PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 22041 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5909 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Hagen 10-10-2017 In de winkel gekocht

Prima service.

Mooie winkel, vriendelijk personeel. Ondanks drukte wordt er voor de klant de tijd genomen die nodig is. Wat als klein minpuntje heeft dat je soms lang moet wachten.

Sander 10-10-2017 Via de website gekocht

Super service ??

Wij zijn zeer tevreden over de service. De door ons bestelde televisie was een ouder type. Wij kregen per mail direct een speciale aanbieding met een goede prijs voor een nieuwere televisie. Hierover hebben we ook telefonisch contact gehad. We zijn vriendelijk te woord gestaan en de uitleg was helder! Al met al zijn wij zeer tevreden en zijn we uitstekend geholpen. De levering was ssnel en correct!

Robin 10-10-2017 Via de website gekocht

Goed alternatief

Via online winkel een televisie en soundbar besteld op zaterdagavond, zondagmiddag een mailtje dat de televisie niet op voorraad meer is, maar krijg een nieuwer model aangeboden voor bijna dezelfde prijs, prima en snel geregeld, en ook direkt afgehaald.

Sander 10-10-2017 Via de website gekocht

Top service

Via de duidelijke website een Phillips led tv bestelt. Prompt reactie via de e-mail dat de televisie op voorraad was en geleverd zou kunnen worden maar ook een aanbieding van een ander type hoger in de range voor dezelfde prijs. Even gebeld, overlegd en ondanks dat het al na 18:00 uur was toch de volgende dag ontvangen.
Zeer tevreden, bedankt Plattetv.nl!

Ferry 10-10-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Genieten van een geweldige tv

Op internet wat voorwerk gedaan voor een tv keuze. Naar de winkel van PlatteTV Arnhem gegaan om de grootte beter in te schatten. Toch nog de nodige vragen die goed werden beantwoord. Keuze gemaakt met name door advies, garantie/ service en ook de korting + cashback actie. Uiteraard de accessoires laten aanvullen, maar deze heb je wel nodig en je hebt er geen omkijken meer naar. We genieten nu van de mooie tv. Schitterend beeld + geluid!

Cok 10-10-2017 Via de website gekocht

Een mooi en goed bedrijf net tijd voor klanten

Ik heb voor platte Tv gekozen omdat de medewerkers heel geduldig zijn en uitstekend advies geven, Men heeft tijd voor je.
Ook de levering verliep volgens planning.

GJ Groeneveld 10-10-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Info in winkel is goed en het plaatsen van de tv zeer goed.

Goede informatie over het product en plaatsing en info ging zoals was afgesproken. Zeer tevreden over het verloop van de aankoop. En in het bijzonder over het product Uitstekend.

Jager 10-10-2017 Via de website gekocht

Kundige medewerkers

De mogelijkheid tot inruil en het deskundig advies. Nette bezorgdienst, welke alles correct afhandelde. De TV was zo aangesloten, we kunnen weer een aantal jaartjes vooruit! Zou onze volgende TV hier zeker weer kopen!

Johan 10-10-2017 In de winkel gekocht

Mooie aankoop.

In de winkel was meer dan genoeg aanbod aan apparatuur maar,ik wist waar ik voor kwam namelijk een home sound bar.Na enige minuten werd ik aangesproken door een medewerker kon dus eerst rustig zelf kijken wat zeer aangenaam is.Na dat ik had uitgelegd wat ik graag zou willen aankopen gingen wij dieper op het onderwerp in met een kopje koffie er bij werd alles uitgelegd hoe de werking was en tevens de apparatuur laten horen.De beslissing genomen voor de aankoop afgerekend loopt de medewerker nog mee naar de auto met de spullen wat zeer welkom was.
Dank voor de service en tot ziens.
Deze winkel is aan te bevelen.

Anouk 09-10-2017 Via de website gekocht

Top!

Plattetv is echt top! Direct antwoord via de chat.
Goed op de hoogte gehouden dmv mailtjes en de tv
Was de volgende dag al binnen!

Wouter Overbeek 09-10-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Klantvriendelijk en scherp geprijst.

Snelle reacties mbv onlinechat. Mooie deal via chat gekregen en producten direct afgehaald op zondag.
Kon de spullen via de achteringang in de auto laden. Verkoper heeft zelfs de televisie in de auto geladen. Top.

