Obbink - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Obbink.

Obbink stelt zich voor

Obbink B.V. is een familiebedrijf dat is opgericht in 1934. Het bedrijf is gespecialiseerd in verkoop van elektronica en witgoed aan consumenten. Belangrijk bij Obbink is de service. Met een eigen magazijn, technische dienst en eigen monteurs kan Obbink al haar klanten snel en effectief van dienst zijn. Obbink is geautoriseerd dealer van veel merken. Dit houdt in dat de monteurs van Obbink bevoegd zijn om de apparaten van deze merken bij problemen te repareren. Daarnaast is Obbink ook dealer van vele andere merken. Benieuwd welke dit zijn? Ga naar de webshop en bekijk de merken in het assortiment van Obbink.

Deze score is berekend op basis van 58 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Hesselink 06-01-2018 In de winkel gekocht

Prima service

De afstandsbediening van de tv was ik thuis vergeten. Wat nu.... Helemaal thuis op te halen is wel erg omslachtig 60 km rijden.
Naar de plaatselijke winkel te Aalten. Hier kon ik een afstandsbediening lenen om de tv juist in te regelen.
Na afloop de afstandsbediening weer teruggebracht naar de winkel.
Deze service was geweldig en gratis, want de garantie termijn was al lang verlopen.
Mijn dank!!

H.J.Ph. Moolenaar 05-11-2017 In de winkel gekocht
Obbink in Aalten

Heel veel tijd besteed aan uitleg

De winkel is in ons dorp. We kunnen als het nodig is er zo naar toe lopen.
We worden altijd vriendelijk geholpen. Er wordt aandacht besteed aan al je vragen.
Daarom kopen we al onze elektrische apparaten bij Obbink in Aalten

Eline 11-10-2017 In de winkel gekocht

Goede service!

Vanmorgen bij Obbink in Aalten geweest omdat onze wasmachine kapot was. Om 10 uur liep ik de winkel uit na een nieuwe uitgekozen te hebben. Om half 12 kon ik alweer wassen.
De service en uitleg zowel in de winkel als de jongen die hem kwam brengen en aansluiten waren goed. Zeer tevreden over.

ItWasntMe007 03-10-2017 In de winkel gekocht
Ruurlo

Goede service, prima prijzen en eerlijke verkopers!

Omdat mijn vriendin en ik voor het eerst zijn gaan samenwonen hebben wij bij Obbink in Ruurlo een groot gedeelte van de inboedel aangeschaft.

Deze inboedel bestond onder andere uit:
- TV
- Wasmachine
- Droger
- Koelkast
- Oven & magnetron
- Stofzuiger

Vrienden hebben ons Obbink geadviseerd vanwege de goede service en eerlijke verkopers en dit was zeker niet gelogen! Zo hebben wij op maat advies gekregen en werd eerlijk aangegeven als iets wat wij zagen misschien geen goede optie voor ons was. Daarnaast werden de aangeschafte producten thuis afgeleverd en zelfs voor ons geïnstalleerd!

Obbink is niet overal de goedkoopste maar je krijgt er wel een boel goede service voor terug. Zeker een aanrader voor iedereen.

Obbink bedankt!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henry 02-10-2017 In de winkel gekocht

Slechte service

Vorige jaar een vriezer gekocht.gevraagd komt deze nog in de aanbieding. Zei de verkoper dat weten wij niet. En plots een week later een koop zondag. Met korting tot 50 procent. Wij na binnen om ook nog na binnen om een korting te krijgen. Antwoord is nu erg druk bel dinsdag maar. Gebeld nou ze wouden 10 procent geven oplang aandringen. Nou ons zien ze niet terug.

Peter Bodewes 23-09-2017 In de winkel gekocht
Aalten

Geweldige service, een zaak waar ze nog tijd voor je nemen.

Grote keuze in artikelen, een luisterend oor naar de klant als je een probleem hebt met een gekocht artikel, Prima zaak!

tandartspraktijk Aalten 08-09-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service!!

Gisteren, aan het einde van de werkdag, een defect tandheelkundig apparaat ter reparatie aangeboden in de winkel van Obbink Aalten. E.e.a. werd direct door de sympathieke medewerkers van Obbink opgepakt en als spoedopdracht aangenomen. Het apparaat werd de volgende ochtend persoonlijk door één van de medewerkers naar de technische dienst in Lichtenvoorde gebracht en al diezelfde middag, kwam het telefoontje van Obbink dat het apparaat alweer klaar was. Geweldig, wát een TOPservice!! Obbink Aalten heeft ons hiermee een grote dienst bewezen en krijgt daarvoor een vette 10!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan Ligtenberg 27-08-2017 In de winkel gekocht
ruurlo

sateliet ontvanger

Mijn satelliet ontvanger is voor de tweede keer stuk, nog steeds garantie, deze opgestuurd ,maar die is zeker 6 weken onderweg.
Obbink heeft mij toen een leen ontvanger meegegeven om de 6 weken te overbruggen.
Terwijl de stukke ontvanger helemaal niet van hun was.
Door deze actie zitten wij niet 6 weken zonder tv.
Geweldig bedankt Obbink voor dit meedenken.
TOP

Sanne Pleijter 11-08-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service!

Een weekje terug begaf onze oude koelkast het. Natuurlijk super vervelend, vooral in de zomermaanden! We zijn meteen naar Obbink (Ruurlo) gereden. Ik heb daar uitgelegd dat de koelkast het niet meer deed etc... Ik werd daar super goed geholpen, hele vriendelijke mensen en super meedenkend! De afspraak was meteen gemaakt. Ik kreeg ook gelijk een tafelmodel koelkast mee zodat ik niet zonder koelkast zat. Twee dagen later kwam er iemand van Obbink om de maten op te nemen. En niet veel later kwamen de monteurs van Obbink om de oude koelkast mee te nemen, de nieuwe er in te bouwen en om het tafelmodel weer mee te nemen. Buitengewoon klantvriendelijk en zeer goede service! TOP!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Fam. Brundel 05-08-2017 In de winkel gekocht

Klantvriendelijk personeel

Overzichtelijke winkel, met ruime keuze. Verschillende opties van het product laten zien en een duidelijk en eerlijk advies over gekregen. Tijdens het maken van onze beslissing hebben we nog een lekker kopje gekregen. Wij zijn blij met de keuze van het product, mede door het vriendelijke personeel.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M. Dieperink 31-07-2017 In de winkel gekocht

Vriendelijke verkoper

Wij hebben op 14 Juli informatie gevraagd over een goede stofzuiger. Nadat de zeer vriendelijke verkoper,meerdere soorten liet zien,met voor en nadelen,kwamen we uit op een AEG. Verkoper was kundig en zeker niet opdringerig!
Thuis keken we op internet,en bleek dezelfde stofzuiger,goedkoper te zijn dan bij jullie.
Ben toen weer terug naar jullie gegaan en heb de verkoper laten zien wat de stofzuiger op internet koste!
Zonder moeite hebben we van beide kanten,water bij de wijn gedaan,en hebben de stofzuiger dus toch gekocht bij
Obbink. Stofzuiger bevalt prima,en we komen zeker terug voor evt andere artikelen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jolanda van Eerden 29-07-2017 In de winkel gekocht

Exclusieve Zaak

Vandaag nieuwe Jura E60 ontvangen geheel ingesteld Geweldig! Super blij mee vandaar dit berichtje voor de Firma Obbink⭐️
Exclusief, Goed Advies, Ruim assortment, Klant Vriendelijk, maar bovenal zeer Vakundig!

Maria Peters 28-07-2017 In de winkel gekocht
Obbink Aalyen

Uitstekende hulp bij keuze wasmachine en droger

Vriendelijk personeel. Goede uitleg over diverse wasmachines en drogers. Over de verschillende merken en programmamogelijkheden. Bezorging in overleg en netjes geplaatst en aangesloten.

René Schaapveld 25-07-2017 In de winkel gekocht
AALTEN

Goede informatie

Binnen enkele weken twee keer een aankoop gedaan. Eerst ging de koelkast stuk en die hebben we vervangen. Nu was het de wasdroger die het begaf. We kregen goede informatie over de mogelijkheden en de verschillen tussen de diverse drogers. De levering ging snel en wij zijn erg tevreden over Obbink filiaal Aalten.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

G.J.W. Wolberink 20-07-2017 In de winkel gekocht

Prima service!

Deskundige medewerkers. Vriendelijk en behulpzaam bij de uitleg van de werking van verschillende wasmachines.
De plaatsing van de machine verliep snel en kundig.

Henkjan &Maartje 19-07-2017 In de winkel gekocht
Aalten

Obbink Aalten: uitgebreid en objectief advies

Aanschaf wasmachine, de verkoper (xxxx) nam ruim de tijd om het assortiment te tonen met een goed advies en aandacht voor de belangrijkste verschillen tussen de wasmachines en merken. Bedankt!

gerco 18-07-2017 In de winkel gekocht
aalten

fijn en kundig personeel

Altijd een goede en vakkundige behandeling . Goede uitleg bij de vragen die men stelt. Verkopen niet om het verkopen maar om de klant te helpen met een goed product

Peter 17-07-2017 In de winkel gekocht

super advies aanschaf wasmachine

We wonen in Ruurlo en vandaag plotseling wasmachine stuk. Dus naar Obbink. Hier hebben we, in de twee jaar dat we i Ruurlo wonen, al onze huishoudelijke apparaten gekocht. Goede informatie bij de keuze van het apparaat. Objectief, duidelijk en ..... na aanschaf goede ervaringen met levering en aansluiting. Geen woorden, maar daden. Kortom super ervaring

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Gerrit W. Rougoor 15-07-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Ik zou iedereen deze winkel willen aan bevelen je bent misschien wat duurder uit maar daar voor krijg je heel wat voor terug 1. Een Geweldige service! 2. Een goed advies! 3. En je krijgt waar voor je geld! Dat alles bij elkaar is toch heel wat waard of niet soms daarbij zijn sommige websites niet betrouwbaar ik zal nog geen naam noemen maar ik kan je wel vertellen ze beloven het een maar je krijgt er iets totaal anders voor terug

Ilse 14-07-2017 In de winkel gekocht
Aalten

Goede uitleg, klantvriendelijk en top service

Erg prettig personeel, goed geholpen bij de keuze van zowel stofzuiger als tv. Niet erg technisch aangelegd maar ook ik begreep het en heb zelf een goede keus kunnen maken! Absolute aanrader :)

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter Henke 14-07-2017 In de winkel gekocht
Aalten.

Geweldige keus en kennis op het betreffende gebied

Je krijgt goede antwoorden op je vragen. Kortom kennis is aanwezig. Ook voldoende artikelen en zo niet liggen ze in een andere winkel of het magazijn in Lichtenvoorde waar je het zelf direct kunt afhalen.

Fien 13-07-2017 In de winkel gekocht

snelle en goeie service

goede voorlichting, meedenkend winkel personeel.
fijne sfeer in de winkel.
heel blij met de aankoop

T. Ouwens 13-07-2017 In de winkel gekocht
Aalten

Waar goede service nog echt bestaat!

Voor het aansluiten van mijn mediabox had ik extra spullen nodig, hier kreeg ik een super advies over. Er werd overigens gekeken of mijn ziggo abonnement up-to-date was. Alles werkt nu geweldig door de adviezen van het Obbink personeel!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Alexandra Wekking 12-07-2017 In de winkel gekocht

Geweldige sevice

We hebben eind december een wasmachine gekocht en alleen maar pech mee gehad Vandaag bij obbink lichtenvoorde geweest na diverse klachten Heeft een hele aardige medewerker na diverse telefoontjes met fabriek ervoor gezorgd dat we een nieuwe krijgen TOP SERVICE BEDANKT

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

P J Eefde 12-07-2017 In de winkel gekocht
Elders; niet bij Radio Obbink

Geweldige service!

Waar de industrie je in de steek laat (Pelgrim) komt Radio Obbink met een oplossing binnen 24 uur aan huis geleverd. Het betreft een simpel onderdeel voor een inbouw koelkast van Pelgrim; de binnen verlichting defect; Pelgrim gebeld maar geen andere oplossing dan een onbetaalbare monteur voor 100 euro aan huis voor het vervangen van een onderdeel in 5 min. Obbink gebeld; info gekregen die pelgrim niet wilde verstrekken en onderdeel opgestuurd gekregen met een factuur van 18 euro; zelf vervangen ( kind doet de was) en klaar is Kees; dit is een schoolvoorbeeld van echte klantgerichtheid; ga zo door Obbink! Let op de koelkast bij een ander gekocht!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Astrid Rosendaal 12-07-2017 In de winkel gekocht

Slechte service

Moest extra plaatsing geld bijbetalen omdat de monteur een kwartier langer werk had terwijl de monteur keihardgewerkt heeft en altijd langer dan een half uur werk had
Obbink stond bekend om de service maar is het dus niet meer volgende keer gewoon online bestellen.
Ga contact opnemen met kassa (koude douch)

Theo 11-07-2017 In de winkel gekocht

Super prettige zaak

Bij Obbink in Borculo kregen wij een zeer duidelijke uitleg over de mogelijkheden van diverse merken wasmachines. Zonder franjes en zonder opdringerig te zijn. Dit heeft geleid tot een keuze waar wij zeer tevreden over zijn. De verkoper was zeer klantvriendelijk en had alle tijd voor ons.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J.G. 09-07-2017 In de winkel gekocht

Prima geregeld!

Mooie winkel met veel te bieden. De kleur die ik wilde hadden ze niet voorradig maar was dezelfde dag alsnog daar.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Klant 02-07-2017 In de winkel gekocht

Advies op maat

Regelmatig schaf ik hier producten aan (obbink aalten). Door het juiste advies, vriendelijkheid en demonstratie artikel ga ik over op aankoop.

Ina Buunk 01-07-2017 In de winkel gekocht

Ina Buunk

Prettig entree, vriendelijk kundig adviserende medewerkers, gelukkig niet opdringerig! Winkel is ruim bevoorraad.
In verleden al meerdere apparaten gekocht, steeds ervaar ik de fijne sfeer.

Klappe 01-07-2017 In de winkel gekocht

fijne service

Snelle, fijne, vriendelijke service. Winkel is altijd netjes en ik word altijd prettig geholpen. Laatst snel geholpen door een van de monteurs.

Thomas 01-07-2017 In de winkel gekocht

Top geregeld!

De keus voor mijn nieuwe inbouwkoelkast was snel gemaakt door het goede advies in de winkel in Aalten. Leveren kon dezelfde dag nog en het apparaat is vakkundig ingebouwd door de Obbink monteur. Obbink wederom bedankt voor de goede service!

Ze bewijzen hier weer; Goede Service hoeft niet duur te zijn.

Elmar 30-06-2017 In de winkel gekocht

Zeer snelle service!

Gisteren (29 juni) telefonisch geïnformeerd naar de mogelijkheden voor een Ziggo internet+tv abonnement. En vanmorgen (30 juni) stond de monteur al op de stoep om te kijken of alles in orde was voor het verkrijgen van een goede verbinding! Vanavond langs geweest in het filiaal te Ruurlo en direct een abonnement afgesloten. Super snelle en goede service!

Herman 29-06-2017 In de winkel gekocht

Vaatwasser

uitermate tevreden over de service en manier waarop we worden geholpen en te woord gestaan. Hoefde zelfs geen onderzoekskosten betalen van de monteur omdat we een nieuwe kochten.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Jenne 28-06-2017 In de winkel gekocht
Aalten

Goede service, voldoende keus en duidelijke uitleg.

Al jaren klant vanwege goede service. Eén keer reparatie aan huis nodig gehad. De vooraf gemaakte afspraken werden keurig nagekomen.

Ben 23-06-2017 In de winkel gekocht

Uitstekend advies en service

Al vele jaren zijn we klant bij Obbink, zowel witgoed ( wasmachine/ droger) als elektronica gekocht zoals laptop, mobiele telefoons, tablet , camera en vele andere producten. Het uitstekende advies en de geweldige service die Jeroen en zijn collega 's van Obbink Ruurlo geven is geweldig. Ook bij ons gaat er met instellingen wel eens iets mis, maar dat wordt zeer snel opgelost door de mannen van Obbink. Advies-kwaliteit-prijs-service-en vriendelijkheid geeft bij ons de doorslag om bij Obbink te kopen , en ook dat ze een eigen reparatieafdeling hebben, zodat je het product weer snel terug hebt.
Een goedkope webwinkel kan je al deze voordelen niet geven.

A.J. Maalderink 23-06-2017 In de winkel gekocht
Aalten

Geweldig goeie service, als het nog is senl terplaatse.

Klant vriendelijk en overzichtelijk. Breed assortiment, en goed advies over de verschillende mogelijkheden.

Hendrik 23-06-2017 In de winkel gekocht

Super advies

Super advies gehad bij het kopen van een BBQ. Ik had nog nooit gehoord van Feuerdesign. Verkoper verteld met veel enthousiasme hierover. Gekocht en super tevreden. Zeer goed baktesultaat en lekker handig te reinigen. Obbink maakt op nieuw zijn verhaal waar!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Anneke 22-06-2017 In de winkel gekocht
Aalten

Super service! Al jaren wordt ik fijn geholpen in de winkel!

Vandaag een 2e TV gekocht voor gamen voor mijn zoontje. Werd geregeld dat ik hem gelijk in het magazijn Lichtenvoorde kon ophalen. Helemaal geweldig. Thuis alles aangesloten en kreeg geen netwerkverbinding met de PS4. Heb telefonisch contact gehad met medewerker in de winkel. Hij had alle tijd, voor rustig overleg en om samen naar een oplossing te zoeken. Uiteindelijk heb ik het deels zelf opgelost. Ook dit heb ik terug gekoppeld , opnieuw telefonisch naar de medewerker van de winkel. Deze waardeerde het erg, dat ik het terugkoppelde. We hebben elkaar uiteindelijk vriendelijk bedankt en een prettige avond gewenst. Echt oprecht, fijne professionele medewerkers bij OBBINK. Een warme douche!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

I. Janssen 21-06-2017 In de winkel gekocht
Ruurlo

Uitstekende dienstverlening en perfecte service!

Ik heb gebeld voor een storing aan de wasmachine. Ik ben zeer klantvriendelijk en professioneel te woord gestaan door een dame van het callcenter voor het inplannen van een afspraak met een monteur. De monteur is de volgende dag op het genoemde tijdstip gekomen. Hij heeft mij voorzien van advies. Ik heb besloten om een nieuwe wasmachine te kopen. Diezelfde dag heb ik een nieuwe wasmachine gekocht bij de Obbink shop in Ruurlo. Hier ben ik uiterst correct geholpen door een medewerker. Ook is meteen een afspraak ingepland om de wasmachine op de door mij aangegeven dag te leveren. De levering, de installatie en de uitslag zijn accuraat uitgevoerd door de monteur.

Y ten Velden 21-06-2017 In de winkel gekocht

Zeer fijne zaak!

Ik koop alles bij Obbink in Ruurlo. Altijd zeer prettig geholpen. Goede medewerkers met verstand van zaken. Deze keer een waterkoker gekocht. Keuze uit ik denk wel 15 soorten. Die wie ik ik wilde hadden ze niet op voorraad.
Maar bestellen was geen enkel probleem. Volgende dag al in huis! Ik koop hier altijd graag om de erg goede service en klantvriendelijkheid!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M. De Vries 20-06-2017 In de winkel gekocht

Fijne service

Ik had een strijkijzer gezien maar de verkoper wees mij er op dat een ander merk in mijn situatie meer te bieden had voor hetzelfde geld! Super dat hij mij zo heeft geadviseerd!

Annabelle 16-06-2017 In de winkel gekocht

Fijne winkel

Hele fijne Winkel met een breed assortiment. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Heel fijn geholpen!

Eva 16-06-2017 In de winkel gekocht

FIjne winkel!

Werd fijn geholpen door het personeel. Het is een winkel waar klantvriendelijkheid bovenaan staat. Het personeel heeft veel kennis van de producten en willen graag helpen. Zeer tevreden!

Jeroen V 16-06-2017 In de winkel gekocht

Top Service!!

Ik heb een IPhone aangeschaft. Voor mij iets heel nieuws. Het lukte me niet om hem goed in te stellen. Maar een medewerker van Obbink Ruurlo heeft me uitstekend geholpen om hem gebruiksklaar te maken. Op al vragen antwoord! Echt super service. Dit soort winkels kom je tegenwoordig niet meer tegen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Benneker 16-06-2017 In de winkel gekocht

Vertrouwd, verstandig, verzekerd

Als wij elektronica aanschaffen doen wij dit vrijwel altijd bij Obbink, de voornaamste reden hiervoor is het personeel. Het personeel geeft altijd goed advies en is zeer deskundig.

Bram Kleisterlee 15-06-2017 In de winkel gekocht

Goede service, vakkundig personeel

Bij obbink Winterswijk een tv gekocht, er werd goed geluisterd naar mijn eisen en aan de hand daarvan gekeken welke tv het beste was voor mij . Daarnaast super vriendelijk personeel, je krijgt gelijk een bak koffie. Maken een praatje en smeren ook niet iets aan wat je niet wil hebben en weten ook nog waar ze het over hebben! Top Winkel

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Olaf 15-06-2017 In de winkel gekocht
Winterswijk

Goeie en eerlijke verkopers!

Al vaak dingen gekocht bij Obbink Winterswijk. Krijg altijd eerlijk advies en producten doen precies wat ze moeten doen en wat ik er van verwacht.

Zou mijn vrienden zeker aanraden naar Obbink te gaan.

Wiegerinck 15-06-2017 In de winkel gekocht

Vakkundig advies

Tijd geleden een Samsung smart tv gehaald.
Ruime keuze in de winkel.
En duidelijk en vakkundig advies gekregen

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

AMI 15-06-2017 In de winkel gekocht
Eibergen

Ook buiten de garantie werd het garantie, heerlijk!

Vorige week ging onze AEG wasdroger defect. We bellen met de servicelijn van Obbink en krijgen een vriendelijke dame die ons verteld dat er de volgende dag al een monteur zou komen. Tot onze verbazing werden we een paar uur later gebeld door een monteur die een paar vragen stelde over het mankement. Conclusie een defecte waterbak. Droger was buiten de garantie maar de waterbak mochten we gratis ophalen. Kijk dat is nog eens service!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -