PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 19442 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5243 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Martin 18-06-2018 Via de website gekocht

Prima service.

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Keurig snelle reactie op de mail. Gevraagde levertijd is netjes nagekomen. Al met al een prima (web)winkel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hessel 18-06-2018 Via de website gekocht

...zeer behulpzaam en vriendelijk mensen bij Platte TV.

De website is duidelijk en makkelijk te gebruiken.!
De service en behulpzaamheid van het personeel is top...

Daan van Arensbergen 18-06-2018 In de winkel gekocht
Platte tv Nijmegen

Geweldige service

Goed geholpen en geadviseerd door een medewerker van platte tv in Nijmegen waardoor ik makkelijk mij keuze kon maken.

Johanna 18-06-2018 Via de website gekocht

Beter kan niet!

Op uiterst deskundige wijze werden mijn TV toestellen geïnstalleerd en gebruiksklaar gemaakt. Daarbij kreeg ik duidelijke uitleg over de mogelijkheden, die deze smart-toestellen hadden, zoals surfen op internet. Ik had geen betere service kunnen bedenken. Met grote dank aan installateur D!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joop 18-06-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Goede service, goede prijs

Ze hebben veel keuze, en verstand van zaken. Het meeste is op voorraad en zo mee te nemen. Heb al eerder een tv bij ze gekocht toen ze nog op presikhaaf zaten. Gelukkig is de nieuwe plek in de stad geen probleem voor meenemers zoals ik.

Mike 18-06-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

omruilen was geen probleem!

De medewerkers hebben mij uitgebreid verteld over de voordelen van de verzekering en omruil garantie. Ik had een TV van 43'' inch gekocht die toch te klein bleek. Terug naar de winkel, binnen een kwartier alles geregeld en de iets grotere tv wordt binnenkort bezorgd. Goede service dus en geen beren op de weg!

Frank Donders 18-06-2018 In de winkel gekocht

uitstekend advies

Perfecte zaak, waar je een eerlijk advies krijgt. ook het installeren was goed, duidelijke uitleg, en ging pas weg toen alles het perfect deed.

Ed 18-06-2018 Via de website gekocht

Prima product, prijs en service + mooi op tijd, bedankt!

Website geeft goede mogelijkheden en hulp om tot juiste productkeuze te komen. In mijn geval ook nog eens voor een prima prijs en mooi op tijd geleverd, dank! Volgende dag binnen en meteen gemonteerd, alles top.
Met vriendelijke groet, Ed

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jacco 18-06-2018 In de winkel gekocht

Goed geholpen

Ik wilde nieuwe tv kopen alleen wist niet goed welke maar door goed advies en vooral veel geduld van de verkopers zeer te vreden met onze nieuwe aankoop

Rudi Metselaar 18-06-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Goede verkoper en een duidelijke uitleg, zeer correct.

Nette winkel en een fijne verkoper,en hij weet waar hij over praat zeer belangrijk.
Gaf een goed advies over de Heos Home Cinema HS2 set Soundbar waar ik heel erg blij mee was. dus zeer tevreden.

Rob Emmers 17-06-2018 Via de website gekocht

Eerlijke chat, zeer goede aanbieding!

Op internet info ingewonnen over welke tv ik wilde.
Voor Platte TV gekozen omdat ik daar een goed en eerlijke advies via de chat kreeg. Bovendien was hun aanbieding ruim beter dan bij andere aanbieders.
Levering van de TV en de daarbij behorende info was heel duidelijk.
Ik ben dus zeer tevreden over wat ze beloven en daadwerkelijk waarmaken.
Top dus!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erdogan Kurtulmus 17-06-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Voor mij de beste winkel...!

Dit is nou een winkel waar ik graag naar binnen loop...!
Deze winkel is overzichtelijk. Alles staat hier keurig netjes op merk gesorteerd en er is een ruime keuze aan producten.
Via de klantvriendelijke webshop een voorlopige keuze kunnen maken. In de winkel het product nog eens goed kunnen bekijken en al mijn vragen werden professioneel beantwoord door klantvriendelijk personeel.
De prijzen staan mij ook enorm aan en daarnaast heeft plattetv.nl vaak hele mooie aanbiedingen.
Mijn volgende aankoop bij deze winkel zal een Denon Heos bar worden!

Anne 17-06-2018 Via de website gekocht

Goede service

Vogels motion next besteld. Werd keurig gebeld op de dag dat ik hem zou kunnen afhalen dat het niet compleet was en het de volgende dag werd. Erg fijn, woon nl niet vlakbij. Winkel maakt mooie nett indruk en vriendelijk personeel die zelfs helpen tillen naar de auto.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Buijs 17-06-2018 Via de website gekocht

Top service en kennis.

Bij mijn zoektocht naar een nieuwe TV werd ik top geholpen door de medewerkers. Ze wisten mij goed te vertellen waarom wel en waarom niet voor specifieke televisies te kiezen, wat je bij andere TV winkels niet snel hoort en ziet. Kortom, top service en zeer scherpe prijzen!

Hierom zou ik plattetv.nl zeker aanraden!

Fred 17-06-2018 Via de website gekocht

Mooie, omdat we er niet bij zijn, WK-deal Samsung QLED TV

Via de chat goed en snel geholpen. Mooie korting bovenop de cashback gekregen. Na het afsluiten via een eerder verzonden verzoek een nog betere prijs gehad. Geen probleem geplaatste order werd direct aangepast. Afgehaald in Breda ook daar een goede en snelle service. Ik geef niet snel een 10 maar hier is dat zeker op z'n plaats. Zeer goede ervaring.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Leroy 17-06-2018 In de winkel gekocht

Goed advies!

In de winkel in Breda geholpen door verkoper A. Deze kon ons goed adviseren in de keuze voor merk en uitvoering zodat we een tv kozen die echt bij ons past. Ook leuk dat hij de tv bij ons thuis kwam installeren. Van A tot Z een zeer goede ervaring!

Frans 17-06-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Uitstekend advies

Uitstekend advies gekoppeld aan vriendelijke behulpzame afhandeling,mijn tv werd zelfs in de auto geplaatst.
Fantastisch geholpen, ben zeer tevreden.

Henk Schouten 17-06-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

prima service geweldige tv

Ik ga het liefst een tv kopen bij een speciaal zaak, daar is de meeste kennis aanwezig, en ik ben bij de winkel in Arnhem prima geholpen. Ik heb de tv op de afgesproken tijd ontvangen. Ben zeer tevreden met mijn nieuwe OLED tv.

Ronald van Beek 17-06-2018 Via de website gekocht

Top service!

Geweldige ervaring bij PlatteTv, Goede direct communicatie, meedenken in levertijden mogelijkheden, erg proactief. Levering ook geheel volgens afspraak.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Johan 17-06-2018 In de winkel gekocht
Breda

Super advies! Op en top vakkundig!

Kwam voor een nieuwe tv. Had me op internet georiënteerd en wilde, eigenlijk uit gewoonte, een nieuwe Sony. Omdat het toestel van mijn keuze niet op voorraad was adviseerde de verkoper mij over alternatieven. Hartstikke goed! Tevreden kijk ik nu naar een geweldig toestel, ditmaal geen Sony, maar een Philips, nieuwste model.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Dorst 17-06-2018 In de winkel gekocht

geweldige uitleg .

Geweldig geholpen in de wereld van de platte tv's.
Ook een na belletje over de installatie werd heel goed en correct opgelost.

A. 17-06-2018 Via de website gekocht

Concurrerende prijs en een goede service!

Duidelijke webshop, concurrerende prijzen en een goede service, ook wanneer het toestel een defect bij levering blijkt te hebben! Ook fijn dat de webshop ook verschillende fysieke winkels heeft.

M. Huisers 17-06-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Goed advies en vriendelijke service

Na een bezoekje op de site toch besloten even langs te gaan in Amsterdam.
Daar ben ik geholpen door ..... Van hem een eerlijk en goed advies gekregen die hij ook kon onderbouwen. Uiteindelijk een mooie deal kunnen maken en ik ben nu de tevreden eigenaar van een mooie LG OLED TV. Als de TV boven aan vervanging toe is weet ik wel waar ik gelijk heen ga.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ronald Nieuwenweg 17-06-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Vriendelijke en vlot personeel!

Via internet deze winkel gevonden.Een hele mooie overzichtelijke winkel met heel erg vriendelijk personeel vooral Bjurn die ons geholpen heeft weet waar hij het over heeft. Hij heeft ons fantastisch geholpen met de keus die we gemaakt hebben voor de aankoop van een nieuwe tv en receiver.

John Nieuwegein 17-06-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

prima anbieding

Na een winkelbezoek (Utrecht) en een e:mail offerte, een heel goed gesprek gehad met de verkoper en de knoop doorgehakt. LGOLED55C8PLA aangekocht volgens de e:mail offerte. De levering per PostNL al de volgende dag, aangesloten en CL+ 1.3 geplaatst en tv kijken. PRACHTIG zelfs met de fabrieksinstellingen.

Joran 17-06-2018 In de winkel gekocht

Goede service!

