Meervoorminder.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Meervoorminder.nl.

Meervoorminder.nl stelt zich voor

Onze belofte is om duurzame producten bereikbaar te maken. We doen dit door uitsluitend producten te selecteren die duurzaam zijn in energie verbruik, of energie besparen of een alternatief zijn voor fosiele brandstoffen zoals gas. Door samen te werken met grote energie leveranciers, zoals Essent, maken we de aanschaf van duurzame producten financieel bereikbaar. Wij verkopen en bezorgen producten van bekende fabrikanten met de wettelijke fabrieksgarantie en maken gebruik voor gangbare betaalmethoden.

Deze score is berekend op basis van 7 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Lilian Denis 08-05-2020

De shop houdt je op de hoogte van de status van de levering cq afhandeling. Het is een bedrijf waar je op kunt vertrouwen en is altijd bereikbaar.
We zijn zeer tevreden.

Suzanne 25-04-2020

We hebben een product besteld via meervoorminder.nl. De levering ging snel, het vervoersbedrijf belde netjes op om te overleggen over het bezorgmoment en bijzonderheden door te geven over bezorging in de Corona periode. Ook na levering werden we gebeld of alles goed was gegaan, dat persoonlijke contact stellen we op prijs.
De korting voor Essent-klanten is mooi meegenomen.

Ron Bergh 24-04-2020

Erg tevreden over de aankoop, communicatie, afhandeling en vooral de aanbieding.
De constructie met combi en voordeel in dit geval via Essent voor bestaande klanten is erg aantrekkelijk en ook wel zo eerlijk.
Voor de consument dus ook veel aantrekkelijker met hetzelfde product én kwaliteit.
Daarnaast is BEKO een goed product en enorm netjes afgewerkt. Mooie machine en goede prijs/prestatie. Ben erg tevreden over mijn keuze en ook bij Meer voor Minder. Ik zou zeker adviseren om via Meer voor Minder een nieuw product aan te kopen.

Petiiirr 22-04-2020

Het contact was snel en goed. In eeste instantie werkte de site niet goed, maar dat is snel hersteld door Meer voor minder.

Ellen 22-04-2020

Na de bestelling heb ik contact op moeten nemen over de levering. Dit ging niet automatisch. Hierna was er snel contact met de leverancier.
De levering duurde een aantal dagen. Hierna kreeg ik een mail dat de bestelling was afgehandeld alleen was de €100 refund toen nog niet verrekend. Na een telefoontje met meer voor minder werd dit direct overgemaakt.

Dhr. M. Bilecen 07-04-2020

Via kieskeurig kon ik de Beko wasmachine bij 3 leverancier bestellen. prijzen waren vrijwel het zelfde , alleen kreeg je bij deze site €70,- op je rekening terug gestort als je bij Essent zat of van plan bent over te stappen. Dit was voor mij de reden om mijn wasmachine bij meervoorminder.nl te bestellen. Telefonisch zijn ze goed bereikbaar en als er niet wordt opgenomen, wordt je gewoon terug gebeld. In de 2e week van mijn bestelling werd ik nogmaals gebeld met de vraag of de wasmachine na tevredenheid is geleverd en of de oude is opgehaald. Gelijk erachteraan werd het bedrag op m’n rekening gestort.

Arwin 07-04-2020

De webshop heeft nog niet veel aanbod. Maar wat ze aanbieden is tegen een zeer scherpe prijs en als klant van Essent krijg je daar bovenop ook nog een cashback.

Over de bestellingen had ik nog een vraag en de vraag werd binnen een half uur beantwoord. De vermelde levertijd kwam ook overeen met de levering.

De cashback was ook binnen een week teruggestort.

Samengevat ben ik zeer tevreden over meervoorminder!