Platte TV Discounter - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Platte TV Discounter.

Platte TV Discounter stelt zich voor

Vanuit een gigantisch assortiment tv’s, audio, entertainment en accessoires biedt Plattetvdiscounter.nl al jaren de allerscherpste deals. We onderscheiden ons duidelijk in prijs, maar het gaat ons ook om de kwaliteit. De kwaliteit van onze merken en producten, en ook zeker onze service. Een team van zeer ervaren specialisten voorziet bezoekers online en telefonisch van advies op maat, zodat jij de beste keuze kunt maken. Daarbij geniet je van gemakken als veilig bestellen, altijd gratis verzending & retour en een snelle levering. Je kunt er ook voor kiezen je bestelling zelf af te halen bij onze afhaallocatie in Groningen.

Deze score is berekend op basis van 117 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

A.retel 28-10-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Een hoop keus en scherpe prijzen

Gezond verstand 28-10-2014 Via de website gekocht

Vragen en of opmerkingen via de mail worden niet of nauwelijks beantwoord. Telefonisch netjes te woord gestaan maar gemaakte afspraken worden niet nagekomen.
Na annulering van een bestelling ( na 3 weken, omdat ze iedere keer een andere mogelijke leverdatum opgaven en uiteindelijk geen datum konden geven maar de tv inmiddels wel in prijs hadden laten dalen.....) vele malen gebeld en gemaild om het geld terug te krijgen... uiteindelijk via het waarborgfonds contact gezocht met de winkel waar ze ook niet op reageerden. uiteindelijk na ruim 8 weken eindelijk het geld terug.....

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker niet aanraden omdat ze naar eigen zeggen zeker al uiterlijk 14 dagen wachten alvorens het geld terug te storten. En dat er echt met gerechtelijke stappen gedreigd dient te worden alvorens ze daadwerkelijk tot terugbetaling overgaan.

Extra toelichting
Product kon niet geleverd worden Beloftes werden niet nagekomen Op emails werd niet gereageerd telefonisch contact verliep netjes, helaas deden ze er niets mee. Terugbetaling heeft veel energie en frustratie gekost. Ongelofelijk dat een winkel dit keurmerk nog mag dragen aangezien er al veel meer klachten over terugbetaling zijn

jaap_d_g 28-10-2014 Via de website gekocht

Ik had het een en ander al uitgezocht. Ik heb vervolgens via PTD gemakkelijk mijn product kunnen bestellen.

Voordat ik via de website mijn bestelling heb geplaatst heb ik eerst gebeld over de voorraad Hier werd ik goed geholpen. Paar dagen nadat ik de bestelling binnen had gekregen, belde PTD mij om te vragen of ik tevreden was over de levering en het product. Dit heb ik niet eerder mee gemaakt bij andere webshops en wordt gewaardeerd.

Assortiment
Prima. Ze hadden mijn product op voorraad. Heb niet naar andere producten gezocht.

Aanbeveling
Goedkoopste (enige webshop waarbij het product 150 euro goedkoper was dan alle andere webshops), goede service voor en na. Levering is ook vlekkeloos verlopen.

Zie motivatie bij beoordeling

spikehardy 28-10-2014 Via de website gekocht

Super makkelijk in de bestelling en afhandeling.

Ondanks slechtere reviews ben ik erg tevreden over de service en de informatie.

Aanbeveling
Goede service, snelle levering, vriendelijke telefonische support

Extra toelichting
Goed, snel, goedkoop, vriendelijk en service!

Officiële reactie van PlatteTVDiscounter.nl 06-11-2014

Hallo "spikehardy"

Bedankt voor je leuke review, heel veel plezier met je nieuwe toestel en misschien tot een volgende keer.

Luuk Doedens

Klantenservice Plattetvdiscounter

nard bender 28-10-2014 Via de website gekocht

Het bestellen was overzichtelijk, duidelijk en gemakkelijk, zoals het hoort!

Alles werd naar behoren geleverd, en ik werd zelfs nog gebeld nadat de bestelling geleverd was of alles naar wens was. Bijzonder netjes

Extra toelichting
simpel bestellen, tijdige levering, uitmuntende service en de laagste prijs!

Officiële reactie van PlatteTVDiscounter.nl 29-10-2014

Beste Nard.

Hartelijke dank voor je review. Fijn om te vernemen dat alles naar tevredenheid is.
We wensen je veel plezier van je toestel.

André
Manager Back-office
Plattetvdiscounter

Brederveld 28-10-2014 Via de website gekocht

Via de website is de bestelling goed verlopen. Men was duidelijk in de berichtgeving.

Plattetvdiscounter heeft zelf nagebeld om te controleren of de bestelde goederen goed zijn afgeleverd.

Assortiment
Zij hadden alle producten die ik zocht voor een goede prijs.

Aanbeveling
Snel, efficiënt en correct; wat wil je nog meer.

Extra toelichting
Snel, efficiënt en correct; wat wil je nog meer. Vooraf was duidelijk dat 1 tv van hun leverancier moest komen en ze hebben toen geregeld dat beide tv's van de leverancier rechtstreeks naar ons kwamen.

man80 27-10-2014 Via de website gekocht

zie mijn uitgebreide review.Nog nooit zo slechte service gehad als bij deze webshop.
Is het woord service niet waard

Aanbeveling
Een webshop die zijn klanten zo aan het lijntje houd met valse beloftes keer op keer.

Extra toelichting
Wat een waardeloze zaak.Produkt niet op voorraad terwijl dat wel op de site staat.bestelling na meer dan een week wachten en niks horen van hun kant de bestelling maar geannuleerd.Geld wordt binnen twee weken terug gestuurd.NIET DUS.Meerdere malen gebeld en gemailt.Elke keer weer valse beloftes dat het gestort wordt.Klacht ingedient bij thuiswinkelwaarborg.Weer excuses en beloftes.We zijn inmiddels 5 weken verder.En het geld nog steeds niet in mijn bezit.Dit bedrijf is het thuiswinkelwaarborgcertificaat NIET waard

mduutgrunn 25-10-2014 In de winkel gekocht
groningen

4,8

Zeer klantonvriendelijke showroom.
Medewerkster noemt het geen winkel, want het is een showroom, en dat zijn andere rechten en plichten als een winkel. Heb netjes geantwoord dat ze dan de term 'fysieke winkel' ook van de website moeten halen.

Aanbeveling
De webshop, geen probleem, maar medewerkers in winkel/showroom klantonvriendelijk.

Extra toelichting
Ondanks goede service om te kunnen ruilen voor een ander artikel werd mij verteld dat ik het vervangende artikel NIET direct mee kon krijgen, wel later op de dag terug komen hiervoor, terwijl ik naast de nieuwe stond. Uiteindelijk toch direct kunnen ruilen (kosste weliswaar 5 min.) Daarnaast niet ontvankelijk voor tip over mobiele website, zeer verontwaardige medewerkster.

jon1908 21-10-2014 Via de website gekocht

Volgens website was product op voorraad, bleek niet zo te zijn nadat ik er zelf diverse malen om vroeg. Bestelling geannuleerd en wacht nu al 3 maanden op terugbetaling.

Aanbeveling
Prijzen lijken goed maar communicatie en service ver onder de maat

Extra toelichting
Na diverse malen bellen bleek pas dat het product niet op voorraad was. Aangezien ik haast had met de bestelling heb ik deze geannuleerd. Het reeds betaalde bedrag is na 3 maanden nog steeds niet terugbetaald, ondanks WEKELIJKS bellen en mailen waarbij mij steeds wordt verzekerd dat het bedrag wordt terugbetaald.

