Platte TV Discounter - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Platte TV Discounter.

Platte TV Discounter stelt zich voor

U vindt bij ons de nieuwste LCD, LED en Plasma schermen van o.a. Samsung, Sony, Philips, Panasonic en LG tegen discount prijzen. Bij ons heeft u het voordeel van een fysieke winkel tegen internet prijzen. U kunt dus ook alle producten afhalen in onze winkel. Wij hebben afspraken met alle Nederlandse fabrikanten en importeurs hierdoor bent u ook verzekerd van een goede service als er iets na u aankoop mocht gebeuren. Mocht het scherm van uw keus nou onverhoopt niet in onze webshop voorkomen aarzel dan niet ons te contacteren, waarschijnlijk kunnen wij ook dit scherm snel en goedkoop leveren.

Op basis van 225 review s geschreven in het afgelopen jaar

7.8

Wil jij ook anderen helpen door het schrijven van een review? Maak kans op een VVV cadeaubon t.w.v. van €50,-! Schrijf een review

emielH 11-09-2016 In winkel gekocht

super!

toen ik in de winkel kwam werd ik gelijk geholpen wat erg fijn was. ik wist al welke tv ik wou kopen dus ik kon gelijk afrekenen. ook hadden ze een ruim assortiment. het betalen ging heel gemakkelijk, ik moest eerst een paar gegevent invullen (naam enz.) toen ik dat had gedaan kon ik gelijk afrekenen

Frank Vos 07-09-2016 Online gekocht

Levering LED TV

De kennismaking met Platte TV Discounter is uitermate goed verlopen.Zij zijn zelfs in het weekend bereikbaar!!
De prijzen zijn zeer scherp en er werd binnen 24 uur geleverd. Kortom: Klasse!!

Pluspunten

• Klantgericht
  • Bereikbaarheid/Service
  • Snelle levering

J. Dijkstra 07-09-2016 Online gekocht

Betrouwbare winkel met scherpe prijzen en snelle levering!

Ik heb inmiddels 5 producten gekocht bij plattetvdiscounter.nl (40 inch tv, 3x Sonos Play 1 en een Sonos Playbar). Elke keer hadden de producten een zeer scherpe prijs en werden ze snel geleverd. Ik ben zeer tevreden. De producten zijn altijd goed verpakt waardoor ze onbeschadigd worden geleverd.

Pluspunten

• Scherpe prijzen
  • Snelle levering

Jan 07-09-2016 Online gekocht

Prima levering, goede prijs

Snel antwoord, snelle levering, goede prijs
In de avond een mail geschreven, volgende morgen het aanbod, volgende dag in huis

Jasper B 07-09-2016 Online gekocht

Top televisie

Ik heb de Salora televisie besteld en deze werd op de juist aangegeven tijd aangeleverd. Ik heb alles aangesloten en de televisie werkte direct. Het beeld is perfect voor op een slaapkamer en mijn televisie had 81' dus dat is een goed beeld voor minder verre afstanden. Ook is de prijs/kwaliteit verhouding erg goed, je betaald minder en dan heb je iets minder scherp beeld maar ik ben zeer tevreden!

Pluspunten

• Scherpe prijzen
  • Kwaliteit televisies

gerrit 07-09-2016 Online gekocht

goede ervaring platte tv discounter!!

na we voor de tweede keer wat gekocht hadden bij de platte tv discounter, waren de beloofde leveringsdagen eentje overschreden, maar na één telefoontje was het opgelost en was de bestelling er een dag later al, na een goed, normaal en net telefoongesprek, het was een misverstand zei hij.

Pluspunten

• afspraken nakomen

Hessel G 07-09-2016 Online gekocht

Goeie kwaliteit Maar?!

Ik vind dit een fijne winkel. de website is heel fijn, het bestellen ook maar een nadeel was toen ik 2 tv's had besteld. voor een bepaalde tijd dat je hem kon bestellen en dat hij de volgende dag thuis kwam. kwam hij een dag later . maar de service aan de telefoon was heel fijn.

dus als ik een keer een tv nodig heb ga ik hier zeker weer een keer bij bestellen.

