Office Deals - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Office Deals.

Office Deals stelt zich voor

Bij Office Deals.nl vindt u het breedste assortiment kantoorartikelen, voor de beste prijs. Vandaag besteld, binnen 2 werkdagen geleverd.

Deze score is berekend op basis van 2 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

H vries 03-09-2018 Via de website gekocht

niet geleverd

Ik heb bij ze een grafische rekenmachine besteld via bol.com op di 28/8. Op vr. 31/8 krijg je het bericht dat op maandag ze het ontvangen en dat je het op di 4/9 zult ontvangen. Op 2/9 krijg je dan een mail dat het niet leverbaar is en de bestelling is geanulleerd. In tussentijd staat op bol.com nog steeds dat het op voorraad is en zijn ze nog uitgebreid in een reclame aan het adverteren op hun eigen website dat ze rekenmachine in aanbieding te verkrijgen is.

Ontvreden 09-01-2018 Via de website gekocht

Absoluut niet tevreden!!

Ik heb een tijdje geleden een whiteboard besteld. De levertijd zou 1 tot 4 werkdagen duren,... maak daar maar gerust 2 weken van. Ik heb verschillende keren moeten bellen om te horen waar mijn bestelling bleef. De eerste keer zou mevrouw mij een mail sturen om me op te hoogte te houden maar dit had ze niet gedaan. Dezelfde dag heb ik dan nog maar eens gebeld en die mevrouw zei me dat mijn bestelling "morgen" zou toekomen. De volgende dag maar weer gebeld en werd me opnieuw "morgen" beloofd. Uiteindelijk heb ik 2 weken later mijn whiteboard ontvangen. Toen ik mijn bestelling opende kon ik mijn ogen niet geloven. Ik heb zo lang moeten wachten en nu was het ook nog eens stuk! Bij een bord van 55 euro verwacht je geen stuk bord! Dit was de eerste en laatste keer dat ik bij het bedrijf office deals een bestelling heb gedaan!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

gerritB22 10-12-2014 Via de website gekocht

4,8

voor bedrijven ook op factuur te bestellen

Ik krijgtniet echt het idee dat men weet wat men verkoopt en je daar goed over kan adviseren.

Assortiment
ruim assortiment

Aanbeveling
Bedrijf geeft via het mailcontact geen solide indruk. Men weet van elkaar niet wat men doet, gemaakte afspraken worden niet nagekomen en verstrekte adviezen kloppen niet.

Extra toelichting
Na email contact een printer besteld die in oktober geleverd zou worden maar het werd pas december nadat de leverdatum 3 x is verschoven. Verder stond op hun site prominent vermeld "boven de 150 euro geen verzendkosten" zonder dat hier een uitzondering in werd gemaakt (vanaf vandaag staat er plots een sterretje bij.)En ook via de zoeksite (via welke ik bij Office deals bij uitgekomen) werd aangegeven "gratis verzending" Bestel je wat boven de 150 euro dan worden er toch verzendkosten berekend. Nu, met het sterretje er bij, blijkt dat de gratis verzending alleen geldt voor kantoorartikelen en dan is de 150 euro ook nog excl. 21% BTW en in werkelijkheid dus €. 181,50