PlatteTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Arnhem, Breda, Doesburg, Doetinchem, Eindhoven, Groningen, Naarden, Nijmegen, Utrecht en Zoeterwoude. Onze medewerkers staan online, telefonisch en in de winkels direct voor u klaar om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 7142 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,4

Dennis 24-02-2021

Ik ben erg tevreden over Platte tv. Ik heb tot 2 keer toe mijn aankoop mogen omruilen. En tot 2 keer toe ben ik goed geholpen door *** van de winkel in Amsterdam. Hij heeft de tv (lg oled) netjes aangesloten en de tijd genomen mij alles uit te leggen. Het was duidelijk dat hij plezier heeft in wat hij doet en weet waar hij het over heeft. Voor mij is 3 maal scheepsrecht. Nu sparen voor geluid dat bij het prachtig mooie beeld past en dan meld ik me weer bij Platte TV.

rien glastra 24-02-2021

prima service vriendelijke vakkundig geduldige monteur goed uitgelegd gr rien

Frans van den Broek 24-02-2021

Wordt correct geholpen, snel en goed, hulp bij het plaatsen in de auto, kortom, gewoon goed

Agila 24-02-2021

Via gezellige chat schafte ik op 14 februari 2021 een Philips 58PUS8535 aan. Levering. kortom alles volgens planning op 16 februari 2021. Aansluiten etc. was a piece of cake (fluitje van een cent). De verrassing zat later in het proces. De tv werd mij met korting aangeboden van € 799,00 voor € 749,00. Er werden door de chat medewerker ook nog een aantal praktische aanbiedingen gedaan, o.a. 33 jaar verzekering, hdmi-kabel, reinigingsmiddel, No problem at all. Op donderdag kwam de verrassing. Het toestel kostte toen nog slechts € 649,00. Vanaf dat moment alle chapeau en credits voor PlatteTV want na een korte reactie werd mij verschil van € 100,00 zonder problemen gecompenseerd. Uitstekende blijk van waardering voor uw klanten. Met groet, Hans Veen.

Melchior 24-02-2021

Ik heb voor platte tv gekozen vanwege de lage prijs het de mogelijkheid om mijn bestelling af te halen in een fysieke winkel. Ik hou niet zo van online bestellen.
Ik vind het jammer dat mij niet is verteld dat mijn product na een dag €23 euro goedkoper werd aangeboden.

Dani 24-02-2021

Te gekke klantenservice die goed met je meedenken en graag tot een oplossing willen komen. Bedankt Jim!

Emiel 24-02-2021

Ik ben zeer tevreden en vriendelijk geholpen ,en de bezorger was ook precies en netjes gaf nog advies .

Hans 24-02-2021

Netjes geholpen, en prima service. Zeer tevreden over de TV.

ben alleen niet tevreden over het factuur, je sluit een deal op 13 jan. maar wordt geleverd eind Jan. nu komt het, het factuur staat op 13 jan waardoor je dus letterlijk 2 weken garantie moet missen.

Daarnaast werd mij beloofd dat als er een prijs wijziging zou plaats vinden binnen 1 maand na levering dat ik het verschil terug zou krijgen, ik ben daarom benieuwd of ze zich aan hun woord houden, dat merken we morgen.

Verder enorm tevreden tot op heden over de service dus ik denk dat het goed gaat komen, kom hier zeker terug.
DarkraverX 24-02-2021

Bij deze een kleine toevoeging, platteTV heeft de prijswijziging super opgelost en wat betreft de 2 weken hebben ze een regel toegevoegd op het factuur dat de garantie pas ingaat bij levering.

Ik kan de score niet meer wijzigen maar ik maak er een dikke vette 10 van.

Jeanet 24-02-2021

Na een week wilde mijn moeder ook een tv kopen. Toen bleek de tv die we eerder hadden gekocht goedkoper te zijn geworden. Platte tv deed totaal niet moeilijk we kregen het verschil teruggestort. Super service van platte tv.

