PlatteTV.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.nl.

PlatteTV.nl stelt zich voor

PlatteTV.nl staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Utrecht, Breda, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 70 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV.nl!

Deze score is berekend op basis van 3657 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Bas 19-09-2017 In de winkel gekocht
Doesburg

Goed geholpen

Deze winkel gekozen omdat ik hier eerder mijn tv kocht. Helaas moest ik een weekje wachten op mijn nieuwe receiver maar dat mocht de pret niet drukken

j.smit 19-09-2017 In de winkel gekocht
nijmegen

prima sevice

ik vond het een prima shop, de keuze is enorm ,voor elk wat wils .je wordt vriendelijk geholpen en duidelijke info, zou het iedereen aanraden. ook de prijs is zeer gunstig.ook via de site een duidelijke info,en je kan zien of het product in voorraad is ,erg handig.

Louis 19-09-2017 In de winkel gekocht
Doesburg

Super advies

Ik ben uitstekend geholpen en het advies was perfect ben super tevreden met de keuze die mij is aanbevolen

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A-J 19-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Duidelijke site met prima support op verschillende manieren. TV besteld bij Platte TV.nl gaat het model in de aanbieding bij een andere grote leverancier. Hier is zeer correct op gereageerd en het verschil is keurig teruggeschreven.

Ron 18-09-2017 In de winkel gekocht

Service zoals het hoort.

Mooie 32 inch tv gezien op de site, in de auto gesprongen en naar Breda gereden. Foutje gemaakt door niet te bellen om hem te reserveren dus hij was verkocht, zoontje verdrietig. Verkoper loopt even naar achteren en komt met een 37 inch aanzetten en na een kort overleg en een flinke korting gekocht voor bijna dezelfde prijs dus zoontje superblij. dat is pas service!!!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jurgen 18-09-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Stroeve start, mooie come back van de adviseur!

In de winkel aan gekomen voor het uitzoeken van nieuwe TV. Via de site afspraak gemaakt voor prijs en bekijken van een TV. Eenmaal in de shop aangekomen bleek ik de tv niet werkend te kunnen zien.
Begrijp de redenen hiervan, echter was dit wel een harde afspraak.
Adviseur nam de moeite om dit uit te leggen en gaf mij gevoel er toch echt samen te willen uitkomen!
Uiteindelijk half uur later na goede uitleg en service tevreden naar huis gegaan met mijn nieuwe 65inch TV!
Fijne hieraan vond ik dat er echt mee gedacht werd in wat ik zocht en wat mijn budget was!
Dikke 9 voor de adviseur, online vond ik achteraf een 1 maar dat is samen nog een 10!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Remco 18-09-2017 In de winkel gekocht

Meedenken staat voorop!!

Service en behulpzaamheid staat bij platte tv zeker voorop, na een intensiefe chat en mailwisseling uiteindelijk besloten om tot aankoop over te gaan.
Ik had een samsung tv met sonosplaybar besteld en zou deze gaan afhalen.Eenmaal in de winkel toch het advies gekregen om een sonos playbase te nemen, helemaal geweldig!!!!

George 18-09-2017 In de winkel gekocht

Goede en vriendelijke service

Prettige sfeer om even binnen te lopen. Producten staan goed opgesteld zodat je een en ander met elkaar kunt vergelijken. Enige nadeel vind ik wel het afhalen aan de achterzijde. Als het regent laten ze je gewoon buiten wachten. Je bent zeik nat tegen de tijd dat je een en ander hebt ingeladen.

Astrid 18-09-2017 In de winkel gekocht

Prisma service !!

Met al redelijk wat voorwerk op zak, deze zaak binnengegaan...al snel werd duidelijk dat ik te maken had met een verkoper die wist waar hij het over had !!
Duidelijk verhaal, goed advies, prima service ..een aanrader !

Jack lauwen 18-09-2017 Via de website gekocht

Super service

Goede service een mooi inruil prijs voor oude tv. Zeker de moeite waard om langs te gaan. Ook vier de website prima service.

S. Kleijn 18-09-2017 Via de website gekocht

Producten en installatie prima

Medewerkers goed telefonisch/ e-mail/chat bereikbaar. Echter bij ieder product (2 gekocht) mails dat deze niet leverbaar zijn met andere aanbieding (aanbieding zeker niet slecht!). Erg veel e-mailverkeer, (over)communicatie, mails gaven veel verwarring en twijfel of alles wel goed komt o.a. wel/ niet leverbaar, wel/ niet installatie betalen aan monteur, wijziging order, mail ophalen product terwijl deze bezorgd en geïnstalleerd wordt. Wellicht kunnen jullie deze communicatie verbeteren?

Rob van Dijk 18-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige levering en installatie

Rustige uitleg van wat er gedaan moet worden en met goede kennis van zaken!
Doordat het probleem het 'oude' ziggo kastje was is de installatie niet compleet uitgevoerd, maar de overige stappen zijn duidelijk vermeld en uitgelegd!

Stefan 17-09-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Goed advies en prima after-service

In de winkel in Doetinchem goed geholpen door Paul en tot een fraaie televisie gekomen. De after-sales was uitstekend. Nadien ook nog een goede soundbar gekocht, waardoor het echt genieten is voor de tv.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Robke70 17-09-2017 In de winkel gekocht

Helemaal top!

Wij hebben onze LG Tv hier gekocht nadat wij deze op de site hadden gezien. Het fijne is dat je ook in de winkel terecht kan voor extra advies.
Na goed geadviseerd te zijn hebben wij de tv gekocht en het is een prima keuze gebleken.
Platte tv.nl is wat ons betreft een echte aanrader.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Joke 17-09-2017 Via de website gekocht

Keurige complete installatie

Een kwartier van te voren kregen we een belletje. ....... van de platte tv: "Over een kwartiertje ben ik bij u". Oude tv meegenomen. Nieuwe tv geïnstalleerd. Alle apparaten aangesloten en de tv op alle vlakken goed geïnstalleerd Na 1 uur konden wij weer als vanouds tv kijken. Alleen het beeld is heeel veeel beter.

Tanja 17-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Ik heb plattetv gevonden op internet. Veel keuze op het internet. Prima service in de winkel. Gelukkig was de tv die ik wilde op voorraad in de winkel. Goede parkeergelegenheid.

TdR 17-09-2017 In de winkel gekocht
nijmegen

Goede deal

Op de site viel de prijs wat tegen. Naar de winkel gegaan waar ik een nette prijs kreeg aangeboden voor het apparaat dat ik wilde kopen.

Ton 17-09-2017 In de winkel gekocht

Goede uitleg, snelle levering

Kwam voor een specifieke AV receiver maar dat bleek oud model en een set speakers.
Ging weer weg met een ander advies, dat was voor mij inderdaad een betere deal.
Na enig nadenken toch gekocht en door hun snel geleverd. Nu die staat geen spijt dat ik dit advies opgevolgd heb.
Neem alleen hun voorraad indicaties niet altijd serieus. Een artikel wat niet meer leverbaar was staat ook na een week nog steeds als beschikbaar in alle winkels.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Lex 17-09-2017 Via de website gekocht

Mooi aanbod, prettige communicatie

Er werd snel gereageerd op de vraag naar een mooie deal voor TV + Receiver. Na de aanbieding te hebben geaccepteerd werden er nog een paar praktische adviezen verstrekt. Prijs was uitstekend en ook levering verliep vlot en soepel, maar vooral de communicatie was erg prettig.

Mook 17-09-2017 In de winkel gekocht

Goede prijs/ service!

Goede prijs, duidelijke communicatie en prima service! Even meelopen naar de auto en helpen herinrichten.

Koen 17-09-2017 Via de website gekocht

Snel bestellen, snel geleverd

Leuke webshop, duidelijk en overzichtelijk. Gekozen voor het buitenkansje, 200€ korting. Communicatie is goed. Betaling vlot verlopen, TV is dan snel geleverd. Topservice en winkel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerold 16-09-2017 Via de website gekocht

Service zoals het hoort

Een zaak, waar je op al je vragen een deskundig antwoord en advies krijgt. Geen flauwe verkooppraatjes, maar informatie, waar je als klant behoefte aan hebt en ook iets mee kunt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Vink 16-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Al meerdere keren bij plattetv een tv gekocht en de oude ingeruild omdat ik altijd heel tevreden ben. Per internet gechat over de nieuwe tv, soundbar en sub en beugel. Toen het pakket duidelijk was, heeft men mij een aanbieding gedaan incl inruil. Daarna is door bezorger A alles uitstekend geregeld. Oude tv van de muur gehaald en netjes meegenomen. Nieuwe beugel geplaatst, tv opgehangen en soundbar met sub aangesloten. 75 inch tv opgehangen aan een zachte gips muur; geen enkel probleem. Bezorger A heeft een uitstekende service gegeven; het weghalen van de oude tv , het installeren van de nieuwe tv met soundbar en sub is uitstekend gedaan. Tot het stofzuigen toe, want hij wilde geen rommel achterlaten!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Schoutsen 16-09-2017 Via de website gekocht

klantvriendelijk en goede service

Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam en komen gemaakte afspraken na. Bij installatie kwam ik niet verder met het installeren van de kanalen. Gebeld met Platte TV en prima geholpen. De TV is super!

Alwin Leter 16-09-2017 In de winkel gekocht
Breda

Top super service fijne snelle gasten daar

Goeie prijzen en super kwaliteit snelle behulpzaam medewerker 👍🏾
Overzichtelijke winkel met duidelijke prijzen

Tuur 16-09-2017 In de winkel gekocht
breda

goede service

Goed aan bod in tv's. vriendelijke verkoper, verstand van de tv's. het op voorraad hebben en in de auto tillen is ook super.

John 16-09-2017 In de winkel gekocht

Afspraak na komen

Leuke shop met heel wat keus,goed bereikbaar , aardige mensen en vooral wat belangrijk is, goede prijs kwaliteit verhouding .

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan 16-09-2017 In de winkel gekocht

Supersnel geregeld

Vorige TV was stuk gegaan, dus snel op zoek naar een vervangend toestel. Na wat rondzoeken op internet al snel bij plattetv.nl terecht gekomen.
Prijs was goed en werd zelfs nóg beter na de zomerkorting. Online is er al veel te weten over de verschillende TV's. In de winkel staan er een heel stel opgesteld waardoor je ook nog eens live kunt ervaren wat de verschillen zijn.
Ook nog wat advies over het gebruik van kabels voor deze TV, waardoor we nu optimaal kunnen genieten.
Binnen een dag het nieuwe toestel uit voorraad gekregen. Helemaal top!

gj 16-09-2017 In de winkel gekocht

Snelle service, goede deal

Via live chat eenvoudig en zeer snel informatie verkregen. Zeer goede prijs zeker tov de concurrentie. Product direct beschikbaar, mooie showroom en vriendelijke mensen. Kortom een tevreden klant.

Eric jansen 16-09-2017 In de winkel gekocht

Scherpe prijzen

Tv gekocht, zelf vooronderzoek gedaan,
Hier was ie op voorraad, scherpe prijs,
Hij word voor je in de auto geladen,
Super snel klaar....

Nathalie 16-09-2017 In de winkel gekocht
Breda

Goed geholpen met goed advies beter dan jullie concurrenten

De shop voelt aan als thuis. Heel prettig. Fijner dan van die grote shops met honderden tv's op een rij.

David 16-09-2017 In de winkel gekocht

Goede kundige service.

Snelle reactie van de klanten service, bereikbaarheid is uitstekend. De medewerkers weten waar ze het over hebben en kunnen je goed informeren.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

An 16-09-2017 Via de website gekocht

Echt perfecte afhandeling

Ik heb er een oled tv gekocht en een sonos playBase . Al snel kreeg ik als bonus een korting op 2 artikelen. Heel netjes. En.......Vriendelijke nette behandeling. Monteur nam ruim de tijd om ons goed te informeren over hoe te handelen met de nieuwe apparatuur. Super.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Ben 16-09-2017 In de winkel gekocht

Vakkundig advies

Wij waren dus in de winkel in Utrecht. Eerst maar koffie en dan rustig rondkijken er is tenslotte keus genoeg. Fijn dat je daarbij goed van advies voorzien wordt, zonder dat het opdringerig is. Uiteindelijk hebben wij een Oled TV van LG gekocht waar wij heel blij mee zijn. Gisteren is de TV bezorgt en geïnstalleerd wat wel 50 euro's kost maar zeker de moeite waard is. Ik hoop dat de service en klantvriendelijkheid zo blijft, dan houden ze ons zeker als klant. Groet Ben

Jacques 15-09-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Geweldige service en goede uitleg.

Goede Panasonic tv gekocht voor een scherpe prijs.
Omdat ik al jaren een Panasonic tv had ben ik gaan kijken voor een andere tv.Op de site van Platte tv kwam ik een model tegen dat mij wel wat leek.In de winkel aangekomen kreeg ik het advies om evt.voor het nieuwste model te gaan voor een kleine meerprijs.
Dit advies was voor mij zeer goed en ik heb mijn keuze gemaakt.Deze wordt het.Ik geef de medewerkers van Platte tv in Doetinchem een warme douche

Kim 15-09-2017 In de winkel gekocht

Top Service !

Bij binnenkomst meteen vriendelijk aangesproken, snelle service en er wordt goed meegedacht met de klant. Meer dan tevreden !

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Karel J 15-09-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Zeer goede Service en bekwaam personeel.

