PlatteTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 70 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5135 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.3

Henk 21-04-2018 Via de website gekocht

Hele goede service en advies!

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Via internet een televisie bij plattetv.nl besteld. Toen de TV geleverd werd stond ik zeer verbaasd door de service en aanvullende positieve suggesties van installateur D. Wat een toppertje!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Deff 21-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede hulp

Ik ben goed geholpen bij het uitzoeken van mijn nieuwe tv. Wilde weten of de tv ook aan mijn speakers kon worden gekoppeld.

J.Derksen 21-04-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Ik ben vlot geholpen medewerker gaf goede service

Het is een heel mooie winkel alles overzichtelijk opgesteld en door een klant heel goed te bezichtigen in een rustige omgeving geen opdringerige verkopers die meteen op je afstormen als je de winkel binnenkomt je krijgt gelegenheid om eerst zelf op onderzoek uit te gaan en als je dan vragen hebt nemen ze de tijd voor je dat vind ik zeer positief

Charis 21-04-2018 Via de website gekocht

Goede service

Goede service en goed te onderhandelen.. zelfs via email en chat. Bezorger was vriendelijk en gaf nog wat goed advies over eventuele soundbar.. we zijn heel blij met onze tv met ambilight..

TV en Blu-Ray aankoop. 21-04-2018 In de winkel gekocht
Platte TV Winkel Amsterdam Daniël Goedkoopstraat 21b

Wij zijn super geholpen door monteur D. Goeie service!!

Wij besloten naar Platte TV te gaan. Wat een keuze! De verkopers B. en Y.hebben ons uitstekend geadviseerd. En monteur D. heeft niet alleen de t.v. netjes gemonteerd, maar hij wees ons ook op de Blu-ray, waar wij veel plezier van zouden hebben. Hij heeft deze dus ook voor ons geïnstalleerd. Echte service! We hoefden niets te doen. En nu genieten we dus van onze t.v en van de Blu-ray. We zijn super tevreden met onze aankopen!
Fam. J. en C. Kunst

Arie 21-04-2018 In de winkel gekocht
Breda

Prima geholpen, prettige en fijne service.

Fijn geholpen, duidelijke uitleg en prima service.
Medewerkers met verstand van zaken en goede prijs kwaliteit verhouding.
Ik ben blij met mijn nieuwe televisie.

A.Haages 21-04-2018 In de winkel gekocht
Daniël Goedkoopstraat 21b te amsterdam

hele goede service

X geeft een hele goede uitleg over de tv's. De winkel is makkelijk bereikbaar.
En ook laten ze de mensen eerst rustig kijken.

Nancy Mokkink 21-04-2018 Via de website gekocht

Top services!

Makkelijk communiceren via de app, altijd fijn. Kregen een mooie aanbieding met de inruilweken. Tot een deal gekomen vervolgens al gelijk afgehaald in de winkel. Toen onze muurbeugel niet na wens was, konden we deze gemakkelijk omruilen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Patrick k 21-04-2018 Via de website gekocht

Super goede service denken echt mee !!!!

Uitstekende service denken met je mee met hele goede aanbiedingen en volgende dag al in huis volgens alle afspraken mijn volgende aankoop word zeker weer bij plattetv top

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wim 20-04-2018 In de winkel gekocht

Top service en een top verkoper

De winkel ziet er super uit en erstaan vak mensen die weten waar ze het over hebben.
Ik kan iedereen aanraden om naar deze winkel te gaan.

Faat 20-04-2018 In de winkel gekocht

De Tijn nemend

Wilt u koffie Ga rustig even zitten en luisteren al met al er wordt de tijd voor je genomen niet van die snelle jongens die snel wat willen verdienen

G. Stoks 20-04-2018 In de winkel gekocht

Zeer vriendelijk personeel

De winkel zelf was kleiner verwacht, het personeel was echter uiterst vriendelijk. De prijs was eerst geen marge in. De winkel legde uit dat de lagere prijzen vaak buitenlandse modelen waren en dat zij altijd een scherpe prijs aanhielden. Toen ik hem de pricewatch van tweakers liet zien zag hij hier echter een betrouwbare winkel tussen staan die goedkoper was en was dan ook gelijk zo schapelijk om de prijs hierop aan te passen. Ook al was de winkel kleiner dan verwacht stonden hier wel alle huidige modelen en merken en het personeel is daar tevens nog heel vriendelijk en fair bij, zeker een aanrader.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

H.Cam 20-04-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Installatie van LG tv en service aanschaf.

