PlatteTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 70 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 4720 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.3

Ruud 23-01-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Zeer goed geholpen. Op een leuke maar nette manier

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Hoi.
Ik zocht een qled tv na veel zoeken op het internet kwam ik bij jullie uit.
Voornamelijk voormij ging ik voor de prijs. Ik was bij plattetv in Amsterdam,zeer mooie en ruime winkel en goed en netjes personeel.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marco 23-01-2018 Via de website gekocht

Nette service met mooie aanbieding

Spontaan bood Plattetv.nl mij een ander model TV aan dan welke ik aanvankelijk had besteld. Dit betrof een duurdere versie welke ik voor een lagere prijs zou kunnen nemen. Ik was erg blij met dit aanbod en daarbij was het contact laagdrempelig.
Wat me opviel is dat de mevrouw van de klantenservice antwoorden gaf die kortaf op mij overkwamen. Wellicht dat dit niet zo bedoeld was.

Ferdinand 23-01-2018 In de winkel gekocht

Super service

Een tv besteld, maar zonder extra kosten een betere/nieuwere uitvoering geleverd.
Het bestelde model, gaf men, wilden ze vervangen voor een mooiere.

Tesaa 23-01-2018 Via de website gekocht

witlof

Door een tevreden broer, had ik besloten om mijn tv ook bij platteTV te bestellen. Vandaag heb ik het toestel ontvangen en ben ontzettend tevreden over de televisie, maar ook over de goede service!!
PlatteTV had mij, na mijn bestelling, een alternatief toestel aangeraden wat uiteindelijk beter bleek te zijn dan het toestel dat ik zelf had uitgezocht.
Dit kon ik gemakkelijk doorgeven en zo werd mijn bestelling omgezet naar het betere alternatief zonder gedoe, en voor dezelfde prijs. Ook de levertijd bleef onveranderd, de volgende werkdag was het toestel in huis.
Top service! :)

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Paul 23-01-2018 Via de website gekocht

Eerlijk en betrouwbaar

Niet opdringerig, wel goed advies en goede prijs kwaliteit verhouding. Compleet pakket en mooie producten. Ik kom hier zeker terug.

Nc koopman 23-01-2018 Via de website gekocht

Geweldig geholpen met de aankoop van een nieuwe tv

Goed en professioneel geholpen met de juiste keuze van een nieuwe oled tv, komt via de chat prettig en betrouwbaar over.

Christiaan 23-01-2018 In de winkel gekocht

Fijne Winkel!

Op aanraden van een goede kennis, naar deze winkel gegaan. Erg fijn eerst rustig rond te kunnen kijken, voordat er iemand naar je toe komt. Vragen kunnen stellen en een fijne keuze voor een nieuwe tv gemaakt. De tv kon worden opgestuurd, omdat hij niet meer op voorraad was. Wij hebben toen de keuze gemaakt en aangegeven de bezorging graag in de ochtend te willen hebben, zodat wij zelf thuis waren. Echter gooide PostNL roet in het eten en kwamen zij met een indicatie in de middag. En vervolgens werd het pas savonds om 9 uur afgeleverd. De bezorging ligt in handen van een andere, daarom neem ik de winkel niets kwalijk. Mogelijk dat er wel gekeken kan worden om de voorkeur keuze van de klant in ons geval in de ochtend toch wel te proberen te halen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Renegade 23-01-2018 Via de website gekocht

Goede hulp en bezorging volgens afspraak

Bij het keuze proces werd goed geholpen en kreeg een goede inruil prijs. Levering volgens afspraak en vakkundige mensen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ton 23-01-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Super advies en zeer deskundig

Ten eerste was de winkel goed berijkbaar en voldoende Parkeer gelegenheid in Amsterdam op de jan goedkoopstraat binnen gekomen met verbazing gekeken naar al de mooie televisie
We zijn zo goed geholpen en zeer deskundig dat we meteen een tv hebben gekocht
Ik zou deze winkel zeer aanbevelen omdat de verkopers die binnen lopen weten waar over ze praten

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Victor 23-01-2018 In de winkel gekocht
Daniel Goedkoopstraat

Goed advies en service!

