Plasmavisie - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Plasmavisie.

Plasmavisie stelt zich voor

Plasmavisie is een sterke organisatie gespecialiseerd in audio en video en de zelfstandigheid van onze onderneming is een van onze sterkste wapens in de huidige concurrentiestrijd. De winkel draagt duidelijk het beeld uit van een online vakspeciaalzaak. U kunt online eenvoudig, betrouwbaar en veilig bestellen. U bent verzekerd van goede service in combinatie met een goede prijs. U vindt bij Plasmavisie de nieuwste PLASMA, LCD en LED televisies en heeft u het voordeel van een fysieke winkel tegen internetprijzen. Alle prijzen op onze website zijn inclusief 19% BTW. Plasmavisie wenst u veel winkelplezier.

Deze score is berekend op basis van 63 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Mark 04-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Super service, na het bestellen direct een bevestiging via de mail. Vlak daarna tevens verzonden met een track en trace code. Bij de bezorging ook een sms als de bezorgdienst er bijna is. Enige wat jammer was is dat de TV één a twee dagen later al weer afgeprijsd was. Maar om de TV dan maar weer terug te sturen ging me een beetje te ver. Heb hierover overigens geen contact opgenomen met Plasmavisie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Eric 02-10-2018 Via de website gekocht

Bijzonder snelle levering

Ik heb ruimschoots (drie volle dagen) de tijd genomen om een prijsvergelijking te maken tussen Plasmavisie en andere winkels. Uiteindelijk bespaarde ik bij Plasmavisie ruim 700 euro. Wel werd ik in enkele winkels gewaarschuwd voor tv webwinkels. Volledig ten onrechte en de juiste onderbouwing van kritiek ontbrak ook.

De uitleg aan de telefoon van Plasmavisie was prima. Men heeft ook een eigen winkel. Wel twee aandachtspunten:
Mij werd aan de telefoon verwezen naar de website om te bestellen. Zelf zou ik als verkoper de aspirantkoper aan de telefoon houden en helpen/coachen om de bestelling af te ronden. Weet je tenminste zeker dat de koop geschiedt en het is tevens klantvriendelijk.

Ik had graag de televisie gezien in de winkel. Echter de winkel is met openbaar vervoer volgens info OV zeer slecht te bereiken. Dit deelde ik de verkoper ook mee.
Waarom niet de service om mij even van het station op te halen? Klinkt vreemd maar het betrof een aankoop van euro 2600,00 en zo vaak zal deze situatie ook niet voorkomen. Net ff dat stapje meer doen als winkelier en je onderscheid je. Voor de rest absoluut tevreden.
De levering was trouwens al de volgende dag en meer dan keurig werd ik steeds weer op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering.

Leo 02-10-2018 Via de website gekocht

Uitstekende afhandeling vanaf koop tot bezorging

Televisie was goedkoper bij PlasmaVisie als bij andere vergelijkbare aanbieders. Zou zeker eerst een vergelijking bij PlasmaVisie aanraden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sjaak 30-09-2018 Via de website gekocht

Mooie prijs en snelle levering

Alles prima, levering de volgend dag al en prima tv voor een concurrerende prijs. Nog geen ervaring met zaken als garantie en verdere service

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gillian 28-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering. Goed product.

In juli deze Samsung qled qe55q7fn model 2018 gekocht. Goede recensies gelezen over plasmavisie en een goede prijs gaf voor mij de doorslag. De levering was de volgende dag, zoals op de site stond. Tot nu toe heel tevreden over de tv, echt een aanrader. Makelijke installatie en mooi beeld, geluid en design.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tim 27-09-2018 Via de website gekocht

Top

Had me LG c8 besteld wordt gemaild werd ook nog gebelt door plasmavisie dat de tv de volgende dag wordt gebracht werdt ook nog netjes gebeld door postnl dat ze langs kwamen dus bij deze TOP

Erik 02-09-2018 Via de website gekocht

Niets op aan te merken

Shop gekozen obv prijs en produkt op voorraad. Volgende werkdag keurig afgeleverd. LG gloednieuw in doos en funktioneert zonder enigerlei problemen in NL met alle toeters en bellen dus grijze import of niet wat boeit het.

Gré - Rotterdam 10-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, concurrerende prijzen

Zeer snelle levering, Oled tv was stukken goedkoper dan de grote winkelketens. En WoW wat een tv! Schitterende kleuren. Instellen fluitje van een cent..Het was mijn 3e TV bestelling (ook voor broer en moeder besteld) en alles prima geregeld.. En nog 1 jaar extra garantie! Zowel telefonisch als via e-mail prima te bereiken. Je wordt niet 24 keer doorgeschakeld! Mocht je nog twijfelen? Gewoon bij Plasmavisie bestellen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk W. 08-08-2018 Via de website gekocht

Tevredenheid alom.

Na overal informatie te hebben ingewonnen ( in winkels en via internet) besluit genomen dit toestel te kopen.
De prijs viel relatief mee; is wel een echte uitgave.
Het contact met Plasmavisie verliep correct. Alles was duidelijk afgesproken en hiernaar werd ook gehandeld. De vlotte levering verliep naar wens.

Eddy 03-08-2018 Via de website gekocht

De goedkoopste met de beste service!

De tv was maar liefst 500 euro goedkoper bij PlasmaVisie t.o.v. andere winkels. De snelheid van leveren en service is goed. Gelukkig ben ik niet gek en heb ik bij PlasmaVisie besteld, ben heel erg tevreden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Tevreden Klant 30-06-2018 Via de website gekocht

Alweer een mooie TV

Ruime keuze uit courante merken en modellen tegen prijzen die bijna altijd gunstiger zijn dan de anderen. Wat op voorraad is zit de dag na bestellen in het bezorging.

Nils 23-06-2018 Via de website gekocht

Vrijdagochtend de gewenste 65 inch LG…

Vrijdagochtend de gewenste 65 inch LG OLED besteld, een paar uur later al bericht dat deze is verzonden!

Keurig op de hoogte gehouden via mail en SMS betreffende de bezorgtijd.
Ik woon in een flat en de bezorgers hebben hem keurig naar 3 hoog getild.

Wel was ik in mijn eentje, zo'n monster moet je eigenlijk met z'n 2en op zijn plaats zetten.

Het beeld is werkelijk subliem, en dan voor een topprijs!

Dank Plasmavisie, volgende keer zeker weer!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kamil 07-06-2018 Via de website gekocht

Stunning service !

I suppose to bought a Philips OLED, but according to some suggestions I bought finally LG. Because for a Philips I mentioned I supposed to wait, and have waited in fact for couple of weeks

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob 20-05-2018 Via de website gekocht

Top winkel

Fijne webshop en goed product voor een mooie prijs. Goed contact zowel via email als via telefoon. Ze reageerden snel op mijn vragen. Voor mij geen andere winkel meer als ik weer een tv nodig heb.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Heleen 05-05-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Ik ben heel erg tevreden kon niet beter, werd prima op de hoogte gehouden over de levering!
En toen ik een ander leveringsadres doorgaf i.v.m. verhuizing ging het in een keer goed!!
Daar kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen!
Ook de man die het kwam bezorgen was erg aardig en heeft samen met mij het meubel helpen uitpakken en nagekeken op schade!!!
Bedankt

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Willem 01-05-2018 Via de website gekocht

Prima service

Duidelijke site. Stukken goedkoper dan andere shops. Moest wel wat langer wachten, want mijn model was even niet voorradig.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

John 09-04-2018 Via de website gekocht

Prima Services

Had eerst nog wat vragen rondom aanschaf LG Oled TV. Reactie kreeg ik supersnel binnen en bestelling gedaan en de volgende dag geleverd. Ben zeer tevreden.

John 08-04-2018 Via de website gekocht

Prima service, goede aflevering, prima prijs, aan te raden

Groot assortiment, prima bestelservice, prima aflevering, gewoon erg goed. Helemaal naar verwachting.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M. 07-04-2018 Via de website gekocht

Top webshop, goede service

LG OLED besteld bij Plasmavisie. Levering was sneller dan verwacht. er was 1 week afgegeven, maar dat was achteraf slechts 2 dagen. De tv werd netjes door twee man afgeleverd in huis. Goede service, snelle levering. Geweldige TV

Harold bos 06-04-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf

Na veel reviews gelezen te hebben ook van andere webwinkels had ik het beste gevoel
Bij plasmavisie en dat gevoel klopte.
Ik heb een samsung qled q7 65 inch besteld bij plasmavisie en keurig binnen 24 uur afgeleverd.
Telefonisch is dit bedrijf ook goed bereikbaar en vriendelijk te woord gestaan
Conclusie: een geweldig goed top bedrijf, klantvriendelijk een aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Renata Ton 06-04-2018 Via de website gekocht

Super service met belletje van chauffeur die onderweg was.