molang 13-10-2014 Via de website gekocht

op woensdag TV besteld die op voorraad zou zijn. De dag erna gebeld, tv zou pas 2 dagen later daar binnen komen en gelijk worden verzonden. Maandag maar weer gebeld, waren te weinig binnen gekomen, konden niet vertellen wanneer hij geleverd zou worden. order geannuleerd, nu maar 14 dagen wachten tot ik mijn geld binnen heb(niet meer van deze tijd, waar de klant nog koning hoort te zijn) Verder heb ik in 5 dagen tijd geen enkele email of telefoon ontvangen die mij op de hoogte hield, moest er zelf achteraan

Aanbeveling
geld weg, geen levering, duidelijk lijkt mij. betaling moet wel gelijk, als de winkel niet doet wat hij tot 2 x beloofd mag je 2 weken op je geld wachten

Extra toelichting
wil mijn oordeel wel aanpassen als ik mijn geld snel terug heb, maar er werd al 14 dagen aangekondigd in de enige mail die ik ontving.

Frits247 08-10-2014 Via de website gekocht

Vriendelijk personeel! Snelle service

Assortiment
Zeer uitgebreid en goedkoopste prijzen die ik kon vinden.

Aanbeveling
Ik zou plattetvdiscounter zeker aanbevelen. Perfecte combi van goede service en scherpe prijzen

Extra toelichting
Netjes de volgende dag in huis nadat ik de dag ervoor eind van de middag had besteld. Duidelijke communicatie per mail en de scherpste prijs. Top winkel!!

claassen31 08-10-2014 Via de website gekocht

TV was makkelijk gevonden. Prima site.

Mijn Samsung werd de dag na mijn bestelling thuisbezorgd.

Aanbeveling
Het hele proces liep prima. Ik had nog een vraagje over het aansluiten, dus even gebeld. Goed geholpen, helemaal blij.

Extra toelichting
De website vond ik via Google, kwam zonder problemen bij de goede tv. Bestellen en bezorgen ging prima.

Jaime83 08-10-2014 Via de website gekocht

Het bestellen ging eenvoudig via de site.

Ik heb eerst even gebeld of het toestel daadwerkelijk op voorraad was en dat werd bevestigd. Ik werd gewezen op een model wat in de dagaanbieding was voor dezelfde prijs. Dat was erg attent.

Aanbeveling
Ik ben erg vriendelijk te woord gestaan en m'n tv werd binnen de aangegeven tijd geleverd. Ik ben erg tevreden.

Extra toelichting
Ik belde of het toestel op voorraad was en dat bleek het geval, maar de aardige man aan de lijn vertelde me dat ze een dagaanbieding hadden van een beter model voor €30 meer. Hij was op voorraad werd binnen 2 dagen geleverd.

miega 07-10-2014 Via de website gekocht

2,7

De service is heel erg slecht. Op e-mail: geen reactie, op telefoontjes: een onwillige medewerker die "niets voor je kan doen".

Assortiment
Aan het assortiment mankeert het niet. Lees de volledige review voor toelichting.

Aanbeveling
Een absolute AFRADER! De service is erbarmelijk en na annulering van de bestelling kreeg ik geen geld terug.

Extra toelichting
De bestelde tv was defect. Een schade vanwege Post NL, dus zover niets te verwijten aan de PlatteTVDiscounter. Helaas de afhandeling hierna wel. Na het retourneren van de defecte tv kwam de beloofde vervangende tv niet. Hierover heb ik meerdere malen contact opgenomen, maar ik "moest maar even wachten". Uiteindelijk heb ik de bestelling geannuleerd. Toen was het de uitdaging om mijn geld terug te krijgen, wat uiteindelijk is gelukt na een klacht via de Thuiswinkel.org website en de dreiging met juridische stappen. Kortom: ze hebben mooie spullen, maar gezien de service en alle moeite om mijn geld terug te krijgen vind ik het niet waard om ooit hier nog iets te bestellen. Er zijn genoeg andere winkels die net zulke mooie spullen hebben en tegen dezelfde prijzen of zelfs goedkoper.

Freggelientje 10-10-2014

ik had dus hetzelfde probleem na annuleren van een tv die niet op voorraad was, ik heb deurwaarder ingeschakeld had niet zo hoeven gaan als ze netjes het goed binnen een week op mijn rekening hadden gestort

david0321 04-10-2014 Via de website gekocht

Easy to explore and find the product you are looking for and easy to pay, but probably you will pay for nothing.

very bad, terrible. never keep their promise. no matter about the delivery or returning the payment after the order is cancelled. The shop might not be fully responsible for the delivery because they rely on the suppliers, but they should not lie.

Assortiment
good. easy to find stuffs you are looking for. it is well organized and the information and conditions are very clear, but the problem is they do not follow them themselves.

Aanbeveling
The first time and the last time.
Very bad experience. i would not be this angry if they just return my money after the order cancellation. i have been waiting for 45 days

Extra toelichting
It has been 45 days after the confirmation of my order cancellation (cancellation date: 20-08-2014, order #234547). They still do not return the money I paid. The cancellation of the order is due to the fact that I was told they could not get the TV from their supplier and they did not know when they would get it. I wrote email to plattetvdiscounter about and they told me it will be returned in two weeks after cancellation. Two weeks later, I still do not receive the money and wrote them back to ask what was going on.But they do not reply to my email any more. I start calling them .Everytime I called the customer service, I was told the money will be back in two days. It has been 5 times and I feel like played.

miega 07-10-2014

I have had the same experience. They are not willing to refund your money.
You can file a complaint on https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klachten/klacht-indienen
For me it helped.

mikesanders 01-10-2014 Via de website gekocht

Mooie en overzichtelijke site

Vriendelijke klantenservice

Zeer groot assortiment

Gewoon een goed bedrijf.

Extra toelichting
Goed bedrijf welke zich aan de afspraken houdt.

Hagelkruis 29-09-2014 Via de website gekocht

Grote keuze vanuit de luie stoel

Correcte hulp bij telefonisch navraag

Zeer ruime keuze

Aanbeveling
Grote keuze in elke prijsklasse
Gunstig geprijsd

Extra toelichting
Zeer ruime keuze uit goed gespecificeerd assortiment tegen scherpe prijzen.

Jan van Fessem 25-09-2014 Via de website gekocht

Het kiezen wordt je gemakkelijk gemaakt met de juiste filters

Extra toelichting
Snelle levering en duidelijke keuzemenu's

esther224 25-09-2014 Via de website gekocht

Duidelijke, klantvriendelijke website

Snelle, duidelijke reactie op e-mail

Extra toelichting
Na het lezen van de reviews een beetje " op onze hoede". Maar dit bleek helemaal niet nodig! Ik heb een e-mail gestuurd met de vraag of de betreffende tv op voorraad was. Ik kreeg hier heel snel en duidelijk antwoord op. Op een maandagavond laat de televisie besteld en (zoals er beloofd wordt) op woensdag de televisie in huis! En dit alles voor een scherpe prijs! Kortom, heel erg tevreden!

Officiële reactie van PlatteTVDiscounter.nl 25-09-2014

Hallo Esther,

Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service, ik wens je heel veel plezier met je nieuwe aankoop.

Luuk,
Namens Team PlatteTVDiscounter

Marcvanc 24-09-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Eigenlijks op aan te merken. Alle webschops zouden van dit type moeten zijn.

Jpvd91 23-09-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke site en makkelijk te bestelle en af te ronden.

Assortiment
Genoeg om uit te kiezen, en vaak ook voldoende voorraad!

Aanbeveling
Goede service, ruim assortiment, scherpe prijzen, snelle levering.

koebink 22-09-2014 Via de website gekocht

Groot aanbod , overzichtelijke website

Zondag besteld, dinsdag en vrijdag daarom thuis bezorgd

Groot aanbod

Zeer zeker!

Extra toelichting
Incidenten zijn er altijd. Onthoud dat mensen vaak de negatieve zaken melden en weinig positieve dingen in een review

tanjakos 22-09-2014 Via de website gekocht

bestelling lukte niet altijd..kreeg gedoe met kortingscodes.als je ingetoetst hebt dan verviel alles en moest je opnieuw intoetsen

na mij email met de vragen kreeg ik volgende dag een email terug

Assortiment
goedkoper dan bij andere aanbiederes

goedkoper,goede servies en verzending

game_on 22-09-2014 Via de website gekocht

2,3

Waardeloos. Levertijd zou 1 dag zijn, na 2 weken nog steeds niets ontvangen. Wel al betaald.

Mail gestuurd dat ik mijn geld terug wil als niet binnen een week geleverd wordt, krijg een standaard antwoord terug waarin helemaal niet op de inhoud van mijn mail wordt ingegaan.

Aanbeveling
Hoe zou ik een winkel die niet levert, geen juiste indicatie van de levertijd aangeeft en vervolgens mijn geld niet terug stort aan kunnen bevelen? Dat thuiswinkel waarborg symbool hebben ze waarschijnlijk gekocht, in ieder geval niet verdiend!

Extra toelichting
Niet leveren, geen juiste indicatie geven van de werkelijke levertijd, vooralsnog geen geld terug gehad, geen goede communicatie. Blijf verre van deze winkel.

gielenbar 22-09-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, goede productinformatie.

Snelle levering, goede informatie over bestelproces.

Assortiment
Ik heb gevonden wat ik zocht!

Aanbeveling
Prima webwinkel met goede producten voor een prima prijs!

Extra toelichting
Elektronica online kopen is best spannend: wordt het netjes geleverd? Het is heel fijn als een webshop je direct en steeds op de hoogte houdt van de voortgang van je bestelling. Deze webshop doet dat heel erg goed. Levering is bovendien supersnel.

raw1969 22-09-2014 Via de website gekocht

Ik vind dat de klantenservice matig reageert op klachten. Nadat ik bij hen aangaf dat ik niet tevreden was over de juistheid van de informatie (levertijd) op de website hoorde ik niets meer van ze.

Aanbeveling
Ik bestel op dinsdag een TV die volgens de website "direct leverbaar" is. Op donderdag neem ik contact op en hoor dat de TV pas vrijdag binnenkomt en zaterdag wordt geleverd. Ik vind dat niet in overeenstemming met de term "direct leverbaar".

Extra toelichting
Het geven van onjuiste informatie over de levertijd op de website en het niet reageren op een klacht is voor mij reden om in de toekomst elders te shoppen.

JY_be 19-09-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
TV was op voorraad in centraal magazijn, na een chat met Tim op woensdag avond was de tv op donderdag in de Breda winkel voor mij beschikbaar, met een scherpe prijs :) Prima van A tot Z!

Ronyombrouck 16-09-2014 Via de website gekocht

Ik had dit voordien nog niet gebruikt.

Supersnelle afhandeling en je kan het goed opvolgen.

Veel keuze.

Gebruiksgemak .

Extra toelichting
Ik ken de winkel niet maar ben heel tevreden over mijn koptelefoon en de snelle service waarvoor mijn dank.

doornhgc 16-09-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Het is gewoon allemaal prima geregeld. Snel afgewikkeld, precies wat je verwacht, en keurig bezorgd, met een heldere levering op het afgesproken tijdstip, dmv de toegezonden track code. De keuze in producyen is prima, en er zijn regelmatig leuke acties waar je best je voordeel mee kunt doen.

Daemzer 16-09-2014 Via de website gekocht

Gewoon via site, conform afspraak netjes geleverd.

Wordt netjes via mail en telefoon op de hoogte gehouden van order status

Assortiment
Wist wat ik wilde, hier de beste deal

Aanbeveling
Gezien mijn keuze en ervaring iedereen aan te raden

Extra toelichting
Online inzicht in prijzen en voorraad, gemakkelijk betalen van via ideal

Bergh17 15-09-2014 In de winkel gekocht
Breda

Extra toelichting
Winkel is goed bereikbaar en voor de deur parkeren (ideaal). Je kunt je oude apperatuur inruilen voor een zeer scherpe prijs. Je krijgt goed vakkundig advies. We zullen zeker voor onze volgende aankoop weer terug gaan naar deze winkel, en andere deze winkel zeker aanbevelen!!!!!

piefpafpoef 14-09-2014 Via de website gekocht

op voorraad op de site is niet zo en werd pas medegedeeld 1 dag voordat ik de bestelling zou hebben ontvangen indien de informatie op de site correct was geweest!

er wordt beloofd dat het al betaalde geld binnen enkele dagen op mijn rekening staat, inmiddels 14 dagen later nog steeds mijn geld niet terug

Aanbeveling
De site is niet correct als het gaat om voorradige producten. De medewerkers weten niet welke data bij welke dagen hoort. Als je de bestelling annuleert, wordt gezegd dat je je al betaalde geld binnen enkele dagen teruggestort krijgt, enkele dagen duurt nu al meer dan 10 werkdagen!

Extra toelichting
Verkeerde informatie op de site, als er op voorraad staat, is dat dus niet zo. Te late informatie hierover. Medewerkers weten niet welke data bij welke dagen hoort. Er wordt beloofd dat de al gedane betaling binnen enkele dagen teruggestort wordt..inmiddels wacht ik al ruim 2 weken.

style12 12-09-2014 Via de website gekocht

bestellen ging makkelijk

levering is traag. Je besteld een product wat op voorraad ligt en het komt pas over een week binnen.

Assortiment
op tv gebied hebben ze vrijwel alles

Aanbeveling
er zijn echter aanbieders die nog beter en sneller zijn.

Extra toelichting
meneer aan de telefoon was erg vriendelijk, helaas is de levering erg traag. Een week voor een product dat direct beschikbaar is.

Leonvg 11-09-2014 Via de website gekocht

Op internet bestellen is een gemak. Maar je geld teruflg krijgen omdat je het niet geleverd krijgt is anders.

Komen afspraken niet na. Leveren hun product niet. Als ik ze op bel en ze zeggen we bellen voor 6uutlr terug kan je beter je telefoon uitzetten want het gebeurt toch niet.
Wel moet ik zeggen dat er snel wordt gereageeed via de chat.

Assortiment
ikWordt niet geleverd dus je krijg ook niets. Foto's van het artikel op hun onternet site klopte ook helemaal niet

Aanbeveling
Absoluut aan niemand en het echt een zeer slechte internet winkel. Koop hier in iedergeval geen home cinema set dat is mijn ervaring.

Extra toelichting
Ik beordeel deze winkel onvoldoende omdat: Op het moment dat ik iets bestel lijkt het alsof het artikel op vooraad is. Dan betaal ik en een dag later krijg ik een bericht dat het artikel toch niet geleverd kan worden. Maar ik heb wel betaalt. Vervolgens bieden ze mij een nieuwere home cinema set aan voor het zelfde geld. Maar ook die wordt niet geleverd. Vervolgens heb ik 4x gevraagd dat ik mijn geld terug wou. Ik ben uiteindelijk vanaf het begin dat ik de home cinema set bestelde tot dat ik me geld terug had zeker 3 weken bezig geweest.

jlcdebruijne 10-09-2014 Via de website gekocht

alles soepel verlaten tijdens bestellen

ruime keuzemogelijkheid

Aanbeveling
goede service en correcte levering.

Extra toelichting
snelle levering, met route begeleiding track en trace, zodat je op het juiste moment thuis kan zijn bij levering. makkelijke betaling ideal

galepinjo88 10-09-2014 Via de website gekocht

bestellen gaat heel makkelijk!

zeer slecht

Assortiment
Volgens de site op voorraad en toch niet kunnen leveren

Aanbeveling
Koop hier niks, tenzij je hoofdpijn wil!

Extra toelichting
Na verschillende slechte beoordelingen te hebben gelezen, toch de gok genomen om hier wat te bestellen. Ik denk: dat overkomt mij niet! Het is echt een ramp geweest kwa communicatie en om het geld terug te krijgen. Je verwacht binnen een aantal dagen een tv in huis te hebben als je daarvoor betaald. Na een MAAND had ik nog niks binnen. Toen heb ik de bestelling uiteindelijk maar geannuleerd. Dat zou ook binnen de beloofde 2 weken terug gestort worden. Na meerdere emails, telefoontjes en uiteindelijk een aangifte heb ik het na 5 weken terug gekregen. BEDENK GOED OF JE HIER WAT WIL BESTELLEN!!!!!

ThijsReinders 10-09-2014 In de winkel gekocht
Groningen

Het bestellen en afhalen van de TV was erg makkelijk, snel en simpel.

TV stond volgende dag klaar in de winkel

Veel TV's te koop

dirigent 09-09-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
goed geinformeerd ,uitstekende prijs en snelle correcte levering van het produkt

roberrtvz 06-09-2014 Via de website gekocht

5,8

Ik heb een bluray speler besteld die aangeboden stond als direct leverbaar, maar hij kwam niet. na een paar keer bellen bleek dat de levering nog lang zou duren. vanuit het bedrijf ben ik nooit geïnformeerd. ik moest er altijd zelf achteraan. toen afbesteld. het terug betalen heeft 3!! weken geduurd en ik heb daarover een paar keer moten bellen en kreeg onder ander de smoes van het verkeerde rekening nummer.

Aanbeveling
eigenlijk niet. de afhandeling van de geannuleerde bestelling was matig en de informatie over de bestelling die toch niet leverbaar was nihil

mrsbianca 03-09-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
We hadden de tv de volgende dag in huis dus hele snelle service. De tv werkt super dus we raden deze site zeker aan

vndnbrk 02-09-2014 Via de website gekocht

Het produkt dat ik zocht had ik snel gevonden.

Heel veel keus

Aanbeveling
Snelle en goede levering.

Extra toelichting
De goedkoopste zaak die ik kon vinden. Zeer snelle en correcte levering. Geen verzendkosten. Kortom: Prima zaak.

Joop de Jager 02-09-2014 Via de website gekocht

Goede en duidelijke Webschop

Vlot en deskundig afgehandeld

Assortiment
Zeer groot aanbod in TV,s en aanverwante artikelen

Aanbeveling
Gewoon goede prijs kwaliteit verhouding

Extra toelichting
Kan geen negatieve argumenten ontdekken

Paul Lauwers 02-09-2014 Via de website gekocht

Lekker makkelijk vanuit thuis te bestellen en toch een duidelijk overzicht wat er verkrijgbaar is.

Zeer ruim assortiment.

Makkelijk en goedkoop

Extra toelichting
Zeer gemakkelijk en overzichtelijk wat er allemaal te krijgen is en bovendien vind niet heel snel ergens anders een goedkopere.

wernerj 02-09-2014 Via de website gekocht

Top service! Op de dag van bestellen van de TV werkte Ideal niet goed. Daardoor diverse malen de tv besteld. na telefonisch contact met Platte Discouter opgelost en 1 TV de volgende dag gekregen.

ajz 02-09-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Bij de plattetvdiscounter een beugel voor de televisie gekocht. Bestellen ging prima en snelle levering. Enige opmerking is dat er een onverpakte doos is verstuurd, geen probleem, maar dan is de volgende keer een plakbandje om de doos dicht te plakken handig.

Sjekkeltje 02-09-2014 Via de website gekocht

Het bestellen gaat heel eenvoudig

Een vraag kan je ook stellen via de mail, ik had binnen een dag antwoord, geweldig.

Assortiment
Eigenlijk teveel keus, maar als je weet wat je ongeveer wil hebben, is het makkelijk te vinden.

Extra toelichting
De TV staat er pas maar ik ben nu al zeer tevreden.

ronnie pie 01-09-2014 Via de website gekocht

werd tot de deur bezorgd, de bezorger heeft mee geholpen om het nar binnen te transporteren.

Bij het openen van de doos alles compleet en gemakkelijk via een paar stappen te installeren.
Na enkele minuten konden we al tv kijken.

Assortiment
ruim voor elke klant die een tv zoekt of dergelijke .

Aanbeveling
mijn zoon heeft 2 jaar geleden ook een lg hier bij platte tv Discounter gekocht ,na een paar maande ontstond er een streep aan de rand van de tv ( dit kan gebeuren) na te hebben gebeld is de buis na 48 uur vervangen.

Extra toelichting
Alle punten zijn al beschreven bij de eerste 4 punten.

dannyzee 29-08-2014 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke pagina, en veel keuze

Ik had nog even gebeld om te vragen of het product op voorraad was, dit was zo en 2 dagen later had ik een nieuwe goedkope super werkende 42 inch tv.

Assortiment
Ik vind het assortiment á home cinema sets wel een beetje weinig maar het aanbod aan tv's is wel heel erg groot

Aanbeveling
Ik heb mijn vader deze website ook al aangeraden, en hij denkt er over om een nieuwe tv bij plattetvdiscounter aan te gaan schaffen.

Extra toelichting
Ik kan geen nadelen aan deze winkel geven. Alleen maar voordelen, super voordelig, vriendelijk en de aanbod tv's zijn goed. Super website!

laanbroek 28-08-2014 Via de website gekocht

3,8

Service is slecht word veel beloofd maar weinig gedaan word absoluut niet op de hoogte gehouden en moet continu zelf bellen heb al 15 keer gebeld zonder dat ik ooit terug gebeld of gemailt ben

Aanbeveling
Service is van slecht niveau dingen die op vooraad zijn zijn toch niet op vooraad

Extra toelichting
Eind juli hier een tv besteld voor dat ik hem olie besteld had nog gebeld of de tv die ik wilde bestellen echt op voor was en dat was die ik blij en gelijk besteld na een paar dagen nog niks gehoord dus ik gebeld mij werd verteld dat die onderweg was en dat die binnen paar dagen geleverd werd dit ging 4 weken zo Door zonder dat ik ooit op de hoogte ben gesteld altijd was ik degene die contact op nam wat ik slecht vind aangezien er op de site staat dat ze je altijd op de hoogte zullen houden als er iets zou zijn nu 4 en halve week later nog geen tv ik vandaag weer gebeld weer het zelfde smoesje volgende week komt die binnen meneer! Ik heb verteld dat ik het zat was en mijn bestelling wilde omboeken naar een tv die op vooraad was en die vandaag nog verstuurd kon worden zo gezegd zo gedaan ik zou rond zes uur een track en tracé code ontvangen tot mijn grote verbazing kreeg ik deze niet en veronderstel ik dat de tv dus niet is verzonden ik vind dit een hele kwalijke zaak aangezien ik 5 weken geleden al het bedrag van 800 euro heb overgemaakt ik was zo blij vandaag dat ik dan eindelijk morgen een nieuwe tv zo hebben waar ik zo lang voor heb gespaard maar niks blijkt minder waar ik vind dit echt een kwalijke zaak en snap niet dat je zo onprofessioneel met je klanten kan omgaan ik hoop nog steeds op een goede afloop maar heb er een hard hoofd in word vervolgd ....

marjoriesuzanne 28-08-2014 Via de website gekocht

Klant is koning en zo word je ook behandeld bij platte tv discounter, gewoon zoals het hoort.

goed bereikbaar per telefoon en email, snel en vriendelijk te woord gestaan. Omruilen en retouren doen ze niet moeilijk over en netjes en snel thuisbezorgd. Betere service dan menig andere winkels, erg tevreden!

Assortiment
breed assortiment van goede kwaliteitsproducten

absolute aanrader!