Erg vriendelijk personeel goede uitleg en scherp geprijste produkten tevens voor een eerlijke prijs plaatsing en eerste installatie tevens mogelijkheid oude apperatuur in te ruilen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Paulo 15-09-2017 Via de website gekocht

Super service

Wilde een TV ophangbeugel kopen die in de aanbieding was (voor €97,00 en zo goed als nieuw). Toen ik had gebeld op deze product te kopen bleek het al gereserveerd te zijn. Toen stelde de medewerker voor om een nieuwe in doos aan te bieden voor €115,00. (Winkelwaarde €149,95).
Twee dagen later had ik het al in huis. Prima service en een mooie product. Hiervoor krijgen jullie allemaal een 10.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeroen 15-09-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en mee te onderhandelen

Recent een oled gekocht met inruil van oude tv. Zijn elkaar tegemoet gekomen in de prijs na wat onderhandelen. Heb een factuur gehad via mail en meteen betaald. Binnen 2 dagen stond de tv er al. Helemaal top deze winkel. Ga zo door

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

Mark 15-09-2017 In de winkel gekocht

Snel en super-service

Gisteren heb ik via de chat met plattetv alle mogelijkheden onderzocht voor een nieuwe tv. Zeer vakkundig geholpen en dezelfde dag hebben ze de beste tv voor mij geleverd. Helemaal happy!

Boy 15-09-2017 Via de website gekocht

Aanrader voor iedereen!!

Top winkel.
Winkel als online.
In de winkel geweest in Nijmegen.
Druk.
Maar ze nemen de Tijd voor je.
En paar dagen lator online een mooie deal gesloten.
Super bezorging!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Werner 15-09-2017 In de winkel gekocht

Prima en deskundig behandeld

Mooie 55inch LG televisie gekocht. Zelf geïnstalleerd en super blij met het resultaat.
Xxxx... je bent een goede verkoer, ga zo door.

Jaap Schouten 15-09-2017 Via de website gekocht

Goede kennis van hun producten

Goede service en kennis. Ze zijn instaat om advies op maat te leveren zodat je samen met hun je beste keuze kan maken voor de beste prijs.

Mvv 15-09-2017 In de winkel gekocht
Breda

Goede service, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!

Heel mooie winkel. Goed ingericht en duidelijk per merk. Zeer goede service. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Je koopt met een goed gevoel een tv!
En niet onbelangrijk, goedkoop. Meestal het goedkoopst van alle winkels.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

W. Pelser 14-09-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen Molenstraat 76

Uitstekend, vriendelijk en deskundig geholpen!

Het was leuk en vertrouwd weer terug te zijn in mijn grootouderlijk huis. Ik heb daar vroeger heel wat tijd doorgebracht. Toen een stoffen- en manufacturenzaak, nu al heel lang een winkel waar je allerlei elektronica kunt kopen, vooral tv's.
We werden uiterst vriendelijk en deskundig te woord gestaan door medewerker Michael. Hij was heel duidelijk en begripvol in zijn verhaal bij het verkopen van een tv binnen ons budget. Alle lof en hulde. Eind van de middag stond de tv keurig ingepakt voor ons klaar. Mocht het nodig zijn, dan komen we zeker terug.

Nancy 14-09-2017 Via de website gekocht

Super advies

Naar aanleiding van de goedkope prijs en zeer tevreden met het advies dat ik na bestellen ongevraagd kreeg.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J.Koehoorn 14-09-2017 Via de website gekocht

Super service en uitstekend advies

Ik heb de LG OLED 66C7V op advies van de verkoper gekocht van PlatteTV.NL omdat deze uitstekend bij mijn SONOS surround systeem zou passen. Nou dat is inderdaad waar, je kan niet een mooiere combinatie bedenken. Samen met de LG muurbeugel LG OTW420B is het een echte aanrader.
Beeld subliem en geluid subliem, wat wil je nog meer.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bart ploemen 14-09-2017 In de winkel gekocht

Top service!!!!

Mooie winkel en top service. De tv waarvoor ik kwam bleek niet meer op voorraad te zijn. Platte.nl is me daarom tegemoet gekomen en heb ik flinke korting gekregen op een ander toestel welke zelfs nog beter was dan het toestel waar ik eigenlijk voor kwam! Erg netjes afgehandeld dus! Complimenten voor de top service! Groet, bart

Jan de Joode 14-09-2017 In de winkel gekocht

Ikben zeer goed geholpen

Ik was hier nog nooit geweest en moet zeggen dat ik het een hele mooie winkel vind.
Ik ben hier naar toe gegaan op aanraden van een vriend.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ben 14-09-2017 In de winkel gekocht

Geweldige zaak

Duidelijk geholpen goede service aankoop gedaan in de vestiging Utrecht. Een dikke 👍👍👍👍👍👍👍voor verkoper Danny. Top goser

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -