Platte TV Discounter - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Platte TV Discounter.

Platte TV Discounter stelt zich voor

Vanuit een gigantisch assortiment tv’s, audio, entertainment en accessoires biedt Plattetvdiscounter.nl al jaren de allerscherpste deals. We onderscheiden ons duidelijk in prijs, maar het gaat ons ook om de kwaliteit. De kwaliteit van onze merken en producten, en ook zeker onze service. Een team van zeer ervaren specialisten voorziet bezoekers online en telefonisch van advies op maat, zodat jij de beste keuze kunt maken. Daarbij geniet je van gemakken als veilig bestellen, altijd gratis verzending & retour en een snelle levering. Je kunt er ook voor kiezen je bestelling zelf af te halen bij onze afhaallocatie in Groningen.

Deze score is berekend op basis van 176 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.1

Eddy 17-01-2018 Via de website gekocht

De spelt in een hooiberg

Na veel sites te hebben afgestruind kwam ik op deze site terecht (mijn spelt).
En gelukkig ook maar want ik heb toch voor een super prijs een super TV kunnen kopen.

xxxx was die ik hier sprak was heel 'laid back' en rustig en gaf me alle antwoorden op de vragen die ik had zonder druk, Top!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Harmen Soeters 15-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service en coulante meedenkende medewerkers

We hadden onze LG 43UJ630V televisie online besteld op zondag 07-01-2018 en deze zou op dinsdag 09-01-2018 worden bezorgd.
Wat ik me maandag ochtend pas realiseerde was dat de nieuwe tv i.p.v. een draaivoet 2 staande voetjes had die bijna onder de zijkanten van de tv zaten en dat dit wel eens net buiten het blad van de tv-kast zou kunnen komen.
Dus ik gebeld om te vragen wat de tussen afmetingen waren van de pootjes en het verhaal uitgelegd.
De medewerker was uiterst vriendelijk en behulpzaam en vertelde mij dat wanneer het nou niet zou passen ik dan alsnog de korting van hem kreeg die je normaal als pakket (TV=Beugel) van toepassing was.
Dat noem ik nou service 2.0

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul Sanders 15-01-2018 Via de website gekocht

Prima - geen op of aanmerkingen!

Een goede website met goede producten - we hebben hier twee TV's besteld en beide processen waren goed gemanaged. Prima en zelfs na wat vergelijk ook een goede prijs -

Pluspunten

• Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

R.F93 14-01-2018 Via de website gekocht

Netjes, Goedkoop & Snelle Levering!

Prachtige 4K TV binnen gekregen.
Plug & play, zo geinstalleerd.
Was snel binnen!
Ik wist welke TV ik wou, heb het halve web rondgekeken en hier was de TV ruim 200.- goedkoper als op alle andere sites.
Dit is toch echt de goedkoopste site!
Een aanrader voor iedereen die nog wat geld wil overhouden voor wat anders.

Bedankt Platte TV Discounter.

~ Roy.

JvK 11-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle service

Snel en eenvoudig op de site de gewenste accessoires voor de TV kunnen bepalen en bestellen. Hoewel het bijna half zes was (dus na de genoemde 17:00 uur), werd toch al de volgende middag geleverd. Top.

Ricardo 08-01-2018 Via de website gekocht

Precies zoals ze aangeven geleverd, top!

Duidelijke en vindbare producten en voor een interessante prijs. Gratis verzending en precies binnen de beloofde levertijd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Veenstra 08-01-2018 Via de website gekocht

Duidelijke communicatie

Platte TV Discounter is een prima webshop met duidelijke communicatie. Producten worden tegen scherpe prijzen aangeboden en de iets vertraagde levering is duidelijk en correct gecommuniceerd, hulde!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dave 08-01-2018 Via de website gekocht

Goede service en top 55 inch 4k TV

Men reageert snel op mail.
Een Samsung 55 inch 4k Tv model UE55MUWX6120 op de afgesproken datum bezorgt.
Vanwege beschadiging aan de doos, een fikse korting ontvangen op het aankoopbedrag.
Top tv, met een super mooi scherp beeld, een aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jeanette 07-01-2018 Via de website gekocht

Vriendelijk en professioneel

Ik zocht een nieuwe TV en heb de dagaanbieding van 31 december gekozen. Beetje spannend omdat ik nooit online zo'n uitgave doe. 1 telefoontje naar de klantenservice en ik was gerust gesteld. Tv staat te schitteren in mijn woonkamer. Erg blij.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

John 07-01-2018 Via de website gekocht

Goede service

Snelle levering en goedkoop. Telefonisch zeer goed bereikbaar. Geen lange wachttijden aan de telefoon. En prima helpdesk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Raymond 07-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en levering

Ik heb gewoon op Google ingetoetst goedkope 42"inch tv en ik kwam o.a. deze winkel tegen en heb gekeken wat ze hadden en daar ook geslaagd voor een mooie tv voor een leuke prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robert 04-01-2018 Via de website gekocht

Afspraak is afspraak

Waar kom je het nog tegen, na een telefoontje een persoonlijke benadering en daarna het nemen van initiatief en met klantgerichte oplossingen komen.

Swiebertje 03-01-2018 Via de website gekocht

Snele levering en uitstekend produkt

Vindt platte tv discounter de goed koopste tv zaak die ik ben tegen gekomen op Google..lage prijzen en snelle sevivice raad iedereen aan om hier hun slag te slaan ..

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jacco 02-01-2018 Via de website gekocht

Erg tevreden

Snelle nette levering, groot assortiment, nette mail tracking. Erg tevreden over de soundbar en de firma

eckie0964 02-01-2018 Via de website gekocht

Geweldelige service!

Zeer gebruiksvriendelijk, vlotte levering.Op de hoogte van transport en aflevering optimaal verzorgd.
Vriendelijkheid en klanten service bieden staan voorop.

jose 01-01-2018 Via de website gekocht

goede service

Goede service ,goede informatie heb een artikel besteld maar was niet in voorraad heb zelf gebeld geven goede informatie en zijn erg beleeft

Ocnarb 31-12-2017 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak

Na veel onderzoek op het web, mijn tv gevonden. Uiteindelijk zoek je dan de goedkoopste aanbieder. Gevonden bij platte tv discounter.
Zij hebben het pakket keurig op tijd verstuurd. Helaas was er door de Kerst nog vertraging bij Postnl

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Sunshine4555/43 30-12-2017 Via de website gekocht

Hele goede service, zowel telefonisch,mail en levering!!!

Een dikke 10!!! Telefonisch advies over welke tv en soundbar: duidelijk, en alle tijd voor vragen.
Levering volgende dag (zaterdag 30 dec. 2017 om 10.00.)
Op zaterdag gemaild omdat er 2 speakers niet bijzaten, Kreeg na half uur al mail terug dat de speakers via een promoactie van Samsung via de site van Samsung besteld moeten worden.

Was onze 3e bestelling bij platteTVdiscounter en dus zeer aan te bevelen.

Maarten 28-12-2017 Via de website gekocht

Kwaliteit prijs verhouding en persoonlijk kaartje

SONY KD-55XE8505 (OPEN DOOS) besteld. Begeleidend kaartje van Luuk dat ik een nieuw model heb gekregen ipv open doos model.
Laten we er vanuit gaan dat het een nieuwe TV is, ook als het goede verkooptechniek is, de service, levertijd, communicatie en geleverde product zijn naar volle tevredenheid.
De persoonlijke touch met het prijsverschil geeft dat extraatje voor een goed gevoel.

Kopen bij deze (web)winkel kan ik een ieder dan ook zeker aanraden.

Marcel 27-12-2017 Via de website gekocht

Mooie vlotte service

Ik was nog niet eerder in zee gegaan met dit bedrijf. Maar ben ook zeker niet teleurgesteld. Men heeft exact gedaan wat ze zeggen. Mooie prijzen en vlotte levering. Keurige administratie per e-mail verzonden. Top!🖒

Amanda 26-12-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Ik was op zoek naar een goede betaalbare tv en kwam zodoende bij dit bedrijf terecht. Duidelijke site en meer dan voldoende keus. Nadat ik de tv had gevonden die ik wilde was die zo besteld inclusief pakket korting voor de muurbeugel. Bestellen was makkelijk en er zou nog extra korting vanaf gaan. Nadat de bestelling afgerond was en betaald kwam ik er achter dat de extra kassa korting niet verrekend was. Ik had een offline chat bericht achter gelaten (buiten winkeltijd) en kreeg vrij snel al via mail een nette reactie terug dat die korting inderdaad niet goed was gegaan en ze het de dag erna zouden regelen wanneer ze weer aanwezig zouden zijn. De dag erna is het geld gelijk weer terug geboekt, helemaal top! Hier kom ik zeker nog terug als ik weer een tv zoek.

JHN Pranger 26-12-2017 Via de website gekocht

Ik ben zeer tevreden over de service

Deze mensen doen wat ze zeggen top prima service en correcte levering op tijd ben heel tevreden zou een volgende keer weer daar gaan

Mukius 24-12-2017 Via de website gekocht

Mooi groot (digitaal HD) beeld in slaapkamer.

Goede ervaringen gehad meet een eerdere bestelling in 2013. Wou weer een PHILIPS bestellen. Model was slecht leverbaar. Voor zelfde geld (incl. actiekorting) beter gewaardeerd toestel (LG) gekocht. Snel geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M.Bosmans 22-12-2017 Via de website gekocht

Topie, zeer te vrede snelle zending Dank u??????

De prijs was zeer goed , de beste van allemaal .
Een snelle verzending werd ook goed op gevolgd .
👍👍👍

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jordy 22-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, scherpe prijzen

Goede prijs, bewust gekozen voor deze shop vanwege goede ervaringen in het verleden. Dus ook nu weer!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tijn 20-12-2017 Via de website gekocht

LG OLED55C7V bij Platte TVdiscounter. Beide super!

Bij Platte TVdiscounter de LG OLED 55C7V gekocht. Ik heb dit toptoestel tegen een scherpe prijs kunnen kopen. Klantenservice is super en no-nonsense. Let op: je krijgt hier geen parellelimport en inferieur goed. Nederlands model! Klantenservice heeft zich er maximaal voor ingespannen om het toestel een dag na bestelling geleverd te krijgen.

Aan het einde van de middag even gebeld of vervoerder inderdaad kon leveren. Hadden het toestel inderdaad keurig op dezelfde dag van bestelling opgehaald bij Platte TVdiscounter. 's Ochtends kreeg ik een mailtje met een tijdslot 13:00-15:15. Werd keurig om 14:00 geleverd.

Bedankt voor de goede service Luuk!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

v.v. Kwiek 18-12-2017 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen. Goed werk Platte TV Discounter.

Goede en makkelijk te gebruiken site. Snelle afwikkeling van de opdracht. En inderdaad, de volgende dag geleverd ondanks de drukte bij Post.Nl

Paul 15-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service advies en levering. Een aanbeveling!!

Snel goed en deskundig advies. Correcte levering. Een echte aanbeveling om de juiste producten geadviseerd en geleverd te krijgen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wietse 15-12-2017 Via de website gekocht

Vriendelijke service!

Bestelde soundbar niet meer leverbaar. Door Luuk gebeld. En in overleg een soort gelijk uitgekozen. En nog getipt op kortingen!! Zeer tevreden en zeer vriendelijk geholpen. Gewoon Goed!!!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Mulder 13-12-2017 Via de website gekocht

Goed telefonisch bereikbaar

Een heldere website waarbij je snel het juiste product voor een goede prijs kan kiezen. Op voorraad leverbaar en snelle levertijden. Daarnaast is de webwinkel super telefonisch bereikbaar voor eventuele vragen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johan 12-12-2017 Via de website gekocht

Uitstekende en tijdige bezorging

Gekocht op black friday. Ondanks de drukte is de tv en soundbar keurig op de afgesproken tijd geleverd. Ook de feedback tijdens het bestelproces was uitstekend.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dirk 08-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Plattetvdiscount doet wat ze beloven. Snelle levering en mogelijkheid om achteraf te betalen met Afterpay

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Alessia 08-12-2017 Via de website gekocht

Top aankoop bij een top bedrijf!

Ik kwam via Google terecht bij deze site terecht nadat ik gezocht had op goede smart tv deals. Het bleek ook inderdaad te kloppen dat ze hele goede deals hadden op bepaalde modellen en daar zat ook de tv bij waar ik al een tijdje mijn oog op had laten vallen. Omdat de actie bijna voorbij was en ik niet het hele bedrag toen beschikbaar had heb ik gekozen voor betaling achteraf. Ik dacht dat ze daar ook vast moeilijk over zouden doen maar tot mijn verbazing was het snel geregeld. Volgende dag ( had de tv best laat in de avond besteld, vandaar niet dezelfde dag door hun gebeld)nog ter controle even een belletje gehad kijken of de bestelling klopte, iets wat ik ook heel erg kon waarderen. Dezelfde dag nog is de tv verstuurd waardoor ik de volgende dag al kon genieten van een hele mooie en grote tv. De bezorging was gratis, wat heel erg fijn is. Ook voor mijn een belangrijke reden om voor hun te kiezen omdat ik geen auto heb en zo een grote tv niet te dragen is met het openbaar vervoer. Al met al was het een top ervaring voor mij en heb het aan verschillende familieleden en vrienden verteld en die gaan nu ook hier hun tv kopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

3s 08-12-2017 Via de website gekocht

Goed, realistisch en vlot

Prima te woord gestaan. Herkennen wensen van de klant en luisteren goed. Realistisch in prijsopstelling. Snelle, nette bezorging.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Jan Geerligs 05-12-2017 Via de website gekocht

Super snel besteld en super snel geleverd

Zondagavond besteld en dinsdagmorgen al thuis en een prima telefonische hulp bij de installatie. Met zelfs via de mail een doorverwijzing naar ziggo om een CI kaart aan te vragen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

John 04-12-2017 Via de website gekocht

Weer het beste prijsvoorstel en perfecte service

Al meerdere jaren koop ik graag via de site van Platte TV Discounter. Een duidelijke site met dito bestelproces. Ook de aftersales is prima op orde (een artikel dat niet aan mijn verwachting voldeed mocht ik retourneren en kreeg zelfs mijn geld terug).

Zeer recentelijk een prachtige LG OLED TV aangeschaft met een goede Vogels muurbeugel. Zeer uniek is dat je een prijsvoorstel kunt aanvragen via hun site. Je krijgt dan een persoonlijk aanbod om het artikel tegen een betere prijs te kunnen kopen. Deze prijzen zijn zeer concurrerend kan ik je zeggen.

Ik heb de TV zelf in Groningen opgehaald omdat ik daar toch in de buurt was. De magazijnbediende heeft mij netjes geholpen om de TV in de auto te krijgen met een aantal tips om de kans op beschadiging te voorkomen. Ik kreeg er zelfs nog een goede HDMI kabel bij. Top service! We genieten nu van een ongeëvenaard beeld op de TV.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Aad 04-12-2017 Via de website gekocht

Prima levering

Vanwege mijn zoektocht naar Blu-ray spelers kwam ik bij plattetv terecht en bestelde de LG.
Zeer tevreden over de LG, de prijs is oké en de speler naar wat ik ervan verwachtte.

E van Houtum 03-12-2017 Via de website gekocht

Prima online winkel

Na wat googlen sprong deze winkel eruit met concurrerende prijzen en goede garantievoorwaarden. De site zelf is zeer overzichtelijk en de online chat ondersteuning is snel en vriendelijk. De tv (LG 55") die we bestelden was snel in huis en we hebben er al veel plezier van.
Mochten er eventueel (afkloppen) mankementen optreden dan verwacht ik ook geen problemen. Ik zou deze winkel zeer zeker aanraden.

Tos 03-12-2017 In de winkel gekocht
Breda

Geweldige service!

Vandaag in filiaal Breda geweest, enorm goed geholpen door Pim.
Hij heeft ons geadviseerd en gaf eerlijk en goed gemotiveerd advies.

Harold 03-12-2017 Via de website gekocht

snelle bezorging, lage prijs, top!

Een hele snelle service! stond bij dat het binnen 3-5 werkdagen geleverd werd echter had ik het de dag erna al binnen. Netjes verpakt. Prijs was het laagste welke in vinden kon. Top!

Herman F 03-12-2017 Via de website gekocht

Prima bezorging

2 dagen na de bestelling al geleverd,prima verpakt.Alleen mocht de verpakking iets beter,een veel te grote doos gebruikt en de airbags alleen aan de zijkanten,was toch wel een fragiele inhoud.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Doornbosch 03-12-2017 Via de website gekocht

Geweldig, snelle levering zoals beloofd.

Een goede site. De artikelen worden aangeboden tegen scherpe prijzen, snelle levering en prima service.Ze doen wat ze beloven.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dennis 03-12-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service, top chat ondersteuning

LG 49UJ635V TV gekocht, Super strak en kleur getrouw beeld! Ondanks de drukte van "black friday" had men toch tijd voor snel en accuraat advies via de chat functie, levering op aangegeven datum en dus optijd. Top online bedrijf.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erwin 03-12-2017 Via de website gekocht

Vlot, goedkoop en goed!

Prima gedaan ! Op black friday een blu ray-speler besteld en binnen 24 uur al in huis. En voor de laagste prijs van heel Nederland! Ik dacht via Tweakers.net de goedkoopste te hebben gevonden, maar via Kieskeurig kwam ik erachter dat het nog goedkoper kon. En naar nu blijkt dus ook erg betrouwbaar. Als je hier iets leuks ziet; niet twijfelen maar doen !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Corina 03-12-2017 Via de website gekocht

Super service

Via de websitebezoek in het weekend van black friday gezocht naar een tv. Een goede prijs, de juiste afmeting.
Door de drukte van dat weekend niet verwacht dat het binnen een paar dagen in huis zou staan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Philippe 03-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering ...

Eenvoudig een overzicht gekregen met de mogelijke producten en combinaties. Daarna snel besteld ...

Lars r 02-12-2017 Via de website gekocht

transport in orde!

Tv was snel bezorgd na de bestelling. Eerder een Samsung tv besteld en deze werkte ook goed dis zijn we weer voor plattetvdiscounter gegaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wim van Alff 02-12-2017 Via de website gekocht

Super winkel

Tv was niet op voorraad en toch binnen 1 week geleverd. Top
Telefonisch contact gehad met de winkel en kreeg een leuke aanbieding qua prijs

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk 01-12-2017 Via de website gekocht

Langer actie als de rest !

De platte TV discounter had ook na de black Friday nog een geweldige aanbieding voor de TV die wij graag wilde hebben. En toen de transporteur vertraging had was de platte TV discounter heel snel met het bericht dat het toestel 2 dagen later kwam. Prima !

erik 01-12-2017 Via de website gekocht

Top!

Goede prijs en een snelle levering, zeer tevreden met mijn nieuwe tv! Geweldig beeldkwaliteit en geluid is ook prima.