Navishop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Navishop.nl.

Navishop.nl stelt zich voor

Navishop is gespecialiseerd in Navigatiesystemen, GPS, Carkits, Car audio & Multimedia. Door eigen interesse hebben wij vanaf de start in 2002 een voorsprong kunnen realiseren qua kennis betreffende deze systemen ten opzichte van onze concurrentie. Om deze reden in combinatie met het op voorraad houden van artikelen en een gunstige prijsstelling hebben wij in de afgelopen jaren een solide organisatie weten te realiseren waardoor klanten ons dagelijks vinden voor advies en aankoop van hun auto gerelateerde aankopen.

Deze score is berekend op basis van 1 review die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Sven Nelis 19-05-2017 Via de website gekocht

Fantastiche service!

Dom genoeg een verkeerd onderdeel besteld. Direct gebeld, op advies een nieuwe bestelling gemaakt, de oude hebben ze direct terugbetaald. De volgende werkdag mijn correcte bestelling keurig ontvangen. Fijn deze deze service nog bestaat!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Benny C 15-02-2016 Via de website gekocht

Zeer mooie en overzichtelijke website.

Zeer vlotte behandeling en altijd bereikbaar via telefoon en mail.
Begripvolle medewerkers.

Yoastie 01-11-2015 Via de website gekocht

Een snelle en gemakkelijke website, waar je makkelijk doorheen navigeert. Alleen qua filters, zover ik heb gezien, kan ik alleen op fabrikant filteren. Ooit is het handig om hier net iets meer in keuze in te hebben.

Laatst heb ik een bestelling gedaan en een artikel was helaas niet leverbaar. Er is mij een ander artikel aangeraden waarmee ik zelfs beter uit ben! Hier ben ik zeer tevreden over. Daarnaast had ik graag nog een stekker toegevoegd aan een kabel, dit werd zelfs gratis voor mij gedaan!

Assortiment
Zeer ruim aanbod van veel verschillende soorten artikelen.

Aanbeveling
Ik heb hier al meerdere malen een bestelling gedaan en dit is altijd naar tevredenheid afgehandeld. De prijzen zijn ook vaak goedkoper dan de concurrent!

Blije biker 20-05-2015 Via de website gekocht

De snelle mailreactie is gewoon prima want een vlotte communicatie is belangrijk.

Na een defecte speaker van me Cardo Scala G9 kon ik hem opsturen om te zien wat er mis was.
De hele unit kosteloos vervangen en snel weer teruggestuurd.
Super,je mist hem anders veel te lang op de motor.

Assortiment
Groot assortiment en alles goed te vinden.

Aanbeveling
Zou ik zeker doen,deze webshop werkt gesmeerd.

Extra toelichting
Gewoon een prima webshop met een goed mailcontact wat bij andere nog wel eens de wensen overlaat.

Ethan1665 30-03-2015 Via de website gekocht

Duidelijk website, makkelijke navigatie.

Snelle levering, verzending goed verpakt verzonden.

Assortiment
Veel producten terug te vinden op deze website.

Aanrader deze webshop.

Extra toelichting
Duidelijk website, makkelijke navigatie. Snelle levering, verzending goed verpakt verzonden. Veel producten terug te vinden op deze website.

JohanGeerts 21-02-2015 Via de website gekocht

Duidelijke Siteen goede klant ondersteuning

Snelle reactie op mail. Ook eis je goed op de hoogte gehouden van het leveringsproces.

Aapstring 13-12-2014 Via de website gekocht

Het bestellen verliep probleemloos

De omschrijving was duidelijk.
De bezorging van de bestelling gebeurde snel

Assortiment
Op de website was het assortiment goed te vinden

Een positieve ervaring

pitlo 01-12-2014 In de winkel gekocht

Netjes en dichtbij

Had met een update teveel geld overgemaakt en de zaak heeft er voor gezorgd dat ik het binnen een paar dagen terug had.
Kan me geen betere service voor stellen

Assortiment
Netjes en wat je zoek hebben ze in de winkel als voorbeeld in de winkel

Goede en eerlijke voorlichting en service

Goede en eerlijke voorlichting en service

Wim Rits 04-06-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Een Iso-kabelset gekocht bij Navishop. De set bleek niet volledig te zijn. Maar dat was de fout van hun leverancier. Bij Navishop hebben ze volledig kosteloos het ontbrekende deel nagestuurd. Op elke e-mail werd bijna direct geantwoord. Topservice. Aan te raden winkel.

