Platte TV Discounter - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Platte TV Discounter.

Platte TV Discounter stelt zich voor

Vanuit een gigantisch assortiment tv’s, audio, entertainment en accessoires biedt Plattetvdiscounter.nl al jaren de allerscherpste deals. We onderscheiden ons duidelijk in prijs, maar het gaat ons ook om de kwaliteit. De kwaliteit van onze merken en producten, en ook zeker onze service. Een team van zeer ervaren specialisten voorziet bezoekers online en telefonisch van advies op maat, zodat jij de beste keuze kunt maken. Daarbij geniet je van gemakken als veilig bestellen, altijd gratis verzending & retour en een snelle levering. Je kunt er ook voor kiezen je bestelling zelf af te halen bij onze afhaallocatie in Groningen.

Deze score is berekend op basis van 186 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Jeroen 18-11-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld

Tv besteld en keurig bezorgt helemaal niks mis mee. Het is een mooie nette tv en kreeg ook een duidelijke mail hoe alles in zijn werk ging.

Liskap 15-11-2017 Via de website gekocht

Prima product en snelle levering

Deze winkel bied een goede prijs/kwaliteit verhouding, eenvoudige site en snelle service. Kan het aanraden!

Stephanie 14-11-2017 Via de website gekocht

Goedkoop en top service!

Wij hebben onlangs een Samsung TV gekocht via deze website. Ik had vooraf wat vragen, daar werd snel en goed op gereageerd. Ook bij de installatie werden we meteen goed geholpen door xxxx van de helpdesk.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

josé vogels 14-11-2017 Via de website gekocht

snelle service

De website is snel en duidelijk.Het bestellen gaat vlot en er is een snelle levering en op tijd.De prijs kwaliteit verhouding is ook goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiële reactie van PlatteTVDiscounter.nl 14-11-2017

Beste José,

Hartelijk dank voor je leuke review, wij wensen u heel veel kijkplezier!

Ruud 13-11-2017 Via de website gekocht

Snel en goed!

Snel gevonden, snel verstuurd, niet te duur.
Duidelijke weergave van de specs, makkelijk te vergelijken met andere producten

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ruud 12-11-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijk, scherpe prijs en snelle levering!

Duidelijke website met uitgebreide informatie en veel keuze. Prijzen zijn scherp in bestelde TV is de volgende dag netjes bezorgd door PostNL.

Vincent 10-11-2017 Via de website gekocht

Snelle reacties en eerlijke prijzen.

Gekozen om de snelle, nuchtere en persoonlijke reactie. Uiteindelijk de bestelling geplaatst omdat er een mooie prijsafspraak kon worden gemaakt. Het artikel was niet op voorraad maar door een aflopende actieperiode moest er snel worden gehandeld. Ik kreeg zelfs savonds 11 uur nog reactie op vragen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henny 10-11-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Zeer vlotte levering. Heel behulpzaam en vriendelijk aan de telefoon.
Doen niet moeilijk over een product terugsturen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Officiële reactie van PlatteTVDiscounter.nl 14-11-2017

Beste Henny,

Hartelijk dank voor je leuke review :-)

ALO 09-11-2017 Via de website gekocht

Goede service, top levering op tijd.

Tijdens selecteren van de Tv's een mooie persoonlijke aanbieding, afspraak is afspraak en tijdige levering. Top

R. Hoeksema 09-11-2017 Via de website gekocht

Zeer scherp in prijs met verrassende goede en snelle service

Met recht mag dit een hele goede discounter genoemd worden. De prijzen zijn erg scherp en na contact is er zelfs nog meer mogelijk. Je zou verwachten dat je hier een nummertje bent, maar ik werd juist erg persoonlijk en correct geholpen. Bevestiging van mijn order kwam direct na bestellen met duidelijke uitleg. De track&trace code volgde ook snel, levering een dag erna zoals afgesproken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sylvia 08-11-2017 Via de website gekocht

Niks op aan te merken!

Eerst telefonisch contact gehad en werd vriendelijk te woord gestaan .Dit geeft ook wat extra in de keuze dan daarna hier te bestellen.
Keurige levering en het gekochte product Humax bevalt uitstekend!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

G & M 08-11-2017 Via de website gekocht

Volgende dag geleverd is ook écht volgende dag geleverd!

Wij wisten al welke tv we wilde hebben en hebben daarna gekeken waar deze het goedkoopst was en dat was bij platte tv discounter, waar we al eerder een tv hadden gekocht! Hier hadden we goede ervaringen mee, dus de tv hier besteld. Ze hadden zelfs een "open doos" aanbieding en na telefonisch contact over wat dit inhield hebben we voor deze aanbieding gekozen. De tv besteld en de volgende dag hadden we hem in huis! We zijn heel blij met onze tv!...

Youssef1952 07-11-2017 Via de website gekocht

goede webshop voor goedkope tv's

Toevallig op internet deze site gevonden. Spectaculaire aanbiedingen van diverse televisies met een zeer concurerende prijs. Op zondagavond besteld en dinsdagmiddag in huis. Snelle goede service.
Op maandagochtend nog even zeer vriendelik en behulpzaam te woord gestaan door een medewerker. Al met al: als ik weer wat nodig heb kom ik zeker kijken watbij jullie de prijs is.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Benjamin 03-11-2017 Via de website gekocht

Een echte discounter

De shop is zeer overzichtelijk en heeft een gigantisch aanbod. Ik ben heel tevreden met mijn 55 inch ultra HD HDR televisie. Ik had mazzel dat de website open doos modellen verkocht, hierdoor profiteerde ik van een scherpe korting, terwijl de televisie in totale nieuwstaat verkeerde. Dit heeft me veel geld bespaart. De levering was soepel en met de track and trace code kon ik mijn bestelling goed volgen. Ik denk dat je voor de beste prijzen bij deze shop aan het juiste adres bent.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Albert 01-11-2017 Via de website gekocht

De 65 inch TV enorm snel geleverd.

Wij hadden als Volksuniversiteit Lisse heel snel een 65 inch TV nodig.
Donderdagmiddag besteld en vrijdagmiddag geleverd.
Zaterdag geplaatst en geïnstalleerd en de maandag daarop draaide de TV voor een cursus.
Dank nogmaals aan de "Platte TV Discounter"

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiële reactie van PlatteTVDiscounter.nl 03-11-2017

Beste Albert,

Hartelijk dank voor uw review, wij wensen u heel veel kijkplezier.

Titania 01-11-2017 Via de website gekocht

Prima service.

Na een zoektocht op internet bleek dit echt de goedkoopste keuze. En dan ook nog eens extra korting met een code! Goed aflevering. Telefonisch ook heel prettig contact.

Hans 28-10-2017 Via de website gekocht

Hulde

Hulde voor de prima service.
Ik had per ongeluk de verkeerde inch tv aangevinkt en deze ook keurig ontvangen.
Hier even over gebeld en kon, zonder gedoe, deze meteen terug sturen.
De volgende dag had ik alweer de goede maat tv binnen EN het bedrag, dat deze tv minder kostte, alweer op mijn bankrekening teruggestort. Klasse
En tv is ook nog prima;-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Officiële reactie van PlatteTVDiscounter.nl 03-11-2017

Beste Hans,

Hartelijk dank voor de leuke review en graag gedaan!

Robert 27-10-2017 Via de website gekocht

iets bestellen hier in veilige handen

hier kan je ook met de vragen over een TV ter wel je aan het bestellen bent kan hij je adviseren om toch een andere te kopen die misschien wel goedkoper is.
Dus een prima zaak . dus gewoon bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kevin 27-10-2017 Via de website gekocht

Goede service hoeft niet duur te zijn.

Na ruim 9 was ik opzoek naar een nieuwe televisie, mijn keuze was al snel gevallen op de LG 55C7V, via een collega (en Tweakers) kwam ik uit bij Platte TV Discounter, na een persoonlijk aanbod te hebben aangevraagd was het "an offer i can't refuse". De bestelling en betaling ging erg makkelijk en de levering was al snel geregeld. Kort samen gevat, goede service hoeft niet duur te zijn.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Guus 26-10-2017 Via de website gekocht

Van bestellen tot leveren top

Niets dan lof vanaf het bestellen tot aan de levering voor Platte TV Discounter. Vragen omtrent de bestelling en tv werden snel beantwoord. Vooraf een mail wanneer bezorgt werd. De volgende dag een sms en een kwartier voor levering belde de chauffeur ook nog eens. En niet onbelangrijk de prijs was super concurrerend.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

The Clean Experience, Tjibbe de Boer 25-10-2017 Via de website gekocht

Top service en razendsnel geleverd!

Deze site verdiend een 10 met een griffel! Zeer klantvriendelijk, duidelijk en top service tot de TV binnen staat. Onze nieuwe TV is afgelopen week op ons verzoek op een alternatief opgegeven adres geleverd, omdat wij niet thuis waren. Keurig, zonder omwegen of moeilijk doen door platte tv discounter geregeld! Klasse!! Volgende aankoop weer bij deze online shop, dat mag duidelijk zijn.

Arend 22-10-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs voor een goed product

Platte TV Discounter is al een aantal jaar in de markt, levert merkproducten voor een scherpe prijs. Soms zo scherp dat je gaat twijfelen of het wel klopt. Maar achteraf blijkt de twijfel ongegrond, gewoon goed geleverd, zonder probleem. Het enige verbeterpunt dat ik kan bedenken is de levering op zaterdag. Ik had het product besteld op zaterdag, en er was aangegeven dat het product op voorraad was. Ik had verwacht dat ik dezelfde dag bericht zou krijgen dat ik het product klaar stond om af te halen, dat bericht kwam op maandag. Wel telefonisch, heel attent en zonder problemen afgehandeld.

Willy 21-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Zondag besteld en dinsdag al geleverd. heb de 32 inch LG televisie uitgezocht voor op de slaapkamer. is precies een goede maat hiervoor. installeren gaat bijna vanzelf. moet alleen land kiezen en OK drukken. Wifi instellen is ook net zo makkelijk. Knop netflix werkt perfect. Dit is toch de meest gebruikte knop op de afstandbediening voor mij.

Alfred 21-10-2017 Via de website gekocht

Mooie tv met snelle levering.

Prima site. Als je vragen hebt snel antwoord. Bestellen en vlot geregeld. Superrr. Als er iets mee is verwacht ik ook gelijke service😉

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Vos 18-10-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijzen, top service

Plattetvdiscounter biedt scherpe prijzen aan, het bedrijf reageert snel, vriendelijk en adequaat op e-mails/telefoongesprekken en vragen en ook de aftersales-service is erg goed. Een deel van mijn bestelling had ik geretourneerd en nog diezelfde dag had Plattetvdiscounter het (betreffende deel van het) aankoopbedrag terug gestort op mijn bankrekening.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan van den Brand 17-10-2017 Via de website gekocht

De laagste prijs, snelle bezorging en een geweldige service!

Goede producten, snelle levering en alles geheel naar verwachting! De door mij bestelde soundbar kwam erg goed uit diverse tests en heb ik hier voor de beste prijs gekocht! Volgende dag al in huis en in perfecte staat! Prima retour en garantie voorwaarden! Echt een aanrader, Platte TC Discounter!

Alain 17-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Ik zocht een 32inch smart tv. Goede prijs-kwaliteit. Enkele jaren geleden heb ik hier ook nog een tv gekocht. Alles prima in orde.

Lex 16-10-2017 Via de website gekocht

Goed product

Product dat ik zocht was makkelijk te vinden en makkelijk te bestellen. Informatie voorziening was ook goed.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Serge 13-10-2017 Via de website gekocht

Meer dan aqudate service

Een drone besteld voor de verjaardag van mn zoontje. Netjes op tijd geleverd! Goed verpakt en overzichtelijk. Erg bedankt!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Aarnout 11-10-2017 Via de website gekocht

Prima prijs, prima service

Heb bij deze winkel de LG 49SJ810V televisie gekocht. Was de goedkoopste aanbieder van het moment. Omdat ik slecht kon wachten, heb ik de televisie in Groningen opgehaald. Was net te laat aan de Stettingweg, maar gelukkig hebben de mensen van PlatteTVdiscounter.nl gewoon ff gewacht en keek ik 's avonds al naar deze TV met prima beeld.

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

Marco van Gils 04-10-2017 Via de website gekocht

Bijna een 10....

Heb een Televisie van LG model OLED55C7V gekocht. Website is duidelijk, afhandeling en verwerking van de bestelling ook. Helaas zat bij de levering de bestelde muurbeugel er niet bij, als deze er wel bij had gezeten had ik een 10 gegeven. Wel is het zo dat ik uitermate vriendelijk ter woord ben gestaan toen ik belde om aan te geven dat de muurbeugel er niet bij zat, deze is uiteindelijk 1 dag later alsnog bezorgd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jos 02-10-2017 Via de website gekocht

Zeer aanbevolen

Op de website kun je snel alles vinden wat je nodig hebt.
Heb je hulp nodig, of informatie dan is er een chatbox beschikbaar. Hiermee wordt je heel vakkundig en vriendelijk bejegend en kunnen ze je ook een aanbiedingsprijs noemen.
Deze ligt dan vaak onder de prijs die aangegeven wordt op de site.
De aflevering bij grote artikelen wordt gedaan door een transportbedrijf. Hierbij wordt de aangegeven snelheid van "voor 17:00 besteld, morgen in huis"niet waargemaakt. Daarom ook een 9 en geen 10.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ruud 29-09-2017 Via de website gekocht

Super !

goede overzichtelijke website en een zeer vriendelijk bedrijf met uitstekende service, die goed voor hun cliënten zorgen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sahib 18-09-2017 Via de website gekocht

Goede service en geduld.

Na lang sparen konden we eindelijk de Panasonic TX-65DXW904 kopen. Echter zagen we enkele horizontale strepen en daarna geen beeld meer na het opstarten van de TV. Balen!!!! Contact opgenomen met xxx van PlatteTVdiscounter die ervoor zorgde dat er een monteur kwam om de tv onder garantie te laten repareren. Helaas wist de monteur te melden dat er een barstje in het scherm zat waardoor de garantie vervallen was en zodoende het scherm niet ging vervangen. Hierna heeft yyy van PlatteTVdiscounter een zelfde type TV willen opsturen die, je gelooft 't niet, tezamen met een aantal andere TV's van de laadbak van een vrachtwagen zijn gevallen. De oplossing die toen geboden is hadden we totaal niet verwacht, mochten kiezen tussen een andere 65" TV of de TX-58DXW904 en wat geld terug. We heb gekozen voor de 58" en hebben er geen moment spijt van gehad. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik zo'n service nog niet vaak heb meegemaakt en raad daarom iedereen aan apparatuur bij PlatteTVdiscounter te kopen. Je wordt er echt goed geholpen!!!

Sahib

Andre 15-09-2017 Via de website gekocht

geweldige service top service

Onze nieuwe tv wilde de ic module niet pakken,luuk heeft hemel en aarde bewogen om het voor elkaar te krijgen,en het is gelukt.bravo Luuk een man een man een woord een woord. Fantastisch.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiële reactie van PlatteTVDiscounter.nl 15-09-2017

Beste André,

Heel graag gedaan en uiteraard als het niet goed werkt doen we er alles aan om het op te lossen :-) heel veel plezier met de Salora

LOES 13-09-2017 Via de website gekocht

prima geregeld

dit is zeer goed bevallen,toen bleek dat men zich vergist had in de voorraad en ze het elders wel op voorraad hadden,werd mijn bestelling door 2 verschillende bezorgbedrijven afgeleverd en beide de dag NA de bestelling en beide binnen een afgesproken tijd , zeer tevreden ook dat ik met mijn vragen s,avonds zelfs terecht kon.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Beste Loes,

Hartelijk dank voor je leuke review!

Ramon 11-09-2017 Via de website gekocht

Perfecte webwinkel voor uw platte tv

Na diverse sites vergeleken te hebben voor het aanschaffen van onze tv hebben wij uiteindelijk gekozen voor plattetvdiscounter.
Waarom? Prijstechnisch erg scherp, overzichtelijke site met duidelijke informatie, goede klantenservice, snelle levering en informatieve communicatie omtrent de levering. Kortom, een Aanrader met Hoofdletter A.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Ramon,

Hartelijk dank voor je leuke review, en bedankt voor de complimenten!

L. de Laat 10-09-2017 Via de website gekocht

Top service en goede telefonische ondersteuning

Deskundige ondersteuning en super service aan de telefoon door de medewerker.

Voor mijn Samsung curved tv (7500 serie) blijkt een service pakket benodigd te zijn bestaande uit 4 stuks extra lange M8 bouten. Met deze bouten kan de curved tv op dit type beugel gemonteerd worden.

Tevens ben ik erop gewezen om ook de Samsung afstandhouders welke bij de tv zitten ook daadwerkelijk toe te passen voor een deugdelijke montage.

Telefonisch contact gehad en al na 2 dagen was het service pakket kosteloos binnen.

De volgende aankoop gaat zeker weer via deze site plaatsvinden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Landgraver 08-09-2017 Via de website gekocht

Super service

In 2010 heb ik eeen Samsung tv bij hen gekocht en die is helaas door een brand verloren gegaan. Natuurlijk kun je de door de verzekering gevraagde rekening niet meer overleggen, maar na enig speurwerk wist plattetvdiscounter mij van alle benodigde gegevens te voorzien. Klasse gewoon. Mijn volgende tv en soundbar worden echt wel bij deze firma besteld.

Beste heer van der Loo,

Graag gedaan, en wij wensen u heel veel plezier met de door u aangeschafte 49"LG en Soundbar.

