PlatteTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Arnhem, Breda, Doesburg, Doetinchem, Eindhoven, Naarden, Nijmegen, Utrecht en Zoeterwoude. Onze medewerkers staan online, telefonisch en in de winkels direct voor u klaar om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 7949 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,4

Paul Meijer 14-10-2019

Dit is een zeer goede winkel,waar je zowel online als in de winkel kunt kopen. Zeer vriendelijk personeel, die echt van alle producten alles weten.
Wat ik erg belangrijk vind, is dat je hier korting krijgt op de door alle andere zaken gegeven prijs, dus betaal je hier echt de laagste prijs. Alle bestellingen kun je afhalen of gratis laten bezorgen. Voor mij is dit een TOP zaak.

Dave 14-10-2019

Na een klein marktonderzoek terecht gekomen bij plattetv.nl. Wat ons echt over de streep getrokken heeft is, buiten de deal om, de enthousiaste benadering van het personeel on-line, hun vakkundigheid, de eventuele alternatieven. Echt klantgericht. Afgelopen zaterdag de tv binnen gekregen en deze bleek defect: ook deze klacht werd niet alleen direct opgepakt, maar zelfs op de zondag mailing ontvangen over de vervanging welke deze week nog gaat plaatst vinden. In een paar woorden: topkwaliteit met de klant in de hoofdrol! Bij de volgende aankoop, in welke hoedanigheid ook, zullen we zeker terug komen bij deze topper.

hpj 14-10-2019

goed ontvangen, goed en deskundig geholpen, goede prijs/kwaliteit, service top geregeld.

Leo van Amstel 14-10-2019

Alles perfect geregeld. Aankoop, afspraken, levering.
De klantgerichtheid en klantvriendelijkheid verdienen het beste cijfer!

Klop 14-10-2019

Prima site op internet, besteld en snel geleverd! Wat wil een mens nog meer?

Chris 14-10-2019

Per toeval bij PlatteTV uitgekomen nadat mijn standaard webshop de gewenste TV niet kon leveren. De positieve reviews op internet van andere klanten hebben mij overgehaald, waardoor ik in de winkel ben gaan kijken. De wachttijden in de winkel waren wat lang voor ik werd geholpen, maar de prijs was scherp en de TV was snel leverbaar. Ook erg fijn om de TV even in het echt te kunnen zien voor ik deze bestelde.

Wat mij wel opviel is dat de beste deal die je kan aanvragen een paar tientjes kan verschillen. De prijs die me via de webshop was aangeboden, was lager dan de beste deal die me in de winkel werd aangeboden.

Erik 14-10-2019

Terzakekundige verkopers . Komen met goed advies. Een nadeel nl duurdere tv gekocht dan de bedoeling was. De uitstekende beeldkwaliteit vergoed dat echter ruim.

Wieky 14-10-2019

Goede service vanuit plattetv en zeer klantvriendelijk. Ik heb een aantrekkelijke aanbieding ontvangen. Zeer te vreden met mijn Samsung QE65Q950RBL TV. De levering was snel en tot aan de woonkamer.

Bertram Padmos 14-10-2019

Bij binnenkomst op vriendelijke wijze welkom geheten. Na een paar minuutjes rond gesnuffeld te hebben heeft de verkoper mij benaderd en gevraagd waarmee hij mij van dienst kon zijn.
Na een beetje sparren naar welke opties ik wel of niet op een tv zou willen hebben zijn we tot het juiste model gekomen. Een 50" Philips Ambilight Smart TV voor een prijs waar niemand tegenop kan. Tevens 100% pixel garantie voor de aankomende 3 jaar. De TV was op voorraad en de verkoper heeft ook nog mee geholpen de TV naar de auto te brengen.
Super service voor een super prijs. Voor mij 100% zeker dat ik een volgende aankoop daar ook zou gaan doen en beveel het andere mensen dan ook aan.