tweetyster 02-06-2014 Via de website gekocht

zeer mooie webshop waar alles makkelijk te vinden is

perfecte service

Assortiment
alles staat mooi onder de rubrieken met mooie uitleg erbij

Aanbeveling
voor hun perfecte service en keuze

Extra toelichting
heb een artikel gekocht die moest gekleefd worden en kleefde niet naar behoren. onder garantie een nieuw stel gekregen

tim090 13-05-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Perfecte afhandeling! Kwalitatieve producten aan goedkope prijzen, vriendelijke en snelle service met de nodige kennis en uitleg. Kortom, een echt aanrader!

Adri de Bruijn 17-04-2014 Via de website gekocht

Goede en duidelijke webshop, waardoor ik snel mijn keuze kon maken

Zoals beloofd, 's avonds besteld, de volgende dag in huis.

Assortiment
Voor datgeen ik zocht was er voldoende keuze.

Aanbeveling
Ik zou deze webwinkel zeker bij anderen aanbevelen.

Extra toelichting
Goede webwinkel met goede service.

Johanh 123 14-04-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Heb al meerdere malen mijn een aankoop gedaan bij navishop en dat bevalt goed. Goed advies en ruime Keuze

marleenmjansen 12-04-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Snel en ver uit de goedkoopste die dit product leverde. Gevonden via de site van de Consumentenbond die aangeeft waar het geteste product het goedkoopst is.

rkleijn 27-03-2014 Via de website gekocht

Site is duidelijk in productomschrijving, levering en betaling

product wat ik gekocht had bleek achteraf niet geschikt voor mijn apparaat. Ook hier weer duidelijke, snelle en prettige afhandeling.

Aanbeveling
Ik zal zeker bij de aanschaf van een nieuw produkt dit bedrijf raadplegen en ook anderen adviseren bij Navishop.nl te kijken.

Extra toelichting
Ondanks dat het product niet de juiste is en zij dus geen omzet gaan maken blijft dit bedrijf je behandelen als serieuze klant. Zo hoort het ook, vind ik, maar dit is bij een hoop andere bedrijven wel anders.

Frau1948 06-02-2014 In de winkel gekocht
Nootdorp

Men heeft veel kennis en kunde betreffende elke auto en wat erin past

Men hield een week vrij voor deze behoorlijke klus.

Assortiment
Veel keuze in allerlei prijsklasse zelfs de kennis en kunde om in huis dingen te maken op maat.

Aanbeveling
Goede service en kennis van zaken over wat men doet

Extra toelichting
Kennis van zaken en kunde om dit zeer mooi in te bouwen

navi2008 07-01-2014 Via de website gekocht

Na deskundig advies worden de links voor de te bestellen artikelen direct bijgevoegd, hoef je alleen nog maar aan te klikken. Makkelijker kan niet.

Op iedere vraag krijg je deskundige raad en advies.

Assortiment
Volgens mij is er een enorm assortiment leverbaar voor een goede prijs.

Extra toelichting
Een prima winkel waar je na deskundig advies snel je artikelen in huis hebt. En ook als er na de aankoop nog vragen zijn krijg je nog prima antwoorden.

a.sneep1 25-11-2013 In de winkel gekocht
nooddorp

Alles wordt echt goed uitgelegd en als ze twijfelen dan nemen ze contact op met betreffende winkel om dit na te gaan

Gabriella Nagy 03-11-2013 In de winkel gekocht

goede duidelijke website, deskundige verkopers in de winkel

prima en snelle service

zeer uitgebruid

Extra toelichting
Goede, deskundige jonge bedrijf. Perfect service en aardige werknemers

c.speekenbrink 18-10-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Ik heb bij NaviShop een hele tijd geleden al een universele dashboard inbouw kit besteld voor mijn Kia Rio uit 2005. Deze had ik nodig omdat ik geen plaatjes had om een radio bracket aan te bevestigen. De kit die ik via de website besteld had zou universeel moeten zijn voor meerdere modellen, maar paste voor die van mij helaas net niet helemaal goed. Na wat foto's van mjn situatie doorgestuurd te hebben naar een ontzettend aardige en behulpzame medewerker, hebben we overlegd en hebben ze voor mij een andere kit besteld in Amerika. De levering hiervan heeft erg lang geduurd (ong. 6 weken), maar ik was daar vooraf van op de hoogte gebracht (en dat is misschien ook logisch bij een intercontinentale verzending). Deze kit past werkelijk perfect en ondanks dat ik lang heb moeten wachten ben ik er enorm blij mee. De behulpzaamheid en manier van meedenken heb ik tot nu toe bij andere webshops nog niet meegemaakt. Ik heb zelfs niet extra hoeven betalen voor de verzending. Kortom, super ervaring!

Carrera RS 25-08-2013 Via de website gekocht

Bestellen gaat erg gemakkelijk! Duidelijk beschreven stappen, betalen gaat ook soepel.. Prima!

Altijd lastig, een 10 geven. Maar in dit geval zeker terecht! Professionele lui met een passie voor auto's en de bijbehorende multimedia in de breedste zin van het woord. Levering geschiedde zoals gecommuniceerd, snel en goed!

Assortiment
Assortiment is enorm, het verbaasde me hoe uitgebreid het is en wat er tegenwoordig allemaal te koop is in dit segment. Van producten voor de "beginner" tot complete installaties, en als het moet kan het ook nog eens op maat ingebouwd worden.

Aanbeveling
Super winkel, zowel on- als offline. De brick-and-morter winkel is gemakkelijk te bereiken (net als de webshop) direct aan de A12.

Extra toelichting
Ik heb inmiddels meermaals iets besteld bij deze (web)shop. Elke keer kundig geholpen, en door het brede assortiment is er eigenlijk wel voor iedereen iets moois te vinden. Of het nu gaat om een mooie geluidsinstallatie met alles dat daarbij hoort, of een set wieldoppen met Auto-lashes.

mooymaro1955 22-08-2013 In de winkel gekocht

Supermakkelijk door superservice!

Superservice met zéér klantgericht personeel!

Assortiment
Als er iets niet op voorraad is, wordt dit zeer snel besteld en alsanog afgeleverd.

Aanbeveling
Gewoon een goed, degelijk en betrouwbare zaak. Met terzakekundige medewerkers!

Extra toelichting
Goede adviezen, grote klantgerichtheid!

hekke182 17-08-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke site/menu

Na telefonisch contact verkeerd besteld product kunnen retourneren en gelijk degelijk advies gekregen over wat ik wel nodig had.

Assortiment
Ik denk dat voor elk model/type auto wel wat te vinden is.

Aanbeveling
Goede service, snelle levering en niet te duur!

Extra toelichting
Produkten worden vlot geleverd of je krijgt snel bericht over eventuele vertraging. Verder goede service, voor mij een aanrader.

famberg 17-07-2013 Via de website gekocht

Makkelijke site. Duidelijk

Ook al maakt men een fout, geeft men dit ridderlijk toe en wordt alles in het voordeel van de klant afgewerkt

Uitgebreid, goede prijs-kwaliteit verhoudingen

Aanbeveling
Alleen al vanwege de service

Extra toelichting
Geprijsd artikel was niet het juiste artikel, toch het artikel gekregen tegen de ,voor ons, gunstige prijs. Dit eerst netjes via E_mail bevestigd

Van Wanrooij 11-07-2013 Via de website gekocht

Super goede duidelijke productaanbieding,goede informatieverstrekking omtrent het product, groot assortiment, goede prijzen, gemmakkelijk de bestelling door te voeren en af te ronden, betaald via PayPall..hiermee totaal geen probleem.

Niks mis mee, bestelling bleek niet op voorraad, werd hier direct over geinformeerd dat de leverering enkele dagen later zou plaatsvinden, 4 dagen later bestelling geleverd.
Hieruit blijkt dat ook zij direct actie ondernemen om alles snel afgehandeld te krijgen.

Assortiment
Meer dan zat keuze in gelijksoortige producten, zeer zeker concurerende prijzen, houden zo zou ik zeggen.

Aanbeveling
Tja, ik ben dik tevreden over de aankoop die ik heb gedaan, goede prijs,goede afhandeling, groot assortiment, goede service, geen problemen achteraf.
Redenen genoeg om deze winkel zeer zeker bij iemand anders aan te bevelen.

Extra toelichting
Eigelijk zou ik voor alle punten een TIEN willen geven, maar ik vind dit zelf ongeloofwaardig overkomen, trouwens is er ten alle tijden aan alles verbetering mogelijk, vandaar dat ik overal een NEGEN voor heb gegeven, maar wel een tien voorwat de aanbeveling betreft.

