Plasmavisie - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Plasmavisie.

Plasmavisie stelt zich voor

Plasmavisie is een sterke organisatie gespecialiseerd in audio en video en de zelfstandigheid van onze onderneming is een van onze sterkste wapens in de huidige concurrentiestrijd. De winkel draagt duidelijk het beeld uit van een online vakspeciaalzaak. U kunt online eenvoudig, betrouwbaar en veilig bestellen. U bent verzekerd van goede service in combinatie met een goede prijs. U vindt bij Plasmavisie de nieuwste PLASMA, LCD en LED televisies en heeft u het voordeel van een fysieke winkel tegen internetprijzen. Alle prijzen op onze website zijn inclusief 19% BTW. Plasmavisie wenst u veel winkelplezier.

Deze score is berekend op basis van 62 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

Ruud 12-12-2018 Via de website gekocht

Ik wacht al 4 weken om mijn televisie en nog steeds niks binnen paar keer gebelt maar krijg alleen te horen dat de levering er niet is .. meer verwacht van dit bedrijf . Levertijd staat 3 tot 7 werkdagen

Leo vd Harst 01-12-2018 Via de website gekocht

Aankoop Samsung QLED TV

Voor het eerst een Samsung QLED TV gekocht bij Plasmavisie. Snel en conform afspraak (binnen 24 uur) werd mijn TV afgeleverd. Bij installatie bleek de Ziggo kaart niet te werken. Volgens Ziggo was de oorzaak de TV. Via de servicedesk van Plasmavisie was dit snel en deskundig opgelost. Op hun advies een nieuwe CI+ kaarthouder aangeschaft en bleek probleemloos te werken. Kortom geen spijt van mijn aankoop bij Plasmavisie. Een betrouwbare en deskundige leverancier die topproducten levert tegen een scherpe prijs.

Michael 28-11-2018 In de winkel gekocht
Barneveld

Prima service maar let op die prijs

Prima service, mooie rustige ruimte waar je op je gemak verschillende tv's in alle rust kunt bekijken. Maar let goed op prijs-acties. Ze doen niet mee aan cash-back acties van fabrikanten waardoor je uiteindelijk duurder uit bent dan bij andere webshops of winkels.

Officiele reactie van Plasmavisie.nl 28-11-2018

Beste, hartelijk dank voor uw review. In bijna alle gevallen zijn wij goedkoper dan winkeliers met actie. In dit geval bij u met de 55ks8500 waren de prijzen in het Black Friday weekend bij veel winkeliers erg laag in de aanbieding. In uw geval was het bijna 100,- euro, maar u heeft bij ons wel 3 jaar garantie gekregen tegenover 2 jaar en een gratis beugel t.w.v. 69,95. Dus al met al heeft u een hele mooie deal. Ook heeft u de tv zelf meegenomen en vervoerd en bij thuiskomst zat er volgens u een barst in en heeft u deze meteen om kunnen ruilen. Dus wij hopen dat u verder wel tevreden bent met Plasmavisie.

Met vriendelijke groet, Het Plasmavisie support team.

J Braams 27-11-2018 Via de website gekocht

Geheel conform volgens afspraak

Ik heb bij aanschaf van nieuwe tv gekozen voor leverancier Plasmavisie op basis van 2 criteria:
1. de prijs - de aanschafprijs was beduidend lager dan concurrerende aanbieders
2. de op vergelijkingswebsites Kieskeurig en Tweakers ingevulde reviews van anderen.
Zowel het verkoopproces als de bezorging zijn vlekkeloos geheel volgens afspraak uitgevoerd.

plavijs 23-11-2018 Via de website gekocht

vervangende TV was 2ehands of showroom-model

Helaas met PlasmaVisie een minder prettige ervaring. Lijkt veel op ervaringen van anderen met dit bedrijf in het verleden. De 1ste geleverde TV was DOA, kan gebeuren. De vervangende TV kwam vrij snel, drie dagen later. Maar bij het uitpakken bleek het een 2e hands of showroom-model te zijn. Direct met de klanteservice gebeld maar niemand aan de lijn (22 minuten); en dat terwijl de chauffeur wel contact kreeg met iemand binnen het bedrijf via de whatsapp. Beide TV's meteen teruggestuurd (de chauffeur tekende keurig de kwitantie). De volgende dag de koop ontbonden via email. Het verweer daarop van de directeur was dat ie hoogstpersoonlijk de 2e TV ad nagekeken. Hij vertelde er niet bij waarom hij de doorzichtige beschermfolie van het beeldscherm en van de TV-voet had verwijderd, en ook niet waarom hij zo weinig vertrouwen heeft in de kwaliteit van LG en de TV daarom helemaal zelf wilde controleren. Ik denk er het mijne van. Twee dagen later via een aangetekende brief laten weten dat ik de koop heb ontbonden, dit op advies van de rechtswinkel. De wet zegt: ontbinden bij koop op afstand kan binnen 14 dagen en mag zonder opgaaf van redenen en zonder boete. De wettelijke termijn tot terugbetalen van de aankoopsom is 14 dagen. Ondanks een verzoek tot bevestiging van de ontbinding van de koop, geen reactie, ook niet via email.
De rechtwinkel liet weten dat mocht ik de 14-dagen termijn hebben overschreden dat ik dan toch de koop nog had kunnen ontbinden. Dat is omdat de 2e geleverde TV duidelijk geen ''exacte replica'' was van de 1ste geleverde TV. De wet zegt; het moet een ''exacte replica'' zijn, dus niet iets wat een verkoper zelf wel ''goed genoeg'' vindt. Bij de 2e TV was immers de beschermfolie verwijderd en was de doos overduidelijk al een keer opengemaakt. Geduldig de wettelijke termijn laten verstrijken. Daarna een aanmaning gestuurd met de mededeling dat mijn volgende stap naar de rechtsbijstand zou zijn. Daarop kwam wel snel reactie, en het geld stond na 4 weken weer op mijn rekening.

Officiele reactie van Plasmavisie.nl 23-11-2018

Beste, de eerste tv was volgens u niet goed en dus een DOA. Daarop hebben wij meteen gereageerd en zijn speciaal voor u naar u toe komen rijden om deze om te ruilen. Omdat de eerste niet goed was hebben wij enkel degene die we om kwamen wisselen van te voren aangesloten zodat wij zeker wisten dat deze wel in orde was. U woonde immers ook niet om de hoek. Daarbij hebben wij inderdaad de folie eraf gehaald en de tv getest. Omdat u daardoor dacht dat deze niet nieuw was en de tv zeker wel was heeft de chauffeur ze beide meegenomen en heeft u de koop ontbonden, terwijl wij voor u nog een keer konden komen om een tv te leveren ( zonder eerst te testen door ons). Wij hebben gewoon netjes de service geleverd die er verwacht mag worden.

A.van den Broek 20-11-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Showroom bezocht om toestellen te vergelijken, goed voorgelicht en zeer vriendelijk
geholpen. Een Samsung tv besteld en deze werd 2 dagen later bezorgd. Installatie lukte niet
en gebeld met Plasmavisie. De technische medewerker heeft toen telefonisch samen met
mij (a technisch) geduldig de tv geïnstalleerd.
Na 2 dagen kreeg ik geen beeld meer, welke knop ik ook drukte er gebeurde niets.
Plasmavisie gebeld en kon op afstand niet zeggen wat er nu mis was, waarschijnlijk heb ik
tijdens het installeren toch iets verkeerd gedaan, maar de technische medewerker
zal langs komen.
De technische medewerker had binnen 10 minuten de tv weer aan de praat, en ik had inderdaad iets verkeerd gedaan en met de tv was niets aan de hand zo als ik dacht.
Vandaar de titel fantastische service want ondanks een afstand van ruim 300 km heen en terug werd mij geen kosten in rekening gebracht.

P.schijns 17-11-2018 Via de website gekocht

Goedkoop en goede snelle service

Goede en snelle service
En ook nog honderde euro’s goedkoper
Na het uit pakken bleek er een kras op het scherm te zitten
Ik mailde direct. Kreeg verbazend genoeg binnen 15 min bericht terug. Of ik foto’s van de kras kon maken en op sturen .
Later kreeg ik een mailtje of ik de folie er al had af gehaald.
En dat was het probleem het zat op de folie en gelukkig niet op het scherm zelf .
Ik heeeeeel blij zij ook.
Ik werd dus snel en goed geholpen met vriendelijke medewerker .
Dus voor mij een dikke 9. Een 10 geef ik niet vind ik overdreven.
Mooie tv LG 55c8pla
Mooi beeld en mooi uiterlijk fijne afstandsbediening.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A.van den Broek 17-11-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

mij (a technisch) geduldig de tv geïnstalleerd.
zal langs komen.
Fantastische service want ondanks een afstand van ruim 300 km heen en terug werd mij geen
kosten in rekening gebracht.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

N. van Roon 13-11-2018 Via de website gekocht

Goede service.

Samsung Qled gekocht 65inch. Zelf opgehaald omdat we toch in de buurt waren.
Wilde er een vogels steun bij, maar werd geadviseerd om een vaste beugel te nemen. Was bijna €300,- goedkoper uit. Plus de TV die ook al dik €300,- goedkoper was dan elders. Dus was een mooie ervaring. Blij mee.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Harald 13-11-2018 Via de website gekocht

Goeie deal!

Laagste prijs voor een LG sk8500 en met 3 jaar garantie incl. Levering snel, gewoon top! Ik zou het iedereen aanraden!

Jannet 12-11-2018 Via de website gekocht

Supersnel en goeie service

Tv die wij wilden, was hier het voordeligst. Per ongeluk verkeerde type besteld, werd netjes gecorrigeerd. De volgende dag in huis. Terwijl wij toch in een hele andere provincie wonen. Klasse.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nick 12-11-2018 Via de website gekocht

grijze import leverancier

Ze verkopen Samsung goedkoper dan bijv mediamarkt. Wat ze niet vertellen is dat je een XXH tv krijgt ipv een XXN dus krijg je problemen met apps en C+ modules voor de benelux. Bij problemen verwijZen ze door naar Samsung terwijl zij de verkopende partij zijn.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Plasmavisie.nl 12-11-2018

Beste, al onze modellen zijn enkel geschikt voor de Benelux. Je krijgt geen problemen met Apps of CI+. Gegarandeerd. U heeft 2 jaar garantie netjes aan huis van Samsung dus het is heel normaal dat als u een storing meld binnen de 2 jaar dat wij u doorverwijzen, na melding aan ons, naar Samsung voor een service bezoek. Samsung heeft een richtlijn sinds 2015 dat de consument zelf de storing aan moet melden en niet via de winkelier. Buiten de garantie om zullen wij u ook zeker van dienst zijn.

Met vriendelijke groet, Het Plasmavisie team

Rene v Geffen 07-11-2018 Via de website gekocht

Prima aanschaf LG televisie

Inmiddels kleine maand in bezit van LG 49SK8500 . Plasmavisie bood de beste heel scherpste prijs . Afleverdag opgegeven en alles was in 2 dagen tijd geregeld . Keurig volgens gemaakte afspraak afgeleverd. Prima tv , gemakkelijk te installeren . Ideaal om met gemak internet , iPhone , Apple TV te verbinden . Kortom wat mij betreft juiste aanschaf bij juiste webwinkel .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob bert 31-10-2018 Via de website gekocht

Service en lage prijs

Bij Plasmavisie verwacht je service en een lage prijs.
De levertijd van mijn tv werd niet aangeven en moest ik acheraan mailen.
De prijs van mijn tv was goed, op het moment van bestellen was deze elder goedkoper daar wilde Plasmavisie niet in mee, jammer maar helaas.
Op het moment van leveren was de tv opeen wel afgeprijsd bij Plasmavisie.
Eens maar nooit meer dus.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Officiele reactie van Plasmavisie.nl 31-10-2018

