Midimedia - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Midimedia.

Midimedia stelt zich voor

Voor 22:00 besteld volgende dag in huis

Deze score is berekend op basis van 1 review die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

AZ 16-09-2020

Goede service, snelle levering, scherpe prijzen!
Heel blij met mijn aankoop, zal zeker vaker op deze website rond snuffelen.

Mark 26-11-2018 Via de website gekocht

Mooi toestel Samsung J6 Plus alleen lader ontbreekt

Mooi toestel geleverd gekregen,een Samsung Galaxy J6 Plus scheelt geld als je bij deze mensen koopt.
Helaas wel een minpuntje en dat is dat de lader er niet bij zit,misschien hoort dat bij nieuwe toestellen dat je die zelf erbij moet kopen helaas krijg ik deze mensen via mail en telefoon niet te pakken,ik heb naar de service gemaild van het filiaal uit Schiedam en telefonisch heb ik met prive nummer gebeld misschien dat het daar aan ligt alleen zou ik wel graag willen weten of de oplader er daadwerkelijk niet bij hoort of dat ik die nog ontvang?
Een antwoord zou ik op prijs stellen zodat ik deze mensen een hoger cijfer zou kunnen geven en dat ik deze shop aan zou kunnen bevelen aan kennissen,niet op tijd antwoord kan gebeuren omdat ik ook wel begrijp dat je het druk hebt als je lage prijzen biedt.

Mark 29-11-2018

Ik ben de melder van deze review,ik ben direct dezelfde dag gebeld met een uitleg dat het wat drukker was wat ik al begrijpelijk vond,gisteren avond vond ik inderdaad een envelop van MidiMedia met een oplader.
Ik vind het nu dus een top bedrijf,lage prijs en alsnog een lader er bij ik ben netjes te woord gestaan door de telefoon.
Deze mensen zijn een stuk goedkoper dan ergens anders en hij heeft me ook gezegd dat ze proberen de goedkoopste te zijn en ik heb daarop geantwoord dat is goed gelukt want ik heb google helemaal nagekeken en dan kom ik alleen bij MidiMedia het goedkoopste uit en als ik dan ook nog netjes behandeld word vind ik dat helemaal top.
Ik bedoel ik heb vroeger ook wel eens 550 euro voor een toestel uitgegeven en deze mensen hielpen nog niet eens terwijl ik wel garantie had dus het is helaas niet overal zo goed maar met deze mensen heb ik het gevoel dat het goed zit ondanks ik nu toch voor het goedkoopste gegaan ben.

Vincent 15-06-2018 Via de website gekocht

Snel levering, schokbestendig verpakt, omdoos niet te groot.

Goedkoper dan andere (web)-winkels. Duidelijke website. Vrijdag besteld, zaterdag al bezorgd.
Correct in service: ik had zelf tikfout in mijn emailadres gemaakt. Later op de dag dit gecorrigeerd via contactformulier. Volgende dag nog even telefonisch contact hierover. Vriendelijk en correct te woord gestaan men had eea direct aangepast. Kreeg er later nog mail over.

Crawford 03-03-2018 Via de website gekocht

hele snelle levering

Telefoon was hier het goedkoopste, andere dag al geleverd, alles naar wens verlopen!
Ben er heel erg blij mee.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

P.Langenberg 28-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering en correcte en goede informatie en advies.

De snelle levering van de Galaxy S 7 en de goede informatie en advies wat zij hebben gegeven omtrent het toestel was voor mij belangrijk om mijn bestelling definitief te maken Ook de service die wij hebben gekregen na de bestelling was zeer correct .
Mvrgr P.Langenberg

T. Kok 15-12-2016 Via de website gekocht

Top webshop!

Toestel makkelijk te bestellen en keurig afgeleverd. Klantenservice helpt je direct!! Jullie verdienen een dikke 10!!

Pluspunten

• snel
  • voordelig

bas 19-01-2016 Via de website gekocht

3,5

Website is duidelijk en het is goedkoper met andere sites.

Kapotte telefoon gehad en daar laten maken omdat hij nog onder de garantie viel maar er zijn onderdelen vervangen die niet vervangen moesten worden. De home button was kapot maar daarvoor werd ook mn dockconector vervangen, de batterij en mijn scherm? Dockconenctor bleek achteraf niet vervangen te zijn, batterij was niets mis mee en scherm was ook nog in top staat. Heb ze ook gevraagd mijn oude "kapotte" onderdelen op te sturen. Er zijn wel onderdelen opgestuurd maar niet mijn eigen oude "kapotte" onderdelen.

assortiment is groot genoeg

Aanbeveling
Goedkoop in aanschaf, maar als er iets met je product is, is het waardeloos.

