Platte TV Discounter - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Platte TV Discounter.

Platte TV Discounter stelt zich voor

Vanuit een gigantisch assortiment tv’s, audio, entertainment en accessoires biedt Plattetvdiscounter.nl al jaren de allerscherpste deals. We onderscheiden ons duidelijk in prijs, maar het gaat ons ook om de kwaliteit. De kwaliteit van onze merken en producten, en ook zeker onze service. Een team van zeer ervaren specialisten voorziet bezoekers online en telefonisch van advies op maat, zodat jij de beste keuze kunt maken. Daarbij geniet je van gemakken als veilig bestellen, altijd gratis verzending & retour en een snelle levering. Je kunt er ook voor kiezen je bestelling zelf af te halen bij onze afhaallocatie in Groningen.

Deze score is berekend op basis van 188 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.1

Diego 16-10-2018 Via de website gekocht

Groot aanbod, goede professionele hulp en snelle levering!

Ik ben zeer tevreden over de service van plattetvdiscounter.nl. Ze staan je altijd erg goed en snel te woord. Een breed assortiment voor scherpe prijzen en een hele snelle levering! Kortom zeer tevreden en blij met mijn aankopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Sander 14-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en gemakkelijk afhalen

Vriendelijk en snel geholpen bij het afhalen in Groningen. Vanwege het ruime aanbod en gunstige prijzen heb ik voor Platte TV Discouter gekozen.

André 13-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Goede webwinkel met scherpe prijzen en snelle levering. Ik ben erg tevreden met de tv en de verleende service.

wil van liempde 12-10-2018 Via de website gekocht

online tv gekocht

keurig op tijd geleverd,miste alleen 4 schroefjes maar doos was al open geweest dit was netjes vermeld.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Hhcj 11-10-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering!

Voor 17.00 bestelt dag erna in huis!
Snel antwoord via mail en messenger
Altijd een track en trace
Kun je het pakket volgen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

E.J.Theunissen 09-10-2018 Via de website gekocht

Hele goede service en vlotte levering.

Prima duidelijke website en goede uitleg en verwijzingen.
Een non-nonsens websitewinkel waar je alles makkelijk kunt vinden.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ayad 07-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Ik heb meerdere malen wat gekocht
Altijd netjes op tijd goeie prijs en super kwalitijd
En een goeie sevice

Abi 05-10-2018 Via de website gekocht

Goede deal

Via plattetvdiscounter een grote televisie gezien met meer dan de helft korting dus direct besteld. Ik kreeg nog een persoonlijke e-mail van de klantenservice dat het mogelijk iets langer ging duren vanwege de grote belangstelling maar dat ze hun best deden om hem via de leverancier te z.s.m. te versturen. Alsnog binnen 2 werkdagen werd ie thuisbezorgd. Nergens goedkoper en prettige persoonlijke service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mark 03-10-2018 Via de website gekocht

Leveren zoals beloofd

Na diverse modellen te hebben vergeleken prijs versus mogelijkheden wederom een televisie gekocht bij platte tv discounter.

Prima op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en geleverd zoals aangegeven.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Tim 02-10-2018 Via de website gekocht

Tv met te lage prijs, wordt toch geleverd

Mooie deal gezien op de site. Tv besteld, bleek echter prijsfout te zijn.

Wordt volgens platte tv discounter wel gewoon geleverd. Als alles volgens afspraak verloopt een zeer goede service

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Polder 29-09-2018 Via de website gekocht

Vlot bestellen en bezorgd!

Makkelijke, duidelijke webshop! Mijn soundbar was keurig op tijd geleverd. Wist door de mail van platte tv discounter precies waar ik aan toe was.

Cor 27-09-2018 Via de website gekocht

Levering goed en snel voor de allerlaagste prijs.

Perfecte LG smart tv voor veruit de laagste prijs die kon vinden, de levering binnen 2 dagen. alles zoals het volgens mijn wensen niet beter kan.

Edmettes 27-09-2018 Via de website gekocht

Topwinkel

Keuzemogelijkheden te over, zeer goede klantenservice, Nederlandse winkel met gratis en zeer snelle (slechts 1 dag) bezorging in België. Aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gdj 25-09-2018 Via de website gekocht

Super geholpen!! Zeer snel geleverd!

Vakkundig geholpen.... nemen de tijd voor de klant.. juiste product informatie .. erg fijn in de omgang naar de klant

Lars 25-09-2018 Via de website gekocht

Goede prijs, Snelle levering, Uitstekende service!!

Dit is mijn 2e Tv die ik heb gekocht bij Platte TV Discounter! en ben weer (zo als dat hoor) zeer teverden over het verloop hier van. Duidelijke site, goede prijzen, leuke korting en snelle levering! Wederom weer bedankt!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frank 22-09-2018 Via de website gekocht

Eerlijk en snel

Duidelijke omschrijving en product is ook zoals beloofd.
Makkelijk bestellen en snelle levering zoals omschreven op de website

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bart 17-09-2018 Via de website gekocht

Uitstekend geholpen

Bij de Platte TV discounter vond ik de best geteste TV (consumentenbond 2018) voor de scherpste prijs en gratis bezorging. Daarnaast is de service uitstekend. Toen mij duidelijk werd dat de bezorgdienst op een dag wilde bezorgen dat er niemand thuis zou zijn, en ik zelf de leveringsdatum niet kon wijzigen, heb ik gebeld en gevraagd of ze iets voor me konden betekenen. Ze hebben actief meegedacht en gebeld met de bezorgdienst. Uiteindelijk heeft de bezorgdienst de levering aangepast. Prijs, kwaliteit en service zijn absoluut DE keuzecriteria waardoor ik een volgende keer weer bij de Platte TV discounter zal bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Celes 12-09-2018 Via de website gekocht

Hele goeie tv's voor de laagste prijs

Dit is al de 2de keer dat ik een smart tv koop bij platte tv discounter. Ik vergelijk altijd alles voor ik iets koop. En kom altijd hier uit voor de beste prijs voor de beste kwaliteit. Snelle levering zOnder beschadigingen of fouten. Fijne betaalmogelijkheden. De tv.s zijn zo fijn. En veel goedkoper dan in de winkel. Nooit meer ergens anders. Zeer tevreden

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Aldrid 10-09-2018 Via de website gekocht

Super Shop, Super Tv

Platte Tv Discounter is de winkel als je een fantastische Tv wilt scoren. Je krijgt echt waar voor je geld. De levering van je product is goed. Niks te klagen. Kort om als je een Tv wilt kopen, zelfs met afterpay moet je hier zijn.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Remco 05-09-2018 Via de website gekocht

Prima webshop met een wat onduidelijke afronding

Afgelopen week heb ik een LG OLED C8 voor een zeer scherpe (persoonlijke aanbiedings) prijs besteld bij plattetvdiscounter.nl. De website is duidelijk en overzichtelijk en het was zeer gemakkelijk om een bestelling te plaatsen.

Ik heb vooraf aan mijn aankoop contact gehad met een medewerker van de winkel via de Live chat en dat verliep heel vlot. Mijn vraag over deze televisie was snel beantwoord.

Op de website stond als voorraadstatus: voor 17:00 besteld, morgen in huis. Dit bleek niet het geval te zijn want mijn bestelling kwam een dag later.

Ik zou de shop graag mee willen geven om in hun mailcommunicatie iets duidelijker te zijn over de afhandeling van je bestelling. In de bevestigingsmail stond bij mij dat het pakket werd geleverd via PostNL en dat ik daar een Track & Trace van zou krijgen. Op de website stond echter dat het pakket werd gebracht met een specifiek aangewezen couriers dienst en dat bezorging op afspraak gaat. Het pakket werd echter noch met PostNL nog op afspraak met de couriersdienst bezorgd. Ik kreeg een dag later een mail dat een ander vervoersbedrijf naar me onderweg was en ik werd een kwartier van tevoren door de chauffeur van de bestelbus gebeld dat hij er bijna was. Gelukkig was ik toevallig thuis die dag, anders had hij voor een dichte deur gestaan.

