PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 22062 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5909 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Fiks 20-10-2017 Via de website gekocht

Aanbod op aanbod

Nadat ik een televisie online besteld had (49 inch) ontving ik een mailtje waarin stond dat ik niets extra's hoefde te betalen voor precies dezelfde tv, maar dan een slag groter (50 inch). Dat maak je niet vaak mee. Platte TV had ook niets van zich kunnen laten horen. De volgende dag werd de tv van 50 inch netjes geleverd. Dat noem ik nog eens service. Een aanbieding krijgen in jouw voordeel! Fantastisch!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

j hoeve 20-10-2017 In de winkel gekocht
breda

leuke aankoop

leuke winkel om te kopen
nette personeelsleden die je een goede uitleg geven over het artikel waar je interesse in hebt
ook de service is perfect de tv hing al aan de muur bij ons thuis toen we zagen dat er een stukje omlijsting los was dat was geen probleem er werd gelijk een nieuwe tv besteld en deze werd een paar dagen later kosteloos opnieuw opgehangen
we zijn zeer tevreden over de manier waarop we zijn geholpen bij platte tv

Ina 20-10-2017 In de winkel gekocht

Mooie nieuwe shop!

Shop in Arnhem was net geopend. De balonnen hingen nog voor de ingang. Mooie nieuwe winkel op een goede locatie. Erg prettig geholpen. Goed advies gegeven wat bij mij het beste paste en de keuze en aanbiedingen. Was bekend met dit product door familie, dus we waren snel klaar.

Maikel c 20-10-2017 Via de website gekocht

Topservice

T300 rs stuur gekocht en wegens softwarefout retour gebracht.
Netjes een nieuwe besteld en zelfs korting voor het ongemak.
Dit is een service gericht op de klant. Zeldzaam tegenwoordig.
Mijn volgende aankoop zal zeker zijn bij platte tv. Top!

Everhard Hegeman 20-10-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede voorlichting

Winkel: groot assortiment.
Personeel: Rustig niet opdringerig.
Geduldig antwoord op " lekenvragen" .
Door duidelijke uitleg en vergelijking krijgt de klant de tijd een goede beslissing te maken. Er wordt gelet op het budget. Aan de hand van het budget worden de verschillende mogelijkheden getoond. Bij ons werd ook gelet op de mogelijkheden van het toestel. Te veel mogelijkheden die toch niet gebruikt worden is onnodig kostbaar.
Al met al zeer tevreden.

Eric 20-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en prima webshop

De prijs was hier het beste en daarbij de prima service en snelle levering maakt dat wij hier vaker bestellen

Johan 20-10-2017 Via de website gekocht

Perfecte service en afhandeling

2 samsungs tv voor de slaapkamers van onze dochters gekocht. In eerste instantie een 'oud' model geselecteerd ivm prijs (het blijven slaapkamers..) op advies van chat-medewerker toch nieuw modell aangeschaft. Inclusief de korting en de inruil bijna even 'duur' uit. Ook reservering en afhalen in winkel Breda helemaal top!

Linda 20-10-2017 Via de website gekocht

Snel, betrokken en goede service

Ik vind het een 10 waard, omdat er werd gevraagd of ik een nieuwe model wilde voor de zelfde prijs. Toen ik antwoorden via de mail dat ik dit niet wilde, kreeg ik gelijk binnen enkele minuten een mailtje terug met de vraag waarom etc. Snel in contact via de mail, snel in bezorgen. super!

Jan 20-10-2017 In de winkel gekocht

Vlotte vakundige service

Via de site kwam ik bij Platte tv in Breda terecht.
Hier ben ik door XXXXX vlot en duidelijk geholpen en nadat ik mijn keuze had gemaakt en een prijs voor het apparaat had gehoord was de deal zo gesloten, voor mijn oude stereotoren kreeg ik ook nog wat terug dus ik was een tevreden koper.

Anthony 20-10-2017 In de winkel gekocht
Breda

Behulpzaam,snelle service, oplossings gericht personeel

Ik was op zoek naar een nieuwe ambilight tv,
Ik had een model gezien op de site ben ben gaan bellen voor informatie over dit model.
Door verschillende medewerkers van verschillende locaties werd mij een deskundig advies gegeven. Er werd mij zelfs een goedkopere tv geadviseerd die beter was qua specs dan de tv die ik had gekozen.
Uitteraard na wat googlen en internetten om dit uit tezoeken bleek dit inderdaad een beter model te zijn.
Dus duurder is niet altijd beter.. :-)

De gekozen tv heb ik besteld en deze werd de volgende dag geleverd

Platte tv.nl

Bedankt voor jullie eerlijkheid en goed advies en snelle levering

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mischa 20-10-2017 In de winkel gekocht
ARNHEM

Goede service en behulpzaam

Goede service en goed advies.. verstand van tv en daarbij behorende producten ..

Medewerker heeft ook geholpen met het inladen van de tv!

Jos 20-10-2017 Via de website gekocht

Super goed en snel geholpen via de chatfunctie op de website

Super goed en snel geholpen via de chatfunctie op de website. Prijs was hier ook verreweg het laagst.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Marco 20-10-2017 Via de website gekocht

Uitstekend bedrijf

Ben 2 dagen aan het wikken en wegen geweest en heb verschillende keren prijzen opgevraagd voor televisies.Men kan vaak zeer scherpe offertes maken voor sommige producten met prijzen waar anderen niet aan kunnen tippen.Natuurlijk wil men bepaalde modellen liever verkopen maar men verkoopt goed onderbouwd,suggereert en is niet overdreven agressief.Al met al een positieve ervaring, een snelle levering en het juiste product,ga zo door.

Eunice van Berkum 20-10-2017 In de winkel gekocht
Arnhem en Doetinchem.

Geweldige service!

Ik vind de shop prachtig!
Wij zijn tevreden over onze Samsung TV's
Maar de service mag er ook zijn.
Ik zou zeggen: ondervindt het zelf!

René Lutjenkossink 19-10-2017 In de winkel gekocht

Het juiste advies!

Perfect geholpen en goed geïnformeerd. Zaten nog wat te twijfelen maar de verkoper heeft ons goede de plus maar ook de minpunten toegelicht

SG 19-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Televisie die besteld was kon niet meteen geleverd worden we kregen een aanbieding voor een luxere tv voor dezelfde prijs

Tom Akkers 19-10-2017 Via de website gekocht

Extra Eenmalige aanbieding ????????

Na het bestellen van een TV kreeg een eenmalige aanbieding om een betere variant te kopen voor slechts 50 euro meer, terwijl deze normaal gesproken 180 euro duurder was!
Verder prima service en snelle levering!!

Wilco 19-10-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Samsung mu7000

Gisteren een nieuwe tv gekocht in doetinchem bij plattetv.nl
Zeer goed geholpen, klantvriendelijk en goede service

frank 19-10-2017 In de winkel gekocht
breda

goed

Op de website stond dat de door mij uitgezochte TV ruim op voorraad was. Bij aankomst in de winkel was de Tv niet meer beschikbaar. Ik heb toen een alternatieve ( iets duurdere TV) gekocht

Renate 19-10-2017 In de winkel gekocht

Top service!

We werden erg goed geholpen en e werd goed geluisterd naar onze wensen. Supergoede keus kunnen maken, erg blij mee! Ga zo door!

Simon 19-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Door op google te surfen naar reviews over de site platteTV kwam ik voornamelijk alleen positieve reacties tegen.
Had gekozen voor een aanbieding led-tv uit 2016 op de site na bestelling kreeg ik via de mail een andere aanbieding, namelijk dezelfde led-tv maar dan zijn opvolger uit 2017 en voor dezelfde prijs!
Keuze was snel gemaakt.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

geert 19-10-2017 In de winkel gekocht
Breda

Goed geholpen aan een tweede tv voor op de slaapkamer

Al eerder goede ervaring gehad bij Platte TV Breda bij de aankoop van een LG Oled voor in de woonkamer en daarom was de keuze voor een winkel voor een tv voor in de slaapkamer snel gemaakt. Twee oude led-tv's gunstig ingeruild en een paar dagen later werd de nieuwe LG 43 inch smart tv thuis keurig afgeleverd.
Tot nu toe dik tevreden over PlatteTV

Hans 18-10-2017 In de winkel gekocht

Deskundig, snel en flexibel!

Uitstekend advies gekregen, leuke mensen, snelle levering en een prima deal voor mijn nieuwe Philips smart tv: niets dan lof!

Leni Vriezelaar 18-10-2017 Via de website gekocht

Uitmuntende service

Zeer goede kwaliteit prijsverhouding, letterlijk met enkele muisklikken een bestelling geplaatst. Goede en correcte levering, chapeau.

Bertjan Kavelaars 18-10-2017 Via de website gekocht

Goeie en snelle service

Al een tijdje op zoek naar de laagste prijs voor mijn inmiddels aangeschafte sonos play1 (2x). Allemaal verschillende prijzen. Gekeken bij bol.com, mediamarkt, wehkamp, en nog een aantal webwinkels. Ik kwam uit op plattetv.nl, en zag dat er inruildagen waren. Tevens kon ik chatten met een medewerker van plattetv. In mijn geval was dat Ivo. Meteen kreeg ik antwoord op mijn vraag, en een aantrekkelijke aanbieding. Hij was eerlijk over mijn oude apparatuur, dat dit niet veel meer waard was. Toch was de aanbieding beter als bij alle andere webwinkels, en hoefde ik niks in te ruilen. Meteen stuurde hij een link met de bestelaanwijzingen voor die speciale prijs. Meteen besteld, en de andere dag netjes binnen in een goede en stevige verpakking. Tussendoor nog een aantal mailtjes gekregen dat mijn produkt was verzonden. Kortom een hele goede service van plattetv.

A. kuster 18-10-2017 In de winkel gekocht

super service

wij hadden al een tv in onze gedachten toen wij naar Platte tv gingen. Wij werden goed beraden door een medewerker, die ons wees op een betere tv met dezelfde kleurdiepte, die zelfs nog groter was en leuke verlichting had aan de achterzijde.
Tevreden zijn wij hier mee naar huis gegaan.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Patrick zwiggelaar 18-10-2017 Via de website gekocht

Super goede service

Via Whatsapp goed contact gehad.super geholpen.
Via de site de tv gezien en via Whatsapp contact gezocht.
Bij elke vraag binnen een half uur antwoord.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bert 18-10-2017 In de winkel gekocht

Super geholpen.

De bediening is zeer prettig, niet opdringerig, maar wel zeer behulpzaam. Ook zijn ze deskundig wat misschien wel het belangrijkste is. Van mij krijgen ze een 10. Super dame en heren.

Frank 18-10-2017 In de winkel gekocht

Mooie winkel met veel kennis in huis.

Na lang zoeken toevallig in de winkel in Nijmegen terecht gekomen voor een nieuwe tv.
De medewerker liet ons diverse tv’s zien en hebben deze vergeleken.
We hebben gekozen voor de LG 55 inch.
Leuke tv voor een mooie prijs.
Verkoper weet waar hij het over heeft dus ga je met een gerust gevoel naar huis.
Ook het gratis bezorgen is goed geregeld want wij komen uit Limburg en hadden geen grote auto bij ons, maar dat was dus geen probleem.
Ik zeg top!

WB 18-10-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Wat een coulance !

Hoewel ik strikt genomen waarschijnlijk geen recht meer had op omruil is Platte TV Utrecht toch zo vriendelijk geweest de soundbar (die niet helemaal voldeed aan onze verwachtingen) om te ruilen.
Grote klasse. Een aanrader voor iedereen die vriendelijkheid en service op prijs stelt.