Officiële reactie van Midimedia.nl 22-01-2016

Beste klant,

Na bijna 2 jaar gebruik hebben wij uw toestel ter reparatie aangeboden gekregen met de mededeling dat de home-button het niet meer deed. Deze hebben wij naar het reparatiecentrum gebracht en zijn ze na het openen van het toestel achtergekomen dat deze op sommige plekken de vochtschade heeft opgelopen en hierdoor op veel plekken en contacten geoxydeerd was. Hierdoor is de homebutton kapotgegaan en werkten de volumeknoppen en de aan- en uitknop niet meer optimaal. Hierop hebben wij contact met u opgenomen en het probleem aan u voorgelegd. U bent er toen mee akkoord gegaan, dat uw toestel voor een minimaal bedrag van 50 Euro een speciale waterschade behandeling zou krijgen. Nadat deze is uitgevoerd gingen ze bij het reparatiecentrum de benodigde onderdelen en de homebutton vervangen.
Na deze vervangen te hebben gingen zij het toestel testen en zijn tot de ontdekking gekomen dat er een Apple ID beveiliging op zat. Hierop hebben wij contact met u opgenomen en u verzocht om deze beveiliging tijdelijk op te heffen. U wilde hier niet aan meewerken, waardoor het onmogelijk was om het toestel volledig te testen. Omdat het toestel niet volledig getest kon worden en wij met de zekerheid wilden weten dat het toestel goed zou functioneren wanneer u het teruggstuurd krijgt, waren wij uit voorzorg genoodzaakt om een NIEUWE display en een NIEUWE batterij te plaatsen, geheel op onze eigen kosten. U zegt dat u niet uw oude onderdelen heeft gekregen. Hierbij zeggen wij met 100% zekerheid dat u WEL uw oude vervangen onderdelen heeft gekregen. Het betrof: uw oude batterij, laadconnector, homebutton, aan-en uit en volume flatkabel.
Onze conclusie is dat u nu bijna een nieuw toestel hebt. In princie is bijna het gehele binnenwerk vernieuwd, behalve de moederbord. We hebben ons uiterste best gedaan voor u en zijn wij van mening dat u een uitstekende service van ons heeft gehad.

Met vriendelijke groeten,

Directie MidiMedia

Gert-Jan 27-10-2015 In de winkel gekocht
de witte zwaan, amersfoort

makkelijke communicatie tussen consument en verkoper.

De reparatie van mijn beeldscherm is kundig uitgevoerd en niet te onderscheiden van het origineel.

Assortiment
breed assortiment met veel keuze mogelijkheden.

Aanbeveling
Ik geef de winkel een negen door de goede ervaring die ik met MidiMedia heb.

Extra toelichting
Ik heb mijn beeldscherm laten maken van mijn microsoft telefoon en ben hier zeer tevreden mee.

kunstschilder 12-12-2014 Via de website gekocht

Snel leveren

Telefonisch correct.

Ervaring.

Extra toelichting
IK heb door een verlies van de telefoon weer eenzelfde gekocht maar dit keer was het een misser! Tijdens gebruik viel hij steeds uit! Ik heb hem meerdere malen opgestuurd naar Midi Media totdat deze werd aangeboden bij LG. Tijdends deze aktie heb ik begrip en het gevoel gehad dat ik serieus werd genomen. Ook bevindingen zijn telefonisch doorgegeven! Tot slot heb ik weer een andere telefoon gekocht bij dit bedrijf. De verzendkosten en alles is door hun vergoed.

Hoog76 21-10-2014 Via de website gekocht

Midimedia kon de tablet niet leveren buiten hun schuld om. Ze hebben me keurig op de hoogte gehouden en me de kans gegeven om mijn geld terug te krijgen. Super geregeld.

Extra toelichting
Goede service en goede communicatie van de status van mijn order.

nulzon 18-10-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke site. Accessoires makkelijk te bestellen bij de verwante producten. Het bestellen gaat simpel en snel.

Voordat ik mijn bestelling plaatste had ik nog wat vragen. Een stuk of drie e-mails binnen een uur netjes beantwoord.

Ruim voldoende.

