PlatteTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 15 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Breda, Den Bosch, Doetinchem, Eindhoven, Groningen, Naarden, Nijmegen, Rotterdam, Utrecht en Zoeterwoude. Onze medewerkers staan online, telefonisch en in de winkels direct voor u klaar om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5991 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Elvis S 18-09-2021
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Bij het zoeken naar de juiste tv van 70 inch werd ik geholpen door medewerker Mikki en zij heeft me enorm goed geholpen. Door de juiste vragen te stellen kon ze me helpen de juiste tv voor ons te vinden. De medewerker Skip kwam onze TV brengen en ophangen. Hij had een half uur van tevoren gebeld om door te geven dat hij eraan kwam. Dit alleen al vond ik een goede eigenschap van Platte tv. Daarnaast knooptte de medewerker makkelijk een gesprek aan, was hij snel en professioneel in het ophangen van de tv en kon hij ook alle resterende vragen die we hadden beantwoorden. De tv hangt en wij hebben er meer plezier van dan we hadden gedacht. Platte tv is el en top winkel en zeker aan te raden.

kees 18-09-2021

super geholpen zowel via app chat en in de winkel, duidelijk uitleg over tv en eventueel extra garantie, werd netjes geholpen om 65inc tv in mijn nissan micra te krijgen. dikke 10 top

Jansen 18-09-2021

We hebben drie Sony tv's online via de chat met Robin gekocht, waarbij we uitstekende advies kregen over de verschillende mogelijkheden van de tv's.
Vervolgens konden we de tv's de zelfde dag nog ophalen bij het filiaal van platte tv in Groningen waar we weer uitstekend zijn geholpen door Lloyd zowel over de garantie mogelijkheden als ook de juiste bekabeling die we nodig zouden zijn om optimaal tv te kijken en te luisteren kregen we de juiste uitleg.
Vervolgens heeft hij ons ook nog netjes geholpen met het inladen van de tv"s.
We zijn zeer te spreken over de service die is verleend.

John 18-09-2021

Ontvangen door een zeer vriendelijke dame die ons gelijk na het uitvragen van de behoeften een kopje koffie aanbood. Daarna geholpen door zeer deskundige jonge man (Kevin) die ons van advies voorzag! De klant staat centraal en en zoals het hoor wordt echt geluisterd naar de klant behoefte.

M. Walters 18-09-2021

In het verleden ook al diverse Samsung televisies aangeschaft en altijd goed geholpen, fijne service en goede aanbiedingen.

herman 18-09-2021

mooie uitstraling. best vrij chique look in vergelijk met Mediamarkt, BCC en andere winkels. ik heb plezierige ervaring met de verkoper gehad. Voor ik uiteindelijk overging tot koop heb ik deskundige informatie gekregen en de verkoper nam er ruim de tijd voor. Aardige mensen en uitstraling van deskundigheid

Weber 18-09-2021

Goede info. Vriendelijk. Behulpzaam en denken met je mee. Zeker de moeite waard om daar te komen.

Frank 18-09-2021

Top service van vakbekwame mensen, bij binnenkomst netjes een kopje koffie en daarna hebben ze alle tijd voor je om een goede uitleg te geven over hun assortiment. Conclusie zeker een aanrader.

Richard 18-09-2021

Vandaag een Sony TV gekocht. Bij de keuze ben ik goed geïnformeerd door de verkoper. Deze verkoper heeft mij prima uitgelegd welke het beste bij mij past, aangezien ik via de ZiggoGo App de televisie wil gebruiken. Tevens goed het verschil uitgelegd tussen de verschillende type's, hierdoor kon ik een goede keuze maken. Kortom, een tevreden klant!!!

Celik70 18-09-2021

Dit model was bij andere winkels een stuk duurder. Dezelfde televisie voor een stuk minder geld. Top geregeld.

Frits Verbeeten 18-09-2021

Zeer netjes geholpen en antwoord op de technische vragen gekregen verder mee geholpen tv in te laden 🙏

Jan van der Borden 18-09-2021

Het enthousiasme van de medewerker van PlatteTV was hartverwarmend. Had iedereen maar zo'n plezier in zijn werk! Alle tijd voor uitleg in de ruim 2 uur dat hij bezig was onze Frame op te hangen, af te regelen en te installeren. Aanbevelenswaardig ud!

r.lam 18-09-2021

Omdat ik in het verleden zeer naar tevredenheid werd geholpen licht de keuze van een volgende aankoop daarom weer op Platte TV. Functionele winkel met prima voorlichting en klantbenadering.

Hoek 18-09-2021

Wij zijn vriendelijk en vakkundig door de medewerkers van PlatteTV in Rotterdam geholpen en hebben de prachtige receiver gekocht.

B.T 18-09-2021

Keurig ter woord gestaan. Ik heb de juiste info gekregen en zelfs voor een ander (goedkoper) product gekozen op aanraden van de medewerker.
In de toekomst kijk ik zeker eerst hier weer.

Arie 17-09-2021

Groot aanbod en scherpe prijzen. Via mail en in de winkel super goed geholpen en voor een mooie prijs een hele mooie PLATTE 65 inch philips tv aangeschaft :)

Hans 17-09-2021

We zijn in Utrecht geweest bij PlatteTv naar aanleiding van de online chat die PlatteTv heeft. Werd op de chat snel en kundig geholpen.
We werden in Utrecht ontvangen met een kop koffie door een vriendelijke verkoper. We konden eerst rustig door de winkel lopen om te kijken wat er hangt aan tv's (en dat is best veel). Daarna werden we geholpen door de verkoper. Hij vroeg wat onze wensen waren en op basis daarvan hebben we een keuze gemaakt. Je wordt in ieder geval niet opgedrongen naar een bepaalde TV.
De tv is de volgende dag al thuis afgeleverd. En de oude tv konden we inruilen en hebben ook afspraak gemaakt voor het ophalen.
Tot nu toe zeer tevreden en een goede service.

Moniek 17-09-2021

Ruime keuze in de winkel. We zijn heel prettig en deskundig geholpen. De verkoper was heel vriendelijk en heel duidelijk in zijn uitleg.

J.M.Wijnker 17-09-2021

Prima winkel.
Goeie service , we kregen gelijk een kopje koffie .en Max D had ons geholpen ,kwam zeer vriendelijk over en gaf uitstekende service en informatie.

Mariette 17-09-2021

Wordt steeds vriendelijk en zeer zeker goed geholpen...ook snelle levering en bij achteraf nog eventuele vragen geven ze nog steeds de goede service...Het is dan ook inmiddels mijn 3de tv die ik hier kocht...👍dikke duim voor Max en het andere personeel van PlatteTV

Peter 17-09-2021

Vlotte service, nette prijs en duidelijke voorlichting. Ik wist al wat ik wilde kopen maar de winkel zelf ziet er om uit te zoeken ook mooi uit.

Jan B 17-09-2021

Prima geholpen door deskundig personeel. Prima prijs kwaliteit verhouding. Chat functie werkt prima en het volgen van de orderstatus ook goed.

B de Jong 17-09-2021

Goede uitleg en klantgericht er wordt god geluisterd wat jij als klant wil.
wij zijn dan ook al best lang klant van platte tv
Zij zijnj goed in after service. Kortom komen toch steeds weer uit bij platte tv als we audio apparatuur kopen.
Of been nieuwe tv nodig heen.

Prima winkel.

met vriendelijke groet xxxxx

Peter 17-09-2021

We zijn via de chat snel en duidelijk geholpen.
In de winkel zijn ook de voor- en nadelen van diverse merken van de Tv's goed uitgelegd. Het personeel was niet opdringerig, heel fijn! als je een dure keuze moet maken. Deze zaak verkoopt alleen Nederlandse toestellen dat was voor ons een must. Wij hadden pech met een Europees model die na 3,5 jaar stuk ging.

Hans bezuijen 17-09-2021

Wat een goed bedrijf zeg, mooie winkel met mensen die echt verstand van tv’s hebben met een duidelijk advies. We zijn met een prachtige philip tv naar huis gegaan en hebben een goed gevoel overgehouden aan jullie

Ömer Beklevic 17-09-2021

Vandaag in de winkel in Den Bosch geweest op zoek naar een nieuwe TV. Ik twijfelde tussen twee TV’s maar dankzij de enorme hulp van xxx ben ik de winkel uitgelopen met een prachtige Sony Bravia. Professioneel advies maar ook super vriendelijk.
Ik wil jullie hartelijk danken voor jullie tijd en hulp.

Lars van der Wens 17-09-2021

Wederom super geholpen door xxxDuidelijk verhaal je weet precies wat je in huis haald zodra je met xxx hebt gesproken. Dit keer de soundbar hw-q950a van samsung. Mooie aansluiting op de qled die ik vorige jaar heb aangeschaft ook op goed advies van xxxx
Kortom platte tv met verkoper xxis Top!

G.vd.ham 17-09-2021

Mijn schoonvader was op zoek naar een andere televisie en naar wat speurwerk zijn we terrecht gekomen bij platte tv in Nijmegen.
Verkoper xxx heeft ons fantastisch begeleid in het maken van de juiste keuze.
Mijn schoonvader geniet nu al weer een paar dagen van zijn aankoop.
Deze winkel is zeker een aanrader!!