Erik 08-09-2017 Via de website gekocht

Heeft mijn verwachting overtroffen

Op basis van de informatie van de producten en de prijsstelling gekozen voor plattetvdiscounter. Na het plaatsen van de bestelling is deze goed te volgen. Goed verpakt en snelle levering!

Beste Erik,

Hartelijk dank voor de leuke review, wij wensen je heel veel plezier met je aankoop bij Plattetvdiscounter!

Jeroen Smit 05-09-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Snelle en goede service

Snel antwoord op je vragen en een passende aanbieding ! Ophalen is erg gemakkelijk en je wordt uitstekend geholpen.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Beste Jeroen,

Hartelijk dank voor de leuke review, wij wensen je heel veel plezier met de Sony 55"

Sandy1210 02-09-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Prima producten, voor een fatsoenlijke prijs. Duidelijke website, snelle levering en correcte meldingen over de stand van zaken rond de levering

Beste Sandy,

Hartelijk dank voor je leuke review, wij wensen je heel veel plezier met je Salora toestel.

Nigel 01-09-2017 Via de website gekocht

Geweldig toestel voor een goede prijs!

Lang ben ik op zoek geweest naar een nieuwe tv. Dat is nog best lastig! Na lang nadenken had ik mijn gewenste tv dan eindelijk gevonden, de LG 43UJ6335V. Echter kon ik het toestel nergens vinden! Via de Consumentenbond heb ik uiteindelijk Plattetvdiscounter.nl gevonden en daar kon ik het toestel makkelijk en snel bestellen, met €50,- korting nog wel, dat was een lagere prijs dan wat de winkels die het toestel niet eens hadden als prijs hadden staan. Na enkele dagen kreeg ik de tv binnen en nu geniet ik er met volle teugen van! Mocht ik ooit een nieuwe tv kopen, dan weet ik zeker dat ik dat bij Plattetvdiscounter.nl ga doen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Nigel,

Hartelijk dank voor je uitgebreide review, hiermee help je andere klanten enorm.
Wij wensen je heel veel plezier met de LG 43"

Gerard Hiemstra 31-08-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle en goede levering van TV

Familie attendeerde ons op de site van plattetvdiscounter.nl Daar is een ruime keuze aan TV's. Het onderzoeken en vergelijken is een peuleschil op de site. Na het bestellen gelijk bericht gekregen met de dag en globale tijd dat het wordt bezorgd. En de service is zeer goed!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Gerard,

Hartelijk dank voor de review, wij wensen je heel veel plezier met de Salora TV

versteeg 27-08-2017 Via de website gekocht

snelle levering

speciale steun besteld
was niet op voorraad maar werd gebeld dat hij een dag later zou komen
dus toch snel geleverd
vind het een goede service en zal zeker weer iets bestellen als het nodig is
Officiële reactie van PlatteTVDiscounter.nl 28-08-2017

Beste Frans,

Hartelijk dank voor de review, wij wensen je heel veel plezier van de OTW-150

lenie 22-08-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Schappelijke prijs, snelle levering gezocht artikel op voorraad. Web site overzichtelijk.
snelle reactie op bestelling, betaling zonder problemen verlopen

Beste Lenie,

Hartelijk dank voor je leuke review.

ServiceManager PlatteTVDiscounter

Fam. Schilder 18-08-2017 Via de website gekocht

Snel en voordelig

De shop had een voordelige aanbieding. Duidelijke omschrijving en een filmpje met een review.
De bestelling werd snel geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste familie Schilder,

Hartelijk dank voor de leuke review, de filmpjes maken de keuze inderdaad makkelijker:-)

Service Manager

Peter 18-08-2017 Via de website gekocht

Prima service en snelle levering

De LG Sound bar SH2 besteld en de volgende dag volgens afspraak geleverd. En dat alles tegen een zeer markt conforme prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Lenie,

Hartelijk dank voor je leuke review, wij wensen je heel veel luisterplezier met de LG Soundbar :-)

ServiceManager

Janneke 16-08-2017 Via de website gekocht

Goed en snel!

De TV die we bestelden was hier een tientje goedkoper dan bij andere shops. We kregen een telefoontje dat de TV te laat uit het magazijn was vertrokken. Dat vond ik een heel goede service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Janneke,

Hartelijk dank voor je leuke review.
Heel veel plezier met het nieuwe toestel :-)

ServiceManager

Erwin schuurmans 14-08-2017 Via de website gekocht

Goede service

Snelle levering helemaal tevreden met de tv en service is ook helemaal top in de toekomst zal ik zeker hier nog meer gaan bestellen

Beste Erwin,

Graag gedaan en tot de volgende bestelling :-)