PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 19810 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5354 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Paul 08-03-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Toegevoegde waarde van een winkel

Wij gingen naar de winkel om het product te kopen wat wij via internet hadden uitgezocht. Echter tijdens een gesprek met de verkoper kwamen wij erachter dat we meer plezier zouden beleven aan een ander merk. Bleek ook nog eens goedkoper te zijn. Er fijn om te merken dat we met een deskundige verkoper konden overleggen over wat wij zochten en welk product daar het beste bij zou passen. Verkoper was absoluut niet opdringerig en zeer prettig om mee te praten. Groot compliment voor hem en dus ook voor de winkel in Nijmegen.
Eigenlijk is een 10 overdreven maar als ik zie dat de gemiddelde waardering 9,2 is dan mag dit gemiddelde echt wel omhoog.

Stijn 08-03-2017 In de winkel gekocht

Top advies + service

Op aanraden van een aantal vrienden van mij deze winkel geselecteerd om te gaan kijken voor een nieuwe smart tv. De professionaliteit en het advies ben ik erg tevreden over. Er werd heel duidelijk geinventariseerd wat mijn behoeften waren als klant en daar werden vervolgens een aantal tv's op geselecteerd in verschillende prijscategorieen en daarbij duidelijk de toepassingen verteld.
Achter de winkel met de auto de tv ophalen is ook een pré in mijn optiek, geen gesleep met een grote doos door de parkeergarage heen.

Kortom erg tevreden en zou deze winkel zeker aanraden.

Stijn (Wijchen)

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

reinier 08-03-2017 Via de website gekocht

Prettig onderhandeld; goede prijs

Bij het googelen zag ik de prijsgarantie en nam ik contact op over een lagere prijs. Daar ben ik goed over geïnformeerd en ik kreeg een goed aanbod.
Snelle bezorging.

Hans Meijer 08-03-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Klantvriendelijkheid en service hoog in het vaandel

Via de website op een eenvoudige wijze mijn keuze voor een nieuwe TV gemaakt met extra uitleg over verschillen tussen mogelijke TV's door een medewerker in de chatbox om vervolgens mijn gekozen TV vrijblijvend te reserveren tot ik deze kon ophalen (wilde ik zelf).
De TV later opgehaald in de winkel en ook daar super geholpen ook met de keuze voor een goede muurbeugel.
Zoek je een nieuwe TV dan moet je zeker hier wezen. Doe je dat niet dan doe je jezelf tekort.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Koekkoek 1982 08-03-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, service, en contactmogelijkheden

Plattetv.nl had evenals mediamarkt, de btw actie.
Contact gehad via WhatsApp voor vragen en advies, was super!de tv op afgesproken datum laten leveren, tv nog niet geïnstalleerd , maar dat gebeurt voor dit weekend.
Kortom plattetv.nl is een aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kenneth Donk 07-03-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Topwinkel, vaste adres voor toekomstige aankopen.

In 1e instantie contact gehad via de site, wat ook prettig verliep, maar uiteindelijk toch naar de winkel in Utrecht gegaan. Prettig gesprek gehad, verkoper ruimschoots de tijd voor me genomen (bijna 2 uur) en uiteindelijk een ander model genomen dan ik voor ogen had en ben zo enorm tevreden over mijn aankoop. De volgende aankoop zal het Sonos-systeem zijn en die koop ik hoe dan ook bij deze winkel.

Masso 07-03-2017 Via de website gekocht

Super service!

Harman Kardon set gekocht met inruil oude Philips systeem, trek ik per ongeluk de stekker van een van de speakers stuk eb valt deze tussen de spouwmuur....stom...
Neem ik meteen contact op, dezelfde middag levering en ophaal namelijk, vind ik wel zo netjes, oude set is gewoon niets meer waard zo, mag ik na overleg inruilkorting gewoon behouden! Dat vind ik echt stoer, maak je tegenwoordig echt niet meer mee. Advies en levering uitstekend. Afspraken zijn allemaal nagekomen. Dikke tien voor deze zaak.

Bob Jacobs 07-03-2017 In de winkel gekocht

Snelle concrete uitleg!