Leuk en kundig personeel en een super assortiment in de winkel waar je zeker kunt slagen!
Ook erg fijn dat er goed getest kan worden.

Catz 17-06-2018 In de winkel gekocht

Hét voorbeeld voor de gehele televisiebranche!

Mooie winkel met perfecte presentatie van de producten, ik heb geweldig advies en een mooie deal gekregen voor een zeer goed toestel, zeer gemotiveerd, vriendelijk en kundig personeel, dankjewel Kevin!

Alex 17-06-2018 In de winkel gekocht

Vogels tv Beugel Thin 445

Tv beugel besteld via internet, opgehaald in de winkel. Vlak voor Ik hem ging halen kreeg ik een mail met een voorstel een andere, nieuwere versie te kopen met een flinke korting. (Nog maar een paar euro meer dan degene die ik bestelde). Hoewel 1 bout moeilijk in te draaien was (geen ruimte door beugel zelf) is het toch gelukt en ben ik uiteindelijk zeer tevreden.

TheCire 17-06-2018 In de winkel gekocht

Top winkel

Goede service, know how van televisie, klantvriendelijk, ook fijn dat deze winkel op zondag open is.

Ton 17-06-2018 In de winkel gekocht

TOP WINKEL MET TOP VERKOPER

Afgelopen donderdag WINKEL van Platte TV bezocht en geholpen door Maick. Ik kan alleen maar zeggen dat ik ze weer tevreden ben. De winkel is werkelijk prachtig een droom voor iedereen die een TV wil aanschaffen. Alle merken worden uitgebreid geshowd in een huiselijke sfeer. De winkel is heel goed bereikbaar (vlak langs de snelweg) en met prima parkeergelegenheid, die ook nog eens gratis was (waar maak je dat nog mee tegenwoordig). Ik werd uitstekend geholpen door Maick die alle tijd voor me nam en van deskundig advies heeft voorzien zonder mij verder te beïnvloeden. Hij luisterde goed naar wat ik wilde en speelde daar goed op in. Na uitgebreide voorlichting van Maick heb ik een keuze gemaakt waar ik nu HEEL blij mee ben. Zonder hulp van Maick had ik deze keuze niet gemaakt. TV is keurig op tijd afgeleverd en is werkelijk prachtig. Ook mijn vrouw is heel tevreden. Alle lof voor Maick van de Platte TV. Zelfs een telefonische nabestelling werd via een what's appie snel voor me geregeld. Oh ja een klein puntje nog zie het als opbouwende kritiek. Een kopje koffie of een frisdrankje/ water had ik wel lekker gevonden. Dus een 9. Maar ik moet toegeven daar kwam ik natuurlijk niet voor. Geeft niet hoor Maick waarschijnlijk kwam dat omdat je je met krukken moest voortbewegen. Ik begrijp het wel. Beterschap en nogmaals dank voor je hulp. Groet Ton

Y13 17-06-2018 Via de website gekocht

Fijne actie!

Gekozen voor deze shop omdat zij het artikel dat ik zocht het goedkoopst aanbieden én ik daarnaast veel positieve reviews las.

Rob 16-06-2018 In de winkel gekocht
EINDHOVEN

Top service's !!

Philips 32PFS5803/12 gekocht ,thuis geïnstalleerd bleek bekabeld internet niet te werken.
Terug naar de winkel in Eindhoven ,probleem uitgelegd en meteen werd er actie ondernomen.
De Tv werd omgeruild voor een nieuwe ,thuis aangesloten en het werkte !!
Ik zeg bedankt voor de goede service's.
Tevens een aanwinst, deze nette nieuwe zaak in Eindhoven.

Complimenten aan het personeel aldaar.

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -

Niek 16-06-2018 Via de website gekocht

zeer betrouwbaar en een mega deal!

ik ben door Tim geholpen en die heeft mij eem mega deal aangeboden voor de philips 50pos9002/12. Hoewel ik zeer veel vragen heb gested en zijn geduld behoorlijk op de proef heb gesteld, beleef hj keurig, correct en gaf mij veel vertrouwen. uiteindelijk heeft hij mij over de streep getrokken en heb ik de bestelling geplaatst. De aflevering was zoals afgesproken de volgende dag. het apparaat aangesloten en wat een verschrikkelijk mooi beeld en mogelijkheden. Een machtige ervaring dankzij platte tv!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Vakkundig advies! 16-06-2018 In de winkel gekocht

Deskundig advies!

Geweldig geholpen. Vakkundig advies zorgde ervoor dat ik met het tv-toestel naar huis ga dat ik me wenste.

B.Y.H. 16-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekende winkel om een nieuwe televisie aan te schaffen.

De TV die ik zocht was bij deze shop erg scherp geprijsd en kon snel geleverd worden. De TV is keurig netjes op de afgesproken tijd afgeleverd en is precies zoals geadverteerd. Ik ben een tevreden klant!

Andre 16-06-2018 Via de website gekocht

goede serves

ik heb deze site gekozen als ze goed koop zijn en goede serves top..................................

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bas 16-06-2018 Via de website gekocht

Top service

Ik ben geweldig geholpen door nick in vestiging amsterdam en heb er gratis een a.z verzekering bij. Nu nog even wachten tot mijn nieuwe 55 inch qled tv geleverd is

C.A Wieringa 16-06-2018 In de winkel gekocht
Doetinchem

Perfecte, deskundige informatie van Tessa gekregen.

Verkoopster T**** wist alles over mijn aangeschafte TV en kon op alle vragen een antwoord geven, zij heeft mij geholpen met het in de auto plaatsen van de TV, ik vond haar betrokkenheid en klantvriendelijkheid absoluut top

Carla 16-06-2018 Via de website gekocht

Een hele goede service!

Sinds kort hebben wij de Philips 55POS9002/12 gekocht bij Platte TV,deze winkel komt zijn beloften na met de afgesproken levertijd,ook ruilen ze in en geven een goede serieuze prijs voor je oude tv terug, wij zijn zeer tevreden over Platte TV.

Fred 15-06-2018 Via de website gekocht

Snel contact, vriendelijk te woord gestaan ,snelle levering

Overzichtelijke site, groot aanbod, snelle levering en vlotte wijze van betalen. Keurige aflevering. Erg tevreden

Victor 15-06-2018 Via de website gekocht

Super snel en service op maat!

Bij bestellen een XXL aanbod gekregen zonder te vragen. Vervolgens ging de bestelling super snel en had ik binnen 48 uur mijn nieuwe TV in de huiskamer staan. Tip aan de lezer, als je een nieuwe TV nodig hebt eerst ff langs PlatteTv.nl of de winkel.

Winterink 15-06-2018 In de winkel gekocht
Doetinchem

Top service en snelle levering

Vandaag besteld morgen in huis. Levering en kwaliteit helemaal top. Zelfs bij aanschaf van me tv en playbase een leuke deal kunnen maken. Niks te klagen over deze toppers.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bas Berenschot 15-06-2018 Via de website gekocht

Goede, snelle en correcte service!

Fijn persoonlijk contact met telkens dezelfde medewerker. Goede aanbieding gekregen en snelle en juiste levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cor 15-06-2018 Via de website gekocht

Goede adviezen en scherpe prijzen

Ook bij aanschaf via internet krijg je direct een contact persoon die je adviseert om de juiste keuzes te maken

Ruud 15-06-2018 In de winkel gekocht

In een woord top

Zeer goed geholpen in de winkel en door installateur D alles helemaal naar onze wens geïnstalleerd en duidelijk uitgelegd.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Teun 15-06-2018 In de winkel gekocht

Goede winkel

Ik werd geholpen wanneer het nodig was. Hij probeerde wel een grotere tv te verkopen, maar antwoordde verder wel goed op onze vragen. Toen we terugkwamen voor de daadwerkelijke koop kregen we een heel mooi aanbod (grotere tv voor zelfde prijs), dus we zijn heel tevreden de winkel uit gegaan!

Frank 15-06-2018 Via de website gekocht

Fijne winkel met goede service

Had een soundbar besteld en kreeg een mail met een betere en duurdere uitvoering voor de zelfde prijs. Heel attent van hun kant

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

m.l. 15-06-2018 In de winkel gekocht
amsterdam

Prima winkel

Na verschillende grote zaken bezocht te hebben, kwam ik uit bij Platte tv. Het personeel was heel vriendelijk, duidelijk, snel en adequaat mbt de informatie. Ik kwam kort voor sluitingstijd binnen en ging met tv naar buiten. Uitstekende service. Prima tv. Tevreden.

Pim 15-06-2018 In de winkel gekocht

Snelle en correcte afhandeling

Snel geregeld en vriendelijke mensen. Prijs is net zo goed als bij de grote aanbieders alleen wordt je een stuk beter geholpen hier!

Ramon 15-06-2018 Via de website gekocht

Goed advies, kennis van zaken en spotprijzen

Omdat ze kennis van zaken hebben, gekoppeld aan uitstekende service en dat voor wat wil een nederlander nog meer, de goedkoopste prijzen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -