PlatteTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Arnhem, Breda, Doesburg, Doetinchem, Eindhoven, Groningen, Naarden, Nijmegen, Utrecht en Zoeterwoude. Onze medewerkers staan online, telefonisch en in de winkels direct voor u klaar om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 7317 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,4

Jarno 19-09-2020

Naar ons gevoel zijn wij erg vriendelijk ontvangen. Tijdens het uitzoeken van een nieuwe tv, voorzien van deskundig advies over welke tv aan onze wensen voldoet. Erg nette en verzorgde winkel.

Michael 19-09-2020

Geweldig beleefd en snel geholpen. Duidelijke uitleg en goed geluisterd. Amit was een echte gastheer! En we hebben een top tv!

Robert 19-09-2020

Geen verkoop techniek om duur aan te schaffen en een zeer goede garantie voor 10 euro per jaar.

Dennis 19-09-2020

vandaag 19-09-2020 het besluit genomen om de nieuwe LG oled 65inc te kopen,we werden bij binnenkomst niet gelijk overvallen door het personeel maar konden eerst op het gemak even rond kijken...eenmaal wanneer ik vroeg om wat meer info werd er gelijk een kopje koffie aangeboden echt top :)...en vervolgens kreeg ik te horen wat ik wilde weten over de tv die we hebben gekocht...echt een top winkel, zou er wanneer me andere tv aan toe is,zo weer heen gaan... vriendelijk personeel echt een aanbeveling

Marga 19-09-2020

14 september hebben wij een Samsung QLED 65Q90T gekocht en zijn wij geholpen door T***** in het filiaal Zoeterwoude.
Daarbij heeft hij ons zeer prettig geholpen en goede informatie en kundige uitleg gekregen. Zijn erg content met onze aankoop.

Willem 19-09-2020

Ik geef een 10 omdat ik prima geholpen ben door een medewerker die weet waarover hij het heeft, en meedenkt met de klant.
Ga zo door

Juttertje 19-09-2020

Snel een goede deal met inruil kunnen maken. Levering was op keurig op tijd. Bij uitpakken bleek dat af fabriek een onderdeel van de TV voet ontbrak (TV kon wel worden neergezet). Hier trof Platte TV geen blaam. Maar hierom niet getreurd want na contact met de klantenservice was het bestellen door hen bij Samsung zo gebeurd. Vandaag hebben wij het onderdeel in goede orde ontvangen. Kortom keurig en snel geholpen door aardige medewerkers.

marcel 19-09-2020

ik was gericht op zoek naar een bepaalde tv, deze was niet op voorraad en deze in naarden besteld. alles naar wens en in de beloofde levertijd verlopen.

Bert 19-09-2020

Wij waren op bij binnenkomst de enige klant in de winkel en werden direct geholpen door Rob. Hij gaf ons uitstekend advies over de aan te kopen TV en ook over de extra mogelijkheden bij aankoop. Ook over de juiste versie voor ons kregen wij duidelijk advies en een goede prijsstelling.
Wij zijn dus uiterst tevreden over de winkel Platte TV en over de medewerkers.

Irene 19-09-2020

Goed en eerlijk advies van de medewerkers in de winkel in Groningen. Prima geholpen.

Sh 19-09-2020

Heel vriendelijk, en geduldig. Gaf ook andere alternatieven aan. Luisterend oor. Heb ook lekker met de medewerkers gelachen!

D. de Jong 19-09-2020

Vandaag, 19 september 2020, de vestiging van PLATTE TV ingelopen voor wederom een mogelijke aankoop van een nieuwe televisie. De bestemming voor de televisie is de slaapkamer. Ik schat dat dit de zoveelste keer is dat ik PLATTE TV inloop met als doel een televisie aan te kopen, echter wanneer ik me in de winkel bevind zie ik zoveel mooie modellen en ontvang ik complete informatie omtrent merk/model dat ik vaak aan het einde niet meer weet tot welke aankoop ik moet overgaan.