Op zoek naar een Oled TV met goed geluid kwam ik, na eerste orientatie op het internet, snel uit op de website van Platte TV. Na chat en telefonisch advies ben ik in de winkel van Amsterdam gaan kijken en horen en uiteindelijk is de keuze gevallen op de LG Oled in kombinatie met een Sonos Playbar. In de winkel werd goed geluisterd en gevraagd naar mijn wensen en eisen t.a.v. van beeld en geluid en uiteindelijk door de verkoper ......deze kobinatie aangeboden. Levering en installatie was zeer eenvoudig.

Jimmy 23-01-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Goed service en top prijzen!

Ik heb vaker bij plattetv gekocht, en de service is TOP!
De medewerkers zijn uiterst behulpzaam, ook om een tv te tillen naar de auto.
Via Tim geholpen, hij is een topper.
Flexibel en meedenkend zijn ze bij PLATTETV.

Kuulke 23-01-2018 In de winkel gekocht

Ben erg prettig geholpen

Ik ben in Nijmegen naar de winkel gegaan om goed advies te vragen welke tv nou het best paste bij mijn wensen en budget. Ik ben hier goed geholpen door het personeel.
Minpuntje was dat bij de koffie corner in de winkel de koffie op was.

Michel 23-01-2018 Via de website gekocht

Goede oplossing!

In eerste instantie was mijn ervaring niet zo best met plattetv.nl. Ik had een nieuwe tv besteld, maar kreeg echter een open doos versie toegestuurd zonder netsnoer voor in het stopcontact en zonder afstandsbediening! Na veel email verkeer kwam er als oplossing dat er een nieuwe tv werd toegestuurd en dat de open doos versie werd opgehaald, echter wilde ze niks weten van een tegemoetkoming. Hier was ik het niet mee eens en uitte mijn ongenoegen hierover bij de ophaler van de tv. Hij heeft een aantekening gemaakt en achteraf heeft plattetv.nl nog gezorgd voor een nette tegemoetkoming. Nogmaals bedankt daarvoor!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

L. van Laaren 23-01-2018 In de winkel gekocht
Vestiging Utrecht

Kwam voor budget maar ging met premium weg voor budget geld!

Goed advies! Laat de keuze uiteindelijk bij de klant liggen en zo hoort het!
Marco heeft binnen het gekozen budget diverse opties gegeven met als basis mijn minimale eisen.
Overzichtelijke store.
Geen opdringerige verkoop. Men laat de uiteindelijke keuze bij de klant.

Marc 23-01-2018 Via de website gekocht

Erg goede prijs voor top product omdat doos open was.

Locatie Doetinchem. Op zichtlocatie aan de A15. Was er nooit eerder geweest maar via internet prima deal voor Samsung tv gevonden. UHD TV prachtige kast en superbeeld. Prijs was prima omdat de door geopend was geweest. Nieuwe tv met volledige garantie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Arie-jan 22-01-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service

Via webshop televisie uitgekozen en vrijdag laat een chat gestart.Helaas niet direct respons hierop en ben de zaterdag opnieuw gaan chatten.Men heeft toen direct gereageerd en heb besloten de televisie op te halen in Breda.Alles snel en correct verlopen en toen ik thuis kwam en mijn mail controleerde zag ik een aanbieding op mijn vrijdagavond mail . Deze korting heeft men zonder probleem retour op mijn rekening gestort .IS DAT SERVICE 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

M van beek 22-01-2018 In de winkel gekocht

Service eerlijk en goed

In de winkel geweest in Utrecht, goed snel en eerlijk advies gekregen.
Hierdoor niet een tv gekocht maar gelijk maar twee.
Sony OLED 65 inch niet goedkoop maar wel als de beste ervaren

Joop 22-01-2018 Via de website gekocht

Nooit weer bij deze webwinkel

Zelden zo'n slechte webwinkel meegemaakt. Na bestelling en betaling van een artikel pas na een week geleverd gekregen terwijl het volgens de website op voorraad was, en dan ook nog het verkeerde artikel geleverd gekregen. Na telefonisch contact, mocht ik het artikel retour sturen. Na een dikke week eindelijk het goede artikel geleverd gekregen, maar dit was een gebruikt exemplaar, waarbij ook nog onderdelen ontbraken. Schandalig! Dit artikel kon ik na contact met platte tv weer retour sturen. Na retournering heb ik na een week maar weer eens contact opgenomen met platte tv, want ik hoorde niets van hen. Deze melde mij dat ze mijn retour zending niet konden vinden. Gelukkig had ik het retourzend bewijs van Post nl nog, dit heb ik via de mail naar platte tv gestuurd. Uiteindelijk heb ik mijn geld terug gekregen. Wat een ellende en ergernis.

Officiele reactie van PlatteTV.nl 23-01-2018

Goedemiddag Joop,

Wat ontzettend spijtig om te vernemen dat uw bestelling zo ontzettend moeizaam verlopen is, kan me helemaal voorstellen dat u hier ontevreden over bent!

Zou u zo vriendelijk willen zijn uw ordergegevens even te mailen naar orderdesk@plattetv.nl? Ik bekijk graag wat er mis is gegaan zodat wij dit een volgende keer kunnen voorkomen!

Ik zie uw reactie graag tegemoet!

Tim
PlatteTV.nl

manfred van luijn 22-01-2018 In de winkel gekocht
breda

goede snelle service

Ik heb voor platte tv gekozen omdat het bij de veelal grotere con-collega's vanwege de drukte en soms de kennis moeilijk is om een goede adequate uitleg te geven.
Ik ben denk ik 15 min binnen geweest bij de platte tv en liep toen met m'n doos inclusief tv tevreden naar buiten .
kortom een snel toppertje

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rob 22-01-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Deskundige service en fraaie showroom

Ik heb al meerdere spulletjes gekocht bij PlatteTV en ben zoals altijd prima geholpen. Ze hebben deskundig personeel en een fraaie showroom. Ook over een flinke korting doen ze nooit moeilijk.

Alleen de koffie zou wel wat beter mogen ;-)

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tj Hoeve 22-01-2018 In de winkel gekocht
Daniel Goedkoopstraat 21.

Service is top .

Ben erg goed geholpen ze zijn erg vriendelijk was dat altijd maar zo in de winkels,
Kom zeker terug als er weer iets van stereo of anders kaduuk gaat .

Egbert Lamberts 22-01-2018 In de winkel gekocht

Eerlijk verhaal

Ik was al een tijd aan het kijken naar een LG Oled 55 inch. Bij diverse aanbieders geweest die allemaal dezelfde prijs vroegen. Het ging mij vooral om een goed ophangsysteem, bij voorkeur op een staander. Ik heb diverse verhalen te horen gekregen echter bleek later dat de aangeboden mogelijkheden niet mogelijk waren. Bij platteTV kreeg ik een helder verhaal en een geschikt ophangsysteem gratis erbij. Naast die vriendelijke bejegening ook een helder en eerlijk verhaal.

Koper 22-01-2018 In de winkel gekocht

Philips OLED

Philips 55 inch OLED gekocht filiaal Nijmegen. Na 2 dagen zou het toestel geleverd worden. Helaas niet leverbaar binnen de afgesproken tijd. Filiaal Utrecht had hem nog wel op voorraad. Iets later thuis bezorgd, wij toch blij.. totdat de chauffeur het toestel zaterdag kwam leveren. En wederom pech. Groot gat in de tv!! Waarschijnlijk met het laden gebeurt! 👍🏻 Dankzij de goede service van platte tv nu leen toestel en als m’n Philips binnen is komen ze de tv omruilen voor mijn ambilight. Nogmaals filiaal Nijmegen bedankt voor de goede service...!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

P. Wieser 22-01-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Ik heb gekozen voor Platte TV omdat men vanaf de eerste minuut gehandeld hebben zoals ik als toekomstige klant mag verwachten. Ook bij het ophalen van de TV in de winkel in Utrecht werd deze keurig in mijn auto gelegd. Perfecte service!!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Suzan Verhoef 22-01-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

kennis van zaken is altijd een voordeel

Je wordt snel en correct geholpen. De medewerker heeft zelfs de doos met de soundbar naar de auto gebracht.

J. Slebus 22-01-2018 In de winkel gekocht
Nijmegeb

Personeel met kennis van zaken

Veel keus in modellen, duidelijke uitleg over voor- en nadelen, vriendelijk personeel, ondanks bijna sluitingstijd toch de tijd nemen. goede omruilservice, laagste prijzen en nog extra kortingen geven op artikelen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Paul van der Aa 22-01-2018 In de winkel gekocht
Arhnem

Vriendelijk, duidelijk en mensen met verstand van zaken

Super vriendelijke service en zelfs voor de kleinste aanschaf ruim aandacht voor de consument. Advies op maat. Perfect

M. Lashkariani 21-01-2018 In de winkel gekocht

Goede service

Goede service en erg klantvriendelijk! Moest wel even wachten, maar dat komt omdat het erg druk was en ze namen de tijd voor de klanten.

Geert-Jan 21-01-2018 In de winkel gekocht
Breda

Prima geholpen

Gekozen voor platteTV vanwege de scherpe prijs en de inruilactie. Na aanbieding via de chat hebben we dezelfde dag de TV nog bekeken in de winkel in Breda. Omdat we het een mooie TV vonden ook maar direct in de winkel gekocht. Verkoper was voldoende deskundig. Vanwege de feestdagen en omdat ze onze oude tv mee moesten nemen duurde levering een paar dagen langer. Wel keurig op de afgesproken tijd geleverd.
Omdat we (achteraf) op internet best wat negatieve commentaren hebben gelezen hebben we gekozen voor contant betalen bij aflevering (jammer dat je dan niet kan pinnen). Wij hebben echter niets aan te merken op de levering.
Tot dusverre nog geen ervaring met after-sales of service, dus niets over te zeggen.

Aernout 21-01-2018 In de winkel gekocht

Vakbekwaam, de juiste service!

Ik dacht redelijk goed geinformeerd binnen te komen. Maar ging uiteindelijk met een totaal ander, beter toestel naar huis. Dat is de service die ik wil! En nu ook in Amsterdam.

Frank 21-01-2018 In de winkel gekocht

Erg goed geholpen

Volop keuze. Je krijgt alle mogelijkheid om vragen te stellen en te kijken en te luisteren. Medewerkers zijn deskundig en vriendelijk.

peter smit 21-01-2018 In de winkel gekocht

goede uitleg

Snel en goed, duidelijk geholpen.
Weet waar ik aan toe ben. Uitleg verschillen was duidelijk tussen de soorten TV's.

Tina 21-01-2018 Via de website gekocht

Goeie en vlotte service!!

Ik heb gekozen voor deze shop door de reviews van andere klanten! Anderen schreven over de snelle service en zeer toegankelijke website. En natuurlijk de vriendelijke medewerkers!

Hans 21-01-2018 In de winkel gekocht

Prima geholpen

Overzichtelijke winkel met personeel die weet waarover ze praat. Goede uitleg over de TV maar ook over zaken zoals kiezen voor een goede HDMI-kabel en onderhoud van het beeldscherm.

J kramer 21-01-2018 Via de website gekocht

Online besteld maar toch persoonlijke aandacht

Tv gekocht tegen een scherpe prijs. Teven online kunnen onderhandelen en informatie gekregen.snel geleverd en de website heel overzichtelijk. Ga zo door 👍👍👍

rob 21-01-2018 In de winkel gekocht
Breda

vriendelijk personeel

de medewerker, denkt goed mee, en gaf ons een goed advies
en binnen 10 minuten hadden wij een Samsung TV voor in de keuken.

Paul 21-01-2018 In de winkel gekocht
Platte tv doetinchem

Goede service

Was goed te onderhandelen over de prijs.wilde een leuke tv voor de slaapkamer.nam de moeite om ook achter in het magazijn te kijken voor een goede tv voor ons en dat is gelukt. Gaf ons een leuke deal voor de tv. Doet het prima voor de logeerkamer

Nick 21-01-2018 Via de website gekocht

Super geholpen!

Betreft muurbeugel systeem gaf geen beugel weer, een mailtje verzonden met de vraag welke beugel paste op mijn dochter haar tv, antwoord ontvangen en vervolgens beugel besteld en snel ontvangen, geplaats hoppa perfect bedankt jongens

Han Solo 21-01-2018 In de winkel gekocht

Sonos play 1 bundel bij Platte TV

De speakers waren al bekend, dus geen verkoopgesprek. Bundel prijs is zo’n beetje overal hetzelfde. Gewoon opgegeven wat ik wilde hebben. Vooral een mooie showroom voor TV’s boven. Aparte combi met een BBQ winkel. Goede service v.w.b. de snoertjes. Jammer dat je online wel maar in de winkel niet met een Credit Card kan betalen al was het maar voor de extra garantie.

R. Kooistra 21-01-2018 Via de website gekocht

Snelle reactie & snelle levering

Super snelle reactie
De levering was ook heel snel
En ik vond het via deze site heel klantvriendelijk.

Een dikke duim 👍

Michael 21-01-2018 Via de website gekocht

FIJNE TV-WINKEL

Na een aantal gesprekken met de adviseurs was mijn wantrouwen om via internet een dure TV te kopen verdwenen. De geweldige prijs deed de rest en de koop was een feit. Super snelle levering.
Nick in Arnhem wil ik nog even bedanken voor zijn uitleg zaterdag tegen 17.00 uur dat was een PRIMA SERVICE.

Anja 21-01-2018 In de winkel gekocht

Goede informatie

Neemt uitgebreid de tijd. Luistert goed naar de eisen en verwachtingen die we hebben en geeft dan een "op maat" advies.

Ed 20-01-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service

Goede service en hele vriendelijk personeel.
Je kunt hier goed en tv kopen en je kunt ook nog met de prijs spelen.
Zeker een aanrader om hier een tv te kopen.
Volgende tv zou ik zeker weer hier kopen.

Abdullah Yasar 20-01-2018 In de winkel gekocht

Geweldige Service!

Wat een goeie service. Via de chat mijn tv besteld. Medewerker kwam met een mooie aanbieding. Ik ben supervriendelijk geholpen. Heel snel ook. En alles was uitstekend geregeld. Het was ook een aanbieding met Cash-back. Ook hierbij super geholpen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Monique 20-01-2018 In de winkel gekocht
Nijmegen

Top Service, Super Klantvriendelijk, Denken met je mee!

Vorige week zaterdag naar PlatteTV in Nijmegen gegaan. Ik wilde heel graag een nieuw muziek systeem aanschaffen. Ik was op zoek naar een systeem waarmee ik super gaaf muziek kan luisteren (liefst draadloos) en om het geluid van mijn TV wat op te krikken. Ik twijfelde tussen Bose (maar die verkopen ze niet bij deze winkel) Heos en Sonos. In de winkel ben ik super fijn geholpen, men neemt de tijd voor je, geven goed en eerlijk advies, en zorgen ervoor dat je op je gemak kan kijken, luisteren en rondlopen. Ik ben die zaterdag naar huis gegaan met een Heos soundbar en 2 kleine Heos speakers (mooie korting gekregen). Eenmaal thuis, en na het beluisteren van de speakers (de Heos soundbar kreeg ik niet aangesloten vanwege verouderde tv uitgangen, helaas), ben ik zondag toch teruggegaan. In eerste instantie had ik Sonos hoog op mijn lijstje en uiteindelijk, na uitproberen en het zien van de apparatuur thuis (de soundbar was voor mij aan de grote kant), wilde ik toch graag overstappen naar een Sonos Playbase en 2 Play 1 speakers. De verkoper (andere jongen dan de dag ervoor) heeft mij super fijn verder geholpen. Hij heeft eerlijk advies gegeven waar ik op moest letten als ik bijv een nieuwe tv zou kopen (want die wil ik toch op korte termijn), nam gelijk de spullen retour (wat ze niet hoeven te doen) en heeft mij volledig overtuigd over het gemak, geluid en plezier van de Sonos set. En het heeft gewerkt, het is een super fijn systeem, lekker draadloos, heerlijk en gaaf geluid, mooi design, precies wat ik zocht. Ik ben erg tevreden over de winkel en de service van PlatteTV en zal zeker bij een nieuwe aankoop bij hen de producten aanschaffen. Aanrader voor iedereen die een nieuwe tv of geluidssysteem zoekt. Ze luisteren naar wat je wilt, geven je de mogelijkheid om erover na te denken en eventueel voor andere keuze te gaan. En het fijne eraan is dat ze niet opdringerig zijn, Top! Dus voor die TV op korte termijn (en eventueel een Sonos Sub) ga ik echt terug naar PlatteTV!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

G. Brüsewitz 20-01-2018 Via de website gekocht

Proaktief

Ik bestelde een philips tv. En zonder daarom gevraagd te hebben kreeg ik een mail of ik misschien in plaats van de gekozen tv, het allernieuwste model van deze tv wilde kopen. Voor dezelfde kortingsprijs... Mooi toch?

Huub Plum 20-01-2018 Via de website gekocht

Ze doen wat beloofd wordt

De set stond scherp geprijsd bij Platte.tv maar niet op voorraad. Op de site stond: vraag naar de levertijd. Bij telefonisch contact kreeg ik te horen: 'ik weet niet wanneer er geleverd kan worden, houd de site in de gaten'. Dat heb ik gedaan , een week lang. Maar het bleef bij 'vraag naar de levertijd. Daarop via chat nogmaals de vraag gesteld: nu werd aangegeven dat de levertijd vanuit de leverancier ca. 5 werkdagen was. Ik heb vervolgens besteld en de aangeven procedure is incl. mail en track&trace met een sms 30 min voor levering correct verlopen, compliment! De Harman Kardon was mooi en veilig verpakt. Alles was compleet zoals in de specs aangegeven. Ik had zelf vooraf een optische kabel gekocht voor het geval dat. Het aansluiten op TV en de Humax van ziggo was nog wel een dingetje(dat zal voor iedereen anders zijn). Enfin, alles werkt nu, ook de radio (als de tv aan staat) en dus nog niet zoals we het graag hebben.Het geluid is geweldig.

Charly. 20-01-2018 Via de website gekocht

Supper service

Nadat ik vroeg om een goede aanbieding op een Philips OLED TV , en deze naar tevredenheid ook kreeg ! Heb ik de TV besteld ! Al mijn vragen werden via de mail telkenmale snel en naar tevredenheid beantwoord. Op vrijdag besteld en zaterdag keurig thuis afgeleverd .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

rtrijs 20-01-2018 Via de website gekocht

Snel geregeld

Door een persoonlijk aktieaanbod een mooie LG Oled aangeschaft. Er was mij gezegd dat de levering mogelijk 3 dagen zou duren, maar de volgende dag de tv al in huis! Goed geinformeerd over het verloop van de levering. Alles is dus heel soepel verlopen.

P Boer 20-01-2018 Via de website gekocht

eerlijke prijs

makkelijk contact - goed aanbod - duidelijke afspraak - snelle levering - de keus voor mij was de tv LG 55EG9A7V oled - Ik ben er na een aantal dagen dik tevreden mee prachtig beeld - goed geluid - makkelijke bediening - voor mij de juiste keus