Phoneshop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Phoneshop.

Phoneshop stelt zich voor

Phoneshop is reeds sinds 1996 gevestigd in het centrum van Den Haag.  Deze fysieke winkel is tevens het afhaalpunt voor de online shop. Phoneshop is door diverse fabrikanten benoemd tot een gekwalificeerd reparatie-servicepunt.  Onder andere door Nokia, Samsung, Sony Ericsson en Motorola.  Bij de online shop kunt u naast een lage prijs ook een snelle levering verwachten.  Ongeveer 95% van het assortiment is uit voorraad leverbaar en kunt u de volgende werkdag al in huis verwachten.

Deze score is berekend op basis van 11 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.5

Mooie mobiel 26-07-2017 In de winkel gekocht
Phoneshop

Goed advies

Medewerker neemt de tijd om op basis van weinig informatie een aantal geschikte telefoons te selecteren met uitleg daarbij wat het verschil is ten opzichte van het huidige model. Rekening houdend met beschikbare budget en enkele wensen. Geselecteerde telefoons vervolgens met elkaar vergeleken op de must haves
Toestel direct meegenomen nadat de kast door de medewerker was geplaatst en een aantal standaard handelingen waren verricht zodat ik heerlijk aan de slag kon.

F Ozbay 22-07-2017 Via de website gekocht

Snel geregeld, snel geleverd

Deze winkel goed geholpen afhandeling van contract verlenging en levering van toestel ik ben teveden mee mijn dak

AV 01-06-2017 In de winkel gekocht
In Den haag

Prima service & snel

De website is gebruiksvriendelijk. Ik was al langere tijd op zoek naar een smartphone met dual sim. Ik ben langsgegaan in de winkel voor de smartphone die op voorraad was. De bookcase moest worden besteld. Een paar uur later kreeg ik al een telefoontje, omdat de bookcase binnen was gekomen.
Prima service om mijn 1st oude sim kaart om te zetten naar een nano sim, dus ik kon de telefoon direct in gebruik nemen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

RC2 19-05-2017 Via de website gekocht

Alles prima gelopen.

Ik zocht een nieuwe smartphone en heb m' snel én aan een competitieve prijs gevonden bij Phoneshop.nl . De aansluitende levering is bliksemsnel gegaan. S'namiddags besteld en s'anderendaags middag al aan huis geleverd in België. Indrukwekkend.
Het toesetl beantwoord volledig aan de beschrijving én m'n verwachtingen. Ben tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ray 30-03-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Ik had een rhinoshield/CrashGuard iPhone hoes besteld en kreeg hem netjes binnen de aangegeven datum thuis. Helaas, was de geleverde screen protector raar. Beide kanten van de screen protector waren alleen voor de achterkant. Even een whatsapp bericht gestuurd naar MAPP en binnen minuten een berichtje terug gekregen. MAPP heeft bij de leverancier om informatie gevraagd en blijkt dat de screen protector er niet in hoort (op Youtube unboxing videos zitten ze er wel bij). Ze hebben het opgelost door een nieuwe screen protector te sturen! Top service! en nog eens de volgende dag ontvangen!

Johan 21-03-2017 Via de website gekocht

Prima

Voor de tweede maal een telefoon besteld via de phoneshop winkel en wederom geheel tevreden over de snelle en juiste levering. Complimenten.

Jack 25-02-2017 Via de website gekocht

Perfect

Ik heb al 2 maal eerder een smartphone hier gekocht. Steeds zonder problemen en zeer snel geleverd. De shop bestaat al lang, en is dus betrouwbaar.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul 20-02-2017 Via de website gekocht

Niet werkend, refurbished toestel i.p.v. nieuw, met gevolgen

Via mijn werkgever een HTC One M9 besteld bij de Phoneshop. In plaats van de bestelde nieuwe phone kreeg ik een overduidelijk refurbished/tweedehands toestel (de wikkel zat er zelfs niet eens OK om).
Al na enkele dagen ging de phone op zwart, en geen beweging in te krijgen. Uiteraard recht op een nieuw toestel, maar eindeloos getouwtrek met de Phoneshop over reparatie. Phone aangetekend verstuurd naar de Phoneshop. Daar geanalyseerd en door de Phoneshop aangegeven dat ze hun bevindingen mee terug zouden sturen. Telefoon inmiddels weer in huis (slecht verpakt trouwens) en geen briefje met bevindingen - niks dus (!?!?).
Ik gebruik nog steeds de oude telefoon, dus die van VOOR de bestelling van de HTC bij de Phoneshop.

