Plasmavisie - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Plasmavisie.

Plasmavisie stelt zich voor

Plasmavisie is een sterke organisatie gespecialiseerd in audio en video en de zelfstandigheid van onze onderneming is een van onze sterkste wapens in de huidige concurrentiestrijd. De winkel draagt duidelijk het beeld uit van een online vakspeciaalzaak. U kunt online eenvoudig, betrouwbaar en veilig bestellen. U bent verzekerd van goede service in combinatie met een goede prijs. U vindt bij Plasmavisie de nieuwste PLASMA, LCD en LED televisies en heeft u het voordeel van een fysieke winkel tegen internetprijzen. Alle prijzen op onze website zijn inclusief 19% BTW. Plasmavisie wenst u veel winkelplezier.

Deze score is berekend op basis van 57 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,6

Jan en Ria van Loon 23-05-2019

Webshop met showroom waar de tv van je keuze in alle rust is te zien/horen onder het genot van kopje koffie en als je wilt een goed advies krijgt.
Je kunt tv mee nemen of laten bezorgen en dat allemaal voor een zeer aantrekkelijke prijs met volle garantie.
Wat wil je als consument nog meer?
Wij zijn zeer tevreden en kijken met veel plezier naar ons mooi LG OLED tv.

J 15-05-2019

Na plaatsing van eerdere review ineens telefonisch contact met Plasmavisie kunnen maken. Drukte bij de afdeling installatie .......Misschien klanten even e-mail sturen dat de beloofde termijnen niet kunnen worden nagekomen, dat haalt een hoop kou uit de lucht.

J 15-05-2019

Tv plus installatie pakket besteld, betaald en niets meer gehoord. Telefonisch niet bereikbaar. Oplichters. Koop hier niet!!

Jolanda H 13-05-2019

Gekozen voor deze voor mij onbekende winkel vanwege de gunstigste prijs voor de LG65C8PLA. Voor de zekerheid de naam even gegoogeld en het nummer eens gebeld. Met de verkoper afgesproken dat hij mij zou bevestigen dat de televisie ook echt de volgende dag zou worden geleverd. Ik koos ook nog voor betaling onder rembours. Je weet immers maar nooit tegenwoordig.

De volgende dag werd de televisie netjes afgeleverd. Wij zijn er heel blij mee. Een volgende keer bestel ik weer bij Pkasmavisie. Deze winkel krijgt een pluim van mij :-)

Petee 13-04-2019

Ik zocht een plasma tv van Samsung.
Ik kwam op de site van plasmavisie, daar vond ik de QLED televisie van Samsung.
Bij plasmavisie was de televisie het goedkoopst, je krijgt 3 jaar garantie op de televisie!!
De service bij plasmavisie is echt goed, televisie werd netjes bezorgd op de door mij gekozen dag.
Kortom, ik vind plasmavisie geweldig!!

Ada Vollmüller 13-04-2019

Ik heb een prima gevoel over plasmavisie. Mijn tv.monteur heeft uw bedrijf bij mij aanbevolen en ook de bestelling geregeld. De volgende dag is de tv al bezorgd en ik vond het prettig dat ik via trick en trace kon volgen wanneer de tv bezorgd zou worden.
Ben zeer tevreden over de gehele gang van zaken en over mijn nieuwe Samsung tv.

Pijl 13-04-2019

Overzichtelijke site met veel producten. Tevens snelle en correcte levering.

Cor 13-04-2019

Ken Plasmavisie al langer, zaten toendertijd in Lunteren. Betrouwbare firma.
Ook dit keer mijn Samsung Qled tv. keurig en precies op de aangegeven tijd afgeleverd.
Ben tot nu toe zeer tevreden over deze tv. , de instalatie is goed te doen en het beeld is zeer goed. Ook over de bediening ben ik zeer tevreden.

Julia 04-04-2019

Gisteren is de tv geplaatst en geïnstalleerd. Ben uiterst tevreden. Alles is volgens afspraak verlopen!! De monteur die de tv kwam ophangen werkte erg netjes en liet geen enkel stukje rommel achter een grote dikke vette 10 verdient. Plasmavisie bedankt!
Julia

Rudy 05-03-2019

Een Samsung uhd televisie gekocht, maar nooit gekregen. Ze zouden mijn aankoopbedrag van 798 euro terug laten storten via de ideal provider. Nog steeds niks ontvangen.

Robert Van Vlasselaer 04-03-2019

Via tweakers.net ben ik bij Plasmavisie terechtgekomen. Op donderdag OLED tv van LG besteld, betaald en zelf gevraagd om deze op maandag te leveren. Op maandagochtend werd de TV keurig, zonder schade door Post.nl afgeleverd bij me thuis in Vlaams-Brabant, België. De installatie was zeer gebruiksvriendelijk. Ook heb ik op zaterdag met Plasmavisie gebeld. Zij hebben mij zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. TOP!!! Ik ben zéér tevreden. Ik heb jullie hier al verder aanbevolen. Doe zo verder!
Ata 12-04-2019

Heb je al een inbrander misschien heb je nog niet gemerkt maar kijk bij de rtl 4 logo als je beeld helemaal rood is

Ata 12-04-2019

Ben sinds december bezig met tv omruilen

Ferry 01-03-2019

Keurig volgens afspraak geleverd en bij telefonische informatie/uitleg over het toestel werd ik vriendelijk en snel geholpen. Ik kan Plasmavisie aanbevelen als je een goed en goedkoop toestel wilt hebben.

En klantenservice ben 5 maanden mee bezig

Ger Wijnhoven 28-02-2019

Alles verlopen zoals beloofd, prijs, levertijd, aflevering, en het genot om nu heerlijk naar een scherp beeld te kijken naar een QLED559F van Samsung in een lekker groot formaat, dus al met al zeer geslaagd.

W. Keppel 26-02-2019

Fijne winkel, geven goede informatie en houden je goed op de hoogte van de bestelling. Levering precies optijd. Zou er zo weer bestellen.

Pim 25-02-2019

Ik heb voor Plasmavisie gekozen voor de prijs en de goede reviews. Na wat onderzoek gedaan te hebben waar ik mijn TV het beste kan kopen kwam ik bij Plasmavisie en hier heb ik zeker geen spijt van. Eerst gebeld voor informatie. Aan de telefoon netjes geholpen. Daarna besteld op internet en snel geleverd. Betalen bij de aflevering en alles netjes geleverd. Zeer tevreden!

Sander 25-02-2019

Topwinkel. Goede emailcontact. Eerst via de chat op de site een paar vragen gesteld. Binnen een uurtje een keurige email ontvangen. Product vervolgens besteld na 21.00 uur en binnen een half uurtje een track & trace. Volgende dag (zaterdag) keurig bezorgd. Topbedrijf!

anonymous 21-02-2019

Bad Company, don't Order! Promise your TV will arrive "this week" (waiting for 4 weeks already) every time you call them (they don't really answer on e-mails)
Still nothing, no e-mail no Tracking ect.

H.W. de Witte 20-02-2019

Even bedrijf dat haar klanten niet voor vol aanziet. Maanden achtereen gereclameerd over problemen en ze zeggen dat ze terug bellen en het probleem oplossen. Een verkoopster in de winkel is op de hoogte van het probleem. Oh u bent het, wat vervelend en is het nou nog niet opgelost? We zijn nu inmiddels anderhalf jaar verder. Heb de moed maar opgegeven. Heb daar een Samsung TV gekocht van ongeveer 2800 euro maar service verlenen? Helaas weten ze niet wat dat is. Ik koop daar dus nooit meer wat.

Daniel 20-02-2019

Midden Januari een Samsung tv besteld (3 tot 7 werkdagen levertijd). Na 14 dagen nog steeds geen track & tracé code te hebben ontvangen van PostNL maar eens even contact opgenomen. Na +/- 10 minuten heb je dan iemand aan de lijn, die je een mooi smoesje voorhoud dat de tv volgende week ECHT binnen komt. Dus weer even wachten. Na 1 week nog steeds geen tv, dus besloten om de bestelling te annuleren. Na 14 dagen (10 werkdagen) zou het geld UITERLIJK op mijn rekening. Nou 3x raden, geen geld op mijn rekening!! Nog een keer contact opgenomen om te vragen waar mijn geld blijft. De vriendelijke mevrouw aan de telefoon zou dit navragen en even terug koppelen. Na 2 uur niks meer gehoord te hebben, toch maar zelf weer even gebeld. Na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan, heb ik de moed opgegeven.

Nog nooit zoveel spijt gehad van een aankoop.
Officiele reactie van Plasmavisie.nl 24-02-2019

Beste, de levertijd stond inderdaad op 3-7 werkdagen. Dit is nog steeds een indicatie zoals aangegeven op de site. In de meeste gevallen word er wel binnen die termijn geleverd en veel klanten zijn daar ook tevreden over. Helaas was er op het door u bestelde toestel een langere levertijd dan verwacht en onze excuses hiervoor. Ook wij zijn afhankelijk van leveranciers en is dit helaas niet altijd te voorkomen. We hebben het nagekeken bij de ideal betaalprovider en daar is het geld netjes binnen de termijn teruggestort tussen de annuleringsdatum en betaaldatum.

Het Plasmavisie support team

Kees 15-02-2019

Supergoedkoop, betrouwbaar en zeer snelle levering!
Kan deze zaak dan ook zeker aanbevelen!

Django 04-02-2019

Op 14 Jan 2019 de Samsung ue55nu8000 besteld, levertijd: 3-7 werkdagen.
Na 8 werkdagen een mail gestuurd waarom het zo lang duurde en ik niet op de hoogte gehouden werd dat de bestelling langer duurt(kan gebeuren).
Vervolgens krijg ik een rare mail terug dat ten tijde van mijn bestelling de levertijd 3-7 werkdagen bedroeg(Uhh ja daarom mail ik?) en dat de 49 en 65 inch wel direct uit voorraad leverbaar zijn. Wat? Ik wil de tv waarvoor ik betaald heb? Vervolgens werd er afgesloten met dat de tv’s in week 5 verwacht werden.
Eind week 5 weer geen mail of bevestiging van levering. Op de site hanteren ze ook nog steeds dezelfde levertijd, dit terwijl ze weten dat ze de tv niet in die tijd kunnen leveren?? Weer gemaild en gebeld en ze vonden het vervelend maar het was er druk en sinds Black friday veel tv’s op nabestelling(ruim twee maanden geleden Black friday) ze konden me vertellen dat er in ieder geval genoeg tv’s bij de importeur op bestelling stonden.

Wat me opvalt is dat:
1. Er wordt niks met de vermelde levertijd gedaan op de website, terwijl ze problemen hebben met leveren.
2. Er staan (onder andere hier) super enthousiaste reviews die juist gaan over de snelle levering, beetje dom dat in een paar reviews de tv die ik besteld heb genoemd wordt en ook nog dezelfde datum. Onmogelijk dus dat het om een echte review kan gaan aangezien de tv nog niet leverbaar is.
3. Na wat rondspeuren zie ik heel veel mensen met precies dezelfde klachten en dezelfde benadering.

Ik heb de bestelling uit wantrouwen geannuleerd, ben benieuwd hoe dit afloopt.
Officiele reactie van Plasmavisie.nl 07-02-2019

Beste, het is zo dat er in heel Nederland veel backorders waren qua leveringen van televisies vanuit de fabrikanten. Als u kijkt op andere sites met reviews met name ook bij de grotere winkels dat er niet alleen bij ons, maar net zo goed bij de anderen veel mindere reviews zijn geplaatst in een korte tijd achter elkaar die hetzelfde probleem hadden. De reviews die hier staan zijn zeker niet door ons zelf geplaatst en betrouwbaar en gecontroleerd. Dat sommige op dezelfde datum staan heeft te maken met dat dan een groot aantal backorders uitgeleverd worden en dus op dezelfde dag verzonden worden en dat dan de reviewaanvraag ook in een keer van die dag aangevraagd bijelkaar worden. Wij werken op volgorde van de bestellingen met uitleveren dus als u een tv besteld en 2 dagen later komen er 20 binnen en we hebben 25 backorders dan verwerken wij uiteraard de eerste 20 orders eerst en als deze klanten dan een review plaatsen op een datum na uw bestelling wil niet zeggen dus dat het onmogelijk is omdat deze voor u nog niet leverbaar was.

Met vriendelijke groet, Het Plasmavisie support team

Patricia 09-01-2019

Deze webwinkel krijgt van mij een 0. Niet alleen leveren ze mijn bestelde en betaalde Samsung Qled tv niet, ook het terugstorten van mijn geld kost te veel tijd en gaat moeizaam. Het kan toch niet zo zijn dat je betaald voor een product in november en dan in januari nog steeds niks hebt ontvangen. Ook geen bericht, tenzij je er zelf achteraan mailt. En dat wanneer je dan annuleert je nog dagen moet wachten op je geld. Mijn eigen geld. Bah wat voelt dit slecht! Ik hoop ten zeerste dat ik mijn geld snel retour heb. Voor ons nooit meer zaken met Plasmavisie. Wat een slechte service!
Officiele reactie van Plasmavisie.nl 10-01-2019

Beste, jammer dat wij u niet tevreden hebben kunnen stellen en onze welgemeende excuses hiervoor. Deze tv was helaas overal uitverkocht na black Friday. De fabrikanten hadden de drukte niet voorzien waardoor er enorme vertraging opliep bij enkele modellen helaas. Het door u bestelde model komt ook pas helaas volgende week ( week 03 ) weer binnen. Meerdere reviews gaan over dezelfde tv. Dit is onmacht helaas. Wij hadden ook liever op tijd geleverd. De wettelijk termijn van retour betalen is 14 dagen en dat is altijd ook binnen die termijn retour.

Het Plasmavisie support team

Bart 27-12-2018

Enkele dagen voor black friday een sony Bravia tv besteld voor een actieprijs. Deze keurig netjes ontvangen. Dan blijkt op de dag van black friday dat de prijs nogmaals naar beneden is gegaan. Ik heb toen contact opgenomen met plasmavisie, waar ik keurig te woord ben gestaan. Toen is mij medegedeeld dat ik het verschil terug zou ontvangen. Dat is enkele dagen later ook keurig gebeurd. Dus een dikke 👍 voor plasmavisie.

Jurjen 18-12-2018

Prachtige tv ontvangen van Plasmavisie. Levering precies zoals aangegeven. De site is overzichtelijk en ze hebben de beste aanbiedingen. Ik koop volgende keer weer bij jullie.

Olaf Verhorevoort 17-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering !
Laagste prijs !
Goede communicatie !

Echter een Oled tv van LG 55E8PLA uitgezocht aan de hand van tests op internet welke ik betrouwbaar acht. Waar ik had gehoopt op een haarscherpbeeld, valt me het vies tegen.
Mijn 8 jaar oude Panasonic geeft een beter beeld.
Als ik dit had geweten......

Had gehoopt op een soort van omruilservice of dat iemand zou komen checken als het aan tv ligt of aan iets anders, voor dit laatste zou ik zelfs willen betalen.
Koop nooit meer tv zonder dat ik hem in de winkel heb gezien en ga voortaan naar een winkel waar men de service heeft van aansluiten e.d., dan maar wat meer betalen. Maar nu zit ik met een tv waar ik niet teveel reden over ben.
BALEN !
Officiele reactie van Plasmavisie.nl 27-12-2018

Geachte klant, u kunt bij ons in de showroom langs komen om andere modellen te bekijken en ons uitleggen wat u niet aan de huidige tv bevalt en dat er hopelijk een model is die u wel bevalt. Daar kunnen we dan samen met u wel uitkomen. Het is een dure aanschaf en het is de bedoeling dat u er van kunt genieten. Met vriendelijke groet, Het Plasmavisie team

robbedoes 16-12-2018 Via de website gekocht

Prima tv en een aanrader wat kwaliteit betreft en veel goedkoper dan bij een andere winkel.

hbreure 14-12-2018 Via de website gekocht

Wat een mooi bedrijf!!!!
Donderdagavond een Samsung QLed scherm besteld, op vrijdagavond tv kijken naar een waanzinnig mooi scherm.
De webshop is super, goed te filteren producten met de mogelijkheid te vergelijken.
Simpel bestellen en betalen. Super scherpe prijzen (nergens goedkoper!!!). Super snelle levering, tijd van bezorgen wordt keurig via mail en sms doorgegeven.
Tijdens acties een te kiezen cadeau waar je wat aan hebt!
Kortom een mooi bedrijf waar je met een gerust hart je producten kunt kopen.

