PlatteTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 6207 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Robert 26-11-2017 Via de website gekocht

Goede service en top geholpen in de winkel..

Goed geholpen in de winkel met uitgebreid getest het artikel waar ik intressse in had kan niks anders zeggen dan goede service

Bob 26-11-2017 Via de website gekocht

Prima service, supersnel

Prima aankoopbegeleiding per mail, reacties steeds per direct. Het loont zeker om even contact te zoeken. Uiteindelijk de beste prijs gerealiseerd, en alles snel en netjes geleverd volgens afspraak.

Ruud 26-11-2017 Via de website gekocht

Hele goeie comunicatie

Ik heb gebruik gemaakt van beste deal en dat heeft goed uitgepakt, leuk dat zoiets kan. Kreeg het product keurig zoals afgesproken de volgende dag binnen. Er bleken 2 stickers niet netjes op de playseat te zitten melding van gemaakt via een mail was geen probleem kon zelfs kiezen voor nog wat extra korting of nieuwe stickers, gekozen voor de stickers volgende dag al in huis helemaal top

Nico 26-11-2017 In de winkel gekocht

Snel en adequaat

Snel geholpen met eerlijke informatie;tevens nog handige tips. Daarna zonder dat wij dit vroegen,liep de verkoper met ons mee naar de auto om de zware doos in te laden.

Argishti 26-11-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Outstanding support and very affordable prices in Nederland.

I'm very happy with Plattetv staff support to buying Sony Bravia TV.
Guys are very supportive and professional ,knowledgeable regarding to current TV market various IoT device trend and forecast .
Price is very affordable compare to others.
Highly recommend to everyone.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Numan 26-11-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede service en voldoende expertise

Online al veel onderzoek gedaan en met drie TV's in gedachten naar de winkel gegaan. Ze hebben mij waar mogelijk alle verschillen laten zien en zelfs in de prijs zijn ze me tegemoed gekomen zodat ik een super deal heb kunnen sluiten voor een geweldige TV. Veel verschillende modellen in de winkel en veel mogelijkheden om te bespreken. Al met al een geweldige winkel om naar toe te gaan voor goed en degelijk advies.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Emiel vd Belt 26-11-2017 Via de website gekocht

Goede prijzen snelle levering!

Mijn tweede aankoop bij deze winkel, eerste fysiek in de winkel, deze via de webshop. Ze boden wederom de beste prijs en had de producten de volgende dag in huis. Zou deze winkel zeker aanbevelen.

Renaldo E 26-11-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Service was meer dan goed

Ik vind de shop er echt geweldig uit zien, vriendelijk en behulpzaam personeel, echt een aanrader. Ik zal andere ook zeker aanbevelen daar heen te gaan. Een erg tevreden klant,

Gr .......

André 26-11-2017 Via de website gekocht

Binnen 24 uur geleverd

Snelle reactie op Emails, keurige 'Black Friday' aanbieding, levert officieel NL producten. Binnen 24 uur had ik de bestelde TV in huis!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Patrick 26-11-2017 In de winkel gekocht
Breda

Mooie showroom,vriendelijk personeel.

Mooie showroom,de aller nieuwste modellen,gelijk op voorraad,gelijk mee kunnen nemen,vriendelijk personeel,mooie deal kunnen maken op Black Friday.

Riet en Rob 26-11-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

advies met deskundigheid en goede sfeer bij plattetv

Platte tv.nl, daar had ik nooit van gehoord. Het is een gewéldige zaak in één woord! Natuurlijk ga ik zó'n bedrijf prijzen. Ik weet door ervaring dat zij heel bewust bezig zijn zichzelf te bewijzen. Ik vertel mijn kinderen vrienden en familie het verhaal hoe ik bij platte tv ben gekomen, ook zij hadden er niet eerder van gehoord. Maar ik mag u vertellen dat platte tv in meerdere plaatsen zijn deur zal openen, binnenkort ook in Amsterdam. Ik ben zo blij dat met jullie goed advies en kennis ik mijzelf een mooie aanschaf kan belonen. Dank jullie mensen. Team van Goud. Succes met jullie bedrijf en dat jullie kwaliteit behoud.

Sofia 26-11-2017 Via de website gekocht

Gemak via LiveChat

Via LiveChat een geweldige deal gesloten. Konden binnen halfuur de tv ophalen in de winkel. Geweldige service!

jurgen 26-11-2017 Via de website gekocht

netje geregeld

ik mocht een type duurder nemen voor hetzelfde geld , dit heb ik gedaan . via website besteld maar om hem sneller te hebben zelf in Breda opgehaald anders gingen ivm weekend weer paar dagen overheen .

Uithuisje 26-11-2017 In de winkel gekocht

Uitstekend geinformeerde verkoper Dhr Boonen inUtrecht

Om deze Philips Oled 9000 TV te bekijken zijn we naar Utrecht gereden. Na eerst rustig te hebben rondgekeken, zijn we toch weer gevallen voor Philips.
Dhr Boonen heeft ons verder, prettig verder geadviseerd en alle vragen kundig beantwoord.

Martijn 26-11-2017 Via de website gekocht

Top service. Eerlijke prijs

Goed geholpen. Betere prijs als de concurrent . Ben je opzoek naar een tv ga hier dan zeker even langs .

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Renske 26-11-2017 In de winkel gekocht

Black Friday

Wij zijn in de shop in Arnhem geweest waar wij super zijn geholpen en goed geïnformeerd over het door ons gekochte product

Simon 26-11-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Kwam in de winkel met vooral een wens voor de beste tv binnen mijn budget. Vervolgens ondanks de drukte rustig geholpen en tot de uiteindelijke keuze gekomen. Heb de tv vervolgens veel goedkoper kunnen kopen dan bij andere winkels.
Bij de kassa merk je wel dat de meeste winst gemaakt moet worden op accessoires welke nog veelvuldig aangeboden worden. Maar wanneer je hier vriendelijk voor bedankt accepteren ze het direct en gaan ze meteen verder met het afhandelen van de aankoop.

Al met al nu super tevreden met mijn nieuwe tv welke een stuk goedkoper was dan bij andere winkels (volgens Tweakers Pricewatch)

Marco 26-11-2017 Via de website gekocht

Wat een tv en wat een Winkel !

Het gemak van bestellen, het advies en communiceren met PlatteTV.NL is echt zoals het hoort en dan nog veel beter. Gisteren werd de TV geleverd. TV werd keurig in huis gebracht door een vriendelijke en correcte chauffeur. Daar kan menig webwinkel wat van leren. Buitengewoon plezierige ervaring vanaf de bestelling tot levering.

Vos 26-11-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Goede service wist een hoop te vertellen over verschillende tv's zeer vriendelijk nette winkel als we nog wat willen gaan we zeker daar nog een keer heen

M. 26-11-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Tv was volgende dag al geleverd en uiteraard in goede staat. Berichtgeving via mail was ook van goede kwaliteit. Blij mee!

Michel 26-11-2017 In de winkel gekocht

Prima service

Zeer klantvriendelijk, hulp gehad bij het in de auto zetten van de tv en zeer snelle reacties op mijn (online vragen ).
Ook zeer scherpe tarieven.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henk 26-11-2017 Via de website gekocht

Wat een geweldig team werk hier!!

Prima duidelik en overzichelijke website en een geweldig vrolijk en behulpzaam team bij wie geen handeling teveel is en heel service bereid de klant te woord staat , kortom een topteam!!

Esther 26-11-2017 In de winkel gekocht
Breda

Supersnelle service

M.b.t. het kopen van een nieuwe tv, in dit geval de allernieuwste Samsung qled curve 49 inch, ga je altijd kijken waar je de beste deal te pakken krijg. Nou precies, bij platte tv.nl. Van te voren even gebeld, helaas werd er niet op genomen. In de winkel werd al snel duidelijk waarom de telefoon niet werd opgenomen, meerdere mensen zoals mij gingen kijken voor de beste deal. Supersnelle service! Topdeal kunnen maken. Zeker een 9, bij het opnemen van de telefoon BIJ drukte zeker een 10 gehad!

Marcel Versteeg 25-11-2017 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle levering.

De website werkt goed en makkelijk. Bestelde artikel had de beste prijs die gevonden kon worden en zoals beloofd was het de eerstvolgende dag in huis.
De bestelling voldeed 100% aan de verwachting.

Roland 25-11-2017 Via de website gekocht

Super vriendelijk maar meerdere malen onjuiste informatie

De artikelen zijn goed en scherp geprijst en de medewerkers zijn heel vriendelijk.

Wel is het volgende opgevallen in het totale contact:
- de beloofde reactie binnen 10 minuten is meestal niet het geval. Je moet dan ook geduld hebben en naast mail ook chat of telefoon gebruiken om snel een antwoord te hebben.
- als je een vraag hebt over het ontvangen aanbod krijg je geen reactie meer.
- als je akkoord bent met het aanbod heb je wel binnen 10 minuten een antwoord.
- bij het vragen van een aanbod op meerdere artikelen tegelijk ben je duurder uit dan wannneer je een bod vraagt voor ieder losse artikel en deze ook los besteld.
- een ontvangen aanbod op meerdere artikelen tegelijk kan duurder zijn dan wanneer je de huidige prijzen van alle artikelen op de website bij elkaar optelt! Het klinkt dan leuk dat je een scherpe prijs krijgt maar als je niet oplet betaal je uiteindelijk meer dan wanneer je het had gekocht zonder het ontvangen aanbod.
- aangegeven dat ik het artikel niet de volgende dag maar pas over twee dagen wilde ontvangen. Was geen probleem! Bij de ontvangst bevestiging zag ik het niet terug. Weer contact gezocht en er werd bevestigd dat het artikel echt pas over twee dagen zou komen. Vervolgens de track en trace van postnl ontvangen en werd het toch de volgende dag geleverd! Heel vervelend.

De vriendelijkheid van de medewerkers en de scherpe prijs maken veel goed. Maar toch wel een aantal belangrijke punten van aandacht nog!

Jan Willem 25-11-2017 In de winkel gekocht

Supersnelle service, scherpe prijzen

Ondanks het feit dat het heel druk was, nam de verkoper toch netjes de tijd om mij te helpen. Echt super,

Dik Boerhoop 25-11-2017 Via de website gekocht

precies volgens afspraak

Via chat geadviseerd deze TV te kopen prima advies mooi toestel voor ze geld.
De verkoper terzake kundig

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Wim Gielingh 25-11-2017 In de winkel gekocht

Top Service-Top advies

Vanaf het begin dat ik binnen was ,vriendelijk en gastvrijheid ten top nooit opdringerig,heel duidelijk advies en ook precies laten zien wat een apparaat kan alle tijd voor me genomen

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

RdW 25-11-2017 Via de website gekocht

Prima service

Fijne webwinkel en prima service. Achteraf nog mail gekregen met tel. nr. voor eventuele vragen. Zal er vaker gebruik van maken.

Rob 25-11-2017 Via de website gekocht

Goed geholpen via de chat!

Chat werkt goed en snel. Levering was zonder problemen direct de volgende dag en dat op Black Friday, Super!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Mike 25-11-2017 In de winkel gekocht

Superservice masterblaster

Dit is de manier hoe men een tv moet aanbieden. In eerste instantie een wel geklede heer die vervolgens de juiste wens-interpreterende verkoper aanbood om vervolgens een dikke vette korting te krijgen op mijn product!

Ron 25-11-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

echt prima mensen en lekker en spontaan geholpen!

echt prima mensen en lekker en spontaan geholpen! mijn zoon tevreden naar huis met een 55 inch Philips Ambilihgt TV welke eigenlijk boven ons budget was maar hij werkt hard of school en werkt er ook voor dus vandaar toch gekocht. Hij zij Pa misschien winnen wij de 250 euro wel die wij eigenlijk teveel hebben uitgegeven :-), ook omdat wij er nog een mooie Vogel beugel bij hebben gekocht....

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

boelie 25-11-2017 Via de website gekocht

Superprijs en snel geleverd

Een vorige keer een beetje teleurgesteld n.a.v. een inruilvoorstel, maar deze keer vlot en voordelig een keus kunnen maken. Levering ruim binnen 24 uur!

Willem 25-11-2017 In de winkel gekocht

Perfecte xservice

Goede overzichtelijke winkel behulpzaam en vriendelijk en duidelijke info van het personeel heb een televisie gekocht in arnhem

eska_1 25-11-2017 In de winkel gekocht

Geweldige Service en snelle levering

Bij deze winkel terecht gekomen door een hele goede Black Friday actie. Geen seconde spijt van. PlatteTV heeft deskundige en vriendelijke medewerkers die je snel van goed advies voorzien.

Henk van de Ligt 25-11-2017 In de winkel gekocht

Hele goede service en geweldig advies

Een geweldige shop waar je ondanks dat het heel druk was binnen de korste tijd werd geholpen op een prettige en deskundige manier.

P. Moons 25-11-2017 Via de website gekocht

Volgende dag leveren, is in werkelijkheid vier dagen later.

De verwachting wordt gegeven dat je de volgende dag het product ontvangt. Dan blijkt dat post.nl niet op maandag levert. Jullie niet in het weekend werken. Dus als je vrijdag voor 18:00 uur besteld heb je het woensdag in huis. Het product is uitstekend.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces

Erik 25-11-2017 Via de website gekocht

Aanbieding op maat, top!

Na contact via de live chat kreeg ik direct een persoonlijk op mijn wensen afgestemde scherpe aanbieding! Samen met de snelle reactietijd en flexibele bezorgdatum kan ik zeggen dat ik zeer tevreden ben! Enige minpuntje is dat de tv uiteindelijk direct kwam en niet pas op de uitgestelde datum, maar dat wordt vast netjes opgelost.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

pim stroot 25-11-2017 Via de website gekocht

super service!!

ik heb tv besteld tijdens blackvrijdag op donderdag avond..de volgende dag hebben ze dit ap verzonden en op zaterdag krijgen we al nieuwe tv! we waren heel blij met de super snel levering en super vriendelijke sevice!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

F. pikkert 25-11-2017 In de winkel gekocht

Vriendelijk, snel ,correct en deskundig geholpen.

Via internet kwam ik hier terecht , op zoek naar de tv die wij wilden hebben.
Hij was niet in voorraad maar wel en vergelijkbare tv met de zelfde voorwaarden/eigenschappen en de zelfde prijs .

Debby jansen 25-11-2017 In de winkel gekocht

Waanzinnig goed geholpen

Ben zeer vriendelijk geholpen door Marco. Echt top service in alles zeer uitgebreid in de info. Nemen echt de tijd voor de klanten

Lampje 25-11-2017 Via de website gekocht

Goede prijs/kwaliteit

Goede prijs voor een 32 inch tv. Zeker met de extra korting in het kader van de inruilweek. Alleen jammer dat de oude tv niet is opgehaald :-)
Korte levertijd. Prima dus!

Jan 25-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!!!

Na lang surfen op het net bij platte tv.nl terecht gekomen. De prijs voor mijn televisie was hier de beste... Zeer snelle levering, in een woord geweldig.

Patrick 25-11-2017 Via de website gekocht

Ideale film avond televisie

Eerste keer bij dit bedrijf besteld/gekocht.
En helemaal tevreden over!!
Snelle klantenservice en makkelijke website om in te navigeren + snelle levering en goeie service,

Tv is helemaal top echt super mooi beeld en ben echt blij met deze aankoop!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeroen 25-11-2017 Via de website gekocht

Vol verwachting klopte mijn hart.

Sonos, sonos, sonos... ging geruime tijd rond in mijn hoofd, en hee verrek!!! Vrijdag 24 November BLACK FRIDAY!!!! En ja ook bij plattetv.nl..!

Donderdag avond 24 november,
Moegestreden kwam ik om 23.54 thuis van mijn voetbaltraining en mijn welverdiende bijna weekendpilsje met mijn teamgenoten, toen het eenmaal 0.00 was geweest vond ik het tijd eens het web op te gaan om op zoek te gaan naar zo’n muziekdoos.. eerst de grote jongens als bol en MM... bullshit site vol u moet wachten...

Google er bij gepakt, plattetv.nl geweldige aanbieding!! Sonos playbar nu voor 643,- euro hatseflats inpakken en wegwezen... Als betaalwijze koos ik voor de creditcard, kan allemaal bij plattetv.nl alleen moeders de vrouw had weer eens te veel uitgegeven waardoor de betaling niet door kon gaan...

Opnieuw, nu via ideal, ook dat is mogelijk... wat een mogelijkheden!!... GELUKT...!!! Blije ik.

Nu zat ik er alleen mee dat er 1 bestelling geannuleerd moest worden, die ik
Betaald had/ of toch niet, met de creditcard, het was inmiddels al 01.00 hotss email gestuurd, 5 min later was de bestelling geannuleerd. Fijn, top, lekker snel ook!

Ik kon met een gerust hart gaan slapen, de playbar was besteld en voor een SUPER PRIJS!!!

Zaterdag 25 nov.
Ik was natuurlijk veel te vroeg wakker omdat ik wist(hoopte) keihard te gaan staan stijldansen in mijn woonkamer op het geluid wat uit de sonos zou komen... wat een verrekt lange dag, maaaar om 15.00 uur de deurbel! Een grote doos voor mijn neus! Hij was er! Wat een service! En ook super solide verpakt, ik weet zeker dat als je het pakket voor de trein zou gooien dat de playbar gewoon nog heel zou zijn!!!

Waarom kiezen voor plattetv.nl?
- zeer ruim aanbod
- super service
- erg duidelijk
- he je kan ook gewoon naar hun winkels! Hoe mooi is dat!
- zeer scherp geprijst
- ze doen zelfs aan nazorg!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

John 25-11-2017 In de winkel gekocht

Goede service, goede deal.

De tv die We zochten was ivm black Friday uitverkocht. Nieuwer model voor bijna zelfde prijs kunnen krijgen.

Michel 25-11-2017 Via de website gekocht

Zeer enthousiast met kennis van zaken

Ben in de winkel zeer enthousiast ontvangen. Personeel uitermate behulpzaam en kreeg nog koffie ook. Daarna gewacht tot black friday om te bestellen via de webwinkel, artikel de volgende ochtend al huis, overigens zijn de prijzen sowieso concurrerend.

Ron 25-11-2017 Via de website gekocht

De goedkoopste en supersnel.

De voordeligste aanbieding van de Sonos Play:3, vlotte afhandeling en supersnelle levering. Kan er niet voor naar de winkel gaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tijmen 25-11-2017 Via de website gekocht

Goede service, geweldig geholpen en voorgelicht!

Ze komen alles na wat ze belooft hebben!
Levertijd en goede voorlichting van welk model ik het beste kon kopen.
Ik heb een prachtige TV tegen een zeer lage prijs.
Het chatten via de website beviel me ook prima.
vriendelijke groeten.

Esmee Kok 25-11-2017 Via de website gekocht

Snel contact en goede service!

Ik had een bepaald tv ik mijn hoofd en gelukkig had ik hem
hier gevonden. Na mijn bestelling kon ik nog een betere krijgen voor hetzelfde geld, die heb ik nu ook & het werkt helemaal super! Super tevreden dat ik zo snel antwoord kreeg op vragen.