PlatteTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5805 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Wim 20-08-2017 In de winkel gekocht

Tevreden de winkel uit!!

Tijdens de binnenkomst direct geholpen ,goed advies en naar buiten gegaan met een top product,ook nog goedkoper uit dan was begroot,met alles erop en eraan.maken waar wat in hun advertentie staat.

Servaas 20-08-2017 Via de website gekocht

Goede service, helemaal top.

Uit mijn prijs/ kwaliteit onderzoek kwam naar voren dat PlatteTV.nl een van de kandidaten zou zijn voor mijn aankoop. Na enig verder onderhandelen met de overgebleven kandidaten kwam uiteindelijk PlatteTV,nl als beste uit de bus op prijs en service. Zijn alle afspraken juist nagekomen en ze hebben een goede service. Top !

Z A 20-08-2017 In de winkel gekocht

Gewelidige verkoop

Ik had een ander model tv in het hoofd zitten en deze verkopers hebbem mij hier van af gehaald en heb nu een top toestel gekocht en mannen bedankt voir het aanraden van a/z erbij te verkopen . Top ik kom hier zeker vaker terug

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Erwin 20-08-2017 In de winkel gekocht
Doesburg

Nieuwe tv!

De winkel is niet groot, maar ze hadden waar ik voor kwam!
We zijn er uit gekomen met de prijs en naar huis gegaan met een nieuwe tv

B&B 20-08-2017 Via de website gekocht

Goede Service

Via de chat de tv gekocht SAMSUNG UE55KS7000 bij vragen over de tv kreeg ik duidelijke uitleg. Leuke zomer deal gemaakt. Medewerkers hebben verstand van zaken zijn duidelijk en geven nog andere opties en keuzes.

Roger 19-08-2017 In de winkel gekocht

Prima service

Mooie winkel met ruim aanbod. Een snelle klantbenadering en goede service, creatief met inruil en korting.

Robert 19-08-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Goed advies en de enige winkel die het op voorraad had!

Ik was opzoek naar 2 sonos play 1 en plattetv.nl was de enige winkel die de boxen op voorraad had. Ik twijfelde nog enig sinds toen ik in de winkel stond maar nadat een medewerker luisterde naar mijn wensen/vragen stond ik 100% achter mijn beslissing. Ik geniet nu iedere dag van mijn aankoop! Bedankt!

ron 19-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

prima shop goede website alles top snelle levering A+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

G. Zieverink 19-08-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Prima service en klantvriendelijk

Wij werden klantvriendelijk en deskundig geholpen, tevens waardeerden wij de eerlijkheid van de medewerker.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Huib 19-08-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Zeer leuk onderhandeld ,met verkoper ( JAMES ) top verkoper.

Verkoper had verstand van zaken , fijne onderhandeling, zeer goed advies en niet opdringend . Top verkoper , heel vriendelijk ! Ik kan iedereen adviseren om eens langs te gaan in Utrecht en een goede deal te sluiten met deze verkoper vraag naar verkoper James. En iedereen heel veel kijk plezier. Met vriendelijke gr Huib

Sjoerd 19-08-2017 In de winkel gekocht
Breda

TOPservice,zeer tevreden de deur uit.

Gingen op advies van anderen,werden uitstekend en vriendelijk geholpen door gemotiveerd personeel,hij ging door tot hij met een beter product kwam dan wij voor ogen hadden,top product gekocht.voldoet buiten onze verwachting en goedkoper uit dan begroot.goede garantie bepalingen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mark 19-08-2017 Via de website gekocht

snelle levering goede prijs

goede prijs met een overzichtelijke site.
snelle levering,dus alles is prima afgehandelt.
Kpm hier zekker nog een kreeg terug.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rob Ballizany 19-08-2017 Via de website gekocht

Snel en duidelijk

Via chat een goede aanbieding gekregen. Dit verliep vlot en ook een goede keuze kunnen maken. Proffesionele service en afhandeling.

Jan 19-08-2017 In de winkel gekocht
Hollandlaan 2-4 3526 Utrecht

Dit is de allerleukste winkel!

Word hier op een hele goede vriendelijke manier benaderd en ook geholpen,
door iemand met verstand van de T.V's Prima uitleg en correcte afwikkeling
van de aanschaf. Op de website kun je alvast voorwerk doen...alles is zo
duidelijk en overzichtelijk, dat je vanzelf naar de winkel gaat.
Hartelijk dank, de T.V doet het perfect!!

Vlimmic 19-08-2017 Via de website gekocht

Wederom de beste deal

De 2e keer dat ik bij platte tv de beste deal heb kunnen krijgen. Daarbij opgeteld de geweldige service en deskundigheid van de medewerkers kan ik niets anders zeggen dan een dikke 10.
Als je iets zoekt neem dan eerst eens contact op met dit team voor een persoonlijk aanbod en ga dan pas vergelijken. Je zult versteld staan.

Michel Timmermans 19-08-2017 Via de website gekocht

Erg goede service!

Erg uitgebreide keuze aan tv-toestellen en accessoires; duidelijke website met uitgebreide informatie; in de winkel (Utrecht) idem en erg vriendelijk personeel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul Stive 19-08-2017 In de winkel gekocht
Breda

Veel voorradig en perfecte service. Echt een aanrader.

Als je in de shop binnenkomt valt je op dat maast een breed assortiment aan audio- en videoapparatuur ook een uitgebreid assortiment BBQ's en buitenkeukens worden aangeboden. De TV's zijn per merk ingedeeld en zijn te zien in vele soorten en maten. Achterin de winkel is een gezellige bar voor een perfect kopje koffie. Het gedempte licht zorgt voor een aangename sfeer en straal de rust uit die voor een doordachte keuze onontbeerlijk is. Professioneel en vriendelijk personeel kan indien gewenst alle nodige technische informatie verstrekken. Gelukkig wordt de klant met rust gelaten. Dus geen opdringerige verkopers. Ga zo door en veel succes.

Alan L 19-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service, inruil mogelijk

Via de chat een redelijke prijs voor mijn oude TV gekregen. Je weet gelijk waar je aan toe bent. Aardige installateurs welke netjes opruimen als ze klaar zijn.

Marianne Janssen 19-08-2017 Via de website gekocht

Service is top!

Geweldige shop met goed contact als je vragen hebt super!
Goed bereikbaar zowel via de mail als chat of telefonisch .

Martin 19-08-2017 In de winkel gekocht
Breda

heldere uitleg, geen opdringerig verkoopgedrag

Via kieskeurig.nl bij platteTV.nl terechtgekomen. duidelijke website. Na bezoeken website naar de winkel gereden, omdat deze vlakbij is. Ruim aanbod, duidelijk, helder en ongedwongen verkoper.

Prima service 19-08-2017 In de winkel gekocht

Zeer goed geholpen

Prima winkel en zeer nette service.
De winkel in breda geeft een duidelijk beeld tussen alle verschillende merken.

Johan 19-08-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Goede en eerlijke duidelijke service

We kwamen voor het eerst bij de shop van Platte tv, ons al eerder in de website verdiept, maar dat er zo`n mooie overzichtelijke shop achterzat was een verassing.
Er kwam een vriendelijke medewerker op ons af die duidelijk en zeker niet opdringerig was.
Het was een jonge knaap maar die wel wist waar hij mee bezig was.
Hij straalde vertrouwen uit en gaf een eerlijk gevoel.
Zeker een shop om weer een keer naartoe te gaan en ook te adviseren.

Steve 19-08-2017 Via de website gekocht

Sommige personeels leden ondeskundig

er werd een verkeerd artiekel geleverd waardoor ik heb proberen het juiste artikel thuis gestuurd te krijgen , dit heeft echter 2 uur gekost op de chat door naar mijn menig ondeskundig onervaren personeel lid, gelijk aangegeven wat de bedoeling was maar ik werd tegengesproken maar na 2 uur kwam het er op neer dat ik wel nodig had wat ik al bij de eerste minuut aangaf .Toen werd ik als klant aangeduid als de rede waarom het zolang duurde omdat ik niet duidelijk was ! hierdoor een negatief gevoel bij deze shop.
Verder goede prijzen .

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van PlatteTV.nl 21-08-2017

Beste Steve,

Wat ontzettend spijtig om te vernemen dat u niet het artikel geleverd heeft gekregen dat u besteld heeft, daar is dan zeker iets mis gegaan!

Zou u mij wellicht even uw ordergegevens willen toesturen via orderdesk@plattetv.nl? Ik zoek graag uit wat er fout is gegaan zodat we dit een volgende keer kunnen voorkomen.

Ik zie uw reactie graag tegemoet!

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

Doet tijdelijk aan , pop-up 19-08-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Eerlijke verkopers en een goede uitleg

Ik ben in de winkel in utrecht geweest om een oled tv te bekijken een medewerker (Danny ) heeft mij alles goed uitgelegd en mij ook geadviseerd om geen 65 inch te nemen omdat mij kamer daar te smal voor was terwijl hij veel duurder was . Dus hij meer kon verkopen . Dus toch de 55 inch genomen en omdat hij toch goedkoper was nu nog maar een soundbar en nog wat dingetjes erbij gekocht . Ik blij en hij toch weer wat verkocht . Gewoon netjes behandeld

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Vandriel 19-08-2017 Via de website gekocht

Super service en nog betere prijs!!

Best vaak informatie gevraagd om dat het toch een flinke investering was en iedere keer weer netjes geholpen. Nergens druk gevoeld. Kundig personeel. Zeer goede service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

CR 19-08-2017 Via de website gekocht

Prima service !

M'n eerste kennismaking met jullie was super. Had op m'n email met een vraag heel snel een reactie. De chatsessie met X die daar op volgde ging supersnel, klantvriendelijk en al even snel hadden we een zomerdeal !
Kortom, een behandeling die je als klant graag ziet.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerwin de Vries 19-08-2017 Via de website gekocht

One time right! (In een keer goed!)

Via de mail een deal aangevraagd. Goede en snelle communicatie! In de winkel in Utrecht afgehaald. Thuis aangekomen en direct zonder problemen aangesloten. Dus van deal naar play in een keer goed. (Foutloos proces, one time right!).

R. Freriks 19-08-2017 Via de website gekocht

Prima service, uitstekend geholpen

Op zoek naar een nieuwe UHD tv en via internet bij plattetv.nl uitgekomen. Uitstekend geholpen via de chatservice en zo de juiste keuze qua tv gemaakt. Na de bestelling de tv netjes de volgende dag thuisbezorgd. Uitermate tevreden met de tv.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Bert 18-08-2017 Via de website gekocht

Deskundig advies en goede prijs!

Tijdens de internet chat weer wijzer geworden. Naast de prima prijs uiterst behulpzaam. Tevens heeft de verkoper nog extra nuttige aanbevelingen gedaan.

Paul 18-08-2017 In de winkel gekocht

Top service

In eerste instantie via de website uitgezocht wat ik wilde hebben. Goed geholpen door de helpdesk. Nadien in de winkel mijn keuze laten bepalen door de beleving en toelichting van de verkoper. Wel erg warm in de winkel. De merken en kwaliteit van de apparatuur (en het personeel) vragen eigenlijk voor een betere klimaatbeheersing en uitstraling van de shop. (Utrecht)

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan Kuik 18-08-2017 Via de website gekocht

Super Service!!

Uw bedrijf werd mij aanbevolen door een collega.
En inderdaad, niets teveel gezegd wat een super zaak.
Er was e.e.a. fout gegaan, werd door U perfect opgelost, en ik kan nu genieten van mijn nieuwe tv, en dat voor een super prijs.

Ron 18-08-2017 Via de website gekocht

Enorm klantvriendelijk

Vorige week hier mijn Oled tv gekocht ( online ) en vanaf het eerste moment enorm veel waardering voor de klantvriendelijkheid van deze mensen. Op iedere vraag die je stelt, krijg je binnen een uur antwoord.
Ook de bezorger ( in mijn geval Martijn ) is een topper en zeer klantvriendelijk.
Ik adviseer mijn familie en vrienden , mochten ze een tv nodig hebben, om deze hier te kopen.

Marroos 18-08-2017 In de winkel gekocht

Geduldig en klantvriendelijk

Ze nemen echt de tijd voor je en zijn heel klantvriendelijk. Doen veel moeite om het juiste product te vinden.

Stefan Vetjens 18-08-2017 Via de website gekocht

Top service!

PlatteTV.nl heeft topservice geleverd door een gloednieuw tv model aan te bieden als alternatief (zonder bijbetaling) voor een model wat als buitenkansje werd aangeboden. Hiervoor werd duidelijk met mail en telefonisch gecommuniceerd over de mogelijkheden.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

JB 18-08-2017 In de winkel gekocht

Goed geholpen.

Ik kwam hier een tv kopen die op de website van 1200 naar 800 was afgeprijsd. Echter, was deze tv al uitverkocht terwijl op de website stond dat hij nog beschikbaar was en daarnaast kon de televisie ook niet meer geleverd worden. De verkoper kwam mij hierdoor tegemoet met het nieuwe model van de televisie aan te bieden met een flinke korting, dus ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hoang Tran 18-08-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede, vriendelijke en snelle service.

We gingen naar de shop om de Samsung UE55KS7000 in het echt te zien.

Op dat moment was het een beetje druk en moesten wij zo´n 10 minuten wachten op een medewerker. Daarna ging alles wel snel en konden wij vrij gemakkelijk onze keuze maken en de bestelling plaatsen.

De winkel in Utrecht is relatief klein, maar met genoeg televisies!

Mike 18-08-2017 In de winkel gekocht

Top service!

Online chat was snel en heel behulpzaam, vervolgens in de winkel afgesproken en daar dacht men goed mee. Bovendien scherpe prijzen. Erg klantgericht en dat is wat deze winkel onderscheidt van vele concurrenten.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Roland 18-08-2017 In de winkel gekocht

Juiste koopbeslissing

Ik ben al een tijdje op zoek naar een Samsung TV van het type 4K. Daarom nog maar eens spontaan binnengelopen afgelopen week in de Nijmeegse vestiging. Dan komt er natuurlijk zo'n verkoper op je af (met de beste verkoopbedoelingen), maar gaandeweg het gesprek begin ik overtuigd te raken van de kwaliteit van de TV en 'hik' ik natuurlijk nog wat tegen de prijs aan. Maar waarom zou ik nu nee zeggen? Ik ben immers al langer met deze koop bezig en dankzij de deskundige en overtuigende verkoper neem ik de beslissing. Het wordt de Samsung UE55KS7000.
Inmiddels is via de mail de leveringsafspraak gemaakt en kom ik tot de conclusie: een goede koop gedaan bij een klantgericht bedrijf. Platte TV een dikke negen!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Martin de Leeuw 18-08-2017 In de winkel gekocht
Breda

Uitstekende service met goed advies

Voor het eerste een Tv gekocht bij deze firma. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit zo leuk ben geholpen als bij plattetv.nl
De naam klinkt misschien plat, maar dat is deze onderneming zeer zeker niet.

Mijn keuze is gevallen op de LG 55UH850V. Na het lezen van wat reviews uitgekomen bij plattetv.nl
Zei boden hem voor dezelfde prijs aan als alle internetreuzen en de MM.
Ik had nog een Samsung LE32S81BX/XEC staan die ik hierbij heb ingeleverd.

Via de live chat kreeg ik snel een reactie op mijn vraag. Er wordt meteen gecheckt of het model wat je wilt op voorraad is en er volgt een aanbod voor inruiling.
Allemaal erg snel en duidelijk. Er werden mij verschillende mogelijkheden aangeboden om het af te handelen. Uit eindelijk gekozen om de tv zelf af te gaan halen in Breda.

Binnen een uur liep ik naar buiten met mijn nieuwe tv.
Erg leuke jongens daar in de winkel die naast kennis ook nog echt passie tonen voor beeld en geluid.

Ik heb meerdere tv's gekocht bij MM, BOL, plasmadiscounter en bcc maar ga voor de service & prijs voortaan liever hier heen.
Vanwege de leuke persoonlijke en duidelijk benadering ook besloten meteen een Vogel beugel hier bij te nemen.

Al met al zeer tevreden. Ik kom hier zeker terug voor mijn soundbar !

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Niels 18-08-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Grandioze service & afhandeling!

Ik bestelde op donderdag 17 aug een tv via de website welke zeer scherp geprijsd was omdat dit een uitlopend model bleek te zijn. Helaas werd ik na een uur opgebeld door een werknemer van de vestiging in Utrecht met het bericht dat het door mij gekozen model uitverkocht was. Zeer spijtig om te horen. Echter, werd mij direct daarna een ongelofelijk scherpe aanbieding gefaan ter compensatie van het vergelijkbare model uit 2017! Vervolgens ben ik in de winkel nog zeer goed geinformeerd door dezelfde werknemer, en ben ik uiteindelijk met een prachtige nieuwe tv de deur uit gelopen zonder dat ik honderden euro's meer heb moeten betalen. Kortom, TOP GEREGELD!!

Teut 17-08-2017 In de winkel gekocht

Goed geholpen

Goede tv uitgekozen na hulp van de service. Had daarna nog problemen met het installeren maar opgebeld naar de winkel wn ook toen goed geholpen.

Clair 17-08-2017 Via de website gekocht

een beetje geduld, maar dan heb je ook iets

Vriendelijk geadviseerd door Eda wat resulteerde in de aanschaf van een Oled LG. Vanwege de installatie service moesten we een weekje geduld hebben, maar dat weekje was de moeite waard. Uitstekende installatie door Martijn, die duidelijk verstand van zaken heeft. Nu genieten van een prachtig beeld!

Erna 17-08-2017 Via de website gekocht

Prima geholpen

Ik wist nog niet goed welke tv ik zou moeten kopen. Diverse vragen gesteld via de mail en ik kreeg bijna direct antwoord. Zo ben ik tot deze aankoop gekomen. Ook vragen over de muurbeugel werden meteen beantwoord. Heel fijn geholpen.
Nu hangt de mooie Samsung televisie te pronken aan de muur!

RJ 17-08-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Goed geholpen en goed serviceplan

Prima en tijdig geholpen door Ronald, goed advies gekregen bij mijn aanschaf en uiteindelijk ook een goede prijs. Met name het serviceplan ben ik erg blij mee.
De volgende tv haal ik zeker bij plattetv.nl

Sheila 17-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Goedkoopste prijs en daar bovenop nog een mooie inruilprijs voor onze oude tv.
Dus al met al een zeer mooie deal en zeer kundige en aardige medewerkers!!

Jenny 17-08-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Klantvriendelijk personeel en uitstekende service.

Voor elke portemonnee de juiste tv. Klantvriendelijk personeel en geweldig goede service. Gegarandeerde kwaliteit !

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Stefan 16-08-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede demonstratie van Sonos!

Goede en prettige uitleg gehad in de winkel van het Sonos systeem en direct aangeschaft. Deskundig personeel met geduld en aandacht voor de klant. Ik ben zeer tevreden over deze winkel.

G v Dijk 16-08-2017 In de winkel gekocht
nijmegen

Goede duidelijke no nonsens informatie

Goede prijs/kwaliteit/service/informatie combinatie.
TV niet meteen leverbaar, waarbij snel gezocht werd naar een goed alternatief.
Kwaliteit nog iets beter, waar ik nu met plezier naar luister en kijk

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

rleen 16-08-2017 Via de website gekocht

Goede deal,super snellen service,

Goede shop, prettig contact gehad via de mail. Nadat de deal gemaakt liep alles super goed, volgende dag in huis . Als nazorg krijg je nog een special telefoon nummer voor als er iets is, ik moet zeggen top geregeld en heel blij mee.

A. Jansen Rotterdam 16-08-2017 Via de website gekocht

Goed contact bij bestellen

Bij het bestellen van de tv keurig contact gehad. Maar toen ik daarna ook nog een andere av recieven wou aanschaffen met gebruik van de inruil actie en nu heb ikn iet de minste receiver om in te ruilen zelfs de doos is nog in mijn bezit, kreeg ik te horen dat de receiver die ik wou kopen al zo laag in prijs was dat ik mijn receiver niet in kon ruilen , maak dan geen reclame met de mogelijkheid om in te ruilen dan kom je niet echt geloofwaardig over tot zover niet echt tevreden

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice