Originalshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Originalshop.nl.

Originalshop.nl stelt zich voor

Ons team vindt het leuk om zichzelf of vrienden af en toe te verrassen met een mooi origineel cadeautje. Tijdens weekenden en tripjes zoeken we altijd naar mooie dingen waarmee we onszelf of iemand anders echt kunnen verrassen. Omdat we steeds vaker hoorden 'waar heb je dat gevonden?!' hebben we Originalshop opgericht. De plek voor ambitieuze drukbezette mensen om dat cadeau met een persoonlijk tintje te vinden.

Schrijf een review voor deze winkel

Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.

Jan Padmos 08-01-2014 Via de website gekocht

Levering van de bestelde Kickspace is in eerste instantie probleemloos verlopen.

Bij montage bleek het apparaat defect te zijn, vermoedlijk door het transport (enkele deeltjes waren afgebroken). Direct contact gezocht met de klantenservice en meteen de toezegging gekregen dat een nieuwe Kickspace zou worden toegezonden terwijl de oude (provisorisch) in gebruik mocht blijven omdat we anders zonder verwarming zouden zitten. Het nieuwe apparaat werd ondanks de feestdrukte (kerst/jaarwisseling) snel weer bezorgd.

Aanbeveling
Gezien onze ervaring met de Kickspace is deze winkel zeker aan te raden.

Extra toelichting
Topservice!!

barni_nl 20-06-2013

Extra toelichting
Ik heb hier de Weber Q200 barbecue met onderstel aangeschaft. Nadat bleek dat een bepaald onderdeel mistte, werd dit dezelfde dag nog bij mij thuis afgeleverd. Dat noem ik nog eens service! Ze hebben goede concurrerende prijzen én een supergoede service. Ik kom zeker terug als klant!

Dik1973 26-06-2012

Service is uitstekend. Ik heb snel antwoord gekregen op mijn vragen en het apparaat was na bestelling de volgende dag in huis. De bereikbaarheid via de live-chat vind ik echt top.