Parfumswinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Parfumswinkel.nl.

Parfumswinkel.nl stelt zich voor

Uw favoriete geur bij u aan de deur

Deze score is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

C 12-01-2022

6wkn gewacht op een product wat als nog niet leverbaar is! Uiteindelijk mag ik iets vervangende uitzoeken maar is de prijs met €10,- gestegen. Enige compensatie is ver te zoeken…… klantenservice zegt niets te mogen doen maar snappen mij wel??

Katrin 23-08-2019

vandaag bestelling geplaatst en net niet zo lang geleden was het geannuleerd door de bedrijf. Alles was mooi met actieprijs dus niet waar. Je krijgt wel zo'n mailtje dat er en" foutje" is gebeurd en als excuus bieden ze aan 30% korting op gehele assortiment. Hetzelfde korting zag ik al wekelijks voorbij komen bij hun. Grappig is dat het is niet de eerste keer bij deze webwinkel. Slecht en onbetrouwbaar. Je bestelling wordt geen bestelling ineens maar geld is al weg. Ben benieuwd hoe snel krijg ik het nu terug.

Monica 19-04-2019

Prima webwinkel: de door mij bestelde artikelen altijd snel in huis, prettige prijzen, goed assortiment, boven 25 euro geen bezorg/verzendkosten.