PlatteTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5822 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Peter 23-10-2018 In de winkel gekocht

Prima geholpen

Via de telefoon geadviseerd door een medewerker van platte tv om deze lg OLED 65 Inc tv te kopen. Prima in de winkel geholpen.

Nick 23-10-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Geweldige winkel!

Top service! Goed geholpen en dankzij de medewerkers in de winkel een goede keuze kunnen maken! Zeer tevreden!

Wil 23-10-2018 In de winkel gekocht
Eindgoven

Super tevreden

Zeer goede prijs, correcte afspraak, duidelijke uitleg bij aflevering,
Als familie, vrienden of bekende vragen waar ik de tv gekocht heb zal zeer zeker platte tv aanbevelen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wouter 23-10-2018 In de winkel gekocht

Goede service

Makkelijk geholpen en een soundbar gekocht! Tevreden met het resultaat. De verpakkingsdoos was wel beschadigd voor ik m kreeg

Boelens 23-10-2018 In de winkel gekocht
BREDA

Goed advies dat bij mijn wensen past.

Op het advies van de verkoper toch voor de DENON AVR-X1500H gekozen. Deze bleek meer bij mijn wensen te passen dan een versterker van Marantz.
De verkoper heeft echt de tijd genomen om mij zo goed mogelijk te helpen.
En eenmaal thuis na installatie ben ik ook echt blij met de keuze.

Huijbregts 23-10-2018 In de winkel gekocht
Breda

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk geholpen. Zeer fijne tegemoet komen in een buitenkansje.. Via via gehoord van deze shop

Raj 23-10-2018 Via de website gekocht

Bad support

I had a tv in the cart friday night and by the time i purchased it Saturday morning, the tv price was up by 1000€. The customer service was not helpful even after trying to convince them to the best of my capacity!

Officiele reactie van PlatteTV.nl 23-10-2018

Hi Raj,

Thanks for your message!

That doesn't sound well! Could you maybe let me know in which of our items you are interest? You can contact me by mail at orderdesk@plattetv.nl!

Looking forward to hear from you, i will see what i can do for you!

Kind regards,

Tim
PlatteTV.nl

Raymond 22-10-2018 In de winkel gekocht
Doetinchem

Prima service

Goede service, prima advies en vriendelijke reacties naast goede spullen. De uitgezochte speler was er niet meer maar ik kreeg een goed alternatief.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wim 22-10-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Zo koop je graag een TV!

We zijn geholpen door een vriendelijke, correcte jongeman. Hij was deskundig en had humor. Hij luisterde goed en dacht mee. Binnen een half uur hadden we onze keuze gemaakt.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

F Roesink 22-10-2018 In de winkel gekocht
Doesburg

zeer prettige verkoper die ons deskundig heeft geholpen

Prettig geholpen. Zeker een filiaal dat aan te bevelen valt hebben een goede ervaring. Prettig dat er verschillende types te vergelijken zijn

Joep 22-10-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Super bedrijf

Had al eerder een TV bij dit bedrijf gekocht en was toen al onder de indruk van de service en de aanwezige knowhow onder de medewerkers. Nu een Denon soundbar met subwoofer en rear-speakers aangeschaft en opnieuw fantastisch geholpen. Na de uitgebreide uitleg in de winkel was installeren thuis een fluitje van een cent. Super bedrijf!!!

G.N. 22-10-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service.

Super service van Plattetv. beleefd ,vriendelijk ik kan niet anders zeggen! Alles wat gedaan moest worden is ook gedaan en werkt.
Netjes gewerkt opgehangen opgeruimd en dressoir terug gezet, niets werd gehaast gedaan. De Samsung tv is ook een top aankoop kan het echt aanraden mooi beeld en top geluid ! met de SONOS playbar en de One's play1 set. Nu nog sparen voor de Sonos sub. Hartelijke dank voor de goede service .

Leo Serpenti 22-10-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service en heel erg vriendelijk

De presentatie, de vriendelijke en snelle manier van helpen en de prijs als ook de mogelijkheid om de oude tv in te ruilen

Jos 22-10-2018 Via de website gekocht

Goede prijs, maar Beetje slordig.

Via de chat een TV besteld, met wandbeugel en verzekering, met aantrekkelijke korting. Levering zou 5-10 werkdagen duren, dat werd 9, maar zonder de wandbeugel. Die is nagezonden, maar ik kon de TV pas installeren 15 dagen nadat ik deze had besteld.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd

Rudie Heinen 22-10-2018 In de winkel gekocht

Goed advies en goede service!

Mijn moeder (88) had een nieuwe tv nodig, ze keek nog met een 67cm tv met beeldbuis. Op advies van mijn neefje uit Weert, die zelf een tv via internet bij platte tv heeft gekocht en daar goede ervaringen mee heeft, ben ik eens gaan kijken in de winkel in Nijmegen. Na advies van Aron gekozen voor een LG van 49 inch. Deze tv op donderdag gekocht en op vrijdag werd hij al bezorgd! Aansluiten was niet moeilijk en binnen een half uur werkte alles goed. Echter, mijn moeder vond de tv veel te groot! Op zaterdag de winkel gebeld en ik mocht dezelfde dag de tv omruilen voor een kleiner exemplaar van LG 43 inch! Mijn moeder wil de tv nu niet kwijt! Ze is erg tevreden met het beeld van de LG. Platte tv bedankt voor het goede advies en de service van het omruilen.

Harm 22-10-2018 Via de website gekocht

Prima service goed en snel contact via whats app

Ook na de snelle levering had ik nog een aantal vragen die per Whatsapp direkt en kundig beantwoord werden.

Salih 22-10-2018 In de winkel gekocht
AMSTERDAM

TV buying experience

They answered my several questions with patience. The product range was wide. The staff was friendly.

peter 22-10-2018 In de winkel gekocht
amsterdam

weinig woorden veel daden

Uitstekend geholpen! Wist wat ik wilde maar op een plezierige, niet opdringende manier op andere gedachten gebracht. Net geïnstalleerd en ik moet zeggen een verbluffend mooi beeld. Had ik eerder moeten doen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henk en Anita 22-10-2018 Via de website gekocht

PlatteTV doen wat ze beloven.

Aantal spullen waaronder een tv gekocht bij PlatteTV tegen een goede prijs. Ze namen ook keurig de oude tv mee, waar we nog wat geld voor terug kregen.
Alles spullen werden netjes aangeleverd en op tijd. Een volgende keer zouden we zeker hier spullen aanschaffen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Stefan 22-10-2018 Via de website gekocht

Goede deal

Ik bekeek vele modellen en toen ik een keuze had gemaakt werd me de chat een deal voorgesteld door ene xxx. Omdat ik het wat vreemd vond t.o.v. andere aanbieders, dat ze meteen een korting konden voorstellen voor dat model, werd ik enigszins terughoudend. Echter na wat Google werk zag ik dat dit geen ongewone situatie is in de shop dus betaalde ik en hoopte op het beste. Zoals beloofd 3 uur later een mail over de verzending en de volgende dag de TV in huis waar ik ben er zeer tevreden mee ben, maar dat ik meer over de TV zelf natuurlijk.

De shop heeft gek genoeg nog geen mobiele versie, maar ik zou zeggen pak even de laptop erbij en vraag of er een mooie deal mogelijk is!

Ik was ook even in de winkel gaan kijken naar de maat die ik wilde hebben en hoewel ik er door mijn eigen zoekwerk inmiddels meer van wist dan de verkoper was deze zeer behulpzaam door alles te tonen en toen ik zei dat ik het nog even ging bekijken werd me niks opgedrongen. Dat is zeer prettig, ik voelde geen druk om direct daar een keuze te maken. Ik moest vooral nog even op de webshop rondneuzen als ik dat zo graag wilde.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Machielsen 22-10-2018 Via de website gekocht

Goede service en prijs/kwaliteitsverhouding

Smart tv besteld, mijn order was niet meer aanwezig daardoor werd er een betere en andere tv aangeboden voor dezelfde prijs. Prima service en voorstel! Erg tevreden met mijn televisie

Herman 22-10-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Prima gesprek en voorlichting.

Aangenaam gesprek gehad . Prima voorlichting en advies.
De afgesproken levertdatum en -tijd werden precies nagekomen.
Efficiente installatie door sympathieke installateur.

M.aar 22-10-2018 In de winkel gekocht

Goede verkoper

Voordat ik de winkel had bezocht had ik al info ingewonnen via de chat over inruil oude tv deze chat is naar tevredenheid goed en netjes verlopen heb ook de winkel in Arnhem gebeld en mijn verhaal gedaan wat mijn plannen waren bij aankoop. Van een nieuwe tv de verkoper was duidelijk en behulpzaam in mijn keuze daarnaast toen ik later de winkel bezocht in Arnhem herkende de verkoper mijn nog van de telefoon en wist nog een hoop van mijn wensen te vertellen echt goed van hem was mijn eerste indruk daarnaast duidelijke uitleg gehad en goede service van deur tot deur in een woord TOP zal zeker deze info met vrienden delen hoe goed of ge hollen ben verder heel tevreden met mijn tv nu. Gr M. Aar

Hans 22-10-2018 In de winkel gekocht

Voor tweede keer TV gekocht bij Platte TV Doetinchem!

Vijf jaar geleden bij Platte TV in Doetinchem een nieuwe TV gekocht. Nu wilde ik een groter scherm voor een mooiere filmbeleving. Goed aanbod voor inruil vijfjaar oude TV en gewenste nieuwe TV uit voorraad leverbaar maakten een snelle beslissing makkelijk. Een top service van Plaat TV!

Patrick 22-10-2018 In de winkel gekocht

Vakmensen met geduld

Het was druk, maar dit is voor het personeel in Utrecht geen probleem om rustig de tijd voor je te nemen. totaal geen druk, je krijgt alle ruimte om de opties/prijs te bespreken. Super service, hier wordt ik heel vrolijk van. De persoon die mij hielp verstaat zijn vak goed, wist mij veel te vertellen, top! Ik kom zeker terug als er weer een nieuwe tv moet komen.

Henri 22-10-2018 Via de website gekocht

Prima deal

In de chat een goede prijs afgesproken. Daarna een offerte ontvangen en een week later het toestel opgehaald. Prima en soepel proces! Top.

Toon 22-10-2018 In de winkel gekocht
NIJMEGEN

Super geholpen..

Ik heb TV telefonisch besteld bij winkel in Nijmegen waar ik uiterst vriendelijk en deskundig te woord werd gestaan.
TV kon ik met 1 dag ophalen ....Ik ben zeer tevreden!

Ruud 22-10-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Prima service en scherpe prijs!

De prijs en service zijn uitstekend. Daarnaast bestaan en mooie inruilmogelijkheden voor je oude TV wat erg handig is.

Frederik 22-10-2018 In de winkel gekocht

Prima service

In mijn zoektocht naar een nieuwe receiver ben ik naar de winkel in Utrecht geweest. Helaas was het merk waar ik naar op zoek was daar niet op voorraad maar ik kreeg goed advies over een ander merk en ik werd vriendelijk te woord gestaan. Ook qua prijs is PlatteTV een goede plek om naartoe te gaan.

Wel een kleine kanttekening over de online klantenservice (chat en email), hier kreeg ik 2 verschillende antwoorden over de voorraadstatus van een receiver.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Roger 21-10-2018 In de winkel gekocht

Commercieel en sociaal maakt samen geniaal !

Geweldige service zelfs toen ik mijn Digitenne kaartje in de oude tv achterliet belde ze mij nog om hem na te sturen! Top !

Mark 21-10-2018 Via de website gekocht

Voorbeeld voor andere bedrijven!!

Ik werd zeer goed geholpen via de telefoon. Ik zag de door mij gewenste TV elders voordeliger maar men heeft mij uitgelegd hoe dat kan (parallelle import). Daar heb ik in het verleden gedoe mee gehad dus gekozen voor een iets hogere prijs. Kort na het gesprek werd ik terug gebeld met een nog betere aanbieding. Daarvoor ben ik gegaan. Na installeren lukte niet alles (koppelen Sonos Playbar) maar met behulp van het winkelpersoneel lukte het bijna. Zij hebben zelfs op zondag mij een mail gestuurd met de oplossing en alle werkt nu naar behoren.

Twee verbeterpunten:
1.Geef duidelijk aan dat de helpdesk op zondag pas om 12:00 uur bereikbaar is. Er wordt wel opgenomen maar dan verder niets.

2. Zorg voor meer personeel bij de chatafdeling, duurt enorm lang nl. En wanneer men een telefoonnummer geeft van de helpdesk dat is het handig dat men aangeeft wanneer deze bereikbaar is (was dus pas om 12:00 uur).

Verder zeer tevreden. Weinig bedrijven in NL hebben zo'n goede service. Top.

Groet Mark

Jeroen 21-10-2018 In de winkel gekocht
nijmegen

In alle rust advies

goed advies, steeds opnieuw. 3 x langs geweest om te laten adviseren. Hebben kennis van zaken en nemen alle tijd. Ze houden het ook persoonlijk en vriendelijk, zonder pushen

Sterngold 21-10-2018 Via de website gekocht

Amazing product and great service

Very happy with the Philips 903 OLEDTV. Absolute stunner. The service from plattetv.nl was impeccable and always customer centric.

Roy 21-10-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Zeer goed geholpen, scherpe prijzen

Via de klantenservice een aanbod gekregen voor mijn oude televisie. Aan het einde van de dag nog snel ophalen. Ik werd goed geholpen in de winkel zelf en uiteindelijk werd de winkel nog net wat langer opengehouden zodat ik met de auto bij de winkel kon komen om de TV in te laden.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A.B.A. (André) Frek 21-10-2018 In de winkel gekocht
Platte TV Arnhem

Vakkundige service

Prima winkel en zijn keurig en correct geholpen. Wij waren op zoek naar een 75 inch televisie en uiteindelijk hebben wij de vragen van de verkoper beantwoordt. Aan de hand van onze antwoorden heeft de verkoper 3 voorstellen gedaan van verschillende tv’s. Daarna was het alleen nog onderhandelen over de prijs en daar zijn wij zonder problemen uitgekomen en als tevreden klant hebben wij de winkel in Arnhem weer verlaten.

Ron 21-10-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede smervice en prettig en vriendelijk personeel

Bij binnenkomst viel het op dat een wand met allerlei merken tv’s zeer slecht verlicht was. Bij de merkenhoeken was dit veel beter, maar is de uitlichting niet optimaal. Info naast de tv’s is vaak door schittering slecht te lezen. Dit kan veel beter. Na een uurtje de winkel verlaten met een Sony tv voor een goede prijs.

Dirk- Jan Albers 21-10-2018 In de winkel gekocht
Doetinchem

Geweldige service

via internet de shop gevonden, meerdere beoordelingen gelezen. En voor een offerte de shop gebeld. Nette en correcte uitleg gekregen. We zijn naar Doetinchem gereden en daar ons de winkel bekeken. Daar een nette en deskundige uitleg gekregen en een tv gekocht. Op 17-10 is de tv geleverd en gemonteerd door ..... Alles tip top. Duidelijke uitleg en hij hielp ook met de installatie van de rand apparatuur.

Dwayne 21-10-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Geweldige service, ze nemen echt de tijd voor je.

Enkele dagen geleden heb ik een SONOS pakket bij platteTV gekocht. Hiervoor ben ik naar de winkel in Eindhoven gegaan. Hier heb ik een goede uitleg en een geweldige demonstratie gekregen. Ook zijn de verschillen ten opzichte van andere geluidssystemen goed uitgelegd. Nadat ik mijn keuze had gemaakt was er zelfs nog ruimte voor onderhandeling. Iets wat je niet vaak meer meemaakt tegenwoordig.

Kortom een geweldige winkel met scherpe prijzen. Mij gaan ze in ieder geval vaker terugzien.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

C.Mattijssen 21-10-2018 Via de website gekocht

Perfekte service

Ik heb voor platte tv gekozen voor de zeer goede service die dit bedrijf leverd
Na het installeren van mijn nieuwe tv bleek er een foutje in het geluid te zitten
Nou dat was geen probleem voor platte tv en er werd gelijk een nieuwe tv geleverd en geinstalleerd .
Alle lof voor monteur .... van platte tv Breda

Jeroen Mauritz 21-10-2018 In de winkel gekocht

Goede service

Ik ben goed geholpen erg meedenkend en vriendelijk, zeker een aanrader. Mooie winkel! Het is heel erg fijn dat je alle televisies kan zien, want alles hangt aan de muur en is aangesloten.

stefan 21-10-2018 In de winkel gekocht
breda

goede serves

ik was in de winkel in breda hoefde niet lang te wachten en werd keurig geholpen en goed voor gelicht.

Koos Simons 21-10-2018 In de winkel gekocht
Breda

prima service

Hele mooie winkel met een geweldige keus. Wij zijn zeer goed geholpen. Vooraf per email een prettig contact gehad. Het wordt tijd dat deze winkel zich ook in Rotterdam vestigt.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

R. de Bruijn 21-10-2018 In de winkel gekocht
Nijmegen

geweldige service

wij zijn super geholpen door Michael bij platte tv Nijmegen.
goed advies voor aanschaf nieuwe tv (samsung ue50nu7470). De tv werd super netjes geleverd en geïnstalleerd. Helaas was de tv, niet helemaal de goede keuze voor ons, i.v.m. kijkhoek. We zijn terug gegaan naar de winkel, en we hebben de tv omgeruild voor een (samsung QE49Q6f)....Wij werden wéér super geholpen door Michael, de tv werd netjes omgeruild thuis, en weer netjes geïnstalleerd. Wij zijn super blij dat de tv omgeruild werd. Deze keuze is helemaal top....we zijn nu super tevreden met onze nieuwe aankoop....
Platte tv Nijmegen, complimenten en een dikke 10.

mike van empel 21-10-2018 In de winkel gekocht

top service

ik heb plattetv uitgekozen omdat je hier de mogelijkheid hebt om je oude tv in te ruilen. ook omdat ze een extra verzekering hebben mbt pixelgarantie ect

de service was echt goed en er werd echt de tijd genomen om alles door te spreken!

Ben Agterberg 21-10-2018 In de winkel gekocht
Platte TV Doesburg

Geweldige ontvangs en vriendelijk en enhousiast personeel

Ik ben zeer enthousiast over deze winkel (Platte TV Doesburg) en het personeel. Een geweldig ontvangst en een zeer professionele benadering.
Niks was teveel en ze waren erg behulpzaam en enthousiast. Al mijn vragen werden op een professionele en humoristische wijze beantwoord. Ik kan deze winkel zeker aanbevelen

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Japio 21-10-2018 Via de website gekocht

Prima uitleg en keurige aanbieding.

Om de prijs kwaliteit verhouding en snelle levering. Goede website.
Gekocht via contact met mail en chat, snelle reactie prettig communiceren.

Kees Becker 21-10-2018 In de winkel gekocht

Prachtige winkel, prima geholpen

Wat een mooie winkel heeft Platte TV in Utrecht. Goede adviezen in het verkoopgesprek. Aflevering en installatie in Leiden geen enkel probleem en keurig op de afgesproken tijd.

Goed gevoel! 21-10-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven nieuwe filiaal

Duidelijke en gezellige uitleg. Perfecte nazorg!

Goede uitleg gehad in de nieuwe store in Eindhoven. Mooie TV gekocht en perfecte nazorg gehad van de mensen van Platte TV. Daarin bleek duidelijk dat de deskundigheid hoog is. Fijne behandeling en vertrouwd gekocht.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ad toten 21-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Ik vind het een erg leuke winkel heel mooi opgezet wij zijn erg goed geholpen via de live chat ik ben daarom heel erg tevreden

David de Vos 21-10-2018 In de winkel gekocht

Onverwacht

Kwamen kijken voor een tv voor de playstation en gaan de deur uit met een curved samsung demo model voor een zeer mooie prijs incl garantie