Desondanks ben ik heel blij met mijn voordelige televisie en zou ik het eenieder aanraden om ook bij plattetvdiscounter te bestellen. De shop biedt een goede service en via de Live chat heb je binnen enkele minuten antwoord op je vragen. Houd er alleen wel rekening mee dat de verzending iets anders kan lopen dan vermeld staat op de website en bevestigingsmails. Bellen om duidelijkheid te krijgen over het verzenden van je bestelling is bij deze webshop wel aan te raden

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Floris Jan 04-09-2018 Via de website gekocht

Ondanks een stroeve start, prima en snelle service

Had een grote soundbar lekker goedkoop besteld via internet bij Platte Tv Discounter, echter er kwam geen bevestigingsmail binnen. Na een belletje met de vriendelijke helpdesk werd me duidelijk dat de bevestigingsmail in spambox terecht was gekomen. Ook stelde de helpdesk me op de hoogte dat de soundbar verstuurd zouden worden. Zoals afgesproken was de soundbar de volgende dag binnen en de buren geen nachtrust meer.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

maria 04-09-2018 Via de website gekocht

alles prima gegaan

Deze winkel vond ik heel overzichtelijk en helder en vanwege alle keurmerken heel betrouwbaar. Tijdens het kijken naar mijn artikel verscheen er een kortingsactie, waarna ik mijn artikel besteld heb. Alles verliep verder vlekkeloos. Berichtgeving over de koop, emails, verzending, alles heel duidelijk en ook snel. De volgende dag had ik mijn artikel. Helemaal prima.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Westerveld 03-09-2018 Via de website gekocht

snelle levering, tot nu toe tevrede

Nog maar een paar dagen geleden de bestelling geplaatst.Snelle nette levering, De scherpste prijs vandaar de keuze hier aan te schaffen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Jeff 01-09-2018 Via de website gekocht

Goeie service en snelle levering

Mooi aanbod en korting gehad nog op mijn TV. Zeer snelle levering en service via de chat. Zeer veel keuze in alle prijsklasse .

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

erwin 28-08-2018 Via de website gekocht

goede service

levering op tijd geleverd zeer goede begeleiding zeker aan te raden
goedkoopste zaak die ik gevonden heb

Arnold 24-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

De beste tv's voor de laagste prijs. Wat wil je nog meer. En veel kennis van zaken. Snel en duidelijk reageren bij vragen via de mail. Betrouwbaar!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerardklerk 24-08-2018 Via de website gekocht

Juiste keuze van bedrijf en soundbar

Keurig op tijd geleverd voor beste prijs.
Vertrouwen in dit bedrijf is hiermede bevestigd.
De soundbar is perfect.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan Willem 25-07-2018 Via de website gekocht

Super service!

Na levering van onze nieuwe Samsung UE55NU7470 constateerden wij dat het LCD-scherm gebarsten was. Middels 1 e-mail en telefoontje is dit keurig afgehandeld en werd binnen 2 dagen een nieuwe TV bezorgd.

Kris 24-07-2018 Via de website gekocht

Informatieve cursus

Veel nieuwe informatie verkregen, goeie uitleg!
Fijn dat het een kleine groep was met weinig afleiding, zodat ik kon concentreren op de uitleg.

Patrick 24-07-2018 Via de website gekocht

Mooie TV met een goede prijs. Prima service.

Deze TV was hier het goedkoopst, er ging nog een tientje af en hij werd gratis verzonden. Bleek echter niet meer op voorraad waarop ik na kort overleg een nieuwer type kreeg voor hetzelfde geld. De TV was de volgende dag al in huis en valt zeker niet tegen. Prima service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ruben de kler 18-07-2018 Via de website gekocht

Lg oled 55 C7V

Beste shop tot nu toe !
op zoek naar de lg oled kwam ik verschillende sites tegen die ook een mooie aanbieding hadden , tevens waren deze al afgelopen. Vervolgens kwam ik op deze site terecht waar de lg oled stond maar wel een showroom model. Ik snel gebeld en helaas deze was al verkocht, nou zeg de meneer weet je wat je krijgt voor dezelfde prijs een nieuwe lg oled zonder moeilijk gedoe. De meneer heeft nog alle informatie gegeven over de tv ,was heel vriendelijk en kwam heel overtuigend over en vond het bedrijf waar hij werkte helemaal top zo kwam het over. De volgende dag kwam de lg oled binnen , alles tip top in orde en ben super blij met deze tv.
Beste prijsgarantie , beste service, snelle verzending, super vriendelijke mensen die je te woord staan, voor mij de beste winkel tot nu toe!!
Groetjes ruben de kler

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A. De Vries 16-07-2018 Via de website gekocht

Hele goeie service!

De aflevering ( ik had gevraagd of 1 dag later mogelijk was, daar ik dan thuis zou zijn) werd geregeld door de medewerker.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hanna 15-07-2018 Via de website gekocht

Vandaag besteld, morgen in huis!

Super snelle bezorg service. En met de track and tracé code die je krijgt van Post NL, weet je gelijk wanneer je je bestelling kan verwachten. Super! 2e keer dat we hier een TV besteld hebben, en beide kerenb super goed geregeld. Volgende keer zeker weer!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jasmina 13-07-2018 Via de website gekocht

Zeer verrassende website met leuke goedkope aanbiedingen

Deze website is zeer duidelijk en geeft uitvoerige en eerlijke informatie over het product. Het product was hier veel goedkoper en ik werd keurig op de hoogte gehouden vanaf het moment van bestelling tot aan de levering die snel volgens afspraak ging. Ook de mogelijkheid om via afterpay te kunnen betalen gaf mij een enorm vertrouwen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kasper 12-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering (binnen 1 dag), kon beter qua communicatie

Goede site, met scherpe prijzen. Ook leuk dat ze TV's met een 2e kans verkopen (showmodellen of producten die goed zijn maar geretourneerd). De vervoerder nam persoonlijk contact op om te laten weten dat hij eraan kwam. Alleen de opvolging van de winkel was wat onduidelijk. Ik heb nooit een Track and Trace gekregen, terwijl dat wel werd aangeven in een mail van hun na de bestelling. Voor de rest klasse levering en goede service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Patti 11-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekende en snelle service

Ik heb voor de Platte TV discounter gekozen en ben erg blij met mijn keuze. Ik ben keurig geholpen in de winkel en later mijn bestelling via de webwinkel mijn bestelling gedaan. Keurig gebeld wanneer de bestelling bezorgd zou worden. Keurig op afgesproken tijdstip bezorgd.

M@®© 21-06-2018 Via de website gekocht

Plezierig en vakkundig geholpen met persoonlijk advies.

Zowel bij de oriëntatie als bij de uiteindelijke aanschaf van de (in mijn geval Panasonic 4K LED) tv was er persoonlijke aandacht en werden alle vragen snel en goed beantwoord. Bij ophalen in Groningen behulpzaam en erg vriendelijk geholpen. Kortom: zeker aan te raden!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Beste Marc,

Hartelijk dank voor je leuke review! wij wensen je heel veel kijkplezier.

Regina 06-06-2018 Via de website gekocht

Super service en super behulpzaam

Top dat Platte TV Discounter mij even belde ivm het juiste keuze van bezorgingsdiensten doordat ik dat echt over het hoofd zag mbt de erbij komende kosten. Toch heel erg attent van de medewerker.

Beste Regina,

Hartelijk dank voor je leuke review! Wij zagen inderdaad iets fout gaan bij de bezorgdienst :-)

wij wensen je heel veel kijkplezier.

Nick 04-06-2018 Via de website gekocht

Zeer goeie service

We zagen deze tv voor een prijs dat we dachten deze moeten we kopen is nergens zo goedkoop als.. Tv voldoet aan al onze eisen. Alleen zou de tv wel wat beter ingepakt mogen worden dikker karton dit ivm vervoer van postnl. Zat in een vrij dunne doos ingepakt. En zijn te vreden..

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Nick,

Qua verpakking kunnen wij daar weinig aan doen, gelukkig komen schades zeer zelden voor, wij wensen je heel veel kijkplezier.

Bob 04-06-2018 Via de website gekocht

Groot aanbod, scherpe prijzen en snelle levering!

Platte TV Discounter heeft een groot aanbod van TV's in verschillende klassen. Het meest opvallend zijn de scherpe prijzen in verhouding tot concurrenten.
het LG 2018 LED model dat ik gekocht heb was hier aanzienlijk goedkoper dan bij de concurrentie!
Communicatie en levering waren duidelijk en erg snel.

Beste Bob,

Hartelijk dank voor je leuke review! wij wensen je heel veel kijkplezier.

Srootinck 04-06-2018 Via de website gekocht

Top webshop

Zeer goed gevoel overgehouden bij plattetvdiscounter.nl.
alles wat ze beloven maken ze waar.

veel keus voor aantrekkelijke prijzen.

Ronny Noordenbos 09-05-2018 Via de website gekocht

Prima service & snelle levering

Ik beveel de platte TV discounter van harte aan omdat ervaring mij heeft geleerd dat de service van de platte TV discounter door jong en oud wordt gewaardeerd. De info en snelle levering spant echt de kroon, TOP gewoon.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Ronny,

Super bedankt voor de leuke review! wij wensen je heel veel kijkplezier :-)

Groet, Luuk
Plattetvdiscounter.nl

Ron 07-05-2018 Via de website gekocht

Goede service snelle levering

Duidelijke site, prijs uitstekend (Laagste prijs), levering volgende dag zoals vermeld op de site.
Volgende aankoop beslist weer bij platte tv discounter.
Zeker aan te bevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gaetano Mangione 07-05-2018 Via de website gekocht

Prettig verrast .

Met enige wantrouw heb ik jullie webwinkel benadert , ik zat fout , de vriendelijk en professioneel accuraat attitude, hebben mij over de lijn getrokken. Perfect advies , zeer goed benadering en een perfect service ..binnen 24 uur was mijn TV afgeleverd , kleinen problemen met afstelling van de Smart Tv werden in een tel. geregeld .Elke keer dat ik heb gebeld zijn jullie (Dhr Luk) was een toonbeeld van professioneel gedraag ...perfect.
Ik kan alen dit zeggen:

"Complimenten , ik kom zeker terug en voorhal heb alle mijn vrienden en kennis door gegeven van jullie bestaan ".

MVG

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Goedemiddag Gaetano,

Misschien een beetje een late reactie van mijn kant maar toch hartelijk dank voor de zeer prettige review.. hier doen wij het voor!
Wij wensen u heel veel plezier met uw Salora Toestel.

Chris rompa 07-05-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd

Ik vindt het een goede shop met snelle levering. Ik heb hievoor gekozen omdat het een overzichtelijke site is. En bovendien goed en goedkoop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Chris,

Hartelijk dank voor de prettige review, wij wensen u heel veel kijkplezier!

Kevin 03-05-2018 Via de website gekocht

Niks op aan te merken

Overzichtelijk,gemakkelijk en scherp geprijsd.
Levering sneller dan verwacht, verwachtingen overtroffen.

Karel 02-05-2018 Via de website gekocht

Top service!

Nieuwe tv besteld via de website. Had achteraf nog een vraag dus even gebeld. Prima geholpen door de klantenservice, zo hoort het te zijn!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mark 01-05-2018 Via de website gekocht

Prima service, volgende dag geleverd

LG OLED besteld, laagste prijs, zoals beloofd de volgende dag geleverd. TV was nieuw/ongeopend en werkt prima. Verder geen support van ze nodig gehad.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

admin 29-04-2018 Via de website gekocht

De uitleg en het meedenken! Geweldige Service !!!

Er waren wat issues mbt de levering dit hebben ze prima opgelost ! Ook vragen mbt het product worden zeer gedetailleerd uitgelegd.

Helen 27-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goedkoop!

Prachtige tv gekocht, 300 goedkoper dan elders doordat we een meevaller hebben gekocht. Op de website stond dat de verpakking open is geweest door retour andere klant. De tv was netjes verpakt en beschermingsfolie zat nog op de TV, helemaal als nieuw maar wel 300 euro goedkoper! Voor ons de volgende keer weer de TV discounter!