Platte TV Discounter - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Platte TV Discounter.

Platte TV Discounter stelt zich voor

Vanuit een gigantisch assortiment tv’s, audio, entertainment en accessoires biedt Plattetvdiscounter.nl al jaren de allerscherpste deals. We onderscheiden ons duidelijk in prijs, maar het gaat ons ook om de kwaliteit. De kwaliteit van onze merken en producten, en ook zeker onze service. Een team van zeer ervaren specialisten voorziet bezoekers online en telefonisch van advies op maat, zodat jij de beste keuze kunt maken. Daarbij geniet je van gemakken als veilig bestellen, altijd gratis verzending & retour en een snelle levering. Je kunt er ook voor kiezen je bestelling zelf af te halen bij onze afhaallocatie in Groningen.

Deze score is berekend op basis van 194 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Sahib 18-09-2017 Via de website gekocht

Goede service en geduld.

Na lang sparen konden we eindelijk de Panasonic TX-65DXW904 kopen. Echter zagen we enkele horizontale strepen en daarna geen beeld meer na het opstarten van de TV. Balen!!!! Contact opgenomen met xxx van PlatteTVdiscounter die ervoor zorgde dat er een monteur kwam om de tv onder garantie te laten repareren. Helaas wist de monteur te melden dat er een barstje in het scherm zat waardoor de garantie vervallen was en zodoende het scherm niet ging vervangen. Hierna heeft yyy van PlatteTVdiscounter een zelfde type TV willen opsturen die, je gelooft 't niet, tezamen met een aantal andere TV's van de laadbak van een vrachtwagen zijn gevallen. De oplossing die toen geboden is hadden we totaal niet verwacht, mochten kiezen tussen een andere 65" TV of de TX-58DXW904 en wat geld terug. We heb gekozen voor de 58" en hebben er geen moment spijt van gehad. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik zo'n service nog niet vaak heb meegemaakt en raad daarom iedereen aan apparatuur bij PlatteTVdiscounter te kopen. Je wordt er echt goed geholpen!!!

Sahib

Andre 15-09-2017 Via de website gekocht

geweldige service top service

Onze nieuwe tv wilde de ic module niet pakken,luuk heeft hemel en aarde bewogen om het voor elkaar te krijgen,en het is gelukt.bravo Luuk een man een man een woord een woord. Fantastisch.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiële reactie van PlatteTVDiscounter.nl 15-09-2017

Beste André,

Heel graag gedaan en uiteraard als het niet goed werkt doen we er alles aan om het op te lossen :-) heel veel plezier met de Salora

LOES 13-09-2017 Via de website gekocht

prima geregeld

dit is zeer goed bevallen,toen bleek dat men zich vergist had in de voorraad en ze het elders wel op voorraad hadden,werd mijn bestelling door 2 verschillende bezorgbedrijven afgeleverd en beide de dag NA de bestelling en beide binnen een afgesproken tijd , zeer tevreden ook dat ik met mijn vragen s,avonds zelfs terecht kon.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Beste Loes,

Hartelijk dank voor je leuke review!

Ramon 11-09-2017 Via de website gekocht

Perfecte webwinkel voor uw platte tv

Na diverse sites vergeleken te hebben voor het aanschaffen van onze tv hebben wij uiteindelijk gekozen voor plattetvdiscounter.
Waarom? Prijstechnisch erg scherp, overzichtelijke site met duidelijke informatie, goede klantenservice, snelle levering en informatieve communicatie omtrent de levering. Kortom, een Aanrader met Hoofdletter A.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Ramon,

Hartelijk dank voor je leuke review, en bedankt voor de complimenten!

L. de Laat 10-09-2017 Via de website gekocht

Top service en goede telefonische ondersteuning

Deskundige ondersteuning en super service aan de telefoon door de medewerker.