Marcel 14-12-2018 Via de website gekocht

Voor mijn moeder bij Plasmavisie een tv besteld; helaas door een kleine storing bij een extern bedrijf was de tv een dag later dan gewenst, maar dit werd twee dagen voor aflevering per direct prima gecommuniceerd. Keurig!

Ruud 12-12-2018 Via de website gekocht

Ik wacht al 4 weken om mijn televisie en nog steeds niks binnen paar keer gebelt maar krijg alleen te horen dat de levering er niet is .. meer verwacht van dit bedrijf . Levertijd staat 3 tot 7 werkdagen

Leo vd Harst 01-12-2018 Via de website gekocht

Aankoop Samsung QLED TV

Voor het eerst een Samsung QLED TV gekocht bij Plasmavisie. Snel en conform afspraak (binnen 24 uur) werd mijn TV afgeleverd. Bij installatie bleek de Ziggo kaart niet te werken. Volgens Ziggo was de oorzaak de TV. Via de servicedesk van Plasmavisie was dit snel en deskundig opgelost. Op hun advies een nieuwe CI+ kaarthouder aangeschaft en bleek probleemloos te werken. Kortom geen spijt van mijn aankoop bij Plasmavisie. Een betrouwbare en deskundige leverancier die topproducten levert tegen een scherpe prijs.

Michael 28-11-2018 In de winkel gekocht
Barneveld

Prima service maar let op die prijs

Prima service, mooie rustige ruimte waar je op je gemak verschillende tv's in alle rust kunt bekijken. Maar let goed op prijs-acties. Ze doen niet mee aan cash-back acties van fabrikanten waardoor je uiteindelijk duurder uit bent dan bij andere webshops of winkels.

Officiele reactie van Plasmavisie.nl 28-11-2018

Beste, hartelijk dank voor uw review. In bijna alle gevallen zijn wij goedkoper dan winkeliers met actie. In dit geval bij u met de 55ks8500 waren de prijzen in het Black Friday weekend bij veel winkeliers erg laag in de aanbieding. In uw geval was het bijna 100,- euro, maar u heeft bij ons wel 3 jaar garantie gekregen tegenover 2 jaar en een gratis beugel t.w.v. 69,95. Dus al met al heeft u een hele mooie deal. Ook heeft u de tv zelf meegenomen en vervoerd en bij thuiskomst zat er volgens u een barst in en heeft u deze meteen om kunnen ruilen. Dus wij hopen dat u verder wel tevreden bent met Plasmavisie.

Met vriendelijke groet, Het Plasmavisie support team.

J Braams 27-11-2018 Via de website gekocht

Geheel conform volgens afspraak

Ik heb bij aanschaf van nieuwe tv gekozen voor leverancier Plasmavisie op basis van 2 criteria:
1. de prijs - de aanschafprijs was beduidend lager dan concurrerende aanbieders
2. de op vergelijkingswebsites Kieskeurig en Tweakers ingevulde reviews van anderen.
Zowel het verkoopproces als de bezorging zijn vlekkeloos geheel volgens afspraak uitgevoerd.