harold 23-01-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Prima service en goede prijzen

Alles ging goed, goed advies gekregen, de prijs was scherp, mooie telefoon gekocht.
Ook voor service en garantie kun je altijd bij kun terecht

Pluspunten

• goede prijs
  • prima service
  • klant gericht

Hoekstra 22-01-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle levering telefoon

Goede en snelle levering telefoon. Binnen 2 dagen in huis. Ondanks defect aan stekker dit goed opgelost. Zeer tevreden.

Jos 09-12-2016 Via de website gekocht

Top

Via het mobiele telefoon plan van mijn werkgever hier een Huawei p8 besteld. Prima service, werd de volgende dag geleverd. Tijdens het bestellen ging er in 1e instantie iets fout met ideal, ik moest uiteindeljik met creditcard betalen, wat op zich geen probleem is. Nu bleken er echter twee bestellingen te lopen, 1 betaald en 1 onbetaald. Over de laatste werd ik door PhoneShop gemaild. Uitgelegd wat er aan de hand was, binnen 1 dag prima afgehandeld.

Ozgur Aksoy 20-10-2016 Via de website gekocht

Top Service!

Topservice van Phoneshop. Meedenkend en een passende oplossing gevonden in No-Time! Ze zijn makkelijk te bereiken en staan je altijd goed te woord.

Jose 22-08-2016 Via de website gekocht

Phoneshop

Prima levering. Er stond alleen bij dat het binnen één werkdag geleverd zou worden en het duurde drie dagen.

Dick 07-08-2016 In de winkel gekocht
The Phoneshop

Voor de 2e keer telefoons besteld abonnement verlengd,afgehaald.Alles op voorraad en geregeld.

Prima service bij afhalen.

Ruim assortiment.

Aanbeveling
Ben altijd prima en snel geholpen.

cc 27-06-2016 In de winkel gekocht
den haag

ff naar de site toestel op voorraad.

goed geholpen.

Assortiment
kwam voor een microsoft toestel.

aanwezig top

Extra toelichting
was in het begin wantrouwend onbekend. prijs was erg aantrekkelijk. winkel beetje achteraf gelegen, industrie wijk had s ávonds een fijn werkend toestel.

Arend 11-05-2016 Via de website gekocht

3,8

Website goed toegankelijk.

Schandalige afhandeling bij klacht. Ontvangen telefoon Tjechische taal instelling. Dit werd ontkend.

Assortiment
Voldoende om een keuze te maken.

Aanbeveling
Gezien de klacht afhandeking niet meer waardig dan een 2.

Extra toelichting
Laat de mensen van Servicedesk hun klanten serieus nemen.

Alfred 05-04-2016 Via de website gekocht

Bestellen gaat relatief makelijk

Eenmaal besteld en betaald blijkt de slogan van de phoneshop "voor 19:00 besteld volgende dag in huis" niet te kloppen. Na zes dagen nog geen telefoon. Order status: UITVERKOCHT. Na in totaal zes keer bellen krijg ik steeds te horen dat het aan Tele2 zou liggen en dat ze er niets aan kunnen doen. Ik moet dus maar afwachten. Steeds hoor ik niets en moet zelf contact zoeken. Ja mijnheer heel vervelend voor U. Ik begrijp het volkomen maar ik kan er niets aan doen! Volgende keer absoluut geen phoneshop meer.

Assortiment
Ze hebben heel veel in de webwinkel maar als je besteld is het net UITVERKOCHT. Heel apart

Aanbeveling
Er worden misleidende levertijden vermeld en als je daar over klaagt dan krijg je te horen dat je de algemene voorwaarden dan maar had moeten lezen. Flauw. De telefoons die aangeboden worden zijn in mijn geval niet leverbaar order status : UITVERKOCHT

Adriaan0000 31-03-2016 Via de website gekocht

Op de website is alles prima te vinden en de website is lekker snel.