16/4 winkel bezocht wij zijn uitstekend geholpen en uitleg gehad. Vandaag tv geïnstalleerd zeer tevreden hoe het alles gedaan is. Wij raden iedereen aan om het een kijkje te nemen. Ook heel klantvriendelijk winkel.

ej david 20-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Heel hulpzaam, profesioneel, uitstekend service, beschikbarheid, goede raad,hulp bij installering van tv tostel!

Brahim 20-04-2018 Via de website gekocht

SCHITTEREND TEAM!

Oprecht de allerbeste online aankoop ervaring ooit!
De televisie is op moment van deze beoordeling nog niet geleverd, maar ook daar heb ik alle vertrouwen in.
Enkele weken terug begon het te kriebelen om een nieuwe 65 inch televisie aan te schaffen. Ik had enkele modellen uitgekozen van Sony & Samsung en trok met al mijn vragen naar plattetv.nl. Opende er de live chat en in minder dan 1 minuut kreeg ik een reactie van Ivo.
Ik legde mijn situatie uit en kreeg meteen een ander Sony toestel aangeboden die precies hetzelfde deed van alle modellen die ik doorstuurde, maar veel beter geschikt was voor een donkere ruimte en ook nog eens beter paneel heeft. Bleek inderdaad dat deze televisie het best geschikt was voor alles wat ik er mee wou (HDR, Gamen, Films kijken enz...).
Ik vroeg en kreeg bedenktijd dankzij een vrijblijvende offerte (met een scherpe prijs bovenop!). Na 1 week lezen en zoeken naar alle verschillen tussen meerdere verschillende sony modellen, toch weer contact opgenomen op een zondag om nog wat opties te overlopen. Weer uitstekend en snel geholpen, vervolgens op maandag nogmaals contact opgenomen via de chat en weer stond het team van plattetv.nl me zoals gewoonlijk vriendelijk en duidelijk te woord.
Deze mensen weten perfect waarover ze spreken, kennen de voor en nadelen van hun producten en bieden je enkel aan wat je vraagt! Zo zouden er meer mogen zijn op de webshop markt! Uitstekende afhandeling.
Toch beslist om te kiezen voor de eerst genoemde Sony op advies van Ivo en ik weet nu al dat ik daar geen spijt van ga krijgen, want ik nam er ook de pixel garantie bij, misschien iets wat je best altijd doet als je een grote dure televisie aankoopt. Je hoopt dat je het nooit moet gaan gebruiken, maar als er dan iets stuk of fout loopt dan ben je wel helemaal gerust en al zeker als je handelt met deze mensen.
Zeker weten dat ik deze website aan vrienden, familie, kennissen en iedereen die het wil horen zal aanbevelen, want zoals gezegd, na 3 weken heen en weer ge-mail & gechat werd ik met de meeste aandacht en vriendelijkheid geholpen.
BRAVO team plattetv.nl & bedankt!

GEORGE 20-04-2018 Via de website gekocht

goed advies en service

het is een prachtige winkel met goed gemotiveerd personeel en vriendelijk.
GOED BERIJKBAAR MET AUTO .

Adrie 20-04-2018 In de winkel gekocht

Aan koop heos

Zeer goede uitleg over mijn aankoop kwam op mij eerlijk over over wat wel goed is wat niet over mijn aankoop

Jan 20-04-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede en vriendelijke service!

Via de website van platte Tv ben ik in de winkel van Utrecht terecht gekomen.
Na het bekijken van wat overzichtelijk opgestelde tv’s, werd ik aangesproken door een jonge verkoper (d) die wat uitleg gaf en mij een kopje koffie aanbood. Ik had wat specifieke vragen die hij met veel kennis van zaken beantwoorde. Het probleem wat ik had,was veel licht in de woonkamer. Uiteindelijk gaf de enthousiaste uitleg van de verkoper de doorslag en heb ik gekozen voor de Sony Kd-65A1. Heb nu met volle zon overdag ook goed beeld. Plaatsing van de tv thuis verliep vlot en naar volle tevredenheid. Ook gaf de instelateur (d) mij nog wat bruikbare tip, waaronder ook beveiliging tegen Blikseminslag.

jan 20-04-2018 In de winkel gekocht
platte tv breda

goede service

ik heb voor deze shop gekozen door mondelyks reclame ben niet teleur gesteld ben in myn nopjes met deze winkel dat ik gelyk 2 tv,s gekocht heeft goede uitleg goed omgang met de klant tevreden met platte TV

Niels 20-04-2018 Via de website gekocht

Vlotte actie, uistekende service!

