Platte TV Discounter - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Platte TV Discounter.

Platte TV Discounter stelt zich voor

Vanuit een gigantisch assortiment tv’s, audio, entertainment en accessoires biedt Plattetvdiscounter.nl al jaren de allerscherpste deals. We onderscheiden ons duidelijk in prijs, maar het gaat ons ook om de kwaliteit. De kwaliteit van onze merken en producten, en ook zeker onze service. Een team van zeer ervaren specialisten voorziet bezoekers online en telefonisch van advies op maat, zodat jij de beste keuze kunt maken. Daarbij geniet je van gemakken als veilig bestellen, altijd gratis verzending & retour en een snelle levering. Je kunt er ook voor kiezen je bestelling zelf af te halen bij onze afhaallocatie in Groningen.

Deze score is berekend op basis van 120 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Frankie 71 10-05-2019

Ik heb een LG OLED tv gekocht bij Plattetvdiscounter. Mijn vorige tv kwam hier ook vandaan, en net als een aantal jaren geleden, kon ik ook nu weer de scherpste prijs krijgen. Na het bestellen is het toestel snel afgeleverd door hun vervoerder, en het installeren was een eitje ;-)

Super service en een top prijs!

Theo 29-03-2019

Ik vond , na telefonisch contact de beste prijs voor de LG OLED55C8, en plattetvdiscounter heeft waargemaakt wat ze beloofden. Het toestel werd de volgende dag netjes afgeleverd door Electronic Logistics, en het installeren was een peuleschil. Ik had alleen wat problemen met het koppelen van mijn Sonos Playbar, maar ook dit werd goed telefonisch uitgelegd door Marco, en het is nu iedere dag genieten.

Beste Theo,

Wij wensen u heel veel plezier met de LG Oled, groet Marco

Frank 18-02-2019

Een overzichtelijke site met een prima chat ondersteuning. Diverse vragen gesteld en prompt goede antwoorden gekregen. Levering uitgevoerd op afgesproken moment en een prijs die prima te noemen is. Alles wat ik zoek in een goede website.

Beste Frank,

Hartelijk dank voor de prettige review!
Groet,
Team Plattetvdiscounter

D.G 11-02-2019

Ik heb voor de platte tv discounter gekozen omdat de site erg gebruikvriendelijk is er vele opties mogelijk zijn en een erg breed assortiment. Ook de service die zij geleverd hebben is meer dan goed. Zelfs na 2 dagen van mijn aankoop van de Samsung ue55nu7470 kreeg ik netjes de korting terug die er 2dagen na mijn aankoop o p het product was gezet. Ik kan alleen maar zeggen top service. De prestaties van de televisie is ook niks over gelogen. Duimpje omhoog voor de Platte tv discounter!

Celik 10-02-2019

Was tijd voor een nieuwe tv en via zoeken op internet kwam ik bij plattetvdiscounter.nl.
Zocht naar een grote tv wat ook voordelig moest zijn!
Alleen had plattetvdiscounter.nl het tv niet op voorraad maar toch besteld, het tv is alsnog binnen een week afgeleverd! Ben er superblij ermee ben dan ook tevreden over het dienstverlening van plattetvdiscounter.nl.

Beste Celik,

Graag gedaan!

Groet, Team Plattetvdiscounter

Rene 09-02-2019

goed bedrijf,.,klantvriendelijk snelle / goede service.,Goed bereikbaar zowel telefonisch als op de chat op de site van Platte TV Discounter.Ik had een probleempje met de bestelling maar is goed opgelost.Ik kreeg mijn Tv een paar dagen later.Er was iets fout gegaan in het magazijn waardoor ik de verkeerde Track & Trace gekregen had.

Hans 05-02-2019

Prima monitor voor een super mooie prijs. En zeer snel gratis bezorgd. De webshop ziet er overzichtelijk uit, en werkt precies zo als je ervan mag verwachten.

Arjan 04-02-2019

Op 21 januari heb ik een soundbar LG SK9Y besteld via hun site. Deze werd de volgende dag netjes bezorgd via Postnl. Helaas was ik niet onder de indruk van het geluid en ik wilde daarom gebruik maken van mijn herroepingsrecht. Op 30 januari heb ik de soundbar, in goed overleg, geretourneerd naar plattetvdiscounter.nl. Op 31 januari kreeg al bericht van hen dat ze de soundbar in goede orde hebben ontvangen en dat mijn geld terug zou krijgen. Op 4 februari heb ik mijn geld daadwerkelijk ontvangen.

Ik ben al met al zeer te spreken over hun serviceverlening.

Luuk Bergervoet 04-02-2019

De plattetvdiscounter was een van de prijsvriendelijkste winkels voor het model dat ik op het oog had. In combinatie met de hoge beoordeling op kieskeurig deed dit mij besluiten de tv hier te kopen. De tv werd snel geleverd, door een kleinere vervoersdienst met direct contact waardoor de levering van 9 uur op de zaak verplaatst kon worden naar half 9 bij ons thuis

George 02-02-2019

Voordelig en doen wat ze beloven. Helpdesk prima bereikbaar en buitengewoon vriendelijk!

Jan vW 01-02-2019

"Webshop Platte TV Discounter"
Een goede duidelijke en overzichtelijke "Website"!
Communicatie en leveren is prima geregeld, zoals het hoort bij als je via de "Webshop" besteld.
Ben heel tevreden met de leverantie en het product welke ik bij "Platte TV Discounter" heb aangeschaft.

Antoon 31-01-2019

Mijn bestelling is snel en prima verzorgd geleverd alle bevestigings materialen zaten erbij ingesloten mijn ervaring is dat dat bij anderen niet altijd zo is.Kortom een prima afgehandelde bestelling .Mijn volgende bestelling komt weer bij deze leverancier

Tim v. A. 30-01-2019

Ik kende Platte TV Discounter nog niet.
Maar wat een top zaak. Goede acties snelle levering.
En perfect geinformeerd over waar alles blijft.

Frank 30-01-2019

zoeken gaat gemakkelijk via de website. De levering zou wat sneller mogen gaan.

bp 30-01-2019

super goede service!! onze tv was niet op voorraad, ze hebben de tv door hun toeleverancier al rechtstreeks naar ons laten toezenden zodat wij hem toch op tijd binnen hadden!!
alle mail wordt heel correct en vriendelijk beantwoord

Chiel 29-01-2019

Fantastische Service! Waar anderen niets van zich laten horen, krijg je van PlatteTVDiscounter binnen 30 tot 60 minuten een reactie. Je weet zo direct waar je aan toe bent. Ik ben een tevreden klant.

Anton Beuting 27-01-2019

Platte TV Discounter gevonden op het internet. Wat opviel was de goede prijs. Ik heb dan de bestelling gedaan en ik moet zeggen dat het allemaal heel snel geregeld was. De volgende dag had ik mijn bestelling in huis! Helemaal TOP!

Pinkel 25-01-2019

Bestellen is heel eenvoudigheid, de informatie daarna is up to date en alles op tijd gecommuniceerd , daarna aflevering op tijd.

Mevr. De Vogel 21-01-2019

Ik ben zeer tevrede met deze webshop. Heeft scherpe prijzen en zijn daarnaast ook nog zeer klantvriendelijk. De levering ging voorspoedig en ik kon binnen 2 dagen genieten van mijn nieuwe tv.

Nawal 20-01-2019

De tv op een middag besteld en de volgende dag al geleverd. Perfect. Nu een kleine week de tv in gebruik die we met name hebben aangeschaft om te gamen, bevalt enorm. Geluid is geweldig. Voor deze prijs heb je echt een goede tv in huis. Enige nadeel zijn de pootjes. Hoewel de tv niet zwaar is wankelt ie wel als je eraan zit. Ophangen is dan een optie als je het een probleem vindt.

