PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 20881 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5624 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Michel 14-07-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende service !!

Nu al een aantal jaren klant bij PlatteTV.nl en altijd uitstekende service, vriendelijke mensen en verstand van zaken en ook een goede inruilservice met degelijke inruilprijzen en zodoende weer gekozen voor plattetv.nl

Jan Resseler 14-07-2017 In de winkel gekocht
Breda, Ettensebaan

Adequate en gemotiveerd personeel prima adviezen!

Ruime keuze in hoogwaardige audio en video apparatuur tegen vriendelijke prijsstelling, in nette winkels

Piet Cohen 13-07-2017 Via de website gekocht

Was blij verrast door de geweldige kundige en vriendelijke

Gezien mijn leeftijd koop ik veel op internet. Het contact met Plattetv .nl was voor mij uitzonderlijk plezierig, er werd met veel energie aan een door mijzelf veroorzaakte kwestie op te lossen, en die
werd ook gevonden.

Roel van Maasakkers 12-07-2017 Via de website gekocht

Persoonlijk en efficiënt!

Dmv de chatfunctie een product kunnen bestellen. De medewerkster dacht goed mee en begreep direct wat ik bedoelde. We hebben zelfs wat kunnen onderhandelen. Niet zo persoonlijk als in de winkel, maar het komt een eind in de buurt en dat allemaal vanuit mijn eigen keuken. Voor de rest de gebruikelijke, tegenwoordig bijna vanzelfsprekende goede service als het gaat om betalen en bezorgen. Ik ga zeker terugkomen bij Plattetv, in de winkel, online of op een andere manier!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

JG 12-07-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Vriendelijk personeel en een goede duidelijke uitleg!

Een gemoedelijke sfeer wat ons erg aansprak. Volgende keer durven we hier gerust via internet te kopen. Onze dochter van 13 heeft een aankoop gedaan en werd ook netjes geholpen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Frank & Jeannette 12-07-2017 In de winkel gekocht

Ontzorgen

Deskundig, eerlijk, enthousiast en servicegericht personeel.
Mooie combi; verstand van zaken en klantgericht.
Ik ben blij en vol vertrouwen

Ewald 12-07-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Eerste ervaring is uitstekend!

In de winkel in Doetinchem een receiver aangeschaft, goed geholpen bij de keuze en een goede deal kunnen sluiten. Wel is de showroom aan de kleine kant, maar er is wel voldoende voorraad.

Jacqueline 12-07-2017 In de winkel gekocht

Super service

Ik kwam bij de winkel en had bepaalde wensen , helaas was de TV die wij graag wilde hebben niet aanwezig en ook niet meer te bestellen, samen met de verkoper gezocht naar een passend model.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Dick 12-07-2017 Via de website gekocht

Keurige en correcte communicatie

Nav van de zomerdeals via de mail contact opgenomen. Alle vragen werden zeer adequaat en correct beantwoord en vooral snel. Heerlijk als je zo zaken kan doen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Dolf 12-07-2017 In de winkel gekocht

tevreden klant

leuke winkel , deze winkel ontdekt op internet door de zomer acties
de gebruiksvriendelijkheid van de site is top en de levering prima in orde.

Ikke 12-07-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Na zwaar beschadigde dozen te hebben ontvangen met speakerstandaards erin, die ook beschadigd bleken te zijn, nam ik contact op met de klantenservice. Kon nog dezelfde dag nieuwe ophalen in Utrecht. Werd helaas niet gecompenseerd voor de reiskosten maar voor de rest absoluut geen klachten!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

????? 11-07-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Monteur zeer deskundig en vriendelijk. Toppie

Heb in de winkel gekocht. Zeer goed voorgelicht en een mooie Sony TV gekocht.
Ook vriendelijk ontvangen met koffie

ron 11-07-2017 Via de website gekocht

uitstekend

goede en snelle service aanbelen aan iedereen geweldig , geweldige produkten alles prima , geen klachten , ga zo door

ruth 11-07-2017 In de winkel gekocht
nijmegen

snelle actie

Het is een goede winkel met vriendelijke mensen, ze geven deskundige informatie en denken mee. Daarbij leken ze ook op de hoogte van producten die niet in het eigen assortiment zijn, waardoor je de indruk krijgt een afgewogen advies te krijgen.

L.J. Pruis 10-07-2017 In de winkel gekocht

Vakmanschap

Goed overzicht van alle produkten en echt inhoudelijke kennis van het gebodene. Nemen de tijd, luisteren goed en prijstechnisch uiterst scherp. Kortom scherpe prijs plus deskundig advies!

Verhoeve 10-07-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Goed meedenken met de klant

We zijn voor 2 televisies geweest. Hele goede service. Niet alleen maar verkopen maar echt advies geven wat bij je past. Mijn moeder een goedkopere tv aangeraden omdat ze er niet heel veel mee doet. Ons 2 goede (wel duurdere omdat we veel films en series kijken) opties gegeven om o er na te denken. Mijn moeder kon de tv direct meenemen. Wij gaan ook zeker onze tv hier kopen.
Kortom een echte aanrader!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marcus 10-07-2017 In de winkel gekocht
Breda

In 2e instantie helemaal goed.

Na de ontvangst van mijn nieuwe UHD TV een probleem. Blijkbaar heeft de tv vervoersschade opgelopen. Het beeld [tv aan] is vol strepen en vlakken die niet werken.

Nadat ik direct contact opgenomen heb met de klantenservice is er een afspraak gemaakt dat ik de volgende dag in Breda een nieuwe tv af kan halen. Ook heeft platte tv mij voorgesteld om naar mij toe te komen met een nieuwe tv en die gratis te komen installeren. PRIMA service maar ik ben een ongeduldig iemand en heb er voor gekozen zelf naar Breda te rijden om aldaar mijn nieuwe tv in ontvangst te nemen. Alles was prima in orde en ik geniet nu van UHD beeld, wat een aanrader is ! Ik ben zeer tevreden over hoe Platte tv mij geholpen heeft en ik beveel ze aan .

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tim 10-07-2017 In de winkel gekocht

Goed en duidelijk advies

Duidelijke en heldere uitleg over de mogelijkheden. Ik was op zoek naar een 5.1 versterker maar twijfelde over wat ik nodig had. (Merk, systeem, vermogen, etc
Bij andere grotere media winkels werd al snel verwezen naar een compleet nieuw systeem. Ook al heb ik dat niet nodig.
De gekochte versterker voldoet precies aan de verwachting. TOP

Jeffrey van der Veen 10-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service!!!

In de online chat gesproken met xx, wat een super service!!
Neemt alle tijd denkt mee op alle fronten en omschrijft alles super goed en duidelijk..
In 1 woord TOP!! een echte aanrader om hier iets te kopen....

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Piet 10-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekend advies en service.

Ik had een tv geselecteerd maar platte tv medewerjer had een beter alternatief. Geringe bijbetaling en directe afhandeling en verzending.

kreeft 10-07-2017 In de winkel gekocht
arnhem

Twee fantastische knapen. K en K

sc hop fantastisch.Hulp geweldig. Service philips slecht.Mijn volgende aankoop op dit gebied zal zeker bij arnhem-presikhaaf zijn.

Smeltink 10-07-2017 In de winkel gekocht

Deskundig en uitstekende service

Zeer goede prijs/kwalliteitsverhouding en wij werden erg goed geholpen door Christiaan bij onze aankoop van Sonos set. Alle optie liet hij ons zien en al onze vragen beantwoordde hij prima. Goede uitleg, een aanrader deze winkel. Voor ons was het een 1e bezoek. we gaan hier zeker vaker shoppen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Niek 09-07-2017 In de winkel gekocht

Super geadviseerd!

Na veel vergelijken en lezen online, hebben wij er toch voor gekozen onze nieuwe tv in de winkel bij plattetv.nl te kopen. Wij zijn hier erg over te spreken!

Bij zo'n grote uitgave is het toch fijn echt te zien wat je koopt in plaats van te beslissen aan de hand van foto's. Dat was voor ons de voornaamste reden om niet online te kopen.

De advisering van de medewerkers van plattetv.nl was erg goed. Ze dachten goed mee over wat we in een tv nodig hebben, maar hielpen ons ook goed bij de keuze voor nieuwe kabels en de juiste schoonmaakmiddelen. Hier hadden wij zelf niet aan gedacht.

Ook het installeren door een monteur was erg prettig. De inruil van de oude tv en installatie van de nieuwe was super. Fijn om meteen alle instellingen goed te hebben en geen angst te hoeven hebben om zelf de mooie nieuwe tv te beschadigen bij de installatie.

Absoluut een aanrader!

Linda 09-07-2017 In de winkel gekocht
Arnhem presikhaaf

Vriendelijke benadering en eerlijk advies

Prettige binnenkomst waar je eerst even rustig kunt rondkijken voordat wordt gevraagd of je geholpen wilt worden. Geholpen door Roel die ons heel vriendelijk, eerlijk en niet te opdringen heeft geholpen. Ook prima advies gegeven over de aanschaf van een digitaal abonnement.

Sven 09-07-2017 Via de website gekocht

Vakkundig en goed geholpen

Uitstekend geïnformeerd en geholpen met de aanschaf van een nieuwe TV. Ook de inruil van de oude was zo geregeld.

Heel erg prettig dat deze winkel een eigen bezorgservice heeft met eveneens goede vakkundige mensen.

Mandy 09-07-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Had een winkelmodel tv gekocht voor 200 euro waren wat problemen mee, daarna erg goed geholpen door X. Heb nu een hele mooie nieuwe LG tv voor een mooie prijs. Ben erg tevreden goede service. Zou deze winkel zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

p.muller 09-07-2017 Via de website gekocht

niet tevrede

De tv is goed maar de smartcard is 7 jr en werkt niet daar heeft de verkoper geen kaas van gegeten,na vele malen de instellingen gewijzigd gebeld met zigggo nu eerst wachten op nieuwe card is pas dinsdag hier met de post, ik had graag gezien dar de verkoper mee hier op gewezen had.

Officiele reactie van PlatteTV.nl 10-07-2017

Beste heer Muller,

Vervelend om te vernemen dat onze adviseur u niet helemaal juist geïnformeerd heeft omtrent het gebruik van uw CI module, nogmaals onze excuses hiervoor.

Inmiddels hebben wij het probleem met u besproken per mail, tevens zal uw adviseur nog eventjes contact met u opnemen om zijn persoonlijke excuses aan u aan te bieden.

Wij wensen u in ieder geval heel veel plezier van uw aankoop!

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

Carel 09-07-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Ben goed benaderd en de verkoper wist precies wat ik wilde.
Mijn wens TV was niet mee te leveren en bood mij een ander alternatief voor een tevreden prijs, super.

Nic Hartgers 09-07-2017 In de winkel gekocht
Doesburg

De verkoper denkt uitstekend mee met een jonge klant

Bij de aankoop van een JBL luidspreker denkt Jim mee in het budget van een jonge klant en stelt gerichte vragen om de jonger klant zelf een goede keuze te laten maken. Tussendoor heeft hij ook nog oog voor een andere klant die hulp nodig heeft. Complimenten!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter 09-07-2017 In de winkel gekocht
Breda

Luister & kijk gemak bij plattetv.nl

Jimmy wat 1 en al oor toen wij bij hem in de Bredase winkel stonden.
In wat voor TV en prijsklasse waren wij geïnteresseerd. Hij deed meer dan zijn best om daar zo optimaal mogelijk op aan te sluiten. Meerdere mooie voorstellen met de voor ons belangrijke opties kwamen op tafel. Wij hoefden alleen te kiezen. Jimmy hadden geluisterd. Wij hebben nu veel kijk-gemak van de door ons gekozen TV. En ook nog eens aangevuld met een mooi service pakket, inclusief hoogwaardig hdmi & extra garantie. Tja, toen wat ik verkocht en voorzien van alles wat ik wou.

l alberts 09-07-2017 Via de website gekocht

snelle en goede service, voor een eerlijke prijs

bestelde artikel snel geleverd, voor de meest aantrekkelijke prijs. netjes met een snelle bezorgservice geleverd en meteen thuis geïnstalleerd, ik zeg "genieten"

Kroes 08-07-2017 In de winkel gekocht

Super service, mooie zaak

Platte TV Utrecht is een mooie shop met medewerkers die met je meedenken en behulpzaam zijn. Je kunt de televisies bekijken in huiskamersfeer in plaats van de felle Tl-verlichting in de meeste winkels. De TV die onze zoon had uitgezocht was niet meer leverbaar, daarom kregen wij een nieuwer model met een mooie korting mee. Top, een volgende keer komen we zeker weer hier terug.

Marcha 08-07-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Prima geholpen bij Platte TV

We hebben een mooie grootte tv gekocht bij Platte TV .
De Verkoper gaf een prima uitleg en was erg attent.
We zijn dik tevreden.
We zullen Platte TV zeker aanbevelen.
Met de service zit het ook wel goed.
Wij zij ook via andere bij Platte TV terecht gekomen
Goede mondreclame!!

Victor 08-07-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Prima service nadat ik toch na aankoop een andere tv wilde.

In de winkel in Arnhem heb ik een QLED tv gekocht. Later op de avond bedacht ik mij dat ik uiteindelijk toch een ander toestel wilde hebben. De volgende dag naar de winkel gegaan en het was geen probleem. Het prijsverschil kreeg ik gewoon terug.
Prima service vind ik.

Marco 08-07-2017 Via de website gekocht

Online kopen met een persoonlijk winkel gevoel.

Het online kopen van T-shirt of sokken is te overzien, maar de aanschaf van een duur apparaat zoals een tv is een heel ander verhaal.
Daarom is het vergelijken en veel vragen belangrijk voor over te gaan tot aanschaf via online shop. Mijn ervaring is dat ik uitstekend te woord ben gestaan zoals in mail als met chat. Duidelijke antwoorden en tips waar je verder mee kan. Tijden het afronden van mijn aankoop had ik het gevoel dat ik in een winkel stond, alles klopte en wat aller belangrijkste is dat je gevoel goed zit naar aanleiding van de gegeven informatie. Nou een dikke 9 voor de mannen en vrouwen van Plattetv.nl.
Ik ben er zeer tevreden over en as je nieuwsgierig bent begon eens een chat met de medewerkers, je zal blij verrast zijn.

Kimberley 08-07-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Fantastische service in Utrecht!

De reden waarom ik de winkel binnenstapte was om meer informatie te krijgen over welke televisie ik aan zou willen schaffen voor mijn nieuwe woning. Door de geweldige service van Kevin heb ik niet alleen meer informatie gelregen, maar heb zelfs de televisie aangeschaft. Kevin: bedankt voor je informatie en ik kijk uit naar de levering van de televisie!

M van Duin 08-07-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Vriendelijke, rustige en beleefde verkoper

Mijn vriendin attendeerde me op jullie zaak vanwege goede ervaringen. Dat was ook prima. Ik ben geslaagd voor een goede tv denk ik, hoop ik. Alleen blijkt dan dat je daarna toch nog iets extra nodig hebt, zoals een duurdere HDMI kabel om de kwaliteit ook in je doorzetting te garanderen en speciaal poetsmiddel. Ik had achteraf bedacht dat je zoiets erbij levert in de reclameprijs waarmee je adverteert. Het is toch logisch dat je TV op een ontvanger aangesloten moet worden, lijkt me.
Als je een auto koopt zeggen ze toch ook niet maar deze kan ook op stroom maar daar moet je dan nog wel kabel voor kopen!?

plkd 08-07-2017 Via de website gekocht

Gewldige service en levering

Vorige week tv besteld en dezelfde week nog afgeleverd. Vriendelijk en behulpzaam bij aflevering , echt super!
Nu nog de perfecte persoonlijke instellingen opzoeken die ik ook per mail heb ontvangen van Platte Tv.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Moreno Rahman 07-07-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Hele vriendelijke en goede service!!

We hebben voor deze shop gekozen omdat het in de buurt is van onze woonplaats. Maar we zijn goed geholpen met onze keuze. We hebben de voor en nadelen van de tv gehoord. We zijn blij met onze aankoop bij plattetv.nl. We raden de rest van Nederland ook de winkel aan.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mike 07-07-2017 Via de website gekocht

20 min na de bestelling werd mijn tv al verzonden, top!

Bestelling werd bijzonder snel behandeld en meteen verzonden. Goede snelle service. Kreeg er nog een goede HDMI kabel bijgeleverd.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Gabri 07-07-2017 Via de website gekocht

Top service

Snel en vakkundig geholpen door meerdere medewerkers die duidelijk allemaal hun best voor je doen. En de prijs is ook prima!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

RB 07-07-2017 Via de website gekocht

Prima service en snelle respons

Ik was op zoek naar een nieuwe TV. Type was was al bekend. Kreeg op mijn email een prima aanbieding. De snelle respons zorge ervoor dat er snel gehandeld kon worden.
TV is nu onder weg. Prima winkel .

Rolf 07-07-2017 Via de website gekocht

Wat een superleuke verrassing!

Ik heb bij PlatteTV een Jbl Flip 3 besteld. Eigenlijk had ik de Flip 4 willen maar als verjaarscadeau werd die net te duur.
En da krijg ik een mailtje van ze dat ze me eenmalig de Flip 4 voor dezelfde prijs aan mogen bieden. Dát noem ik nou service die ver boven verwachting uitstijgt!

Fop van der hoek 07-07-2017 In de winkel gekocht

De service is heel goed

De site is prima overzichtelijk,we hebben de winkel gevonden via internet
Mooie winkel , de verkopers zijn vriendelijk en hebben alle tijd voor je.
Bijna alle spullen geleverd,op een ding na maar dat werd prima afgehandeld.
Martijn en Alex hebben de producten geïnstalleerd en dat was helemaal top.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Roy Aartsen 07-07-2017 Via de website gekocht

Perfecte services

Televisie einde van de dag besteld en de volgende dag al in huis. Prima services zeker via de chat erg makkelijk, men staat je gelijk te woord.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JackL 07-07-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Super uitleg en direct meenemen!

Snel geholpen, duidelijke en klantgerichte uitleg.
Goede service en artikelen op voorraad.
Fijne vriendelijke verkoper, echte adviseur!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J.H. Jolink 06-07-2017 In de winkel gekocht
Doesburg

Goede zaak

Een goede winkel met goed personeel die een goede kennis van zaken hebben en
gastvrij zijn de koffie staat klaar, dit is voor mij de winkel waar ik weer terug kom.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Dirk 06-07-2017 In de winkel gekocht
Breda

Geweldig personeel, uitstekende service!

Uitgebreid georiënteerd via de website. Keuze was dus snel gemaakt in de winkel en kon de tv direct meenemen! Mede dankzij de behulpzame medewerker, grote klasse!

marco van den broek 06-07-2017 In de winkel gekocht
nijmegen

gewelidige service filiaal nijmegen maikel bedankt

hallo hier marco van den broek ik haal mijn spullen bij filiaal nijmegen goede uitleg en service heb mijn ouders ook kunnen overtuigen om een tv te halen bij maikel in nijmegen geweldige medewerker maikel daar koop ik ook alles bij hij is altijd eerlijk en rechtvaardig grt marco

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

C.scheepers 06-07-2017 In de winkel gekocht
Hanzestraat arnhem

Bij voorbeeld klasse geholpen klant vriendelijk

Wij zijn vriendelijk en eerlijk geholpen door Marc en de af levering was ook perfect tot nog toe zijn we zeer tevreden