Goede inruilwaarde voor mijn oude tv, uitstekende service, klantgericht. Zeer tevreden met de koop! Aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

L. Schraven 20-04-2018 Via de website gekocht

Goede service en alles volgens afspraak

Het hele aankoop proces vanaf de LiveChat tot en met de aflevering thuis is geheel volgens afspraak verlopen. De klantenservice op de LiveChat is geduldig, vriendelijk en efficiënt. De bezorger is vriendelijk en behulpzaam.
De aankoop Philips 65OLED873 bevalt tot nu toe goed, al is het even zoeken naar de ideale beeld instellingen. Wat betreft de aftercare / omruilgarantie service van Plattetv.nl kan ik nog niet beoordelen omdat dit (gelukkig) nog niet is voorgevallen.

Boerboom 19-04-2018 In de winkel gekocht

Top service

Super geholpen in de winkel bij de aanschaf van onze HEOS Bar! Zeker een aanrader om heen te gaan. Persoonlijk en vlot geholpen. Veel keuze en goede opstelling in de winkel om te testen.

Frans 19-04-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service

We hebben uw shop via internet gevonden, en ben naar de winkel gegaan om een tv te kopen. We werden zeer vriendelijke geholpen, de verkoper was erg behulpzaam met een ruime uitleg en was ook erg geduldig. Kreeg een mooie inruilbedrag terug voor mijn stereo-set.
Kom zeker nog eens terug!

Anonieme Kildenaar 19-04-2018 Via de website gekocht

Beter dan verwacht

Om eerlijk te zijn twijfelde ik sterk of ik bij een voor mij (nog) totaal een tv+versterker wou kopen. Uiteindelijk een mooie deal weten te maken, inclusief bezorging en montage van een ophangbeugel.
Ik kan niet anders zeggen dat ik enorm verrast was door de professionaliteit van de organisatie. Tijdens de aankoop, maar zeker ook tijdens de levering cq montage.
Zonder aarzelen kan ik deze organisatie aanbevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Rogier 19-04-2018 Via de website gekocht

Van A tot Z fantastisch

Super bedrijf met geweldigde service. Installateur D. is een heel fijn persoon en kwam alles correct installeren en nam overal de tijd voor om het uit te leggen. Nu heerlijk geniet van het prachtige beeld en super geluid!

John 19-04-2018 Via de website gekocht

Fantastische service en kennis

Na wat twijfel welke ik had fantastische oplossing gevonden met medewerking van Tim nu super Blijker gekozen toestel

Johan 19-04-2018 Via de website gekocht

Hele goede service

Prima en mooie overzichtelijke shop, hele goede service en vriendelijk personeel.
De site is overzichtelijk en duidelijk.

L G Butter 19-04-2018 In de winkel gekocht

Klasbakken daar.

Na 2 jaar en 4 maanden ging mijn LG tv op zwart , startte niet meer op. PlatteTV gebeld situatie uitgelegd (Ik had wel extra garantie bij gekocht) Jimmy regelde dat er een monteur aan huis kwam en binnen no time had ik weer beeld en geluid. Ook de monteur was prima , nette vent. Dus ...geweldig geholpen toch.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Hassan Raza 19-04-2018 In de winkel gekocht

Explanation and Customer Support Service

Almost perfect.
Explain all in details and give the satisfaction support.
And also other sales man response very good.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Rosanne 19-04-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Goede, snelle service

Mooie, ruime winkel met super vriendelijk personeel. Ik wist al welke TV ik wilde kopen, dus deze werd gelijk gepakt en zo was alles snel afgehandeld. Nog informatie gekregen over een extra (garantie) service. Deze niet genomen maar wel wijzer geworden over de garantie van het merk van mijn gekochte TV. TV werd door personeel in mijn auto geplaatst. Leuke extra service.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter de koning 18-04-2018 In de winkel gekocht
Breda

Top winkel met top personeel

Klantvriendelijke winkel met klantvriendelijk Personeel die zeer deskundig zijn in de artikelen die ze aanbieden!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Yilmaz 18-04-2018 Via de website gekocht

Super service mogen ontvangen als een nieuwe klant!

