Office Deals - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Office Deals.

Office Deals stelt zich voor

Bij Office Deals.nl vindt u het breedste assortiment kantoorartikelen, voor de beste prijs. Vandaag besteld, binnen 2 werkdagen geleverd.

Schrijf een review voor deze winkel

Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.

gerritB22 10-12-2014 Via de website gekocht

4,8

voor bedrijven ook op factuur te bestellen

Ik krijgtniet echt het idee dat men weet wat men verkoopt en je daar goed over kan adviseren.

Assortiment
ruim assortiment

Aanbeveling
Bedrijf geeft via het mailcontact geen solide indruk. Men weet van elkaar niet wat men doet, gemaakte afspraken worden niet nagekomen en verstrekte adviezen kloppen niet.

Extra toelichting
Na email contact een printer besteld die in oktober geleverd zou worden maar het werd pas december nadat de leverdatum 3 x is verschoven. Verder stond op hun site prominent vermeld "boven de 150 euro geen verzendkosten" zonder dat hier een uitzondering in werd gemaakt (vanaf vandaag staat er plots een sterretje bij.)En ook via de zoeksite (via welke ik bij Office deals bij uitgekomen) werd aangegeven "gratis verzending" Bestel je wat boven de 150 euro dan worden er toch verzendkosten berekend. Nu, met het sterretje er bij, blijkt dat de gratis verzending alleen geldt voor kantoorartikelen en dan is de 150 euro ook nog excl. 21% BTW en in werkelijkheid dus €. 181,50