Perfecte levering en installatie 24-02-2021

Tijdens de bestelling op de website geen moeilijke vragen gehad, alles was erg duidelijk en eenvoudig te regelen.
Bij de bezorging is ook alles echt perfect verlopen: volgens tijdafspraak, vriendelijke en kundige monteur, televisie keurig opgehangen en vervolgens goede uitleg over de werking. Zeer tevreden hierover 👍

Bregje 23-02-2021

Ondanks dat de winkel gesloten was. Toch op een hele fijne manier een tv gekocht. Met heel veel geduld en expertise geholpen! Voor de toch wel wat veeleisende klant😬🤭

Sophia 23-02-2021

Fijn geholpen door medewerkers van PlatteTV.
Opdringerige manier van extra garantie gaf wel een wat naar gevoel.
Naar gevoel omdat je begint te twijfelen aan de kwaliteit van het product. Moet ik de garantie bijkopen of snijd ik mijzelf anders in de vingers? Het zou mooi zijn als deze "extra garantie" standaard bij het product zit. Een service waar je blij van word en niet wat je doet twijfelen aan de kwaliteit van het product.

Milton 23-02-2021

Gisteren was Installateur xxxx langsgeweest voor het ophangen van mijn Samsung QLED 75Q95T. Als ik het cijfer 11 had mogen geven, dan had ik het zeker gedaan. Hoe blij kan een mens zijn als zo'n vakkundige installateur langs komt voor de montage. De montage verliep snel en soepel en alle stappen werden netjes uitgelegd. Alle vragen werden heel keurig, rustig en begrijpbaar beantwoord. De TV werd vervolgens volledig ingesteld en om een volledige bioscoopeffect te krijgen, heb ik ,na advies van installateur xxxx, ter plekke een soundbar bijgekocht. Installateur xxxx is vervolgens meteen naar de vestiging Naarden gereden om de soundbar op te halen en vervolgens weer terug gereden om de soundbar te installeren. Wat wil je als klant nog meer....
Nogmaals bedankt voor de uitstekende service.
Officiële reactie van PlatteTV 24-02-2021

Beste Milton,

Bedankt voor de 10 (11)! We worden heel blij van het lezen van uw review. U heeft een prachtige keuze gemaakt met de Samsung QLED 75Q95T en door uw keuze voor installatie hangen we deze perfect voor u op. Met een soundbar erbij is het bioscoopeffect inderdaad helemaal compleet. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe thuisbioscoop en hopelijk tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

Naresh 23-02-2021

Volgens afspraak geleverd, goed geholpen door verkoper xxxx. Nette deal voor oude TV.

Tineke 23-02-2021

Erg goed geholpen, eerst bij de koop en vandaag bij de installatie door xxxx. Zeer ervaren installateur met goede adviezen. Nam alle tijd en werkte erg netjes.

Peter 23-02-2021

De winkel heeft een goede keuze. Contact met klantenservice is deskundig en prettig. Goede prijzen ten opzichte van andere webwinkels. Prettige levering en conform de afspraak (dat zie je ook niet overal). Kortom. Aanrader voor mensen die een nieuw apparaat zoeken.

Irma 23-02-2021

Ik ben fantastisch geholpen door uw medewerker. Keurige meneer heel beleefd en snel en nauwkeurig afgehandeld

Paul 22-02-2021

Een paar uur na de bestelling online kon ik de televisie al ophalen in Naarden. De televisie stond klaar en ik werd op een prettige wijze geholpen.

Vincent 22-02-2021

Na een tv ook nu ook een sounbar gekocht. Ook nu weer zeer vriendelijk en professioneel geholpen door (*) en (#). Inruil van mijn oude soundbite was ook mogelijk, hierdoor kon ik voor een zeer nette prijs mijn nieuwe soundbar aanschaffen. Helemaal top, ben dik tevreden.

N.Kulk 22-02-2021

Ik ben super goed geholpen met de keuze van mijn 65Q800T-8K.
De monteur van Platte.tv heeft hem super netjes opgehangen en de kabels weg gewerkt.
Over 2 weekjes koop ik mijn 2de tv hier. Super blij en echt een aanrader.
Officiële reactie van PlatteTV 23-02-2021

Beste N. Kulk,

Mooie keuze heeft u gemaakt met de 65Q800T! Extra fijn dat deze mooi is weggewerkt door één van onze monteurs. Heel veel plezier gewenst van uw prachtige TV en tot over 2 weken :)

Jelske - PlatteTV

Heiko Hol 22-02-2021

Super firma. Bij bestelling bleek het om een verouderde type te gaan die een te lange levertijd zou hebben. Daarvoor hebben ze mij benaderd met een voorstel op een nieuwer model tegen dezelfde prijs. Ze hebben hem daarna zelfs zo scherp geprijsd omdat ie elders iets goedkoper was..

Kan niet anders zeggen dan dat ik me echt geholpen en gematst voel. Nogmaals mijn dank ....

Peter koper 22-02-2021

Installatie is perfect uitgevoerd. Daarnaast nuttige tips voor optimaal gebruik van de tv. Ondersteuning vanuit Amsterdam was dus fantastisch

Peter 22-02-2021

Kon alles goed vinden op de site ( overzichtelijk ).
Kreeg goed advies telefonisch van Amsterdam.
Kon mijn televisie op halen in Amsterdam.
Prima service.
Peter
Een 10

Richard 22-02-2021

Klantvriendelijk geholpen !
Alles was duidelijk en goed uitgelegd , het instaleren van mn Lg Oled65GX bij mij thuis was zeer professioneel gedaan , goeie montage aan de wand , alle kabels aangesloten en tekst en uitleg gegeven omtrent de tv!
Al met al zeer tevreden over het resultaat.

max 22-02-2021

Snelle reactie via de Chat , goede service en uiteindelijke een mooie deal kunnen maken. Ook de bezorg en inruilservice is top, Netjes op tijd , mondkapje op en een keurige bezorger.

Simône Rokker 22-02-2021

Zojuist twee Sonos speakers besteld nadat ik heb gechat met THOREN. Hij heeft me heel goed geholpen en kwam met een voor mij hele goede oplossing ! Pluspunt van deze chat is dat degene ook daadwerkelijk met jou chat en niet zoals bij veel bedrijven je steeds minuten moet wachten voor je weer een reactie krijgt.

Jos Cornelissen 22-02-2021

Na dagen onderzoek naar het type TV dat ik wilde kopen heeft een medewerker mij verrast met een type TV, die ik feitelijk niet beoordeeld heb i.v.m. de prijscategorie. Telefonisch zijn wij toch tot een overeenkomst gekomen voor een Samsung QLED 4K65Q90T (2020) . Deze TV was wel boven budget, maar het beeld is zeker grandioos. Het persoonlijk contact en de aanvullende pixel garantie heeft mij overtuigd een goede service te mogen verwachten. Voor mij is het een hele geruststelling dat er een winkel is met persoonlijk contact die garant staan voor service. In augustus 2020 ook al een TV hier gekocht en ook hier een prima ondersteuning bij de aanvraag van een refund bij Samsung. Platte TV heeft mij overtuigd met deskundigheid en ervaring en zelfs mij kunnen overtuigen om mijn oorspronkelijke keuze te veranderen. Ik kan Platte TV van ganser harte aanbevelen ! Goed werk !

FH 22-02-2021

Online hadden we een televisie besteld die achteraf niet helemaal beviel. Via de algemene chat contact gezocht, terugsturen naar het retouradres en snel het geld weer op de rekening. Omdat ik de nieuwe TV graag wilde afhalen zijn we met team Doetinchem in contact gekomen. Door een goed advies hebben we toen een andere uitgezocht. Ook door Team Doetinchem zijn we online prima geholpen. Zowel via App als mail direct reactie terug. Het is alleen jammer dat je wegens de coronamaatregelen niet helemaal door de winkel kunt lopen. Super service en een goed advies. Blij met de TV.

Rob 22-02-2021

Vanmiddag heb ik hulp gekregen van Thoren via de chat van plattetv.nl. Een fijn en functioneel gesprek. Ook de antwoorden kwamen snel. Plattetv.nl verkoopt ook door kortingen in een dergelijk gesprek aan te bieden. Ik kon me dat nog herinneren van 9 jaar geleden. Morgen krijg ik mijn nieuwe tv. Ik kijk er naar uit.

Daan Beumer 21-02-2021

Top service in de winkel van Doetinchem!

Aardig en enthousiast personeel met veel kennis en ervaring.

En zeker niet te lui om een handje te helpen!

I.W.M. van der Meer 21-02-2021

Erg vriendelijk geholpen en personeel was erg behulpzaam. Ben al eens eerder naar Zoeterwoude geweest en toen ook goed geholpen en dus hier weer naartoe gegaan. Ben blij met mijn platte tv.

Ronald Vervloed 21-02-2021

Zeer goed telefonisch geholpen over de aanschaf van een TV. Ook uitleg gekregen over de ophangbeugel, de medewerker adviseerde mij de juiste en alles werd keurig op de mail bevestigd. Bij het ophalen stond alles klaar inclusief factuur. Echt een aanrader ik ben ook zeer tevreden

Nk 21-02-2021

In deze bijzondere tijd weet men je als klant toch goed te helpen met raad en daad. Erg tevreden kan PTV iedereen aanraden

Ronnie 21-02-2021

Ik had nog wat vragen over de tv die ik wou aanschaffen. En ben op dat moment erg goed geholpen in de chat. Na de diverse zaken te hebben besproken zijn we uitgekomen op een hele mooie keuze van de Samsung the frame 50” niet te groot niet te klein perfect. Ondanks dat de Corona maatregelen en het nog zondag is ook heb ik deze vandaag al in huis. Super.

Jacco 21-02-2021

Hele goede en duidelijke site, een zeer goede service , ik had een wat ouder model besteld en werd geadviseerd en kreeg een optie een iets nieuwer en verbeterd model te bestellen voor de zelfde voorwaarden als het oude model. ziet er verder goed uit alles zeker een aanrader!

Bas uit Helmond 20-02-2021

Een nieuwe televisie. Yes! Maar welke en waar koop je die. Op internet vind je al snel de website waar je die het goedkoopst kan bestellen en thuis laten bezorgen. Die met die glimlach en blauwe bus...Fout!!
Plattetv.nl
Zittend aan een kop koffie heb ik via de website de chat van Plattetv.nl geopend. Ik wist al dat ik een Samsung wilde. Via de chat kreeg ik op al mijn vragen snel en een goed antwoord. En dan laten bezorgen dacht ik. Ik ben best technisch dus dat lukt mij wel. Maar dan denk je toch nog eens goed na. Wat als er iets mis is, zoals een beschadiging of niet compleet?
Dus ik vroeg of er in deze tijd ook installatie en ophangen mogelijk is. En wat kost het dan? Nou, toen werd ik positief verrast. Een totaalprijs die goedkoper is dan die bekende internetreus! En ook nog een omruilgarantie als het niet goed zou zijn. Dat geeft een goed gevoel bij zo’n aankoop.
Ik ben zelf Pietje Precies en nu hoopte ik dat we wel een goede monteur zouden krijgen.
Op de afgesproken installatiedag kwam monteur A. Keurig op tijd met professioneel gereedschap. Hij vertelde ons wat hij ging doen en hing de nieuwe televisie met uiterste precisie op aan de muur. Hij had de positie met ons besproken en nam daar alle tijd voor. Ik werd er gewoon blij van toen ik stond te kijken. Ja zo moet het en zo wilde ik het hebben! Ik beveel Plattetv en monteur A van harte aan als aanbieder van uw nieuwe tv. Een dikke 10.

Niels 20-02-2021

Vandaag na een prettig contact via de chat een soundbar van Samsung gekocht. De doos was iets wat groot dus de medewerker heeft geholpen deze mee naar de auto te dragen, goeie service!!

Marcel 20-02-2021

Een goede TV voor een goede prijs. De TV is opgehangen door P****. Erg tevreden waren we over de goede service, zowel bij de aankoop als bij de installatie. Kundige medewerkers. Een aanrader!

Jolande 20-02-2021

Ik ben een nitwit op technisch gebied. Gelukkig kon ik al mijn vragen zonder schroom stellen aan Thoren, die mij geduldig en lichtvoetig door het proces van een nieuwe televisie kopen heeft geholpen.

Larissa en Marcel Almere 20-02-2021

Danny is een zeer vriendelijke en behulpzame medewerker. Danny had zeer veel geduld en nam uitgebreid de tijd om alles uit te leggen.

Gerrit 20-02-2021

Ondanks dat de winkel in eindhoven wegens corona gesloten is heb ik via de telefoon toch een fijne soundbar gekocht die zeker aan mijn verwachtingen voldoet.
Bedankt verkoper nick voor je goede advies.

mooiplaatje 20-02-2021

Vanwege corona ben ik niet echt in de winkel geweest maar bij de overdracht van de TV bij de winkeldeur werd ik enthousiast en goed geholpen. Ik kreeg ook veel nuttige tips voor het zelf installeren van de TV. Telefonisch vooraf was het contact ook prettig en werden zaken uitgebreid toegelicht.

Hido 20-02-2021

Ik was opzoek naar een nieuwe tv en omdat de winkels gesloten zijn door de corona moest ik online kopen. Wat opzoeking gedaan op het internet en terecht gekomen bij Plattetv.
Dat je een ruil kon doen en ook een mooie deal kon afsluiten heeft bij mij de doorslag gegeven.
Alles via de chat geregeld. Ging heel vlot en alles was heel duidelijk. En ook een vriendelijke operator aan de overkant met heel veel geduld :) waarvoor dank.
Thuis geleverd en de oude tv meegenomen op afgesproken tijdstip.
Als ik toch een minpunt moet zeggen, dan miste ik Paypal bij de betalingsmogelijkheden...
Voor de rest op en top service!

Wim 20-02-2021

Vandaag onze tv ontvangen. **** de bezorger heeft de tv keurig afgeleverd . Leuk en gezellig personeel daar, een aanrader

Theo 19-02-2021

Vaandaag is onze nieuwe tv en versterk geïnstallerd door Alex van Platte TV Eindhoven. Hij heeft de tv keurig opgehangen, alles met elkaar verbonden en nam ruim de tijd om alles uit te leggen. Hier waren wij zelf nooit uitgekomen. De versterker zal alsnog omgeruild worden omdat de uitgang voor de pickup niet naar behoren werkt. Kortom, zeer tevreden over Platte TV en met name over Alex.

Sas 19-02-2021

Klantvriendelijk, meedenkend, goede service en fijn contact om te overleggen en te bezorgen.

Mitch 19-02-2021

Top bedrijf goeie service! Had een tv gekozen waar ik toch niet zo tevreden over was. Kom hem netjes om ruilen. Goed geholpen en altijd scherpste prijs.

Raymond 19-02-2021

Top service. En je kunt er goed handelen over de prijs 👌 Alleen parkeren is lastig.

Germ Jan 19-02-2021

Aanschaf van meerdere Sonos producten. Samen met medewerker meerdere afspraken gemaakt omtrent de koop. Hierbij een persoonlijke aanbieding op maat gekregen

Peter 19-02-2021

Verkoper Aron hielp mij online net zo goed als face to face. Klantvriendelijk, flexibel, grote kennis van zaken en vanuit mijn belang handelend.