PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 19825 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5362 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Jan 01-04-2017 In de winkel gekocht

Vlotte service

Voldoende keus in de winkel aanwezig. Ik zocht tv geschikt goor canal digitaal (fastscan) en we waren er snel uit.

Nico Biesot 01-04-2017 Via de website gekocht

Fijn contact via chat.

Goede service en uitleg, prima geholpen via de online chat. Goed bezig Justin. Net mijn 65" oled gekocht, komt komende vrijdag, kan niet wachten.

Jan 01-04-2017 Via de website gekocht

Service zoals het hoort!

Platte TV is werkelijk een winkel die service hoog in het vaandel heeft staan. De chat is geweldig een ook via de mail krijg je vrijwel direct antwoord op je vragen. Daarnaast krijg je een geweldige inruil voor je 'oude' TV. Heb je daarna spijt van je aankoop gen probleem met Platte TV kom je altijd tot een oplossing. Probeer dat maar eens bij een ander! Gewoon fantastisch. Geweldig personeel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter Hoogerheide 01-04-2017 In de winkel gekocht
Doesburg

Goede service.

Wel zelf bij de les blijven, anders ga je met een duurder apparaat dan nodig is naar huis. (maar ja, dat is de handel)

Nico 01-04-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Een betere service kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Chat mogelijkheden op zondag, direct reageren op mails, scherpe prijzen, meedenkende medewerkers over de aflevering die binnen een tijdsblok van 2 uur geregeld kan worden. En natuurlijk een schitterende TV :-). Ga zo door!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

puga74 31-03-2017 In de winkel gekocht

A very knowledgeable staff with outstanding service

With regards to the stores' service, it was outstanding. I did not expect to have one of Their staff to help me carry this huge TV to my house. My first option was to get it shipped but the store offered to help me carry it to my house since I live closeby.

Another thing is the staff who assisted me was very knowledgeable in explaining and demonstrating to me the technical things to look for on what makes a TV better than another TV. These explanations really helped me have a good feel and confidence on the TV that i bought've given the budget limitations that i have. I'm impressed.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter 31-03-2017 In de winkel gekocht

Zeer goede service

Bij platte tv een Samsung soundbar gekocht voor een hele scherpe prijs, artikel moest nog geleverd worden in Breda.
Moment dat ik daar was had men de levering nog niet binnen.
Wordt gelijk koffie aangeboden om even te wachten op de levering die ieder moment kon komen.
Zit net aan de koffie en de verkoper komt al zeggen dat de soundbar binnen was.
Prima service en zeer vriendelijk personeel.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Ralph 31-03-2017 In de winkel gekocht
Platte tv Nijmegen

Prijs fantastisch, service super!

Lang getwijfeld over de aanschaf van een Oled televisie. Na veel leeswerk, reviews en rondkijken was ik ervan overtuigd dat dit het beste beeld zou hebben. bij platte tv werd ik direct en netjes geholpen, de verkoper nam alle tijd voor me liet me het verschil tussen de verschillende types zien en was op geen enkele manier opdringerig en stuurde nergens naar toe. De knoop daar door gehakt en en LG oled tv aangeschaft. Deze was op voorraad en 10min later lag hij in de auto! Snelle en fijne service voor een top prijs!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Maria 31-03-2017 In de winkel gekocht

Prima service

Na aanschaf van een soundbar nog geen 2 mnd geleden, deed deze het niet meer.
Zelf gekeken of de kabels allemaal nog goed zaten, deed deze het nog steeds niet.
Er zou een monteur langs komen, Alex zag al snel wat het probleem was en heeft dit verholpen.
Ik ben erg tevreden over deze jongeman, erg vriendelijk en behulpzaam.

Daniela 31-03-2017 Via de website gekocht

Top online winkel!

Hele goede ervaring met deze online winkel! Scherpe prijsdeals, prima bereikbaarheid, vlotte correspondentie afhandeling en op tijd leveren van de apparatuur.
Absolute aanrader en een volgende keer zou ik zeker weer bij jullie bestellen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Piet Lieffers 31-03-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Zeer vriendelijk en vakkundig personeel !!

Mijn cijfer een 10!! Zeer klantvriendelijk en mee denkend met onze wensen.
Onze vorige tv was hier ook gekocht, dus kwamen we hier weer terug.
Geweldig winkelpersoneel!!

Robert 31-03-2017 Via de website gekocht

Plate Tv helmaal Top!!!

Hele goede service goed geadviseerd met speciale dank aan xxx verkoper in Arnhem hij heeft alles snel geregeld voor mij Top!

Arno 31-03-2017 Via de website gekocht

Super service en zeer snel thuis.