Aanbeveling
Volgens mij een van de weinige webshops die echt uit eigen voorraad verkoopt. Mijn tablet was namelijk de volgende dag binnen en netjes ingepakt. Als ik via internet bestel kies ik altijd voor verzekerd pakketje. Bij deze webshop hoefde dat niet, omdat ze al standaard verzekerd verzenden. Voor mij mooi meegenomen. Mijn ervaring met midimedia tot nu toe is uitstekend te noemen en zeker aan te bevelen.

Extra toelichting
Een webshop zoals deze hoort te zijn. Ben erg tevreden met de gang van zaken.

Trilobite 10-09-2014 Via de website gekocht

Heldere site en bestelprocedure

Na een eerste bestelling (alles in orde) volgde een tweede. Dat betrof echter een apparaat met een productiefout (wat dus Midimedia niet te verwijten viel). Helaas was er geen mogelijkheid meer (product uitverkocht) om een vervangend apparaat geleverd te krijgen. Na correct telefonisch contact het apparaat retour gestuurd en creditnota incl. retour verzendkosten ontvangen binnen 3 dagen. Mijns inziens dus een betrouwbare ondernemer. Aanbevolen.

Goede koppeling met Tweakers.net

Betrouwbaarheid lijkt in orde

cwevers 22-08-2014 Via de website gekocht

Inkoopgordon 06-07-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Bestellen,afrekenen en verzenden liep goed, helaas na 5 maanden was mijn toestel gevallen en scherm ervan was kapot. MidiMedia gebeld, en ze hebben me verwezen naar reparatie aanwijzingen wat op hun website vermeld staan. Binnen 3 weken met originele onderdelen gerepareerd en terug gekregen, voor een redelijke prijs. Klasse

kooy0085 19-05-2014 Via de website gekocht

Zeer goed bereikbare site

Telefonische informatie zeer correct

Ruim assortiment

Aanbeveling
Perfekte informatie, komt toegezegde afspraken volledig na en prettige behandeling.

Extra toelichting
Komt na hetgeen op de site beloofd wordt. Snelle en correcte aflevering. Mijns inziens een zeer betrouwbare webwinkel.

hankipanki 01-05-2014 Via de website gekocht

De bestelling op de overzichtelijke website van mijn, in dit geval scherp geprijsde, Galaxy Note 3 verliep eenvoudig en probleemloos.

Apparaat werd binnen de op de website aangegeven termijn geleverd. Wel bleek het om een Pools toestel te gaan waardoor de eenvoudige gebruiksaanwijzing niet leesbaar was. Hetzelfde geldt voor de standaard ingestelde taal. Echter dit is simpel te wijzigen in het Nederlands waarna je niet merkt dat het een Pools toestel is. Daarnaast had ik een probleem met de ontvangst van 4G via het Telfort netwerk. Aanvankelijk gaf Telfort aan, mij niet te kunnen helpen omdat ik het toestel niet bij hen had gekocht. Echter na contact met Midimedia werd mij door hen een serie links doorgestuurd waaruit bleek dat het probleem niet aan het toestel zou liggen maar aan een noodzakelijk update, specifiek voor sommige Samsung toestellen. Deze heb ik doorgestuurd naar Telfort. Hetgeen zeker heeft mee geholpen om de noodzakelijke update van Samsung, gestimuleerd via Telfort, toch binnen redelijke termijn te verkrijgen. Voor de goede orde kan ik zeggen dat het toestel nu prima werkt op 4G/LTE. Ofwel goede constructieve service waaruit ook aftersales verantwoordelijkheid blijkt bij Midimedia.

Aanbeveling
Mede door de goede en betrokken aftersales service en de scherpe prijs bij toch een snelle levering zijn voor mij redenen om deze website aan te bevelen.

Extra toelichting
Mijn toestel kon eenvoudig worden besteld, had een scherpe prijs en werd geleverd binnen de op de website aangegeven termijn. Let er wel op dat het mogelijk een toestel is bestemd voor een ander land (in mijn geval Polen). Dit is op zich geen probleem behoudens als je niet weet hoe je voor de eerste keer moet starten. In dit geval was er ook een soort voordeel aangezien de nieuwste versie van Android 4.4.2 het eerst is uitgerold in Polen en toen kreeg ik hem ook. Ofwel enkele weken eerder dan de Nederlandse toestellen. Ook de betrokkenheid van de eigenaar van de Webwinkel is prima ook een half jaar na de leverdatum. Hij heeft onmiddellijk geholpen om de problemen met 4G/LTE van Telfort, zoals dat bij sommige Samsung toestellen blijkt te bestaan te helpen oplossen. Of goede betrokkenheid bij aftersales kwesties.

Pedro2013 15-03-2014 Via de website gekocht

Door misverstand hebben wij negatief gerageerd maar naar een paar emails... werd het probleem netjes opgelost...

Genoeg keuzes

Aanbeveling
Ik kom zeker terug. Wel zullen wij eerst beter informeren...voor dat wij een bestelling gaan plaatsen om misverstand te voorkomen

Extra toelichting
Voldoende assortement en kwaliteit products geleverd. Ze zijn geduldig met het oplossen van de problemen voor hun klanten.... Wij zijn toch zeer tevrede over de oplossing die ze ons geboden hebben

Tommy1978 04-01-2014 Via de website gekocht

Ik was op zoek naar Sony Xperia Z1 enkwam ik via Kieskeurig op de website van midimedia terecht, omdat zij de goedkoopste waren.Het bestellen ging er makkelijk en snel.

Omdat hetbest veel geld is wilde ik voor mezelf zekerheid en stelde ik eerst wat vragen. Ook wilde ik weten of ze deze ook daadwerkelijk op voorraad hadden. Mijn vragen werden snel beantwoord. De telefoon heb ik de volgende dag al afgeleverd gekregen. Top!

Denk voldoende.

Aanbeveling
Gewoon doen. Ze doen echt wat ze beloven :)

Extra toelichting
Ik vond alles perfect gaan. Nu weet ik waar ik mijn volgende telefoon ga kopen :)

Khajuraho 03-01-2014 Via de website gekocht

Het is snel en makkelijk, en zeer duidelijk.

Assortiment
Opzich niet heel veel keuze, maar zeker genoeg.

Aanbeveling
Het is zeer duidelijk en snel, en er is een redelijk assortiment. Was eerst sceptisch, maar alles ging goed.

Extra toelichting
Een zeer goede winkel. Was eerst sceptisch aangezien de site niet bekend is, maar alles ging volgens plan :)

allenka 31-12-2013 Via de website gekocht

zeer aantrekkelijke website,nieuwe zeker, 3 jaar geleden had ik ook aankoop gedaan,maar was een andere.Wijst alles van zelf,heel eenvoudig en soepel.

meer kun je niet wensen.

Assortiment
meer dan genoeg,bijna alles onder een dak.

Aanbeveling
doe ik altijd, heb goede ervaring al jaren.

Extra toelichting
heb weer voor midimedia gekozen, ondanks dat ze niet alle goedkoopste waren, specificatie gelezen ,weliswaar Vodafone branded/software,origineel simlock vrij ,is op web aangegeven, geen verrassing achteraf,origineel fabriek verpakking,heel goed in transport doos ontvangen,meerdere emails vooraf ontvangen..... volgende dag door post\nl geleverd.

hiemstra23 03-12-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Ik kocht hier een samsung s3. Het verkoop proces verliep snel. Het bleek geen fake toestel uit oost Europa te zijn, maar gewoon een prima toestel.

Mamoet 20-11-2013 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke site. Behulpzame en heel snelle klantenservice. Bestelling gaat zonder enige hapering.

Heel snelle en duidelijke respons op de vragen. Perfecte en zeer rappe levering in België. Mensen van NLpost moeten toch identiteitsdocumenten vragen, een handtekening van een onbekende persoon windt ik onvoldoende (maar dat is natuurlijk een probleem van de post zelf)

Assortiment
Ruim voldoende. Vindt ik raar dat veel items als laatste stuk aangegeven zijn. Dat wekt initieel toch vragen.

Aanbeveling
Een aanrader qua snelheid en service.

Kevinvdhoek 08-11-2013 Via de website gekocht

Bestellen ging gemakkelijk en snel

De winkel denkt met de klant mee en staat de klant telefonisch goed te woord.

Extra toelichting
Ik heb een xperia Z1 besteld bij midimedia. Heb hem de volgende dag al mogen ontvangen. Uiteindelijk heb ik me bedacht over de aankoop, de winkel vond dit geen probleem en heeft hem teruggenomen zonder problemen. Ik ben zeer te spreken over de service van deze winkel!

Ramselaar 08-11-2013 Via de website gekocht

Via Kieskeurig naar een duidelijke site

GSM keurig op tijd geleverd, verzekerd verzonden en te volgen via Track & Trace

Extra toelichting
Ik heb deze winkel gekozen om laagste prijs en op voorraad. Afhandeling OK

marcbruning 25-10-2013 Via de website gekocht

gemkkelijk om te bestellen

er stond een buitelandse taal op de mobiel en de meneer aan het 06 nummer belde mij terug en helpt goed en legt ook uit

veel keuze

Extra toelichting
de beste medewerker belde mij terug nadat ik contact had gezocht ivm andere taal op de mobiel

regien60 22-06-2013

alles is duidelijk en makkelijk te vinden

vragen via email werden snel behandeld

Aanbeveling
ik ben zeer tevreden over de klantenservice

Extra toelichting
ik wist wat ik wilde kopen maar had er nog een paar vragen over deze zijn zeer snel door de klantenservice via de mail beantwoordt.

Hans Reijers 20-06-2013

Website was snel gevonden

Ruime keuze

Kan ik iedereen aanraden

Extra toelichting
Ik ben niet zo van de webwinkels, maar nadat mijn vorige One V is gevallen en de display gescheurd was (reparatiekosten érg hoog) vond ik voor evenveel geld een nieuwe bij Midimedia. Het was de goedkoopste aanbieder! Na mijn bestelling kreeg ik direct een bevestiging, daarna een bevestiging van de betaling en vervolgens ook nog keurig een berichtje dat hij verstuurd was en de track and trace code. Volgende dag binnen! In een keurig origineel doosje, handleiding erbij én een rubber stoothoesje dat er bij mijn vorige niet bijzat. Ik ben heel tevreden!

TacoRojo 24-05-2013

Extra toelichting
Scherpe prijs, een van de weinige aanbieders van telefoon in alternatieve kleurstelling. De beknopte documentatie bij de telefoon was echter in het Spaans. Telefoon zelf is gewoon prima (ingestelde taal = NL). Bij betaling kwam ik niet automatisch bij iDeal uit (ik zal wel iets vergeten te zijn aan te vinken), dus heb direct na afloop bedrag overgemaakt, werd snel op gereageerd dat betaling binnen was en product verzonden. Snelle levering.

renci 23-05-2013

Ik vind het een duidelijke en overzichtelijke site. Snelle bevestiging van bestelling en betaling.

Winkel bleek heel goed bereikbaar te zijn. Bestelling was binnen een dag netjes verpakt incl. accessoires bij mij geleverd.

Assortiment
Ik vind dat de winkel een goede assortiment heeft voorzien van een zeer scherpe prijs

Aanbeveling
Winkel is goed bereikbaar,levering snel en service zeer goed. Ik kreeg zelfs hulp met wat apps downloaden op mijn toestel

Extra toelichting
Ik koop niet graag via web maar Midi Media heeft mij aangenaam verrast. Overzichtelijke site, goed bereikbaar, scherpe prijs en supersnelle levering. Mijn Samsung was al volgende dag in huis. Echt een aanrader!

Laloeka 23-05-2013

Bestellen en contact opnemen voelt vertrouwd en verliep zonder problemen.

Helaas was het geleverde apparaat defect, maar een paar dagen na contact op te nemen was er al een nieuwe verzonden! Prima service.

Prima.

Jahoor

Extra toelichting
Gewoon een hele goede webshop!

U.M. 22-05-2013

sabdevries 16-05-2013

duidelijk

snel

Anoniem 14-05-2013

Geheel naar tevredenheid geleverd, een paar keer 's avonds gemaild met dit bedrijf en vrij snel een reactie, zo kan het dus ook.
Kunnen een hoop winkels een voorbeeld aan nemen.
De levering is geheel volgens afspraak gegaan, top.
Een volgende keer gaan we hier zeker weer eens kijken.
Voor ons zeker een dikke 10 allen met de After sales hebben we nog geen ervaring maar gezien hoe het nu is gegaan hebben we er het volle vertrouwen in.
Bedankt voor de goede service.

eveline44 05-05-2013

De levering was echt super snel!!! Op de site staat aangegeven, voor 4 uur besteld morgen in huis. Ik had mijn mobiel rond kwart voor 5 besteld, maar had hem ook de volgende dag al in huis, toppie!

iny19 27-04-2013

Goede bereikbaarheid, alle afspraken komen ze na. Prima service. Enig minpuntje is dat bij de mobiele telefoon een pools/tjechisch/roemeens oid handleiding zat. Verder helemaal goed!

