PlatteTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Arnhem, Breda, Doesburg, Doetinchem, Eindhoven, Groningen, Naarden, Nijmegen, Utrecht en Zoeterwoude. Onze medewerkers staan online, telefonisch en in de winkels direct voor u klaar om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 6924 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,4

Y Anwari 21-01-2020

Het perfecte advies en een hele mooie deal in winkel Arnhem. Ik heb hier door het juiste advies de juiste TV voor mijn ouders aangeschaft. Voor deskundig en duidelijk advies moet je bij PlatteTV Arnhem zijn.

Ton 21-01-2020

Wij waren op zoek naar een nieuwe TV alle jaren kochten wij onze spullen in Rotterdam of in ons dorp,maar deze winkels hebben helaas hun deuren moeten sluiten.
Gezocht op internet kwam ik in contact met een medewerker van Platte TV uit Breda die ons al heel goed geholpen heeft dus wij naar de winkel en stonden versteld wat een goede service deze zaak heeft.
De medewerker neemt alle tijd om e.e.a. Uit te leggen dus gelijk een mooie tv gekocht heel blij met deze zaak vandaar een 10.

helga 21-01-2020

Goede prijs, vriendelijk geholpen en een scherpe aanbieding gekregen. De Samsung the Frame is een hele mooie aankoop geweest.

Manuela 21-01-2020

Top service, snelle reactie op mijn email en goede prijs! Ze doen wat ze zeggen. Snelle levering. Vandaag bestellen, morgen binnen.

Johan v 21-01-2020

Duidelijke website, snelle levering volgens afspraak. Had tv besteld en kreeg een extra aanbieding die vrijblijvend was, maar wel een goede aanbieding. Had eerst bij een andere website besteld maar was een groot drama, dus dit was perfect geregeld.

D Matse 21-01-2020

De verkoper in de winkel in Arnhem () heeft ons uitstekend geholpen en duidelijk uitleg gegeven.
Hij heeft ons niet opgedrongen en hebben, nadat we even de stad in zijn geweest, de tv toch gekocht bij hem.
Meteen meegenomen vanaf de winkel en thuis in gebruik genomen.

thomas worm 20-01-2020

ik was in de winkel in arnhem en daar kan je alleen maar goede dingen over zeggen
ik heb daar een lg 32lm6300 gekocht met tv beugel, ik werd er fijn geholpen

pluspunten: personeel heel aardig en je wordt ook naar andere winkels gestuurd om te kijken of hij daar goedkoper is

Arjan 20-01-2020

Onze Samsung kreeg last van verticale lijnen in het beeld dus op internet naar diverse oled tv's gekeken. Na lang wikken en wegen zou ik gaan voor een LG. In de winkel bij PlatteTV.nl, onder het genot van een bakje koffie, heb ik me laten voorlichten over diverse merken die oled aanbieden, vervolgens zijn we de diverse merken afgelopen en stilgestaan bij de plus en min punten van de tv waar we bijstonden. Uiteindelijk na een goede en gedegen voorlichting, ging ik naar huis met een Philips 55oled854/12. Tot op heden geen spijt van deze aankoop.

Peter 20-01-2020

Ik had een probleem met een TV die niet meer leverbaar was. Dit is perfect opgelost en daarnaast ook nog eens super snelle levering.

Bram van de Water 20-01-2020

via internet bestelling geplaatst voor een nieuwe tv. Deze stond netjes klaar en voor ons gereserveerd. Prettig geholpen door kundig personeel onder het genot van een heerlijke koffie.
Tot slot een welkome assistentie bij het inladen in de auto

Jacoba Torcque 20-01-2020

Zeer goede kundige medewerkers die klantgericht werkens.De site is gebruikers vriendelijk en de prijzen liggen lager als elders.

Tom 20-01-2020

Duidelijke winkel, gegroepeerd op merk. Erg overzichtelijk. Goede uitleg van de verkoper.

