Onlinekabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Onlinekabelshop.nl.

Onlinekabelshop.nl stelt zich voor

Onlinekabelshop.nl - Uw kabel- en accessoire specialist Onlinekabelshop.nl beschikt over een eigen assortiment van ruim 30.000 artikelen en is daarmee de grootst gesorteerde audio, video, computer, gaming en portable media accessoire specialist van Nederland. Vanuit een fysieke 300m2 grote winkel in Leiden adviseert een deskundig team specialisten onze klanten en worden de vele bestellingen dagelijks verpakt en verzonden. U vindt bij ons artikelen van ruim 30 leveranciers uit heel Europa.

Deze score is berekend op basis van 7 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

2,9

Erik 23-06-2020

Bestel je 2 artikelen die op moment van bestellen op voorraad zijn en met 2 dagen in huis kan hebben (volgens website).

Krijg je de volgende dag een mail met verwachte leverdata.
1ste artikel - wordt verwacht, maar de leverancier heeft geen datum opgegeven.
2de artikel - wordt verwacht op 11 augustus.
Dat is toch wel iets anders dan 2 dagen.
Na gebeld te hebben, ja onze website is niet gekoppeld aan de voorraad laatste artikel zal wel net verkocht zijn. De website moeten we handmatig bijwerken... ZET DAN NIETS OP DE WEBSITE over 'morgen in huis'.
Maar hele order geannuleerd, en niet meer bestellen daar.
Officiele reactie van Onlinekabelshop.nl 24-06-2020

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw bericht en uw bestelling bij Onlinekabelshop.nl. Wat vervelend dat uw producten niet voorradig zijn. Helaas komt het soms voor dat een product uitverkoopt voordat wij een nieuwe levering hebben ontvangen. In deze gevallen mailen wij onze klanten direct met de verwachte levertijd.

Met de huidige website is het niet mogelijk om een actuele voorraad te weergeven, enkel een indicatie. Achter de schermen werken wij hard aan een nieuwe website waarbij dit wel mogelijk is.

Onze excuses voor de vertraagde levering en uiteraard hebben wij direct uw bestelling geannuleerd.

Simon Nicolai

Erik 25-05-2020

Waardeloze winkel. Enkele telefoonsnoeren en adapters besteld die allemaal op voorraad zouden zijn. 9 dagen later toch maar eens gemaild waar mijn bestelling bleef. Hij werd toevallig net ingepakt.. 5 dagen later nog geen pakket. Nu wachten tot geld retour gestort wordt. Dit was 1x en nooit meer.

Peter 06-05-2020

Ik hen her een ethernet adapter gekocht voor smartphone/ tablet.
Nadat ik deze binnenkreeg bleek deze niet te werken en heb ik contact opgenomen met de service-desk. De medewerker van de servicedesk gaf toe zelf nog nooit een smartphone gezien te hebben waarop de adapter werkt, echter dit stond niet in de advertentie.
Men stelde voor dat ik de adapter terug stuur maar wel op mijn eigen kosten.

Slechte service, koop hier geen producten.
Officiele reactie van Onlinekabelshop.nl 07-05-2020

Geachte Peter,

Hartelijk dank voor uw bericht en natuurlijk ook uw eerlijke feedback.

Onze excuses voor deze onjuiste informatie, zeker is het mogelijk om een RJ45 aansluiting te realiseren op bepaalde telefoons. Telefoon compatibiliteit vermelden wij niet op onze website vanwege het feit dat per telefoon model zal verschillen of de verbinding te realiseren valt.

Indien u het natuurlijk wenst nodig ik u graag uit om nogmaals contact met ons op te nemen, zo kunnen wij voor u na gaan of uw telefoon geschikt is voor de verbinding.

Op onze website kunt u wel vinden voor welke netwerkkabels de adapters geschikt zijn, mogelijk dat u bijvoorbeeld een S/FTP kabel gebruikt wanneer dit niet werkzaam is met de adapter.

Vaak zien we ook dat telefoons betere driver support hebben voor bijvoorbeeld de Realtek RTL8153 chipset en mogelijk andere chipsets niet ondersteunen.

Ik wil u graag onze oprechte excuses aanbieden voor de voorgekomen situatie en helpen u natuurlijk ook meer dan graag met het zoeken naar een oplossing.

Hartelijke groet,

Patrick van Onlinekabelshop.nl

Jorick 02-05-2020

Goede webwinkel, helaas was 1 kabel die ik besteld had niet op voorraad. Kreeg netjes een mailtje waarbij hetzelfde merk kabel werd aangeboden maar dan een meter langer zonder extra bij te betalen.
De bestelling werd ondanks de corona crisis op tijd geleverd.

gerard 07-04-2020

Een response of het antwoord van OnlineKabelshop. Ik heb u via de mail mijn aanbevelingen gedaan om de comms met uw klanten te verbeteren. Het zou goed zijn hiernaar te kijken. Het is niet goed om te verschuilen achter Covid-19. Is een slecht excuus. Het gaat hier om communicatie naar de klant. Deze moet gewoon goed ingeregeld worden ook al hebben we Covid-19 of iets anders! Trek je voordeel uit de aanbevelingen!!

gerard 04-04-2020

vorige week maandag 30 maart heb ik een premium USB-C naar HGMI unit besteld. Heb ze gebeld en een bericht gestuurd. Vraag: wanneer ga ik het product binnen krijgen. Tot nu toe geen response. Dan maar via deze weg. Ik zou graag willen vernemen wanneer ik het product kan ontvangen. Dank
Officiele reactie van Onlinekabelshop.nl 07-04-2020

Beste Gerard,

Hartelijk dank voor uw bericht en uw bestelling bij Onlinekabelshop.nl. Wat vervelend dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen.

Vanwege de grote drukte rond COVID19, en de maatregelen die wij hebben getroffen reageren wij iets minder snel op uw mails dan u van ons gewend bent.

Uw bestelling is afgelopen weekend ingepakt en verwerkt. Het pakket is maandag aan PostNL overgedragen en kunt u onder normale omstandigheden vandaag aan huis verwachten.

In verband met het virus kan er een extra werkdag vertraging ontstaan bij PostNL, waarvoor onze excuses.

Mocht u verder nog vragen hebben ben ik u graag van dienst.

Simon Nicolai,

anoniem 15-02-2020

Je betaald nogmaals verzendkosten van 4,95 als je een kabel wil terugsturen, dus GEEN aanrader.
Officiele reactie van Onlinekabelshop.nl 17-02-2020

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw review en uw bestelling bij Onlinekabelshop.nl. Ik begrijp dat u niet helemaal tevreden bent met uw bestelling en deze graag wilt retourneren.

Zoals aangegeven in onze retourvoorwaarden zijn de kosten om het product te retourneren voor de consument. Wanneer u de volledige bestelling retourneert worden de verzendkosten die u heeft betaald bij het plaatsen van de bestelling teruggeschreven.

Voor € 4.95 kunt u de bestelling retour melden via onze website. U ontvangt dan een label en een track & trace code om de retourzending te kunnen volgen.

Indien u deze kosten te hoog vindt bent u natuurlijk vrij om de bestelling op eigen initiatief te retourneren of af te geven in onze fysieke winkel in Leiden.

Mocht u verder nog vragen hebben ben ik u graag van dienst.

Simon Nicolai,

Eddie 26-03-2019

Voorraad indicatie klopt gewoon niet.
Enige tijd na bestellen kreeg ik een mail binnen dat het niet op voorraad was en dat het een week later zou worden.
Inmiddels een week later kreeg ik een mail dat het nog is 6 weken ging duren.
En om dat excuus voor te zijn het ging maar over 1 product.

Dus gewoon ergens anders bestellen.

Robert Depijpere 26-06-2017 Via de website gekocht

Goede webwinkel

Snelle levering met uitgebreide uitleg,dit is een winkel die de klant voorop plaatst.
Zeer positieve afhandeling,een echte aanrader

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -