegen om een aankoop te doen zal ik zeker naar Platte TV.nl terug gaan.

Djiet Gajadin 18-06-2017 In de winkel gekocht
Breda

Goede professionele winkel

In de winkel in Breda ben ik goed en professioneel geholpen. Ze denken met je mee en zijn heel klantvriendelijk. Ik heb een receiver aangeschaft en een mooie deal kunnen sluiten. Zeer tevreden dus.

Tessel 18-06-2017 Via de website gekocht

Super tevreden!!

Door prijzen te vergelijken kwam ik terecht op platteTV.nl. Ruim de goedkoopste aanbieder voor de Sonos play: 1 (bundel). Makkelijk en snel te bestellen en de volgende dag al in huis! Keurig verpakt en factuur bijgesloten. Zeker weten dat ik hier vaker ga bestellen :)

Pascal 18-06-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Snel, duidelijk en gelijk een super deal !!

Contact verliep via WhatsApp en ging snel was duidelijk en kreeg gelijk een super deal aangeboden die ik gelijk kon afhalen, personeel was vriendelijk en tilde de TV ook nog in de auto.

Bedankt voor jullie service en werkwijze !!