Ral 20-01-2020

Netjes geholpen door xxx in Nijmegen, prijs na even navragen direct omgezet naar een marktconforme aanbieding. Ook 'moeilijke' vragen worden beantwoord en als het geen parate kennis is, wordt daar niet omheen gedraaid, maar ter plekke voor je uitgezocht en onderbouwd. Toestel op voorraad en direct mee naar huis inclusief alle benodigde kabels voor mijn situatie. Ervaring tot aan aankoop is uitstekend, aftercare (nog) niet nodig gehad, dus niet meegenomen in deze beoordeling.

Romanesko- de Haas 20-01-2020

Ik de winkel staat veel toestellen opgesteld en dan is het moeilijk om te kiezen.
Maar ik wist wat ik wilde qua grote en geluid, ondanks dat werd dit toestel uitgebreid in de winkel getest met alle mogelijkheden die er op en aan zitten.

veerman 20-01-2020

Er is veel keus in deze shop, van groot tot klein en voor elk budget.
Goed advies en hulp in de juiste keuze, niet voor verkoop van het duurste model.

zelfs de aankoop werd in onze auto gelegd

Wij komen hier zeker terug!

Peter Roelen 20-01-2020

De informatie die we kregen in Breda was goed. Er was genoeg keus en zeer overzichtelijk. De prijs/kwaliteit verhouding was goed. De aflevering op zaterdag 18 januari was perfect. Luc legde mij alles goed uit en had hierbij ook geduld, zodat voor mij alles duidelijk werd. compliment.

Rayhil 20-01-2020

Ik ben bijzonder tevreden over Platte T te Naarden
Afgelopen weekend naar het filiaal in Naarden geweest.
Daar zijn we eerst zeer goed geinformeerd. uitgebreid uitleg gekregen over Oled and Qled tv's, en verschillende demo's kunnen bekijken.
Daarna aan de hand van onze wensen en budget een uitstekende keuze gemaakt.

Alles onder het genot van een bakkie thee/koffie en geen moment het idee gehad dat me iets opgedrongen werd.

Al met al een hele prettige koop-ervaring

asjoja 20-01-2020

In het verleden bij Coronel mijn TV(s) gekocht en dit met veel plezier, nu hier gekeken en ervaren dat de service er niet op achteruit is gegaan. Het gevoel gekregen dat de medewerkers goed op de hoogte zijn van de producten en mij uiteindelijk naar de juiste TV verwezen. Tot dus ver erg tevreden over de TV en over de manier waarop wij zijn geholpen

Geert 20-01-2020

Ik was aangenaam verrast dat ik na mijn bestelling een aanbod kreeg om de nieuwste versie aan te schaffen voor een luttel bedrag meer. De door mij betaalde prijs was toch al zeer gunstig t.o.v. veel concurrenten. De dag van na de bestelling had ik artikel al in huis. Perfect! Volgende keer weer bij PlatteTV.nl!

Ruben 20-01-2020

via de mail een prima prijs kunnen afspreken voor mijn frame tv. Deze in de winkel in arnhem opgehaald. Door de winkel medewerker is de netjes naar de ingang van de naastliggende parkeer garage gebracht zodat ik niet met de TV naar de 9e etage hoefde te sjouwen. Ook prima tips gekregen over het onderhoud van de tv.

Henri 20-01-2020

Toen we binnen kwamen werden we welkom geheten door de verkoper, na even rond gekeken te hebben hadden we een vraag over het product en werden goed geholpen door deze verkoper. De deal was daarom ook snel geregeld en hebben er nu veel plezier van.

Hazewinkel 20-01-2020

We hebben een aantal weken geleden een Sony OLED TV gekocht. Kleiner dan 55 inch komen die (nog) niet. We hebben ons verzekerd zodat we 4 weken proef konden kijken.
Het beeld was werkelijk fenomenaal en het geluid prachtig, maar het grote scherm overheerste onze woonkamer, dus met enige pijn in het hart hebben we gedownsized.
Het terugbrengen en inruilen van de TV ging zeer soepel, de belofte van no nonsense werd helemaal waargemaakt. Nu dus een Samsung Frame (QLED) van 43 inch, welke ook een schilderij-stand kent. Ook prachtig en helemaal gelukkig.

W Hoogenraad 20-01-2020

de service is heel goed ook aan de telefoon wordt je goed geholpen.
Als je iets wil weten over een produkt dan zoeken ze het gelijk voor je uit.

Peter 20-01-2020

Wij hebben bij de aankoop van een 65" TV een uitstekend en vlot advies gekregen. Ook hebben wij gekozen voor de installatie service van PlatteTV welke ik iedereen kan aanbevelen

Michel 20-01-2020

Top service....beeldscherm was op voorraad. zonder problemen kunnen ophalen. Parkeerplaatsen voldoende. geen verassingen gehad..

C.E 20-01-2020

Zelfs als het druk is een vlotte bediening in de winkel.
Aardig personeel die met je meedenken naar een oplossing en een duidelijke uitleg geven.
Aan de doos om de apparatuur zat geen handvat. Deze hebben ze er met tape voor mij aangemaakt. Kleine moeite, groot plezier!👍🏼

J.W.B.Berends 19-01-2020

Na 12 jaar waren wij toe aan een "vernieuwde" TV. Schoonzoon adviseerde te gaan kijken naar een Samsung, een merk waar hij zelf een grote fan en klant van is.
De warme en gastvrije ontvangst in Utrecht overtrof al onze verwachtingen. Wat een prachtige lokatie, zeer functioneel en ruim gesorteerd ingericht!
Vakkundig en zonder opdringen werden wij door Umut geadviseerd en zijn wij tot koop overgegaan van het type UE55RU7440S.
Conform afspraak heeft bezorging de volgende dag plaatsgevonden.
Samen met schoonzoon is de TV geïnstalleerd en . . . . een nieuwe wereld ging voor ons open!
Erg bedankt voor alles.
Met vriendelijk groet,
Jan en Maria Berends.

Xavier 19-01-2020

We zijn goed geholpen en op alle vragen antwoord gekregen.
De verkoper was erg vriendelijk.

Randy 19-01-2020

Voor de tweede maal een product gekocht bij Platte TV. Eerder een 55" Samsung TV en nu de Denon AVR 1600H receiver. Nu in de winkel geweest vestiging Utrecht, prima geholpen en behulpzaam. Versterker aangesloten en prima product met veel mogelijkheden.

Iman 19-01-2020

Zeer volledig overzicht gekregen over mogelijkheden bij de aankoop van een TV.
De verkoper was zeer vakkundig en alle vragen werden beantwoord. O.b.v. de adviezen van de verkoper hebben we onze keuze aangepast en zijn we nu erg blij met onze aanschaf.

Aad 19-01-2020

Prettig geïnformeerd en geholpen door de vriendelijke en deskundige medewerker. Tot en met aflevering in de auto.
Top!

Riemer 19-01-2020

Vis de e-mail was in eerst instantie niet allesm.b.t. de bestelling goed verlopen; gelukkig is alles verder goed gekomen door de chat op de website.
Daarna apparaat opgehaald in Breda; en daar werd ik hartelijk ontvangen en de verkoper heeft het apparaat in de auto gezet due hoefde niet te tillen en sjouwen. Daarna nog terug in de winkel geweest om een rond te kijken hoe het er verder uit zag; allereerst kreeg ik een lekker koffietje. En kreeg uitleg in de winkel over de verschillende Televisies en andere apparaten. Het was ook rustig in de winkel en konden elkaar goed verstaan en de verkoper die mij heeft ron geleid had veel kennis van de TV's en verschillen daartussen. Hij nam ook de tijd voor uitleg ondanks dat ik niet voor een TV kwam maar alleen na aankoop van een apparaat deze kwam ophalen. Ik kom zeker nog eens terug als ik een TV of ander apparaat nodig heb. De service, de kundige uitleg is prijzenswaardig en heel erg goed. laatste jaren niet meer zo iets meegemaakt.

