PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 20308 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5447 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Charles Logcher 19-08-2018 Via de website gekocht

Snel en correct, mooi aanbod....

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Website met heel veel informatie en goede chat mogelijkheden.
Makkelijk product en prijs vinden en ook meteen de juiste toebehoren, zoals kabels.

stephane.baut 19-08-2018 Via de website gekocht

Uistekende en snelle service!!

gemaksvriendelijke website en zeer intereessante aanbiedingen en competitieve prijzen.Ik zou deze webwinkel aan iedereen aanraden;

Michael 19-08-2018 In de winkel gekocht
Doetinchem

Super geholpen, top service !!

Op zoek naar een nieuwe 55 inch televisie, om lekker films en series te kijken.
We hadden nog geen idee welke we wilden hebben, zijn wij super geholpen door #Tessa in Doetinchem. Na wat tv's bekeken te hebben, zijn wij voor een LG gegaan.
En alles was zo geregeld, tv werd keurig gepakt en zelfs hielp ze mee de tv in de auto te laden.

M.Kreugel 19-08-2018 In de winkel gekocht
Utrecht, Hollantlaan.

Goed geholpen. Daardoor heb ik een goeie keus kunnen maken.

De shop gevonden op internet. Alles staat duidelijk en goed gerangschikt in de winkel. Daardoor kun je makkelijker een goede keus maken.

perfeckt 19-08-2018 In de winkel gekocht
nijmegen

netjes behandelt en goede uitleg gehad

via de site de winkel gezien, we zijn er heen gegaan ,er stonden veel tv opgesteld en de verkoper Michael gaf ons goede uitleg over de verschillende tv ,we hebben er een gekocht en zijn zeer tevreden over onze aankoop

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan Willem Overwater 19-08-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Goede kennis van zaken en goede luisteraar! TOP!

Na de MM bij Platte TV binnen gelopen. Ik was onder de indruk van het aanbod en kennis over het product. Het geeft vertrouwen als er focus is op een kernproduct. De bediening was vakkundig en niet opdringerig. Goede luisteraar die onderzocht wat wij wilden hebben. Daarna een prima prijs geboden, die je eigenlijk niet kon weigeren als je serieus op zoek was naar een kwaliteitsproduct.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Floris 19-08-2018 In de winkel gekocht
amsterdam

heel relaxt proces

goede uitleg
duidelijke kennis van zaken
goede voorbeelden
fijne communicatie
goede service al met al!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A schaerlaeckens 19-08-2018 In de winkel gekocht

Fantastisch

Vakkundig snel en netjes ruime winkel met voldoende keuze en tevens een goede service en een goed team om alles aan te sluiten

Jos van der Heijden 19-08-2018 Via de website gekocht

Voorbeeld!

Direct reactie met een scherpe aanbieding. Van alle stappen keurig op de hoogte gehouden. Ook toen ik de verkeerde keus had gemaakt, geen enkel probleem om te ruilen ( voor een goedkoper alternatief ). Terugsturen mocht, maar ruilen in de winkel, ergens in NL ook. Service zoals service kan en hoort te zijn.

Klantvriendelijkheid ten top 19-08-2018 In de winkel gekocht

Klantvriendelijkheid top

Meteen een warme welkomst en een verkoop die heel veel van de technische eigenschappen weet van de modellen. Wist op alle vragen antwoord. Daarna behulpzaam en meedenkend over de opties (welk model), goede inruilprijs oude tv.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Joan Been 18-08-2018 Via de website gekocht

Snelle goede levering

Ik zou platte tv aanraden omdat ze een goede prijs hebben en een goede en snelle levering. Je wordt netjes door hun op de hoogte gehouden waar je pakket is.

Marco 18-08-2018 In de winkel gekocht

Betrokken service

Was op zoek naar een receiver, had er een gevonden maar dit was een van de laatste. De winkel heeft verzorgt dat ik deze kon kopen door hem bij het magazijn direct te reserveren. Daarna goede hulp bij vragen die ik nog hed.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Peter S 18-08-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Geweldig goed geholpen

Ik vind de winkel erg overzichtelijk in
tegenstelling tot veel andere winkels hangen de tv’s meer dan voldoende uit elkaar, waardoor het makkelijker wordt om te vergelijken. Je wordt klantvriendelijk ontvangen en de verkoper (Kevin) bleek erg veel verstand van zaken te hebben, hetgeen je als klant verder kan helpen.
Wat mij betreft verdiend Kevin een 10.

Karel 18-08-2018 Via de website gekocht

Aanrader!

Groot aanbod, goed deskundig advies en gunstige prijs stelling. Neem contact op met de klantenservice om een betere prijs af te spreken. Zeker de moeite waard om te overwegen en je bent gek als je een TV in de winkel koopt.

De gehele afhandeling, after sales en communicatie is top!

Enige verbeter punt is de bezorging. Deze is “ok”, maar de bezorgdienst van TV Reus is van een veel hoger niveau.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michael 18-08-2018 Via de website gekocht

Super vriendelijk geholpen met prima advies.

Samen met de verkoper gekeken naar diverse tv’s. Zeer geduldig de voor en nadelen van ieder toestel kunnen afwegen. Prettig om zo op afstand een tv te kunnen kopen

Andre 18-08-2018 Via de website gekocht

Goeie website

Vandaag mijn nieuwe tv ontvangen via post nl had hem donderdag besteld voor 18:00 besteld kreeg toen een mail met een voorstel van een nieuwer model meteen het extra geld overgemaakt.
Maar die betaling kwam pas een dag later waardoor ik de tv zaterdag kreeg voor de rest tevreden

Vincent 18-08-2018 In de winkel gekocht

Prima advies en service

We hebben uitstekend advies gekregen in de winkel en op grond daarvan en de aanbieding die ze ons in de winkel hebben gedaan, onze nieuwe televisie aangeschaft.
Deze werd na een week thuis bezorgd, opgehangen en geinstalleerd door een van de medewerkers van de Platte TV. Dit werd snel, netjes en op een erg prettige ijze gedaan.
Kortom, wij zijn zeer tervreden over deze winkel en de medewerkers.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henk Jansen 18-08-2018 In de winkel gekocht

Geweldigge service

Medewerkers die verstand van zaken hebben en erg
Vriendelijk zijn ook de medewerker die de Televisie
Kwam installeren was erg vriendelijk hij heeft alles goed uitgelegd

Joost 18-08-2018 In de winkel gekocht

Goede service

Deze winkel in Arnhem ziet er zeer mooi en professionele uit en heeft veel merken in de showroom ook werden we zeer goed geholpen.

B.K. 18-08-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Behulpzaam

In de wikel was de medewerker erg behulpzaam, gaf ons het nodige advies.. heeft ons goed geholpen bij onze keus.

Nadien heb ik via de website ook enkele keer gechat met medewerkers welke erg snel mijn vragen hebben opgelost.

Marc Celie 18-08-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Super service

Ik zag op internet dat jullie pas waren geopend op ekkersrijt , was naar een andere winkel aan t kijken daar ik bij de Mediamarkt geen goed gevoel had , kwam binnen bij filiaal op ekkersrijt en oogde netjes en rustig voelde me er goed bij ..ben super netjes geholpen door verkoper Marco in Eindhoven, zal dit zeker aanbevelen bij vrienden en kenissen .

kim 18-08-2018 In de winkel gekocht

Leuke winkel

Wij hadden online een tv besteld en in de winkel opgehaald. Was een mooie winkel en vriendelijk personeel. Alleen vond ik dat er niet veel personeel in de winkel rondliep. Toen wij kwamen was het een beetje druk en dan verwacht je toch dat je snel geholpen word en dat gebeurde niet. Maar ondanks dat een goede service en ik heb nu een mooie smart tv.

Manetti 18-08-2018 In de winkel gekocht

Buitengewoon goed geholpen!

De verkopers waren bijzonder attent, zonder opdringerig te zijn.
Daarnaast hadden ze iets op voorraad, wat online te bestellen was, maar in de winkel
Anders geprijst was..
ze lieten mij dit meenemen voor dezelfde prijs als de online verkoop.
Erg attent en goede verkoopmentaliteit.
Daarnaast is de winkel echt ingericht op tv sensatie..
Met banken en surroundsets..ik zou hier altijd mijn tv uitzoeken.

Velden 18-08-2018 In de winkel gekocht

Teleurstellend

Koop je een playseat stoel met een upgrade voor een stuurtje
Stuurt men de verkeerde 2 weken verder... nog geen vervanging of goede artikel gekregen .
Krijg ik een mail dat het artikel wat ik had moeten krijgen niet past, en of ik bij wil betalen voor duurdere optie
Erg jammer als je dit voor je zoon koopt en de vakantie voorbij is, en hij nog steeds niet kan spelen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Vakkundigheid personeel

Mar 17-08-2018 Via de website gekocht

Super Klantvriendelijk deel 2

Omdat mijn eerste keus niet meer leverbaar was zijn we samen naar een model gaan zoeken en hadden 1 gevonden ben heel erg goed geholpen door Raymond die al een weekie met me bezig was/is want ook dit model vond ik niet zo mooi helaaas
Samen met Raymond weer op zoek gegaan en hij heeft wederom een superoplossing voor mij gevonden

en lieve Raymond zoals hij het zelf zij als het niet linksom is dan maar rechtsom maar we komen er wel en dat maakt hij en het bedrijf zeker waar!

En platte tv heeft supersupport en Raymond in het zonnetje misch kan plattetv wel zijn naam zien want hij verdiend dat hele goeie man

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

mj van tiggelen 17-08-2018 In de winkel gekocht
ekkersrijt eindhoven

geweldige uitleg wat wel en wat niet bij mij paste

de winkel was goed ingericht veel mooie show modellen en geluid erbij
in ruil was aan te lage kant dus weer mee genomen
maar de korting was wel goed dus kwam wij tot elkander
met vr groet MJ van Tiggelen

Luuk vissers 17-08-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Gewoon de beste plek om een tv te kopen!

Perfecte service, wou mijn tv via telefoon op de juiste datum bestellen, dit was geen probleem, tv netjes op de juiste datum afgeleverd.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Robin 17-08-2018 Via de website gekocht

Top service!

Samen met medewerker Tim goed overeengekomen! Vervolgens heeft Sjoerd de televisie opgehangen en ons geholpen met de installatie. Al met al een goede service!

Willem 17-08-2018 In de winkel gekocht

Vetrouwd Huiselijk en Begripvol

Ik heb lang getwijfeld tot ik tot een besluit kwam. Inmiddels al 3 keer langs gewerst bij de vestiging Amsterdam De omval en iedere keer met begrip en geduld geholpen. Uiteindelijk staat de TV bij mij thuis en zelfs nu nog kon ik bellen en langskomen om info te krijgen over de installatie. Kortom fijn dat er nog zo iets bestaat.

cees keijzer 17-08-2018 Via de website gekocht

goede service en kennis

platte tv maakte de beste aanbieding en kocht ook zelfs mijn oude tv in en de installateur heeft het keurig gedaan wel een tip vaan mijn kant is dat de binnendienst ook telefonisch bereikbaar mag zijn

Familie Terwal 17-08-2018 Via de website gekocht

In 1 woord "geweldig"

Super geholpen en snelle service, zou iedereen dit bedrijf aanraden! Binnen 1 dag alles netjes bezorgd.... In 1 woord "geweldig"

Alexandra ten Pad 17-08-2018 Via de website gekocht

Verstand van zaken!

Super goed geholpen, eerst via de chat, later ook via de telefoon. Deskundige mensen aan het werk👍
Snelle levering, alles in 1x geleverd, top.

G.Thijssen 17-08-2018 In de winkel gekocht

Vakmanschap en beleving.

Mijn ervaring met de winkel van Nijmegen is zeer positief. Personeel heeft verstand van wat er aangeboden wordt, neemt de tijd om alles uit te leggen en verschillende modellen te vergelijken. Service en klant beleving staan na mijn mening hoog in het vaandel. Ga zo door, ik heb zeer tevreden.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

65+ 17-08-2018 Via de website gekocht

heel snelle en correcte levering

De medewerker heeft goed met mij meegedacht tijdens het chatten en dat was voor mij heel leerzaam, ik ben niet meer piepjong en zijn hulp heeft mij geholpen met kiezen

Tevreden klant 17-08-2018 In de winkel gekocht

Gewoon goed

Vriendelijk geholpen in de showroom van Amsterdam. Veel keuze, ruime opstelling, parkeren geen probleem. Het was rustig in de winkel (vakantieperiode?), ook prettig. Een cashbackactie van de leverencier samen met een mooie zomerkorting zitten we de komende jaren weer voor (iets meer dan) een dubbeltje op de eerste rang.

Co Otre 17-08-2018 In de winkel gekocht

Top service en

Na dagen winkels afgelopen te hebben met slechte informatie ging ik is kijken op internet, ik zag dat platte tv ook een winkel in Amsterdam had dus ik daar naar toe. Je schrikt even dat mensen weten waarover ze praten en service hoog in het vaandel hebben staan. Top TV gekocht en ik zou iedereen aanraden om hier je Platte TV te kopen. #superzaak

fam damsteeg 17-08-2018 Via de website gekocht

top zaak &service platte tv

wij waren op zoek naar een smart tv na veel zoeken wand er is te veel aanbod kwamen wij bij platte tv terecht deed geheel aan onze verwachtingen prijs&service zeer goed advies alles besteld en laten aansluiten werd netjes op tijd bezorgd en aangesloten boel opgeruimd ging pas weg toen alles het deed AANRADER!! fam damsteeg 17.08.2018

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

F. van Rhienen 17-08-2018 In de winkel gekocht

prima service

Mooie winkel qua inrichting en assortiment. De lokatie echter niet makkelijk te vinden! Met behulp van de telefoniste ben ik er gekomen.

Leo 17-08-2018 In de winkel gekocht
Breda

Prima zaak, goede voorlichting, prachtige prijzen

Deze zaak heeft aandacht voor de klanten, iedere klant krijgt uitvoerige uitleg. Daarnaast goede service en zeer goede prijzen!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

raymond van dooremaal 17-08-2018 Via de website gekocht

Justin heeft me geweldig geholpen , een 10

zoals ik ook al direct via de chat heb aangegeven ben ik echt tevreden over de manier van klant behandelen .
klant behandelen omvat alles wat er toe leidt dat een klant hier een goed gevoel bij heeft en krijgt.
Netjes hoor, serieus.
ik zal dit kenbaar maken in mijn vriendenkring.
ik denk dat je werkgever blij mag zijn met zulke goede medewerkers

H. Collet 17-08-2018 In de winkel gekocht
Platte tv op Ekkersrijt bij Eindhoven

Perfecte installatie

Prettige informatieverstrekking en prima aflevering respectievelijk plaatsing van het tv-toestel door xx. Er wordt alle tijd genomen voor de nodige uitleg.

Fernando Ruiz 17-08-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service

Naar aanleiding van mijn vraag om de installatie van de televisie goed te laten verlopen, is de monteur voor een tweede keer langsgekomen. En ik heb mijn wensen uitgesproken. Daar is tot volledige tevredenheid aan voldaan door uw monteur.
Ik ben van mening dat jullie bedrijf alles voor de klant doet.
Ik ben al een paar jaar een trouwe klant van jullie en gelukkig kan ik zo blijven denken.

Ronald 17-08-2018 Via de website gekocht

Klantvriendelijkheid top, klant is echt koning

Via internet op plattetv.nl gekomen. Website is duidelijk, productinformatie is uitgebreid, e-mail en Livechat contact gehad. Is allemaal top. Voelde me een echte klant ondanks dat er geen face to face contact was.
Ik kon de Samsung tv binnen 1 dag ophalen. Dat was aangegeven en men heeft zich aan haar woord gehouden. Info via de mail. Ook het bericht om de tv op te kunnen halen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Scj 17-08-2018 Via de website gekocht

Meedenkend

Eerste tv besteld, niet naar wens, omgeruild, PostNL wilde niet meewerken waarna mdw. XXX heeft geregeld dat plattetv.nl zelf de eerste zou halen en meteen zou wisselen voor de tweede, een pluim voor het meedenken! 👍🏻 Een klein nadelige is dat als je eenmaal gechat hebt en je belt, dat je wordt doorverwezen naar de chat. Eigenlijk had ik daar namelijk niet zoveel zin meer in, maar hee. Ik ben tevree.

Leearnhem83 17-08-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Geweldige service van TEAM ARNHEM !!

Team Arnhem neemt de tijd voor je ,komt met ghoede suggesties voor wat miss beter is of kan top. En belangrijkste voor mij totaal niet opdringerig maar echt mee denkend en goed bedoeld.

Ben 17-08-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service!

Op maandag avond contact opgenomen met de live chat. Via deze weg een deal proberen te krijgen voor een mooie samengestelde set. De volgende dag stond de set al voor me klaar en kon ik hem ophalen in de gewenste winkel. Top service en ze nemen echt de tijd voor je. Ben dus zeer tevreden en zal in de toekomst zeker bij jullie terug komen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Vlug 16-08-2018 In de winkel gekocht

Goede service

Via een live chat zeer snel een scherpe deal gekregen. TV kon gereserveerd worden en was dezelfde dag af te halen bij de vestiging in Amsterdam. Contact via de chat was goed en er werd snel en adequaat gereageerd op de door mij gestelde vragen. Heel prettig. Mooie en goed ingerichte showroom.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Robin ten Hoeve 16-08-2018 In de winkel gekocht

Samsung 43" smart TV

Ik was op zoek naar een leuke Smart TV voor in de slaapkamer.
Ben super geholpen in de shop in Amsterdam ondanks dat ik wist wat ik wilde.
Volgende TV ga ik zeker weer daar halen.

Steenbekkers 16-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service! Via livechat meer dan tevreden!

Snelle en correcte levering. Gedegen ingepakt. Snel antwoord op evt. vragen via livechat! Medewerkers denken met klant mee en adviseren meer dan goed!

Remy 16-08-2018 In de winkel gekocht

Top service en vriendelijk personeel

Een top winkel vele male beter als media markt, ik kwam binnen voor een 40/43 inch televisie voor mijn moeder die ze hier zeker hadden en voor een mooie prijs, toen kwam er een vriendelijk man op ons af gelopen en die ging ons helpen, ik wist wat ik
Wou en dat had ik uitgelegd aan die verkoper en die kwam met een aantal opties, waar door ik vrij snel de keuze kon maken, alles piep fijn uitgelegd en laten zien hoe alles werkte. Zeker tevreden over deze zaak en hele goede service en klant vriendelijkeheid een cijfer 10, daar kan media markt nog wat van leren!
De verkoper had de televisie opvoorraad en heeft hem van achter gehaald en voor mij klaar gezet even gegevens ingevuld omdat nieuwe klant was en mooie garantie bij gekocht voor als de Tv kapot is dan komen ze hem thuis ophalen en krijg je leen toestel dit is helemaal een plus punt van deze zaak ook een cijfer 10, alles klaar netjes afgerekend en toen met de doos naar de auto.
Zaak 10
Klantvriendelijkheid 10
Personeel 10
Kortom een fijne zaak om iets te kopen!