plavijs 23-11-2018 Via de website gekocht

vervangende TV was 2ehands of showroom-model

Helaas met PlasmaVisie een minder prettige ervaring. Lijkt veel op ervaringen van anderen met dit bedrijf in het verleden. De 1ste geleverde TV was DOA, kan gebeuren. De vervangende TV kwam vrij snel, drie dagen later. Maar bij het uitpakken bleek het een 2e hands of showroom-model te zijn. Direct met de klanteservice gebeld maar niemand aan de lijn (22 minuten); en dat terwijl de chauffeur wel contact kreeg met iemand binnen het bedrijf via de whatsapp. Beide TV's meteen teruggestuurd (de chauffeur tekende keurig de kwitantie). De volgende dag de koop ontbonden via email. Het verweer daarop van de directeur was dat ie hoogstpersoonlijk de 2e TV ad nagekeken. Hij vertelde er niet bij waarom hij de doorzichtige beschermfolie van het beeldscherm en van de TV-voet had verwijderd, en ook niet waarom hij zo weinig vertrouwen heeft in de kwaliteit van LG en de TV daarom helemaal zelf wilde controleren. Ik denk er het mijne van. Twee dagen later via een aangetekende brief laten weten dat ik de koop heb ontbonden, dit op advies van de rechtswinkel. De wet zegt: ontbinden bij koop op afstand kan binnen 14 dagen en mag zonder opgaaf van redenen en zonder boete. De wettelijke termijn tot terugbetalen van de aankoopsom is 14 dagen. Ondanks een verzoek tot bevestiging van de ontbinding van de koop, geen reactie, ook niet via email.
De rechtwinkel liet weten dat mocht ik de 14-dagen termijn hebben overschreden dat ik dan toch de koop nog had kunnen ontbinden. Dat is omdat de 2e geleverde TV duidelijk geen ''exacte replica'' was van de 1ste geleverde TV. De wet zegt; het moet een ''exacte replica'' zijn, dus niet iets wat een verkoper zelf wel ''goed genoeg'' vindt. Bij de 2e TV was immers de beschermfolie verwijderd en was de doos overduidelijk al een keer opengemaakt. Geduldig de wettelijke termijn laten verstrijken. Daarna een aanmaning gestuurd met de mededeling dat mijn volgende stap naar de rechtsbijstand zou zijn. Daarop kwam wel snel reactie, en het geld stond na 4 weken weer op mijn rekening.

Officiele reactie van Plasmavisie.nl 23-11-2018

Beste, de eerste tv was volgens u niet goed en dus een DOA. Daarop hebben wij meteen gereageerd en zijn speciaal voor u naar u toe komen rijden om deze om te ruilen. Omdat de eerste niet goed was hebben wij enkel degene die we om kwamen wisselen van te voren aangesloten zodat wij zeker wisten dat deze wel in orde was. U woonde immers ook niet om de hoek. Daarbij hebben wij inderdaad de folie eraf gehaald en de tv getest. Omdat u daardoor dacht dat deze niet nieuw was en de tv zeker wel was heeft de chauffeur ze beide meegenomen en heeft u de koop ontbonden, terwijl wij voor u nog een keer konden komen om een tv te leveren ( zonder eerst te testen door ons). Wij hebben gewoon netjes de service geleverd die er verwacht mag worden.

A.van den Broek 20-11-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Showroom bezocht om toestellen te vergelijken, goed voorgelicht en zeer vriendelijk
geholpen. Een Samsung tv besteld en deze werd 2 dagen later bezorgd. Installatie lukte niet
en gebeld met Plasmavisie. De technische medewerker heeft toen telefonisch samen met
mij (a technisch) geduldig de tv geïnstalleerd.
Na 2 dagen kreeg ik geen beeld meer, welke knop ik ook drukte er gebeurde niets.
Plasmavisie gebeld en kon op afstand niet zeggen wat er nu mis was, waarschijnlijk heb ik
tijdens het installeren toch iets verkeerd gedaan, maar de technische medewerker
zal langs komen.
De technische medewerker had binnen 10 minuten de tv weer aan de praat, en ik had inderdaad iets verkeerd gedaan en met de tv was niets aan de hand zo als ik dacht.
Vandaar de titel fantastische service want ondanks een afstand van ruim 300 km heen en terug werd mij geen kosten in rekening gebracht.

P.schijns 17-11-2018 Via de website gekocht

Goedkoop en goede snelle service

Goede en snelle service
En ook nog honderde euro’s goedkoper
Na het uit pakken bleek er een kras op het scherm te zitten
Ik mailde direct. Kreeg verbazend genoeg binnen 15 min bericht terug. Of ik foto’s van de kras kon maken en op sturen .
Later kreeg ik een mailtje of ik de folie er al had af gehaald.
En dat was het probleem het zat op de folie en gelukkig niet op het scherm zelf .
Ik heeeeeel blij zij ook.
Ik werd dus snel en goed geholpen met vriendelijke medewerker .
Dus voor mij een dikke 9. Een 10 geef ik niet vind ik overdreven.
Mooie tv LG 55c8pla
Mooi beeld en mooi uiterlijk fijne afstandsbediening.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A.van den Broek 17-11-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

mij (a technisch) geduldig de tv geïnstalleerd.
zal langs komen.
Fantastische service want ondanks een afstand van ruim 300 km heen en terug werd mij geen
kosten in rekening gebracht.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

N. van Roon 13-11-2018 Via de website gekocht

Goede service.

Samsung Qled gekocht 65inch. Zelf opgehaald omdat we toch in de buurt waren.
Wilde er een vogels steun bij, maar werd geadviseerd om een vaste beugel te nemen. Was bijna €300,- goedkoper uit. Plus de TV die ook al dik €300,- goedkoper was dan elders. Dus was een mooie ervaring. Blij mee.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Harald 13-11-2018 Via de website gekocht

Goeie deal!

Laagste prijs voor een LG sk8500 en met 3 jaar garantie incl. Levering snel, gewoon top! Ik zou het iedereen aanraden!

Jannet 12-11-2018 Via de website gekocht

Supersnel en goeie service

Tv die wij wilden, was hier het voordeligst. Per ongeluk verkeerde type besteld, werd netjes gecorrigeerd. De volgende dag in huis. Terwijl wij toch in een hele andere provincie wonen. Klasse.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nick 12-11-2018 Via de website gekocht

grijze import leverancier

Ze verkopen Samsung goedkoper dan bijv mediamarkt. Wat ze niet vertellen is dat je een XXH tv krijgt ipv een XXN dus krijg je problemen met apps en C+ modules voor de benelux. Bij problemen verwijZen ze door naar Samsung terwijl zij de verkopende partij zijn.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Plasmavisie.nl 12-11-2018

Beste, al onze modellen zijn enkel geschikt voor de Benelux. Je krijgt geen problemen met Apps of CI+. Gegarandeerd. U heeft 2 jaar garantie netjes aan huis van Samsung dus het is heel normaal dat als u een storing meld binnen de 2 jaar dat wij u doorverwijzen, na melding aan ons, naar Samsung voor een service bezoek. Samsung heeft een richtlijn sinds 2015 dat de consument zelf de storing aan moet melden en niet via de winkelier. Buiten de garantie om zullen wij u ook zeker van dienst zijn.

Met vriendelijke groet, Het Plasmavisie team

Rene v Geffen 07-11-2018 Via de website gekocht

Prima aanschaf LG televisie

Inmiddels kleine maand in bezit van LG 49SK8500 . Plasmavisie bood de beste heel scherpste prijs . Afleverdag opgegeven en alles was in 2 dagen tijd geregeld . Keurig volgens gemaakte afspraak afgeleverd. Prima tv , gemakkelijk te installeren . Ideaal om met gemak internet , iPhone , Apple TV te verbinden . Kortom wat mij betreft juiste aanschaf bij juiste webwinkel .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob bert 31-10-2018 Via de website gekocht

Service en lage prijs

Bij Plasmavisie verwacht je service en een lage prijs.
De levertijd van mijn tv werd niet aangeven en moest ik acheraan mailen.
De prijs van mijn tv was goed, op het moment van bestellen was deze elder goedkoper daar wilde Plasmavisie niet in mee, jammer maar helaas.
Op het moment van leveren was de tv opeen wel afgeprijsd bij Plasmavisie.
Eens maar nooit meer dus.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Officiele reactie van Plasmavisie.nl 31-10-2018

Beste heer Robbert, ten tijd van het bestellen stond het product inderdaad niet in voorraad en zonder levertijd. Als een tv voordat wij deze leveren elders goedkoper word kunnen wij daar niet altijd in meegaan. Prijzen op internet kunnen dagelijks fluctueren. U had de order op dat moment ook kunnen annuleren, maar u laat de bestelling doorgaan dus vinden wij dit niet passen in deze review. Als de prijs op het moment van leveren wel iets goedkoper was bij ons dan waar u de tv voor besteld had dan heeft u recht op een compensatie en dat zullen wij dan ook netjes doen. Maar ook hier hebben wij geen email van u over mogen ontvangen. Als u ons een email wilt sturen met uw ordernummer dan kijken wij dit na en zullen dit netjes oplossen.

Het Plasmavisie team

Chris 31-10-2018 Via de website gekocht

3 woorden: uitmuntend, snel en goedkoop

Algemeen
Na wat googlen kwam ik erachter dat Plasmavisie de goedkoopste was voor het leveren van de Samsung UE49NU7100.
En op de website stond voor 22:00 uur besteld = morgen in huis. Dat waren de redenen dat ik bij Plasmavisie heb besteld.
Ik heb de bestelling letterlijk om 21:55 uur gedaan en de TV werd de volgende dag netjes bezorgd.

Verzending
Op de dag van levering kreeg ik 's morgens een sms met de verwachte bezorgtijd en een half uur voor arriveren kreeg ik nog een sms dat de bezorger er bijna was.
Nog nooit eerder ben ik zo geweldig goed geïnformeerd over een bestelling. Echt klasse!

Klantenservice
Ik ben echt super tevreden over Plasmavisie en kan het zeker iedereen aanraden.
Natuurlijk begrijp ik ook (van andere reviews) dat een bestelling de volgende dag leveren niet altijd haalbaar is omdat Plasmavisie ook weer afhankelijk is van hun leveranciers,
maar dat overkomt de beste! Succes! ;-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jeroen 20-02-2019

heb toen straks de UE55NU7100 bestelt
als ik hier boven en de rest van de reviews lees hoop dat het goed komt . deze was wel op voorraat

Jannie 30-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en scherpe prijs

Een zeer gebruiksvriendelijke site. Groot assortiment. Het is meteen duidelijk of een tv wel of niet op voorraad is. Ze concurreren met prima prijzen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mark 04-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Super service, na het bestellen direct een bevestiging via de mail. Vlak daarna tevens verzonden met een track en trace code. Bij de bezorging ook een sms als de bezorgdienst er bijna is. Enige wat jammer was is dat de TV één a twee dagen later al weer afgeprijsd was. Maar om de TV dan maar weer terug te sturen ging me een beetje te ver. Heb hierover overigens geen contact opgenomen met Plasmavisie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Eric 02-10-2018 Via de website gekocht

Bijzonder snelle levering

Ik heb ruimschoots (drie volle dagen) de tijd genomen om een prijsvergelijking te maken tussen Plasmavisie en andere winkels. Uiteindelijk bespaarde ik bij Plasmavisie ruim 700 euro. Wel werd ik in enkele winkels gewaarschuwd voor tv webwinkels. Volledig ten onrechte en de juiste onderbouwing van kritiek ontbrak ook.

De uitleg aan de telefoon van Plasmavisie was prima. Men heeft ook een eigen winkel. Wel twee aandachtspunten:
Mij werd aan de telefoon verwezen naar de website om te bestellen. Zelf zou ik als verkoper de aspirantkoper aan de telefoon houden en helpen/coachen om de bestelling af te ronden. Weet je tenminste zeker dat de koop geschiedt en het is tevens klantvriendelijk.

Ik had graag de televisie gezien in de winkel. Echter de winkel is met openbaar vervoer volgens info OV zeer slecht te bereiken. Dit deelde ik de verkoper ook mee.
Waarom niet de service om mij even van het station op te halen? Klinkt vreemd maar het betrof een aankoop van euro 2600,00 en zo vaak zal deze situatie ook niet voorkomen. Net ff dat stapje meer doen als winkelier en je onderscheid je. Voor de rest absoluut tevreden.
De levering was trouwens al de volgende dag en meer dan keurig werd ik steeds weer op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering.

Leo 02-10-2018 Via de website gekocht

Uitstekende afhandeling vanaf koop tot bezorging

Televisie was goedkoper bij PlasmaVisie als bij andere vergelijkbare aanbieders. Zou zeker eerst een vergelijking bij PlasmaVisie aanraden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sjaak 30-09-2018 Via de website gekocht

Mooie prijs en snelle levering

Alles prima, levering de volgend dag al en prima tv voor een concurrerende prijs. Nog geen ervaring met zaken als garantie en verdere service

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gillian 28-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering. Goed product.

In juli deze Samsung qled qe55q7fn model 2018 gekocht. Goede recensies gelezen over plasmavisie en een goede prijs gaf voor mij de doorslag. De levering was de volgende dag, zoals op de site stond. Tot nu toe heel tevreden over de tv, echt een aanrader. Makelijke installatie en mooi beeld, geluid en design.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tim 27-09-2018 Via de website gekocht

Top

Had me LG c8 besteld wordt gemaild werd ook nog gebelt door plasmavisie dat de tv de volgende dag wordt gebracht werdt ook nog netjes gebeld door postnl dat ze langs kwamen dus bij deze TOP