Memorystunter.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Memorystunter.nl.

Memorystunter.nl stelt zich voor

Op MemoryStunter.nl bieden wij geheugen aan tegen zeer lage prijzen. Wij leveren merken als Kingston, Sandisk, Transcend e.a. Het gaat dan om SD geheugenkaarten, SDHC (High Capicity) geheugenkaarten, Mini SD-geheugenkaarten, Micro SD geheugenkaarten, Compact Flash geheugenkaarten, Memory Sticks Pro Duo geheugenkaarten, orginele Sony Memory Sticks M2 geheugenkaarten en USB geheugensticks.

Schrijf een review voor deze winkel

Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.

JT81 27-07-2011

Zeer snelle service. Om 16.00 u besteld. Direct ontving ik een emailtje dat de bestelling dezelfde dag nog verstuurd zou worden. De dag erop lag de bestelling al bij de post. Lekker snel en scherp geprijsd!

Jan-Hein Ekstijn 19-06-2011

Direct na bestellen een mailtje ontvangen dat de bestelling nog die dag verzonden zou worden.
De volgende dag had ik de bestelling inderdaad via de reguliere post van TNT in huis.

jannouwens 13-04-2011

Snel bestel process met duidelijke opties. Bij de bestelling gekozen voor gratis verzending; uiteindelijk wordt de levering via pakketpost geregeld (dus traceerbaar pakketje). Levering volgende werkdag en dat is prima.

Tevens apart bericht met bevestiging dat de levering plaats gaat vinden, inclusief TNT tracking nummer.

Tot zover geen issues met het produkt.

memkoper 15-03-2011

Rond sinterklaas 2010 hier voor het eerst besteld, met de vraag snel te sturen. Dat werd toen waargemaakt en mijn vraag werd per omgaande beantwoord.

Afgelopen weekend weer een bestelling geplaatst (16GB micro-SD van Kingston en een losse micro-SD adapter). Direct bevestiging, maandagochtend bevestiging dat die dag verzonden zou worden en inderdaad al vandaag, dinsdag binnen.

Lijkt prima bedrijf en de prijzen zijn bepaald scherp. Mijn volgende geheugen-aankoop zal waarschijnlijk weer daar zijn.

catpower 24-10-2010

snelle levering, prima klantenservice

repasch 16-10-2010

SD kaartje besteld (onverzekerd), maar er werd niets thuis afgeleverd. Navraag leerde dat ze deze wel opgestuurd hadden. Deze was dus zoekgeraakt bij TNT.
Ze hebben na enige tijd wel mooi effe kostenloos een nieuwe opgestuurd. Toppie. Dat is nog eens after sales.

robslokker 30-09-2010

Prima service en prima advies bij vragen. Vooral de toegankelijkheid is erg goed.

dumpy68 11-06-2010

Supersnel en redelijke prijzen

ph2m 20-04-2010

Bestelling (MicroSD card + USB-reader) in één dag geleverd.

Sieger Z. 17-02-2010

Levering ging perfect. In eerste instantie enige onduidelijkheid op de site omtrent Ideal, maar dat is via een mail keurig opgelost. Verwijs iedereen die kaarten moet hebben naar deze site.

joha123 27-01-2010

Vergissing in de bestelling werd zonder mankeren en per ommegaande hersteld. Uitstekende service

Mielw 20-11-2009

Zeer snelle en correcte levering geheugenkaart

van der Pol 10-09-2009

Na een vraag wat de levertijd van SDHC kaart was kreeg ik zeer snel antwoord,
direct besteld en supersnel, de volgende dag geleverd. Binnen 36 uur na de
vraag in huis! Klasse!

T*M 18-07-2009

Goede en vlotte communicatie. Vlotte levering.
Was iets verkeerd gegaan bij bestelling: website had niet ideal aangeboden.
Werd direct teruggebeld met verzoek opnieuw te bestellen. Ging daarna prima.
Ondanks slechts 1 ervaring zou ik hier weer bestellen.

LucasKras 25-06-2009

Producten op dinsdagavond besteld en via overschrijving op woensdag pas
betaald, omdat ideal niet werkte. Daar een mail voor gehad hoe ik bestelling
kon afronden. En later een mail dat bestelling zou worden verzonden Vandaag
(donderdag) producten ontvangen.

goedkoop, snelle reactie via email en snelle levering.

Blackbear 25-05-2009

Snelle levering, goede prijs