Bart 09-10-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Geweldige service. Top personeel

Een televisie kopen is in mijn ogen nog steeds iets wat je in een winkel doet. Je wilt zien wat het toestel kan.

In eerste instantie hadden we een 49” Philips uitgezocht en gekocht. Deze was helaas te groot en hebben we, door het afsluiten van het servicepakket, zonder problemen kunnen ruilen voor een 43” model welke goedkoper was. Uiteraard kregen we netjes het teveel betaalde geld (43” is goedkoper dan 49”) retour.

Helaas bleek deze televisie niet samen te werken met de mediabox van Ziggo. Ziggo kon geen oplossing bieden en na telefonisch contact met platte TV en alle instelingen geprobeerd te hebben de televisie wederom zonder problemen kunnen ruilen.

Op advies van de verkoper hebben we gekozen voor een Sony en wat een geweldig toestel is dat.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Arco 09-10-2017 Via de website gekocht

goede prijs, fijne chat

mooi aanbod van producten. Tv gekocht op basis van advies in chat. Door twijfel dag later toch een ander model gekocht zonder moeite. Ze zijn goed bereikbaar via chat/mail en nemen de tijd voor al je vragen! Weten ook meer van een tv dan de standaard specificaties.
Mis alleen in hun site een mooie vergelijking tussen tv's op basis van specificaties. Daarom geen 10.

Pino 09-10-2017 In de winkel gekocht

superaankoop Sony 65 Oled A1

Ik ben zeer tevreden over de bejegening in de zaak, zeer deskundige adviezen en bovenal vriendelijk. Meedenken en zoeken naar mogelijkheden die aansluiten op de wensen van de klant.

Ron Oostenenk 09-10-2017 In de winkel gekocht

Aankoopservice en uitlevering, een verademing

Na bij diverse winkels informatie verzameld te hebben, waarbij zelfs in één zaak volkomen tegenstrijdige verhalen te horen gekregen hebbend, was het verrassend geholpen te worden door een verkoper van PlatteTV.nl.
Hoewel we in eerste instantie voor een ander merk kwamen wist hij met een voor ons op het lijf geschreven toestel aan te bieden, dat geheel aan onze verwachtingen beantwoordde.
Daarnaast een mooie aanvulling in verband met de audio-installatie waarmee mijn vrouw ook goed uit de voeten kan, want door gehoorzenuw schade kan ze geen lage tonen velen.
Kortom een goed koopadvies, dat meteen omgezet kon worden in een fijne uitlevering met veel hulp om de toestellen in de auto te krijgen. In 1 woord: GEWELDIG!

JH Deckers 09-10-2017 In de winkel gekocht

Super service

Had mijn twijfels nog wat betreft mijn aankoop maar de verkoper die mij heeft geholpen gaf zo goed advies en overtuigend. Dat ik binnen 30 min de oled tv heb gekocht. Leverdatum in overleg.

Ook heeft men gezegd bij vragen en of een muurbeugel dat ze altijd een hoed en duidelijk advies geven. Plus dat ik alsnog korting krijg op de muurbeugel zou ik die als nog willen kopen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M. Wolff 09-10-2017 In de winkel gekocht

Zeer tevreden

Heb recentelijk een nieuwe LG tv type 49SJ 810 V aangeschaft bij Platte Tv .nl, ben zeer tevreden over het product. Kwam eigenlijk alleen maar kijken, maar door het gesprek met een deskundig medewerker en de uitstekende prijs ben ik direct overgegaan tot de aanschaf. Mooie winkel en een goed advies van een medewerker die duidelijk weet waar hij over praat.

Jeroen 09-10-2017 In de winkel gekocht

Uitstekend geholpen

Na veel winkels te hebben vergeleken kwam ik bij Platte TV.NL uit.
De medewerker had veel kennis van zaken en hij heeft mij goed geadviseerd.
Het leveren ging snel en ook de aftersales is goed. Kortom een aanrader is deze winkel.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

hamo5963 09-10-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Heb eerst informatie ingewonnen via de website. Heb daarna met de app. meer informatie opgevraagd. Ben daarna naar Platte TV in Breda geweest. daar ben ik zeer goed geholpen door Jurgen. Een man kwam alles monteren genaamd Alex. Deze monteur verstaat zijn vak zeg! Alles gemonteerd, ogehangen enz. Moest daarna nog een keer terugkomen om nog iets te doen omtrent internet gratis. Ook nu weer zeer behulpzaam en goede uitleg. Nogmaals wat een geweldige serviece zowel in de winkel als thuis.

Ron 09-10-2017 Via de website gekocht

Top service en super behulpzame en vriendelijke medewerkers!

Na een aantal keer fysiek in de winkel in Utrecht iets gekocht te hebben, waar ik uiterst tevreden mee was door de deskundige en zeer vriendelijke medewerkers aldaar. Heb ik deze keer via de website een TV besteld. Met het grootste gemak een mooie TV uitgekozen, door de hulp van allerlei handige filters in de website was dit een fluitje van een cent. Op mijn verzoek nog een bepaalde afleverdatum kunnen doorgeven waardoor dat ook perfect is verlopen.
Ik ben een zeer tevreden klant!

Francois 09-10-2017 Via de website gekocht

Top service

Afgelopen donderdag avond online een tv besteld, eerst een beetje verbaasd dat ik geen verzendbevestiging had ontvangen.
In de loop van de ochtend een mail van de klantenservice, dat ze me een aanbieiding wilde doen om het nieuwere model te leveren voor hetzelfde bedrag.

Na een mail terug dat ik daarmee akkoord ging, de verzendbevestiging. Netjes de dag er op geleverd door PostNL.

Top service, netjes meedenken, duidelijke communicatie.

Inge Zimmerman 09-10-2017 In de winkel gekocht

Super geholpen

Dit was de eerste keer in deze winkel maar we hebben een super goede uitleg gehad. Hadden ook echt het idee dat hij wist waar hij over sprak en zijn super geholpen

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bart 09-10-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Super service, zeer oplossingsgericht

Een televisie kopen is in mijn ogen nog steeds iets wat je ineen winkel doet. Je wil zie. wat het toestel kan.

Helaas bleek deze televisie niet samen te werken met de mediabedrijf van Ziggo. Ziggo kon geen oplossing bieden en na telefonisch contact met platte TV en alle instelingen geprobeerd te hebben de televisie wederom zonder problemen kunnen ruilen.
Op advies van de verkoper hebben we gekozen. Voor een Sony en wat een geweldig toestel is dat. Kortom erg tevreden met het product, maar nog meer te spreken over de geweldige service. Er zijn veel bedrijven die hier een voorbeeld aan kunnen nemen.

C. Smits 09-10-2017 Via de website gekocht

Geweldig geholpen via de chatbox, snelle levering top

De ondersteuning bij je aankoop, levering en prijs / kwaliteit en de kennis van de materialen, ook via de chatbox uitstekend geholpen.

Leo 09-10-2017 Via de website gekocht

Goede service, maar wel met een kanttekening

Ik bestelde een tv die helaas niet meer leverbaar bleek terwijl hij wel als voorraad op de site stond (overigens na contact en melding nog steeds niet van de site gehaald.) Ze boden me eerst een andere aan voor hetzelfde geld omdat het een betere aanbieding was, maar daar ging ik niet mee akkoord. Toen kwam de aap uit de mouw en moesten ze vertellen dat hij niet meer leverbaar was. Beetje vreemde manier van werken. Uiteindelijk is het wel goed opgelost, ik heb nu een andere TV ontvangen die fors duurder was, maar die ik voor hetzelfde geld kreeg. Door alle mails heen en weer was de levering ook vertraagd, maar ook daar heb ik compensatie voor gehad. In eerste instantie baalde ik als een stekker, maar uiteindelijk is het allemaal goed gekomen.

Eugene 09-10-2017 In de winkel gekocht

Soepel, vlot en deskundig.

Na een mail via de site kreeg ik direct antwoord.
Niet alleen met een mooi aanbod, maar ook het persoonlijk kunnen afhalen werd direct begeleid. In de winkel deskundig verder geholpen en nam men de tijd om mij te informeren over de aankoop. Ook met het inladen werd netjes geholpen.
Al met al een goed gevoel over het deskundig personeel en de afhandeling.

Anita Moonen 08-10-2017 In de winkel gekocht
Nijmwegen

Geweldige Service

Heel goede service en goede uitleg over de produkten mooie winkel,heel aardig personeel. Zeker aanrader voor fam en vrienden.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Frits 08-10-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Shop waar je op je gemak een tv kunt uitzoeken zonder dat er iemand van het personeel in je nek staat te hijgen... personeel zeer vriendelijk , kundig en de tv was op voorraad dus afrekenen en hij werd netjes in de auto gezet.

Cor 08-10-2017 In de winkel gekocht
Breda

Super om playseats te testen en even te racen.

PLayseats getest, zoon gespeeld, op voorraad en direct mee voor een scherpe prijs. Goed adives omtrent kleur en comfort.

Cor 08-10-2017 Via de website gekocht

Echt helemaal Top!

Actieve communicatie via e-mail en een leuke prijs voor mijn inruiler.
Niet lang wachten op reactie enz. maar lekker snel handelen. En een goede service.
De Marantz versterker is thuis afgeleverd. En ik ben erg blij met mijn keuze.
Plattetv heeft dus mijn goedkeuring.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erik Hamersma 08-10-2017 Via de website gekocht

Service en extra's ook TOP!

Naast mijn eerdere review aanvullend de extra's. Ik heb 5 jaar garantie bovenop de de 2 jaar fabrieksgarantie voor een zeer aantrekkelijke prijs! Platte TV gaat verder dan normale garantie en geeft een goed gevoel van zekerheid. Nogmaals top! erg tevreden en kom zeker terug als ik weer iets nodig heb!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erik Hamersma 08-10-2017 Via de website gekocht

Top service! Top TV! Top prijs!

Via internet ben ik bij PlatteTV terecht gekomen. Ik heb gebeld en kreeg .....F aan de lijn. Al mijn vragen werden keurig beantwoord en ik kreeg zeer goede tips. Buiten dat de prijzen zeer aantrekkelijk en zeer concurerend zijn (nergens goedkoper zou ik nijna zeggen), staat de klant centraal en wil men aan alle kanten het beste voor jou. Zeer prettig! ..... is zelfs meegelopen met de TV naar de auto, en die stond niet vlak bij! Top jongens! Hier zouden veel winkels een voorbeeld aan kunnen nemen! Erg tevreden en zeker een aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Filmfreak56 08-10-2017 In de winkel gekocht

goede service

ik ben zelf even naar Breda gereden en kon daardoor zelf even luisteren. Je wordt vriendelijk te woord gestaan en krijg goede uitleg en welke mogelijkheden er zijn. Hierdoor kan je zo een set samenstellen die jezelf goed vindt. Pak je een bundel dan kan dit nog een leuk voordeel opleveren.

Marc 08-10-2017 In de winkel gekocht
Breda

Zeer goede uitleg, uitmuntende service

Bij platte tv Breda werken goed onderlegde werknemers die je eerst laten rondkijken zonder opdringerig te zijn. De uitleg welke gegeven wordt is zeer goed en erg geduldig.

Yvonne wijers 08-10-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Goede benadering en inspeling op onze wensen.
De uitleg over kwaliteit en prijs was ook goed.
Dus weer een tevreden klant.

Kim 08-10-2017 In de winkel gekocht

Aandacht!

Via Google ben ik op de site gekomen van plattetv.nl
Daar heb ik met volle aandacht een tv uitgekozen en via de mail ben ik vragen gaan stellen, en opzIcht zijn ze redelijk goed geantwoord , alleen kwam er geen Schot in.. daarom ben ik naar de winkel in Arnhem gegaan
.. en daar hebben ze mij geweldig geholpen met alle aandacht en geduld ben ik zeer tevreden over hoe ik ben geholpen..mijn complimenten

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Thijs Franssen 07-10-2017 In de winkel gekocht

Deskundig advies en zeer goede klantgerichtheid

We zochten naar een specialist op het gebied van TV’s. Onze kennis is niet toereikend. Om die reden is een bezoek aan een winkel en advies en overleg met een vakman nodig. Deze vakman vonden we bij Platte TV. Zorgvuldige en duidelijke uitleg met daarbij een zeer klantvriendelijke bejegening hebben ons prima geholpen.