Carlo 20-01-2019

Gewoonweg goede service voor een lage prijs, kocht normaliter mn tv’s bij coolblue maar Platte TV discounter is een stuk goedkoper

gerard van burk 15-01-2019

makkelijke site om te vinden wat je wilt bekijken. en de prijs is scherp .zeer snelle bezorging en een goede service.

Jose Ricardo Ferreira 13-01-2019

Hey, ik vind dat Platte TV Discounter een aanrader is voor iedereen, hier heb jij altid veel keuze uit veel producten met uitstekend kwaliteit, mijn product dat zij mij geleverd hebben werkt zoals behoren, het is in perfect staat en op tijd geleverd het is zeer gemaakelijke ook om iets te bestellen, echt een topper om eens te bezoeken. Mvg. José

ST 10-01-2019

Deze winkel bood de televisie goedkoper aan dan andere online winkels.
Supersnelle levering, een dag later was alles in huis en geregeld! Heel tevreden.

Albert 08-01-2019

Goede duidelijke site, uit voorraad leverbaar, snelle levering,
mooie tv, prachtig beeld

Peter 08-01-2019

PLatte TV discounter heeft in de meeste gevallen aantrekkelijke prijslijst. Ook is de mogelijkheid tot chatten aanwezig waardoor je snel en servicegericht informatie kunt krijgen over het aan te schaffen product.

MFA O. 06-01-2019

op 31 december 2018 besteld, donderdag 3 januari 2019 geleverd, ondanks de drukte rond de jaarwisseling. Dit geeft -naar mijn bescheiden mening- aan, hoe goed de shop is gestructureerd.
Overigens vormt "mond-op-mond" reclame, zoals bij ons het geval was, naast de geschreven reviews een niet te onderschatten USP!

cees 02-01-2019

Shop duikt 25 euro onder de bodemprijs. Eerst twijfel of dit wel echt is maar voor geleverd zonder problemen.

Gert 29-12-2018

Super winkel. zeer snelle levering. Dit is al de 4e tv gekocht bij de Platte TV Discounter.

Timo Bish 27-12-2018

Altijd tot vaak de laagste prijs en goede informatie. Ook is het gevraagde artikel niet meer te leveren men heeft altijd een ander alternatief die minstens vergelijkbaar dan niet beter is . Heb online gevraagd wanneer ik mijn Soundbar kan verwachten ? Deze had ik 20 dec 2018 besteld en had persoonlijk rekening gehouden met de drukte van deze tijd. Ik kreeg bijna direct bericht dat de soundbar 1 dezer dagen wordt geleverd.. Ben e heel erg blij met dit bericht.

Nico 27-12-2018

Besteld en de volgende dag al geleverd, prima service.
Goede berichtgeving via mail over de levering.

Raymon 27-12-2018

Snelle levering en zeer scherp geprijsd! Elders nergens goedkoper! Communicatie verloopt vlekkeloos!

Luc 27-12-2018

Op de middag van de 21e decenber een (voor ons) dure soundbar besteld. Tot op dit moment (27e na tienen) nog niet eens eenntrack en trace. Nb op de 21e is wel het geld al van de bank af geschreven !!

Harrie Veenma 26-12-2018

Webshop werkt prima niets mis mee , alleen word er steeds vermeld dat je een melding krijgt wanneer het geleverd word dat heb ik dus nog nooit gehad , het staat ineens voor de deur,

J. Fennema 25-12-2018

Zeer prettige webshop. Bestelling was netjes verzonden en zelfs met de kerstdagen nog de volgende dag geleverd. Communicatie verliep ook vlekkeloos.

ontevreden klant 25-12-2018

wij wachten al een week op onze tv terwijl deze op voorraad is... word waarschijnlijk 1,5 week later geleverd, order was blijven hangen in de computer, raar verhaal..

Johan Mollen 25-12-2018

Ik had een 55 inch tv gekocht bij platte tv discounter die 100 euro goedkoper was t.o.v van andere bedrijven en was binnen 24 uur geleverd.
bedankt voor de snelle service!

JZ 23-12-2018

Tv bestelt voor scherpe prijs. Betaalt met ideal. Track and trace gekregen. Dag later in huis. Alles in orde, werkt top!
(LGUK6200)

Lambrecht van de Balhofstee 22-12-2018

De website is overzichtelijk en gemakkelijk te bedienen, vlotte en perfecte levering, kortom een goeie service !

E. Martins 21-12-2018

Shop krijgt van mij een grote aanbeveling. Ben snel geholpen en bij het niet tijdig kunnen leveren van de aangekochte tv, welke ik had besteld voor kerstmis, werd er een ander beter vergelijkbaar model aangeboden en de volgende dag bij mij geleverd.
Houden zich goed aan de afspraak, en bieden uitstekende service.

De Jong 20-12-2018 Via de website gekocht

Recensies waren goed mbt klantenservice zowel telefonisch als in winkel. Vergeleken met Mediamarkt was tv in eerste instantie bijna 100 euro goedkoper. Na aankoop bleek het verschil maar 7 euro. Maar ach als je daar een goede service voor krijgt dan vind ik dat minimale prijsverschil ok. Netjes gebeld mbt levering.

Jarno Philipsen 16-12-2018 Via de website gekocht

Heerlijk, het bedrag waar je de tv voor ziet, is ook het factuurbedrag. Geen kosten die nog even bijgerekend moeten worden. Eigenlijk doodnormaal, maar je komt het zelden tegen bij andere sites.
Betalingmogelijkheden zijn ook divers en compleet.
Levering was echt top. Dinsdagavond besteld, woensdagmiddag in huis.
Kortom TOP!

Henk 15-12-2018 Via de website gekocht

Na het bestellen van een Samsung Televisie die ookal betaald was alsnog een korting ontvangen die ik eerder had aangevraagd. Super service en erg betrouwbaar. Ook netjes afgeleverd met juiste zorgen. Tv zelf doet het uitstekend en is beter dan verwacht. Alles bij elkaar dus een geweldige winkel.

Bert 12-12-2018 Via de website gekocht

Tv besteld en volgens website op voorraad en volgende in huis. Dus niet. Na bellen blijkt dat ie niet op voorraad is en het nog zeker 14 dagen ging duren. Ook geen mail ontvangen dat het langer gaat duren. Order geannuleerd.

Luc 09-12-2018 Via de website gekocht

Top service en snelle leverinv

Overzichtelijke site met zeer goede tarieven. Fijne ondersteuning van de klantenservice en snelle levering. De volgende keer weet ik al waar ik mijn tv ga kopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ard 06-12-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering!

Zelfs tijdens het weekend “black Friday” was de levering na bestelling de volgende dag,
En een goed product voor de goedkoopste prijs

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

van der Kooi 06-12-2018 Via de website gekocht

Echt een top service!!

De klantenservice die plattetvdiscounter biedt is echt waar fantastisch te noemen. Ondanks de Black Friday drukte wordt je snel geholpen en van de juiste informatie voorzien. Erg tevreden met mijn LG OLED TV. De bezorger heeft zelfs even gewacht omdat mijn vriendin net even naar de supermarkt was. Top levering!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jana cannoot 06-12-2018 Via de website gekocht

ondanks de lange levertijd van bijna 2 weken ben ik door de klantendienst heel goed geholpen. ze hielden mij op de hoogte en hebben geholpen waar ze konden. morgen ontvangen we onze soundbar. heel erg bedankt aan verkoper voor de goede hulp.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd

Werner 06-12-2018 Via de website gekocht

Zeer klantgericht

Snelle levering en afwikkeling van de onverhoopte retourzending. Prima webshop om terug te komen voor een succesvolle aankoop.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Goeie service, mooi product 05-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en makkelijk contact

Ik had een fout gemaakt bij het plaatsen van de bestelling. Per mail aangegeven en heel vlot een reactie terug. Vervolgens met 1 telefoontje de factuur aan laten passen en klaar!!