Meerdanlicht.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Meerdanlicht.nl.

Meerdanlicht.nl stelt zich voor

Verlichting en lampen van top-merken voor de laagste prijzen! Op werkdagen voor 22:00 uur besteld is de volgende dag in huis.

Deze score is berekend op basis van 21 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.1

Dennis 14-10-2017 Via de website gekocht

Hele goede service

Ik had een buitenlamp besteld eenmaal gekregen bleek dat die een defect had.dit meteen gemeld waarna ik een nieuwe lamp toegestuurd gekregen heb zonder de rompslomp dat ik de oude lamp.moest terug sturen. In 1 woord geweldig.

KO 27-09-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Pas een philips mygarden raindrop wandlamp besteld bij meerdanlicht.nl
De lamp was goed verpakt, maar toch een barst in het glas.
Een mailtje gestuurd, volgende dag een nieuw glas in huis.
Echt super snel goed geregeld!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Andreas 12-08-2017 Via de website gekocht

Snel, zakelijk en servicegericht

Om klokslag 22 u een bestelling geplaatst bij Meerdanlicht en dat is de uiterste tijd voor levering de andere dag. Verwachtte daarom pas 2 dagen later thuisbezorging. Fout gedacht. Want rond 23.30 u kreeg ik een bevestiging van Post NL dat het pakje geladen was en gewoon de andere dag werd afgeleverd en dat gebeurde ook. Helaas was een van de twee speciale lampen stuk. Dit telefonisch gemeld en direct een e-mail gestuurd met order nr. en type lamp etc. Binnen 10 min. al antwoord dat er een nieuwe lamp onder garantie zou worden verzonden. Verder geen gezeur. En ook dat pakje was er keurig de volgende middag. Kortom, alles even snel, zakelijk en servicegericht afgehandeld.

I. Hoogendoorn 07-08-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Van een al jaren eerder gekochte lamp miste, na een verhuizing, het plaatje waarmee je deze aan de muur kan ophangen. Ik wilde informeren of dit plaatje besteld kon worden maar kreeg op mijn verzoek van de klantenservice (Carin) de mededeling dat ze deze mij kosteloos toesturen. Dikke pluim!

Els 05-08-2017 Via de website gekocht

Snelle reactie en actie!

De klantenservice reageerde erg snel op mijn e-mail over een defect aangekomen product! Na het aanleveren van een foto werd dit direct vervangen. Super service!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Koy Hulshof 12-07-2017 Via de website gekocht

Super Service bij Tuinlampenwinkel.nl

3 lampen besteld inc 3 lichtbronnen bij tuinlampenwinkel.nl bij de montage bleek dat er twee lichtbronnen niet werkten dus defect waren mail gestuurd naar tuinlampenwinkel.nl de zelfde dag nog een reactie terug via mail dat er al 3 nieuwen lichtbronnen verzonden waren en dat ik de defecte gewoon kan weg gooien is dat top service of niet !! Ik ben super blij met deze gepaste oplossing tuinlampen bestellen doe je bij tuinlampenwinkel.nl snelle en goede servise egt een geweldige online winkel !!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Patricia 06-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Erg prettige ervaring met Meerdanlicht, de levering is snel en goed. Het product was helaas defect, ik werd heel vriendelijk te woord gestaan. Na het versturen van een mail kreeg ik direct antwoord met een fijne/goede oplossing. Bedankt voor de goede service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Linda 06-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering tegen goede prijs

Was op zoek naar een specifieke lamp, welke bij meerdanlicht.nl tegen de beste prijs werd aangeboden. Afwikkeling van de bestelling ging perfect, snelle en juiste levering. Kortom prima!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

N.Frissen 03-06-2017 Via de website gekocht

Snelle en duidelijke service

Contact opgenomen via de mail waarop ik heel snel antwoord kreeg.
Het betrof lampjes en sterretjes voor de wolken/sterrenlamp.
Er werd mij duidelijk uitleg gegeven en kon ik mijn bestelling plaatsen.

Bodyart 02-06-2017 Via de website gekocht

Sneller dan het licht!

In eerste plaats koos ik de winkel voor de laagste prijs van het gewenste artikel, maar werd zeer aangenaam verrast door de snelle levering, service en communicatie van deze leverancier.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bruno 31-05-2017 Via de website gekocht

Goede productomschrijving op de site.

Goed gepositionneerde prijzen en een duidelijke omschrijving van het product en een snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johan 24-05-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs, snelle verzending en correct verpakt.

Niets op aan te merken gewoon een goede webshop die snel levert en veel aanbod heeft tegen een scherpe prijs. Netjes verpakt en goed (automatisch) geinformeerd over leverings status.
Service niet nodig gehad, dus neutraal in de beoordeling.

Iris 20-05-2017 Via de website gekocht

SUPER snel!!!

Wat n prettig bedrijf! Na 22:00 uur besteld en de volgende dag was elk artikel geleverd. Niets op aan te merken.

Thomas 20-05-2017 Via de website gekocht

Top service!

2 buitenlampen besteld, die supersnel geleverd zijn. Helaas was er 1 defect bij levering. Na 1 mailtje heeft de winkel per direct een nieuwe opgestuurd. Top service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Matthijs van Dam - Hoppenbrouwers Techniek B.V. 18-05-2017 Via de website gekocht

Snelle Levering + goede service

Goede duidelijke informatie + Snelle levering. Verder zat er bij 1 armatuur een fabrieksfoutje, en werd heel snel opgelost! Super.

teunis 18-05-2017 Via de website gekocht

meer dan licht

De site was gemakkelijk door te lopen en door een prima omschrijving van de specificaties kon een verantwoorde keuze worden gemaakt. De zending in een keurige met goede adresaanduiding vermelde verpakking en aangeleverd conform de genoemde tijdstippen.
Chapeau

Hans Heikoop 17-05-2017 Via de website gekocht

De eerste keer een aankoop gedaan en prima bevallen

De shop is snel en goed overzichtelijk, ook de voorwaarde elders goedkoper werkte goed.
Ik had n.l. het product 35 eurocent goedkoper gevonden en dit hebben ze keurig teruggestort.
Wat als geintje was ingediend namen ze toch serieus, leuk hoor.

BvdB 17-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Lampen de volgende dag al in huis, snelle levering. Goede service wanneer een levering vertraging op loopt. Ze zouden op de website de filter functie kleur nog kunnen toevoegen.

Evelien 17-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Prima w.b.. een snelle levering, de informatie op de site en de prijzen.
Ze doen wat ze beloven en dat is fijn.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dick 08-03-2017 Via de website gekocht

Waardeloze garantie afhandeling

Levering van bestelde hanglamp verliep volgens afspraak.
De lamp begaf het echter na 2 weken.
Op moment dat je voor garantie aanklopt bij Meerdanlicht geeft men totaal niet thuis! Men weigerde mij garantie te verlenen omdat de dimmer niet compatible zou zijn met de lamp. Echter op de site en in de gebruikershandleiding van de lamp staat geen enkele restrictie mbt het gebruik van dimmers.
Gelukkig was de lamp van Massive/Philips. Bij de klantenservice van Philips werd ik wel keurig verholpen, en heeft men er voor gezorgd dat het product omgeruild werd. Dus kijk uit als je voor garantie alleen afhankelijk bent van Meerdanlicht!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

L. 13-02-2017 Via de website gekocht

Ondertussen 2 maanden vertraging op levering

..en er wordt helaas pas (matig) gecompenseerd wanneer je er als klant zelf om vraagt. Er wordt door Meerdanlicht overigens geen bericht gegeven over de flinke vertraging van de leverancier: hier moet je zelf achter komen door in te loggen op de site. Tip voor Meerdanlicht is dan ook om actief de besteller op de hoogte te houden en een vriendelijkere benadering te kiezen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

Alice 25-10-2016 Via de website gekocht

Zeer slecht

Op site wordt vermeld dat een artikel volgende dag wordt verstuurd
Maar indien niet op voorraad krijg je na betaling een backorder bericht
Daar heb ik niets aan
Liever coolblue!
Telefonisch ook niet bereikbaar

Michelle 03-03-2016 Via de website gekocht

Totaal niet gemakkelijk wanneer domweg mij de verkeerde producten worden geleverd.

Ik ben zeer onvriendelijk behandeld door klantenservice, dus slechte ervaring mee

Assortiment
Klein en onvolledig assortiment. Leveren ook verkeerde producten.

Aanbeveling
Ik beveel deze winkel totaal niet aan, er worden fouten gemaakt en de klant mag ervoor opdraaien.

Extra toelichting
Zeer onvriendelijk, oneerlijk en onredelijk behandeld.

sjocolaatje 29-01-2016 Via de website gekocht

4,2

Een winkel is niet gemakkelijk als de klantenservice er meerdere dagen over doet om antwoord te geven bij problemen.

Lampen besteld die bij nader inzien niet geschikt waren. Lampen waren vlak voor de kerst geleverd (5 dagen na de bestelling) en wij gingen meteen de volgende dag op vakantie. Pas bij terugkomst kwamen we er achter dat we deze niet konden gebruiken. Op 3 januari mail gestuurd dat we wilden retourneren: nee meneer dat kan niet, de 14 dagen zijn voorbij, u kunt de lampen "uit coulance" ruilen voor andere lampen (het waren 17 dagen). Na vriendelijke mail van mijn kant met uitleg dat het toch onhandig is om die 14 dagen zo strikt te hanteren als ze dwars door alle feestdagen heenlopen en wij hier een wat aparte situatie aan de hand hadden: "nee meneer dat maakt niets uit want wij zijn een webwinkel dus we zijn altijd open, ook op zondag en op 1 januari. Bovendien moeten we ergens een grens trekken." Dat is misschien juridisch correct, maar mij heb je er mee op de kast hoor. Toen toch maar geruild voor iets anders. De hele operatie duurde overigens een aantal weken want iedere mail naar de klantenservice wordt pas na twee of drie dagen beantwoord. Op die 24 uur per dag 7 dagen per week webwinkel service valt dus nogal wat af te dingen. Uiteindelijk kan je als winkel meer verdienen als je goede service levert, ook als dat betekent dat je soms wat ruimhartiger om moet gaan met de inruiltermijnen of andere probleempjes. Klant is koning, maar niet bij Meerdanlicht. Ze moeten het zelf weten, maar ik koop nooit meer iets bij deze mensen. Minderdanlicht.

Aanbeveling
Ik was niet tevreden met de manier waarop de klantenservice reageerde, en ook niet over de reactiesnelheid. Ik zal hier zelf niet meer opnieuw kopen.

Officiele reactie van Meerdanlicht.nl 02-02-2016

Beste Johannes,

Dank voor uw reactie, vervelend te vernemen dat dit niet naar tevredenheid is verlopen. Wij kunnen niet constateren dat er een vertraging is geweest vanuit onze kant, daar elke mail binnen 2 werkdagen in de drukste tijd van het jaar is behandeld.

Helaas hebben wij pas na 2 weken reactie mogen vernemen op ons voorstel. Vervolgens hebben wij het alternatief binnen 1 dag aan u verzonden.

Paul
Meerdanlicht