Asare Worae 19-01-2020

Platte TV heeft me geholpen met kiezen van een surround sound systeem en ik ben erg tevreden over het gekozen product! Daar boven op hebben ze mij ook nog een persoonlijke korting aangeboden.
PlatteTV.nl == Aanrader

Peter 19-01-2020

Toen ik een nieuwe tv ging kopen, dacht ik als eerste aan Coolblue. Na een beetje googelen kwam ik bij PlatteTV terecht. Nadat ik een model had uitgezocht, een Philips 65OLED804, ben ik gaan informeren naar de kortingsdeal. Het contact via de chat verliep snel en persoonlijk en de prijs was zo scherp, dat ik meteen heb besteld.

De volgende dag werd de nieuwe Philips geleverd. Een schitterend toestel, alleen........een beetje groot. Ik had toch liever een maatje kleiner. Meteen maar contact gezocht via de chat en wat ik eigenlijk al hoopte, dit was natuurlijk geen enkel probleem.

Ik vind PlatteTV een sympathiek bedrijf met een uitstekende service, een prima communicatie en scherpe prijzen. Toppers!

E.B 19-01-2020

mooie winkel ,goede atmosfeer ,prima personeel dat je vriendelijk en met kennis van zaken helpt

Harvey 19-01-2020

Ik heb een mooie tv Sony ag9 65inch gekocht bij platte tv in Nijmegen, uitleg was prima/toppie, medewerker weet wat ze verkopen en benaderen je vriendelijk, zeer goed advies op basis van mijn wens.
Gaat zo door

jan 19-01-2020

bij platte tv wordt er naar je geluisterd wat je voor keur is wat je wil hoe groot je woonruimte is voor de juiste en goeie tv en er wordt rekening gehouden met u budget kom er zekers weer terug

Frans 19-01-2020

Online een soundbar besteld met een deal-aanbod van Platte TV waardoor de prijs onder die van concurenten lag. Artikel was direct leverbaar en afgehaald in vestiging Zoeterwoude. Snel en prettig geholpen. Ik vind dit bedrijf een aanrader.

Berghout 18-01-2020

Via live chat frame tv gekocht. Kreeg goede en juiste info over bijpassende dvd/blu-ray speler.Vervolgens een voorstel voor service en garantie voor 3 jaar, daarna een leuk voorstel met korting op het totaalbedrag. Binnen 14vdagen werd de tv en blu-ray speler geleverd en gemonteerd en ingesteld. Alles keurig verlopen. Zeer prettige monteur , die na de installatie ook nog een duidelijke uitleg gaf. Pluspunt was ook nog de aanbieding voor omruilgarantie van 4 weken, waar wij bij nader inzien ook gebruik van gaan maken. We nemen toch een maat groter. Ook dit via live chat geregeld. Binnen een half uur was alles afgehandeld en betaald. Omruilen bleek inderdaad geen enkel probleem. Complimenten daarvoor.

Niels 18-01-2020

Super snelle service, en hele scherpe prijzen. Na advies een mooie Philips Ambilight TV gekozen met een bijpassende soundbar. zeer scherp prijsaanbod gekregen en direct besteld. Week later toch ook nog maar een mooie Vogels beugel erbij besteld!

van der meij 18-01-2020

goede zaak prima geholpen afspraak keurig nagekomen instaleren thuis keurig nagekomen prachtige tv. Top

Herman 18-01-2020

Ik had op de site van PlatteTV een hifi versterker zien staan die ik graag wilde hebben. In de winkel bleek deze niet op voorraad. Daarom geen 10. De verkoper wist me een goed alternatief voor te stellen waardoor ik alsnog tevreden de deur uitging. Prima service, prima prijs / kwaliteit

W.v.d.Berg 18-01-2020

Wij zijn keurig geholpen met alle nodige informatie die wij hadden , wij delen dit met onze fam. en kennissen Gr Willem

P. van den Berge 18-01-2020

Ik ben nog nooit zo goed geholpen in een electronica zaak. En een zeer kundige verkoper (Dennis)

Jeroen 18-01-2020

Zeer aangenaam en ondersteunend geholpen met het omruilen van een niet functionerende Sony TV voor een uitmuntende Panasonic! Daarnaast ook meteen maar een nieuwe Denon versterker aangeschaft, zo is 2020 heel prettig opgestart...

M. Akkermans 18-01-2020

Het is een prettige winkel en goede service, we zijn perfect geholpen door medewerker Jordy M. in Breda

Bergman 18-01-2020

Perfect geholpen door Danny! Hele duidelijke uitleg en goeie vergelijking met verschillende toestellen om tot een juiste keuze te komen. Erg blij mee.

Jolanda 18-01-2020

Ik ben door een collega verwezen naar de winkel Platte TV. Mijn collega had niets teveel gezegd. De winkel is zeer indrukwekkend!! Zoveel soorten TV's heb ik nog nooit gezien. Tot het nieuwste van het nieuwste. Echt geweldig. De timing om geholpen te worden is perfect. Je kunt eerst heerlijk de winkel doorlopen en vervolgens maak je persoonlijk kennis met de adviseur die je gaat helpen. Ik ben geholpen door S***n en al snel was duidelijk dat hij heel deskundig en vriendelijke het gesprek aan ging. De kracht van het advies is dat we heel gericht hebben gekeken naar mijn wensen rondom een TV en het budget wat ik wilde uitgeven. Doordat de adviseur goed luistert naar je behoefte ontvang je ook heel gericht advies. dat voorkomt dat je tijd verliest met kijken naar TV's die niet passen bij je wensen of ver boven budget liggen. Verder heb ik het contact als zeer prettig ervaren en is de gehele aankoop volledig naar wens verlopen. S*** heeft de TV zelfs in de auto gelegd. Bedankt Platte TV en graag tot een volgende keer!!

René 18-01-2020

Correcte en rustige bediening. Goede realistische informatie, geen verkoop praatje. Ben fijn geholpen, de verkoper gaf ook goede info en service bij de onderhandeling. Kan ik aanraden!

Ferry 18-01-2020

Cijfer: 10

Goedendag,
Ik heb deze PLATTETV- winkel uit gekozen omdat het hoog wordt aangeprezen.
Waarom, omdat het klantvriendelijk is en ook dat de winkel bijzonder mooi is ingericht.

Om die gegevens ben ik erg nieuwsgierig geworden en heb eerst een tijdje op de site van PLATTETV- winkel zitten neuzen.
Nou en dat was een aardig tijdje, want ik kwam van de ene in de andere verbazing.

Op een gegeven moment wist ik niet meer welke tv ik moest nemen.

Toen maar een mail gestuurd met de vraag, welk toestel ik zou moeten kiezen (voor mijzelf al een toestel bedacht) maar toch voor de zekerheid informeren.

Uitgelegd dat ik twijfelde tussen toestel 1 en 2 van, de medewerker van de site, vertelde dat toestel 1 goed is en dat toestel 2 ook zeker zo goed is, zijn mening voor mij was toestel 1, en dat was ook mijn gedachte na lang op PLATTETV hun site te hebben zitten neuzen .

Ook met aan 3 zijden ambilight,heel mooi.

En PLATTETV doet ook aan inruil, dus wij konden ook onze gebruikte tv bij hun inleveren.

Dus wij naar de winkel aan de HOGE RIJNDIJK Zoeterwoude.

En het klopte wat menig 1 vertelde, mooie opstelling en later geholpen door verkoper Mathew.

Mijn vrouw en ik waren zeer tevreden met de hulpvaardigheid van de verkoper.

Wij waren dus snel klaar met onze keus en en de volgende dag is de tv netjes afgeleverd.

Dit was onze eerste kennismaking met PLATTETV-winkel, en zijn zeer tevreden hoe mijn vrouw en ik zijn geholpen via mail en ook in de winkel.

Dus ik bedank IVO van de site en MATHEW van de winkel.