Overzichtelijke website.Makkelijk je bestelling te plaatsen direct een bevestigings email met later een track& trace code.Prima geregeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

codebondt 06-04-2018 Via de website gekocht

Top producten tegen de laagste prijs.

Tegenwoordig is het met interneteenvoudig om prijzen te vergelijken. Maar je weet niet
Of de leverancier ook betrouwbaar is.
Plasmavisie hanteert de laagste prijzen en is zeer betrouwbaar.
Ik had vooruit betaald, kreeg direct een bericht dat zij de bestelling gingen klaarmaken en de volgende dag werd de TV bezorgd.
De prijs die ik bij Plasmavisie betaalde voor een LG OLED tv was €400,- minder dan bij
Mediamarkt.
Snel verdiend en zelfs 3 jaar garantie ( bij Mediamarkt 1 jaar)

Jippie 30-03-2018 Via de website gekocht

Snel en goedkoop

Snelle en correcte levering, laagste prijs en goede info op website. Specificaties kloppen en afspraken worden nagekomen. Prima dus!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Gied45 04-03-2018 Via de website gekocht

Beste prijs, snelle levering

De prijs was de beste die ik kon vinden dn de levering zeer snel. Alleen het laatste stukje wat moeizaam omdat de chauffeur de weg niet zo goed kende

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

platte buis 03-03-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed.

's Avonds besteld en volgende dag voor 8 uur 's morgens binnen.
Plasmavisie is geen eendagsvlieg gebleken maar een degelijke organisatie dat het logistiek uitstekend op orde heeft tegen zeer scherpe prijzen.

Te vreden klant 03-03-2018 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak en beloftes

Goede site duidelijke omschrijving
Hebben alles waar gemaakt wat op de site stond.
Tv’s zeer scherp geprijsd.

ouder echtpaar 01-03-2018 Via de website gekocht

mooi beeld

snel geleverd volgens afspraak. via mail diversen vragen gesteld werden direct beantwoord.
tv type lg55b7v geweldig beeld tot heden geen problemen.

Marleen 01-03-2018 Via de website gekocht

Zó hoort het !!

Goede website, snelle én zeer korrekte levering! Voor de consument een mooie prijsstelling.
TV kopen? Vergelijk op de site, bestel, betaal en geniet!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marek 25-02-2018 Via de website gekocht

Fast delivery, spotless quality, great customer service

PlasmaVisie.nl offered the best price of LG OLED55B7 - over 17% lower than MediaMarkt. They delivered the TV the next day as promised. The TV worked very well, but we started to think that 65" might be actually better than 55", so we contacted PlasmaVisie customer service if we can exchange for a bigger one and pay the extra (still with the 17% discount on the much bigger and more expensive TV). Indeed this was possible, because we still had the original packaging and the TV was barely unpacked and tested. The response of the customer service (in this case it was a man called Hans) was very fast and we were able to to come to agreement very quickly. Now we have 65", very happy with it and I believe that PlasmaVisie.nl are doing a great job, selling top quality TVs for very competitive prices. Customer service was remarkably fast and responsive. Thank you PlasmaVisie, thank you Hans!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Vincenzo 24-02-2018 Via de website gekocht

Plasmavisie is top

Top winkel ....
Goede begeleiding met keuze maken
Zeer vriendelijk klantenservice
Dank jullie wel ;)

Zeer tevreden klant 23-02-2018 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar. De goedkoopste en snelste!

Op vrijdag de SAMSUNG QE55Q7F besteld. Voor de zekerheid toch eerst even gebeld of de tv ook echt in voorraad is en zo ja of de levering ook op zaterdag kan plaatsvinden omdat ik doordeweeks lastig thuis kan zijn voor ontvangst. De medewerker garandeert levering de volgende dag! Welnu, zaterdagochted om 07.03 uur krijg ik een telefoontje dat de medewerker van Plasmavisie over 20 minuten de tv komt afleveren.
Ongelooflijk!
Installatie tv is zeer eenvoudig. Al met al een nieuwe tv gekocht, afgeleverd en geinstalleerd binnen 24 uur! Geweldig om meteen dezelfde ochtend schaatsen te kijken in 4K!
Heel veel waardering voor dit bedrijf.
Een nieuwe tv kopen kan bij diverse internetaanbieders, deze gasten maken ook echt waar wat ze beweren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

svs 22-02-2018 Via de website gekocht

Snelle probleemloze levering

Laat in de avond Sony 49XE8077 besteld, volgende morgen geleverd. Winkelrevieuws gaven het vertrouwen om vooruit te betalen. Nu bijna 3 maanden later geen enkel probleem.

hans 22-02-2018 Via de website gekocht

super zaak

tweede keer in 10 jaar dat ik een tv koop bij dit bedrijf.
je wordt perfect geholpen aan de telefoon en super advies.
daarnaast zijn ze ook nog goedkoop ten opzichten van veel andere winkels.
de volgende tv koop ik weer bij plasmavisie. zeker weten.