Ros 14-10-2019

Op 9 okt contact gehad met plattetv.nl omdat onze sony tv voor de 2de keer kapot was! En ik de reparatie kosten moest voorschieten deze kosten waren best wel hoog bijna €500. Na overleg met beste man via chat kreeg ik een leuke korting op een tv van 239€ ik ben akkoord gegaan met deze korting!
Dag later zit ik achter mijn comp en dankzei cookies (waar iedereen een hekel aan heeft) zag ik in eens dat mijn TV die ik gekocht had maar liefst 160€ goedkoper was dan de dag er voor! Dus mijn korting ging van 239€ naar 79€ en voelde mij goed genaaid! Vrijdag kreeg ik een mail of ik duim omhoog of omlaag zou doen, en de mijn duim ging omlaag omdat ik me echt genaaid voelde!
In het weekend niet op gereageerd vandaag maandag 14-10 eerst mail gestuurd waarbij staat binnen half uur reactie na 2 uur heb ik nogmaals een mail gestuurd met de vraag of ik ook nog wat aan mijn ogen mankeerde omdat er duidelijk stond binnen een half uur geen 2 uur! Eindelijk mail contact Tim vraagt mij hoe ik dit opgelost wil hebben, mijn antwoord is dus dat ik graag wat terug wil zien van de korting die mij belooft is en na een dag al met 160€ verdampt.
Tim komt met een antwoord dat die 50€ tegemoet kan komen, dit is dus het antwoord waar je niet op zit te wachten! Ik vroeg of die mij kon bellen om er via de telefoon er over te hebben was het antwoord nee ik kan vanuit hier niet bellen! Dus zelf maar gebeld, wie ik toen aan de telefoon kreeg geen idee hij stelde zich niet eens voor! En volgends hem kon die helemaal niets voor mij doen! Je begrijpt dat ik alleen maar bozer en bozer werd aan de telefoon! En heb het gesprek beëindigt anders was ik echt gaan vloeken aan de telefoon!
Het gaat bij mij maar om 1 ding en dat is dat ik niet eerst word blij gemaakt met leuke korting en dag er na me zo verschrikkelijk genaaid voel en na het kopen uitgelachen ik bespaar ze de reparatie kosten van bijna 500€ en kreeg dacht ik toen korting van 239€ besparing plattetv.nl van 261€ dus al met al heeft plattetv.nl snel 421€ verdient over de rug van een klant!, En na het schrijven van deze review voel ik me dubbel en dwars genaaid!
Dit was dus voor mij de laatste keer dat ik ook nog maar iets koop van plattetv.nl!

Rik 14-10-2019

Erg goed geholpen. Verkoper had verstand van zaken. Erg blij met de aankoop.
Als verbeter puntje: een andere (eigen) bezorg dienst.
Helaas was de TV niet op voorraad en moest ie nageleverd worden. Post NL had vertraging. Dus had mijn TV pas enkele dagen later. Geen ramp, wel vervelend

Job 14-10-2019

Scherpe prijs en binnen enkele minuten helpt men met het inladen van je nieuwe TV.

Natuurlijk probeert men een grotere TV te verkopen, maar niet hinderlijk.

Oosterwijk 14-10-2019

Super goede service. Wij twijfelden nog wat voor een tv we wilden.
Na een hele duidelijke en uitgebreide uitleg hebben een goede keuze kunnen maken.
Ze nemen alle tijd voor je.
Ook eenmaal thuisgebracht een hele duidelijk uitleg.

K. de Boer 14-10-2019

Tv gekocht in NAARDEN.
Vriendelijk personeel, goede service en een goede deal kunnen maken.

Jeroen 14-10-2019

ik ben zeer tevreden met mijn aankoop. ik heb zowel online als in de shop goed advies gekregen. Ook de prijs was zeer scherp!
Ik heb gekozen om het produkt zelf op te halen.

