PlatteTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Utrecht, Breda, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 70 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 4297 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.3

Natascha 19-11-2017 In de winkel gekocht
Breda

Goede service en mooie producten

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Speciaal van Eindhoven naar Breda gereden voor deze winkel omdat ze een betere prijs hadden voor een bepaalde Playseat die we wilden hebben. Gelukkig in de winkel op voorraad en heel fijn geholpen. Prima winkel. Zou het iedereen aanraden.

A. van loon 19-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service.

Gebruiksvriendelijke website.
Goede service en een goede prijs. Kon geen tv inruilen maar kreeg daarvoor wel een hdmi kabel kado.

Elske 19-11-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service!

Ik ben erg goed geholpen, er wordt goed meegedacht en geluisterd naar je wensen. Deskundig advies gekregen en daardoor nu heel erg blij met mijn tv/soundbar en blue ray speler combi!

bodendo 19-11-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

goede voorlichting en advies bij aankoop

Bij aankoop en keuze van een TV goed advies gekregen.
Verkoper nam de tijd om diverse mogelijkheden uit te leggen
Ook op mijn vragen als leek kreeg ik een duidelijk antwoord
Er is een uitgebreid assortiment aanwezig, dus keuze genoeg en er wordt goed geluisterd naar jouw wensen en mogelijkheden.

GM 19-11-2017 Via de website gekocht

Top!

Bijzonder goede deal, goed advies door correcte en vriendelijk medewerker, goede en snelle bereikbaarheid dus snel antwoorden op mijn vragen.

H.van Luit 19-11-2017 Via de website gekocht

Gewoonweg Top

Je word heel goed geholpen en ze staan je zeer goed bij met de technische ondersteuning. En de prijs is natuurlijk ook nog eens goed.

Leinad 19-11-2017 In de winkel gekocht

Veel onderbouwde kennis

Goeie service gehad bij de vestiging in Utrecht. Maakte niet of het nu over speakers of tv’s ging. Goed onderbouwde informatie en kennis. Zou zeker terugkomen en aanraden.

Marcel Julien 19-11-2017 In de winkel gekocht
Breda

Prijs/kwaliteit en prima service!

Direct reageren via e-mail beloven ze op de site en doen ze ook keer op keer! Goede prijs/kwaliteit via de website, zeer concurrerend (vraag gerust naar de feestdeal), een prima duidelijke website. Tevens een 7-tal "echte" winkels (showrooms). Wij zijn in Breda geweest en werden uitstekend geholpen. Zag er allemaal prima uit. Veel kennis en enthousiasme aanwezig. Combinatie website en winkel versterken elkaar hier. We komen er zeker terug. Service na verkoop kunnen we nog niets over zeggen. Hopelijk hoeft dat ook niet :-)

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Thomas 19-11-2017 Via de website gekocht

Moderne en vooral goede service

Op de website aan het kijken, via de chat extra info gevraagd, via WhatsApp de juiste deal gesloten, per mail de factuur en middels iDeal betaald om mijn product de volgende dag al thuis te hebben... Super

Haasje 19-11-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Zeer deskundig advies. Verkoper liet diverse mogelijkheden zien. En besprak deskundig voor en nadelen van diverse toestellen en merken.

Henk 19-11-2017 In de winkel gekocht

Topn service!

Na een aantal jaren terug een Sonos-product te hebben gekocht in Breda, deze week opnieuw bij Platte TV geweest. Nu voor de aankoop van een Sonos playbase. Daar ik wat meer wilde weten over OLED-televisies van LG, gevraagd om wat uitleg. De medewerker van Platte TV in Breda nam werkelijk alle tijd en deed ook nog eens een financieel interessant voorstel. Niets aan opdringerigheid, het stellen van termijnen of andere bedroevende verkoop technieken. Gewoon zoals het hoort; tijd voor de klant, klantvriendelijkheid en kennis van zaken. Ga zo door!

Gijs 19-11-2017 Via de website gekocht

Snel, makkelijk en klantgericht

Wij werden verrast door het aanbod om de TV die wij hadden gekozen zonder extra kosten te ruilen voor de modernere versie van die TV: een mooi voorbeeld van pro-actief meedenken en handelen van PLattetv.nl.
Verder verliep het hele proces heel snel en prettig!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rien van Hees 19-11-2017 Via de website gekocht

Super geholpen

Mijn keuze was een Denon avr-x1300w , deze was niet meer voorradig en moest besteld worden.
Ik kreeg een aanbod om de nieuwe Denon avr-x1400h daarvoor in de plaats te kopen , voor hetzelfde aanschaf bedrag.
Dit was in mijn ogen een super aanbod en service.
De volgende dag stond hij in huis, aangesloten op mijn Bose systeem en een perfecte combinatie was het resultaat .
Ik ben zeer tevreden over jullie en zeker over het meedenken en aanbieden voor een snelle oplossing.

David 19-11-2017 Via de website gekocht

Gewoon geweldig

Klantvriendelijk. Ik ontvang mijn producten gewoon op tijd en ga later weer zeker bij jullie bestellen. Mijn vrienden die weten nu ook van deze site.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

B. Uijldert 19-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Ik ben uitstekend geholpen bij plattetv.nl. Ik heb deze webshop gevonden via tweakers.net, ze waren de goedkoopste aanbieder voor een bepaalde televisie die ik wilde kopen. Ze hadden op het moment een actie met feestdeals voor de webshop. Ik vroeg (op een zondagmiddag) of zij een feestdeal voor mij konden regelen voor de televisie die ik wilde. Er werd binnen 10 minuten gereageerd op mijn vraag.
Dit kon helaas niet omdat zij het product al voor de laagste prijs aanboden. Wel kreeg ik de keuze om een hdmi kabel of een schermreinigingsset bij mijn bestelling te krijgen. Dit vond ik een goede oplossing en ik was hier blij mee. Toen ik mijn bestelling plaatste werd er zo snel mogelijk gereageerd met de vraag of ik misschien toch liever een nieuwer model wilde voor dezelfde prijs. Hier was ik vooral blij mee want het is een geweldige televisie.

E.Vlijminx 19-11-2017 In de winkel gekocht

Geweldig geholpen

Ondanks dat ik niet zo grote en dure tv zocht werd ik heel vriendelijk en goed geholpen.Ben blij met de tv die ik gekocht heb.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

jan 18-11-2017 In de winkel gekocht

mooi assortiment
medewrkers weten waar zij het over hebben
afhandeling is correct

Shevan 18-11-2017 Via de website gekocht

Goed bedrijf met gunstige prijzen

Als je opzoek bent naar een goede prijs kwaliteit verhouding ben je hier aan het juiste adres. Mooie winkel, goede service.. mijn product functioneerde niet naar behoren en kon hem direkt om komen ruilen. Top geregeld en kom zeker nog eens terug!

N.D. Pott 18-11-2017 Via de website gekocht

Goede en duidelijke service!

Een 2016 model OLED besteld. Na mail contact met platte tv een mooie aanbieding gekregen voor een 2017 model. Tijdens dit mail contact goed geholpen om een keuze te maken. Nu aan het genieten van de OLED!!

nijman 18-11-2017 Via de website gekocht

zeer rommelige bezorging

De prijs e.d. was prima, maar bij de bezorging ging veel mis: slechte communicatie (heel veel mails/misverstanden/niet doorgegeven), verkeerde dag bezorgd, verkeerde afstandbediening meegenomen, geen afstandbediening bij de tv, geen antwoord op mails en trage nazending van de afst. bediening (nog niet gekregen na een week)

van Middelkoop 18-11-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Aankoop Heos soundbar, perfect geholpen!

Nette mooie "winkel" met goed personeel.
Netjes geholpen door Koen en alle tijd voor mij als klant. Veel modellen op voorraad en mooiste is nog dat alles meteen gedemonstreerd kan worden. Relaxte sfeer en personeel is alles behalve opdringerig! Alles bij elkaar prettig aankopen doen.

Cisco 18-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Advies van een kennis om naar de webshop te gaan kijken, via mail de aankoop geregeld en alleen maar lof, erg vriendelijk en attent, zeer behulpzaam met alle nodige advies die voor mij van toepassing waren, snel geleverd en door medewerker laten plaatsen (tegen kleine vergoeding) ook dat ging heel vlot en professioneel, PlatteTV.nl mijn compliment, ik ben nu de trotser bezitter van een Oled tv
Ik kom zeker de volgende keer terug

noborders 18-11-2017 Via de website gekocht

Er valt leuk te onderhandelen over de prijs, prima

Deze shop gekozen omdat de website erg overzichtig is.
Goede info en specs. over de artikelen.
Er valt te onderhandelen over de prijs.