Hans van Riel 18-10-2017 Via de website gekocht

Sublieme service

De monteur nam (alle) tijd die voor montage en afstelling nodig was. Geen tijdsdruk en prima opgehangen/geinstalleerd. Plattetv.nl heeft waar gemaakt wat ook ook toe hebben gezegd. Ik ben erg tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

b.schampers 18-10-2017 Via de website gekocht

goede en duidelijke informatie

Ik heb deze shop op internet gevonden na langdurig zoeken naar een tv voor op de slaapkamer.
Het contact was uitstekend ook de uitleg, de levering ging heel snel.
Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf.

RaymonP 18-10-2017 Via de website gekocht

Goede voorlichting super service en zeer snelle levering

Voor ik kon overgaan tot de aanschaf had ik wat extra informatie nodig. Ik ben zeer adequaat geholpen.
Kort nadat ik een overjarig model, dat in de aanbieding was, via internet had besteld kreeg ik een mail met een aanbieding voor een upgrade naar het 2017 model voor dezelfde prijs. Top...
De TV had ik de volgende ochtend, op zaterdag, al binnen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Claudia 18-10-2017 Via de website gekocht

Top service

Betrouwbare shop, top service, ruime keus aan televisies, ze denken zelfs met je mee want in mijn geval boden ze een nieuwer model televisie aan als dat ik in eerste instantie had gekozen voor dezelfde prijs!

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johnny 18-10-2017 Via de website gekocht

Goede service en een goed product!

Ik had een Samsung televisie besteld en kreeg bericht dat ik een beter en nieuwer model kreeg. Dit zonder bij te betalen! Ik mocht ook kiezen om mijn eerste bestelling door te laten gaan. Na de bevestiging kreeg ik de volgende dag de televisie netjes thuisbezorgd! Top service!

Oosterhout 18-10-2017 Via de website gekocht

snelle reactie en levering

Omdat het product wat we nodig hadden het goedkoopste was. Aantal vragen gesteld via de chat waar we een snel en goed antwoord op gekregen hebben. Helaas geen korting omdat het product via Plattetv al de laagste prijs van Nederland had. Wel een usb kabel gratis gekregen. Snelle levering.

Ivan KOlev 18-10-2017 Via de website gekocht

Excellent delivery

I ordered a Sony TV. I placed the order at around 5pm. Less than a half hour later, I received a confirmation email stating that the order is not only confirmed, but te shipment had begun. The delivery took place on the next day in th ebeginning of the specified time frame.

Ralph 18-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Bij het zoeken naar een nieuwe receiver kwam ik terecht bij plattetv.nl. Na het opvragen van een prijsopgave, was het bestellen erg gemakkelijk en werd de receiver een dag later al geleverd!
Hierbij werden we stapje voor stapje op de hoogte gehouden van de status!

MJM Hintzen 17-10-2017 In de winkel gekocht

Grote klasse

Top bedrijf, goede uitstraling, schoon, koel, super beleefde en aardige verkopers. Willen je tevreden stellen. Geven duidelijke informatie zonder te "verkoperig" te zijn.

Joey dollekens 17-10-2017 Via de website gekocht

Goede servers en op tijd bezorgt

Goede servers en komt op tijd en leverd het netjes af bij je thuis ik ben te vrede er over en tv of de doos was niet beschadigt en was goed verpakt en vast gezet in vrachtwagen dus prima servers 👍

pantani 17-10-2017 In de winkel gekocht
utrecht

Goed Advies en Service

Keurige en absoluut geen opdringerige verkoper. Door vragen te stellen wordt achterhaald waar je naar op zoek bent. Bij ons gaf de doorslag om de verschillen goed inzichtelijk te maken en vooral de verschillen uit te leggen en te laten zien. Laat je ook rustig verder rondkijken en pusht je niet om direct een beslissing te nemen. Ook met het uitleveren van de aanschaf keurig netjes, wordt netjes in je auto geladen. Ook met betrekking tot de nalevering verloopt alles keurig. Absoluut tevreden over deze winkel en verkoper.

Ome Jan 17-10-2017 Via de website gekocht

Alleen maar teleurstellingen

Afgelopen donderdag bij ik bij de vestiging van PlatteTV in Breda geweest voor een surroundset. Ik ben netjes te woord gestaan en de betreffende verkoper heeft mij netjes geïnformeerd over de set en soortgelijke sets van andere merken. De set was alleen niet te beluisteren in de winkel, maar, zo werd mij verteld, BCC en Mediamarkt zitten om de hoek en als ik daar de set beluisteren kan en wil kopen, dan kon ik terugkomen en kon er nog wat leuks met de prijs worden gedaan.

Zo gezegd, zo gedaan. Bij de andere zaken heb ik de set ook niet kunnen beluisteren, maar wilde de set wel kopen. Bij terugkomst in de winkel werd ik geholpen door een andere verkoper, maar deze moest mij teleurstellen omdat de set niet meer op voorraad was. Hij is voor mij op zoek gegaan naar een andere set en kwam uit bij een veel duurdere set. Hij vertelde dat een wat duurdere set een aanzienlijk betere kwaliteit heeft dan het setje waar ik eigenlijk voor kwam. Deze stond te koop voor €899,-, maar ik mocht deze meenemen voor €749,-. Omdat dit flink duurder is dan waar ik eigenlijk voor kwam heb ik het aanbod afgeslagen. Twee dagen later kijk ik op de website van PlatteTv en staat dezelfde set opeens te koop voor €649,-!

Ondertussen ben ik zelf op zoek gegaan naar een leuke surroundset, waarbij ik op de website van PlatteTV het volgende tegenkwam:

PlatteTV feest:
HOE WERKT DEZE ACTIE?
Wij maken van bijna ál onze TV's & Audio een persoonlijke Feestdeal voor u. Gratis installatie of liever hoge korting? Alles is mogelijk!

Via de website van PlatteTV heb ik vervolgens een paar vragen gesteld en gevraagd er een leuke prijs van te maken (conform de actie), maar ondanks dat er een reactie binnen 10 minuten wordt beloofd, had ik na 1 dag wachten nog geen reactie. Toen maar gebeld, maar de telefoon werd niet opgenomen. Tenslotte maar via de chat op de website geprobeerd. In het eerste chatgesprek werd aangegeven dat een collega bezig was met het beantwoorden mijn e-mail en dat ik spoedig antwoord zou krijgen. Na een halve dag had ik echter nog niets ontvangen en heb wederom via de chat om een reactie gevraagd. De reactie was dat ik het beste de mail nogmaals kon versturen, want de eerste was waarschijnlijk niet goed aangekomen. Op zich vreemd, want een collega was eerder druk bezig om mijn mail te beantwoorden. Wederom de mail gestuurd en afgewacht, maar ook dit keer kwam er geen reactie. In het derde chatgesprek wordt via gevraagd waar ik korting op wil en nadat ik heb aangegeven op welke producten, dan blijkt er geen korting mogelijk te zijn (de door mij uitgezochte producten waren al scherp geprijsd). Vervolgens heb ik aangegeven wel graag een antwoord per e-mail te willen ontvangen. Toen ik erbij zette dat ik anders de hele bovengenoemde gang van zaken op internet zou zetten, kwam plotseling de toezegging dat ik nog dezelfde middag antwoord zou krijgen.
Dezelfde middag heb ik antwoord gekregen. Ik kreeg geen korting, want de actie is alleen van toepassing op producten uit de line-up van 2017. Dit staat nergens op de website vermeld, maar goed, ik heb producten (receiver + aparte speakers) uitgezocht van 2017, waar ook nog eens uitgebreid op de website bij stond "vraag hier uw feestdeal aan" en gevraagd naar de actie (per e-mail). Na anderhalve dag nog steeds geen antwoord ontvangen. Dan meer weer via de chat en het hele bovenstaande verhaal herhaalde zich weer. Opvallend daarbij was dat zelfs bij producten waar expliciet bij vermeld staat dat er een leuke feestdeal gemaakt zal worden er geen korting gegeven wordt.
Conclusie: alleen maar teleurstellingen: in de winkel word je naar de concurrent gestuurd om bij terugkomst te horen te krijgen dat het product niet op voorraad is, vervolgens wordt een andere set "goedkoop" aangeboden, maar blijkt nog geen twee dagen later voor een stuk minder op de website te staan, de feestdealactie stelt niets voor en antwoord op e-mails krijg je niet, de telefoon wordt niet opgenomen en via de chat proberen ze je af te schepen met vage praatjes. Een bijzonder onbetrouwbare winkel, waarbij zaken die ze zelf op de website beloven niet worden nagekomen.

