Memorystunter.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Memorystunter.nl.

Memorystunter.nl stelt zich voor

Op MemoryStunter.nl bieden wij geheugen aan tegen zeer lage prijzen. Wij leveren merken als Kingston, Sandisk, Transcend e.a. Het gaat dan om SD geheugenkaarten, SDHC (High Capicity) geheugenkaarten, Mini SD-geheugenkaarten, Micro SD geheugenkaarten, Compact Flash geheugenkaarten, Memory Sticks Pro Duo geheugenkaarten, orginele Sony Memory Sticks M2 geheugenkaarten en USB geheugensticks.

Schrijf een review voor deze winkel

Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.

Cornelis 07-08-2016 Via de website gekocht

Vandaag besteld morgen in huis

In juli 2014 32 Gb fotokaartje gekocht nu juli 2016 problemen met schrijven, Gemeld en opgestuurd na 2 dagen een nieuw kaartje ontvangen.

Meer dan voldoende keus

Zie service en gemak

janus5 25-03-2016 Via de website gekocht

duidelijk+overzichtelijk

volgende dag geleverd+vlotte e-mail reacties

prima prijs/kwaliteit

niks op aan te merken

EdeW 12-12-2015 Via de website gekocht

3,7

Via mijn smartphone niet erg overzichtelijk

Laagste prijs, maar rekenen €0,40 voor betaling iDEAL. Ook meldt de winkel verzending briefpost op eigen risico. Nu heb ik toevallig rechten gestudeerd. Dit mag niet. Ik ben direct afgehaakt, maar wil het toch even melden.

Aanbeveling
De laagste prijs is niet altijd de beste keuze. Op het eerste gezicht leek de winkel een prima keuze. Hoge score Kieskeurig.

Officiele reactie van Memorystunter 17-12-2015

Hallo,

Zeer spijtig dat u het op deze wijze ervaart. Uiteraard zijn wij verantwoordelijk voor de aflevering. We geven nergens aan dat het voor uw eigen risico is. Wel adviseren we Pakketpost aangezien deze is voorzien van een track en trace code. De Ideal kosten berekenen wij inderdaad los. Vele collega bedrijven verrekenen het in de producten. Bij 2 artikelen betaald u dan dus al vaak teveel. Vandaar dat wij deze los berekenen. De hoge score (welke nu ons inziens onterecht lager is door deze review) is dus gewoon goed te verklaren. De laagste prijs blijft in dit geval dus gewoon de beste keuze. Ik hoop dat ik u heb kunnen overtuigen.

MemoryStunter.nl

noordegraaf1991 18-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke site

Heb helaas mijn artikelen terug moeten sturen, een keer door een verkeerde bestelling van mij en daarna een verkeerde levering vanuit memorystunter. Het geld stond echter binnen twee dagen na het retourneren (!!) weer op mijn rekening, perfect!

Alle bekende producten aanwezig

Top service

mnhoekstra 17-07-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Na bestelling volgende dag al in huis, bleek maar 1 bestelde van de 3 geleverd. Na een zeer vriendelijk belletje dag later al 2 andere nageleverd. Eerder ook al geheugenkaartjes besteld hier en nooit geen problemen mee gehad.

Hunkstrom 23-05-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk via internet te vinden. Helder over de verzendkosten.

Aanbeveling
Memorystunter was (inclusief verzendkosten) het goedkoopst. Ik heb de gok genomen om mijn bestelling onverzekerd met de normale post te laten komen. Dat is goed gegaan. De volgende dag heb ik ze gekregen. Tip: als je iets bestelt met de normale post, doe dat dan met VISA of PayPal, dan ben je alsnog verzekerd voor verlies of diefstal.

Extra toelichting
Memorystunter was (inclusief verzendkosten) het goedkoopst. Ik heb de gok genomen om mijn bestelling onverzekerd met de normale post te laten komen. Dat is goed gegaan. De volgende dag heb ik het gekregen. Tip: als je iets bestelt met de normale post, doe dat dan met VISA of PayPal, dan ben je alsnog verzekerd voor verlies of diefstal.

Gvael 31-03-2015 Via de website gekocht

Snel product gevonden dat ik zocht

Levering binnen een dag. Toen er een probleempje was met een van de spullen in de bestelling, werd er binnen een dag een vervangend product geleverd. Top!

Extra toelichting
Snelle leverineg en adequate en szeer snelle reactie, toen een van de geleverde producten niet goed bleek.

snurker 07-12-2014 Via de website gekocht

Via de site

Direct antwoord

Uitgebreid

Aanbeveling
Klientvriendelijk en zeer vlugge zending

Algemene indruk is goed

irasch 17-04-2014 Via de website gekocht

zeer makkelijk

zeer snel

goed

goed en snel

Extra toelichting
makkelijk zeer snel en correct

lodelox 17-04-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
vond de kaart in belgie nogal duur. En na enig zoekwerk via google kwam ik bij deze site terrecht waar een kaart van hetzelfde type 20 euro beterkoop was en op de kop toe nog een snellere schrijfsnelheid heeft. Heb een 32 gb met schrijfsnelheid van 30mb/s gekocht bij vandenborre in belgie en hiervoor betaalde ik maar liefst 65 euro voor en bij julie dus maar liefst 20 euro minder en met 45mb/s aan schrijfsnelheid.

dianaz 11-04-2014 Via de website gekocht

Werkt superhandig de site!

SD card was na bijna 2 jaar stuk, opgestuurd en kreeg per omgaande een nieuwe toegezonden.
Ik ben er helemaal blij mee!!!!!
Geweldige service! Toppers zijn jullie, en dan ben ik blij dat ik altijd naar memorystunter ga. Vrienden inmiddels trouwens ook!

Een fijne dag,

kjxtreme 21-03-2014 Via de website gekocht

Goed en overzichtelijk

Hele goede service, snel, en geleverd volgens de afspraken

Assortiment
Nou wat ik zoek kan ik bij ze vinden

Aanbeveling
Betrouwbaar, snel, en klant vriendelijk

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden vooral omdat t snel geleverd wordt en voor betaalbare prijzen.. Heb je vragen, wordt je vriendelijk geholpen.. Daar zouden andere winkels nog een voorbeeld aan kunnen nemen

Clubman 18-03-2014 Via de website gekocht

Heldere duidelijk omschrijving op de koop-site

Directe bevestiging, en de volgende morgen bericht dat verzonden was.

Assortiment
Prima. Goede productvergelijking daardoor mogelijk.

Aanbeveling
Correcte, snelle service. Prima prijzen, in dit geval zelfs ook nog gratis verzending!

Extra toelichting
Heldere overzichtelijke site, goed assortiment waardoor goede vergelijking mogelijk. Correcte snelle service. Uitstekende prijzen. Gratis verzending (-voor een aantal producten.)

Mdpu 02-03-2014 Via de website gekocht

Reageren direct wanneer je een probleem meld

Geheugenkaart kapot (moet wel fysiek onbeschadigd zijn) opgestuurd, binnen een week nieuwe in huis.

vuurdoop 02-02-2014 Via de website gekocht

Prima website

Heel goed, ze stuurden per ongeluk de verkeerde toe, maar per ommegaande de goede gekregen. Reagen heel snel op mail.

Extra toelichting
Eerste indruk zeer goed, vooral omdat ersnel op mail reactie komt.

Dr. Klahn 08-01-2014 Via de website gekocht

6,5

Geen levering binnen 24 uur. Product werd na anderhalve dag verstuurd.

Aanbeveling
Geen levering binnen 24 uur. Product werd na anderhalve dag verstuurd. Verkeerde product is geleverd.

Extra toelichting
Geen levering binnen 24 uur. Product werd na anderhalve dag verstuurd. Micro-USB besteld; mini-USB is geleverd.

ALittel 31-12-2013

SD-kaartje zonder problemen geleverd

Het geheugenkaartje, in originele verpakking in envelop met bubbeltjes snel geleverd met duidelijke pakbon, (de echte naam is R@s Telecom)geeft aan voor 15:00 besteld dezelfde dag verstuurd, en dat hebben ze waargemaakt, 14:25 besteld en de volgende ochtend in de post.

Assortiment
Wat de naam al aangeeft, ligt de focus op geheugen kaartjes. Zeer scherpe prijs voor met name de snellere SD kaartjes. In andere winkels wel tot 3x de prijs, vreemd maar waar.

Aanbeveling
Zeer goedkoop, en snel geleverd.

Extra toelichting
Zeer scherpe prijs, levering goed verpakt, snel geleverd. Niets om negatief op aan te merken.

Jorita 30-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

alles liep soepel

De update van mijn Mki Parrot liet mijn apparatuur niet toe. De angst sloeg even om mijn hart. Echter, Carkitstunter.nl heeft alles zeer naar tevredenheid opgelost. De service t.o.v. het lage aankoopbedrag was uitstekend

Assortiment
Ik kon alles krijgen wat nodig was om mijn initiële aankoop te laten functioneren

Aanbeveling
Carkitstunter.nl gaf een onverwachte zeer goede service. Betrouwbaar.

Extra toelichting
Top service, ook bij een aankoop bedrag van 15€. Top!

Papabear 14-06-2013

Extra toelichting
Verkeerd product opgestuurd. Erg slordig en verzendtijd kan verbeterd worden.

GarretBarends 05-06-2013

Zeer overzichtelijke no-nonsense webshop.

Mailtje als bevestiging van je bestelling, incl. track and trace no. Vlot geleverd, geen babbels. Keurig verpakt, incl. nette factuur.

Assortiment
Hier grijp je niet snel mis, veel is gewoon op voorraad. Aanrader.

Aanbeveling
Goed, snel en goedkoop, het kan nog in Nederland. Daar voldoet deze webshop zeker aan!

Extra toelichting
No-nonsense, snel, goed, betrouwbaar en goedkoop.

ThomasRJ 27-05-2013

Heel eenvoudige, maar duidelijke site.

Assortiment
Groot assortiment geheugenkaarten voor diverse producten zoals video- en fotocamera's, usb sticks etc.

Aanbeveling
Zeer tevreden met de snelle en correcte aflevering van het product.

Extra toelichting
Product werkt naar behoren. Levering correct en snel verlopen. En dit alles tegen een goede prijs.

Pefke 12-05-2013

Nergens zijn de SD kaarten goedkoper te krijgen dan hier.
Bij de levering ontbrak echter 1 SD kaart. Een mailtje was voldoende om ook deze kaart alsnog (kosteloos)toegestuurd te krijgen, prima service dus.

Chris van den Hout 16-04-2013

Op deze site heb ik diverse geheugenkaarten besteld. Ook gekeken of het product op voorraad was.
De bestelling is volgens verwachting heel mooi op tijd binnen gekomen.
Op deze shop kun je vertrouwen! Daarom een tien.

maertend 04-04-2013

Zakelijke bestelling voor 16u geplaatst (vanuit Belgie, ook handig de optie om BTW via intracommunautaire levering onmiddellijk af te trekken) op dinsdag terwijl we vanaf vrijdag op reis vertrokken. Boodschap toegevoegd of de bestelling snel verzonden kon worden. Alles perfect per briefpost (onverzekerd) aangekomen op donderdag! En nog een reply gehad van Memorystunter. Onklopbare prijzen en super snel!!! aanrader

henny052 21-03-2013

Op Kieskeurig gekeken wat de voordeligste en beste geheugenkaarten zijn voor onze nieuwe Sony HD camcorder.
Het advies van Kieskeurig opgevolgd en zo bij Memorystunter terecht gekomen. Gisteren telefonisch contact gehad en wat uitleg. Vandaag al bezorgd omdat met Ideal het geld direkt overgeboekt is.
Klasse, echt een aanrader om daar te kopen.

Sabiena 16-02-2013

Ik was op zoek naar geheugenkaartjes voor onze allereerste Smartphones.. Samsung Galaxy Ace en S3 mini en tablet Samsung Galaxy tab 2... Ik wist absoluut niet wat erin moest.. Heel goed, geduldig advies wat het beste is... ook met vragen daarna.. volgende dag al in huis.. Onze eerste ervaring met Memorystunter.. vanwege horen zeggen van een vriendin.. Maar echt een aanrader voor iedereen.. Ook nog eens de goedkoopste ..Als je iets niet weet vraag je het gewoon !! Bedankt en kom graag nog weer terug.

peedewee 10-02-2013

Snelle en keurige persoonlijke informatie per e-mail over de voortgang van de bestelling en uiterst snel en correct geleverd. Prima prijs-/prestatie verhouding!

Nico Kloek 07-11-2012

Werkelijk uitstekende en zeer snelle service. Zondagavond de bestelling geplaatst, maandag bericht van verzending, dinsdag in huis via Post.nl Was ook nog eens het goedkoopste met geheugenkaartjes. Over de site: ik tikte een geheugenkaart aan die ik elders gezien had maar het systeem gaf aan dat er een nieuwe betere kaart van hetzelfde merk was. Dat was een goede verwijzing! Al met al perfect

mart28-09 26-10-2012

Kon genoemd product bijna nergens goedkoper vinden. Had er 2 nodig voor 2 smartphones. Vergeleken met sommige andere sites had ik er gewoon 2 voor de van prijs 1. Op donderdag besteld en nog geen 2 uur na bestelling kreeg ik een mail dat de producten verzonden waren. De volgende dag in huis. Website is simpel in opzet, geen toeters en bellen, maar heel doeltreffend (geen verplichting tot aanmaken account b.v.). En mocht je in buurt wonen, dan is afhalen ook mogelijk. Het product zelf moet zich op langere termijn nog bewijzen, maar dat staat los van Memorystunter.nl zelf natuurlijk. Ik heb goede ervaringen met SanDisc en wat dat betreft maak ik me weinig zorgen. Van harte aanbevolen!

janmolenaar 07-10-2012

Gemakkelijke bestelling en betaling en een levering binnen de gegarandeerde tijd van 2 dagen. zondag besteld dinsdag in huis. Prachtige site, veel variatie, en een sterk concurerende prijs, heb de producten elders niet goedkoper kunnen vinden.

Houden zo.

Hankman 1960 16-09-2012

Sandisk 64 GB Micro SD kaart besteld bij Memorystunter. De kaart is binnen twee dagen geleverd.

Helaas ging het kopiëren van MP3 bestanden met een cardreader niet goed. Na enkele CD’s stopte het proces meteen foutmelding en was met de kaart niets meer aan te vangen. Allerlei formatteer programma’s op het kaartje losgelaten, tot aan low level formats aan toe, maar kaart was geheel onbruikbaar.
Memorystunter gemaild en nog dezelfde dag antwoord gekregen dat ik de kaart kon opsturen. 2 dagen later had ik een nieuwe kaart.

Helaas gebeurde bij deze kaart exact hetzelfde. Weer een mail gestuurd naar Memorystunter. Dit keer werd ik binnen een uur gebeld. Afgesproken dat ik een getest exemplaar toegestuurd zou krijgen, nadat ik de tweede kaart had terug gestuurd. Na weer twee dagen ontving het derde (!) geteste exemplaar.

Dit exemplaar heb ik in mijn Galaxy 9001 geformatteerd en via een USB kabel zonder problemen volgeschreven.
Heerlijk, ik heb nu 13.500 MP3 bestanden onder de knop in de trein en auto!

Hierbij wil ik Memorystunter danken voor de goede service en aan iedereen van harte aanbevelen!

vdl79 13-09-2012

betreft een SDHC 16GB Ultra Sandisk Class 6 30 MB/s

Heldere site, snelle levering, zeer scherpe prijs en keurig verpakt.

stan paardekooper 30-08-2012

Prima snelle bestelling, adequate betaling en verzendinformatie vooraf. Vandaag in neutrale enveloppe bezorgd, zonder die bestelling extra te verzekeren.Tevreden klant zodoende.

Tedje1972 27-08-2012

Zie de tekst bij mijn ervaring. Eea geüpdatet qua cijfers nav bestelling die is geleverd.
Afterservice prima van Memorystunter.

robbe123 17-08-2012

Ik had eerst wat twijfels over zo'n goedkope geheugenkaart, maar alles was in orde. De bijgeleverde kaartlezer is prul, maar het werkt en dat is het belangrijkste voor zo'n goedkoop ding. Snelle levering naar belgië via de post, eenvoudige website om te bestellen.

PatriciaT 17-08-2012

Mijn dochter had gespaard voor een geheugenkaart voor haar fototoestel. Bij de Memorystunter was deze verreweg het goedkoopst.
Ik was eerst wel huiverig om dit bij een (voor mij) onbekende webwinkel te bestellen. Je hoort tenslotte zoveel verhalen over "wel betalen en niet leveren". De positieve reviews op internet trokken mij toch over de streep.
De ene dag besteld en betaald, de volgende dag was de kaart al keurig verpakt in huis! Ondertussen werden wij via de mail op de hoogte gehouden wanneer het product naar ons verstuurd was, samen met de Track & trace code. Duidelijker kan gewoon niet.
Mijn dochter was helemaal blij, de kaart werkt perfect. Er is deze vakantie al veel gebruik van gemaakt.

Memorystunter: het was allemaal echt ongelofelijk snel en goed geregeld! Top! Ik weet waar ik terecht moet als ik zelf een nieuwe geheugenkaart o.i.d. wil bestellen.

Tedje1972 10-08-2012

Op dinsdag 2 x een sdhc kaart besteld, de bestelling verliep prima. Netjes een mail ter bevestiging gekregen. De volgende dag (woensdag)een mail ontvangen dat mijn bestelling was verstuurd, via het Track & Trace nummer kon ik de zending volgen.
Donderdag op de website gekeken van POSTNL, de zending zou vrijdag pas geleverd worden. Op vrijdag helaas niemand van POSTNL geweest, de website gecontroleerd en daar zag ik dat mijn zending én vertraagd was én retour werd gestuurd naar Memorystunter. Ik heb gebeld met Memorystunter en gevraagd om een creditering. Zonder problemen werd aan mijn verzoek voldaan.

Helaas dus geen SDHC, maar wel een goede afterservice.

Tedje1972 26-08-2012

Terug gekomen van vakantie en een mail ontvangen van Memorystunter. Daarin werd aangegeven dat het pakketje toch was afgeleverd en niet retour gestuurd naar Memorystunter. In de mail werd aangegeven dat k het alsnog kon terug sturen waarde men zou crediteren. Zeer netjes !

Ik heb toch besloten om de 2 sdhc kaartjes te behouden.

Levering is op een 1 gewaardeerd door de zeer slechte leveringskwaliteit van PostNL, Memorystunter heeft alles netjes afgehandeld.

Mw. Peeters 09-07-2012

Op zondag een mail met vragen gestuurd, zodat ik in de nieuwe week antwoorden kon verwachten. Maar dat kwam zelfs al een paar uur later. Ik woon in de buurt en kon het al de volgende dag (maandag) zelf ophalen, wel prettig. Had op het laatste moment nog wat vragen en twijfels, kreeg ik weer heel snel mail-antwoord op. Toen ik het uiteindelijk ging ophalen en afrekenen kreeg ik nog verder uitgebreid antwoorden op mijn vragen, en uitleg, erg prettig. Ze zijn ervaren, doen het al jaren, prettige mensen. Waren hard aan het werk om de vele bestelde artikelen (dozen vol) verzendklaar te maken. Leuk om een kijkje achter de schermen te hebben. Ik heb het artikel nog niet kunnen gebruiken, daarover kan ik dus nog niets zeggen, maar tot zover een dikke pluim.

Sbocaj 02-07-2012

Zending de dag na de betaling keurig verpakt ontvangen! Zoals het hoort. En dat tegen zulke scherpe prijzen! Mijn 2e goede ervaring met MemoryStunter.nl. Meteen aanbevolen aan mijn fotogroep!

savej00 21-06-2012

Product besteld op 18-6 en op 19-6 geleverd, grote klasse! De webshop is zeer overzichtelijk met zeer scherpe prijzen.

Sjoerd P 02-02-2012

Eenvoudig een artikel bestellen en zeer snelle levering (volgende dag).
Uiterst tevreden!

mrrolf 21-01-2012

Perfecte levering van mijn SDHC kaartje. Vrijdag middag in de namiddag besteld zaterdag ochtend lag hij al in de bus.
Goede prijs/artikel verhouding.
Kaartje moet zich nog bewijzen, maar heb meerdere van dit merk in gebruik dus dat zal goed komen.
Perfecte afwikkeling dus en aan te raden voor toekomstige kopers.

Adventurer 18-01-2012

Wat mij opviel was de vriendelijke en goede voorlichting. Gezien de kwaliteit is de prijs heel concurrerend. Eergisteren besteld en de volgende dag in huis. Grote klasse en dit schept vertrouwen. Ik kom de volgende maal zeker terug. Laat dit bedrijf maar fijn zo doorgaan.

BertKawa 17-12-2011

snelle en goede levering van mijn geheugenkaart 8in bubbelenvelop), goede prijs/kwaliteitverhouding

Charlie26 03-12-2011

Prima shop om artikelen eenvoudig op te zoeken en te bestellen. Uitstekende prijs - kwaliteit verhouding. En snelle levering. Een aanrader!

pasant7 27-11-2011

Verstuurd in een ruime bubbelenvelop. Perfecte prijsstelling en razendsnel verzonden (volgende dag).

T.V. Zwart 17-11-2011

Na de betaling kreeg ik de volgende dag een mail dat het inbehandeling was. De volgende dag kreeg ik een mail dat het verzonden was, de dag daarop lag het in de bus, dus helemaal supergegaan.
Enig minpuntje vindt ik zelf, ze vragen €3,- verzendkosten, maar was inwerkelijkheid maar €0.92
dat is best jammer

19Marcel66 16-06-2012

Dat is ook mijn ervaring. Het lijkt me dat ze hun marge uit de verzendkosten halen. Ze zijn desondanks nog steeds de goedkoopste

mart28-09 26-10-2012

Ik weet niet hoe je product verzonden is, maar ze maken natuurlijk ook wat kosten met verpakkingsmateriaal. Nu weet ik wel dat alle aanbieders daar mee te maken hebben, maar dan nog waren ze voor mij de goedkoopste.

Henk594 05-11-2011

Snelle bevestiging van de bestelling, daarna geen reactie voor een dag of 5, daarna van, een voor mij vreemd bedrijf, een mail dat de bestelling geleverd gaat worden, er wordt onder verschillende fa. namen gewerkt wat ik vervelend vind.
Als dit veroorzaakt wordt omdat er een artikel niet op voorraad is, wil ik wel geinformeerd worden.
Is geen uitleg over geweest.

The-one-xxx 10-10-2011

product besteld, maar na een paar dagen nog geen reactie gehad, gebeld met de klatenservice en er bleek iets fout te zijn gegeen in het "systeem". dat kan natuurlijk altijd. hij bood hiervoor zijn excusses aan en de SD kaar werd de volgende dag op de bus gedaan zodat ik m 2 dagen later in huis had.

Alpha-user580 18-09-2011

Zeer goede en duidelijke website. Verkoper waarschuwt nadrukkelijk en meerdere malen tegen verzending per brievenpost. Onlangs heb ik elders besteld en per brievenpost laten versturen en na 2 weken is mijn bestelling nog niet binnen. Vandaar dat ik elders opnieuw moest bestellen om toch mijn geheugenkaarten voor mijn vakantie nog in bezit te hebben. Na bestelling direct een e-mail met bevestiging van bestelling. Vervolgens een zeer snelle levering. Ook ben ik heel blij met de zeer aantrekkelijke prijs voor een top product.

Chapeau!!