Heleen 18-11-2017 In de winkel gekocht

Geweldig racestuur voor mooie prijs!

Gisteren bij P**** in de winkel geweest in Doetinchem. We gingen voor een Thrustmaster T150, eerst even gebeld voor de prijs van het stuur, werd superscherp aangeboden! In de winkel snel geholpen door prettige collega, zakelijke en vriendelijke benadering.
Zag nog mooie aanbiedingen voor kwaliteitsreceivers, dit was niet ons laatste bezoek!

Paul 18-11-2017 In de winkel gekocht

Prima afhandeling

Snelle levering met goede prijs! Buitenkansje was niet meer aanwezig maar prima oplossing aangeboden.

Wiljo 18-11-2017 In de winkel gekocht

Klasse service

Goed geholpen. Medewerkers die goed op hoogt zijn van wat ze verkopen. Ooit ook al eens een BBQ gekocht bij platte tv.nl. Dus ik wist al wat voor service ik zou krijgen. Klasse

Djoy 18-11-2017 In de winkel gekocht

Perfect advies!

Ronald heeft ons super geholpen aan onze nieuwe tv.
Er werd geluisterd naar onze wensen en prijscatogorie.
Onze volgende tv gaan wij zeker weer hier halen, al duurt dat nu nog wel een tijd.

Erwin 18-11-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

prima service en mooie deal!

Ik was op zoek naar een goeie deal voor de nieuwste Oled televisie van Philips. Ik kwam op de site van platteTV.nl en had al snel contact via de chat met een medewerker.Die gaf een prima prijs voor onze inruil televisie. Samen met een korting die er al was op dit toestel en een cashback aktie van Philips, nu een zeer scherpe prijs voor de nieuwe Oled. Daarna in de winkel in Utrecht langs gegaan en daar goed advies gekregen over de televisie en wat andere zaken. Televisie gekocht en ook bij de aflevering vriendelijke en behulpzame medewerkers tot aan het inladen in de auto!
Televisie was ook op voorraad, dus konden we meteen mee krijgen.
kortom, alles prima en zeer tevreden.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rob Loozen 18-11-2017 In de winkel gekocht

prima de lux!

De mensen die ons in de winkel hebben geholpen waren behalve zeer vriendelijk ook erg behulpzaam en namen alle tijd voor ons. En dat op zaterdagmiddag. hetzelfde geldt ook voor de installateur. Hij werkte erg zorgvuldig, zijn uitleg was helder en geen moeite was teveel. Prima!

A.Nome 18-11-2017 Via de website gekocht

Goede service, na 2e terugkeer weer een goede deal!

Paar jaar geleden een goede deal gemaakt met een inruil van mijn 40" tv naar een 65".
Vandaag weer een goede deal via de live chat en ze zijn in elk opzicht naar me toegekomen,en ze doen ook echt zolang het mogelijk is in elk opzicht hun best om kortingen en sevice te bieden.
Ik heb een maand overal op het web gezocht naar mijn LG65c7v maar alsnog krijg ik de beste deal.
Ik adviseer iedereen zeker je huiswerk op het web te doen maar dan uiteindelijk met platte tv een deal te maken gezien ook de sevice en tijd die voor je genomen word.
En niet overal kun je je oude tv inruilen,weliswaar moet het ook voor de winkel rendabel zijn maar het is zeker de moeite waard om hier tot je deal te komen.
Succes iedereen en hoop dat platte tv u ook blij kan maken net als mij :-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robbie. 18-11-2017 In de winkel gekocht

Fantastisch geholpen

Wij hebben een Sony bravia kd-65XE8599 met denon home cinema soundbar gekocht bij platte tv.nl in Utrecht. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen en zijn we rustig rond gaan kijken. Toen de verkoper kwam vragen wat we zochten werden wij goed geholpen want wij twijfelden nog tussen 55 inch of 65 inch. De twijfel verdween snel toen de verkoper ons wat voorbeelden liet zien op de afstanden hoe het in onze situatie thuis zal zijn.
De soundbar waren we eigenlijk al over uit dat we een denon home cinema soundbar wouden. Ook hier werd wat over verteld en dat dit met onze wensen een goede aankoop zou zijn.
Daarna werd ons een verzekering aangeboden waar ik toen dacht nee toch niet weer een discussie met een verkoper over een verzekering wel of niet. Maar de keuze was aan ons en de verkoper adviseerde alleen maar en was niet bezig met zijn mening er door te drukken.

Kortom een eerlijk, duidelijk en vakkundig advies heeft ons bij plattet.nl geholpen om voor ons twee topaankopen te doen.

Bedankt!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Fred 18-11-2017 Via de website gekocht

Alle volgens afspraak.

Nette webshop. Eenvoudig te bestellen. Een nette afhandeling. Goede informatiestroom voor levering.

bert 18-11-2017 Via de website gekocht

Prima Service

Heb een racestoel-set gekocht. Alles op voorraad en prima geleverd!
Zeer vriendelijk en behulpszaam personeel!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Petlak 17-11-2017 In de winkel gekocht

Niets op aan te merken

Keurige levering van de tv. Leuk dat de directeur er zelf bij was en zelfs meehielp bij het ophangen en het stofzuigen. Dat getuigt van belangstelling voor je personeel en de klanten.

Josef 17-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige shop en service

Het personeel vind ik accuraat , bedreven en zeer hulpvaardig.
De prijzen zijn zeer scherp, ook de akties zijn aantrekkelijk zoals feestweek en oude tv inruilen wat ook in de prijs scheelt, wat bij andere shops weinig of niet aanwezig is.

Platte TV team ga zo door!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nick Buyckx 17-11-2017 In de winkel gekocht
Breda

Goede uitleg gehad en goede keuze kunnen maken. Top team

mooie winkel, netjes opgebouwd. Verkopers kunnen je ook bijstaan met advies en zijn daar ook eerlijk in. Via website en buren terechtgekomen bij platte tv.nl.

Via chat, mail en telefoon zeer behulpzaam.

Aanrader

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ingrid 17-11-2017 Via de website gekocht

Top service!!!

Snel geleverd en zeer mooi aanbod gehad! Zeer tevreden echt een aanrader zeer goede kwaliteit voor een mooie prijs.

Hans uit Arnhem 17-11-2017 Via de website gekocht

Organisatorisch genoeg te verbeteren

Bestelling en afhandeling daarvan niet goed georganiseerd. Zelf overal achteraan moeten bellen, installatie was niet goed gepland dus geen monteur op afgesproken tijd.
Dit moest dus in de winkel in Arnhem rechtgezet worden, daarna wel goed afgehandeld.
Prijs die we moesten betalen was wel goed.
Uiteindelijk wel tevreden met de HEOS installatie.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Dave44 17-11-2017 Via de website gekocht

Topper de top

Bij plattetv een super aanbieding gevonden,wordt hij per mail nog geüpgrade ook!
Een nieuwer type tv voor dezelfde prijs,dat is pas meedenken.
Bezorging was ook goed binnen 24uur🍻👍.
Kortom zeer tevreden tot nu.

P. Rutten 17-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service en goed meedenkend

We hebben geschreven voor een speciale deal omdat we 2 tv's aan wilden schaffen. Hierop kregen we binnen 2 uur reactie. Helaas geen deal mogelijk vanwege laagste prijs maar wel boden ze ons een extra accessoire aan. Dit was oke voor ons. Bij afhandeling bestelling, een dag later, kregen we een aanbod om de HD ready tv te opgraden naar een fulltime HD van dezelfde serie zonder meerkosten. Dat noemen we nog eens meedenken. 2 dagen later hadden we beide tv' in huis. Een echte 10 dus.

Th. Smolders 17-11-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service !

Bij de vestiging van 'PlatteTV' in Nijmegen heb ik onlangs een kleine 19 inch. tv gekocht. Deze tv had helaas geen korte, duidelijke, eenvoudig te begrijpen papieren handleiding met afbeeldingen/foto's. Deze handleiding was ook niet via internet te downloaden. Voor mij zeer belangrijk ! Terug naar 'PlatteTV' in Nijmegen. Ik word door medewerker xxx geholpen en de situatie uitgelegd. Het liefst wilde ik de tv omruilen voor een merk, die wél een te downloaden zeer goed bruikbare handleiding heeft, in zowel de nederlandse als engelse taal en tevens een papieren versie heeft. Ik had een bepaalde 20 inch. Salora in gedachten.xxxx.aarzelde geen moment nadat ik mijn verhaal had gedaan en de door mij uitgezochte tv werd meteen besteld. De volgende ochtend kon ik de tv ophalen ! Geweldige service !!

Highline 17-11-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede service, leuk geholpen ook!

Via de mogelijkheid om live te chatten, een keuze gemaakt en mijn oude tv ingeruild. Was helemaal geen slechte deal. In de winkel goed geholpen, service level is hoog daar!

Guido Beelen 17-11-2017 Via de website gekocht

Een dikke tien

Wat een geweldige site/winkel onlangs een Sony KD-65A1 gekocht , zowel via de mail als via de chat uitstekend geholpen . De chauffeur belde netjes dat ie er aankwam , en was zeer vriendelijk en had veel verstand van zaken . Ik zal hier heel lang klant blijven , ik persoonlijk denk dat heel veel andere bedrijven van Platte TV nog wat kunnen leren daarom een dikke tien

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerrit Briggeman 17-11-2017 Via de website gekocht

suppppeeer

In 1 woord geweldig geholpen via de chat waarin een betere deal werd aangeboden als ik zelf had kunnen vinden.
tv en beugel netjes geleverd.
We waren toch niet helemaal tevreden met de afmeting van de tv, even een chat gedaan en gelijk geregeld dat er een afspraak wordt gemaakt om de tv om te ruilen voor een grotere maat...
dat is wat je noemt service met een grote S.

wij hebben dat als zeer prettig ervaren vandaar een 10.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

fam. De Jong Nootdorp 17-11-2017 Via de website gekocht

geweldig bedrijf met goede service die doen wat ze beloven

inmiddels hebben wij hier 3 tv,s gekocht. gewoon een prettig meedenkend bedrijf. prettige medewerkers. inruilen oude tv is ook handig. afspraken worden nagekomen. soms wel slecht bereikbaar, zowel per mail als telefonisch. ook handig dat je de artikelen in 1 van de winkels kan zien. gisteren is onze derde tv afgeleverd door Pim van vestiging Breda. alles correct en klantvriendelijk verlopen. top bedrijf!!!! zeer duidelijke website.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fatih 17-11-2017 In de winkel gekocht

Zeer goed

Goedkoop en snelle levering. Dat was fijn. Ook ik de winkel goed geholpen. Naar Nijmegen gereden inpakken en wegwezen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henk 17-11-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijkheid ten top!

prima site waar je met de juiste zoekopdracht alles snel vindt. En als je vragen hebt kun je heel eenvoudig de vraag kwijt in de livechat, waar je bijna direct antwoord krijgt of zelfs advies. Er wordt met je meegedacht. Dit was voor mij een reden om bij Plattetv tot aanschaf van een nieuwe tv over te gaan.
Ook de levering was top, ook al was de bezorger iets later, dit vond ik geen probleem, aangezien ik hierover door hem tijdig werd gebeld dat het 10 minuten later werd. Tevens gaf de bezorger tips betreffende het installeren van de TV.

Frans 17-11-2017 In de winkel gekocht

Super service en vakkennis

Service is geweldig, de ruimte waar de tv,s staan opgesteld is perfect belicht
Er worden geen trucks uitgehaald met speciale effecten
Iedere tv is zoals hij is.
Je krijgt ook nog een leuke prijs voor je tv teug bij
Inruil.
Kortom een betere winkel is er niet.

Eric 17-11-2017 In de winkel gekocht

Perfecte tv winkel. Super service

Ik was opzoek naar een goede soundbar. Ben in verschillende winkels geweest. Bcc, mediamarkt etc... waar naar mijn mening gewoon niemand loopt die weet waar hij het over heeft. Uiteindelijk uitgekomen bij platte.nl . Prachtige winkel. Kundig personeel. Ben jij opzoek naar een tv of een home cinema. Ga zeker bij platte tv langs. Goede prijzen, verkopers die weten waar ze het over hebben. Elke tv die ze verkopen staat gewoon opgesteld met een bankje ervoor zoals thuis in de huiskamer. Geen 80 tv's die manneje mannetje staan. Elke home cinema is aangesloten.

Uiteindelijk Heos denon soundbar gekocht. Super mooi geluid.