Via het net een tv besteld want had goede reviews gelezen.
Via de chat zeer goed geholpen en een deal gemaakt. De volgende dag om 10.15 mn nieuwe tv in huis. Zeer tevreden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sjoerd 31-03-2017 In de winkel gekocht
Doesburg

Beste keuze voor service en prijs!

Bij Plattetv in Doesburg geholpen door Jim.
Mede door zijn behulpzame houding en zorgvuldige advies gekomen tot een mooie set, bestaande uit tv (incl. toebehoren) + surroundset, voor een zeer scherpe prijs!
Cijfer 10, namens een tevreden klant!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

XH 31-03-2017 Via de website gekocht

Slechte afhandeling bij beperkte voorraad

Op de website stond dat de tv op voorraad was, maar dit was niet het geval. Hier kregen we pas na een week informatie over omdat we er zelf naar zijn gaan vragen. Elke keer werd beloofd dat de TV snel geleverd zou worden, maar dan kwam er weer niets en moesten we er elke keer zelf achteraan bellen en mailen. Een compensatie voor het lange wachten was niet mogelijk.
Uiteindelijk na ruim een maand wel de TV ontvangen waarvan de doos duidelijk al eerder geopend was geweest. Gelukkig was de TV wel in orde
Officiele reactie van PlatteTV.nl 31-03-2017

Beste heer/mevrouw,

Wat vervelend om te vernemen dat u ondanks de aanschaf van een hele mooie TV toch niet tevreden bent over de afhandeling!

Zou u mij wellicht uw ordergegevens willen toesturen? Ik bekijk graag wat er fout is gegaan bij uw bestelling zodat wij dit een volgende keer kunnen voorkomen.

U kunt mij bereiken via orderdesk@PlatteTV.nl.

Wij bieden u onze welgemeende excuses aan voor de ontstane situatie en wensen u heel veel plezier van uw mooie aankoop!

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

kees 31-03-2017 In de winkel gekocht
utrecht

Gewoon en toch goed

Goede motivatie om een eventuele duurder product toch te nemen zonder opdringerig te zijn. Mede door een goede korting te geven.

Bartje 31-03-2017 Via de website gekocht

Perfect geholpen via de Chat.

Bekenden van mij hadden hier al een TV aangeschaft en onze oude TV was inmiddels 11 jaar oud. Via de chat bij Justin een aantal vragen gesteld over de TV die we voor ogen hadden en heel goed geholpen. Meteen via de chat kunnen bestellen, dus erg modern geregeld bij plattetv.nl. Morgen wordt hij al bezorgd!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

rob 31-03-2017 Via de website gekocht

enorm goeed te woord gestaan door de medewerkers

Heb al enige keren contact gehad over vragen over het bestelde product.
En wordt vriendelijk te woord gestaan ,maar ook deskundig geholpen.
Ze nemen de tijd en dat is heel fijn.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

MB 31-03-2017 In de winkel gekocht
nijmegen

Kundig en vriendelijk personeel

Zonder opdringerig te zijn stond het personeel ons vriendelijk, enthousiast en kundig te woord. We hebben een supermooie TV gekocht voor een zeer vriendelijke prijs!

M.J. de Bruijn 31-03-2017 Via de website gekocht

Prima service.

Ik heb mijn tv ingeruild voor een LG-oled en was meer dan tevreden over de inruilwaarde.
Ik heb contact gehad met een vrolijke dame op de chat , en via haar zijn we tot een mooi bedrag gekomen voor de nieuwe tv.
De volgend keer kom ik hier zeker weer terug.

M de Graaff 30-03-2017 In de winkel gekocht

Top zaak!

Goede service en vriendelijk personeel. Zou het zeker aanraden hier een product te kopen in het filiaal in Utrecht

W.J.Maijer en Kitty Maijer- Versnel 30-03-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Heel fijn geholpen...met een goede uitleg!

Zeer prettig gesprek gehad over een TV...de man weet een hele goede uitleg te geven!! En wij kregen eem mooie prijs aangeboden!

A. Venema 30-03-2017 Via de website gekocht

Snelle en een goede service.

De reden om deze winkel te bezoeken, is vanwege het feit dat het bij mij in de buurt is en dat de keus magnifiek is. Plus volstrekt niet onbelangrijk, je ziet wat je koopt en de mensen die er werken weten waar ze het over hebben. Wat bij menige winkel nog wel eens aan de wensen overlaat.

Jos 30-03-2017 Via de website gekocht

Heel goede opvolging

Alleen jammer dat je vanuit Belgie enkel met overschrijving kan betalen, wat voor extra vertraging zorgt. Voor de rest alles prima!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Andre 30-03-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Gisteren Langs de winkel van PlatteTV geweest in Breda. Super service. Vriendelijk En vakkundig personeel.

Conny 29-03-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en vriendelijk en behulpzaam personeel

Had via de website een artikel besteld. Enkele minuten later kreeg ik al een bevestiging van mijn bestelling. Nog dezelfde dag werd ik door een medewerker gebeld dat de bestelling klaar stond. Bij het ophalen werd ik vriendelijke geholpen door een medewerker en kon ik mijn auto naar het magazijn rijden, en daar plaatsten 2 medewerkers mijn bestelling netjes in de auto. Top service!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ben 29-03-2017 In de winkel gekocht

Prima zakelijke service

Liep toevallig binnen en zag een mooie aanbieding(showmodel) van een door mij gezochte Samsung met lichte beschadiging. Ging akkoord, vlot bezorgd en geinstalleerd. Volgende ochtend zag ik ook nog lichte krasjes op het scherm, na contact kreeg ik nog een financiële tegemoetkoming. Prima geregeld.

Jan van't Oever 29-03-2017 In de winkel gekocht

Prima services!

Erg klant vriendelijk, goed en prettig geholpen in de winkel .
Ben daar na toe gegaan om dat ik mijn tv er na tevredenheid in kon ruilen.
Snelle levering en geinstalleerd.

Jelle Hulshof 29-03-2017 Via de website gekocht

Goede communicatie en super snelle levering

Op de site zijn keuzes duidelijk weergegeven en staat veel informatie per product, wanneer er besteld is wordt je goed op de hoogte gehouden van je status en levert men de producten super snel.

TK 29-03-2017 Via de website gekocht

Ook voor de zakelijke markt een prima partij.

Vanuit mijn werk meerdere keren meerdere TV's aangeschaft. Altijd goed en efficient geholpen. Ook al is het een consument gerichte organistatie ,je kunt er als bedrijf ook prima zaken mee doen.

Roy 29-03-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Ik werd goed geholpen en goede uitleg.

Leuke winkel en klantvriendelijk goede service en uitleg personeel weet waar ze over praten zeer handig als je niet zoveel verstand van zulke zaken hebt.

hrnk 28-03-2017 In de winkel gekocht
breda

goede service en ervaring

goede uitleg van personeel, vriendelijk , weten waar ze het over hebben, bestelling is op tijd geleverd
leuke terug ruil actie

Jan-Willem 28-03-2017 In de winkel gekocht

Goed advies

Wij gingen naar de winkel om een televisie te kopen die we op de website gezien hadden. De verkoper vroeg echter door naar onze verwachtingen en inventariseerde aan welke wensen het product moest voldoen, waardoor we uiteindelijk toch op iets anders uitkwamen. Erg fijn dat je nog naar de winkel kunt gaan en echt het gesprek wordt aangegaan, zodat je zeker met de juiste tv de deur uitgaat. We hebben een mooie deal met goede service gekregen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Fleur 28-03-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Top service door top personeel!

Op zoek naar een mooie platte tv voor op m'n studentenkamer. Werd meteen geholpen door vriendelijk personeel, uitleg gekregen over de verschillende TV's. Kon snel m'n keuze maken door de goede uitleg ! Ik ben zeer te spreken over de winkel; top personeel, je wordt goed geholpen en op een zeer vriendelijke manier wat ik altijd belangrijk vind ! Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hanemaaijer 28-03-2017 In de winkel gekocht
Platte Tv Utrecht

Na gebreken toch oplossing

Mooie rustige winkel waar je rustig kan kijken en vergelijken, onderbouwd met echte kennis van het product door het personeel.

Mirjam 28-03-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Prima service!

Deze shop trok de aandacht omdat ze mijn tv voor de laagste prijs aanboden bij een zoektocht op internet. Helaas bleek de prijs na een aantal weken weer verhoogd te zijn. Toen ik een bezoekje aan de winkel bracht wilden ze hem alsnog voor de lage prijs verkopen. Wel zo eerlijk, zeker omdat de tv de dag erna verlaagd was in prijs.
Verder prima geholpen, zelfs met inladen van de tv in de auto 😃

Fokko Visser 28-03-2017 Via de website gekocht

Goede service

Shop vinden wij goed. Gekozen voor deze shop door goede ervaring van familielid.
Site is erg overzichtelijk.
Uitleg van installateur van prima.

Anoniem 28-03-2017 Via de website gekocht

Dankjewel Justin!

Via de chat van plattetv.nl ben ik enorm goed geholpen door ..... Hij houd rekening met je huidige financiële situatie en zorgt voor een oplossing. Top geregeld en bedankt voor de korting!

Dhr. Jerry uit Barendrecht 28-03-2017 In de winkel gekocht

Super service

Was op zoek naar een andere tv, daar mijn oude toestel het had begeven. Wilde heel graag een Oled tv. Op verschillende internet sites zag ik alleen model 2016, totdat ik op de site van plattetv.nl de nieuwste LG Oled tv model 2017 tegenkwam. Gekozen om naar de winkel in Breda te gaan voor meer informatie. Heel goed geholpen en door een vriendelijke medewerker. Al mijn vragen werden beantwoordt. Na een aantrekkelijke aanbod heb ik Oledtv meteen gekocht en gelijk meegenomen. Ben zeer tevreden over de service en over de tv, deze is echt top. Totaal geen spijt van mijn keus.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

ron van vliet 28-03-2017 Via de website gekocht

Prima klantenservice

Was op zoek naar een Sonos playbar, was bij platte tv in de aanbieding. Op de aanbieding werd in eerste instantie niet ingeruild. Na enig onderhandelen kon ik toch ook nog mijn oude Denon stereo versterker inruilen. Heel tevreden!

Henk 28-03-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

Direct na de bestelling al een bevestiging en daarna steeds op de hoogte gehouden van de verzend- en afleverstatus. En de volgende dag netjes bezorgd door een transportbedrijf.

puga74 27-03-2017 In de winkel gekocht

A very knowledgeable staff with outstanding service

With regards to the stores' service, it was outstanding. I did not expect to have one of their staff to help me carry this huge TV to my house. My first option was to get it shipped but the store offered to help me carry it to my house since I live closeby.

Another thing is the staff who assisted me was very knowledgeable in explaining and demonstrating to me the technical things to look for on what makes a TV better than another TV. These explanations really helped me have a good feel and confidence on the TV that I bought given the budget limitations that I have. I'm impressed.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

KH 27-03-2017 In de winkel gekocht
Breda

Wat een winkel, wat een service, ik blijf terug komen

Nu voor de derde keer een aankoop gedaan (TV, Sonos en nu JBL). De informering, uitleg en service is echt perfect. Deze keer geholpen door Pim die alle tijd nam om zeker te stellen dat we de juiste keuze zouden maken. Nu op naar de zomer, want naast alle audio en TV's, staan er ook de mooiste barbecues. Wij gaan zeker terug komen voor een mooie Weber met alles er op en er aan. Genoeg keuze !!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Albèr 26-03-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Top personeel met een prima service!

Personeel is zeer vakkundig en erg vriendelijk. De aankoop word nog voor je in de auto gezet. Wees eerlijk, waar maak je dat nu nog mee! Problemen worden terplekke snel en vakkundig opgelost. Mijn persoonlijke mening over plattetv.nl is top en bij de volgende aankoop ga ik er zeker weer naar toe!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Leevels peter 26-03-2017 Via de website gekocht

Blitse en uitstekende servies

Ik vind van deze shop winkel gemakkelijk naar alle informaties van toestellen te zoeken goede prijs en een zeer goede afhandeling (in verband met betalen, verzenden en eventueel terug te zenden. Zeer te vrede......

Harold 26-03-2017 In de winkel gekocht
EP Doesburg

Geweldige service!!!

Een Sonos playbar gekocht super goed geholpen en een demostratie gehad van hoe het geluid is.
Ben echt super tevreden en zal iedereen het systeem aan raden en die gasten in de winkel zij. Super klant vriendelijke en er behulpzaam.
Heel erg bedankt en ik kom zeker weer voor de andere accessoires

HP 26-03-2017 In de winkel gekocht

Mooie nieuwe tv!

Super geholpen door de medewerkers. Veel technische kennis van de tv en deden niet moeilijk om het een en ander voor ons op te zoeken zodat we de beste keuze konden maken.

ger wolfs 26-03-2017 Via de website gekocht

perfecte snelle reactie

Eerst mail contact gehad ivm inruil tv ontzettende snelle reacties , uiteindelijk goede deal via mail en gebeld mogelijk ophalen op zondag in Breda was ook geen probleem.
daar aangekomen perfect vriendelijk personeel die ook zeer kundig zijn en meteen koffie top.

simmes 26-03-2017 In de winkel gekocht
doetinchem

goed gehoplen

prijs kwaliteit verhouding ,dicht bij, veel keus.
niet druk dus snel geholpen.
wij hebben er een verzekering bij gekocht.

Dennis 26-03-2017 In de winkel gekocht
Breda

Vakkundig en zeer goede service!!

Na grondig onderzoek via internet uitgekomen bij Platte TV. Vriendelijk ontvangen en zeer uitgebreid over de mogelijkheden, voor- en nadelen van bepaalde modellen gesproken. Tevens naar audio uitbreiding gekeken en uiteindelijk voor een scherpe prijs een combinatie tv + soundbar aangeschaft. Keurig afgeleverd in de woonkamer.
Zeer tevreden!!