En dan heb ik er nog niet eens wat gekocht.........(veel succes als je net wat gekocht hebt en je apparaat gaat kapot).

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van PlatteTV.nl 18-10-2017

Beste Ome Jan,

Spijtig om te vernemen dat uw bezoek aan onze winkel te Breda niet heeft mogen leiden tot een mooie aanschaf, dat is altijd te betreuren.

Op het grootste deel van ons assortiment is er altijd wel onderhandeling mogelijk voor een kleine of zelfs grotere korting, echter een klein deel van ons assortiment bieden wij al dusdanig laag aan dat een extra korting helaas echt niet mogelijk ik.

Om u dat toch een beetje te laten profiteren van onze Feestdeals bieden we u dan altijd een goede HDMI kabel of Audio/Video Reiniger aan mocht u uw aankoop toch bij ons wensen te doen.

Mochten er nog andere artikelen zijn waarin u interesse heeft, laat mij dit dan gerust even weten via orderdesk@plattetv.nl, we kunnen altijd kijken of er wat mogelijk is!

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

Jesse Schoten 17-10-2017 Via de website gekocht

In één woord TOP!

Voorheen al eerder een TV besteld bij plattetv.nl en ook toen erg tevreden over de service. Personeel is professioneel en helpt mij met het kiezen van een TV wat als mijn wensen vervult. Naast de goede service zijn de prijzen ook prima met leuke acties. Al met al top! Tot de volgende aankoop!

Nienke Meeuwissen 17-10-2017 In de winkel gekocht
Arnhem centrum

Top service!

Ik heb mijn tv in de winkel in Arnhem centrum gehaald. Ik werd geholpen door een hele aardige mevrouw die mij het gevoel gaf dat ze met mij mee dacht en dat zij mij niet iets anders aan wilde smeren wat niet voor mij geschikt was. Dus hierbij raadt ik iedereen aan om hier uw tv te kopen.

Jolanda 17-10-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Goede service en tijd voor uitleg

Goed geholpen met uitzoeken van nieuwe tv. Er werd tijd voor je genomen en alles goed uitgelegd. Jammer dat de levering iets langer duurde dan bij andere bedrijven.

Piet 17-10-2017 Via de website gekocht

Moeizaam....

Inmiddels mijn 3e oled65c7v na 2 DOA's..

Info over een toestel inwinnen:
Dat gaat prima en heel vlot antwoord

Verkoper via de chat:
Voor niks naar de winkel gekomen omdat er blijkbaar helemaal geen "best passende deal" gemaakt kan worden terwijl degene in de chat dat wel beloofd . Vervelende verkoootactiek!

Aftersales:
Duurt ineens allemaal wat langer voordat je antwoord krijgt op de mail. Immers je hebt al iets gekocht blijkbaar?
"wellicht kunnen we u tegemoet komen door de ellende met uw toestellen" Helaas is daar niks mee gedaan. (Aanbod voor korting op hdmi kabels maar die had ik dus blijkbaar niet nodig want de mijne voldoen)

Installateur ...: aardige kerel die de klappen moet vangen voor zijn verkopende collegas. Neemt de tijd voor je en is vakfanaat.

Ik heb misschien wel heel veel pech met 2 DOA's maar de aftersales had dit wat beter op moeten pakken. (Na wat er allemaal verkeerd gegaan en beloofd is)
Inmiddels 3 dagen vrij genomen dus die kabels hadden jullie best kado kunnen doen. Helaas verwijzen ze graag naar LG waar het probleem ligt, ik heb de tv echter bij jullie gekocht dus jullie zijn mijn aanspreekpunt. Niet alleen de positieve dingetjes oppakken jongens.

Helaas. Mijn volgende toestel gaat ergens anders gekocht worden.

....wil ik wel hartelijk danken!

Officiele reactie van PlatteTV.nl 18-10-2017

Beste Piet,

Spijtig om te vernemen dat u zoveel pech heeft met uw mooie LG OLED toestellen, dat is altijd ontzettend vervelend! Onze welgemeende excuses hiervoor.

Uiteraard zouden wij ook niets liever zien dan u direct aan een goede TV te helpen echter kan het een enkele keer voorkomen dat een TV met een defect geleverd wordt. We doen altijd onze best dit zo snel mogelijk voor u op te lossen echter zijn ook wij afhankelijk van een bezorgdienst en kan dit soms enkele dagen duren voordat wij bij u thuis kunnen komen voor de omruiling.

Wij hopen dat het toestel zoals u deze nu ontvangen heeft helemaal naar uw wensen is en bieden u nogmaals onze excuses aan voor de ontstane ongemakken!

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

weltevree 17-10-2017 Via de website gekocht

Zeer snel en soepel!

We vonden hier het tv-toestel dat voldeed aan onze wensen en voor een redelijke prijs. De site is heel overzichtelijk en zonder overbodige poespas kwamen we onverwacht simpel heel snel op het juiste uit en was de koop zo gesloten.

Peter 17-10-2017 In de winkel gekocht

De beste Prijs

Duidelijke website, onderscheidt zich van andere website's door dat een fijne communicatie mogelijk is d.m.v. chat of mail.
Vragen per mail werden snel duidelijk beantwoord, zelfs op zondag.
Fijn dat je de TV in de winkel kunt zien.
Goede en duidelijke uitleg en natuurlijk voor iedereen belangrijk de beste prijs!.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Alexander 17-10-2017 Via de website gekocht

Beste prijs met goed aankoop advies!

Tijdens een bezichtiging in de showroom van PlatteTV twijfelde ik over een 55 of 65 inch tv, een verkoopmedewerker kwam toen met zeer goed advies. De afstand tussen de tv en bank is in mijn woonkamer net boven de 2 meter, daarom zou het 55 inch model het meest geschikt zijn. Ik ben erg blij met dit advies! Tevens kreeg ik ook nog eens een mooie aanbieding (lager dan ik bij andere webshop kreeg).

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Youri Oostendorp 17-10-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Geweldige service!!

Ik heb in deze winkel in de afgelopen maanden de volgende producten gekocht:
Bosch wasmachine (2x)
Sony tv 43 inch
Onky receiver

Voor iedere aankoop heeft platte tv mij zeer uitgebreid geadviseerd en ook de service aan huis was zeer netjes. Gezien de monteurs nog wel tijd hadden hebben ze zelfs de oude wasmachine naar beneden gesjouwd.

Na 3 maanden van aankoop datum kwam ik er toch langzaam achter dat dit niet de tv was die ik zocht. Zojuist de nieuwe vestiging in Arnhem bezocht en we tot een goede deal gekomen om de tv te upgraden uiteraard tegen een meerprijs, maar in overleg is er erg veel mogelijk bij de club.

Prettig zaken met jullie te doen! Erg fijn dat jullie wel luisteren naar de klant! 👌😄

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -