Mijnbadkamershop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mijnbadkamershop.nl.

Deze score is berekend op basis van 8 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

3.5

Eljee 01-10-2018 Via de website gekocht

Buitengewoon slechte ervaring met Mijnbadkamershop.nl

Hoge verzendkosten, maar dat wist ik vooraf. Bestelling te laat geleverd. Na twee dagen artikel teruggestuurd. Na enkele weken geen geld retour. Geen reacties op mail. Telefonisch hopeloos bereikbaar. 1 wachtende voor u en toch 30 min wachttijd. Via track&trace wist ik dat mijn artikel bij hen was gearriveerd, maar zij wisten het niet en zo zeiden ze, wilden niet het risico lopen per ongeluk twee keer het bedrag te retourneren. Onzin natuurlijk. Uiteindelijk veel minder geld teruggekregen vanwege zogenaamde kosten. Geen nadere uitleg op mijn vragen over welke kosten het zouden zijn. In totaal 17,50 extra kwijt. Ik heb gewezen op de wettelijke rechten maar daar hebben ze niks mee te maken. Zeer grote afrader.

Rik 20-08-2018 Via de website gekocht

Slechte webshop

Product besteld voor mijn douche, de verzendkosten was 9,50, dit was meer dan het product zelf kost maar kon het nergens anders vinden.

Bij de 9,50 verzendkosten kwam wel de garantie dat het de volgende dag in huis zou zijn.
Een week later had ik nog steeds geen pakket ontvangen, dus contact gezocht met de klantenservice. Verteld dat ik al een week zit te wachten en niks heb gehoord en daarom mijn bestelling wil annuleren.
Ik kreeg toen een mail waarin stond dat ze het erg vervelend vonden en ze zouden kijken wat ze voor me konden doen.
Deze mail heb ik donderdag ontvangen. De maandag daarop kreeg ik een vervolg waarin stond dat het annuleren niet meer mogelijk was aangezien de bestelling al verstuurd zou zijn.

Na het contact zoeken met de klantenservice hebben ze dus besloten om het niet te annuleren maar het alsnog te verzenden omdat ze het geld niet terug willen sturen.

Het is een slechte webshop zonder telefonische klantenservice.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Peter Witte 30-07-2018 Via de website gekocht

Artikel niet bezorgd. Informatie over bezorging klopt niet.

Wij hadden met spoed een artikel nodig. Beloofd wordt op tijd besteld, volgende dag bezorgd. Dat gebeurde vervolgens niet, en de volgende dag ook niet, het weekend niet, en de daaropvolgende werkdag weer niet. Volgens de link waren wij niet thuis. Wij waren wel thuis maar de bezorger is op geen enkele dag geweest. Het bedrijf is niet telefonisch bereikbaar. De commerciële zogenaamd meelevende reactie op onze mail " wat vervelend voor u " is alleen maar ergerlijk. Ik wil mijn geld inclusief al het geld wat voor de bezorging is overgemaakt terug. Dit is geen beste ervaring en ik beveel dit bedrijf niet aan.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Rick 09-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekende webshop! Grohe keukenkraan besteld, 30 euro goedkoper dan bij de concurrentie wel iets langere levertijd, maar de kraan was niet meteen nodig. Gratis verzending. Op de dag van versturen met de shop gebeld en die konden mij keurig vertellen dat de kraan die dag verzonden zou worden en dat was ook zo. Ik zou hier zo weer bestellen, super :)
Wel raad ik aan om het telefoonnummer op de website te vermelden. Deze is nu alleen via google/kieskeurig te vinden; geeft toch iets meer vertrouwen als het ook op de website staat.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Grohe bestellling mijnbadkamershop.nl 04-04-2018 Via de website gekocht

Handdoekhaakjes

Besteld, helaas op levering datum niets ontvangen mail geschreven hierop antwoord ontvangen met excuus. volgende dag de haakjes ontvangen. Nadat de bezorg dienst netjes telefonisch contact had gezocht. had ik nog nooit eerder meegmaakt! helemaal top!

Koste een stuk minder dan op andere sites.
Ik ga hier vaker bestellen

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Emine Gönen 30-03-2018 Via de website gekocht

niet tevreden

ondanks dat ze veel hogere verzendkosten vragen dan andere winkels, heb ik toch bij ze besteld omdat ze beloven de volgende dag te leveren, indien je voor een bepaalde tijd besteld, ivm urgentie. Volgende dag geen bezorging. Zoeken naar een telefoonnummer op hun website levert niets op. Via kieskeurig een telefoonnummer gevonden maar na 5 minuten wachten geen gehoor, behalve een band die naar hun website verwijst. Waardeloze klantenservice, hoge bezorgkosten (9,95) en niet nakomen van wat beloofd wordt. Nooit meer.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Patty 08-12-2017 Via de website gekocht

Ging prima

Ok de site werkt niet perfect en de producten kwamen na 3 dagen binnen i.p.v. na 1 dag.
Maar had gemaild en kreeg meteen een vriendelijk bericht terug. H
et is een beetje een no nonsens bedrijf. Zonder franjes en dus ook zonder extra kosten!!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Monique 30-11-2017 Via de website gekocht

Levering te laat en geen contact

Speciaal besteld op deze website en € 9,50 bezorgkosten betaald, zodat het artikel de volgende dag bezorgd zou worden. Het artikel was op voorraad, maar toch wordt het artikel later geleverd terwijl ik het meteen nodig had. Webshop reageert niet op de mail en neemt geen telefoon op.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

beekmans12 02-08-2017 Via de website gekocht

wat een teleurstellende service bij Mijnbadkamershop.nl

Het leek in eerste instantie soepel en snel te gaan. Produkt werd binnen 24 uur geleverd.
Helaas het verkeerde produkt geleverd dus contact gezocht om het terug te sturen. En toen begon de ellende. Telefonisch zijn ze bijna onbereikbaar. Uiteindelijk is het gelukt produkt te retourneren maar daarna 6 weken en 12 telefoontjes en emails verder om het daadwerkelijk gecrediteerd te krijgen. Ze hadden steeds een andere smoes. Een schande! Ik zal er nooit meer iets kopen en dat is tevens mijn advies om dat ook niet te doen!

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Maarten 25-07-2017 Via de website gekocht

Foutieve levering, zeer moeizaam contact met klantenservice

De levering verliep zeer moeizaam. Afgesproken levermomenten werden niet nagekomen en op enig moment is een verkeerde order geleverd. Contact met de klantenservice gaat moeizaam: er is geen telefoonnummer beschikbaar en de reactietijd op emails is erg traag (meerdere werkdagen). Uiteindelijk ben ik zelf de order op gaan halen bij een distributiemagazijn.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

vdh 28-11-2016 Via de website gekocht

S234

Super snelle levering; op vrijdagavond besteld en zaterdag geleverd. Goedkoopste webwinkel voor dit product online

Pluspunten

• Snelle levering

Minpunten

• Hoge verzendkosten