We kwamen de winkel binnen en werden meteen door een van de heren gevraagd of hij ons kon helpen. Ik had wat vragen en deze werden allemaal meteen goed en duidelijk beantwoord, tevens heeft men geholpen om de spullen mee in de auto te laden waar je met de auto meteen bij de opslag kunt rijden. in een kwartier een paar mooie goed onderbouwde kwaliteitsaankopen gedaan.

Joanne 07-03-2017 Via de website gekocht

Slim en vriendelijk dat Platte team

Vorige week nieuwe tv Samsung 32K aangeschaft. Mijn oude (HD)-tv kon ik inruilen en dat was voor mij een goede reden om de sprong naar een nieuwe tv te maken want ik neem niet graag afscheid van nog goede spullen. Alle contacten met het Platte-team verliepen 'smoothly', duidelijk, informatief en behulpzaam. Van mij mogen zij naar een 9,5

Gerard 07-03-2017 In de winkel gekocht

Goede Service en deskundig personeel

Wezen kijken voor een nieuwe TV, ik wist ongeveer wat ik wilde en hier goed en behulpzaam bij te woord gestaan waarbij de goede punten van de tv ook werden genoemd door de adviseur. Ook Sonos installatie goed te woord gestaan en uitvoerige demo hoe alles werkte. Uiteindelijk samen met mijn vrouw die in een later stadium meekwam nogmaals alles bekeken en wederom uitstekend geholpen en de Samsung TV en de sonos installatie besteld.
Kortom prima winkel met goede service en deskundig personeel

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Vedette 07-03-2017 In de winkel gekocht
Breda

Fijne sfeer en veel producten

De winkel is ruim opgezet en je kunt alle producten uitproberen. De service was goed, product was op voorraad en vriendelijke medewerker. Heerlijke koffie ook ;-)

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

jose 07-03-2017 In de winkel gekocht
utrecht

geduldige en duidelijke uitleg

mijn broer heeft me naar jullie gestuurd nadat ik bij een andere winkel niet correct ben behandeld en ze me verkeerde dingen meegegeven hadden, zoals muurbeugel voor soundbar en hdmi kabels.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Groot 07-03-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Fijne winkel en goede projzrn

Na advies van familie naar Utrecht gereden. Heel goed advies gekregen en uitleg. Niks werd aangepraat. Leuke korting gekregen en blij naar huis met een tv en soundbar. Erg blij nu thuis met beide.

MW 07-03-2017 In de winkel gekocht
Eerst via website en opgehaald in Breda

Prima service!

Eerst op website gekeken van Plattetv. Daar via livechat prima verder geholpen en pracht tv uitgezocht.
Ook nog mooie prijs voor mijn oude tv gekregen. (inruilactie). Ze hebben meteen geregeld dat de tv klaarstond in het filiaal Breda. Daar ook vriendelijk en snel geholpen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

rini zumbrink 07-03-2017 In de winkel gekocht
utrecht

toppie

Jongens, op de manier waarop jullie de zaak runnen en service verlenen is echt goed.
ff bellen en naar de winkel en je hebt het artikel wat je wil!

Henk 07-03-2017 Via de website gekocht

Onbetrouwbaar, niet leveren, niet communiceren.

Ik heb 6 weken geleden tijdens de BTW-ACTIE een SONOS Sub Woofer besteld. PlatteTV.nl. NL levert na 6 weken nog steeds niet. Blijkbaar verkoopt PlatteTV.nl. NL producten die ze niet hebben en/of niet willen leveren. Navraag via email op een vrijdag geeft de reactie dat volgende week vrijdag geleverd wordt (en dat iedere vrijdag). Niet dus. Na 4 keer navragen komt er helemaal geen reactie meer. PlatteTV.nl. NL is voor mij onbetrouwbaar, levert niet en communiceert niet.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van PlatteTV.nl 07-03-2017

Goedemorgen Henk,

Spijtig om te vernemen dat u nog steeds wacht op de door u bestelde Sonos SUB, we zijn het helemaal met u eens dat dit veel te lang duurt.

Wij zouden ook niets liever doen dan u helpen aan de mooie Sonos SUB echter zijn ook wij hierin afhankelijk van de uitlevering van Sonos Nederland.