Ger 14-10-2019

De website is helder, praktisch en toegankelijk oftewel: uitermate gebruiksvriendelijk. Service is optimaal klantvriendelijk en klantgericht. Dit was onze eerste (maar zeker niet onze laatste) bestelling; voelde direct al vertrouwd en goed. Snelheid van leveren en de wijze waarop je als klant geïnformeerd wordt over de status van de bestelling is top! Kortom: deze winkel beveel ik iedereen aan!!

van Hal 14-10-2019

Tv snel en prima geleverd, het zoeken op de site was wat lastiger aangezien sommige toestellen niet worden weergegeven.

Janine 14-10-2019

Goede shop en goed advies. Service ook goed, jammer dat pas na 2 weken kon worden geleverd

HankiPanki 13-10-2019

Het product is makkelijk te vinden op de site. Er kan onderhandeld worden over de prijs. Na bestellen wordt de administratie keurig afgewerkt en wordt je op de hoogte gehouden van het bestelproces. Levering de dag erna midden in het aangeboden tijdslot. Samenvattend zeer tevreden en geen opmerkingen om te verbeteren.

Htmderks 13-10-2019

Uitstekende hulp, goede uitleg en een nog betere prijs.
Blij met mijn aankoop bij plattetv.nl
Kom zeker de volgende keer weer terug

Gerrit Riphagen 13-10-2019

Goede afspraken en worden nagekomen. Denken mee met de aankoop. Komen met extra's waar je zelf niet direct aan denkt.

Reinout 13-10-2019

Geweldige service van PlatteTV. Contact voor en na koop de Samsung HW-Q90R sounbar verliep snel en goed. En nog een gratis extra kabel gekregen, kortom; top!

Hans Janssen 13-10-2019

Mooie, duidelijke website, goedkoop, goede en snelle begeleiding. Probleemloze en adequete aftersales. Receiver werd gratis en zonder problemen omgeruild!

ABteA 13-10-2019

Geweldige TV aangeschaft, Snelle levering en prima service. Fijne monteur die alles heeft geïnstalleerd naar wens. ook de inruil van mijn oudere was weer (zoals gewoonlijk) met een prima prijs top.

Jacob 13-10-2019

De service en de klantvriendelijkheid bij de vestiging van Plattetv in Breda is meer dan perfect. Wij hadden een probleem met onze tv van 2,5 jaar oud die buiten de fabrieksgarantie viel, maar bij Plattetv is op een zeer professionele manier meegewerkt aan een oplossing. Het enthousiasme van het team, de adequate manier van communiceren geven je als klant de juiste beleving. Dank ...., ..... en de rest. Ga zo door en wij komen zeker terug!

Peter 13-10-2019

Goede voorlichting en goede prijzen. Betere prijzen dan de concurentie en ook betere service. Aangezien ze een Nederlandse dealer zijn hoef je niet bang te zijn voor grijsimport en garantie problemen. Keuze aan TV's is veel. Een speciaalzaak voor alleen TV's heeft toch meer kennis dan andere zaken die alles er bij doen.

Ad 13-10-2019

Op zoek naar een nieuwe tv. Op bezoek bij PlatteTV in Einhoven heel prettig en deskundig geholpen en geadviseerd bij de keuze. Na een demonstratie van de voor en nadelen van verschillende modellen tevreden met een nieuwe tv naar huis.

Willem 13-10-2019

Ik geef een 6 omdat ik veel heel veel, denk al met al meer dan 15 contact momenten, met ze gehad voordag te aankoop rond was.
Ik werd aan het lijntje gehouden.
Maar het goede is dat ze dat ook onderkend hebben en mij een hele goede korting hebben gegeven.
Anders was het een 1 geworden.
Denk dat het beter is eerlijk te blijven als je iets niet kunt waarmaken / leveren

Henny vdr Schilden 12-10-2019

Wij hebben een Qled TV gekocht inclusief een soundbar. Diverse winkel af geweest en toe kwamen we bij Platte TV terecht. We werden geholpen door Danny en toen ging er een wereld voor ons open. Geweldig hoeveel Danny verstand van zaken heeft en vooral zijn uitleg was perfect. Wij, mijn vrouw en ik begrepen meteen hoe het werkte. Wij zijn er blij mee en de koffie en de prijs was ook goed. Danny bedankt.

rob boeree 12-10-2019

Mooie winkel, overzichtelijk en personeel met voldoende kennis om te kunnen adviseren. Vooral op de ingeslagen weg doorgaan.