Paul 17-09-2021

Snelle service, goede uitleg en een lekker bakje koffie en vonden ook nog het gezochte artikel in het magazijn.

A.Broekzitter 17-09-2021

De winkel is een prachtig aanbod van mooie tv prima service.de installatie en ophangen ging ook goed, alleen toen ik hem weer aanzette had ik heel erg echo heb dat zelf opgelost, volgende dag had ik geen signaal had de monteur de stekkers er verkeerd ingebracht gelukkig heb ik een schoonzoon die alles weer goed heeft gekregen.Ben teleurgesteld.

Egbert 17-09-2021

Wij hebben de tv gekocht in uw winkel in Rotterdam. Mooie chique winkel en ruim van opzet. Met mooie zit gelegenheid zodat je al zittend naar je aankoop kan kijken net of je thuis op de bank zit. Een fijne rustige jonge verkoper die ons goed alles uitlegde. Toen we besloten wat te doen en welke televisie het zou worden liet de verkoper ons alleen met een heerlijk kop koffie. Dat we in alle rust ons besluit konden nemen zonder rond dartelende verkoper gaf ons de doorslag onze schitterende aankoop bij uw winkel te doen. De televisie is 2 dagen later al door een eigen bezorger vakkundig en rustig geplaatst. Ook daar mijn comlimenten over. Dus ik raad uw winkel platte tv ten zeerste aan. Wij genieten met volle teugen van onze nieuwe aanwinst. Nogmaals hartelijk dank.

A den Hartog 17-09-2021

Super goed en vriendelijk geholpen en verstand van zaken en snelle levering

Caroline 17-09-2021

Klantvriendelijk ontvangen door karim. levering was helaas een dag later dan verwacht maar super goed opgelost door jordy we zijn helemaal tevreden top winkel ziet er ook goed uit. Van ons een 10.

JR 16-09-2021

In de Bredase winkel prima geadviseerd door John. Bezorging binnen een week.
Door Tim perfect aan de wand gemonteerd met Slim fit wallmount, geïnstalleerd en onderhoudsadvies gegeven.

Frans 16-09-2021

Wat een zaak! Helemaal tevreden.
Zelden zo'n vriendelijke verkoper getroffen in een winkel. De bestelde apparatuur werd ook keurig naar onze auto gebracht.
Wij haalden onze apparatuur af in de winkel in Zoeterwoude.

C.Groenenberg 16-09-2021

Wij werden vriendelijk ontvangen en onder het genot van een lekker kopje koffie werd ons uitgelegd hoe de frame-tv en booster werkte, bij dit bedrijf is de klant nog koning, een echte aanrader geen andere woorden voor.

Ben van der Sloot 16-09-2021

Nette prijs, keurig geholpen en goede adviezen gekregen.
Heel tevreden met de televisie 👍

Paul 16-09-2021

Deze winkel is pas een paar weken in Rotterdam en het ziet er keurig uit.
De winkel is goed bereikbaar en de parkeergarage is er boven.
De bekende merken hebben een soort "kamer" waarin de modellen van dat merk gedemonstreerd kunnen worden.
Tijdens mijn "zoektocht" werd ik heel goed geholpen door deskundig personeel.
Ben na eerste bezoek nog een keer teruggeweest en werd weer goed geholpen en vragen die ik had werden goed beantwoord.
Uiteindelijk een LG OLED 55C16LA gekocht.
Nog even wat gemaild over de prijs en ben ermee tevreden.

Dank Sohrab (verkoper) en Tessa (via mail).

Marjolein Groenenberg 16-09-2021

Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door J.W.
Duidelijke uitleg onder het genot van kopje koffie.
Wij zullen PlatteTV zeker aanbevelen !!

Mario 16-09-2021

Laten we beginnen bij het begin. Het begon allemaal bij een defect aan me oude OLED tv wat niet meer gerepareerd kon worden. Deze werd gecrediteerd en moest naar de winkel om een nieuwe tv uit te zoeken, maar ik zal gelijk met de deur in huis vallen ik ben een klant met een uitdaging (LOL). Wat een service en geduld hebben ze in vestiging Zoeterwoude stuk voor stuk zijn jullie vakmannen, en hebben jullie stuk voor stuk goede technische kennis om een goed advies te kunnen geven.

Mijn keuze was in eerste instantie de LG 55C16LA helaas had deze erg last van banding en haperde het beeld erg bij lage resolutie beelden. Ik ben toen in gesprek gegaan met de verkoopadviseur (want deze mensen eerste prioriteit is advies) en zat ik erg te twijfelen tussen de Sony 55A84j en de Philips 55OLED805 door tekst en uitleg adviseerde de verkoper de Sony omdat deze betere specs heeft omdat dit ook om een 2021 model gaat. Helaas beviel het contrast niet zo goed bij streaming diensten zoals Netflix, Prime etc. waar ik het idee had dat de helderheid van dit toestel met factor 1.5 afnam.

Ik nam met de vestiging gelijk contact op en vertelde me over mijn probleem. Dit werd gelijk opgepakt en werd de volgende dag gebeld dit was een fijn gesprek moet ik zeggen. Ik vertelde dat ik eigenlijk spijt had dat ik niet voet bij stuk had gehouden en voor de Philips 55OLED805 was gegaan de verkoper zei gelijk dit gaan we regelen. Ik heb nu me Philips aan de muur hangen en moet zeggen ik ben op dit moment super blij met deze uitkomst.

Ik weet dat dit een 2020 model is en dat deze niet alle game features hebben die hedendaagse modellen wel hebben, maar game toch niet op de tv, maar voor de rest wat een prachtig beeld de kleuren zijn vibrant het beeld loopt soepel en het contrast is super.
Nogmaals mijn dank aan alle medewerkers van Zoeterwoude ik kom zeker weer bij jullie terug ik geef jullie stuk voor stuk een 10.

Platte tv.nl in Zoeterwoude 16-09-2021

Namens mijn zwager bij platte tv terecht gekomen en door Burak geholpen om een Philips TV aan te schaffen ,uitstekende service , prima gehokpen.

Andy 16-09-2021

Op zaterdag met het hondje (eerst even gevraagd of dat mocht) naar de winkel geweest in Breda, daar prima geholpen na een rondgang tussen alle verschillende modellen. Na de keuze gemaakt te hebben nog wat kunnen onderhandelen over de prijs, levering en het ophangen van de tv. De woensdag erna is de tv opgehangen, ingesteld en een uitleg gegeven. Alles was super geregeld, het is mijn 2e TV bij deze winkel en zeker niet de laatste.
Officiële reactie van PlatteTV 17-09-2021

Beste Andy,

Wat leuk dat u wederom voor PlatteTV heeft gekozen, dat waarderen we enorm. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV en hopelijk zien we u ook voor uw volgende aankoop weer terug.

Jelske - PlatteTV

RV 16-09-2021

Vorige week een nieuwe Samsung TV gekocht bij PlatteTV Arnhem. Aanvankelijk wilde ik voor de gewone QLED gaan maar op advies van verkoopster T toch voor een NEO QLED gegaan, deze tv was wat boven budget maar ik werd gewezen op de Samsung cashback actie en icm een korting van PlatteTV heeft het me toch over de streep getrokken om voor de NEO QLED te gaan. Tv geeft schitterend beeld, net weer scherper dan de traditionele QLED. Heel blij met dit goede advies! Tot de volgende keer PlatteTV!

Fred 16-09-2021

Zeer vriendelijke en hulpvaardige afhandeling. Ik ruilde een oude tv in en kocht een nieuwe. De oude werd voor mij uit de auto gehaald en de nieuwe werd ingeladen. Perfecte service.

Jordy en Suraya 16-09-2021

Precies wat je verwacht. Gewoon goede service en gewoon een mooie winkel… zeer scherp geprijsde Samsung gekocht ! Met goede hulp van Timothy die erg kundig was en ons veel kon vertellen over de tv zelf en de garantie.

Erg fijne ervaring gehad!

Marleen 15-09-2021

Erg goed geholpen, super vriendelijk en kundig personeel. Goede en relaxte sfeer in de winkel (Groningen).

P Veldhuizen 15-09-2021

We reden toevallig langs en gingen alleen oriënteren. Door de vriendelijke en vakkundige hulp direct tot aankoop overgegaan.

Michiel 15-09-2021

Top geholpen door ***. En ook in de winkel aardige en behulpzame verkopers. Niet opdringerig en nemen alle tijd voor je.

Edwin 15-09-2021

Afspraak besteld om 2 tv's om te hangen, incl. nieuwe muurbeugel monteren. Monteur (****) belde netjes 1/2 uur vooraf om bezoek aan te kondigen (werd zeer op prijs gesteld) Hij werkt zeer netjes en nauwkeurig, als een professioneel betaamd. Gaf tevens goede tips voor gebruik van goede kabels. Kortom een DIKKE 10!!!!! Chapeau.

Gijs 15-09-2021

Ik had haast maar tegelijkertijd nog onvoldoende scherp wat ik precies wilde. Zowel via de site als in de winkel zelf hebben ze mij perfect geholpen. Ben heel blij met de uiteindelijke keuze en de snelheid van handelen. Ik was niet de makkelijkste klant maar daar ging *** heel goed mee om.