Zou u mij even uw ordernummer willen toesturen op Orderdesk@plattetv.nl? Ik kijk graag of ik meer duidelijkheid kan geven!

Ik zie uw reactie graag tegemoet!

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

Jeroen 06-03-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Platte tv.nl top s rvice en goede aanbieding

Sounbar gekocht bij plattetv in Nijmegen. Goede uitleg gehad over de systemen en hoe aan te sluiten. Kreeg geen bluetooth verbinding maar na een mail waarop snel werd gereageerd was dit probleem ook opgelost.

Cuijk 06-03-2017 In de winkel gekocht

Zeer vriendelijke en betrokken

Geen zeer flitsende showroom maar gewoon een goed eerlijk advies waar het uiteindelijk om gaat. Een betrokken medewerker getroffen die een tevreden klant naar huis heeft gestuurd.

Jos 06-03-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed

Ken platte tv al langer en weet dat het gewoon goed en in orde is. Samsung tv ingeruild beetje handel links beetje handel rechts, Maar we zijn er uitgekomen alle twee ( Justin ) verschil gedeeld en deal was rond.

Harry 05-03-2017 Via de website gekocht

Deze mensen maken hun woorden werkelijkheid super tevreden

Erg goed geholpen via de chat sessie super tevreden mijn volgende aankoop ga ik hier zeker bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Daphne 05-03-2017 In de winkel gekocht
Plattet.nl doetinchem

Top service

Makkelijk te vinden winkel,goede service/uitleg/keuze in tv's/ leuke korting! Mooi ingerichte winkel.

TJ 05-03-2017 Via de website gekocht

De service is geweldig. Nederlandse producten!!

Service is uitstekend. Er wordt echt meegedacht met de klant. Mensen met verstand van zaken, die echte Nederlandse producten aanbieden en dus werken met ziggo / kpn.

Hans en Grietje 05-03-2017 In de winkel gekocht
doetinchem

Sony Bravia 4K xd 83

Via de chat hebben we contact gehad met xxx en die heeft ons zeer goed en fijn geholpen om de juiste tv te vinden. Uiteindelijk was de tv waar we naar op zoek waren alleen nog beschikbaar in Doetinchem. Wij die kant op gereden om toch nog dezelfde dag te genieten van onze nieuwe tv. De service in de winkel zelf was la la. Het was een beetje vlak en de jongens waren druk bezig met hun computeres. Wellicht waren iets te bijdehand omdat we vroegen om koffie omdat we dat een beetje gekscherend tegen xxx hadden gezegd: zorg dat de koffie klaar staan wij komen richting doetinchem. Evengoed verwacht ik toch enigszins dat je een klant vriendelijk te woord staat en er de tijd voor neemt of mocht je druk zijn zeg dan dat ik zo bij u kom om u te helpen. Weten we allemaal waar we aan toe zijn. Ik ga de volgende keer liever naar Nijmegen of Arnhem.

Officiele reactie van PlatteTV.nl 06-03-2017

Beste Hans en Grietje,

Vervelend dat u ondanks een goede start toch niet helemaal tevreden bent over uw aankoop bij PlatteTV.nl.

We gaan de door u aangegeven punten zeker intern bespreken, in elk van onze winkels moet u zich van harte welkom voelen en moet onze aandacht volledig naar u als klant gaan.

We laten u een volgende keer graag onze verbeteringen zien!

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

Marc 05-03-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Denon AVR X2300W

moderne winkel met veel mooie en coole apparatuur. Veel op voorraad en daardoor snel te leveren tegen de beste prijs van Nederland.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Stephan en Henriette 04-03-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Heos soundsystem

We komen binnen eigenlijk weinig tijd en toen bleek dat onze bestelling niet helemaal binnen was.
Wij waren daar niet blij mee maar toen heeft Tessa ons fantastisch geholpen en ons een nog beter voorstel gedaan. Super blij met deze afhandeling Tessa for president. Echt super blij hiermee Tessa we komen zeker bij je terug. Grtzzz uit het verre Hengelo

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Walter 04-03-2017 In de winkel gekocht

Tevreden vrouw.

Via prijsvergelijking terechtgekomen bij Platte TV.NL. Mijn echtgenote een trip aangeboden, shoppen Breda en bezoek audio winkel. Dit laatste is niet haar favoriete bezigheid.
Haar beoordeling: - chique (mooie) winkel.
- sfeervolle presentatie.
- vriendelijke,vlugge en correcte bediening.
Mijn beoordeling: Akkoord met echtgenote en tevreden met mijn nieuwe receiver.

Astrid 04-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Via internet een tv LG oled besteld bij platte tv.nl. De nieuwste, kreeg behoorlijke korting! Tijdens bezorging schade aan tv!. Fantastisch door plattetv.nl geholpen. Uitstekende service! Direct nieuwe tv geregeld door hen en bezorgd! Geweldige begeleiding bij mijn zoon die de deur opendeed en zichzelf buiten gesloten had! Meegegaan naar woningbouwvereniging om nieuwe sleutel etc te regelen! Helemaal tevreden! Top service! Ik beveel platte.tv.nl aan iedereen aan! Tv is overigens ook schitterend!

Dave 04-03-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Had een Lg 55uh850v gekocht met a tot z garantie 2 weken geprobeerd was toch niet zo naar mijn zin terug naar de winkel en omgeruild voor een Samsung ks7000 wat toch meer in mijn smaak valt al op al ze hebben me goed geholpen

Struijs 04-03-2017 In de winkel gekocht

Geweldige klantenservice !!!

Hele goede service! Het concept u wilt kopen wij willen verkopen werkt super! Weer een tevreden klant! Zou mooi zijn als deze beoordelen jullie naar een 9.4 helpt! Je krijgt wat je verdient!

Albert 04-03-2017 Via de website gekocht

Alle afspraken nagekomen! Geweldig

Goede voorlichting en er wordt meegedacht over de alternatieven. Goede inruilprijs voor oude tv.
En prima prijs voor de nieuwe.
Aflevering door deskundig personeel.

Wouter 04-03-2017 Via de website gekocht

goede installatie service

Ik heb deze tv via de webshop uitgekozen en ik ben hierbij erg goed geholpen. Wat mij wel tegenviel is dat ik voor mijn tv eerst 2 weken levertijd had en dat het later nog 1 week meer werd, hier had ik liever van te voren over geïnformeerd willen worden. Ten compensatie kreeg ik een installatie service erbij wat ik wel op prijs stel en wat achteraf ook nodig was om de tv goed te laten werken. De jongen die de tv kwam installeren was erg aardig en heeft veel verstand van alle elektronica. Al met al zeer tevreden met platte tv.nl

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd

S hoogewerf 04-03-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede hulp bij mijn aankoop gekregen

Grote keuze aan tv 's waar ik voor kwam en goede klantvriendelijkheid . Makkelijk te bereiken in het midden van het land . Zowel keuze via site als mede in de winkel.

Johan van der Voort 03-03-2017 In de winkel gekocht

super geduldig personeel

Ging na onderzoek eigenlijk voor een panasonic, ben met een sony 43 inch tevreden de deur uit gegaan. Toch wel een kanttekening dat de tv elders toch € 70,- goedkoper is en dat vind ik toch serieus geld, zij pretenderen toch de laagste prijs te hebben!??

Jan Rijsdijk 03-03-2017 Via de website gekocht

Top advies!

Ik had een vraag over een muurbeugel voor een OLED tv die ik niet eens via deze site heb gekocht! Via de chat werd ik keurig en beleefd geholpen en goed geadviseerd. Na de chat heb ik meteen de muurbeugel besteld, deze was de volgende dag al meteen in huis. Super klantvriendelijk en goed advies!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Weergegeven naam 03-03-2017 Via de website gekocht

Top shop.

Via google uitgekomen bij plattetv.nl, na prettig en zeer snel beantwoord mailverkeer tot een mooie overeenkomst gekomen. De volgende dag stond het transportbedrijf met tv voor de deur. Helemaal tevreden over het contact en de levering.

Theo 03-03-2017 Via de website gekocht

Super snelle service

ik bestelde mijn Denon en ik was daarmee amper klaar of ik kreeg de bevestiging van de bestelling en gelijk er op een mail dat het verstuurd is! en ja, de volgende dat om 11:15 was het binnen. Perfect

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Arthur 02-03-2017 Via de website gekocht

Top aanbieding gehad

Ik had in de eerst plaats een Sonny tv van het oude type gekocht omdat de prijs goed was vergeleken bij verschillende aanbieders / platte tv deed nog is een aanbieding het nieuwste model van Sonny voor het zelfde geld !!!! Super aanbieding toch! Super blij mee 😊😊😊

Mike van den Berkmortel 02-03-2017 In de winkel gekocht

Slechte hulp bij defect 1 jaar oude televisie

Vorig jaar een Philips 55pus8700 televisie gekocht bij de winkel.

Nu een jaar later zijn er problemen met de televisie.
Gelukkig een extra garantiepakket bij gekocht, in de veronderstelling dat mocht er iets zijn dit vlekkeloos en snel opgelost zou worden.

Helaas blijkt dit niet het geval.
Het doorgeven van het defect ging zonder problemen en ik was destijds nog bijzonder positief.
Binnen 24 uur had ik bericht gekregen van het bedrijf dat de reparatie zou uitvoeren.
Nu blijkt dat Philips van 1 jaar oud niet meer gaat maken

Daarna contact opgenomen met plattetv.nl.
Hierbij geven ze aan dat ze een aanbieding gaan doen.
Na 2 weken nog steeds niet vernomen, waardoor ik zelf weer contact opneem.

Na enkele dagen krijg ik iemand van de klantenservice te spreken, die aangeeft dat ze nog in onderhandeling is met Philips over het te crediteren bedrag aan Plattetv.nl

Ik vind dat dit een geschil is tussen de leverancier er de winkel en niet de consument.
En dient hier ook buiten gehouden te worden.
De medewerkster heeft mij ook aangegeven dat ze verplicht zijn mij een vergelijkbare of betere aanbieding te moeten doen.

Hierbij zou ik de volgende dag over teruggebeld worden.
Dit is helaas niet gebeurd.

Ik heb ervaren dat zij dus niet de belofte waarmaken die in het extra garantiepakket zit waar maken.

Graag zie ik een passende oplossing binnen afzienbare tijd, die ik vind ze al gehad hebben, tegenmoet.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Officiele reactie van PlatteTV.nl 04-03-2017

Beste Mike van den Berkmortel,

Allereerst onze excuses dat het oplossen van uw probleem zo lang geduurd heeft, dit had uiteraard niet gemogen. En dit is niet hoe dat het normaal gaat.

Ik heb uw gegevens er even bij gepakt en zie dat het inmiddels met u opgelost is en dat U volgens mij een hele mooie aanbieding heeft gehad van ons voor een nieuwe OLED TV.

Mochten er toch nog dingen zijn waar u mee zit dan verneem ik dat graag van u via orderdesk@plattetv.nl. Voor nu wensen wij U heel veel plezier van uw nieuwe TV.

Maick
Service Afdeling PlatteTV.nl

Mike 06-03-2017

Beste Maick,

Inderdaad daags na deze review telefonisch contact gehad met een van de medewerkers en deze mij een aanbieding gedaan.

Nu is hopelijk de televisie snel binnen zodat we weer kunnen genieten.

Groeten Mike

Serge meij 02-03-2017 In de winkel gekocht

Super professionele service

Na op internet al de laagste prijs gezien te hebben ben ik in de winkel perfect geholpen. Het personeel is kundig en ik ben goed geadviseerd om de juiste keuze te kunnen maken. Ik heb uiteindelijk meerdere televisies aangeschaft en zal voor een volgende aanschaf zeker terug komen. De uitleg en service was erg kundig en ik heb amtwoord gekregen op al mijn vragen met betrekking tot de onderlinge verschillen van de diverse merken.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

P de Vries 02-03-2017 In de winkel gekocht
hanzestraat te presikhaaf Arnhem

Proefperiode niet tevreden mogelijkheid tot omruilen.

Zaak reeds bekend. reeds eerder producten aangeschaft. Personeel zeer bekwaam. Indien de klant geen technisch inzicht heeft neemt men de tijd deze te verklaren.

Carl 02-03-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Prachtwinkel en geweldige service

De winkel in Arnhem heb ik als erg mooi, uitnodigend en divers in de keuzemogelijkheden ervaren.
Maar bovenal de klantgerichtheid, service en plezierige benadering door, in mijn geval, verkoper P. in Arnhem.
Die positieve herinnering staat!
Zij denken mee met je, adviseren niet opdringerig en voelen goed aan wat je echt wilt.
Mijn ervaring was ook duidelijk dat het mij echt naar zin willen maken, echte aandacht dus!
Tevens een groot pluspunt is dat je je oude apparatuur kunt inruilen. Dit was voor mij ook het zetje om contact met hen op te nemen.
Prima koop dus bij een erg prettige winkel.
Vandaag is de LG Oled en Yamaha bezorgt door installateur O. uit Doetinchem en ik heb zo'n manier van afleveren nog niet eerder meegemaakt.
Secuur en met precieze aandacht is die beste man bezig geweest, geduldig en accuraat.
De ophangbeugel voor de TV was nog niet op voorraad dus ik zie hem over een paar weken weer graag terug.
Belangrijk is dat je je goed voelt m.n. bij de aftersales en ik doe beter dan dat!
Aanrader voor mij, zonder twijfel :-))

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

vpv 02-03-2017 In de winkel gekocht
Doesburg

Prettig en snel

Jim hielp me prettig en snel aan een 32 inch tv. Er viel niets op af te dingen, maar dat hoefde ook niet want de prijs was gelijk aan die van de beste op het internet. Terwijl zijn winkel midden in het centrum van mijn eigen stadje staat. Dan gaat alles dus veel persoonlijker, informatiever en sneller dan via zo'n anonieme dozenschuiver van ver weg.

Martin 02-03-2017 Via de website gekocht

Goede hulp bij het kiezen

goede prettige hulp bij het maken van een keuze. Minder gelukkig met het aanprijzen van allerlei extra's

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Mo 02-03-2017 Via de website gekocht

Goed vriendelijk service

Vriendelijk medewerker behulpzaam goed advies snel service afspraak is gerespecteerd bedankt kan deze winkel wel aanbevelen

Yvon 02-03-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Personeel mag wat allerter zijn

Mooie winkel, uitgebreid assortiment. Maar bij binnenkomst de eerste minuten niemand te zien. Pas helemaal achterin de winkel uit het zicht. In gesprek een telefoon die maar bleef gaan. De tv binnen 5 minuten gekocht. Maar buiten besefte ik mij dat ik de steun niet mee had gekregen. Was de verkoper vergeten. Net zoals de gekochte kabel waar ik zelf om moest vragen bij het weggaan. De verkoper had wel wakkerder mogen zijn wat mij betreft. Buiten dat was het een zeer vriendelijke jongeman. Blij dat ik wakker was! Ik koop het liefst in een fysieke winkel. Zie erg uit naar de bezorging morgen.

Monique 02-03-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Na hapering bij het bestellen werd het snel opgepakt na telefonisch contact. Ook bij de installatie heel goede service en contact! Ze blijven met je meedenken!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ron 02-03-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Goede uitleg en snelle service

Goede en duidelijke uitleg in de winkel, daarna nog telefonisch contact gehad met wat vragen. Ook hier een goede uitleg gehad, telefonisch besteld.
Snelle levering

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

HGJ van Londen 02-03-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Zeer behulpzaam voor advies

Goed advies en vriendelijk personeel. Zeer behulpzaam ook met in de auto beuren.Ik raad hun zeer zeker aan bij fam en vrienden om daar heen te gaan.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Richard van der Kort 02-03-2017 In de winkel gekocht

Erg prettige winkel

Bij PlatteTV draait alles om de klant. En dat is erg prettig om te ervaren. Je wordt uitvoerig en zeer persoonlijk geholpen en daarnaast krijg je niet het gevoel de hoofdprijs te betalen.

Joost 02-03-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Uitstekende service en begeleiding!

Wij zijn geholpen door Danny. Heeft ons uitstekende adviezen gegeven zodat wij de juiste aankopen deden! Wat een verschil met Mediamarkt!