Memorecorder.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Memorecorder.nl.

Memorecorder.nl stelt zich voor

Memorecorder.nl is een jong en dynamisch bedrijf dat zich voornamelijk specialiseert in digitale audio opnameapparatuur voor het gesproken woord. Daaronder vallen voice recorders , memorecorders, dicteermachines, Pocket Memo’s, enz. Wij onderscheiden ons door de meest diepgaande kennis op dit gebied die wij koppelen aan bijzondere dienstverlening en een duidelijke prijsstelling. Daarom leveren wij ook zonder verstopte kosten voor levering, transport of betaling. Wij voeren de beste merken waaronder Philips, Sony, Grundig en Olympus. Mocht u vragen hebben over een bepaald product of wilt u weten welk product het best past bij uw doelstelling(en), wij kunnen u informeren. Bel gerust.

Schrijf een review voor deze winkel

Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.

Julianatoren 07-06-2014 Via de website gekocht

Senl op de site te vinden en een eenvoudig koopproces.

Niets gekocht maar toch een hoesje, microfoon, headset en batterijen gekregen!

Assortiment
Alle soorten voicerecorders in hun assortiment.

Aanbeveling
Wie krijgt er nu iets gratis terwijl ik daar niets gekocht had!

Extra toelichting
Na een Philips DVT3400 te hebben gekocht voor de hoofdprijs van 99 euro een mail gestuurd naar memorecorder of ze ook een hoesje hadden want die zit wel gelijk bij de DVT3600 voor 99 euro bij memorecorder. Ik kreeg gelijk een mail terug dat ze mij een hoesje zouden toesturen: GRATIS. Ik heb het hoesje nu binnen, er zat ook nog een microfoon, een headset en een stel extra oplaadbare batterijen bij! Waar tref je zulke service nog aan! Ik raad dus iedereen aan om bij memorecorder dit soort artikelen te kopen. Ik had er dus niets gekocht en kreeg toch de spullen. Echt TOP!

Lia de Haas 02-01-2014 Via de website gekocht

Aanbeveling
Heel goede service, na een wat late levering I.v.m. de feestdagen, ook nog een leuk presentje gekregen met excuses voor het wachten.
Ook snelle reactie op de gestuurde mailtjes.

Extra toelichting
Wel jammer dat het 0900 nummer niet meer in gebruik is. Schept wat verwarring.

joyced 01-07-2013 Via de website gekocht

makkelijke website

een aangekocht model kon niet meer worden geleverd en zonder extra bijkomende kosten mocht ik een duurder en uitgebreider model uitkiezen. Superservice dus!

Assortiment
Nog niet een heel uitgebreid assortiment en niet alles is voorradig

goede ervaring mee.

Extra toelichting
De oplossing die vrijwel direct werd aangeboden was een klantvriendelijke oplossing. Daarnaast was de manier van communicatie prettig en duidelijk.

Bas3643 08-02-2013

Geen probleem, geleverd en in goede staat op het afgesproken moment
Onze complimenten voor de goede service

regina2112 27-01-2013

Zeer overzichtelijk en uitgebreid aanbod. Telefonisch snelle reactie met uitstekend en aardig advies

Herald7906 22-09-2012

Geweldige service! Ik had een vorig model voice recorder besteld bij Memorecorder.nl, maar dat was uitverkocht. Na mijn telefoontje en uitleg waarvoor ik de recorder nodig heb (band opname) stelden ze de DVT 5500 van Philips voor. Zonder bijbetaling of extra kosten!

Top apparaat met echt goede opname (eindelijk;-)en met afstandsbediening. Eindelijk goede service en iemand die wel van de producten verstand heeft en niet zo'n callcentre.
Zeker de moeite waarde!

Brokking en Jessurun Juristen 03-04-2012

Heel goed geholpen bij een telefonische vraag en een supersnelle levering!

J.Bosch87 31-03-2012

Product werd snel geleverd, is goed aangekomen en de consument wordt per e-mail van de levering op de hoogte gehouden.