PlatteTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Arnhem, Breda, Doesburg, Doetinchem, Eindhoven, Naarden, Nijmegen, Utrecht en Zoeterwoude. Onze medewerkers staan online, telefonisch en in de winkels direct voor u klaar om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 7875 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,4

Zafer 26-05-2019
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

De shop is zoals platte tv zelf al omschrijft: vriendelijk, klant en service.
Ik ben goed en professioneel geholpen door Plattetv. De medewerkers weten waar ze het over hebben. Als ik hier iets bestel, dan krijg ik een WoW gevoel.

R. Venema 26-05-2019

Goede snelle service aardige mensen altijd te bereiken via mail of chat en goed advies

Jim 26-05-2019

Top winkel!

Makkelijk producten te vinden, gebruiksvriendelijk en goede prijzen.
Ik heb de samsung HW-N850 hier besteld voor de laagste prijs!
Ik raad deze site zeer zeker aan.

Wieters 26-05-2019

Echt geweldig bestel op 23-04-2019 twee sonos play 1 boxen om 16:07 uur en ik heb ze de volgende dag om 11:05 uur in huis en speelde het fantastische geluid om 11: 30 uur ben blij met het super geluid in huis.
Bedankt Platte TV

Jörgen Slobbe 26-05-2019

Wat een mooie winkel, zeer goed geholpen, duidelijke uitleg en een mooie deal gekregen. Ik ben blij!

Henk 26-05-2019

Snel en goed geholpen duidelijke uitleg met scherpe prijzen toch een uitstekende service

arjen 26-05-2019

Ten eerste deskundig geholpen in de winkel en voor een acceptabele prijs TV gekocht. Bij bezorging goed geholpen met de plaatsing door L vorige week. Geplaatst in TV meubel. Alle aansluitingen en instellingen uitgevoerd inclusief instellingen op de KPN/Telfort setup box. TV nu een week in huis en is nog steeds naar wens.

Hans 26-05-2019

Voor Platte TV gekozen i.v.m. de prijsstelling van de aangeschafte soundbar en de goede referenties. De site was duidelijk en de betaling ging eenvoudig. De levering was snel en alles was degelijk verpakt. Kortom zeer tevreden, ook over het geleverde product.

Mitch 26-05-2019

Omdat ik de website heel duidelijk vond ben ik eens bij deze winkel naar binnen gelopen. Hier werd ik heel rustig en uitgebreid geholpen. Er werd mij zelfs de mogelijkheid geboden om het product uitgebreid te testen in de winkel in combinatie met mijn eigen iPhone. Dit vond ik erg prettig.

Harry 26-05-2019

Scherpe prijs en ook nog eens een extra korting door een vakantie deal !
Duidelijke en vlotte communicatie via de chat.
De hele afhandeling gaat dan zó snel en voordat je het in de gaten hebt, is je TV de volgende dag al in huis !
Geweldig tóch!

Lindaheuveling 26-05-2019

Gekocht via de winkel. Erg prettige verkoper. Niks opdringen, alle tijd voor al onze vragen.

Henk 26-05-2019

Prima geholpen, zeer goede informatie. En het klopt allemaal. Ben heel blij met de aankoop bij Platte TV.

Frenk 26-05-2019

Uit nieuwsgierigheid op de knop Vakantie Deals gedrukt, het resultaat, een mooie korting van 300 euro. Ook het contact met de verkoper en de snelle levering waren super. Erg tevreden!

Bram 26-05-2019

We zijn eerst in naarden geweest en dat was al een fijne ervaring maar eenmaal in zoeterwoude ..... Wat een mooie winkel !!! Ruim en overzichtelijk . Afgelopen vrijdag stonden ze met zijn tweeën en moesten we wel even wachten maar doordat ze zo spontaan en vriendelijk waren was het de moeite waard , koffie was ook erg lekker , nu genieten van onze 65inch lg en sonos . Zoeterwoude bedankt !!!!

Karel-Jan 26-05-2019

Goed ingerichte winkel, zeer overzichtelijk. Verschillende zithoekjes waar je de tv's goed kunt testen. Goede en duidelijke uitleg door Luuk. We kregen ook nog wt te drinken aangeboden. Geen discussie over korting. Hij gaf gelijk een prima korting.

Paul Stoop 26-05-2019

Fijne winkel, goed personeel. Fijn geholpen. Prijs kwaliteit verhouding is goed

M.S. 26-05-2019

Zeer groot assortiment en scherpe prijzen, behulpzaam personeel met goede uitleg. Nemen de tijd en zijn niet opdringend.

Scubarobbie 26-05-2019

Ik heb een nieuwe TV gekocht en zou dat een volgende keer weer bij PlatteTV doen:
- website is duidelijk, overzichtelijk, compleet en ik kon alle info vinden die ik nodig had
- ben in 2 verschillende winkels geweest (de vestigingen in Utrecht en Naarden) om advies te vragen en was heel positief verrast over de vriendelijkheid, kennis, de onafhankelijkheid maar vooral de tijd die de medewerkers namen om al mijn vragen te beantwoorden, zaken uit te leggen, dingen te laten, zien, enz. Echt heel erg goed !!! Ik heb uiteindelijk in Naarden de TV gekocht, mede dankzij de hulp van de medewerkers. (en ze hielpen ook nog de TV de wagen in te tillen :-) )
Wat ik vooral fijn vond is dat men ook niet te beroerd is om hun persoonlijke mening te geven (maar pas nadat ik er om vroeg: heel goed). Dat helpt mij enorm.
- de prijs is uitstekend!

lk koop een volgende TV ook weer bij PatteTV !!

Gerard in Almere 26-05-2019

Deze winkel is een prima keus als je een nog goed werkende TV wilt inruilen. Ik wilde upgraden van een drie jaar oude 55 inch OLED naar een 65 inch OLED. Via de chat kreeg ik heel snel een inruil-aanbod, en daarna bezocht ik de winkel in Naarden om het nieuwe toestel dat ik op het oog had nog eens goed te bekijken. Daar kreeg ik prima adviezen van de verkoper, die duidelijk wist waar hij het over had. Levering en ophalen van het oude toestel gingen ook probleemloos.
Ik geef een 9, en geen 10 omdat ik had gehoopt op iets snellere levering; ik moest nu een week wachten.

Paul 26-05-2019

Deze winkel is erg prettig.mensen zijn eerlijk,hebben heel veel verstand van de produkten die er staan.ook informatie gehad over een andere tv
Ga ik zeker bij platte tv halen.waarom geen 10 maar een 9..geen koffie gehad.maar dit ga ik de volgende keer zeker krijgen.

Ben 26-05-2019

Heldere website met een snelle chat!
En een prachtige tv voor een scherpe prijs

H. Rosendaal 26-05-2019

Prettige begroeting, zeer ruime keuze, alles werkend te zien. Vakkundige uitleg. Mijnkeuze was niet in de winkel voorradig, bestelling meteen geregeld morgen mijn nieuwe tv netjes thuis gebracht. .Aankoop en levering meteen thuis op pc binnen gekregen. Platte tv nijmegen niet duur en prima service, voor een ieder aan te raden !!

H. Rosendaal 26-05-2019

Platte TV Nijmegen, zeer ruime keus, alles werkend te zien of te horen .Vakkundig en vooral niet te opdringerig personeel. Wat heel belangrijk is Platte TV Heeft alleen de beste merkartikelen tegen de laagste prijs. Ik beveel het een ieder aan!!!

J 25-05-2019

Zonder dat ik het doorhad koos ik een tv model waar de levertijd niet van bekend was. Na het plaatsen van mijn bestelling kreeg ik een mail met daarin de vraag of ik in plaats van dat model niet een nieuwe model wilde voor dezelfde prijs, de doos was echter open geweest. Omdat ik ooit bij een ander winkel een slechte ervaring heb gehad met met een exemplaar die ik zelf niet nieuw kon uitpakken koos ik ervoor niet op dit aanbod in te gaan. Vervolgens deed plattetv mij een aanbod dat ik ook een nieuw exemplaar (nooit uit doos geweest) van dit nieuwe model voor een lagere dan reguliere prijs kon krijgen.
De spiksplinternieuwe tv is vandaag aangekomen en het is echt een superding.

Moeilijk verhaal misschien, komt erop neer dat ik uitermate tevreden klant ben.
Oftewel: dit vond ik echt een hele toffe actie van jullie!!

Francis 25-05-2019

Gelukkig hebben we via internet deze winkel gevonden in Breda. Een verademing zoals je als klant benaderd wordt. Hele fijne ontvangst, niet opdringerig, goede voorlichting en wat voor ons belangrijk was, kon ook verwezenlijkt worden. Namelijk de nieuwe tv ophangen aan het plafond.
De monteur, installateur A, was ook een hele vriendelijke man en ik kreeg overal uitleg over als ik iets vroeg. De plafond beugel is keurig opgehangen naar onze wens en de tv geïnstalleerd.
Wij gaan hier zeker vaker heen als we iets nodig hebben.

L.b.lamme 25-05-2019

Goed geholpen door Jim die ondanks dat het ordersysteem niet werkte mij goed hielp en mij een kop koffie aanbood!

B. van Meel 25-05-2019

Philips OLED tv gekocht. Heel goed geholpen/geadviseerd in Eindhoven door Tijs. We moesten eerst thuis de maat opnemen en hebben de tv daarna online besteld voor een prima prijs. De volgende dag werd hij keurig thuis bezorgd.

Huub Elizen 25-05-2019

Heb geen spijt van deze aankoop van deze lg tv. Vind echter dat informatie betreffende de extra accesoires zoals de magic controle afstandsbediening te wensen overlaat. Had deze er erg graag bij gehad. moet nu extra bij bestellen, had graag , als actie, inclusief gezien. Verder goede klantvriendelijk service

Veerman 25-05-2019

Gebeld met de klantenservice. Eerlijke en duidelijke antwoorden op alle vragen. Goed meegedacht. Mooie prijs met vakantiedeal. Uiteindelijk in overleg besloten het toestel op te halen in de winkel in Eindhoven. Aldaar aangekomen was het toestel al gereserveerd. Werd koffie aangeboden. Leuk team en erg toegankelijk. Uit eigen beweging is er geholpen met inladen van de 65 inch tv. Complimenten voor Eindhoven en de servicemedewerker aan de telefoon.

Emin Kececi 25-05-2019

Het begint met een glimlach. Dat zagen we bij de medewerker. Zijn enthousiasme en hulp is zeker gewaardeerd. Ook telefonisch werden wij goed geholpen! Platte TV bedankt!

Paul 25-05-2019

Voor 1800 uur besteld volgende dag in huis, zou een paar dagen later worden, maar was inderdaad de volgende dag, op een zaterdag zelfs

Bob 25-05-2019

Deskundig geholpen en goeie service. Verkoper nam de tijd en legde de gevraagde informatie goed uit.

Martin 25-05-2019

Mijn familie zijn al een lange tijd klant van PlatteTV, en ik hoorde alleen maar positieve verhalen. Daarom heb ik een TV met een Soundbar gekocht bij Platte TV.
Ik kreeg van de verkoper Michael in Nijmegen, deskundig advies, en niet opdringerig wat belangrijk is. Ik ben tevreden weggegaan met een goede deal. Chapeau

A. Notkamp 25-05-2019

Een mooie en zeer overzichtelijke webwinkel waar alles zeer snel is te Vinden . Verder een zeer snelle en goede levering en snelle vriendelijke chatpersonen. Ik Ben zeer tevreden.

Jamero Dreischor 25-05-2019

Ik werd super goed geholpen in de winkel. Ik was opzoek naar een 32 inch smart tv en ik had al een model in mijn hoofd. Toen ik deze aan de medewerker (ben zijn naam vergeten) liet zien vertelde mij dat dat eigenlijk een oud model was en dat ik beter het nieuwe model kon nemen. Die was helaas wel iets buiten mijn maximum prijs maar hij heeft toch geregeld dat er nog iets van af kon. Helaas was de tv niet beschikbaar in de winkel maar hij heeft er voor bezorgt dat ik hem de volgende dag binnen had. Ik raad platte tv zeker aan familie en vrienden aan

Dat is nou goede klanten service

Rik 25-05-2019

scherpe prijs, vandaag besteld morgen afgeleverd.
Zeer hulpzaam via de chat

Rens 25-05-2019

Heldere communicatie, vriendelijk personeel èn goede prijs met ook nog eens een persoonlijk advies en extraatje

Hans Smeets 25-05-2019

Meer dan uitstekend advies van ....., duidelijk, niet opdringerig, rustig en professioneel!

Gerda bouweriks 25-05-2019

Vonden de service en uitleg zeer goed. Kwamen zelf met goede deal dus top gaat niet alleen om geld te harken

Cornelis 25-05-2019

Het zijn voor ons grote aankopen dus is hulp en goed voorlichting vereist.
De uitleg is prima aankoop en aflevering perfect.
De PLATTE TV is een aanrader

Rob 25-05-2019

Kreeg bij een winkel een zeer scherpe prijs voor de aan te kopen oled TV, alleen deze had hem niet op voorraad, Na een chat sessie kreeg ik uit eindelijk ook die prijs bij PLATTETV.nl een uur later stond ik in het filiaal en heb hem gelijk opgehaald.

Henk, Nijmegen 25-05-2019

Ik ben de afgelopen keren een aantal malen in de winkel geweest en telkens werd ik goed geholpen en van advies voorzien. Totaal niet opdringerig ofzo, als je alleen maar wilt kijken is dat ook ok. Al mijn vragen werden eerlijk beantwoord en de voor en tegens van verschillende toestellen werden aan mij uitgelegd. Daarbij werd zeker niet naar persé het duurste toestel toegepraat, in tegendeel. Gewoon een eerlijk verhaal voor het door jou aangegeven budget met alle plussen en minnen. Ik voel me bij Platte TV gewoon serieus genomen en dat alles in een prima ontspannen sfeer. Dit was de tweede keer dat ik bij hen een toestel kocht en bij gelegenheid zal ik dat zeker wéér doen én ik zou anderen aanraden hetzelfde te doen. Mijn verkoper in Nijmegen was ****, een prima gast!
Officiele reactie van PlatteTV.nl 25-05-2019

Beste Henk,

Wat leuk om te horen dat uw keuze voor Plattetv.nl gevallen is en uw aankoop bij ons gedaan heeft in de winkel.

Wij helpen onze klanten graag aan de hand van de wensen en budget om de beste keuze te maken hierin met het beste advies.

Wij wensen u heel veel plezier van uw aankoop.

Justin
Plattetv.nl

Dylana Fuchs 25-05-2019

Plattetv is een echt 1 top bedrijf. Ik had mijn bestelling op internet geplaatst en ze deden een voorstel ze hadden een betere deal voor mij een nieuwer een mooier tv voor minder geld. Ik had meteen gebeld met Plattetv Eindhoven kreeg de juiste informatie die waarom dat toestel beter was. Er werd netjes verteld over een buitenkansje dat deze of uit de retour komt van de klant i.v.b met te groot of te klein toch niet voldoet aan de eisen van de klant. Of dat de tv ooit gedemonstreerd is uit de verpakking is geweest. Alle spullen en toebehoor zit er gewoon bij met de voorledig garantie van 2 jaar. Voordeel van een Buitenkansje is dat veel geld scheelt met een nieuwe uit de verpakking. Na het goed gesprek kijkte ik tijdens het bellen op de website ik vertelde dat als ik een buitenkansje van van de Philips 49pus8503 maar €138- bij hoef te betalen en had de een vele mooiere tv veel mooier beeld als die ik wilde bestellen maar ook een veel mooier beeld als de deal. Dus zo gezegd zo gedaan ik kreeg een ideal linkje €138 over gemaakt bevestiging per mail verzonden en me artikel zou bezorgd worden. Op de zelfde dag dat ik de bevestiging had gekregen belde Plattetv Eindhoven mij op dat het buitenkansje wat ik besteld had in het magazijn in Eindhoven staat en mocht ik het thuis bezorgd het willen hebben dat de bezorging pas plaats kan vinden in midden eind volgende week. De man vertelde dat als ik de tv op kom halen het morgen ook kan i.v.b hij de de winkel aan het afsluiten was. Dus ik heb besloten om het bij plattetv Eindhoven op te halen eenmaal aangekomen de dag er na en ik vroeg naar de verkoper die ik per telefoon had gesproken hij vroeg nogmaals of ik er zeker van was en op te hoogte was van mijn koop dat was ik zeker dus hij keek alles na en zag dat er geen A-Z SERVICE TOTAALPAKKET - TV. Dit houd in dat je extra garantie bij koopt i.p.v. 2 fabrieksgarantie 3 jaar garantie. Een haal en breng service bij reparatie inclusief demontage / montage / aansluiten en eventueel reparatie op locatie indien mogelijke. Ook vertelde hij me dat pixels bij de fabrieksgarantie gemaakt moesten worden en er eventueel kosten aan zitten. Bij het A-Z SERVICE TOTAALPAKKET - TV heeft voorledig garantie op de pixels voor 3 jaar met indien niet te maken een nieuwe tv. Toen de verkoper mij vertelde dat het voor mijn tv maar €30 kosten heb ik het A-Z SERVICE TOTAALPAKKET - TV er maar meteen bij genomen. Dat even er bij pinnen betaald en toen haalde de verkoper de tv + muurbeugel en hielp ook nog met het laden van de tv in de auto. Natuurlijk heb ik de tv meteen opgehangen en het resultaat is verbluffend. PlatteTv heeft een super kennis op het gebied van TV’s en multimedia systeem’s. Ze weten waar ze mee bezig zijn en zijn scherp met de prijs. De service is uitermate prefect en er word overal met je mee gedacht tot puntje detail ik geef daarom platteTv ook echt een 10 en raad iedereen aan om hier u nieuw Tv, Audio, Multimedia systeem te kopen.

Angelique Slief 25-05-2019

Zeer vriendelijke en correcte bejegening. Jim maakte echt contact met mij, maar zeker ook met mijn twee zoons en deed dat op een positieve, humorvolle en geïnteresseerde wijze.

Ik zou de service en winkel zeker aanbevelen bij anderen

Martinos 25-05-2019

Ik ben al diverse keren bij platte tv in Naarden geweest voor een soundbar,iedere keer werd ik informatief en vriendelijk geholpen
Uiteindelijk geslaagd met een super gave soundbar
Ik zou zeker voor de volgende aankoop weer naar platte tv gaan
( ik ben trouwens ook super vriendelijk geholpen bij platte tv in A'dam)

Hans 25-05-2019

De DEON HEOS geluidscomponenten waar ik naar op zoek was waren allen op voorraad, sterker nog... in een luisterkamer opgesteld en aangesloten. Het was een kwestie van binnenkomen en direct luisteren. Na vakkundig advies te hebben gekregen en een actieprijs te hebben gekregen stond ik binnen een half uur weer buiten maar nu met een grote set dozen. Helemaal tevreden dus.

R. Kouwenhoven 25-05-2019

Ben in Utrecht geweest. Zeer fijn geholpen. Niet te opdringerig en veel verstand van zaken. Heb een goed advies gekregen en heb een mooi toestel uitgezocht. Winkel ziet er ook prima uit. Echt een aanrader!!

Rob 25-05-2019

Tevreden over de prijsonderhandeling maar niet over de levering, bestel een Sonos Soundbar en Base in zwart, krijg echter zwarte soundbar en witte Base. Bel de klantenservice, wordt niet opgenomen, stuur een app- zero antwoord, stuur een mail idem dito. Kortom service totaal niet bereikbaar. Jammer

Rob 25-05-2019

eerlijke en objectieve voorlichting over de, door mij gekozen uitgekozen tv's! Hierdoor ben ik toch van mening veranderd en heb uiteindelijk toch met een goed gevoel kunnen kiezen.

Freek van der Molen 24-05-2019

Erg goede kwaliteit en service om mee te beginnen. Enkel wat ik vervelend vond is dat ik een nieuwe tv bestelde, en me wel bewust was van de buitenkans aanbieding. Deze niet gekozen omdat ik de tv de volgende dag geleverd wou hebben. Dit ging doordat de winkel me hieraan herinnerde niet door. En ging ik hem Zelf ophalen. Verder tevreden tot nu toe.