Gijs 07-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service en een mooie prijs

Na een mail over de lagere prijs van een concurrent kreeg ik zeer snel een mail terug met een mooi aanbod. Na een snelle emailwisseling de koop bevestigd en de tv werd volgens afspraak op de door mij gewenste dag geleverd. Nu genieten van een prachtige LG Oled :-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Dennis 07-10-2017 Via de website gekocht

Top service met persoonlijk tintje

Goed contact meteen antwoord en snelle service. Zouden andere web winkels een voorbeeld aan kunnen nemen Thx

B.Kaldenberg 07-10-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen.

Veel kennis van de producten.

Op advies van een vriend..En was een hele goede keuze. Veel kennis van de producten. Met een rustige uileg.

Clark 07-10-2017 Via de website gekocht

Fijn geholpen door platte tv

Ik had een tv besteld en platte tv deed me een andere voorstel voor een betere tv en deze hebben ze geleverd voor dezelfde prijs en dat is toch netjes van platte tv een pluim voor mij👍

Wim 07-10-2017 Via de website gekocht

Top service

Zeer hulpvaardige verkopers. Niets is teveel voor hen.
Dat de klant koning is hebben ze duidelijk begrepen.

Monique 07-10-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende service

Goede service. En werd geholpen toen wij de winkel in kwamen totdat wij weggingen.
Uitstekend service in Nijmegen

Gijs Heij 07-10-2017 In de winkel gekocht

Goede uitleg

De verkoper heeft ons goed geholpen om de juiste keuze in de wereld van de smart tv's te maken
Kundig en er duidelijk de tijd voor genomen
Graag tot de volgende keer.

Niels 07-10-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Aardige personeel en goede aanbieding

Goede winkel met een uitgebreid aanbod en vriendelijk behulpzaam personeel. Goede aanbiedingen. Denken met de klant mee.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Corrie 07-10-2017 In de winkel gekocht
Via mail met medewerker en in Breda opgehaald.

Super respons op alle vragen!!

Echt!! Zo zou iedere winkel moeten opereren. Binnen een split of a second reageren op je mails. Een super aanbieding geven en doen wat ze beloven!! Mooie visuele ruimte on producten te bekijken. Helemaal Top!!

Walter van Hal 07-10-2017 Via de website gekocht

Perfecte en snelle service inclusief een perfecte prijs.

Ik was op zoek naar een goede receiver en kwam bij de platte TV kwam uit. Het model wat ik op het oog had was niet meer leverbaar maar men deed mij een ZEER sterk aanbod voor het nieuwere model van het zelfde merk.
Men regelde het meteen en ik kon het zonder vooraf te betalen bij de dichts bij zijnde winkel van Platte Tv ophalen. Daar werd alles snel geregeld en bedankte mij voor de aankoop bij hun, maak je tegenwoordig niet meer mee. Al met al een top zaak en kan ik je de platte TV echt aanraden en geloof me ik ben heel kritisch.

M. Lubbers 07-10-2017 In de winkel gekocht
Doesburg

Perfect geholpen!

Vandaag een mooie tv aangeschaft in deze winkel! De verkoper is erg enthousiast en heeft zeer veel verstand van zaken. Perfect geholpen en we komen hier zeker voor een volgende aankoop weer terug!

Roy 07-10-2017 In de winkel gekocht

Kreeg goed advies

Ik kwam voor een tv voor op mijn slaapkamer. Moest een goede formaat zijn en een smart tv. Ben goed geholpen door de verkoper en hij heeft mij een tv geadviseerd waar ik zeer tevreden mee ben.

bram 06-10-2017 Via de website gekocht

top service

voor het eerst een tv gekocht via internet, had een mooie panasonic gevonden bij plattetv.nl prijs was heel netjes, dus kijken was op voorraad bestellen maar..was helaas niet op voorraad kreeg meteen mail met een aanbod andere panasonic nieuwste model dus nog beter beeld was eigenlijk duurder maar mocht hem kopen voor de zelfde prijs super!!! we zijn er heel blij mee geweldige tv een aanrader ...mijn volgende tv?? weer bij jullie bedankt