Als nieuwe klant lg tv gekocht via plattetv.nl deze was technisch niet in orde. Contact opgenomen en direct nieuwe gekregen en omgeruild met gemak. Uitstekende service ontvangen. Ik raad iedereen bij plattetv producten te kopen. Ik kom in ieder geval zeker als klant terug bij plattetv.nl

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Benno Spijker 18-04-2018 Via de website gekocht

Van A tot Z super

Toevallig via internet gevonden , gekeken , chat ( super behulpzaam)
Ba de keuze verliep alles geweldig

Jannes vl 18-04-2018 Via de website gekocht

Super service

Goede prijs, snelle en betrouwbare verzending.
Zaterdag besteld en dinsdag in huis. Goede communicatie naar de klant toe. 1 minpuntje, je krijgt geen tijdstip waarop het pakkethe ongeveer bezorgd zou worden. Klein werkpuntje?

L. van Beers 18-04-2018 Via de website gekocht

Toch geen minpuntje AANVULLING op eerdere review 17-04-2018

Ik heb in de review van 17-04-2018 gemeld dat deze tv een minpuntje had maar achteraf is dit niet juist.
Waarschijnlijk moet de tv voordat er sommige instellingen van kracht worden eerst een tijdje uitgeschakeld zijn.
Werkt nu toch perfect dus vandaar deze aanvulling.

Mario 18-04-2018 Via de website gekocht

Dik tevreden

Geweldige service en prima afspraken nagekomen. En natuurlijk een prachtig tv.
Ultra scherpe beelden mooi geluid en uiterlijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

H. van den Os p/a Vriendenstichting V.V.O.G. 18-04-2018 Via de website gekocht

Gratis advies voor een beter toestel

Ik bestelde een TV net als vorig jaar. Inmiddels is er een beter en nieuwer model.
Het aanbod was om voor hetzelfde geld het nieuwere toestel te bestellen. Zo gezegd, zo gedaan.

Hester 17-04-2018 In de winkel gekocht

Goede service

Vriendelijke mensen en ze leggen ook alles goed uit ,en kan goed onderhandelen😜 en voor €60,00 extra garantie ideaal

Tycho Loke 17-04-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service in de winkel

Ik wil de mensen in de winkel van Nijmegen is echt heel erg graag bedanken! Ik wou heel graag een playseat evolution kopen maar ik kon het eventueel goedkoper ergens anders krijgen toen hebben ze er nog is 17€ euro van af gehaald!!! En ik heb hem toen per direct gekocht, de levering was ook snel de volgende dag stont die al thuis en ik zit nu lekker te racen maar helaas moet ik nog wel een race mat bestellen dus dat zou ik dan moeten halen maarja daar wacht ik dan nog maar even op ik zou platte tv zeker aanraden voor de service en de kwaliteit die je er voor terug krijgt!

jbasemoine 17-04-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Zeer goede service, Goede Expertise!

Sony tv gehaald bij het filiaal in Arnhem, ik werd zeer vriendelijke geholpen, alles werd goed uitgelegd en werd rekening gehouden met mijn budget en wensen.
Uiteindelijk een tv gekocht die aan alle mijn eisen voldeden!
Ik werd zeer vriendelijk en professioneel te woord gestaan en de verkoper probeerde niet allemaal extra's te verkopen zoals nieuwe kabels en dit en dat.
De tv voor een super leuke prijs direct mee kunnen nemen!
Super Service!

Pluspunten

• Retourproces
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

L. van Beers 17-04-2018 Via de website gekocht

geweldige tv met voor mij een minpuntje

Ik gebruik de tv uitsluitend met een digitale ontvanger en het minpuntje voor mij is dat de timer voor het uitschakelen niet naar behoren werkt.
Ik heb deze timer ingesteld op 0 en ondanks dat ik tevens de laatste software update heb geïnstalleerd krijg ik toch de mededeling met de vraag of ik verder wil kijken of niet zodat ik de afstandsbediening van de tv weer moet opzoeken om dit te bevestigen. (normaal gebruik ik alleen de afstandsbediening van de ontvanger)
Verder prachtig beeld en het geluid valt ook niet tegen voor een platte tv.
Ook de ontvangst via wifi is goed.
Deze tv is volgens mij zeker voor de prijs die Plattetv hiervoor vraagt zeker een aanrader.
Ook de levering en de afspraken die zijn gemaakt met de webshop van Plattetv zijn bij mij uitstekend bevallen en deze waardeer ik op een 9.
Normaliter zou ik deze tv waarderen met een 9.5 maar door dit minpuntje is het voor mij een 8 geworden.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Bob homburg 17-04-2018 In de winkel gekocht

Zeer goed en deskundig geholpen

Reeds meerder aankopen gedaan.
Prettig onderhandelen
Veel kennis vh product
Zou iedereen aanraden om zeker bij jullie te gaan kijken

John 17-04-2018 Via de website gekocht

Service was perfect

Overzichtelijk en heldere site met perfecte bediening en heldere uitleg van bekwame vakkundige mensen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

LadyStar 17-04-2018 Via de website gekocht

Super service!

Ik heb nooit eerder zo'n geweldige service ondervonden. Maar die mening was ik al toegedaan omdat dit de 2e bestelling is bij Platte TV. Super vriendelijke mensen die verstand van zaken hebben en die ook een eerlijke mening geven omtrent een product. Daarbij is de leveringsservice ook super! Zeer op tijd en ook weer met zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Ga zo door Platte tv en de volgende bestelling in de toekomst weer bij jullie!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Leo Schraven 17-04-2018 Via de website gekocht

Goede service en alles volgens afspraak

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Barry Ruijters 17-04-2018 Via de website gekocht

Top service bij plattetv.nl

We waren op zoek naar een nieuwe tv. Na reviews op het www van diverse tv's te hebben gelezen waarin wij interesse hadden, kwamen we voor de aankoop uit bij plattetv.nl.

De oude tv deed het nog heel goed, maar net als met auto's, je wil wel weer eens wat nieuws.

Op moment van aankoop kon je de oude tv inleveren tegen korting bij aankoop van een nieuwe tv. Alles online geregeld. Elke vraag die je stelde mbt inleveren oude tv, bestellen nieuwe tv werd binnen 10 minuten beantwoord. Je wordt vwb de status van je bestelling goed op de hoogte gehouden.

We hadden ervoor gekozen om de tv op te halen in het filiaal te Amsterdam. Dit zou twee werkdagen duren. Klopte als een bus. Twee dagen na de bestelling een berichtje dat de tv kon worden opgehaald.

Ook in de winkel staat de service hoog in het vaandel. Uitvoerige technische uitleg over gekochte tv, waar je op moet letten, eventuele extra aan te schaffen accessoires, garantievoorwaarden etc. Je voelt je klant en geen nummertje zoveel.

We zijn uiterst tevreden met de aankoop en de manier hoe we zijn geholpen.

Anja 16-04-2018 In de winkel gekocht

Super Service!

Enkele dagen geleden een nieuwe tv thuis gekregen, geweldig en mijn complimenten gaan naar de bezorger/monteur S. Zijn unieke bereidheid bij ons (terwijl hij zichzelf bijna nog geen bakje koffie gunde) was een zeer prettige ervaring. Kortom een vakman die met de klant meedenkt en direct handelt. TOP!!

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -

E. Dunlock 16-04-2018 In de winkel gekocht

Prima service

Goed geholpen bij platte Tv vakkundig, ruim de tijd nemen om alles uit te leggen, geen gepush om een duurdere tv te kopen in een woord prima!! Hier kom ik zeker terug.

Rienk van Dijke 16-04-2018 Via de website gekocht

Adequate en snelle service!

Wat een service van PlatteTV.nl! Ik had enkele vragen die ik via de LiveChat heb gesteld. Er werd heel snel en goed gereageerd en daarnaast werd er ook meegedacht (extra garantie, onderhoud)! Een dikke duim! Daarnaast werd de TV ruim op tijd geleverd en kregen we ook bij aflevering tips van de bezorger van PlatteTV.nl! Al met al zijn we zeer tevreden én volgende keer gaan we zeker weer terug naar PlatteTV.nl!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Han 16-04-2018 In de winkel gekocht
Plattetv.nl

Geweldige Top service

Geweldige service, goede uitleg en gunstige prijzen. Philips led tv gekocht. Bij uitpakken een lichte kras te zien op het scherm. Gebeld, foto van de kras opgestuurd en afspraak gemaakt dat de tv wordt omgeruild voor een nieuwe, zonder problemen. Zouden donderdag komen, maar ze kwamen maandag al. ze hebben de Tv uitgepakt, opgehangen en ingesteld, dit hoeven ze niet te doen, geweldige service, Top!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -