PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 20217 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5418 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Peter Gaemers 04-05-2017 In de winkel gekocht

Zeer goede service!

Netjes op de hoogte gebracht van de status van mijn bestelling. Product kon echter niet geleverd worden maar ze hebben een zeer goed alternatief aangeboden.

Jan H.K. 04-05-2017 In de winkel gekocht
Doesburg

Gezeliige winkel

Dit is mijn tweede groot beeld tv die ik in Doesburg koop.
Jim en Matthew zijn leuke kerels en ter zake kundig.
Jammer dat ik al 4 dagen wacht op mijn polis voorwaarden die maandag gemaild zouden worden.Heb ook al gebeld!!Ja ze komen eraan.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Kenny 03-05-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Erg goed geholpen in een ontspannen sfeer

Na veel zelf onderzoek gedaan te hebben en al een aantal keer goed geholpen te zijn op de chat uiteindelijk de beslissing genomen voor een Oled televisie. In de winkel kreeg ik goede informatie en ben ik goed geholpen. Ook de extra service met extra garantie was een goede aanbeveling. Daarna heeft de verkoper nog geholpen met de tv de auto in krijgen. Top service!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

D. Ratering 03-05-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Goed geadviseerd en ruime keuze

Wij zijn naar de winkel gegaan hebben ons laten informeren over de aanschaf van een nieuwe televisie. De medewerker heeft ons goed geholpen en heeft ons de verschillen tussen de televisies uitgelegd en laten zien. Op basis hiervan hebben wij een keuze gemaakt en een geweldige tv aangeschaft voor een goede prijs.

M.Arac 03-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Na mijn bestelling is het meteen verzonden, en volgbaar via 3S code van Post.nl. Snelle levering, en schappelijke prijzen. Ik ben zeer tevreden!..

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Samsung tv 03-05-2017 Via de website gekocht

Goede Service en scherpe prijzen

Goede webshop met name de livechat is er behulpzaam. TV goed aangekomen en voor een mooie prijs aangeschaft.

Wilma 03-05-2017 In de winkel gekocht
Breda

Super service! Fijn personeel die hun afspraken nakomen!

Via Internet aan het adres gekomen. Was druk in de winkel in Breda, maar er werd volop tijd genomen om ons van een goed advies te voorzien. Toen bij thuiskomst , na het openmaken van de doos, bleek dat er een krasje op het deksel zat en de thermometer niet helemaal recht zat, werd toen wij contact opnamen direct toegezegd dat deze zou worden omgeruild op ons huisadres. Dat is top service en geeft ons als klant een gerust gevoel.

Pluspunten

• Retourproces
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

R.v.Krevel 03-05-2017 In de winkel gekocht
Platte tv Nijmegen

Prettig geholpen.!

Ik heb mijn nieuwe tv in de winkel gekocht. Omdat Platte TV vlakbij is waar ik woon en ik dan persoonlijk advies krijg en de tv kon bekijken. Ik werd vriendelijk geholpen en een en ander werd ook duidelijk uitgelegd door de verkoper(s)

Donna 03-05-2017 Via de website gekocht

Nette afhandeling

Een Samsung hub besteld, na levering bleek deze toch niets toe te kunnen voegen aan mijn muzieksysteem. Ondanks dat de doos wel even open was geweest en daardoor niet helemaal netjes meer was toch volledig bedrag teruggekregen. Via chat functie ook snel antwoord op je vragen.Enige minpuntje was dat de hub als direct leverbaar stond, maar dit niet zo bleek te zijn. Hierdoor was de levertijd bijna een week, anders hadden ze van mij een dikke 10 gehad.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ad 03-05-2017 In de winkel gekocht

Perfecte service

Na een zeer snel inruilvoorstel kon de HEOS1 HS2 speakers ophalen bij de winkel in Breda. Daar werd ik snel en correct geholpen.
De winkel zelf bleek een genot voor de aanschaf van een nieuwe tv of sound system. En tegen concurrerende prijzen.

Kris 03-05-2017 In de winkel gekocht

Goed geholpen

Geweldige service gekregen bij aankoop van een tv in Breda. Goed geholpen door Jimmy. Snel en efficiënt.

Philips Oled Andre 03-05-2017 Via de website gekocht

Mooie Oled TV

Ik Heb PlatteTV.nl uit gekozen. Om dat het dicht bij huis is.
en dat ik het een prettige winkel vind. en het personeel geef goed uit leg

De site wan PlatteTV.nl ziet er goed uit en het is overzichtelijk

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Peter Koolen 03-05-2017 In de winkel gekocht

geweldige uitleg super..

Afgelopen zaterdag uw shop bezocht i.v.m. demonstratie HEOS apparatuur.
Geweldig goed uitgelegd door Max perfect uitgelegd waardoor wij ook tot aankoop van 1 HEOS bar,1 sub woofer en 2 HEOS luidspeakers zijn overgegaan.
Platte TV.nl heeft een perfecte service en geweldige verkopers. Op naar 10

mathieu 03-05-2017 In de winkel gekocht
doetinchem

geen praatjesmaker

Zeer netjes geholpen door aardige vriendelijke verkoper die weet wat hij zegt. Geen opdringige verkooppraatje . Netjes de tyd genomen en de voordelen en nadelen uitgelegd bij de diverse tv's. Op en top service.

Hille 03-05-2017 Via de website gekocht

Duidelijk, snel, adequaat

Erg behulpzame medewerkers, erg nette prijzen, goede communicatie, niets dan lof voor deze firma!!!!

john 03-05-2017 Via de website gekocht

prima service

Schitterende winkel met enthousiaste medewerkers. Bestellingen binnen 1 dag binnen. Top! Echt mooie winkel en keurige uitleg. Geen dit moet je kopen. Vrijblijvende uitleg over alles en nog wat. Bijkomstig is de bbq appatuur.

William 03-05-2017 Via de website gekocht

Prima service

Prima service bij problemen doen ze niet moeilijk maar denken met klant mee. Snelle levering volgens afspraak

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jannes 03-05-2017 Via de website gekocht

Goed en vriendelijk geholpen

De medewerker bij PlatteTV was vriendelijk, behulpzaam en enthousiast. Hij kon veel vertellen over de verschillende mogelijkheden en de verschillen ertussen.
Ik ben zeer tevreden met mijn bezoek aan platteTV in Nijmegen en met mijn aankoop.

Hofmans Hilde 03-05-2017 Via de website gekocht

geweldige service

Ik kreeg op 27 april een mooie korting, dit is altijd mooi meegenomen en de levering was heel correct, en niks problemen en altijd heel goed op de hoogte gehouden van de levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Teurlings 02-05-2017 Via de website gekocht

Makkelijke, overzichtelijke website

Producten zoeken gaat heel gemakkelijk. Overzichtelijke website, kortingscode gaat in 1 keer goed. Super een keer Sonos aanbiedingen!!! Afrekeningen gaat gemakkelijk. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Mailbevestiging, verzendbevestiging update met track and tracé.kortom een tevreden klanten.

Ronald 02-05-2017 Via de website gekocht

Correct bedrijf!

Goed advies en uitleg, niet opdringerig, gewoon leuk geholpen door xxxx in Doetinchem en een mooie korting gekregen! Alles stond netjes klaar op afgesproken dag en werd keurig in de auto gepakt. Kortom, een warme douche voor Plattetv.nl in Doetinchem!

Astrid van den Heerik 02-05-2017 In de winkel gekocht
Breda

Uitstekende service en scherp geprijsd !

We kwamen in eerste instantie voor een ander type Samsung Smart-tv, maar dankzij het goede meedenken en advies van Tim zijn we uitstekend geslaagd. En dat allemaal voor een scherpe prijs en aanvullende verzekering!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bram 02-05-2017 In de winkel gekocht

Compliment voor Marco en zijn mannen uit Utrecht en Breda

Op zoek naar een nieuwe TV en Surround in februari bij PlatteTV binnengestapt. xxxx nam ons mee in een inspirerend uitleg en leidde ons rond. We kwamen voor wat anders, maar de combi van Samsung TV K8000 icm Sonos stal onze ogen en gehoor. Advies van xxxx was om er nog even thuis over na te denken, dus geen opjagen. Waar vind je dat nog? Maar het spul moest komen en dan wil je dat zsm in huis. Werd geregeld maar met een leen-sub. Helaas werd de collega die zou installeren ziek, maar binnen de kortste keren kwam een collega uit Breda. Alles prima geïnstalleerd en ingeregeld. Zwarte leen-Sub werd na een week ingeruild voor een witte. Wel even gewacht om de beoordeling te schrijven, want je weet maar niet,,, Maar het is nu begin mei en alles werkt perfect. Dank en compliment voor xxxx en zijn mannen. Gefeliciteerd PlatteTV met zulk personeel.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Johan 02-05-2017 Via de website gekocht

Nieuwe Sony Tv gekocht

Reeds tweede TV gekocht bij deze webshop/winkel na wederom goed advies "ondanks" dat communicatie middels live Chat liep

Joos 02-05-2017 In de winkel gekocht
Doetichem

Aardig personeel maar moesten wel lang in winkel wachten

Erg vriendelijk en hulpzaam aan telefoon en in de winkel . Door administratieve aanpassingen duurde het wel erg lang.

Bjorn 02-05-2017 Via de website gekocht

Top service

Ik had enkele vragen over een aanbieding en werd vriendelijke geholpen. Binnen een paar minuten direct een (positieve) reactie. Snelle en professionele service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Peter 02-05-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede kennis van zaken en duidelijke uitleg

..... nam de tijd om ons te informeren over de aanschaf van onze tv. Dit deed hij zo kundig en met zoveel zichtbare verschillen dat wij tevreden naar huis zijn gegaan met een Sony tv van plattetv.nl

Jasper 02-05-2017 In de winkel gekocht

Super service

Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en het meedenken van de verkoper (.....). Daarnaast heeft hij wat met de prijs kunnen doen! Zeer tevreden klant geniet thuis van zijn product!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Jan 02-05-2017 Via de website gekocht

zien op de site is bijna in huis hebben

Snelle en correcte afhandeling, ruimte voor kleine onderhandeling en verder wordt er een prima service verstrekt

Hans 02-05-2017 In de winkel gekocht

Professioneel en prettig.

Goed geholpen en deskundig advies. Verkopen geen verhaaltjes maar echte service. Ook via de site uitstekende informatie en snel antwoord op de vragen via de mail. Top. Dank je wel .... (winkel utrecht)

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Fred Milder 02-05-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Goed advies en vriendelijke benadering

Mooie royale winkel met ruime keus aan TV, vriendelijke niet opdringerige
benadering met goed advies en prima prijsstelling

Jordy 02-05-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Fijne winkel, geweldige service!

Super winkel! Goede klantgerichte service met vriendelijk personeel dat veel verstand van de producten heeft. Het personeel geeft genoeg denk ruimte om een weloverwogen aankoop te doen. Al bij al een fijne ervaring en ik zal hier zeker terug komen voor een volgende aankoop.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Douwe de Jong 02-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Duidelijke info en service. Vlotte levering volgens afspraak.
Ook prettig dat onze oude TV ingeruild kon worden.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Johan 02-05-2017 In de winkel gekocht

Snel en goed geregeld

Contact gehad met verschillende webshops, PlatteTV was namelijk behoorlijk duurder. Echter bleek het model bij de shops niet leverbaar. Mijn vorige tv kwam ook van PlatteTV dus gebeld en gevraagd wat zij voor mij konden betekenen wat betreft levering en prijs. Hier zijn we snel uit gekomen en zo kan ik alsnog het voetbal op mijn nieuwe tv kijken!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Danny 02-05-2017 Via de website gekocht

Prima service, mooie deal!

Goed geholpen, voor een mooie prijs. Niet opdringerig, gewoon netjes.
Kom hier zeker nog een keer terug!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

r.f. huisman 02-05-2017 In de winkel gekocht
platte tv filiaal arnhem

gewldige service, volgens de afspraken en op tijd!!

Samsung q7 gekocht, geweldige tv, ongelofelijke beeldkwaliteiten, de kleur, de gedetailleerdheid, en de scherpte, met woorden niet te beschrijven.
de kleuren zijn bijna "voelbaar".!!
tweede tv die ik hier koop, en twee keer audio-apparatuur.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tommy 02-05-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Snelle afhandeling

Goede service in de winkel en de afhandeling ging snel. De medewerkers hebben geholpen met het inladen van de producten.

Bas 02-05-2017 In de winkel gekocht
Breda

Scherpe prijzen en goede service

Werden zeer goed geholpen in de winkel. Kreeg een zeer nette inruilprijs terug voor mijn oude toestel. Nieuwe tv is prachtig, op tijd geleverd en goede instructies gekregen bij levering. Super!

Gerard 02-05-2017 In de winkel gekocht
Breda

fantastische winkel met uitmuntende service

Het is niet de eerste keer voor ons maar worden hier steeds weer hartelijke ontvangen nu door Anne er wordt netjes gevraagd waar we naar op zoek zijn en zijn toen heel deskundig geholpen en weer geslaagd om een mooie tv met onze wensen te kopen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

ine120 01-05-2017 Via de website gekocht

Heel goede service en vriendelijke geholpen

Makkelijke manier van bestellen. Goed geholpen toen de gekozen TV niet aanwezig was. Meteen een nieuwe ontvangen. De beugel (ook niet aanwezig) is meteen besteld en de volgende dag al aan huis geleverd. Met zo'n service kom je graag te terug.

Kees v.d. Meijden 01-05-2017 Via de website gekocht

Uitzonderlijk vriendelijk en goed geadviseerd. Top !

Prima shop. Zeer vriendelijke medewerkers. Heel ruime keuze in TV modellen en zeer behulpzaam bij het kiezen van het juiste type. Concurrerende prijzen en ook mooie inruilmogelijkheden. Dit is een grote plus om voor PlatteTV.nl te kiezen. Zeer aan te bevelen.

Frits 01-05-2017 Via de website gekocht

22 April is mijn TV door Alex zeer vakkundig geinstalleerd.

Een jaar of 2 geleden heb ik PLATTETV.NL via het internet ontdekt. Mijn eerste ervaring was met Platte in Utrecht en later deze geweldige winkel in Breda. Ik ben persoonlijk 2 jaar geleden in beide winkels geweest en goed en vriendelijk geholpen. Zaterdag 15 April heb ik telefonisch contact gehad met Ralf van Platte Breda. Ik heb toen een tijdje met hem gesproken en toen een LG OLED55C6V gekocht bij hem gekocht. Het goede van de Platte Winkels is, dat je nog een zeer leuke prijs krijgt bij inruil van je "Oude Toestel"

Mijn geweldige LG OLED55C6V is op Zaterdag 22 April bij mij in Den Haag op zeer vakkundige wijze geïnstalleerd en de medewerker heeft mij goede technische tips gegeven, ook maakte hij mij attent op de juiste wijze van reiniging van dat toestel. Hij heeft mij dat ook laten zien. Ook is aan te bevelen bij de aankoop van een TV om de 3 jaar volledige "Pixel" garantie erbij te nemen. Dit houd in, dat je 3 jaar lang garantie krijgt op "Dode" Pixels en tevens wordt je toestel aan huis gerepareerd en krijg je een vervangend toestel.
Resumerend : Platte TV is een zeer goede zaak, met vriendelijke en kundige medewerkers. De aflevering en eventuele installatie wordt door Alex op zeer goede wijze uitgevoerd.

Carla 01-05-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Teleurgesteld!!

Op de website staat dat de tv van onze keuze ruim voorradig is in het filiaal in Arnhem. Daar willen we de tv ook bekijken, dat heeft onze voorkeur. Daar aangekomen blijkt dat deze tv helemaal niet op voorraad is in Arnhem. Dat had niet op de website mogen staan, volgens de medewerker. Wij leggen uit dat de tv voor de caravan is en dat we ook graag een vaste steun willen en een hdmi-kabel.
De steun is echter zo plat dat de hdmi-kabel niet tussen de tv en de wand past. Dus we kunnen de tv niet goed bevestigen.
Vandaag, een week later, staat de zogenaamde voorraad in Arnhem nog steeds op de website.
De tv is prima, de website gaf verkeerde informatie, de verkoper was ongeïnteresseerd. We zullen in de toekomst zeker geen nieuwe tv kopen bij plattetv.nl.

Officiele reactie van PlatteTV.nl 02-05-2017

Beste Carla,

Vervelend om te vernemen dat u ondanks de goede hulp in onze winkel te Arnhem toch niet helemaal tevreden bent over de door ons geadviseerde combinatie.

Mijn collega die u in onze winkel heeft geholpen heeft u deze ochtend een aantal keer proberen te bellen om de klacht met u te bespreken, echter kregen wij u niet te pakken.

Zou u zo vriendelijk willen zijn te bellen naar 026-8454658, vraagt u dan even naar Maick. Hij helpt u verder en zorgt voor een oplossing!

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

Theo 01-05-2017 In de winkel gekocht
Doesburg

Uitmuntend

Wat een mooie ervaring in de winkel in hartje Doesburg. Zonder opsmuk hebben we het SONOS systeem kunnen beluisteren met ons eigen muziekvoorkeur, hoe anders ook dan gebruikelijk in dergelijke winkels. En daarbij alle tijd en uitleg voor ons als leek op deze techniek. Dit gaf zo'n goede sfeer in het gesprek dat we direct tot koop zijn overgegaan.

Sander Gommers 01-05-2017 Via de website gekocht

Zeer gewaardeerde sercice

2x een artikel besteld bij PlatteTv.nl via de website.
Bij een artikel werd er bij mij een persoonlijke aanbeveling gedaan om een ander merk te kiezen ivm een goede aanbieding die ze hadden lopen.
Deze persoonlijke benadering via een web winkel ben ik niet eerder tegen gekomen.
Ook de afhandeling, communicatie en bezorging zijn zeer goed te noemen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul 01-05-2017 Via de website gekocht

toptent!

super klantenservice en zijn bereid om over prijzen te onderhandelen.
mooie deal ontvangen voor 2 speakers. daarna heeft PlatteTV.nl ons keurig op de hoogte gehouden van de bestelstatus.

R van den Merkenhof 01-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende en snelle service!

Eigenlijk een dag te laat geageerd om van speciale aanbieding te profiteren.
Tim van klantenservice reageerde direct om alsnog te leveren tegen speciale prijs.
Zeer tevreden met persoonlijke benadering en aanvullend advies. Voorts snelle en betrouwbare levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JW 01-05-2017 Via de website gekocht

Prima aankoop

Zeer goede prijs voor het aangeschafte product in vergelijking met concurrentie.
Snelle levering
Duidelijkheid over levering (track en trace extra)

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

max van vliet 01-05-2017 Via de website gekocht

geweldige service met mooie kortingen.

zeer goed geholpen en een snelle service. Mooi en betrouwbare zaak. Kennis hebben ze wel. Vriendelijke mailing ook vooraf en alles op de puntjes geregeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

fam breuer-pierik 30-04-2017 Via de website gekocht

top service

Uitstekende online service, uitleg en hele goede prijzen. Website plattetv is betrouwbaar en overzichtelijk. De livechat is super opgezet