PlatteTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 6276 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Patrick 18-12-2018
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Tijdens de bestelling ging er iets niet goed met de betaling, waardoor de order niet behandeld werd. Ik heb vervolgens iemand aangesproken via de chatservice. Direct opgelost en het product klaar gezet voor verzending. Volgende ochtend vroeg al in huis. Scherpe prijs, snelle levering en goede service!

Paula 18-12-2018

De site is duidelijk, maar bovenal de communicatie met Platte tv is uitstekend. De medewerkers denken met je mee, en reageren heel snel op je vragen. De tv de dag erna al geleverd. Dikke pluim.

Stoffels 18-12-2018

De winkelindeling is erg overzichtelijk.
Goed geinformeerd personeel met duidelijk advies.

Rene van de anwb 18-12-2018

Ben in de winkel in eindhoven geweest daar werd ik goed geholpen door de verkoper die mij een duidelijke demo gaf van de heos van denon soundbar gelijk kunnen meenemen want was op voorraad.

Shelagh 18-12-2018

Erg vriendelijk geholpen, op de site stond een tv waarvan de doos al geopend was daarom een aantrekkelijke prijs maar die bleek al uitverkocht, heb toen voor de zelfde prijs een nieuwe gekregen top 👍

Rien Eversdijk 18-12-2018

Ik kende uw bedrijf niet, maar door mijn kleindochter ,die in Breda studeert, werd ik op uw winkel geadtendeerd. De sonos is daar gekocht en na installatie ging er voor mij weer een wereld open. Ik geniet nu weer een stuk beter van muziek. Na een behandeling van een brughoektumor was dit een sterk afgenomen.

Jenny 18-12-2018

We werden keurig via de chat geholpen. Kregen een goed advies die uiteindelijk onze keuze bepaalt heeft. Onze tv was op voorraad. Wij hadden er voor gekozen om hem zelf op te halen. We werden keurig geholpen en de tv werd in de auto gezet. Kortom we zijn heel tevreden over de service en de prijs.

Sandra 18-12-2018

Vriendelijke bediening. Zelfs bij afrekenen nog een correctie op het bedrag van de tv die ze.mochten geven ivm een actie. Tja hadden ze ook niet kunnen doen.
Goede uitleg gehad over de verschillende tv's en nu een heel mooi beeld thuis aan de muur hangen.
Echt helemaal top deze service en vriendelijkheid!!!

Gerard Van Stiphout 18-12-2018 Via de website gekocht

Het personeel in de winkel in Eindhoven was kei vriendelijk heel behulpzaam een heel duidelijk in hun advies ze hadden alle tijd voor ons en ze waren niet opdringerig ook belangrijk top tot slot kei bedankt voor al dat goede advies

Chris 18-12-2018

Deze winkel schrijft Service met een hoofdletter!
We zijn hier naartoe gegaan met een afwachtende houding omdat ik het bedrijf niet kende. Gelukkig was dat niet nodig, bij binnenkomst werden we vriendelijk begroet en ze lieten ons rustig eerst even rond kijken.
We werden daarna vriendelijk te woord gestaan door een verkoper die mijn vragen beantwoordde en alles vakkundig uitlegde.
Na diverse tv's vergeleken te hebben, en ze hebben er veel staan (hangen) van alle merken, hebben we een keuze gemaakt en de tv werd na betaling door hen in onze auto gelegd.
Een mooie deal gemaakt door een heel goed aanbod van de verkoper.
Veel plaats om je auto (gratis) voor de deur te parkeren, wij zijn in Eindhoven geweest.
Dit is een mooi groot filiaal waar alle tv's goed heel overzichtelijk te zien zijn.
Het is voor mij zo'n fijne ervaring dat ik in het vervolg eerst bij hen ga kijken voordat ik iets ga kopen.

Olaf 18-12-2018

Goede service in de winkel. Aardige verkoper er een perfecte tv. Mooi beeld en goed geluid voor de prijs. Ben erg tevreden!

Jan 18-12-2018 Via de website gekocht

We werden goed ontvangen in de winkel, er werd goed naar onze wensen geluisterd. En op grond daarvan een deskundig advies gegeven, zonder vervelende druk erg prettig.

De soundbar HEOS hs2 is een geweldig apparaat wat een geweldige ervaring, na een wat moeizame start, werk alles naar behoren erg blij mee.

Orlando 18-12-2018 Via de website gekocht

Zeer ter zake kundig personeel , meer dan prima aanbod en uitstekende garantie- en after sales service maken een bezoek aan de platte TV winkel zeer de moeite waard. In ons geval gevolgd door de aankoop van een magistrale TV. Hats off.

Antonio 18-12-2018 Via de website gekocht

Ik heb 2 jaar terug een een LG Oled 4k gekocht. Nu is het logo van RTL4 ingebrand. Er kwam een monteur en die constateerde dat het scherm stuk was.
Vervolgens was er heel snel akkoord van LG voor creditering van dit toestel en ik kreeg direct een goed voorstel van Daniël van PlatteTV voor een compleet nieuwe Oled 4K. Als het goed is wordt deze morgen gebrachte en gaat de oude weer retour. Daarmee is het voor mij super afgehandeld, ik ben een blije klant!
Bedankt voor de snelle en correcte service.

platte tv 18-12-2018 Via de website gekocht

Super geholpen . dik tevreden. krijgt op alle vragen goed en duidelijk antwoord.

RoWe 18-12-2018 Via de website gekocht

Na eerst op de website te hebben gekeken de winkel in Arnhem bezocht. Wat een nette winkel! Alles mooi uitgestald, overzichtelijk en ook nog eens goed geprijsd.

Hoewel de naam misschien anders doet vermoeden, is er ook een ruime keuze in audioapparatuur. De Marantz AV-receiver waarvoor ik kwam was inderdaad op voorraad zoals de website aangaf. Dat heb ik helaas ook wel eens anders meegemaakt. De goede uitleg van de verkoper maakt het geheel af.

Kortom een zeer tevreden klant.

Biscuit 18-12-2018 Via de website gekocht

Goede ,duidelijke site. De bediening is goed. Voor ophalen is dit filiaal niet echt optimaal.

Auke74 18-12-2018 Via de website gekocht

Ontzettend goede service. Klantvriendelijk. Verkoper nam de moeiten de aangeschafte tv in de auto te zetten. Daarnaast een hele mooie tv gekocht. Voldoet aan alle verwachtingen.

Hans 18-12-2018 Via de website gekocht

Prima service tot aan de deur.
Een Sony tv gekocht met een zeer goede uitleg van de verkoper.

JJ 18-12-2018 Via de website gekocht

Voor deze winkel gekozen vanwege goede reviews.
Een vraag die ik tevoren online over de aan te schaffen TV stelde ,werd direct beantwoord.
Installatie : op de afgesproken tijd, door installateur ... op correcte, deskundige wijze geholpen met duidelijke uitleg.

Peter 18-12-2018 In de winkel gekocht
Breda

Vriendelijk geholpen

Thuis op de site uitgezocht wat ik zou willen kopen in de winkel (Breda). Goed geholpen, ze nemen de tijd voor je, er wordt meegedacht.
Alleen jammer dat de voorraad op de site niet klopte met de werkelijkheid in de winkel.

Paul 18-12-2018 Via de website gekocht

Goede deal gemaakt met mijn oude tv om deze in te ruilen.
Mooie oled 65 inch terug gekocht.
Netjes opgehangen en goede uitleg.
Mijn dank is groot

Teus 17-12-2018 Via de website gekocht

Ik was op zoek naar een oled tv. Ik kwam bij platte tv.nl terecht. Na wat spit en kijkwerk vond ik een leuke oled voor een schappelijke prijs. Lees ik dat je om de beste prijs moet vragen dus dat heb ik ook gedaan. Nou ik kan alleen maar zeggen dat ik uitstekend ben geholpen!! Prima prijs gekregen en zeer klant vriendelijk geholpen! Mij volgende aankoop zal 100% weer bij de plattetv.nl worden!

Raymond 17-12-2018 Via de website gekocht

de shop is okay , de installateur en installatie is ook prima, maar ze zijn op alle fronten telefonisch en met chat zeer slecht bereikbaar

VandenBerg 17-12-2018 Via de website gekocht

Totaal vriendelijke monteur die keurig overkomt en prima service levert. Netje op tijd en van te voren even bericht dat ze eraan komen. Prima voor elkaar! Het was ook nog eens een service omruil in de garantie periode, dus super tevreden...

Wim 17-12-2018 Via de website gekocht

De verkoopadviseur nam alle tijd om de vele vragen die ik had te beantwoorden. Bovendien wist hij op al mijn vragen, die vaak technisch van aard waren, een antwoord te geven. Toppie!!

Kuperus 17-12-2018 Via de website gekocht

Wat een complete FLUTZAAK!

Met laagste prijsgarantie adverteren maar als je ergens een (veel) lagere prijs vindt, welke gewoon voldoet aan de gestelde voorwaarden krijg je dit als smoes :

PlatteTV
Ik heb het even voor u geïnformeerd, helaas kunnen we de prijs niet matchen of extra korting op geven, sorry

Kuperus
Okay. En wat is de reden daarvan?
Het is een officiele dealer toch?

PlatteTV
Ja maar dit model staat al scherp geprijsd en is het niet meer te verkrijgen, waardoor we met de aantallen die we hebben niet meer korting mogen geven Helaas.

Laagste prijsgarantie tot de deur!
Officiele reactie van PlatteTV.nl 18-12-2018

Beste heer/mevrouw,

Jammer om te horen dat wij u niet de gewenste prijs konden bieden voor het gewenste artikel!

Zou u zo vriendelijk willen zijn mij even te laten weten in welke van onze modellen u interesse heeft? U kunt mij bereiken via orderdesk@plattetv.nl!

Ik zie uw reactie graag tegemoet en help u graag verder!

Tim

H Ringma 17-12-2018 Via de website gekocht

Mooie winkel, duidelijke uitleg , goede en nette bezorging , geen enkele wanklank

Paul Smit 17-12-2018 Via de website gekocht

Zeer deskundig advies, waarbij goed werd geluisterd naar wat belangrijk was voor mij als klant. Met een “nette” inruil werd uiteindelijk het laatste budgettaire hobbeltje ook nog overwonnen. Enige minpuntje was dat op 15/12 niet meer gegarandeerd kon worden dat de tv voor de Kerst bezorgd zou kunnen worden, met als gevolg dat ik zelf opnieuw naar de winkel moest voor het inruilen van de oude en het ophalen van de nieuwe tv.

Marco 17-12-2018 Via de website gekocht

Erg goed en vakkundig geholpen. Had zelf al redelijk wat research gedaan en wat ik niet had kunnen vinden op internet kon de verkoper me haarfijn uitleggen. Fijne benadering dus door verkoper en op een transparante manier tot een goede prijs gekomen. Was geen probleem om er nog even over na te denken en uiteindelijk na rondje meubelboulevard de tv direct meegenomen. Winkel zag er netjes uit en je kan goed de verschillen zien tussen de tv's.

Ans 17-12-2018 Via de website gekocht

Fijn geholpen, goede uitleg gegeven over de mogelijkheden. Klein minpuntje het duurt lang voor dat het geplaatst kon worden dit kwam door de enorme drukte maar dat is wel een goed teken dat er goed verkocht is dat de mensen graag bij Platte TV kopen.

Shillah 17-12-2018 Via de website gekocht

They are quick to deliver, a good customer care. The reaction to the problem is quicker. They always understand what you explain. It has a good service.

Ben 17-12-2018 Via de website gekocht

Vanaf het moment van de eerste contacten met Plattetv.nl verliep alles soepel
Na bezoek aan de site werd mij middels mail en chat een mooi voorstel gedaan. Vriendelijk contact en de deal was snel gesloten. De eerstvolgende dag werd de tv al geleverd. Alleen maar positief.

Rob Jansen 17-12-2018 Via de website gekocht

Goede website met goede informatie. Het vinden van de juiste TV is door de duidelijke website simpel en zonder problemen een aantal mogelijke TV's gevonden.
Daarna naar de winkel in Arnhem waar ik door het goede advies de juiste aankoop heb kunnen doen.
Ik ben dan ook uitermate tevreden!

Cris Smit 17-12-2018 Via de website gekocht

Via de live chat om advies gevraagd voor een tv die gebruikt voor gaming. De medewerker heeft mij keurig te woord bestaand en geadviseerd.

Dezelfde dag stond de tv al klaar in de winkel in Nijmegen. Medewerker in de winkel heeft netjes meegeholpen de tv in de auto te laden. Afhandeling was correct.

Peter van de Vorle 17-12-2018 Via de website gekocht

Een groot assortiment platte tv's van verschillende merken en uitvoeringen waardoor je de beste keus voor jezelf kunt maken en samen met de adviseur om de juiste tv te kiezen. Ik ging voor een Qled TV en heb na advies toch gekozen voor een Oled tv doordat ik beide uitvoeringen goed kon vergelijken.

Q. 17-12-2018 Via de website gekocht

De website is wel in orde. Ook de chatfunctie is snel en handig. De prijzen zijn redelijk en ook de onderhandeling voor het aanschaf van wat televisies via de chat verliep prima.

De levering was niet compleet, maar na een paar mailtjes kregen we te horen dat de laatste onderdelen na worden verstuurd. We hopen deze spoedig te ontvangen.

Door de niet complete levering en de tijd met heen en weer mailen is onze ervaring met deze webshop niet subliem, maar toch ruim voldoende en daarom een 7.

Stijn 17-12-2018 Via de website gekocht

Na contact via de mail kreeg ik razendsnel antwoord. Vervolgens werd ik in de winkel gelijk geholpen zodra ik hier behoefde aan had. Bij mijn volgende aankoop zal ik zeker weer naar plattetv.nl toe gaan.

Hugo 17-12-2018 Via de website gekocht

Nadat ik langdurig op internet gezocht heb naar het precieze product dat mij het meest zou bevallen, ben ik op zoek gegaan naar een webwinkel die mij het beste wat prijs en betrouwbaarheid betreft, van dienst zou kunnen zijn. Ik kwam bij PLATTETV terecht. Toen ik daar mee bezig was en mijn zoon mij zag, zei hij: O, PLATTETV, daar heb ik een scherm gekocht: prima zaak!

Met deze opmerking èn nadat ik de beoordelingen van PLATTETV op internet goed had gecheckt, ben ik overgegaan tot mijn aankoop: een DENON CEOL 10 met POLK T15 boxen.
Alles verliep volgens wat PLATTETV beloofde en door hun goede website vond ik alle informayie die ik wilde hebben. De adequate chat droeg daar ook aan bij.

Sylvia 16-12-2018 Via de website gekocht

We zijn naar de winkel in Arnhem gegaan en zijn perfect geholpen door Tessa ze nam echt de tijd voor ons. Goede inruil voor onze oude tv gekregen en de levering paar dagen later verliep ook soepel en de aansluiting en installatie verliep prima.

M.G.J. van der Avoird 16-12-2018 Via de website gekocht

Voor de eerste keer in deze winkel in Breda geweest. Onze zoon had een paar maanden geleden een tv daar gekocht. Voorheen gingen wij altijd naar een ander adres.
Nu bij platte tv gekocht. We werden super geholpen door Rickey en zijn tevreden over alle uitleg.

Manna Klaassen 16-12-2018 Via de website gekocht

Platte tv Arnhem, is een goed bereikbare zaak met uitnodigende, openstaande deuren. Vriendelijke verkoper die mij op zaterdag en zondag goed heeft geholpen. Dank je wel voor de koffie. Hoop dat ik heel veel plezier ga hebben van mijn aankoop.

Maarten van bodegraven 16-12-2018 Via de website gekocht

Ik heb gethat met een zeer vriendelijke medewerker die me heel goed geholpen heeft en me een goed tv aangeraden👍👌waar ik nu met plezier naar zit tekijken klasen

F. van der Vegt 16-12-2018 Via de website gekocht

Goede begeleiding en uitleg gehad, dit verdient een pluim, en tegelijk de goedkoopste in het land. Daarnaast ben ik goed begeleid bij de bestelling, en ook adviesen voor extra Garantie en schoonmaak middelen voor het beeld scherm.

Frans 16-12-2018 Via de website gekocht

Prima winkel. Werd netjes geholpen met het inladen van de tv in de auto. Enige minpunt is dat ik zelf moest uitvinden hoe ik de cash back van de tv kon claimen.

Fam. de Vries 16-12-2018 Via de website gekocht

De site is erg duidelijk om te bekijken wat er beschikbaar is. Vervolgens zijn we naar de winkel gegaan om een Heos Bar plus Subwoofer ook fysiek te beluisteren.
Het geheel voldeed ruimschoots aan onze verwachtingen en in combinatie met een vriendelijke en eerlijke uitleg dan ook bij PlatteTV aangeschaft.
Aangezien in de winkel een goed assortiment zichtbaar is en dat de producten prijstechnisch interessant zijn, hebben we zelfs een aantal dagen later hier een TV gekocht.
De vestiging in Utrecht is zeer zeker aan te bevelen voor mijn family, vrienden en kennissen.

Roberto 16-12-2018 Via de website gekocht

Hoi,
Ik ben zeer tevreden over platte TV. De prijs was goed, en er werd op tijd geleverd.

van Alst 16-12-2018 Via de website gekocht

ondanks vele mail heen en weer , is het goedgekomen. Er waren wat misverstanden maar uiteindelijk zijn jullie ons goed tegemoet gekomen en daarom hebben we bij jullie nog een andere bestelling gedaan.

Van Kemenade 16-12-2018 Via de website gekocht

De site is erg duidelijk om te kijken wat er beschikbaar is. Vervolgens ben ik naar de winkel gegaan om de TV's ook fysiek te bekijken. In de winkel is een goed assortiment zichtbaar waardoor de keuze maken makkelijker is. Daarnaast is de zaak prijstechnisch goed.

Sjoerd 16-12-2018 Via de website gekocht

Goede, prettige communicatie, goede prijzen, snelle levering en volgens afspraak. Dik tevreden.