Bestelling gedaan. Binnen 3 uur verzendbevestiging; kan niet veel beter :-)

Assortiment
Assortiment is behoorlijk. Wat ik normaliter zoek zit er tussen, dus tevreden.

Aanbeveling
Makkelijk en snelle levering.

Edith 04-02-2016 Via de website gekocht

Duidelijke site, klantenservice heel goed bereikbaar

Voor het bestellen naar Phoneshop gebeld, geen ellenlang keuzemenu maar direct een deskundig medewerker aan de lijn.
Na het bestellen direct een bevestiging per mail met contract. Na het terugmailen van de gevraagde stukken, binnen 3 uur een bevestiging van de nieuwe provider voor het contract met nummerbehoud en een dag later mijn toestel binnen.

Annemiek 21-01-2016 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke website.
Alles goed te vinden.
Abonnement verlengen was zo gebeurt, alles digitaal door kunnen sturen.

Klantenservice is heel vriendelijk en behulpzaam.
Had het bestelde de volgende dag in huis.

Assortiment
Ik wilde een Samsung Galaxy S6 64GB in de kleur wit, en bij de phoneshop was deze voorradig tegen een goede prijs.

Aanbeveling
Ik kom hier zeker nog terug en vind dat de phoneshop een dikke 10 verdient.

gubbe 18-01-2016 Via de website gekocht

Scherpe prijs, winkel was goed vindbaar (hier op Tweakers), Makkelijke bestelling, en snelle en correcte levering.
Eigenlijk had ik mijn bestelling afgerond, maar vind toch altijd, dat ik beter een screenprotector op het toestel wil zetten. Bijbestellen was geen probleem, en de screenprotector werd verstuurd met dezelfde bestelling. Lekker makkelijk!

Assortiment
De telefoon die ik zocht voor een scherpe prijs. Perfect!
De screen protector was wat minder. Wat de rest van het sortiment betreft: geen idee - ik zocht alleen deze twee artikelen.

Aanbeveling
Het juiste product, tegen een goede prijs, met goede klantenservice, snel en makkelijk geleverd - dat kan ik altijd aandaren!

mmbierhof 04-01-2016 Via de website gekocht

Supersnel gefixt en altijd fijn als je bewijsstukken digitaal kan aanleveren ipv via de post.

Binnen een half uur nadat Tele2 mijn contract geaccepteerd heeft, is mijn telefoon op de post gegaan. Sneller kan bijna niet.

Assortiment
Veel keuze en ook de *enige* in Nederland die een Huawei Nexus 6p in combinatie met een Tele2 abonnement aanbiedt.

Aanbeveling
Niks op aan te merken, alles ging supergoed.

Extra toelichting
Ben enorm tevreden. De bestelling ging snel, de telefoon werd snel geleverd en het contract bij Tele2 is top afgehandeld. Helemaal goed dus!

bepdwi 07-12-2015 Via de website gekocht

4,5

Makkelijk te bestellen, hoewel er steevast kosten worden aangerekend als je met "normale" betaalmiddelen zoals MasterCard of Visa betaalt.

Ik heb het toestel in goede orde ontvangen, doch het was een miskoop. Dat kan je natuurlijk maar vaststellen als je het hebt geconfigureerd en getest. Ik had het toestel met zorg behandeld en zelfs in een hoesje gestoken, zodat het zeker niet kon worden beschadigd. Ik heb het toestel na 6 dagen teruggestuurd omdat het echt slecht was (niet hun fout). Ik heb het volledig gereset en mooi opgeboend en nagekeken dat er geen schade aan was (helaas geen foto's van). Na aankomst van het pakket aldaar, liet Phoneshop mij weten dat het bekrast was en ze dus niet de volledige som konden terugbetalen. Ze staafden dit aan de hand van foto's. De mate van krassen -op de achterkant van het toestel- die daarop te zien waren, konden er onmogelijk zijn, omdat het toestel in een vaste hoes zat. Ik ben 100 Euro kwijt. Discussies haalden weinig uit, dus ik heb het bod maar aanvaard. Het moge duidelijk zijn dat ik hier GEEN GSM meer zal bestellen.

Assortiment
Ruim assortiment, maar met Europese toestellen. Zo kwam mijn toestel duidelijk uit een Spaanstalig land (volledig ingesteld op Spaans en enkel met Spaanse handleidingen).

Aanbeveling
Iemand die nieuwe klanten op dergelijke manier afhandelt, hoeft niet op mijn steun te rekenen.

Kroezekra 06-12-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Ik werd in een nette winkel opgevangen. ik was daar zonder afspraak.

Ik kwam voor een samsung S5 duo welk in voorraad was. Zij hebben mij geinformeerd en mijn vragen naar behoren kunnen benatwoorden

Assortiment
Ik kwam voor een samsung S5 duo welk in voorraad was. Nergens in mijn omgeving kon ik een duo sim krijgen

Voorraad, behulpzaamheid, vriendelijkheid

geen

Babsje 15-11-2015 In de winkel gekocht
Elbe 27 Den haag. Het filiaal in het Centrum van Den Haag bestaat al jaren niet meer.

3,5

Voor de nummerportering moest contact worden opgenomen met de oude provider omdat die nergens in de lijst staat en niet duidelijk is hoe e.e.a. aangevraagd moet worden. Phoneshop weigerde dat met als gevolg afgewezen omdat de informatie niet klopt. Als je dat van tevoren weet waarom kun je de klantvriendelijkheid dan niet opbrengen om even te bellen. Slechte zaak.

Aanbeveling
Ik zal hier nooit meer iets kopen. Als alles goed gaat heb je vast geen probleem maar als ze iets extra's moeten doen laten ze je zo zakken. Liever lui dan moe.

Frans 06-11-2015 Via de website gekocht

De door mij gewenste smartphone was slechts kort op de site verkrijgbaar, te kort om te kunnen beslissen.
Via e-mail kwam alles toch vlot in orde.

Met e-mail bestelling geslaagd, waarbij opviel de vlotte reacties en efficiënte afwikkeling

Aanbeveling
Vlot, vriendelijk en to the point

Merkwaardige ervaring, top-afhandeling.

arneshoek 30-09-2015 In de winkel gekocht
Leidschendam

UIT VOORRAAD LEVERBAAR

ALLES WAT JE VRAAGT WORDT GELIJK GEREGELD

ZIE GEMAK

Extra toelichting
service staat voor op en de vriendelijkheid

ReneSP 22-09-2015 Via de website gekocht

Even zoeken, de Samsung Galaxy S6 Edge Plus wordt op diverse websites ook aangeduidt met Edge+ of SM-G928F. Eenmaal gevonden is de bestelling een eitje, slechts 3 overzichtelijke pagina's tot de iDeal afronding en geen account noodzakelijk.

De levering was zoals verwacht, besteld en de volgende dag bezorgd. Stevig in neutraal doosje geleverd. Er zijn geen bezorgkosten berekend, over pre- en aftersales kan ik niets melden, was niet nodig.

Assortiment
Ik was specifiek op zoek naar dit losse toestel maar heb wel gezien dat de website zeer uitgebreid is qua assortiment en abonnementen. De prijs van deze gloednieuwe smartphone is concurrent maar vanwege de leverbaarheid niet echt goedkoper. Veel belangrijker is de leverbaarheid op zo'n moment!

Aanbeveling
Voor iedere prijsklasse en abonnement is wel iets te vinden, prima webwinkel die de verwachting waarmaakt. Conclusie, een aanrader!

Extra toelichting
Geen onnodige schermen om een product te bestellen en het is niet noodzakelijk een account aan te maken. Overzichtelijke webwinkel en op voorraad is ook werkelijk op voorraad en binnen 24 uur geleverd.

Hvdsanden 08-09-2015 In de winkel gekocht
Phoneshop den haag

Nette makkelijk en overzichtelijke site

Ik heb mijn toestel opgehaald deze bleek de volgende dag geen duidelijke foto's te maken nadat ik gebeld had kon ik de volgende dag gewoon direct een ander nieuw toestel ophalen zonder moeilijke vragen zoals heeft u dit al geprobeerd en dit en dit nee gewoon direct een ander toestel super service

Assortiment
Zelfs de toestellen die nog niet in ned leverbaar zijn hebben zij gewoon op voorraad met de normale garantie

Aanbeveling
Zeker gezien het assortiment ,de service,en de prijzen kan ik dit bedrijf bij iedereen voor de volle 100 procent aanbevelen

Extra toelichting
De maximale sterren zeggen volgens mij genoeg niemand hoeft te twijfelen om bij dit bedrijf te bestellen Super service super prijs en super correct

ajronkoe 03-09-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website

Werd meteen gebeld bij problemen

mijn gsm zat er gelukkig tussen een toestel waar 2 simkaarten in kunnen

Aanbeveling
Ik werd goed op een correcte manier behandeld

Extra toelichting
Ik vond het een goede shop en alles in dezelfde dag afgehandeld volgende dag gsm al in huis

megm 15-06-2015 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Snel bereikbaar

Bij eventuelen problemen duidelijke uitleg

Assortiment
Alle beschikbare toestellen op voorraad of snel leverbaar

Aanbeveling
Geen gedoe maar simpele service en verkoop

Extra toelichting
Kopen hier al meer dan 20 jaar onze toestellen en zelden een probleem en zo ja,snel en vakkundig opgelost

Frans_W 28-04-2015 Via de website gekocht

Heel gemakkelijk te doorzoeken website, bestellen gaat vlot

Zelfs niet in NL leverbare toestellen worden via hun import uit voorraad geleverd.
Tel. begeleiding bij betaling was perfect.

Assortiment
Teveel om op te noemen, zelfs niet in NL leverbare toestellen!

Aanbeveling
Zeer goede winkel met o.a. uitgebreide betaalmogelijkheden, vriendelijke begeleiding. Kortom: zoals het hoort.

Extra toelichting
Samsung S5 duos De S5 duos is niet in de Benelux uitgebracht door Samsung maar Phoneshop kon deze uit voorraad leveren! De levering zou de volgende dag plaatsvinden maar is door mij gewijzigd bij de pakketdienst. Omdat dit een import toestel is was er alleen een Poolse gebruiksaanwijzing, even contact opgenomen en een NL gebruiksaanwijzing voor de S5 gekregen, de kleine verschillen met de duos zijn gemakkelijk te begrijpen. Betaling verliep niet vlot, buiten de schuld van Phoneshop, door storing bij Ogone. Phoneshop is een uitstekende webwinkel die zelfs producten levert die officieel niet hier zijn uitgebracht, dit met volledige garantie. Ik ben blij met mijn Samsung S5 duos en met Phoneshop

Louis Bloemers 08-04-2015 Via de website gekocht

Assortiment
Zocht een apart type (Samsung S5 Duos). Bijna nergens te koop. Hier op voorraad.

Goed. Snelle levering.

Extra toelichting
Om het goede assortiment en snelle levering.

Mariska2T 21-03-2015 Via de website gekocht

Ik kon mijn gezochte bestelling makkelijk vinden en de bestelling plaatsen kost geen moeite. Ook is de website duidelijk en overzichtelijk.

Er zijn verschillende manieren om contact te leggen. Ik kies meestal voor het mailen, je hebt dan alleen kans dat je minder snel geholpen wordt dan een andere manier. Bij phoneshop wordt je wel erg snel en vriendelijk geholpen via de mail, dit is erg fijn! Ook krijg ik antwoord waar ik veel aan heb en waar mijn vraag gauw mee afgehandeld is.

Assortiment
Voor twee keer wat ik zocht, was bij Phoneshop te verkrijgen. Ik vind dat phoneshop een breed assortiment heeft en je krijgt wat je verwacht. Mijn producten zijn ten opzichte van andere aanbieders voordeliger, maar dit geld niet voor alle producten. Het is ook maar net wat je zoekt en wat je iets waard vindt.

Aanbeveling
Vriendelijke en snelle service, breed assortiment, in de meeste opzichten voordeliger, duidelijke website en product is snel te vinden. Je krijgt wat je verwacht.

cvdklei 09-03-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Ik heb nu 5 keer telefoons besteld bij de Phoneshop online. Het is altijd een van de beste prijzen en heel goed service. Ik vind de website ook heel makkelijk om te navigeren.

engeltje25 05-03-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Snelle levering en goede communicatie. Levertijd werd vooraf aangegeven.

wendyde 03-03-2015 Via de website gekocht

5,5

De phoneshop zit alleen in Den Haag.Als er een probleem is meot je de mobiel opsturen en zelf de kosten voor aangetekend verzenden betalen.Ook als mobiel al bij aankoop niet goed is.

Mijn dochter heeft 2x gebeld. Pas toen ik zelf belde kwam er duidelijkheid.

Aanbeveling
Alleen als je in de buurt van de Phone shop woont zou ik deze adviseren.

Sjaak Francke 02-03-2015 In de winkel gekocht
Den Haag Leidchenveen

Woon dichtbij shop en kon er op wachten

Omdat het rustig was in winkel heeft men alles overgezet van oude mobiel en een nieuwe SIM-kaart geknipt.

Ze hebben echt alles

Goed hulp

Extra toelichting
Alles klopte. Kreeg binnen paar uur antwoord op mail met vraag. Ik kon in winkel nieuwe mobiel ophalen en heb enige minuten gewacht tot men alles van oude naar nieuwe mobiel had overgezet.

Mikla 01-03-2015 Via de website gekocht

Heb eerst gebeld of de telefoon idd op voorraad was, dat was zo en de volgende dag had ik hem al in huis.

Andre Ledder 27-02-2015 Via de website gekocht

Zeer eenvoudig zoweken en bestellen via website.

Zeer goede beschikbaarheid en snelle levering.

Assortiment
Was op zoek naar een BlackBerry Q10 die nergens meer te krijgen was en trof deze nog gewoon aan bij Phoneshop.

Aanbeveling
Uitstekend bedrijf, absolute aanrader!

Extra toelichting
Groot assortiment en zeer snelle levering.

adjo31 20-02-2015 In de winkel gekocht
Forepark

Na 2 jaar ging mijn Samsung kuren vertonen.
Ik moest steeds opnieuw mijn code intikken om het apparaat weer aan de praat te krijgen.
Bij Phoneshop vertelde ze mij meteen dat het aan de batterij kon liggen.
Ik kocht een nieuwe batterij.
Er werd mij verteld als de klacht lijft optreden kan je de nieuwe batterij teruggeven.er zou dan alsnog een eventuele reparatie onder garantie plaatsvinden. De oude batterij kregen ik mee.

Aanbeveling
De service na aankoop is perfect en zonder gezeur

Extra toelichting
Zelf na 2 jaar zonder gezeur zo'n perfecte service verlenen is voor mij uniek! Bij zo'n zaak kom je terug en beveel je aan!

cornenothome 05-02-2015 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen en laten verzenden. Ook betalen ging vlotjes.

Assortiment
Voldoende genoeg omdat ik daar wèl mijn Q10 vinden kon. Ook nog tegen een scherpe prijs!

Aanbeveling
Scherpe prijzen, zeer snelle levering.

Extra toelichting
Hier hadden ze wel de Blackberry Q10 in hun assortiment. En een zeer snelle afhandeling van de bestelling.

Brockhus 29-01-2015 Via de website gekocht

Gisteren besteld vandaag in huis! Veilig betalen via Ideal dus ideaal!

Ik had een Samsung Dual Sim besteld (overigens bijna nergens te krijgen) en deze telefoon liep steeds vast. Na een aantal weken mail gestuurd met mijn klacht. Per direct een nieuwe accu opgestuurd gekregen. (dit zou de oorzaak kunnen zijn). Aantal weken aangekeken maar nog steeds liep het toestel vast.
Weer een mail gestuurd en vervolgens toestel ter reparatie aangeboden. Hij is toen kosteloos vervangen voor een nieuwe en nu gaat het perfect!

top service en geen smoesjes en flauwekul!

Assortiment
Dual Sim telefoons (met de juiste specificaties) zijn er weinig. Wel bij Phone shop

Snel
Prijzen Marktconform. (telefoons blijven altijd te duur :-)

axewood 28-01-2015 Via de website gekocht

5,2

Opgeven van emailadres voor het krijgen van aanbiedingen heeft geen zin. Nog nooit een aanbieding ontvangen...

Assortiment
Verandert weinig. Iphone 4s nu al 3jaar lang 309 euro. Onvoorstelbaar.

Extra toelichting
Site zeer onvolledig en al tijden onveranderd. Beoordelingen voor toestellen zijn er niet of nauwelijks.

irralph 23-01-2015 Via de website gekocht

Mooie layout, duidelijke website. Enige minpunt tijdens het bestellen was de missende link naar iDeal, waardoor ik het geld moest overmaken via een overschrijving na inloggen op mijn bank. Kostte paar dagen extra, maar dat was het enige minpunt.

Orderstatus netjes bijgehouden. Aftercare middels email hoe alles was bevallen. Top dus :-)

Assortiment
Niet alle telefoons in het assortiment, maar dan juist wel degene die ik zocht, en ook nog voor een mooie prijs.

Aanbeveling
Zekere en vast dat ik deze webshop aanraad bij mijn vrienden/collega's/kennissen.

Extra toelichting
Enige minpunt was dus het betalen van de telefoon. Ik zag geen directe link naar mijn bank en moest dit daarna doen. Het verdere proces was wel perfect.

Marcelnooyen 16-01-2015 Via de website gekocht

als je vragen hebt en je stuurt een e-mail dan duurt het max. 1 uur voor je reactie terug hebt.

Assortiment
je kunt alle mobiele telefoons kiezen en daarbij ook nog bij alle providers de prijzen vergelijken voor het abo.

Aanbeveling
zoals eerder al beschreven.
goede service en super veel keus.

Extra toelichting
heel veel keus uit telefoons en je kunt het abo kiezen zoals jij wilt en bij wie je wilt. heb je vragen deze worden snel en goed opgelost. had teveel betaald vanwege een tegoedbon. het teveel betaalde bedrag stond binnen 12 uur weer terug op de rekening zonder dat ik hier zelf om gevraagd had.

Inge Hoeksema 15-01-2015 Via de website gekocht

na bestelling was de telefoon er heel erg snel : 17.oo uur besteld, volgende dag bezorgd om 12.00 uur!

Extra toelichting
Ik ben erg blij met de overzichtelijke site, technische gegevens van de telefoons staan er goed op. Snelle levering vind ik belangrijk, daar krijgen ze een hoog cijfer voor.

DickvSB 13-01-2015 Via de website gekocht

Eenvoudige wijze van bestellen

Heel goed; snelle levering.
30/12 besteld nog op oudejaarsdag afgeleverd.

Assortiment
Snel het gewenste toestel gevonden

Extra toelichting
Vooral de snelle levering. 30/12 besteld en nog op oudejaarsdag afgeleverd. Jammer dat bij het toestel alleen een handleiding in het Pools zat, maar de phoneshop gaf wel een link naar een website met Nederlandse handleiding.

svenkersten 04-01-2015 Via de website gekocht

Op de bank met smartphone besteld tijdens een weekendje weg.

Aangekomen bij Phoneshop werd ik keurig geholpen. Meneer wilde zelfs assisteren bij het knippen van de SIMkaart.

Assortiment
De telefoon die ik zocht was ook nog eens het goedkoopst!

Aanbeveling
Prijs kwaliteit is top. En in Den Haag!

Extra toelichting
Ik zocht een telefoon voor mijn verloofde. Bij Phoneshop was deze het goedkoopst en ook nog eens in Den Haag. Toen ik het toestel ophaalde werd ik keurig geholpen. Meneer was zo attent om te vragen of ik een Nano simkaart had. Die had ik niet, dus meneer wilde mijn huidige simkaart op maat knippen. Omdat het echter een cadeau was ging dat lastig. Toch een top service! Anders had ik bij het in gebruik nemen van het toestel voor een onaangename verassing gestaan, want ik wist niet dat er een Nano simkaart in moest. Top winkel!

nepalte 31-12-2014 Via de website gekocht

Bestellen was eenvoudig, duidelijk.

Keurige levering en op tijd. Ook hier duidelijke informatie.

Bekijk de site.

Aanbeveling
Als eenvoudige reden(en): leuke prijzen, duidelijke informatie, voldoende keus en vlotte afhandeling.

Extra toelichting
In tegenstelling tot anders webwinkels leveren zij zoals afgesproken, makkelijk in te vullen bestelformulier, geen vage beloftes en/ of koopovereenkomsten.