Pluspunten

• Goeie website
  • Goeie service

Minpunten

• Pakketje kwam niet optijd

Ruud 07-09-2016 Online gekocht

Prima

Ik ben tevreden, mijn bestelling werd snel en correct geleverd, goed verpakt, origineel en nieuw Sonos product

Henry 07-09-2016 Online gekocht

Toshiba FPT-AG02G 3D-bril

Nadat ik deze brillen ergens anders had besteld voor een paar euro minder (helaas stuurden die 2 flauwekul brillen, en hadden de echte niet meer), deze besteld bij platte tv discounter. Niets anders dan lof. Volgende dag in huis, en nu wel de goede brillen, zeer netjes verpakt, en voor de scherpste prijs in NL. Overigens als tip werkt deze dus perfect met mijn Epson TW5900, maar wat ik lees werkt de bril met de hele TW serie.

Nadine 07-09-2016 Online gekocht

LG Smart tv gekocht

Ben super blij met mijn aankoop, tv voldoet aan mijn eisen.
Qua levering,op site stond direct leverbaar maar kreeg tv 5 dagen later.

Pluspunten

• Mooie prijzen

Minpunten

• Info over levering

Debby 07-09-2016 Online gekocht

Super

Prima, Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding. Kan het aanbevelen en ben vaste klant. Nu bestellen, later betalen is zelfs mogelijk.

Marcel 30-08-2016 Online gekocht

Snel en goed geleverd

Ik heb voor deze winkel gekozen vanwege de goede voorwaarden: de tv-beugel was duidelijk goedkoper dan elders, werd de volgende bezorgd en verzending was gratis. Ik werd prettig op de hoogte gehouden. Voor herhaling vatbaar!

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snelle levering
  • Gratis bezorging

Mijnheer John 29-08-2016 Online gekocht

Naast prijsvechter ook een goede service!

Prettige en duidelijke winkel waar ik altijd slaag als ik weer op zoek ben naar Sonos luidspreker. Momenteel staat mijn hele huis vol met Sonos luidsprekers variërend van de Play1 tot en met de SUB. Ik ben erg gecharmeerd van de mogelijkheid om een persoonlijk prijsaanbod te ontvangen. Dit levert altijd weer een mooi voordeel voor mij op. Ook heb ik zonder problemen een product kunnen retourneren omdat het mij niet beviel. Omdat ik hier nog vragen over had heb ik gebruik gemaakt van de telefonische klantenservice. Ook hier ben ik uiterst vriendelijke en netjes geholpen. Kortom een winkel waar ik zeker weer bij terug kom.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Vriendelijk geprijsd
  • Persoonlijk prijsaanbod!
  • Snelle verzending
  • Goede retourmogelijkheid

Minpunten

• Snelheid retourboeking

Giljam 24-08-2016 Online gekocht

Prima prijs en lekker snel bij huis

De bestelling via de website was makkelijk. Wel jammer dat er stond dat de TV flinke korting had ~40% terwijl de prijs bijna hetzelfde was op andere websites.
Toch blij dat ik voor platteTVdiscounter gekozen heb.

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Makkelijke website

Minpunten

• Korting klopt niet altijd

Lisa 24-08-2016 Online gekocht

Te gek voor woorden!!

Aangezien ik al 2 weken op mijn tv aan het wachten ben terwijl ze aan mij hadden verteld dat de tv anderhalve week geleden al binnen zou zijn ben ik vandaag weer gaan bellen naar de klantenservice. Ik kreeg xxx aan de telefoon. Hij kon mij niet vertellen wanneer de tv dan wel binnen zou komen. Ik zei dat ik dit belachelijk vond waarop hij zei: Nou mevrouw belachelijk dat vind ik een beetje overdreven ik geloof dat er wel ergere belachelijke dingen in de wereld zijn.

Uiteindelijk maar opgehangen met de melding dat ik hoop dat dit wordt opgenomen zodat ze misschien iets aan hun klantenservice kunnen gaan doen.

Ik heb nog nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt en ik weet nog steeds niet wanneer mijn tv binnenkomt.

Kortom: Schandalige klantenservice

Minpunten

• Klantenservice

thommymulder 23-08-2016 Online gekocht

Salora tv

Snelle levering en informatie qua bestellings informatie.
Heb eerder bij deze winkel een tv gekocht en was toen ook erg tevreden

Pluspunten

• Snelle levering
  • Snelle order updates
  • Betrouwbaar

Boer 22-08-2016 Online gekocht

Snelle levering en snelle reacties per mail

De levering was sneller dan de op de website aangegeven levertijd en op vragen die ik via de mail had gesteld kreeg ik dezelfde dag nog antwoord.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede communicatie

B 22-08-2016 Online gekocht

Sonos play 1 snelle levering

Snelle levering. zelfs buiten kantoor uren support en dat onder de gemiddelde verkoop prijs. helemaal super!

Pluspunten

• Snelle levering
  • snelle reacties

Minpunten

• geen minpunt

Knegt 22-08-2016 In winkel gekocht
Groningen hoendiep

Prettig geholpen

Prima winkel veel toestellen aan de muur om te bezichtigen, ruime parkeergelegenheid en vriendelijke mensen. Blij met mijn aankoop.

Pluspunten

• Prima service
  • goed parkeren

Jan 22-08-2016 Online gekocht

een prima winkel met goed beschreven artikelen

Een prima winkel met goed beschreven artikelen. Productinformatie is ruim voldoende.
Geen vergelijk met andere winkel wat betreft dit product. Vandaar een acht. Zou ook zo maar een tien kunnen zijn.

Pluspunten

• duidelijke beschrijving
  • goede afbeelding
  • prima productinformatie
  • levering prima

Dannysnoeken 19-08-2016 Online gekocht

Levertijd is drama, evenals de klantenservice

2 tv's van Salora besteld. Op de site werd aangegeven direct leverbaar. Overal las ik al dat de levertijden niet oke waren. Maar ik dacht: zal wel meevallen. Nou, het was dramatisch. Bestelde 10 dagen voor mijn zoons verjaardag dus 2 tv's. Levertijd zou max 3 dagen zijn. levering vond pas plaats na 2 weken. Op mailtjes werd slecht gereageerd. Op 1 van de 3 mails maar antwoord gehad.
Bellen was evenmin een succes. Als je een schoolvoorbeeld wilt hebben van hoe iemand NIET gastvrij kan zijn, dan moet je hier naar toe bellen.
Wat een arrogante kwal kreeg ik aan de lijn. Sowieso kreeg ik al direct de indruk dat zijn gedachte was: ach daar hebben we de zoveelste klacht, zsm even afwimpelen en weer door naar de volgende klacht. Met een dosis arrogantie en geen gastvrijheid.
Een cijfer 2 alleen omdat de prijs mee valt.

Mensen serieus, mijn advies, bespaar jezelf stress en gedoe. Betaal 10 euro meer bij bekendere sites en daar word het gewoon goed en beter geregeld.
Of voor 10 euro goedkoper een hoop ellende, kiest u maar.

Pluspunten

• Goedkoopste aanbieder

Minpunten

• Service niet waar gemaakt
  • Geen fijne klantenservice

Baris 19-08-2016 Online gekocht

Top service!

Voor het eerst iets gekocht bij Plattetvdiscounter. Wat een geweldige service! E-mail worden ontzettend snel beantwoord en de levering is vlekkeloos verlopen. Dit was de eerste aankoop bij Plattetvdicounter en zeker niet de laatste.

Pluspunten

• Snelle beantwoorden mails
  • Scherpste aanbiedingen

bromsnor 12-08-2016 Online gekocht

levertijden kloppen niet, arrogant aan de telefoon

Philips TV zou op voorraad zijn, bij lever problemen word ik op de hoogte gehouden en zou binnen 3 dagen een mail krijgen. Niks van gemerkt. Na 3 keer bellen over de levertijd (we hopen dat ie er morgen is, Philips heeft leverproblemen) heb ik de bestelling geannuleerd. Ruim 14 dagen later zit ik nog op mijn geld te wachten! Na een mail hierover hoor ik dat de administratie onderbezet is. Jaja....

Aanbeveling
Slechtste webwinkel die ik ooit in mijn leven heb meegemaakt!! Er is meerdere malen tegen me gelogen en heb, na mijn annulering, mijn geld nog steeds niet terug. Ik vind jammer dat ik hier geen 0 kan geven.

Extra toelichting
Binnen 3 dagen zou mijn tv binnen zijn. Na 3 dagen geen tv. Gebeld met de klantenservice of er iets bekend was over mijn tv. Morgen zou die binnen komen. Geen tv! Weer gebeld. Voor het weekend zou die binnen komen. Geen tv! Maandag na het weekend gebeld. Woensdag zou die binnen komen. Weer geen tv! Gebeld en gemaild om mijn tv te annuleren. Hopende mijn geld zo spoedig mogelijk terug te krijgen. 3 telefoontjes en 2 emails later heb ik na 4 weken mijn geld nog niet terug! Sta op het punt rechtsbijstand in te schakelen. Te gek voor woorden!

Bestellen gaat inderdaad gemakkelijk. Maar daarna radiostilte. In tegenstelling tot de info op de site, hoor je niets over leverproblemen. Volgens de site krijg je bij problemen binnen 3 dagen een mailtje. Bel je, dan wordt je verteld dat dit 10 dagen moet zijn (toestel zou op voorraad zijn). Maar dan hoor je dat het toestel waarschijnlijk morgen binnenkomt. Na 3 keer bellen en hetzelfde verhaal gehoord te hebben de bestelling geannuleerd.

Plattetvdiscounter komt zn afspraken niet na. Als je belt krijg je te horen dat je eea niet goed begrepen hebt. Als er staat dat het product op voorraad is houdt dat in dat dit slechts een indicatatie is. Huuh???

Nu wachten of ik mn geld terug krijg. De afgesproken (max) 14 dagen zijn inmiddels voorbij. Het geld is nog niet binnen. Ergens ben ik hier niet verbaasd over.

Assortiment
Je kunt een heleboel apparatuur op je site zetten, met geode info, maar als je niet kunt leveren is dat gewoon erg slecht.

Minpunten

• levertijd klopt niet
  • arrogant aan telefoon
  • terugbetalen duurt lang

Piet 11-08-2016 Online gekocht

Top!

De tv die we hier hebben gekocht was nergens goedkoper te vinden, goed in de aanbieding. Via de mail zijn we goed op de hoogte gehouden en de levering was snel.

Pluspunten

• Voordelig
  • Snelle levering

DAGAZ 10-08-2016 Online gekocht

Erg goede kwaliteit-prijs verhouding van de tv Salora

De Salora 32LED1500 gekocht bij De Plattetvdiscounter, daar deze de laagste prijs had!! Zeker voor de kwaliteit van de tv! Hij bevalt prima, scherp beeld! Daarbij ook nog gratis thuis bezorgd! En alles binnen 3 werkdagen! We zijn erg content met onze aankoop en met de Plattetvdiscounter en zouden er zo weer een aankoop doen!

Pluspunten

• Laagste prijs
  • Gratis thuis bezorgd
  • Goede kwaliteit product
  • Snel geleverd

VH 08-08-2016 Online gekocht

Contact kwam geheel vanuit onze kant, dus koste ons erg veel tijd en energie om te achterhalen waarom er vanalles mis ging. Ook dat werd normaal ontvangen en beantwoord.

Als ik na bel omdat het al laat is en zij mij terug zouden bellen, wordt ik niet al te vriendelijk er aan herinnerd dat ze een afspraak met me hadden om die dag terug te bellen.... Na twee dagen zelf maar weer teruggebeld... Ook aan het voorval moest ik meneer helpen herinneren en tja, meneer vind het vrij normaal als ik de zoveelste ben die een rappelbelletje doe. Meestal is het overbodig... Is ook een point of view.. :(

Aanbeveling
Ik beveel deze winkel allerminst aan. Dit is de eerste webshop waar ik daadwerkelijk het gevoel had dat ik bedrogen werd en ook de eerste waar ik ECHT NOOIT meer wat aan zal schaffen... En echte afrader dus!