Beste heer Robbert, ten tijd van het bestellen stond het product inderdaad niet in voorraad en zonder levertijd. Als een tv voordat wij deze leveren elders goedkoper word kunnen wij daar niet altijd in meegaan. Prijzen op internet kunnen dagelijks fluctueren. U had de order op dat moment ook kunnen annuleren, maar u laat de bestelling doorgaan dus vinden wij dit niet passen in deze review. Als de prijs op het moment van leveren wel iets goedkoper was bij ons dan waar u de tv voor besteld had dan heeft u recht op een compensatie en dat zullen wij dan ook netjes doen. Maar ook hier hebben wij geen email van u over mogen ontvangen. Als u ons een email wilt sturen met uw ordernummer dan kijken wij dit na en zullen dit netjes oplossen.

Het Plasmavisie team

Chris 31-10-2018 Via de website gekocht

3 woorden: uitmuntend, snel en goedkoop

Algemeen
Na wat googlen kwam ik erachter dat Plasmavisie de goedkoopste was voor het leveren van de Samsung UE49NU7100.
En op de website stond voor 22:00 uur besteld = morgen in huis. Dat waren de redenen dat ik bij Plasmavisie heb besteld.
Ik heb de bestelling letterlijk om 21:55 uur gedaan en de TV werd de volgende dag netjes bezorgd.

Verzending
Op de dag van levering kreeg ik 's morgens een sms met de verwachte bezorgtijd en een half uur voor arriveren kreeg ik nog een sms dat de bezorger er bijna was.
Nog nooit eerder ben ik zo geweldig goed geïnformeerd over een bestelling. Echt klasse!

Klantenservice
Ik ben echt super tevreden over Plasmavisie en kan het zeker iedereen aanraden.
Natuurlijk begrijp ik ook (van andere reviews) dat een bestelling de volgende dag leveren niet altijd haalbaar is omdat Plasmavisie ook weer afhankelijk is van hun leveranciers,
maar dat overkomt de beste! Succes! ;-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jannie 30-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en scherpe prijs

Een zeer gebruiksvriendelijke site. Groot assortiment. Het is meteen duidelijk of een tv wel of niet op voorraad is. Ze concurreren met prima prijzen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mark 04-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Super service, na het bestellen direct een bevestiging via de mail. Vlak daarna tevens verzonden met een track en trace code. Bij de bezorging ook een sms als de bezorgdienst er bijna is. Enige wat jammer was is dat de TV één a twee dagen later al weer afgeprijsd was. Maar om de TV dan maar weer terug te sturen ging me een beetje te ver. Heb hierover overigens geen contact opgenomen met Plasmavisie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Eric 02-10-2018 Via de website gekocht

Bijzonder snelle levering

Ik heb ruimschoots (drie volle dagen) de tijd genomen om een prijsvergelijking te maken tussen Plasmavisie en andere winkels. Uiteindelijk bespaarde ik bij Plasmavisie ruim 700 euro. Wel werd ik in enkele winkels gewaarschuwd voor tv webwinkels. Volledig ten onrechte en de juiste onderbouwing van kritiek ontbrak ook.

De uitleg aan de telefoon van Plasmavisie was prima. Men heeft ook een eigen winkel. Wel twee aandachtspunten:
Mij werd aan de telefoon verwezen naar de website om te bestellen. Zelf zou ik als verkoper de aspirantkoper aan de telefoon houden en helpen/coachen om de bestelling af te ronden. Weet je tenminste zeker dat de koop geschiedt en het is tevens klantvriendelijk.

Ik had graag de televisie gezien in de winkel. Echter de winkel is met openbaar vervoer volgens info OV zeer slecht te bereiken. Dit deelde ik de verkoper ook mee.
Waarom niet de service om mij even van het station op te halen? Klinkt vreemd maar het betrof een aankoop van euro 2600,00 en zo vaak zal deze situatie ook niet voorkomen. Net ff dat stapje meer doen als winkelier en je onderscheid je. Voor de rest absoluut tevreden.
De levering was trouwens al de volgende dag en meer dan keurig werd ik steeds weer op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering.

Leo 02-10-2018 Via de website gekocht

Uitstekende afhandeling vanaf koop tot bezorging

Televisie was goedkoper bij PlasmaVisie als bij andere vergelijkbare aanbieders. Zou zeker eerst een vergelijking bij PlasmaVisie aanraden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sjaak 30-09-2018 Via de website gekocht

Mooie prijs en snelle levering

Alles prima, levering de volgend dag al en prima tv voor een concurrerende prijs. Nog geen ervaring met zaken als garantie en verdere service

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gillian 28-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering. Goed product.

In juli deze Samsung qled qe55q7fn model 2018 gekocht. Goede recensies gelezen over plasmavisie en een goede prijs gaf voor mij de doorslag. De levering was de volgende dag, zoals op de site stond. Tot nu toe heel tevreden over de tv, echt een aanrader. Makelijke installatie en mooi beeld, geluid en design.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tim 27-09-2018 Via de website gekocht

Top

Had me LG c8 besteld wordt gemaild werd ook nog gebelt door plasmavisie dat de tv de volgende dag wordt gebracht werdt ook nog netjes gebeld door postnl dat ze langs kwamen dus bij deze TOP

Erik 02-09-2018 Via de website gekocht

Niets op aan te merken

Shop gekozen obv prijs en produkt op voorraad. Volgende werkdag keurig afgeleverd. LG gloednieuw in doos en funktioneert zonder enigerlei problemen in NL met alle toeters en bellen dus grijze import of niet wat boeit het.

Gré - Rotterdam 10-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, concurrerende prijzen

Zeer snelle levering, Oled tv was stukken goedkoper dan de grote winkelketens. En WoW wat een tv! Schitterende kleuren. Instellen fluitje van een cent..Het was mijn 3e TV bestelling (ook voor broer en moeder besteld) en alles prima geregeld.. En nog 1 jaar extra garantie! Zowel telefonisch als via e-mail prima te bereiken. Je wordt niet 24 keer doorgeschakeld! Mocht je nog twijfelen? Gewoon bij Plasmavisie bestellen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk W. 08-08-2018 Via de website gekocht

Tevredenheid alom.

Na overal informatie te hebben ingewonnen ( in winkels en via internet) besluit genomen dit toestel te kopen.
De prijs viel relatief mee; is wel een echte uitgave.
Het contact met Plasmavisie verliep correct. Alles was duidelijk afgesproken en hiernaar werd ook gehandeld. De vlotte levering verliep naar wens.

Eddy 03-08-2018 Via de website gekocht

De goedkoopste met de beste service!

De tv was maar liefst 500 euro goedkoper bij PlasmaVisie t.o.v. andere winkels. De snelheid van leveren en service is goed. Gelukkig ben ik niet gek en heb ik bij PlasmaVisie besteld, ben heel erg tevreden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Tevreden Klant 30-06-2018 Via de website gekocht

Alweer een mooie TV

Ruime keuze uit courante merken en modellen tegen prijzen die bijna altijd gunstiger zijn dan de anderen. Wat op voorraad is zit de dag na bestellen in het bezorging.

Nils 23-06-2018 Via de website gekocht

Vrijdagochtend de gewenste 65 inch LG…

Vrijdagochtend de gewenste 65 inch LG OLED besteld, een paar uur later al bericht dat deze is verzonden!

Keurig op de hoogte gehouden via mail en SMS betreffende de bezorgtijd.
Ik woon in een flat en de bezorgers hebben hem keurig naar 3 hoog getild.

Wel was ik in mijn eentje, zo'n monster moet je eigenlijk met z'n 2en op zijn plaats zetten.

Het beeld is werkelijk subliem, en dan voor een topprijs!

Dank Plasmavisie, volgende keer zeker weer!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kamil 07-06-2018 Via de website gekocht

Stunning service !

I suppose to bought a Philips OLED, but according to some suggestions I bought finally LG. Because for a Philips I mentioned I supposed to wait, and have waited in fact for couple of weeks

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob 20-05-2018 Via de website gekocht

Top winkel

Fijne webshop en goed product voor een mooie prijs. Goed contact zowel via email als via telefoon. Ze reageerden snel op mijn vragen. Voor mij geen andere winkel meer als ik weer een tv nodig heb.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Heleen 05-05-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Ik ben heel erg tevreden kon niet beter, werd prima op de hoogte gehouden over de levering!
En toen ik een ander leveringsadres doorgaf i.v.m. verhuizing ging het in een keer goed!!
Daar kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen!
Ook de man die het kwam bezorgen was erg aardig en heeft samen met mij het meubel helpen uitpakken en nagekeken op schade!!!
Bedankt

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Willem 01-05-2018 Via de website gekocht

Prima service

Duidelijke site. Stukken goedkoper dan andere shops. Moest wel wat langer wachten, want mijn model was even niet voorradig.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

John 09-04-2018 Via de website gekocht

Prima Services

Had eerst nog wat vragen rondom aanschaf LG Oled TV. Reactie kreeg ik supersnel binnen en bestelling gedaan en de volgende dag geleverd. Ben zeer tevreden.

John 08-04-2018 Via de website gekocht

Prima service, goede aflevering, prima prijs, aan te raden

Groot assortiment, prima bestelservice, prima aflevering, gewoon erg goed. Helemaal naar verwachting.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M. 07-04-2018 Via de website gekocht

Top webshop, goede service

LG OLED besteld bij Plasmavisie. Levering was sneller dan verwacht. er was 1 week afgegeven, maar dat was achteraf slechts 2 dagen. De tv werd netjes door twee man afgeleverd in huis. Goede service, snelle levering. Geweldige TV

Harold bos 06-04-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf

Na veel reviews gelezen te hebben ook van andere webwinkels had ik het beste gevoel
Bij plasmavisie en dat gevoel klopte.
Ik heb een samsung qled q7 65 inch besteld bij plasmavisie en keurig binnen 24 uur afgeleverd.
Telefonisch is dit bedrijf ook goed bereikbaar en vriendelijk te woord gestaan
Conclusie: een geweldig goed top bedrijf, klantvriendelijk een aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Renata Ton 06-04-2018 Via de website gekocht

Super service met belletje van chauffeur die onderweg was.

Overzichtelijke website.Makkelijk je bestelling te plaatsen direct een bevestigings email met later een track& trace code.Prima geregeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

codebondt 06-04-2018 Via de website gekocht

Top producten tegen de laagste prijs.

Tegenwoordig is het met interneteenvoudig om prijzen te vergelijken. Maar je weet niet
Of de leverancier ook betrouwbaar is.
Plasmavisie hanteert de laagste prijzen en is zeer betrouwbaar.
Ik had vooruit betaald, kreeg direct een bericht dat zij de bestelling gingen klaarmaken en de volgende dag werd de TV bezorgd.
De prijs die ik bij Plasmavisie betaalde voor een LG OLED tv was €400,- minder dan bij
Mediamarkt.
Snel verdiend en zelfs 3 jaar garantie ( bij Mediamarkt 1 jaar)

Jippie 30-03-2018 Via de website gekocht

Snel en goedkoop

Snelle en correcte levering, laagste prijs en goede info op website. Specificaties kloppen en afspraken worden nagekomen. Prima dus!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Gied45 04-03-2018 Via de website gekocht

Beste prijs, snelle levering

De prijs was de beste die ik kon vinden dn de levering zeer snel. Alleen het laatste stukje wat moeizaam omdat de chauffeur de weg niet zo goed kende

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

platte buis 03-03-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed.

's Avonds besteld en volgende dag voor 8 uur 's morgens binnen.
Plasmavisie is geen eendagsvlieg gebleken maar een degelijke organisatie dat het logistiek uitstekend op orde heeft tegen zeer scherpe prijzen.

Te vreden klant 03-03-2018 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak en beloftes

Goede site duidelijke omschrijving
Hebben alles waar gemaakt wat op de site stond.
Tv’s zeer scherp geprijsd.

ouder echtpaar 01-03-2018 Via de website gekocht

mooi beeld

snel geleverd volgens afspraak. via mail diversen vragen gesteld werden direct beantwoord.
tv type lg55b7v geweldig beeld tot heden geen problemen.

Marleen 01-03-2018 Via de website gekocht

Zó hoort het !!

Goede website, snelle én zeer korrekte levering! Voor de consument een mooie prijsstelling.
TV kopen? Vergelijk op de site, bestel, betaal en geniet!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marek 25-02-2018 Via de website gekocht

Fast delivery, spotless quality, great customer service

PlasmaVisie.nl offered the best price of LG OLED55B7 - over 17% lower than MediaMarkt. They delivered the TV the next day as promised. The TV worked very well, but we started to think that 65" might be actually better than 55", so we contacted PlasmaVisie customer service if we can exchange for a bigger one and pay the extra (still with the 17% discount on the much bigger and more expensive TV). Indeed this was possible, because we still had the original packaging and the TV was barely unpacked and tested. The response of the customer service (in this case it was a man called Hans) was very fast and we were able to to come to agreement very quickly. Now we have 65", very happy with it and I believe that PlasmaVisie.nl are doing a great job, selling top quality TVs for very competitive prices. Customer service was remarkably fast and responsive. Thank you PlasmaVisie, thank you Hans!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Vincenzo 24-02-2018 Via de website gekocht

Plasmavisie is top

Top winkel ....
Goede begeleiding met keuze maken
Zeer vriendelijk klantenservice
Dank jullie wel ;)

Zeer tevreden klant 23-02-2018 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar. De goedkoopste en snelste!

Op vrijdag de SAMSUNG QE55Q7F besteld. Voor de zekerheid toch eerst even gebeld of de tv ook echt in voorraad is en zo ja of de levering ook op zaterdag kan plaatsvinden omdat ik doordeweeks lastig thuis kan zijn voor ontvangst. De medewerker garandeert levering de volgende dag! Welnu, zaterdagochted om 07.03 uur krijg ik een telefoontje dat de medewerker van Plasmavisie over 20 minuten de tv komt afleveren.
Ongelooflijk!
Installatie tv is zeer eenvoudig. Al met al een nieuwe tv gekocht, afgeleverd en geinstalleerd binnen 24 uur! Geweldig om meteen dezelfde ochtend schaatsen te kijken in 4K!
Heel veel waardering voor dit bedrijf.
Een nieuwe tv kopen kan bij diverse internetaanbieders, deze gasten maken ook echt waar wat ze beweren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

svs 22-02-2018 Via de website gekocht

Snelle probleemloze levering

Laat in de avond Sony 49XE8077 besteld, volgende morgen geleverd. Winkelrevieuws gaven het vertrouwen om vooruit te betalen. Nu bijna 3 maanden later geen enkel probleem.

hans 22-02-2018 Via de website gekocht

super zaak

tweede keer in 10 jaar dat ik een tv koop bij dit bedrijf.
je wordt perfect geholpen aan de telefoon en super advies.
daarnaast zijn ze ook nog goedkoop ten opzichten van veel andere winkels.
de volgende tv koop ik weer bij plasmavisie. zeker weten.

W.J.J.M. Jansen 21-02-2018 Via de website gekocht

Samsung Curved TV 55"

Via internet bij Plasmavisie terecht gekomen op 'Black Friday' waar een geweldige aanbieding werd gedaan. Zeer goede kwaliteit TV voor een voordelige prijs en alle denkbare service. In de avond besteld en de volgende dag geleverd!