Webcoab 11-07-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Sinds een aantal weken in het bezit van een Audi A4 station met een Audi sound Systeem (ASS). Ronduit teleurstellend geluid dus heb ik zoals al met eerdere auto's, weer een bezoek gebracht aan Navishop. Gegeven mijn budgetrestrictie, kwamen ze met een passend aanbod; beter geluid, dat goed is aan te sluiten op het systeem van Audi (laat alles intact). Op hun aanraden in eerste instantie gekozen voor een Audiotec Fischer Match versterker in combinatie met een Match subwoofer. Voordeel is dat alles origineel blijft, maar dat het geluid aanzienlijk verbetert. Het resultaat was goed (veel meer spreiding van geluid en helderder qua klank), maar de echte muziekbeleving bleef in eerste toch nog wat achter bij mijn verwachting en mijn eisen. Vervolgens terug gegaan en wederom perfect geholpen. Hoewel de Match subwoofer zijn best deed, bleef de echte kickbass uit (mijn eisen lagen dus nog wat hoger dan het budget in eerste instantie toeliet en de Match kon leveren). Na intensief overleg met Navishop gekozen voor een Alpine sub die met een extra Mosconi versterker zou worden aangestuurd. Dat zou de goede aanvulling zijn en geen enorme extra investering vragen. Het resultaat is verbluffend: een prachtig, gebalanceerd geluid met de perfecte ondersteuning vanuit de subwoofer. Ze hebben alles vakkundig ingebouwd en extra veel tijd en aandacht besteed aan het correct inregelen van het geluid (luisterede heel nauw). Alles is nu perfect op elkaar afgestemd en nauwkeurig ingesteld. Al met al weer zeer tevreden; een goed en passend advies met zeer correcte service!

agona 11-07-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via Google aan het bedrijf Navishop gekomen. Heb voor mijn bedrijf diverse busjes rijden waar een carkit in moest worden gebouwd. In goed overleg met de monteur de plaats van de bediening en de schermpjes bepaald. Deze monteur heeft echt alles zeer netjes en vakkundig weggewerkt en dat gebeurt ook wel eens anders. Tevens zijn ze goed bereikbaar vanaf de A12. Echt zo'n bedrijf waar je een goed gevoel bij krijgt. Service en klantvriendelijkheid voorop ,voor een eerlijke prijs.

jorpat 09-07-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
via surfen op internet navishop gevonden en bleek dat de winkel in de buurt zat dus langs geweest, werden erg goed geholpen door een medewerker, afspraak gemaakt voor dvd hoofdsteunen in te laten bouwen, de inbouw is goed gelopen en alle draden enz. zijn mooi weggewerkt in onze auto, onze kinderen zijn helemaal blij met de dvd hoofdsteunen, kortom zeer tevreden over navishop, een aanrader!!

FransV1 12-06-2013

Zeer overzichtelijke website en gemakkelijk om bestelling te plaatsen

Nadat het produkt mij na enkele weken niet goed beviel, heb ik mailtje gestuurd en had al binnen 2 uur !!! antwoord met een oplossing

Aanbeveling
ik ben zeer tevreden over de bestelling ( volgende werkdag in huis ) en de reactie op mijn mailbericht

Extra toelichting
Kortom, zeer te spreken over de bestelling, de levering en de de oplossing nadat ik mijn probleem had omschreven. Werd kosteloos omgeruild voor nieuwe ontvanger en de mailreaktie van Navishop was supersnel

cesarovermars 10-06-2013

Extra toelichting
Prima advies, de juiste onderdelen (verloopstekkers etc.) en snelle levering, alles naar tevredenheid!

Peterbos93 08-06-2013

Extra toelichting
Ik heb laatst een kabel besteld voor mijn Alpine d106r om via I-pod muziek te kunnen luisteren. Omdat ik zelf door de bomen het bos niet zag met het kiezen voor de juiste kabel heb ik daarvoor een mail naar Navishop gestuurd. Voor de kabel van 25,- heeft navishop toch veel moeite gedaan en het e.e.a. opgevraagd bij alpine wat leidde in deskundig advies. In eerste instantie een verkeerd model kabel toegestuurd gekregen, maar netjes opgelost m.b.v. retourneren. Alles werkt super nu. Kortom: een tevreden klant.

Johanh 123 06-06-2013

Aanbeveling
Snelle levering en duidelijke website

Extra toelichting
Had eerder al mijn radio gekocht en nu uitgebreid met een subwoofer van Pioneer. De volgende dag had ik deze subwoofer al in huis. Vorig weekend heb ik deze ingebouwd en en het geluid is echt super. Zeer tevreden met mijn aankoop en de service van Navishop.

Ludje92 05-06-2013

Snel alles gevonden

Snelle super service

joop.klavers 31-05-2013

onderdeel snel gevonden

na een telefoontje van mij direct teruggebeld zoals was beloofd

Aanbeveling
snel geleverd en goede aftersale

Extra toelichting
doen wat ze moeten doen.

jjvinksjaak 27-05-2013

zocht op iphone en citroen c4 en direct bingo. site is overzichtelijk en wat bleek Navishop zit gewoon p 5 minuten lopen in Nootdorp

Dus even langsgereden, opties besproken en direct een afspraak gemaakt voor het inbouwen van een Gateway 150

Aanbeveling
Service en klantvriendelijkheid is top

Extra toelichting
Gateway 150 bleek door hun leverancier verkeerd te zijn geleverd, kreeg dus zonder bijbetaling de Gateway 300 ! nog meer luisterplezier met een extra mogelijkheid voor een harddisk.

peterhulst 27-05-2013

Extra toelichting
Was op zoek naar een gps dongle voor mijn tablet omdat deze geen gps had had google gebruikt als zoekmachine. En had duidelijk ingetikt gps dongle voor android tablet. Toen kwam ik op deze site uit en had de nd 100 uitgekozen omdat er bij stond geschikt voor tablet pc met een usb aansluiting. Maar het werkte niet werd wel geactiveerd maar tablet deed er niets mee. Ik had achteraf gezien beter eerst contact op kunnen neemen met navischop maar goed hoe had ik dit als leek kunnen weten. Na een telefoontje situatie uitgelegd maar de eerste telefoniste wist hier ook niet wat mee te doen ben naderhand netjes teruggebeld en mocht hem retourzenden. Dus mensen de dongles werken niet op een android tablet!!!!! Mvg Peter

RobertM3 27-05-2013

Weliswaar geen product besteld via de webshop, maar middels mailcontact tot de keus voor een product gekomen. Mail wordt keurig beantwoord, ik werd goed geïnformeerd.

Goed geïnformeerd een keus gemaakt, alles keurig ingebouwd. Nadien uitstekend geholpen na een vermeend defect aan mijn radio, wat uiteindelijk aan het ingebouwde product bleek te liggen.

Aanbeveling
Audio- en autoliefhebbers, kundige monteur.

Extra toelichting
Voor mijn BMW M3 was ik op zoek naar een manier om MP3, USB en iPod af te spelen op een klassieke BMW radio. Het contact met Navishop heb ik aanvankelijk via de mail gelegd. Ik had meerdere bedrijven aangeschreven met een verzoek om informatie, maar Navishop was één van de weinige die uitgebreid en op een normale termijn reageerde. Bovendien zitten ze bij mij in de buurt. Voor over te gaan tot inbouw, ben ik eerst bij ze langs geweest met de oude radio om de mogelijkheden met het apparaat te bekijken. Daarna een afspraak gemaakt voor inbouw. De medewerkers maken een prettige indruk en zijn echte autoliefhebbers. Dit gaf mij een goed gevoel. Na enige tijd begon de Gateway te haperen en weigerde zelfs volledig dienst. Ik dacht dat de oude radio de geest had gegeven, maar na uitvoerig onderzoek bij Navishop bleek het om de Gateway zelf te gaan. Met deze constatering is tevens een lekstroompje gevonden dat mijn auto al maanden teisterde! Navishop heeft mij vervolgens toegezegd de Gateway onder garantie te vervangen.

Harrrold 25-05-2013

Extra toelichting
Bestelling en levering verliepen snel en duidelijk. Er werd duidelijk gecommuniceerd over de status van de levering. De ene dag bestelt en de volgende dag in huis. Helaas heb ik het product na een week moeten retourneren omdat ik de zaak niet aan de praat krijg. Is feitelijk een al een wat verouderd product. prijs technisch interessant, maar helaas icm mijn PC (Linux) niet werkend kunnen krijgen. Product retour gestuurd. Ondanks het feit dat ik de blister-verpakking niet meer had (kapot geknipt) kon ik het product toch retouren, dus met de service zit het ook goed.

TBBT 11-05-2013

4,2
Het bestelde product is prima. Maar ik zal hier nooit meer iets bestellen. Product werd pas na 5 dagen na betaling via Ideal verzonden. De reden is mij onbekend. Ik ben niet op de hoogte gesteld dat het product misschien niet op voorraad was. Ook was dit niet te zien toen ik de bestelling plaatste.

Toen ik na enkele dagen mailde, werd hier niet op gereageerd. Ja, na een dag of 4 pas! In de mail vroeg ik wat de reden van de late verzending was. Je bestelling is bij de buren afgeleverd was het antwoord. Daar was ik al achter want daar heb ik het zelf opgehaald op dag 7 na de betaling. Maar antwoord op mijn vraag heb ik dus niet gekregen.

Kortom: prima product, was ook goed ingepakt etc. Maar de rest is mij niet bevallen. Ik kreeg zelfs nog het idee dat ik misschien wel opgelicht was en dat ik naar het product kon fluiten. Dit bleek gelukkig niet zo te zijn. Hoe moeilijk kan het zijn om de klant op de hoogte te houden van de voortgang?

Johan-M 01-05-2013

Mijn ervaring met deze winkel is dat deze mensen de klant niet hoog in het vaandel hebben staan. Ik via kieskeurig op zoek gegaan na de goedkoopste aanbieder van een Pioneer Avic- f940bt. Ik deze gevonden en Navishop bood deze aan. Eenmaal doorgelinkt via kieskeurig naar Navishop heb ik mijn bestelling direct geplaats en afgerekend (model was op voorraad). Ik 3 dagen gewacht op mijn bestelling maar kreeg geen bevestiging helemaal niks. Toen maar eens zelf gemaild kreeg ik reactie terug dat in het onderschrift van de advertentie op hun website stond dat ik €200,- te weinig had betaald want de prijs waarvoor ik hem besteld had was met de cash back korting er al af. Normaal als je iets besteld voor de prijs waarvoor je hem zonder problemen kunt afrekenen moet deze ook gewoon geleverd worden. Maar hier wou Navishop niks van weten, want ik kreeg op mijn mail dat ik uitlegde dat het gewoon geleverd moest worden i.v.m. gesloten koop nog geen mailtje terug. Toen maar eens gebeld. (kun je alleen bellen met een 0900 nummer dus fijn betalen en maar wachten). Kreeg ik een medewerker aan de lijn die me doodleuk even ging uitleggen dat ik alsnog €200,- moest betalen want anders ontbonden zijn wel de verkoop wat wettelijk helemaal niet mag. Maar begon al met driegen dat ze wel zeggen dat die dan niet op voorraad was etc. Ik dit niet geaccepteerd en gevraagd na bedrijfsverantwoordelijk. Kreeg ik als antwoordt dat hij me zou terugbellen. De dag erna kreeg ik inderdaad telefonisch contact met hem. Maar deze man was ook van mening dat wat zij deden volstrekt normaal was en ik maar even moest betalen of het werd ontbinden wat volgens deze meneer ook gewoon wettelijk kon want Web shop hebben een andere wet(Ze hebben schijnbaar ook een gewone stenen winkel) (deze web shop wet staat niet in het burgerlijk wetboek en geen jurist wat zich hiervan bewust is dat deze wet bestaat) oftewel meneer kletste maar wat uit zijn nek. De koop werd ongedaan gemaakt en heb het geld retour gekregen de man zij als compensatie wil ik wel bij je volgende bestelling wat korting geven. Ik na 2 weken nog eens contact op genomen met de Web shop voor een bestelling en gevraagd na de kortingen die ik eventueel zou kunnen krijgen op mijn aankoop. Hierop kreeg ik 1 mail op terug met een korting. Ik nog een vraag gesteld als ik nog een product er bij zou kopen wat de korting dan zou betreffen. Hierop nooit meer iets gehoord. Ik heb al veel bedrijven meegemaakt maar dit bedrijf behoort na mijn mening werkelijk tot het aller slechtste in de Nederlandse bedrijfssector qua klanten omgang. Trek zelf u conclusie uit mijn ervaring.

ikwordgek 13-04-2013

Duidelijke offerte en factuur. Weet waar je aan toe bent!
Bekend met het inbouwen van mijn wensen in mijn Ford Mustang.
OV dichtbij, zodat je tijdens het inbouwen even een dagje Den Haag kan gaan doen.
Nette medewerkers en het werk wordt netjes uitgevoerd.
Prima service aan de deur na een storing.
Een tevreden klant.

MinM1337 04-04-2013

Hebben een product speciaal voor mij besteld. Ik heb een zeer scherpe prijs gekregen en daar ben ik heel tevreden mee. Levering was zeer snel gelet dat ze het product toch speciaal voor mij moesten bestellen. Als ik toch 1 puntje van kritiek mag geven maar dit louter een detail. Bij de overschrijving van BE naar NL de europese bankgegevens meedelen in de mail ;)

Danicole 30-03-2013

Prima prijsstelling van de producten. Vlotte reactie op e-mail. Verzending en voortgang wordt netjes gecommuniceerd middels link in e-mail.
Werd dag na aankondiging van verzending al geleverd. Zijn ook bereid benodigde artikelen te bestellen die niet in de webshop worden vermeld. Top !

SKD 21-03-2013

Ik wacht al twee weken op het crediet van een overschrijving , van een geannuleerde bestelling omdat ze het product niet meer konden leveren.
"De bestelling is geannuleerd en uw bankgegevens zijn doorgegeven aan de administratie, het bedrag zal met enkele dagen worden gecrediteerd.
Betalingen naar het buitenland nemen over het algemeen een paar dagen langer in beslag, het kan dus enige dagen duren alvorens het bedrag op uw rekening staat."
(overschrijving Nederland naar België)
Na twee weken een mailtje gestuurd met vraag om uitleg. Géén antwoord.
Dit is de eerste keer in tien jaar online winkelen dat ik van een online winkel zo een slechte service heb meegemaakt.

SKD 25-03-2013

update: vandaag crediet ontvangen + excuses voor het ongemak

dsdrinkenburg 02-03-2013

Ik had totaal geen idee wat ik precies nodig had om de JVC via het stuur van mijn Audi A4 te kunnen bedienen. Ik heb daarom Navishop om hulp gevraagd. NAvishop was zeer hulpvaardig en reageerde snel op mijn mails. Bestelling online gedaan en netjes op de hoogte gehouden van de voortgang en levering.
Ben zeer tevreden en kom, indien ik weer multimedia voor mijn auto nodig heb, zeker bij Navishop terug.

Ga zo door!!!

Groenee 08-01-2013

Ik was op zoeken voor een bluetooth radio en nieuwe speakers die passend moesten zijn voor de OEM deuren. Vele sites bezocht, maar bij Navishop werd ik technisch perfect geholpen. Men nam zelfs contact voor me op met Pioneer over wat wensen.
Telefonisch en over de email goed en snel te woord gestaan, ook terugbellen hoort erbij :) Over de aftersales ook niets anders dan lof en er wordt snel gehandeld.

P. Korteweg 27-12-2012

Ben zeer te spreken over de gespecialiseerde informatie die ik via de telefoon heb verkregen van 1 van de medewerkers. Op een geduldige, vriendelijke en professionele manier werden al mijn vragen beantwoord en heeft het mij, een op maat en goedwerkend multimedia navigatiesysteem opgeleverd. Deze is correct en netjes afgeleverd op de afgesproken dag. Ook voor wat betreft de prijzen zijn ze zeer scherp en kan er gewoon over gesproken worden bij twijfel. Al met al een (web)winkel die zijn beloftes nakomt. Er hoeft totaal geen twijfel te zijn om hier uw producten te bestellen.

Johanh 123 13-12-2012

Zeer snelle levering en een scherpe prijs, de volgende dag had ik mijn pakketje al in huis. Had nog wat vragen gesteld over de inbouw en daar heb ik keurig een antwoord op gehad. Heb de radio nu een paar weken in bezit en bevalt heel erg goed, binnenkort heb ik nog nieuwe speakers nodig en die koop ik uiteraard weer bij Navishop.

join Pe 16-10-2012

3,8
Ik had een tomtom via120 Live besteld en kreeg een via130,
Daar heb een mail over gestuurd en het antwoord liet op zich wachten dus heb ik de tomtom retour gestuurd. na verschillende mailtjes ( ik kan geen 0900 nummers bellen ) zit ik na 3 weken nog steeds op mijn geld te wachten.

013Jootje1953 07-10-2012

3,5
Levering niet compleet duurde veel te lang. 5 weken!! Op diverse mails geen antwoord. Geen tegemoetkoming of eventuele korting als excuses. Nee hier kom ik waarschijnlijk nooit meer!!