Voor mijn Samsung curved tv (7500 serie) blijkt een service pakket benodigd te zijn bestaande uit 4 stuks extra lange M8 bouten. Met deze bouten kan de curved tv op dit type beugel gemonteerd worden.

Tevens ben ik erop gewezen om ook de Samsung afstandhouders welke bij de tv zitten ook daadwerkelijk toe te passen voor een deugdelijke montage.

Telefonisch contact gehad en al na 2 dagen was het service pakket kosteloos binnen.

De volgende aankoop gaat zeker weer via deze site plaatsvinden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Landgraver 08-09-2017 Via de website gekocht

Super service

In 2010 heb ik eeen Samsung tv bij hen gekocht en die is helaas door een brand verloren gegaan. Natuurlijk kun je de door de verzekering gevraagde rekening niet meer overleggen, maar na enig speurwerk wist plattetvdiscounter mij van alle benodigde gegevens te voorzien. Klasse gewoon. Mijn volgende tv en soundbar worden echt wel bij deze firma besteld.

Beste heer van der Loo,

Graag gedaan, en wij wensen u heel veel plezier met de door u aangeschafte 49"LG en Soundbar.

Erik 08-09-2017 Via de website gekocht

Heeft mijn verwachting overtroffen

Op basis van de informatie van de producten en de prijsstelling gekozen voor plattetvdiscounter. Na het plaatsen van de bestelling is deze goed te volgen. Goed verpakt en snelle levering!

Beste Erik,

Hartelijk dank voor de leuke review, wij wensen je heel veel plezier met je aankoop bij Plattetvdiscounter!

Jeroen Smit 05-09-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Snelle en goede service

Snel antwoord op je vragen en een passende aanbieding ! Ophalen is erg gemakkelijk en je wordt uitstekend geholpen.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Beste Jeroen,

Hartelijk dank voor de leuke review, wij wensen je heel veel plezier met de Sony 55"

Sandy1210 02-09-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Prima producten, voor een fatsoenlijke prijs. Duidelijke website, snelle levering en correcte meldingen over de stand van zaken rond de levering

Beste Sandy,

Hartelijk dank voor je leuke review, wij wensen je heel veel plezier met je Salora toestel.

Nigel 01-09-2017 Via de website gekocht

Geweldig toestel voor een goede prijs!

Lang ben ik op zoek geweest naar een nieuwe tv. Dat is nog best lastig! Na lang nadenken had ik mijn gewenste tv dan eindelijk gevonden, de LG 43UJ6335V. Echter kon ik het toestel nergens vinden! Via de Consumentenbond heb ik uiteindelijk Plattetvdiscounter.nl gevonden en daar kon ik het toestel makkelijk en snel bestellen, met €50,- korting nog wel, dat was een lagere prijs dan wat de winkels die het toestel niet eens hadden als prijs hadden staan. Na enkele dagen kreeg ik de tv binnen en nu geniet ik er met volle teugen van! Mocht ik ooit een nieuwe tv kopen, dan weet ik zeker dat ik dat bij Plattetvdiscounter.nl ga doen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Nigel,

Hartelijk dank voor je uitgebreide review, hiermee help je andere klanten enorm.
Wij wensen je heel veel plezier met de LG 43"

Gerard Hiemstra 31-08-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle en goede levering van TV

Familie attendeerde ons op de site van plattetvdiscounter.nl Daar is een ruime keuze aan TV's. Het onderzoeken en vergelijken is een peuleschil op de site. Na het bestellen gelijk bericht gekregen met de dag en globale tijd dat het wordt bezorgd. En de service is zeer goed!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Gerard,

Hartelijk dank voor de review, wij wensen je heel veel plezier met de Salora TV

versteeg 27-08-2017 Via de website gekocht

snelle levering

speciale steun besteld
was niet op voorraad maar werd gebeld dat hij een dag later zou komen
dus toch snel geleverd
vind het een goede service en zal zeker weer iets bestellen als het nodig is
Officiële reactie van PlatteTVDiscounter.nl 28-08-2017