Massimiliano 12-10-2019

4th time I did some purchase at PlatteTV and I've been always satisfied with the products they have sold.

Fast deliver, next day at home!

Michael van Berkel 12-10-2019

De prijzen van Plattetv.nl zijn altijd het laagste. En als je een aantal producten bij hun besteld krijg je daar nog eens extra korting over. Al met al een hele goede zaak en ik bestel zeker nog een keer iets bij hun. In eerste instantie zou ik alles zelf ophalen, maar toen ik aankwam was er nog niks binnen gekomen. Dit was niet hun fout, want ik had zelf niet gebeld of had geen mailtje gehad dat de producten binnen waren. En aangezien ik in de buurt woonde vond ik het ook geen probleem om naar de winkel te komen en je kijkt daar toch wel je ogen uit naar de andere producten die ze hebben staan. Toen in overleg met een medewerker ervoor gekozen om de spullen te laten bezorgen. De verzending was ook tip top in orde. Ze hadden contact op genomen met mij, omdat een product niet bij hun op voorraad was. Ze hadden toen contact gehad met de leverancier en deze zou het product naar hun opsturen, zodat ik het product de volgende dag in huis zou hebben.

Goedemiddag heer van Berkel,

Wat leuk om te horen dat u gekozen heeft voor Plattetv.nl.
Bij aanschaf van meerdere producten kunnen wij altijd kijken naar de mogelijkheid voor een persoonlijke combinatie deal!

Wij bieden zowel de mogelijkheid om te kiezen voor afhalen als gratis bezorging.

U heeft met de set een hele goede keuze gemaakt! Wij wensen u dan ook heel veel plezier van uw prachtige aankoop.

Jamie 12-10-2019

Product was uitverkocht , op woensdagavond besteld , op zaterdag bezorgd , veel sneller dan verwacht. Tv was top verpakt en ze gebruiken een goede bezorgservice.

Lizan 12-10-2019

Wij gaan graag naar deze winkel. Ze hebben de kennis over hun producten. En zeer vriendelijk. En tv was te groot en is de dag daarna netjes en gratis thuis bezorgd. Dus van ons een dikke duim 👍

Jeroen Leeuw 12-10-2019

Na veel alternatieven uiteindelijk besloten Sonos aan te schaffen. Ik had me goed georiënteerd en prijs speelde dus enorm mee. Via de chat van PlatteTV snel een prettige onderhandeling en snel afgerond (Eda: super geholpen!). Wijzigingen qua levering lekker adequaat doorgevoerd. PlatteTV: mijn adres voor beeld en geluid!!

Sonny 12-10-2019

prima service mooie winkel en deskundig personeel. En een goeie deal mogelijk. Kortom een aanrader

Eddie Arnhem 12-10-2019

Heb de LG 55um7400 tv gekocht en zeer tevreden met de uitleg in de winkel. Daar ik last van mijn spieren e.d. heb hebben 'hun' ook alles geinstalleerd en uiteraard ook bezorgd. Zeer blij en hoop er lang van te genieten.

Dirk 12-10-2019

ik heb een HEOS5 gekocht in de winkel. Bon extra via de mail. Prima afhandeling. Speaker werkt ook prima.

Ton 12-10-2019

Zeer goede en klantvriendelijke winkel ook via de chat zijn wij netjes en duidelijk geholpen aflevering van de led televisie was precies zo als er werd verteld en op tijd
ook de tv was heel goede kwaliteit

Martin 12-10-2019

Prima uitleg. En goede installatie. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Bleek bij installatie dat er een betere en ook goedkopere oplossing was met dezelfde kwaliteit. Dat is nog eens klantvriendelijk!
Zeer tevreden!

Naarden 12-10-2019

Alles keurig geregeld en goed uitgelegd. Tevens leuke actie's die duidelijk de mensen naar deze winkel haalt.

Tygo 12-10-2019

Onze zoon wilde een tv kopen van zijn hard gespaarde geld. Het was erg druk maar er kwam wel even iemand naar ons toe om te zeggen dat ze er zo aankwamen. Dan voel je dat je wel gezien bent. Top!

Toen we geholpen werden zeiden we dat onze zoon zijn klant was. Daar ging de verkoper echt heel leuk mee om en behandelde onze zoon dan ook zoals hij met ons om zou gaan.

Wij vinden dit echt een 10 waard!
Dit is nou goed inspelen op een situatie!

Heel erg bedankt daarvoor.

Goedemiddag Tygo,

Wat fijn om te horen dat jullie gekozen hebben voor Plattetv.nl en goed geholpen zijn in onze winkel, dat horen wij graag!

Iedere klant behandelen wij als koning! Daar speelt leeftijd geen rol bij ;)!

Heel veel plezier gewenst van uw aankoop en wij zien u graag nog eens terug.

Jerry 12-10-2019

Na even goochelen naar een gewenst model TV gechat en dat leverde een prima en snel advies op. Tevens goed voorstel gehad, waarna de deal snel rond was. Inclusief mijn wens om het toestel per direct op te kunnen halen. In de shop uitstekend geadviseerd en geholpen.

Art B 12-10-2019

Gekozen voor Platte TV vanwege het ruime assortiment en de scherpe prijs. Ik heb er 2 Sonos One's gekocht omdat ik mijn (2jr) oude Sonos systeem wilde upgraden naar Sonos mét spraakbesturing via Google. Platte TV wilde vanwege het gemak de boxjes wel opsturen maar ik zou toch op Ekkersrijt zijn, dus heb ze even opgehaald. Geen spijt van! Wat een super mooie winkel en wat een keuze. Daarnaast stonden er 3 jongens die ons enthousiast hielpen en adviseerde. Omdat wij de winkel niet echt kende, gaven zij ook een leuke uitleg van het ontstaan en stukje historie. De organisatie bestaat al 53 jaar en uitgelegd, tot hoe zij zo gekomen zijn. Dus slotconclusie, Groot en mooi assortiment, fraaie grote winkel en vriendelijk, behulpzaam personeel! Zeker de moeite van een bezoekje waard.

wilfred 12-10-2019

Rustig ingedeelde winkel met prima overzicht. Meedenken met de klant en het geven van goede adviezen, Prettige sfeer en uitstekende prijs / kwaliteit verhouding

Fred Koningen 12-10-2019

Alles zeer goed geinstalleerd. Komen zelfs eerder op afgesroken tijd. Zeer tevreden.

Slotboom 12-10-2019

Goede service en uitleg. Supersnelle levering. Ook mailverkeer wordt netjes en snel afgewikkeld. Bij andere bedrijven diverse dagen en bij plattetv binnen enkele minuten.

Wil Daane 11-10-2019

Duidelijkheid , Afspraken nakomen en vakkundig advies.
Zeer goede presentatie in de winkel van de apparaten.

toon van nijnatten 11-10-2019

ik heb genoten van jullie shop in breda prachtig daar en mooie tv enzovoort
en zeert goed geholpen daar door het personeel ik zou zeggen gaat zo door en jullie schopen het ver nogmaals ik ben zeer te vreden ook met me smart tv

Goedemiddag heer van Nijnatten,

Wat leuk om te horen dat u tevreden bent over de geleverde service vanuit de winkel Breda.

Heel veel plezier gewenst van uw aankoop.

Ryan M 11-10-2019

Great installation and very knowledgeable. Helped me to understand where to mount the TV and offered to help with every step of the installation. I would highly recommend Platte TV!