Vandaag toen ik Youri ontmoette kwam daar verandering in. Hij kwam zeer vriendelijk mijn partner en mij tegemoet met de vraagstelling of hij ons ergens mee van dienst kon zijn. Uiteraard bedacht ik me, maar tot welke aankoop moest ik nu overgaan? Youri bevroeg ons heel correct naar wat wij zochten tegen welk budget. Uiteraard was mijn reactie 55 inch tegen zo'n goedkoop mogelijk prijs. Echter heb ik de persoonlijkheid die wel waarde hecht aan de kwaliteit van het beeld en de verversing. Al snel kwamen we uit op een Samsung QLED of een LG OLED. Na enige conversatie werd me al snel een hoop duidelijk, namelijk dat ik voor kwaliteit wilde gaan en ik dan concessies moest maken inzake de te betalen prijs. Youri deed mij een scherp aanbod voor de LG OLED model 55CX6LA (2020), en je voelt het al, een aanbod dat ik eigenlijk niet kon weigeren. Gezien mijn voorliefde voor de LG OLED was ik voornemens te tossen of ik tot aankoop zou overgaan. Te tossen? Ja, te tossen. Echter was dit het idee van mijn partner. Ze zei: "Waarom tos je niet? Dat doe je toch wel vaker." Ik op zoek in mijn diepe lege broekzakken naar een muntje, echter was deze in geen verte te bekennen. Youri had een oplossing en kwam met een muntje van 50 cent. Deze werd opgeworpen en mijn partner riep: "Munt en dan gaan we tot aankoop over." Zo gezegd zo gedaan. Het muntje werd opgeworpen en je raadt het al: "Munt!" Vervolgens tot aankoop overgegaan en de betaling voldaan. Nu verkeren we in afwachting van het geweldige OLED-scherm. Youri, hartstikke bedankt voor je aangename, correcte en professionele deelname.

En voor zover het nog niet duidelijk is, PLATTE TV Nijmegen rocks! The place to be voor je nieuwe TV!

Mikey 19-09-2020

Wij zijn goed geholpen zowel online als in de winkel. Klantvriendelijk en kunnen goed meedenken. Ik ben een tevreden klant!

Piet en Sandra Sulkers 19-09-2020

Mooie winkel, veel keus in Utrecht. Heerlijke koffie en goed geholpen door ****.
We wisten al wat we wilden hebben en daardoor was het snel beklonken.

Leo 19-09-2020

X, heeft de tv netjes bezorgd en was zeer vriendelijk. De vragen die ik had werden netjes beantwoord. Wij kunnen niks negatiefs bedenken.

Bruno 19-09-2020

Fantastische aankoop

TV gekocht via E-mail contact met zeer snelle response.
Product wat ik wilde hebben was niet voorradig, maar kreeg direct een mooi alternatief aangeboden die duurder was maar toch voor dezelfde prijs kreeg aangeboden.
De prijzen waren al concurrerend vergeleken met de grote ketens.
Afgeleverd op de afgesproken levering dag, keurig geregeld. Aansluitend het A-Z servicepakket erbij genomen en de aankoop was compleet zonder zorgen.
Binnen 15 min. geïnstalleerd.
Ik ben heel tevreden met de aankoop en voldoet volledig aan mijn wensen. Goede support van de verkoper gehad zonder hem gezien en/of gesproken te hebben, alles is per mail verlopen.
Met 4 weken omruilgarantie hebben zij mijn vertrouwen volledig gewonnen.
Ik kan plattetv.nl dan ook met een gerust hart aanbevelen.

Van Der Putten 19-09-2020

Ze maken een hele goede deal. Prijs is dus super! Wat iets beter zou kunnen is dat ze al eerder een overzichtje sturen die je ik kan vullen aan gegeven en hoe je wil betalen enz. Ik heb veel op en neer gemaild en dat had makkelijker gekunt.

Geweldige service 19-09-2020

Wij hadden een TV besteld die achteraf tegen viel. 85 inch pak je niet even in de auto mee om te gaan ruilen.
PlatteTV adviseerde ons op basis van wat we zeiden en stuurde een medewerker om hem om te ruilen. Samen hebben we de eerste ingepakt em de tweede naar binnen gebracht.
Uiterst vriendelijke medewerker, legde alles keurig uit en wij hebben nu een TV die ons wel bevalt.
Bedankt voor de service en het sjouwen JG.
Hans.

Corrie 19-09-2020

Zeer ruime winkel met zeer veel televisies. Personeel zeer vriendelijk geeft goed advies zijn gelukkig niet opdringerig.
Zou deze winkel zeker aanraden.

s.de boer 19-09-2020

Goed advies, vriendelijk,snelle afhandeling,ook bij levering goed geadviseerd

Jooltje 18-09-2020

Vandaag een nieuwe TV gekocht bij platte tv te Nijmegen.
Service is TOP!! Verkopers zijn klantvriendelijk, gastvrij (koffie, thee en watertje aangeboden gekregen), er wordt de tijd voor je genomen en oude tv in kunnen ruilen met een goede waarde. Kortom voor ons een winkel die wij zeker aanraden en waar we zeker terug zullen komen (maar voor nu eerst genieten van deze aankoop hihi).

E.B 18-09-2020

We zijn echt super tevreden en blij met onze nieuwe Philips tv. Wat een kleurkwaliteit !!
Onze positieve ervaring kwam vooral door de vakkundige en goede installateur. Danny heeft erg goed werk verricht, erg professioneel en gaf goed extra advies. Kortom onze volgende tv zullen zeker weer bij Platte TV bestellen.

Hans 18-09-2020

mooie overzichtelijke winkel , aardige verkoper , acceptabele prijs wachten nu op de levering en de aansluiting .

AA 18-09-2020

JG did an excellent job. The TV installation was perfect! He was very polite and took the time to explain everything in detail. Appreciate that he called 30 mins in advance to notify of his arrival. Extremely satisfied with the service offered.

René van Leipum 18-09-2020

Verkoper zie/demonstreerde niets uit zichzelf, hij reageerde alleen kort op vragen van mij. Hij hield niet zelf het gesprek gaande en was weinig enthousiast. Wilde nog allerlei ongevraagde en ongewilde accessoires “aansmeren” en bood niets aan. Jammer, ik had bij diverse recensies zo’n positieve verhalen gelezen over platte tv en haar medewerkers maar degene die mij hielp onderscheidde zich niet.

Noppert 18-09-2020

Ik had daar een tv gekocht op goed advies. Blijkt na 2 dagen toch iets met de tv te zijn. Vond het zelf niet storend maar toch fff vragen. Moest naar de zaak komen en een nieuw tv ophalen, dit mag niet.
Werd mij netjes alles uitgelegd en advies gegeven.
André en Kevin bedankt voor de geweldige tv, die ik nu heb. Superservice en ik ben er vet blij.

Dick56 18-09-2020

Duidelijk uitleg over het product en advies en uiteindelijk een goede prijs gekregen met daarbij het gevoel dat er wordt meegedacht wat voor jou het beste is.

Bert Böning 18-09-2020

Een goede begeleiding en een eerlijk verhaal. De afgesproken prijs was geen issue.
Deskundig advies ook na een telefonisch consult.

Rienk 18-09-2020

Top site die helder en overzichtelijk is. Perfecte match voor mij was het buiten kansje. PlatteTV.nl heeft er voor gezorgd dat het er als nieuw uit zag. Ik zou deze winkel zeker adviseren aan vrienden en aan de lezers van dit bericht. Avonds besteld volgende dag in huis.

peter 18-09-2020

zeer duidelijke winkel, veel modellen aanwezig in alle soorten en maten. De verkoper Rob T heeft ons zeer goed geholpen wilde een tv kopen maar is het gesprek kon hij onze vragen zeer goed en adequaat beantwoorden. Hij heeft het zelfs voor elkaar gekregen om een ander merk te nemen wat beter was dan dat we wilde. Verkoper met lef en humor top klasse

Antoon 18-09-2020

Fijne medewerkers zowel via de chat als in de winkel in Eindhoven. We gaan volgende keer als we iets nodig hebben zeker weer naar Platte tv. Xxxx heeft ons goed geholpen. A

Wilfred Balk 18-09-2020

Goede service.
Scherpe prijzen.
Eerlijk advies.
Er wordt tijd voor je genomen.

Michiel 18-09-2020

Heel erg professioneel geholpen in de winkel in utrecht. Erg klantvriendelijk daar kunnen ze in menig winkel een voorbeeld aan nemen!!!! Ze helpen je je artikel mee naar je auto te tillen, en als het dan toch niet in de auto past, geheel kosteloos de volgende dag laten bezorgen!! Top winkel die ik iedereen aanbeveel!!!

Thomas Maas 18-09-2020

Zeer deskundig en vriendelijk geholpen. Was ook zeker onder de indruk van snelheid en achtneming regels rondom corona.
TV bevalt prima en werkt goed.
Kortom, tot nu toe een 10 waard. Xxxx

Michael van Gool 18-09-2020

heb voor platte tv winkel Breda gekozen omdat ik daar gewoon elke x weer de beste info krijg en goed en professioneel geholpen word in het bijzonder dan ook verkopen Anne
Sonos play 5 gekocht
ben dik tevreden met de sonos play 5

Ja zeker 18-09-2020

Deskundig info. De wil om iets uit te leggen. En helpen met invullen van cashback.
prettig gewinkeld kortom goede zaak.

Joël Nap 18-09-2020

Hele aanbod doorgenomen door verkoper, zocht een tv voor mijn schoonvader van 73. Na een keuze te hebben gemaakt werd mij alsnog een tv geadviseerd die goed en goedkoper was dan mijn eerste keuze, waar gebeurd dit nog( rekening houdend met een de oude man en een pensioen ) schoonvader super tevreden dat hij hierop heeft kunnen besparen, bedankt voor het juiste advies.

Piedra 18-09-2020

Zoals altijd prima service en altijd scherp geprijsd, tot de volgende keer weer!

Frans Winter 18-09-2020

Prettige monteur wij geven hem een 10 helaas kunnen geen plus erbij doen. Goede uitleg en komt goed over vandaar een 10. ga zo door

Ferdi moerkerken 18-09-2020

Ik kom hier al jaren vanuit vlaardingen naar breda... Waarom altijd goede en eerlijke service. Ook al verdienen ze er daardoor minder op... Goeie prijs voor inruil toestel.
En geen gehaaste verkopers maar mensen met geduld en kennis.
Jd bedankt voor de service

Jan van Balkom 18-09-2020

Goed advies gekregen en verkoper weet waar hij het over heeft en heeft mij snel door de enorme keuzes aan tv's geholpen. Binnen 15 min tevreden met de aankoop naar huis. De volgende keer weer terug naar platte tv.

Wheaton Williams 18-09-2020

Jelle is bij ons langs geweest. Enthousiast, vriendelijk en legde alles heel goed uit. We zijn goed geholpen en heeft alles netjes geïnstalleerd. Top service!

Gerrie Tielemans 18-09-2020

Gister geholpen door Thijs, vandaag door Shivan. Beide veel verstand van zaken. Duidelijke uitleg en klantvriendelijk. Goede service. Zal zeker bij andere mensen aanbevelen

Stefan 17-09-2020

Na een klein misverstand perfecte service door klantenservice.
Probleem snel verholpen.Alles naar wens verlopen. Zeeeeer tevreden

Hidde 17-09-2020

Zeer kundig personeel en een objectieve uitleg over de verschillende producten. Heel goed geslaagd met de in mijn ogen geweldige Sony Bravia Oled kwaliteit. Scherp en natuurgetrouw beeld. Zou hier zeker terug komen voor een televisie, bedankt!

Pieter 17-09-2020

Netjes op alles gewezen wat voor ons belangrijk was.
Goede voorlichting en nam tijd voor uitleg en het vergelijken van verschillende opties.
Aangeschaft complete set tv soundbar en beugels
De ervaring was zeer prettig in de winkel in Groningen
Officiële reactie van PlatteTV 18-09-2020

Hallo Pieter,

Bedankt voor het schrijven van uw review. Wat leuk om te horen dat u gekozen heeft voor PlatteTV in Groningen.

Wij wensen u heel veel kijk- en luister plezier toe met uw complete nieuwe thuisbioscoop en zien u in de toekomst graag nog eens terug.

Jelske
PlatteTV

Merijn69 17-09-2020

Top advies. Eerlijk en onafhankelijk. Volgende aankoop gaan we ook hier doen.

Elizabeth 17-09-2020

Ik ben super tevreden over mijn ervaring met plattetv.nl. Vorige week heb ik mijn eerste bestelling geplaatst en de volgende dag keurig geleverd. Via klantenservice daarna nog fijn geholpen. Beloftes worden nagemaakt, en dat kan ik heel erg waarderen.

Dijkstra 17-09-2020

Wij hebben als hulp gebruikt gemaakt van een verkoper , was zeer behulpzaam en gaf ook goede voorlichting over beeldschermen. Iets waarvoor wij eigenlijk niet kwamen ,maar werd door ons zeer gewardeerd . Onze bestelling werd ook vlot afgehandeld . Dank hiervoor .Komen vast wel weer.

Gerk 17-09-2020

Goeie klantenservice en je word er super geholpen door de verkopers ook hun werk natuurlijk maar gewoon super 2de keer dat ik hier ben en ben zekers van plan hier weer te komen eerst soundbar gekocht en nu de tv klanten service gewoon top ga zo door mensen van mij een dikke 10 waard
Officiële reactie van PlatteTV 18-09-2020

Beste Gerk,

Het mag dan ons werk zijn, maar dat doen we natuurlijk wel graag zo goed mogelijk! Daarom zijn we blij om te horen dat u onze service zo ervaren heeft, bedankt voor uw review. Heel veel plezier met uw nieuwe TV en tot de volgende keer!

Jelske - PlatteTV