W.J.J.M. Jansen 21-02-2018 Via de website gekocht

Samsung Curved TV 55"

Via internet bij Plasmavisie terecht gekomen op 'Black Friday' waar een geweldige aanbieding werd gedaan. Zeer goede kwaliteit TV voor een voordelige prijs en alle denkbare service. In de avond besteld en de volgende dag geleverd!

Henk-Martijn Schuldink 21-02-2018 Via de website gekocht

Prima service, snel en makkelijk.

De service is uitstekend maar uiteindelijk draait het om de prijs, vele modellen vind je nergens goedkoper.

Dennis Thuis 21-02-2018 Via de website gekocht

Geweldig via website zoeken en dan belllen voor advies!

Fantastisch bedrijf, goede informatie die klopt, duidelijke afspraken over kosten en levertijd, die was wat langer dan verwacht maar dat was van te voren al duidelijk vertelt dus prima service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Tiemens 21-02-2018 Via de website gekocht

Goed product voor scherpe prijs

LG 65SJ850V TV online besteld via de website. Levering binnen de gestelde tijd. Bezorging via PostNL Extra@Home. Product zoals op de website omschrijft ook ontvangen. Gewoon geschikt voor NL en een recent model voor honderden euro voordeliger. Verders geen contact gehad met de winkel, was niet nodig. Tevreden!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Marcel 21-02-2018 Via de website gekocht

Plasma wie?

Ik had nog nooit gehoord van Plasmavisie, maar de TV die ik op het oog had was daar het gunstigst geprijst. Eerst maar even een telefoontje aan gewaagd dus. En meteen overtuigd. 16:00 uur 's middags besteld, meteen de volgende dag in huis. Prima geregeld allemaal.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Rob 16-02-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service.

Mensen: koop aub uw tv ergens anders, maar zeker niet bij Plasmavisie.nl.
Vanaf aanschaf tot uiteindelijk het annuleren van de aankoop was het 1 grote berg ellende. Voorraad info op website klopt niet. Besteld toestel was niet op voorraad terwijl anders op website vermeld stond. Zelfs na 2 maanden wachten stond de levertijd nog op 7 werkdagen. Je wordt telefonisch aan "het lijntje" gehouden. Mensen vertellen de grootste verhalen (lees: leugens) om je maar als wachtende klant te behouden. Er worden valse beloftes gedaan die men niet waar kan maken. Ook is er totaal geen verder communicatie vanuit Plasmavisie.nl.
Zo blij dat ik hier niet mijn tv gekocht heb. Wat ik eigenlijk van ze vindt is helaas niet mogelijk om hier te schrijven maar deze winkel verdient geen bestaansrecht.
Ik zou jullie dan ook zeker niet willen aanraden hier ook maar iets te kopen via website of winkel.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van Plasmavisie.nl 18-02-2018

Beste, wij vinden het jammer dat wij u niet hebben kunnen helpen met het uitleveren van uw order, maar na dit even nagekeken te hebben is er wel degelijk duidelijk naar u gecommuniceerd via email en telefoon en wij hebben ook verteld dat de levering van het product langer zou duren en te lang duurde en of u de order niet beter kon annuleren omdat wij er nog geen zicht op hadden en u wilde zelf steeds wachten. Er zijn geen beloftes gemaakt maar eerlijke duidelijkheid.

Het Plasmavisie team.

nico 21-01-2018 Via de website gekocht

alles is prima gegaan

Hier een leuke televisie gevonden aan een zeer scherpe prijs. De levering verliep vlekkeloos, ook in België dus.Met de dienst na verkoop heb ik geen ervaring want het is allemaal prima.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

WG 21-01-2018 Via de website gekocht

Goed product voor goede prijs

Samsung televisie online besteld via de website. Levering was ruim binnen de gestelde verwachte levertijd. Bezorg via PostNL Extra@Home (live updates en 30 minuten van te voren een sms aankondiging). Na installatie bleek dat het scherm meerdere dode pixels bevatte. Contact via de mail gehad en overlegd om langs te gaan in de winkel. In de winkel dezelfde constatering gemaakt met een mederwerker en is het scherm omgeruild.

Ton v W 18-01-2018 Via de website gekocht

Goede firma

Heb inmiddels een tweede tv daar gekocht, er word vermeld dat de geleverde tv toestellen niet goed functioneren met de Nederlandse markt. Niets is minder waar alles werkte perfect en de prijs is t.o.v. diverse andere aanbieders zeer scherp. Als ik kijk naar het verschil heb ik over de twee toestellen circa 900 euro bespaart. Enige minpuntje is dat er geen gebruikers instructie in het Nederlands bij zit, jammer maar deze is simpel van het web te halen bij Samsung. Bij de eerste tv was de storing welke ik heb gehad zeer snel verholpen. Prima dus.
Levering was ook prima.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

jan 18-01-2018 Via de website gekocht

superprijs ultrasnel geleverd superservice

toestel gekozen op basis van revieuws op internet plasmavisie was het goedkoopst liefst maar 1000€ goedkoper dan coolblue besteld en binnen de 15 uur afgeleverd kan alleen maar positief zijn installatie in belgie probleemloos verlopen bedankt plasmavisie

MdeGroot 08-01-2018 In de winkel gekocht
Barneveld

Geweldige prijzen EN service

Mooie 65” LG OLED signature gekocht. Prijs was zeer concurrerend. Op moment van aanschaf scheelde het 37%. Ik kwam er na de 14 dagen zichttermijn achter dat het scherm een aantal te zichtbare vervormingen had. Dan denk je wel even: oef!
Mail gestuurd naar Plasmavisie en zonder discussie werd het toestel omgeruild. Echt fantastische service! Deze webwinkel met Experience center is dus echt een aanrader!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

johan den hartigh 06-01-2018 Via de website gekocht

goede service

Ik heb voor plasmavisie gekozen zij zijn de goedkoopste ik had hem 30 oktober gekocht maar er zat een blauwe vlek op het scherm na wat heen en weer gemaild te hebben kreeg ik een andere was daar erg content over, beeld is niet te overtreffen (heb veel tv s gehad maar deze is verbluffend zo mooi beeld ook geluid uitstekend IK ZOU ZEGGEN KOPEN!

gerrit 21-12-2017 Via de website gekocht

te lang wachten op een tv

tv online besteld staat erbij niet op voorraad 3-7 dagen levertijd. Daar kan ik meeleven. na 7dagen mailtje gestuurd wanneer mijn tv komt Antwoord u krijgt zelf bericht maar volgende week is ie leverbaar. na nog 7 dagen gewacht te hebben een paar mailtjes er aangewaagd wanneer de levering plaats vond geen antwoord Vandaag een boze mail gestuurd toen plotseling wel antwoord dat deze tv niet geleverd kan worden maar wel een ander model.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Fred 11-12-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

TV binnen een dag geleverd. Wel apart dat er wed aangegeven dat alles geïnstalleerd zou worden door bezorger. Niet aangevraagd en niet gekregen. Alles was aanwezig en goed verpakt. Zeer tevreden.

W.Mol 11-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering.

Wij zijn na een tijd zoeken bij deze website gekomen en hadden een goede prijs, hebben de tv op zaterdagavond besteld en werd op maandag al thuis bezorgd.

G Starreveld 06-12-2017 In de winkel gekocht
Barneveld

wat een super zaak

Wat een super zaak. Ik had voor een project een serie schermen nodig. Via een relatie werd ik gewezen op de Plasmavisie. Ik heb de tijd even genomen en ben naar Barneveld gereden. Aldaar ben ik super begeleid en werd er ruim de tijd genomen, met koffie.

Daarna hebben we een super deal gemaakt, waarbij we alle twee erg tevreden waren. Ook de levering was zeer correct, alles gecontroleerd en pas vertrek bij tevredenheid.

Ook de aftersale is zeer correct. Kortom opzoek naar een scherm, voor mij maar 1 adres en dat is Plasmavisie. Heb reeds al paar relaties de weg gewezen, ook zij hebben de zelfde ervaring.

Het was mij een genoegen,

Gaston Starreveld

Rutger 05-12-2017 Via de website gekocht

Prima!

Samsung tv besteld, was niet op voorraad. Zou paar werkdagen duren. Tv kwam in de aanbieding, goedkoper en langere garantie. Keurig aanpast door Plasmavisie, langere garantie en verschil terug gekregen. Duurde even, maar top geregeld.