Pijlaudio - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Pijlaudio.

Pijlaudio stelt zich voor

Uw online en offline caraudio winkel met de betere merken. Geleverd vanuit Nederlandse importeurs. Met mogelijkheid van versturen en afhalen. Al onze produkten zijn ook te bekijken en te beluisteren in onze winkel in Amersfoort.

Deze score is berekend op basis van 1 review die geschreven zijn in het afgelopen jaar

P. Galant 03-02-2018 In de winkel gekocht
Amsersfoort

Uitstekende en deskundige inbouwspecialist

Twee jaar geleden voor het eerst in contact gekomen met Dennis van Pijl Audio. Hele goede adviezen gehad (kostte wel wat meer dan vooraf gedacht, maar dan heb je ook wat!), daarmee aan de slag gegaan, en door Dennis alles deskundig laten inbouwen. Uitermate tevreden over de service en ook de prijs. Nu twee jaar laten een upgrade laten doen, binnen enkele dagen kon ik bij hem terecht en nu volledig op hem afgegaan voor wat betreft de keuze van de speakers. Geluidsbeleving in de auto is waanzinnig... Je kunt altijd bij een of ander groot keten proberen voor een goede prijs je muziek te laten upgraden, maar mijn ervaring is dat je bij Dennis meteen aan het juiste adres bent om voor een scherp tarief maximaal te kunnen gaan voor wat je wilt. Ook de aftersale service goed. Aanrader wat mij betreft!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

F.Bakker 21-06-2017 Via de website gekocht

Goede service en vriendelijk te woord.

Ik heb nu al aantal malen producten besteld en worden altijd netjes optijd geleverd. En kom je er niet uit dan kun je hun rustig bellen of op facebook berichten voor informtie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martin 07-12-2016 In de winkel gekocht

Martin van den hengel

Ik vind de shop en service top en het inbouwen en afstellen geweldig en uitstekend ingebouwd en keurig afgewerkt top top top

Pluspunten

• Service
  • Uitleg

Ronald 23-04-2016 In de winkel gekocht
Amersfoort

Ik heb bij Pijlaudio speakers achter in de volkswagen up laten bouwen en voorin nieuwe speakers.

Hoewel er aanvankelijk wat problemen waren met de inbouw is alles naar tevredenheid opgelost en kan ik nu genieten van beter geluid in mijn Up!

Assortiment
Prima assortiment in diverse prijsklassen

TOP

Guido1991 15-10-2015 Via de website gekocht

Via de website was de afspraak snel gemaak.

Vlekkeloos, vriendelijk behandeld en zelfs toen ik wat laat liep was dit geen probleem.

Aanbeveling
Kan geen reden vinden deze zaak niet aan te bevelen.

Extra toelichting
Ik ben snel en vriendelijk geholpen, voor een goede prijs en alles werkt naar behoren.

emhvandenbrand 28-08-2015 Via de website gekocht

Aanbeveling
Duidelijke site, prima aanbod voor elk budget, snelle levering en ook telefonisch goed advies gehad in verband met de aanschaf en de producten die op het verlanglijstje komen voor uitbreiding.

Extra toelichting
Over de kwaliteit kan ik nu nog niks zeggen. Speakers moeten nog ingebouwd worden. Verzending liep vlot en goede verpakking. Gisteren bericht gehad dat ze op transport gingen en vandaag aangeleverd. TOP!

Joannes60 02-01-2015 Via de website gekocht

Goede site en snelle reactie op vragen/mails

Zeer hulpvaardig en actieve ondersteuning bij bijzondere vragen en problemen

Assortiment
Ruim assortiment en significant goedkoper dan elders

Aanbeveling
Zonder twijfel een aanrader voor vrienden en kennissen

Extra toelichting
Prima en snelle reactie op vragen, zee adequaat advies en heldere motivatie. Zeer hulpvaardige en oplossingsgerichte ondersteuning bij een zelf inbouw actie. Bij een bijzonder probleem ook een bijzondere oplossing!

raafie 23-09-2014 Via de website gekocht

Kwam in de ochtend na kort telefoontje langs om e.e.a. na te laten kijken voor inbouw en kon na 2 uur al terug komen om daadwerkelijk te laten inbouwen, top!

Zeer snelle service en alles netjes weggewerkt!

Extra toelichting
Product elders gekocht, maar geen enkel probleem om het te laten inbouwen.

jpkuijpers 02-06-2014 In de winkel gekocht
Amersfoort

Direct goed geholpen. Ik heb aangegeven wat voor auto ik heb en wat voor radio ik wil. Alles lag keurig klaar toen ik 1 dag later langs kwam voor de inbouw

Ontzettend goed gedaan... Keurig alles weggewerkt en geluid is perfect.

Assortiment
Alles wat ik nodig had lag binnen 1 dag klaar...

Absoluut!

Extra toelichting
Service en snelheid van levering waren precies zoals ik verwacht van een winkel. Eigenaar en zijn personeel zijn vriendelijke mensen.

tombuijs 28-03-2014 In de winkel gekocht

Al meerdere keren op locatie geweldig geholpen met technische zaken. Gaat veel verder dan andere winkel om de klant tevreden weg te zien gaan.

100%

tdrieenhuizen 26-12-2013 In de winkel gekocht
Amersfoort Dennis Pijl

Verstand van de producten

Veel keuze in de winkel

robertvb 25-11-2013 In de winkel gekocht
Amersfoort

Als het kan qau tijd dan bouwen ze het zelfs i als extra service

manta24 28-08-2013 In de winkel gekocht
amersfoort

even thuis op de website van pijl audio gekeken.toen naar de winkel om de spullen op te halen.

ik heb een jaar of twee geleden bij pijlaudio (dennis)een woefer en een versterker gekocht. inmiddels een ander auto gekocht met een kleinere kofferbak.zelf een andere kist gemaakt.ik kreeg het niet voor elkaar om daar weer een goed geluid uit te krijgen. dus op naar dennis. na te kijken wat er mis was een paar top tips gekregen. Ik heb weer bass

Assortiment
wat ik nodig had was ruim op voorraad . een starters set van antie dreun materiaal

Aanbeveling
vriendelijk. goed advies. de tijd voor zijn klanten. niet duur. en als je ergens niet uit komt kan je altijd terecht voor (gratis) advies

NanderP 17-07-2013 In de winkel gekocht
Amersfoort

De winkel was goed te bereiken, en ze hebben mij zeer goed geholpen!

Ik kwam voor een setje nieuwe speakers omdat het geluid tegenviel in mijn cabrio, maar na wat _goed_ advies heb ik een veel duurdere stereo gekocht wat het geluid zoveel verbeterd heeft!

Assortiment
Geen uitermate groot assortiment, maar ze hebben volgens mij alles wat veel verkocht wordt gewoon op voorraad.

Aanbeveling
Voor de consument die goed advies wilt en een scherpe prijs is hier aan het juiste adres.

tutticapi 03-07-2013 In de winkel gekocht

wordt vanaf de eerste keer dat er kwam behulpzaam geholpen

ook hebben de jongens van pijl audio verstand van zaken en zijn niet beroerd om met je mee te denken/tekijken als er een probleem zich voordoet

Aanbeveling
heb al menige auto voorzien van audio van pijl audio

Extra toelichting
Ik ben tot op de dag van vandaag altijd goed geholpen door het personeel/eigenaar van pijlaudio. Ik heb nadat ik mijn eigen auto voorzag van audio van pijl ook de auto van mijn zus(volvo v40)voorzien van audio afkomstig van pijlaudio Ook heb ik de auto(golf3 vr6) van mijn buurjongen van(pijlaudio)audio voorzien en zeer recent twee auto's (peugeot 307 en een alfa gtv)van een vriend van mij. Van mij krijgt pijl audio een dikke 9.5

310240 19-06-2013

2,5

Site is ok, service verschrikkelijk. De functionaliteit van de website is in orde. De manier waarop je behandeld wordt als er iets mis gaat met de levering niet.

Komt afspraken niet na. Na 2 maand nog steeds geen werkend product ontvangen.

Aanbeveling
Komt afspraken niet na en verteld ongeloofwaardige smoesjes. Absoluut geen aanrader, ondanks sommige positieve verhalen

Extra toelichting
Levering van defecte apparatuur, vervolgens afgesproken dat ik teruggebeld zou worden over de afhandeling hiervan. Dit gebeurde niet, zelf achteraan moeten bellen. Toen te horen gekregen dat ik na 2 weken een ander werkend exemplaar zou ontvangen. Na ong. nóg een maand nog steeds geen telefoontje of product ontvangen. Tweede keer dat de afspraken niet nagekomen werden. 2 maanden na betaald te hebben wéér opgebeld om te vragen waar mijn bestelling bleef. De order was zogenaamd een tijd geleden"kwijt geraakt in de post". Na op hoge poten getelefoneerd te hebben, ontving wél de volgende dag een werkend product. Echt een drama

officiele reactie van Pijlaudio.nl 03-07-2013

Beste 310240,

heel graag zouden wij willen weten over welke bestelling dit gaat.
dit omdat wij dan hier een duidelijke reactie kunnen op geven over wat er dan precies fout zou zijn gegaan.

stiglitz 19-04-2013

Twee weken geleden heb ik een Alpine autoradio gekocht bij Pijlaudio. De installatie wilde echter niet vlotten en toen is ter plaatse een monteur geregeld welke binnen een half uur mijn autoradio heeft gemonteerd inclusief het aanleggen van een extra voedingskabel. Dit alles voor een heel schappelijk bedrag. Kortom een goede en snelle service van deze heren.

archivarius 12-10-2012

Ik was op zoek naar andere auto-luidsprekers, met gedetailleerd geluid ipv (te)veel bas. Op website van Dennis e.e.a. uitgezocht, zeer ruime keuze en voor elke portemonnee.
Alvorens te kopen eerst wat heen en weer gemaild, kreeg binnen paar minuten heldere en eerlijke antwoorden. Uiteindelijk gekozen voor MTX T6C693 en wát een geluid! Subliem, precies wat ik zocht. Luidsprekers werden netjes dag na bestelling thuis afgeleverd. No nonsense aanpak, spreekt mij erg aan. XXX, nogmaals bedankt voor je deskundige advies en snelle levering. Klasse!

Erwin kdcbt92sd 05-09-2012

Na deskundig advies van Pijl audio ben ik van de Pioneer afgestapt en een Kenwood auto radio gekocht. De radio was snel leverbaar. Na wat vragen achteraf werd ik in de winkel ook goed geholpen. Gratis parkeren, recht voor de deur. Beter kan niet.

Marco Harskamp 06-08-2012

Ik was op zoek naar een actieve sub voor in mijn auto om aan te sluiten op mijn standaard auto radio.

Na eerst zelf wat onderzoek gedaan te hebben, wat vraagjes nog gemaild aan Pijl Audio (Dennis). Keurig antwoord en alles duidelijk. Meteen besteld.

Kon diezelfde dag mijn bestelling nog ophalen. Zeer klant vriendelijk, neemt de tijd voor je. Perfect.

Website is duidelijk, ze zijn goed bereikbaar.

De aftersales is ook netjes. Ik belde na de aankoop nog met een vraag. Dennis die was er niet, maar belde netjes terug.

Dikke aanrader dus.

Overigens speelt de JBL echt monster! (Via high-low converter aangesloten). Jeetje wat gaat dat ding hard! (op de versterker staat alles nog niet eens op 1/4, en op de autoradio nog niet eens op 1/6).

tiendern 01-07-2012

Ik had in eerste instantie alleen de Soundstream px1.2000d(380 euro) bestelt, want deze was in de uitverkoop. Toen belde hij mij op, en hij zij dat deze niet meer leverbaar was. Hij bood mij een kicker ex2000.1(850 euro) aan voor 100 euro meer.
Toen ook op zijn advies de Gladen sql 12 besteld en 2 composetjes besteld.
Bij de Gladen sql 12 kreeg ik een kistberekening van gladen zelf. Hierbij is rekening gehouden met het type auto en soort muziek.

Echt een TOP winkel dus.

implatacus 23-06-2012

Zeer goede prijs, klantvriendelijkeheid, betrouwbaar,zeer goede producten en informatie
nen echte aanrader deze shop

Tom Goezinne 26-05-2012

Mijn Jvc kd-r821BT gekocht via kieskeurig.nl bij Pijlaudio. Ontzettend snelle levering en helemaal netjes afgehandeld. Als de website aangeeft 'op voorraad', dan is het er ook. Helemaal super! Bedankt!

Bikernl 21-05-2012

Ik wil Pijlaudio aan iedereen aanbevelen.
De producten worden tegen een scherpe prijs aangeboden, je wordt goed en duidelijk geadvieseerd bij het maken van je keuze en indien nodig krijg je advies over het inbouwen van je nieuwe product.

Echt een top winkel!!

RobinV1989 21-04-2012

Er is zeer veel kennis van zaken aanwezig en een geruime keuze aan producten. Veel producten op voorraad en hele snelle levering. Tevens wordt je goed op de hoogte gehouden over je bestelling. Ook service na aankoop verdient een pluim!
Kortom: zoek je caraudio, ga dan zeker even langs Pijlaudio!

Jogro 07-04-2012

Super snelle levering donderdag geld over gemaakt zaterdag in huis uper

michael82 30-03-2012

audio pijl
is een goeie audio zaak,

met goeie service,
ben er zeker super blij mee,

ook op de manier waarop het uitgelged wordt,
echt duidelijk,en ook via de mail goeie service,

ik heb de mijne opgehaald,
maar weet zeker dat je ook goeie service hebt met het versturen er van,

ze nemen echt goed de tijd voor je,
dat vindt ik zeker belangrijk,

kortom een hele tevrede klant van pijl audio

Rickjuh 18-03-2012

ik heb een zeer goede ervaring met deze winkel. Dennis is bereid om een hoop te regelen en uit te zoeken, je wordt netjes geholpen.

Croisey 13-12-2011

Gebeld en kon gelijk ophalen. Nette service, alle producten netjes uitgestald, sommige werkend. Goede informatie erbij.

Meuk 29-11-2011

Ik was op zoek naar een mooie kleine subwoofer als aanvulling voor de speakers in mijn Kever. De keuze viel al snel op de MTX RT8PT, omdat dit volgens Pijlaudio veel waar voor het geld (99 euro) was. Dit was op dat moment de goedkoopste van Nederland, gewoon bij mij in Amersfoort! Op advies er een goede kabelset bijgenomen.

Eenmaal thuis ben ik hem gaan installeren, omdat ik het systeem niet helemaal snapte van de schakeldraad van de radio naar de sub, heb ik op maandag (Pijlaudio is dan dicht) om een uur of 17 een mail gestuurd. Ik had geen antwoord voor dinsdag verwacht, maar binnen 10 minuten had ik een uiterst vriendelijk en behulpzaam mailtje terug! Geen geirriteerdheid om de zoveelste voor de hand liggende vraag, maar gewoon behulpzaam.

Ik zal dus zeker terugkomen hier!

Kridjeee 28-11-2011

Bij telefonisch navraag bleek mijn product op voorraad te zijn, gelijk besteld (voor 17h00) zodat mijn bestelling gelijk de volgende dag werd geleverd.

Na een extra mailtje ook de track&trace ontvangen, ze reageren bijzonder snel wat ik een groot pluspunt vind!

Tevens was het product ook goed ingepakt. Aanradertje!

haga46 10-08-2011

Nadat zij de ontvangst van mijn betaling hadden heb ik een bevestigingsmailtje gekregen dat het pakketje na 2d in mijn bezit zou zijn, de volgende morgen had ik het al dus super service ! Verder kan ik niet oordelen moet de speakers nog plaatsen ;)

Jochem123456789tien 24-06-2011

Altijd erg goede service mede omdat er ook een echte winkel met kenners achter de webshop bestaat.

Een echte aanrader door de goede service en daarnaast zijn ze ook nog erg competatief geprijsd

niwesa 12-06-2011

Snelle levering en goede prijzen. Goede informatie vooraf per email gekregen. Volgende aankoop weer bij Pijlaudio.nl

Jilgert 13-05-2011

Echt een top bedrijf.

Goed bereikbaar, ook voor advies. Er wordt gewoon even de tijd genomen om je te woord te staan. Vervolgens besteld tegen de scherpste prijs van alle internet shops, en GRATIS verzending. Donderdag om 17:00 besteld, vrijdag om 10.00 uur in huis.
Hier kom ik zeker terug

In een woord SUPER!

Vuro 09-04-2011

vrijdagmiddag om 17.45 uur besteld, zaterochtend om 8.45 uur stond TNT al voor de deur, dat is nog eens snel.

KB1991 01-04-2011

-Heel goed bereikbaar. Binnen een dag een reactie. (Al het mail verkeer werd binnen een dag beantwoord)
-Ook werd er kundig en advies op maat gegeven. (Gratis!)
-De producten die ik heb aangeschaft (car audio producten) waren de goedkoopste op het net.
-Levering was gratis!

Stefan Noorlander 31-03-2011

Ik heb een gehele audio systeem voor in me auto gekocht.
Ik ben er gekomen door dat ik op internet heb lopen zoeken voor een nieuwe mono versterker.
Omdat de prijs mijn aansprak ben ik er in mijn vakantie naar toe gereden.
Heb toen een nieuwe jbl mono versterker gekocht.
Na een aantal aansluit problemen ik Pijl audio weer gebeld maar door mijn toen nog onhandigheid in audio apparaten snapte ik het nog niet.
Toen langs gereden en hebben ze hem voor mij op de goede manier aangesloten.
Na ongeveer een maand werd mijn audio saai dus terug naar Pijl audio, omdat ze me daar zo goed geholpen hebben met alles.
Heb ik er in delen heel me audio daar vandaan gehaald.
Ik kom zelf van het dorp Lekkerkerk ik moet ongeveer zoon 180 km voor rijden heen en weer maar het is gewoon de moeite waard om er naar toe te rijden.
Als je iets niet snap dan kan je altijd bellen ook al bel je 20 keer voor het zelfde krijg je de 21e keer nog normaal antwoord.
Als je nieuwe apparatuur wil word er uitgelegd bijvoorbeeld waarom punnik beter is dan bello.
Dit was mijn beoordeling,
Ik ben zeer goed te spreken over Pijl audio

Jim99999 26-03-2011

MTX RTP4000 per mail besteld en afgehaald. Sms (op verzoek) en mail wanneer ik hem kon afhalen. Snelle response op emails en snelle levering, zeker een aanrader!

BaSSCruSheR Sebas 02-02-2011

Pijlaudio is naar mijn mening helemaal fantastisch! Het advies en de klantvriendelijkheid is geweldig, ze weten waar ze het over hebben!! Bestellen en ontvangen is topsnel in orde. Daarnaast zijn ze ook bereid je te helpen met technische problemen doormiddel van meetapparatuur, kortom voor iedereen die voor de juiste prijs wat wilt kopen en daarnaast ook nog advies en hulp kan gebruiken, aarzel niet en ga zeker langs!

Henkus72 02-02-2011

Gister autoradio gekocht + speakers, zeer klantvriendelijke mensen.
Had hem ingebouwd deed het niet even terug gereden en zij hadden het probleem zo gevonden.
TOP tent.

Peterdewinter 30-01-2011

Woensdag gebeld voor meer informatie van deze versterker.
Savonds besteld en vrijdag al in huis.
Top service en perfecte uitleg via de telefoon.
Ook netjes een persoonlijke mail dat mijn bestelling op de post ging.
Zeker een aanrader en ga hier zeker ook speakers bestellen.

Richard Beverwijk. 26-01-2011

Snelle reactie tijd via de mail, pakketje volgende dag al in huis !!

Menno1111 05-12-2010

Pijlaudio (en hun mensen) weten écht waarover ze het hebben. Hun algemene kwaliteit van service is gewoon uitmuntend omdat ze op de volgende gebieden hoog scoren: kennis, snelheid, klantvriendelijkheid en prijsrang.
Voorbeeld: had daar een navigatie-systeem besteld en was al na 2 dagen in huis.
Nog een voorbeed: had een klein probleem met de navigatie (had em zelf geinstalleerd, doe dat niet als je een beginner bent). Reed naar hun toe en probleem was binnen no-time opgelost. Voor hetzelfde geldt, was het probleem niet op te lossen maar dat is niet de issue: zij waren erg klantvriendelijk en hulpzaam terwijl ik de navigatie zelf had geinstalleerd. Ze konden net goed goed zeggen, 'ja is niet ons probleem, jij hebt er zelf aan gezeten' maar toch hebben ze mij geholpen. Dit alleen al is genoeg om hun aan te raden.
Kortom, als je goede service zoekt en zeer redelijke prijzen, dan moet je bij Pijlaudio zijn!

mpach 18-11-2010

Zoiezo was Pijlaudio de goedkoopste op Kieskeurig. Daarnaast een goede en snelle levering. Helaas gooide TNT roet in het eten door te gaan staken, maar alsnog was het er erg snel. De subwoofer zat goed verpakt en is er zonder kleerscheuren doorheen gekomen. Ook kreeg ik binnen een paar uur een order bevestiging. Ik ben zeer te spreken over Pijlaudio.

Kenwood-audio koper 06-11-2010

Keurige reactie op de bestelling en betaling via IDEAL. Snelle levering van dit produkt! Keurig!

soester 30-09-2010

duidelijke website zonder teveel poespas
via telefoon , mail of bij de winkel altijd goede service op vragen en problemen
ik woon in de buurt dus ik rij altijd langs om af te halen maar als ik iets besteld heb ligt het altijd voor me klaar
enige nadeel is dat je altijd lang blijft plakken met een bakkie koffie ;)

Eppoeppo 05-08-2010

Een fijne winkel om zaken mee te doen. Om naast je gewone winkel (bricks) ook nog je website te beheren (clicks) en beide goed, vind ik grote klasse.
Je krijgt op je vragen snel en gedegen antwoord. Ook als je belt wordt je netjes te woord gestaan.
Een keer iets gevraagd wat men niet had en dat wordt dan ook in alle eerlijkheid gezegd. Ik hou daar wel van.
Problemen, een keer gehad, worden naar alle tevredenheid opgelost.
En als TNT je niet in de steek laat is je bestelling ook nog eens snel over.
De pakketbezorging is eigenlijk de enige zwakke schakel in het geheel. Maar dat kun je Pijlaudio natuurlijk niet aanrekenen.

audiofreak 22-07-2010

Overzichtelijke site met vele mooie merken en het meeste is direct uit voorraad leverbaar! Uiteraard eerst even gebeld voor wat advies en op basis daarvan besloten mijn bestelling te plaatsen. Bestelling verliep vlot en werd keurig op tijd geleverd. Al met al... Voor een goed advies bent u hier aan het juiste adres EN heeft veel op voorraad. Een aanrader!!

MeganeCoupe 29-04-2010

Een niet al te uitgebreide website met een makkelijke navigatie naar de producten die je wilt zoeken. Ook de informatie die bij een product staat vermeld vind ik voldoende. En niet te vergeten de voorraad zodat je weet dat het produkt snel geleverd kan worden.

Ik had besteld en betaald en kreeg meteen een mail van pijlaudio dat de bestelling binnen was. Wanneer ik een mail kreeg dat het pakketje die dag op de post ging, had ik het een dag later al binnen.

De autoradio die ik heb besteld was ook een stuk goedkoper vergeleken met andere aanbieders op het internet. Dit was ook de reden om voor de eerste keer bij Pijlaudio te bestellen en zeker niet de laatste.