Beste Frans,

Hartelijk dank voor de review, wij wensen je heel veel plezier van de OTW-150

lenie 22-08-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Schappelijke prijs, snelle levering gezocht artikel op voorraad. Web site overzichtelijk.
snelle reactie op bestelling, betaling zonder problemen verlopen

Beste Lenie,

ServiceManager PlatteTVDiscounter

Fam. Schilder 18-08-2017 Via de website gekocht

Snel en voordelig

De shop had een voordelige aanbieding. Duidelijke omschrijving en een filmpje met een review.
De bestelling werd snel geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste familie Schilder,

Hartelijk dank voor de leuke review, de filmpjes maken de keuze inderdaad makkelijker:-)

Service Manager

Peter 18-08-2017 Via de website gekocht

Prima service en snelle levering

De LG Sound bar SH2 besteld en de volgende dag volgens afspraak geleverd. En dat alles tegen een zeer markt conforme prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Lenie,

Hartelijk dank voor je leuke review, wij wensen je heel veel luisterplezier met de LG Soundbar :-)

ServiceManager

Janneke 16-08-2017 Via de website gekocht

Goed en snel!

De TV die we bestelden was hier een tientje goedkoper dan bij andere shops. We kregen een telefoontje dat de TV te laat uit het magazijn was vertrokken. Dat vond ik een heel goede service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Janneke,

Hartelijk dank voor je leuke review.
Heel veel plezier met het nieuwe toestel :-)

ServiceManager

Erwin schuurmans 14-08-2017 Via de website gekocht

Goede service

Snelle levering helemaal tevreden met de tv en service is ook helemaal top in de toekomst zal ik zeker hier nog meer gaan bestellen

Beste Erwin,

Graag gedaan en tot de volgende bestelling :-)

Krijn kros 13-08-2017 Via de website gekocht

Extreem snelle levering en goede service.

Laatst kocht ik bij platteTVdiscounter.nl 2 platte tv's en 2 soundbars. Levering perfect en snel.
Grote service was des te meer vanwege dat na vermelding dat de afstandbediening van onze oude tv het voor de helft de toetsen niet meer reageerde. Kreeg mail terug met de vraag wat het merk en type tv het was en werdt geheel gratis een nieuwe afstandbediening meegeleverd.
Grote klasse. Grote service dus.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jolanda Hoogendoorn 13-08-2017 Via de website gekocht

Behulpzaam, technisch en super vriendelijk

Voor het eerst heb ik online een tv besteld. Zoekopdrachten gegeven die aan mijn eisen voldoen en toen kwam deze tv naar voren. De tv besteld en na 2 dagen in huis. Een geweldige tv voor een super prijs. Alleen de installatie lukte niet. Gelijk naar de shop gebeld en met de juiste informatie en kennis had ik binnen een half uur super zuiver beeld. Het lag niet aan de tv maar aan mijn oude hdmi kabel. Ik ben geweldig geholpen via de telefoon door de verkoper, want ik heb technische kennis van een natte krant. Maar het is toch gelukt. Ik ben super blij met de tv en zeker met de service van De Platte TV Discounter.

Beste Jolanda,

Fijn dat alles werkt, en dat we je hebben kunnen helpen met de installatie.

Linsey 13-08-2017 Via de website gekocht

Goede service

Goed en snel geleverd!
Tv zondag middag besteld en dinsdag binnen. Tv beugel niet. Zou later komen zeide ze. Maar alsnog donderdag niet binnen. Weer opgebeld en zei die dat hun hem niet hadden maar pas leverbaar was vanaf volgende week vrijdag bij hun leverancier. Maar goed opgelost en een andere duurdere beugel toegestuurd gekregen en deze de dag erop al binnen gekregen.

Super

Piet Verhasselt 07-08-2017 Via de website gekocht

Mooie tv gekocht! Snelle levering goede prijs!

Van de week een mooie tv gekocht voor een behoorlijk scherp prijsje.. hij werd snel geleverd en het overtreft mijn stoutste verwachtingen

Officiële reactie van PlatteTVDiscounter.nl 28-08-2017

Beste Piet,

Hartelijk dank voor uw review, wij wensen u heel veel plezier met uw Sony 49" tv

Christophe De Wispeleir 07-08-2017 Via de website gekocht

Super service

Er was een kleine miscommunicatie in het begin ivm de leveraar maar dit werd perfect opgelost, ik had de TV een week later dan verwacht maar dit was de fout vd leverancier en niet u. U heeft er alles aan gedaan om dit probleem op te lossen en ik was zeer tevreden met uw vriendelijkheid en service:)

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste heer De Wispeleir,

Wij wensen u heel veel plezier met uw prachtige 55"Oled

V H Hoederboom 04-08-2017 Via de website gekocht

Razend snelle levering.

In eerste instantie was de prijs de reden tot aanschaf bij platte tv discounter. Vond op de site prima informatie. Levering is zeer snel

Jermaine 03-08-2017 Via de website gekocht

Makkelijk besteld en prima geleverd!

Ik was op zoek naar een IR- Extender voor mijn tv, dit was makkelijk te vinden op de site. Responstijden zijn ook prima in orde en het betalen ging met gemak. Hier kom ik zeker nog terug wanneer ik weer op zoek ben naar apparaten en spullen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mariella 02-08-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering, prachtige televisie!!

Super snelle levering en duidelijke site!!
En ook heel belangrijk,ook nog eens goedkoper dan andere aanbieders!!

brvsteen 31-07-2017 Via de website gekocht

Ondanks problemen snelle levering

Besteld op maandag maar niet geleverd op dinsdag. Snel antwoord en snelle oplossing voor het magazijnprobleem. Al bij al levering op vrijdag.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Erik 27-07-2017 Via de website gekocht

Super service

Super tv en goede en snelle levering. Besteld op vrijdag en al op zaterdag geleverd. Tv voldoet aan de verwachting

Ronny 18-07-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering, ik moest alleen even mailen met de vraag waar mijn track & trace code bleef, maar die ontving ik binnen een aantal minuten na mijn mail.

Henry van weeghel 17-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige service zeer correct en beleefd aan de telefoon..

Gewoon geweldige service en ze denken met de klant mee en fijne mensen die je helpen , echt een aanrader

Mark (BE) 16-07-2017 Via de website gekocht

Snelle repons op mail en sneller geleverd dan aangekondigd

Ik had voor net hetzelfde artikel eerst elders geïnformeerd of ze de Jamo A101FS (een ouder artikel) nog konden leveren. Na een bevestigend antwoord kon ik het artikel via de webwinkel perfect bestellen (er stond "in voorraad" !). Bleek achteraf dat ze deze niet meer konden leveren en wacht ik nog steeds op een refund.
Hierdoor was ik nu dubbel voorzichtig. Maar geen probleem met PlatteTVdiscounter: snel én duidelijk antwoord. Meer nog: scherpere prijs én sneller geleverd dan aangekondigd !

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Bas 11-07-2017 Via de website gekocht

perfecte service

tv besteld waar ik een dag later spijt van had vanwege een financiele tegenvaller, netjes geannuleerd en een goedkopere besteld ,twee dagen later had ik de nieuwe alweer in huis . Top service en prijs !

linda 08-07-2017 Via de website gekocht

supersnell

nou snelle service en als je iets wil weten kan je heel snel met ze chatten en meteen antwoord nou geen klagen dus

albert 06-07-2017 Via de website gekocht

Een pluim voor Luuk ??

Geweldige service via chat. Daarna nog via de mail. Snelle levering en de TV is boven verwachting. Goed advies en snelle bezorging. Het is "maar" een 9 om ambitie te houden😜 Thx

Officiële reactie van PlatteTVDiscounter.nl 07-07-2017

Beste Albert,

Bedankt voor de mooie woorden, een extra reden om voor een 10 te gaan de volgende keer :-)

C. 25-06-2017 Via de website gekocht

Goede service, snel geleverd

Goede klantenservice, ik moest 1 dag langer wachten op mijn bestelling omdat deze op dat moment niet voorradig was maar ben toen direct hierover gebeld. Vriendelijk contact via de mail ook gehad. Ik zou hier zeker weer gaan bestellen

Nico 24-06-2017 Via de website gekocht

Gemakkelijk besteld snelle levering.

Gevonden via internet.Overzichtelijk product te kiezen na betaling correct en snelle levering gemakkelijk te bestellen .

Jan 21-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Geweldige service. Zeer vriendelijke medewerkers. Heel erg meedenkend.
Zowel bij het bestellen, goede snelle service. Als bij de service rondom het product.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Oscar dos Santos 19-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Ik had via de website een Jamo A 101 FS Vloerstatief in het zwart besteld, die bij PlatteTVdiscounter in de aanbieding was. Omdat het mij niet duidelijk was dat het een set betrof, had ik er twee besteld.
Volgende dag kreeg ik netjes een mail om me erop te attenderen, ter bevestiging dat ik er inderdaad 2 (sets) wilde hebben.
De bestelling werd direct gecorrigeerd, het teveel overgemaakte bedrag meteen teruggestort en de set werd zonder vertraging geleverd.
Dat noem ik service; meedenken, vriendelijk en snel.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Officiële reactie van PlatteTVDiscounter.nl 20-06-2017

Beste Oscar,

Hartelijk dank voor de leuke review, wij wensen u heel veel plezier met de vloer statieven.

Addie 19-06-2017 Via de website gekocht

Geweldig bedrijf met een uitmuntende service!

Had hier 3 jaar geleden ook mijn 55" TV gekocht en wederom weer, ditmaal een OLED TV. Levering verliep snel en geheel volgens afspraak, op een zaterdag. De TV had helaas een fabricagefout en na contact met Plattetvdiscounter hebben ze voorgesteld om het om te ruilen. Geheel kosteloos werd de tv bij ons opgehaald en een ander exemplaar op hetzelfde moment ook afgeleverd gekregen.
Bedankt Luuk!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Officiële reactie van PlatteTVDiscounter.nl 19-06-2017

Beste Ad,

Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen, ik wens u heel veel plezier met de Oled tv.

gw schoester 12-06-2017 In de winkel gekocht
arnhem

hele goede service en doen wat ze beloven doen ze

erg goede uitleg over alles en geen opdringerig personeelen goede afspraken gemaakt voor levering en alles was perfect geregeld grote klasse voor de winkel in arnhemen met namen xxx is een klasse verkoper neemt de tijd voor je heerlijk persoon om daar wat van te kopen in de winkel en top man verdiend een 10 met een grifffel van ons xxx bedankt voor de goede service en we komen zeker weer terug

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Goldsmith 07-06-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Zeer tevreden, snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding. zeer tevreden over het geleverde product

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob 03-06-2017 Via de website gekocht

Snel eenvoudig en gewoon goed.

Bestellen gaat makkelijk, daarna krijg je netjes een mail om je op de hoogte te houden. Thuis service werd netjes aangemeld met een sms dat de chauffeur er bijna was. Deze heeft mijn TV netjes binnen gebracht voor mij. Simpelweg TOP!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiële reactie van PlatteTVDiscounter.nl 06-06-2017

Beste Rob,

B 31-05-2017 Via de website gekocht

Goed geholpen via chat

Via de on-line chat had ik een aanvullende vraag over een LG tv. Deze bleek niet meer leverbaar. Ik kreeg meteen het voorstel om een nieuwer type tegen dezelfde (lagere) prijs aan te schaffen. prima

Ryan 29-05-2017 Via de website gekocht

Super service

Ik heb een nieuwe Samsung tv via Plattetvdiscounter.nl besteld. Ik kwam er eerst niet helemaal uit, maar ben uiteindelijk zeer goed geholpen via de chat op de website. Inmiddels staat mijn nieuw tv in de woonkamer en ben ik helemaal tevreden! Bedankt voor de goede service!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Officiële reactie van PlatteTVDiscounter.nl 06-06-2017

Beste Ryan,

Hartelijk dank voor je review, en heel veel plezier met de Samsung

m.schut 17-05-2017 Via de website gekocht

Perfect, no-nonsense!

Goede, heldere website en correcte levering; Zondag avond na het eten besteld, donderdag morgen in huis. Zoals het hoort!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Henny 05-04-2017 Via de website gekocht

Klant tevreden met service

De bestelde televisie kon niet direct worden geleverd. Aangezien wij met vakantie gingen werd er direct mee gedacht aan een oplossing. Met een klein prijsverschil, in het voordeel van de klant, werd een andere, gelijkwaardige tv bezorgd. De kreet : voor 17.00 uur besteld volgende dag in huis; maakte Platte tv Discounter waar! Top.

Officiële reactie van PlatteTVDiscounter.nl 10-04-2017

Beste Henny,

Hartelijk dank voor de leuke review, heel veel plezier met het toestel.

Angelique 29-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Deze site is makkelijk in gebruik, vind gelijk wat je zoekt zonder dat je hele site door hoeft. De service is gewoon perfect, en je word goed geholpen. Zowel online en aan de telefoon ze kijken echt met je mee. Ik ben nog steeds blij met mijn tv.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiële reactie van PlatteTVDiscounter.nl 03-04-2017

Beste Angelique,

Remco Fransen 29-03-2017 Via de website gekocht

Top shop en een razend snelle service

Wat een geweldige webshop is PlatteTVDiscounter.nl. Een razend snelle service in combinatie met Post.nl. Mijn mooie nieuwe Salora LCD voor 17:00 besteld en inderdaad volgens afspraak de volgende dag bezorgd. Ik ga hier zeker weer bestellen. Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Remco,

Heel veel plezier met je 49" en hartelijk dank voor je leuke review!
Wij zien je graag nog eens terug :-)

Sylvia 28-03-2017 Via de website gekocht

Super service

Salora tv voor in de keuken gekocht ben daar heel blij mee. Had wat aansluit problemen, heb gebeld. De persoon wist in eerste instantie het probleem niet op te lossen. Maar werd terug gebeld en hij loste het probleem prima op. Ik vind het een super service en was er heel blij mee. Zal zeker anderen aanraden bij plattetvdiscounter te gaan kopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Sylvia,

Fijn om te horen.. heel veel plezier met je toestel.

Klantenservice

Frank Smit 25-03-2017 Via de website gekocht

Complimenten aan de organisatie!

Wij hebben een televisie gekocht, via Plattetv discounter.

Via de chat heb ik wat vragen gesteld over de televisie aan Luuk.
Al snel hebben we telefonische contact gehad en mailcontact. Keurig!
Mail werd erg snel gereageerd, binnen het uur al.
Uiteindelijk hebben wij een tv gekocht.
Service, uitleg en bezorging ging perfect.
Oprecht raad ik dit aan.

Pluspunten

• Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Frank,

Bedankt voor je leuke review, en graag gedaan.
Ik hoop dat je veel plezier hebt van de 65"Samsung !

Klantenservice

Paul Busch 22-03-2017 Via de website gekocht

snel, eerlijk en prijs kwaliteit in juiste verhouding.

Snel en heldere communicatie. Zeer vakkundig en betrouwbaar. Overzichtelijke site met meer dan voldoende informatie.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Beste Paul,

Fijn om te horen... wij wensen je heel veel plezier met de DVD