phillie74 27-04-2013

Snelle levering, degelijk verpakt, lage prijzen. Bestelling wordt direct verwerkt. Betalen via Ideal. Verzonden per TNT (verzekerd)

genegeny1967 19-03-2013

Supersnelle levering, duidelijke communicatie. Verrassend goed geregeld! Complimenten. Over de aftersales kan ik nog geen oordeel geven, de phone is nét uit de verpakking ;-)

lian1982 13-03-2013

ik had een vraag en heb gebeld en kreeg direct iemand aan de telefoon. de bezorgservice is ook snel!

daam65 07-03-2013

De winkel doet gewoon wat je mag verwachten. Direct een bestellingsbevestiging per mail. Direct ontvangstbevestiging van betaling per mail. De bestelde telefoon binnen 2 dagen verzenden.
Met een e-mail met track en trace nummer. Fijn hoor.
En netjes beschermd verpakt.De verzegeling beschermd door extra beschermfolie om de hele doos van de telefoon te doen.
volgende keer weer bij Midimedia!
Daam

fransbergm 14-02-2013

Alles klopte, tijdige levering geen onverwachte extra koste.
Bestelling prima te volgen. Goed mailcontact.

timelord 12-12-2012

Uitstekende en snelle communicatie. Had per ongeluk bedrag zonder verzendkosten overgemaakt en daarna de verzendkosten apart. Geen probleem, bestelling werd snel geaccoordeerd en was de volgende dag binnen.
Aanrader!

HILDEVEN 21-11-2012

Helaas moest ik mijn bestelling annuleren, dat was geen probleem, na een half uurtje had ik het hele aankoop bedrag al teruggestort gekregen. helemaal super!
Bedankt!
Volgende keer denk ik meteen aan jullie als ik iets wil kopen.
Hilde

karinate 26-09-2012

Super snelle levering. Binnen 24 uur. Keurig geüpdatet via mail. Goed verpakt en het toestel voldoet aan alle verwachtingen. Top!!! De website is goed overzichtelijk en het product is snel te vinden. Bereikbaarheid is uitstekend. Je krijgt direct een mail ter bevestiging en wordt bij elke volgende stap op de hoogte gehouden. Wanneer het verzonden is krijg je een mail met tracktrace code zodat je het pakket kunt volgen. "s middags besteld en de volgende dag al in huis. Met ideal betaald.

Flopzak 20-06-2012

Super snelle levering, werd snel gebeld toen bleek dat ik mijn huisnummer nog niet had ingevuld en gsm ziet er goed uit. Ik moet nog ervaren of de gsm ook goed functioneert, maar daar twijfel ik niet aan. Ik ben tevreden!

Beek61 11-06-2012

Levering precies volgens afspraak.
Enkele dagen nadien een mail en telefoontje ontvangen dat er problemen waren met mijn bestelde type toestel.
Deze terug gestuurd en binnen 24 uur mijn geld terug gekregen inclusief de extra verzendkosten.
Prima service.

Liedhorst 28-04-2012

Spannend om voor het eerst via MidiMedia te bestellen maar de website is duidelijk,je krijgt meteen een bevestiging per e-mail en mijn mobiele telefoon werd keurig op tijd thuis bezorgd (was via de opgegeven link va het postbedrijf te volgen. MidiMedia is voor herhaling vatbaar!

fm.huurman 25-04-2012

na een account aangemaakt te hebben , via ideal betaald en de volgende dag in huis, probleemloos en snel.
ik heb nog geen problemen met de samsung gehad,(te kort in bezit)maar denk dat dit bij midimedia geen probleem zou zijn mocht ik probleem hebben

king80 20-04-2012

Assortiment van de winkel is niet enorm, maar de camera die ik wilde hebben was op voorraad en was binnen een dag na bestellen thuis geleverd. Uitstekend!

Y. Arentsen 18-04-2012

Vergeleken met andere winkels zoals bol.com is de prijs echt veel lager en ben je voordeliger uit. En je bestelling is ook nog is de volgende dag binnen.

HoliganRedje 17-04-2012

Zaterdag avond(14-04-2012) besteld, dinsdag middag er na in huis. Goedkoopste op het internet. Ideal betaald. Ideaal. ;-) (geen ervaring met nazorg nog). Pools toestel, met ditto handleidingen en website op telefoon. Lekker belangrijk. Doosje was "verzegeld". Laden, lopen. Kind kan de was doen. Ga zo door MidiMedia.nl