Nieuwehoofdtelefoon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Nieuwehoofdtelefoon.nl.

Schrijf een review voor deze winkel

Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.

Ducatifan 03-10-2014 Via de website gekocht

Website werkt soepel en alles is overzichtelijk

Mijn vraag werd heel snel en volledig beantwoord door medewerker Ronald

Assortiment
Assortiment is wat beperkt, maar niet als je weet wat je wilt hebben.

Aanbeveling
Bestelling is zo gedaan en inderdaad volgende dag in huis. Geweldig!

Muymra 25-09-2014 Via de website gekocht

Zeer vlot, emails correct, goed op de hoogte gesteld track &trace, helemaal top.

Snel geleverd, goed verpakt

Zeer ruime keuze

DGNL 09-09-2014 Via de website gekocht

3,5

Product bestellen en ontvangen ging prima. Een defect product terugsturen (helaas hebben ze geen antwoordnummer) en vragen om een nieuw en goed werkend product is een DRAMA!

Het bedrijf neemt zelf geen contact op met de klant. Zelf 2x gebeld en email gestuurd om duidelijkheid te vragen na het terugzenden van een defect product. Er worden toezeggingen gedaan, echter deze komt het bedrijf totaal niet na.

Ruim assortiment.

Aanbeveling
Enige advies: surf met een grote boog om deze webshop. Het bedrijf komt haar afspraken niet na!

Extra toelichting
Donderdag 21 augustus oordopjes gekocht, type Sony MDR-XB30EX, omdat ik in het verleden erg goede ervaringen had met Sony oordopjes vanwege de diepe bass. Nieuwehoofdtelefoon.nl kwam als goedkoopste webshop uit de bus dus hier het product besteld vanwege de laagste prijs. Ik had geen eerdere ervaringen met deze webshop, echter ik bestel wekelijks online en dit is altijd goed gegaan. Om deze reden had ik ook geen twijfel om te bestellen bij Nieuwehoofdtelefoon.nl. Het bestellen ging eenvoudig, betalen met Ideal en een (zeer onoverzichtelijke) orderbevestiging per email ontvangen. Zaterdag 23 augustus de oordopjes ontvangen via PostNL. Product was goed verpakt in kartonnen doos met plastic luchtkussens. Zondag 24 augustus de Sony oordopjes getest en merkte direct dat het linkerdopje niet helder klonk. Het geluid 'kraakte' en een was een soort van 'suizen'. Ik ben geen expert, maar hoorde duidelijk verschil tussen het linker en rechter oordopje en ook tussen andere hoofdtelefoons die ik hier heb liggen. Maandag 25 augustus contact opgenomen met Nieuwehoofdtelefoon.nl (telefonisch en per email). De klacht over het product in een email gezet en ik kreeg van Sander het adres om het product naar terug te sturen. Helaas geen antwoordnummer, dus 7 euro kosten gemaakt om het product retour te sturen. Woensdag 27 augustus het product afgegeven bij PostNL, volgens track & trace heeft Nieuwehoofdtelefoon.nl het pakketje op donderdag 28 augustus ontvangen. De dagen daarna geen bericht van ontvangst of over de status van mijn retour verzonden product. Maandag 1 september gebeld naar Nieuwhoofdtelefoon.nl om te vragen naar de status. Desbetreffende medewerker gaf aan dat het product in goede staat retour was ontvangen, echter het was druk maar die maandag of dinsdag zou de klacht en het product worden bekeken. Daarna zou ik per email op de hoogte worden gehouden van de status. Woensdag 3 september nogmaals gebeld, aangezien ik niets van ze had gehoord. De medewerker had nog steeds niet naar het product gekeken, maar die woensdag zouden ze een nieuw product sturen welke ik dan donderdag of vrijdag zou ontvangen. Zaterdag 6 september nog steeds geen pakje ontvangen en maar weer een email gestuurd om te vragen waar het blijft en als ze niet kunnen leveren, gevraagd of ze het geld terug willen storen zodat ik het product elders koop. Vandaag is het dinsdag 9 september en geen reactie van Nieuwehoofdtelefoon.nl ontvangen. Tevens heeft dit bedrijf het defecte product bijna 2 weken geleden in goede staat ontvangen. Ik vind het ondertussen belachelijk lang duren voordat ze een nieuwe set oordopjes terugsturen. Ik bestel wekelijks online bij Amazon VS, Aliexpress China of Mediamarkt, BCC, Alternate in NL en daar gaat ook wel eens wat mis, maar dat werd altijd keurig opgelost. Nieuwehoofdtelefoon stelt zwaar teleur in haar klantenservice, ze laat de klant in het duister en ik mag zelf bellen en emailen waar een goed werkend product blijft. Ik wacht het dus maar weer af...

Wasmiddeltje 28-06-2014 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke website en makkelijk bestelproces.

Bijzonder vriendelijk te woord gestaan, supersnelle levering (kan niet sneller) en klein probleempje heel fijn opgelost d.m.v. net zo snelle nalevering.
Ook nog eens de beste prijs!
Absoluut een aanrader! Niet verder kijken, gewoon bestellen bij Nieuwehoofdtelefoon.nl !

Aanbeveling
Deze webshop heeft alles wat je wilt van een webshop!

samenta 17-02-2014 Via de website gekocht

Super service; ik was mijn huisnummer vergeten te melden op het formulier. Toen ze mijn bestelling aan het verwerken waren belde ze meteen even voor mijn nummer.

Extra toelichting
Super vriendelijke en snelle service, supersnel geleverd, makkelijk bestellen en duidelijke communicatie met betrekking tot de status van mijn bestelling. Het voelde eerst niet zo vertrouwd omdat ze nog niet zoveel beoordelingen hadden maar gelukkig was dat snel weg door de goede communicatie en de vriendelijke medewerker. Tevens een van de goedkopere aanbieders maar top service. Bedankt!

Renaterick 21-12-2013 Via de website gekocht

Goede service snel contact

kortm 09-08-2013 Via de website gekocht

even niet begrepen dat na het registreren opnieuw besteld moet worden.

Assortiment
de beste producten zijn er

alles duidelijk en vlot

Loesje2000 20-07-2013 Via de website gekocht

bdeg1989 06-06-2013

Service is uitstekend! Snelle levering nog net voor mijn vakantie goed geregeld!

Aanbeveling
Goede prijzen en uiterst behulpzaam personeel!

minokhalil 19-04-2013

fantastisch had geweldige oortjes besteld maar er ging iets fout met het bezorgen (foutje is vervelend maar menselijk) daarna een geweldige oplossing ik moet wel zeggen dat het een fout was van postnl en niet van het bedrijf zelf

ga zo door nieuwehoofdtelefoon.nl

PBH97 16-04-2013

Als er iets stuk gaat krijg je gelijk de volgende dag een nieuwe. Als je vragen hebt over je product wordt hier supersnel en goed op beantwoord

Erwin100663 21-03-2013

Fijn dat bij deze webwinkel ophalen ook mogelijk was. Online besteld en een half uur later al opgehaald. Prijs voor mijn nieuwe Sennheiser HD600 was ook zeer scherp.

Ansje1971 08-02-2013

De website is erg overzichtelijk en ik had de koptelefoon de volgende dag al in huis, super! Na mijn bestelling had ik nog een vraag en via de mail werd mijn vraag snel beantwoord.

Niekverschure 08-02-2013

Prima shop met breed assortiment. Volgens mij een bedrijf dat echt gaat voor kwaliteit, al zijn de prijzen (zeker van de aanbiedingen) zeker ook scherp. Ik had de volgende dag de hoofdtelefoon al in huis, hij bevalt goed.