Extra toelichting
Inderdaad een erg slechte winkel. Hun service is echt erbarmelijk. Tv besteld die direct uit voorraad leverbaar zou zijn. Na een week maar een rappelleren, ze zouden over twee dagen binnen komen.. Enfin, na nogmaals anderhalve week wachtten, maar weer gebeld... Of een alternatief niet mogelijk zou zijn. Opnieuw gezocht, doorgegeven... Dit moesten ze intern bespreken en zouden me DIEZELFDE DAG echt terugbellen.. Je raad het al, na twee dagen maar achteraan gebeld... De volgende dag zouden ze binnenkomen en zouden ze (er uit coulance??) ons voorrang geven over anderen?!?! Er waren er dus nog meer aan het wachtten? En die moesten nu nog langer wachten??? Absurd hoe ze daar met klanten omgaan... Na meermaals aangeven dat op de site nog steeds stond direct leverbaar, hadden ze het al die tijd niet veranderd en zal het me niet verbazen als het er nu waarschijnlijk nog staat. Dit is de eerste webshop waar ik daadwerkelijk het gevoel had dat ik bedrogen werd en ook de eerste waar ik ECHT NOOIT meer wat aan zal schaffen... En echte afrader dus!

Ton de Gier 08-08-2016 Online gekocht

Goede website

Snelle beantwoording van vragen

Assortiment
Ruime keuze uit alle merken

Albert 05-08-2016 Online gekocht

Aamakkelijk te bestellen en ze houden zich aan de afspraken

Na wat mail contact was ik er snel uit, bestellen maar.

Keuze genoeg

Aanbeveling
De mensen houden zich aan de afspraak, zijn vriendelijk en behulpzaam.

Ga zo door

paul r 05-08-2016 Online gekocht

overzichtelijke website, eenvoudig te vinden, bestelling ging zeer eenvoudig en super voordelig

ene dag besteld volgende dag in huis. netjes volgens afspraak en op de afgesproken tijd

Assortiment
uitgebreid assortiment, en zeer concurrerende prijzen. Goede merken tegen prijzen die je nergens anders vindt.

Aanbeveling
Eenvoudige bestellingsprocedure, snelle afhandeling en correct.

Extra toelichting
Ik zou geen negatieve zaken kunnen bedenken.

Albert 05-08-2016 Online gekocht

Duidelijk en overzichtelijk.

Goede telefonische bereikbaarheid!

Assortiment
Ruime keuze via de website.

Afspraak is Afspraak

gaat zo door

Teun 04-08-2016 Online gekocht

1,3

Voorraaden kloppen niet , je wordt gewoon misleid met direct leverbaar
Op platte tv discounter staat 8,9 score maar er staat kieskeuring ipv kieskeurig dus die score klopt niet

Geen status update van jouw bestelling , afspraken kennen ze niet , telefonisch zeer onvriendelijk

Aanbeveling
Bestel hier nooit iets , want je wordt als klant niet serious genomen

Zeer slechte service

Jaikish 03-08-2016 Online gekocht

1,8

Easy to Order but no Order Delivered yet. I am still waiting for my product.

Really Bad. Never responded correctly to my query. Vague answers. Order will be shipped today, tommorow and so on.

Assortiment
Products seems to be Interesting but what is the use when the commitment to deliver on time is not there.

Aanbeveling
I am really upset about the Support on delegating the responsibility to provide me a solution.

Extra toelichting
I had placed an Order on July 28, and was promised for the Delivery by 30th July. I waited patiently and then contacted on 1st Aug, I was told it will be delivered by 3rd Aug. I enquired today and got surprising Answer, not yet shipped will do later this week. What are they expecting?

de Lange 02-08-2016 In winkel gekocht
hoendiep, groningen

dichtbij.

prettig geholpen.

Assortiment
mijn product was in Groningen op voorraad

Aanbeveling
omdat ik het een winkel vindt waar ik goed geholpen ben

Hans 29-07-2016 Online gekocht

1,3

Website is overzichtelijk maar leveringsdatum kloppen niet

Ze komen belooftes niet na en zeer onvriendlijk aan de telefoon

Aanbeveling
Zelfs cijfer 1 is teveel voor dit bedrijf . Denk 10 keer na voordat je hier is betelt

Extra toelichting
Ze komen afspraken niet na , ze betalen jouw geld terug na 100 x bellen.

26victorine 28-07-2016 Online gekocht

Een vervelende ervaring zoals ik deze sporadisch heb meegemaakt met een webwinkel, Platte TV discounter bedient zich van een veelbelovende website waar in werkelijkheid een gebrekkige organisatie achter staat.
Artikel staat op voorraad , maar zonder enige berichtgeving wordt een levertijd van 6 werkdagen! gehanteerd.

Na telefonisch contact opnemen, overigens geen enkel initiatief van PLatte TV discounter om mij hierover zelf te informeren, wordt ik te woord gestaan door een medewerker die het volkomen normaal vindt dat men misleidende informatie over levertijden op de website publiceert. Na een kritische kanttekening mijnerzijds wordt er onmiddellijk overgegaan tot een arrogante en klantonvriendelijke houding.
Na 8 dagen wachten heb ik de TV afbesteld en had binnen 24 uur na plaatsing van een order bij een andere koel blauwe webwinkel wel een TV in huis.

Aanbeveling
in mijn beleving kan deze webwinkel de hoge verwachtingen op basis van de waardering welke men kennelijk bij andere consumenten heeft gekregen op geen enkele wijze waarmaken.
Het enige positieve dat ik kan vermelden is dat Platte TV discounter mijn geld wel snel heeft geretourneerd.

Koningjan 18-07-2016 Online gekocht

Makkelijk bestellen via de site

Reageren wel op mail maar kunnen afspraken niet nakomen

Veel keuze

Aanbeveling
Te trage levering houdt klant niet op de hoogte van de levering wanneer een product niet voorradig is.

Extra toelichting
Trage levering. Geen duidelijkheid wanneer product geleverd wordt. Toestel 10 dagen later nog niet in huis. Zegt besteld te zijn maar kunnen dit niet met zekerheid zeggen. Zeker niet vandaag besteld morgen in huis.

rickdewips 05-07-2016 Online gekocht

Gebruiksvriendelijke website, bestelling direct per e-mail bevestigd en volgende werkdag geleverd.

Assortiment
De goedkoopste winkel die het gewenste product op dat moment op voorraad had.

Aanbeveling
Biedt het product goedkoper aan dan de adviesprijs.

Gert 04-07-2016 In winkel gekocht
Groningen

Makkelijk bereikbaar. Tv kon gelijk mee. Wel jammer dat niks geprijsd was.

Prima service, niks aangesmeerd gekregen.

Assortiment
Veel verschillende tv merken en groottes en prijscategorieën

Prima winkel

Extra toelichting
Lege vakken op de muur snel opvullen!

Monique 04-07-2016 Online gekocht

Veel producten goedkoper dan bij andere aanbieders. Bestellen ging heel makkelijk. Genoeg informatie erbij en betalen via iDEAL ging snel.

Ik was wat huiverig door eerder gelezen recensies, maar er werd snel gereageerd op mails en telefoon. Tv kwam 1 dag later dan op de site vermeld.

Assortiment
Nergens anders mijn tv zo goedkoop gevonden. Ik kon er ook snel een tv beugel bij bestellen

Goedkoper dan elders en bij mij binnen 4 dagen geleverd. Geen verzendkosten

hendrik V 27-06-2016 Online gekocht

ik bestelde en betaalde binnen 3 minuten en kreeg de bevestiging binnen 1 minuut terug voor een tv die direct leverbaar was maar dit was dus niet waar

ik werd niet zelf op de hoogte gehouden of de tv wel echt in voorraad was wat dus niet zo bleek te zijn

Assortiment
uitgebreid maar ik denk niets in werkelijke voorraad

Aanbeveling
ik kan deze winkel die veel beloofd maar niets waar kan maken niet aanbevelen bij iemand anders, ik bestelde een direct leverbare tv na een week kreeg ik niet mijn mail met de volgcode maar een uitgestelde levering update mail dat er over een week misschien weer voorraad zou zijn, annulerde gelijk mijn bestelling moest ruim 3 weken wachten ook na een klacht op mijn geld volledig terug ,,,erg telleurstellend, maar ben niet de eerste zal ook niet de laatste zijn gezien de vele negatieve opmerkingen hier en elders

erik 27-06-2016 Online gekocht

3,5

Philips tv besteld die op voorraad was. Toen die na 3 dagen nog niet verstuurd was maar eens gebeld. Hij zou de dag erna binnenkomen en verstuurd worden. Na 2 dagen weer gebeld. Nu konden ze helemaal niet meer zeggen wanneer hij verstuurd zou worden, terwijl de tv de hele periode `direct leverbaar`stond op de site. Dan maar de bestelling annuleren waarna ze zeggen 14 dagen nodig te hebben om mijn geld terug te storten. Verder geen enkele hulp of toezegging.

Niet mijn manier van service verlening

Niet mijn manier van service verlening

S 20-06-2016 Online gekocht

Snel de juiste televisie gevonden op jullie site

snel verwerkt, en geleverd.

Assortiment
Vrij groot assortiment, en veel keuze.

Aanbeveling
Vanwege de mogelijkheid tot afterpay.

breukie 17-06-2016 Online gekocht

eenvoudig bestellen. duidelijke website

vragen snel beantwoord en telefonisch goed bereikbaar. Bood scherpere prijs dan concurrent.

Aanbeveling
Na goed geholpen te zijn telefonisch en per e-mail smiddags verzonden en de volgende dag al in huis

Geurie 17-06-2016 Online gekocht

3,5

normale website, vergelijkbaar met andere websites

Platte komt toezeggingen mbt levertijd niet na en betaalt reeds ontvangen geld, na annulering van de bestelling, niet terug

Aanbeveling
jammer dat het niet mogelijk is om een 0 toe te kennen. Koop nooit en te nimmer iets bij deze winkel !

Extra toelichting
Helaas las ik de overige reviews pas nadat ik problemen met Platte kreeg. Had ik het maar eerder gedaan !

Berend 13-06-2016 In winkel gekocht

Duidelijke website

Product was niet meer op voorraad maar smelle en adequate afhandeling van bestelling.

Assortiment
Had iets meer assortiment in de winked verwacht.

Aanbeveling
Naar mijn idee iets te veel lege plekken aan de wand.

Guikie 30-05-2016 In winkel gekocht

Parkeren voor de deur

Assortiment
Mogen nog meer tv's op display staan

Service uitstekend.

Extra toelichting
Afgelopen zaterdag in de winkel geweest. Met een LG de winkel uitgelopen terwijl dat niet de bedoeling was. Wel helemaal tevreden met de tv naar huis en daar aangesloten. Service in de winkel was uitstekend. Zelfs meehelpen inladen in de auto was geen probleem. Thuis aangekomen bleek dat hij hier in de stad bij de Mediamarkt goedkoper was. Maandag een mail gestuurd en binnen een uur antwoord dat het verschil teruggestort zou worden. Nog even afwachten tot het geld daadwerkelijk binnen is. Maar alvast complimenten voor het afhandelen van deze zaak.

LeenHaas 24-05-2016 Online gekocht

Ik heb een Sonos besteld in Groningen, eerst goed op de website gekeken en ze waren het goedkoopste. besteld en daarna aangegeven af te halen in Groningen

Assortiment
alles wat ik wou weten en zien was er

mooie grote zaak

DickdeW 20-05-2016 In winkel gekocht
Bij Kruit & Kramer

Ik had de keuze uit thuisbezorgen of ophalen in de winkel, dus ben langsgegaan in de winkel na op de site gekeken te hebben.

Prima service, met goede voorlichting. ze hebben me meerdere toestellen laten zien en ik ben erg prettig geholpen. uiteindelijk voor de Curved Samsung gegaan.

Assortiment
Alle grote merken zijn vertegenwoordigd, je zou bijna zeggen te veel keuze.

Aanbeveling
Ik beveel deze winkel absoluut aan, erg prettig geholpen door vriendelijke mensen met kennis. alle vragen die ik nog had werden moeiteloos beantwoord.

Extra toelichting
Ik hoop nog geen snel terug te komen voor de soundbar, of het ook Samsung wordt of toch Sonos ben ik nog niet helemaal uit.

IlonkaH 19-05-2016 Online gekocht

Thuis besteld via de website, in de winkel in Groningen afgehaald.

nog niet nodig gehad gelukkig

Assortiment
Multiroom speaker van Samsung besteld, keuze uit meerdere types

Aanbeveling
Grote winkel ruime keuze! blij met m'n aankoop en de snelheid waarmee het geleverd werd.

geen

Nabil 19-05-2016 Online gekocht

eergisteren besteld vandaag afgehaald. Ik kreeg een e-mail voor het afhalen.

email ging primaa

Assortiment
voldoende tv's en audio in de winkel

Aanbeveling
vanavond tv aansluiten en genieten, ik beveel deze winkel aan om hun prijs en snelheid

waarom geen paypal ?