Medion.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Medion.com.

Medion.com stelt zich voor

Medionshop.nl is hét online verkooppunt van Medion. Bent u op zoek naar multimedia, consumentelektronica of navigatiesystemen? U vindt het bij ons, tegen een goede prijs! Ook voor accessoires van Medion producten kunt u bij ons terecht. Vragen? Ons servicecenter staat 365 dagen per jaar voor u klaar.

Deze score is berekend op basis van 47 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

3,5

zuiderstorm 13-04-2015 Via de website gekocht

Bij het bestellen verscheen er boven mijn keuze de mededeling van korting €50 op een Medion Akoya pc. Dat bleek later alleen te gelden voor een ander type pc. Het verwarrende was dat het vermeld werd boven de pc van mijn keuze.

Ook in het weekend werd geprobeerd dit misverstand uit de weg te helpen, hoewel diegene die hielp ook niet goed wist wat er aan de hand was.
Ik was tevoren wel wat geschrokken van de slechte beoordelingen maar die kan ik niet bevestigen, integendeel.

Mooie ruime keuze.

Aanbeveling
Behalve het misverstand bij de online bestelling, liep het verder op rolletjes.

Extra toelichting
Als je een kortingsreklame prominent in beeld brengt bij een Medion Akoya pc met de mededeling €50 korting op een Medion Akoya PC dan verwacht ik dat dat geldt voor dat apparaat dat ik dan bekijk. De kortingscode bevatte pas de clue dat het een ander type PC betrof, en dat merk je pas bij het afrekenen.

hankelh 07-04-2015 Via de website gekocht

Ik kon het betreffende artikel zeer snel bestellen en via IDEAL betelen.

De aflevering/bezorging door DPD is slecht. Foutieve aflevertelefoontjes en via de website. Gevolg: geen levering

Keuze genoeg.

Aanbeveling
Mits de bezorging beter geregeld is.

Extra toelichting
Ik kan: Hoe lang in bezit? niet beantwoorden omdat geen bezorging is geregeld !

joannaregt 23-03-2015 In de winkel gekocht
Aldi

6,2

Assortiment
Enkele jarewn geleden heb ik een Akoya laptop gekocht. Na enkele kjarenwas de batterij niet mee in het assortiment.

lissavc 20-03-2015 Via de website gekocht

3,5

Ik ben enorm ontevreden over de service en mijn aangekochte product van Medion. Ik word totaal niet geholpen met mijn probleem, het probleem wordt eerder erger gemaakt door de service van Medion.

Aanbeveling
Ik zou niemand aanbevelen om hier een product te kopen, wanneer je een defect product krijgt word je totaal niet geholpen en een aanvraag op een vervangend en werken product wordt meteen afgewezen.

Extra toelichting
Ik heb anderhalf jaar geleden een laptop gekocht op de website van Medion en deze is vanaf het begin af aan al defect aangezien het beeldscherm steeds uitvalt voor enkele seconden of er voor zorgt dat de volledige laptop en de geopende programma's blijven vast hangen. Dit is enorm vervelend wanneer ik op de laptop aan het werken ben en daardoor volledige documenten kwijtraak. Ik heb voor dit probleem contact opgenomen met Medion en na enkele keren heen en weer mailen kon ik de laptop eindelijk opsturen voor reparatie. Ik wilde eigenlijk op dit moment al een nieuw product aanvragen maar ik besloot te kijken of het repareren zou kunnen helpen. Het duurde echter wel erg lang voordat ik mijn laptop terug kreeg en ik heb daarom contact opgenomen met Medion, ze beweerden dat de laptop gewoon opgestuurd was en dat het dus vanaf het moment dat ze hem opstuurden dus gewoon mijn verantwoordelijkheid is. Ik werd gelukkig na enkele malen bellen naar Medion ervan op de hoogte gebracht dat het pakket met mijn laptop erin gestrand was bij een distributiecentrum omdat ze bij Medion het verkeerde adres op de doos gezet hadden. Ik heb vervolgens zelf contact op moeten nemen met dit distributiecentrum omdat Medion dit niet wilde doen. Uiteindelijk had ik eindelijk mijn laptop terug en bleek de accu niet meer te werken, ik heb toen weer contact opgenomen met Medion en zij vertelden mij dat de accu niet onder de garantie valt en dat als deze kapot blijkt te zijn ik hier zelf voor zal moeten betalen. Ik heb de laptop toen maar opnieuw opgestuurd en hier uitdrukkelijk bij vermeld dat de accu pas kapot is sinds de eerste reparatie. Het duurde echter weer veel langer voordat ik mijn laptop terug ha dan de gestelde tijd die verzekerd werd door Medion. Aangezien ik alleen een mailtje had gehad met dat mijn laptop opgestuurd was maar ik nog steeds niets ontvangen had besloot ik Medion maar eens te mailen met de vraag waar mijn laptop blijft. Ze reageerden hier echter niet op en 4 mailtjes en enkele weken later kreeg ik eindelijk een mailtje van het distributiecentrum dat daar een laptop lag met mijn naam erop maar (weer!) een verkeerd adres. Ik heb overigens nooit reactie gehad van Medion op die mailtjes. Toen ik mijn laptop weer terug had werd meteen duidelijk dat het eerste probleem nog steeds niet opgelost was, het beeldscherm viel weer steeds uit en ik heb vervolgens besloten toch maar weer Medion te mailen dat de reparaties niet gelukt zijn. Ik kreeg hier echter geen reactie op, en na enkele mailtjes zonder antwoord heb ik besloten een mail te sturen waarin ik schreef dat de laptop niet gerepareerd hoeft te worden aangezien dat toch niet blijkt te werken, en ik eerlijk gezegd helemaal geen vertrouwen er meer heb dat de laptop überhaupt gemaakt kan worden en ik wanneer de garantie afloopt er niet op zit te wachten dat ik mag gaan betalen voor de reparatie van een laptop die ik al kapot ontvangen heb in eerste instantie. Ik heb daarom aan Medion een verzoek gedaan op een vervangend product maar hier reageerden ze helaas op dat ze dit niet doen. Ik ben daarom enorm ontevreden met mijn gekochte product en de service van Medion, ik heb mijn laptop nu al anderhalf jaar en ik heb er nog steeds geen gebruik van kunnen maken op een fatsoenlijke manier. Ik ben erg teleurgesteld en ik raad iedereen af iets bij Medion te kopen! Ik zou erg graag mijn geld terug willen of een vervangen product wat wel werkt.

Harrie2005 16-03-2015 Via de website gekocht

Klik klik en besteld

Perfect bezorging

Goed eb betaalbaar

Extra toelichting
Tot aan levering snel en correct

koome191 13-03-2015 Via de website gekocht

vele soorten producten, goed uitgestald en vindbaar
Technische specificaties niet altijd gemakkelijk te vinden en incompleet

Prompte levering. Geen verdere service nodig gehad

Extra toelichting
Prompte levering van het bestelde. Op de website is het soms moeilijk om voldoende technische specificaties van het product te vinden, blijft te summier

LaColle 11-03-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Goede info op site, snelle en goede bevestiging van aankoop en informatie over en snelle levering.

paulwijnen 27-02-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
over het algemeen goede service ook als er iets met product is ook goede garantieservice gehad bij eerder aangeschafte producten

janani67 23-02-2015 Via de website gekocht

zeer makkelijk te bestellen

binnen de gestelde levertijd geleverd

prijs kwaliteit zeer goed

Aanbeveling
heb vaker bij medion besteld zonder problemen en volgende aankoop zal ik hier ook doen.

henkeext 18-02-2015 Via de website gekocht

Uitzoeken, klikken, bestellen, betalen met ideal

Snel geleverd

Assortiment
Een deel van het assortiment is alleen te bestellen bij Medion in België

Prima

Extra toelichting
Vrij veel keuze, snelle levering, makkelijk betalen. Prima dus

j.tuk 11-02-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke site

leuke aanbiedingen

Extra toelichting
tot nu toe geen minpunten ondervonden

rolsat 11-02-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig te bestellen en bij korting gelijk uitgekeerd

Bij problemen direct inname produkt voor onderzoek zonder kosten

Voldoende keuze

Aanbeveling
Koop altijd Medion computers door zijn betrouwbaarheid

meko41 11-02-2015 Via de website gekocht

Aanbeveling
snelle en correcte levering.

Extra toelichting
De producten zijn van goede kwaliteit en tegen een concurrerende prijs, terwijl ik uit ervaring weet dat de service perfect is.

boatman 11-02-2015 Via de website gekocht

Een goede website en een vlotte afhandeling van mijn bestelling. Binnen twee dagen in huis.

Via het trac en trace systeen was mijn bestelling uitstekend te volgen. Alle bestelde producten waren goed verpakt.

Assortiment
Over het medion product niets anders dan lof. Een web winkel waarin je genoeg keus kunt maken met een goede prijs kwaliteit verhouding

Aanbeveling
Met een prima website en een scala aanprodukten is het een prima web winkel

Goede ervaring

MedionErazer 09-02-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Een hele goede service van Medion. Binnen te tijd gekregen die op de website stond. Ook zeer tevreden over de klantenservice. Ook daar snel een reactie op gehad!

ceesba03 07-02-2015 Via de website gekocht

Binnen de kortste keren thuisbezorgd.

Assortiment
Ik zocht een snelle, betaalbare 17,3 inch laptop met goede specificaties. Die was er.

Aanbeveling
Alles in orde. Ook met vorige apparaten goede service.

imhoff 06-02-2015 Via de website gekocht

zo bestelt binnen 1 dag nabestelling thuis.

online medionshop

niet van toepassing

g.heckmans 05-02-2015 In de winkel gekocht
bij de Aldi

kon mijn artikel niet vinden, wel ruime keuze

na een mailtje, kreeg ik de dag erna al bericht, met het artikelnummer van de hoes van mijn tablet

Assortiment
zeer ruime keuze, en goede prijs/kwaliteit verhouding

Aanbeveling
zeer ruime keuze, voor iedere beurs

Extra toelichting
de Aldi heeft een ruime keuze aan Medion artikelen. Ben alleen benieuwd hoe de service is, als er iets kapot gaat.

Ellie61 30-01-2015 Via de website gekocht

6,7

De levertijd stond op 2 á 3 dagen maar werden er 5. Dit werd verder niet gecommuniceerd. Het ligt ook aan de vervoerder waar zij mee werken. De track en tracecode gaf aan dat het pakket al op zaterdagochtend in het magazijn in etten-leur aanwezig was. Toch werd het pakket pas op maandag geleverd. Een heel weekend ertussen is erg jammer. Dat had anders gekund.

Extra toelichting
Eigenlijk alleen de levertijd. En het assortiment is niet zo groot maar dat vind ik minder erg. Als ze maar hebben waar ik naar op zoek ben. De producten zelf zijn overigens erg goed is tot nu toe mijn ervaring. Wij zijn al aan onze 5e medioncomputer toe.

gammeijer 29-01-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke site met goede informatie

levertijd en informatie waar de bestelling zich bevind zeer goed

Assortiment
veel keuze met goede info

goede ervaring

Extra toelichting
goede info en snelle levertijd

Huub Ebenau 23-01-2015 Via de website gekocht

Ja online bestellen is het makkelijkste wat er is!

Duurde wel lang voordat het pakje binnen was

Aanbeveling
gewoon goed en makkelijk als je paar dagen geduld hebt

Extra toelichting
Goed product maar duurde wel enkele dagen voordat het per DPD via Duitsland arriveerde. In de Aldi een geweldige MedionComputer gekocht met 16 mb werkgeheugen etc. Ben blij met de combinatie. Veel voor relatief weinig!

webv 21-01-2015 Via de website gekocht

Prima website, geen ondedelijkheden.

Assortiment
Op zich is het voldoende. Maar het zou wel leuk zijn als je zelf een pc kan samenstellen

Aanbeveling
Dit is mijn 2e bestelling alweer. Het komt vooral door de superieure prijs/ kwaliteit verhouding.

Extra toelichting
De enige aanbeveling die ik verder nog zou willen doen, is dat ze een track en trace aanbieden.

harmposthumus 14-01-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Artikel was even niet voorradig. We kregen keurig een email toen het weer op voorraad was. Na bestelling volgende dag in huis.

Christiaan70 12-01-2015 Via de website gekocht

Heel gemakkelijk zonder poespas

De manier, waarop je geholpen wordt door de klantenservice, is heel helder en duidelijk

Assortiment
Voldoende keus voor elke soort laptop.

Aanbeveling
Een webwinkel, die de klant centraal stelt.

pieterdel 12-01-2015 Via de website gekocht

Al enige tijd klant bij Medion. Tot nu toe 100% tevreden

Diverse malen reparaties laten uitvoeren door Medion. PERFECT uitgevoerd en altijd zonder enige kosten

Assortiment
Als je je beperkt tot hun aanbod. Bijv Medion Dld heeft eel meer maar dat is een typisch duitse markt. In Essen div app weggehaald voor fabrieksprijzen

Zie b.g. beoordelingen

Extra toelichting
Zoals boven vermeld. Beperk je tot het aangebodene. Niet het onderste uit de kan willen hebben. Je koop bij hun een compleet produkt en ze geven een uitstekende service.

schollampj 10-01-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke pagina

Snelle levering

Uitgebreid assortement

Aanbeveling
Vaak is er geen winkel in de buurt, daarom via internet bestellen is nog makkelijker en snel.

Extra toelichting
Motivatie heb ik reeds hier boven vermeld.

krisjuh22 10-01-2015 Via de website gekocht

Het zoeken gaat vrij gemakkelijk, zeker met de pc keuzehulp en de site is overzichtelijk.

De klantenservice van Medion heeft ruime openingstijden, telefonisch word je snel geholpen. De man die me geholpen heeft was vriendelijk, maar de prijs die hij noemde voor het bijkopen van extra geheugen bleek niet geheel te kloppen.
Jammer dat Medion door DPD laat bezorgen, want zij bezorgen niet op zaterdag en zeker rond de feestdagen waarin er enkele bezorgdagen wegvielen heb ik daardoor lang op mijn bestelling moeten wachten.

Assortiment
Ruime keuze, voor elk budget is er wel een pc te vinden.

Aanbeveling
Blij met de computer die ik heb gekocht, maar kijk wel zelf even goed wat je nodig hebt.

Extra toelichting
Blij met de desktop die ik heb gekocht, nette prijs voor wat er allemaal in zit. Jammer alleen dat medion bespaart op een goede netwerkadapter. Er zat een mini-dongeltje bij met een zeer kleine antenne wat het wifibereik en zeker de internetsnelheid niet ten goede komt.

Wimpiy2 09-01-2015 Via de website gekocht

in een paar eenvoudige klikken een pc kunnen bestellen

inlo 07-01-2015 Via de website gekocht

Assortiment
There was only one smart tv 40 inch, So I couldnt compare with other tvs.

resje 05-01-2015 Via de website gekocht

6,8

Overzicht

Snelle levering tijdens de drukte van de feestdagen

Gevonden wat ik zocht

Goedkope en kwaliteit

Extra toelichting
Had een min punt geen Nederlandse handleiding

sale en noelle 04-01-2015 Via de website gekocht

makkelijk

makkelijk en snel

ruim

zou ik zeker doen

Extra toelichting
het enigste nadeel er is geen boekje met hollandse beschrijving wel per mail heb ik het gekregen maar dat is niet echt makkelijk dus dat zou wel verbeterd kunnen worden

pk tuinonderhoud 30-12-2014 Via de website gekocht

Gewoon zoals een webwinkel hoort.

Men stuurt een retourformulier mee en een dikke uitleg.

Assortiment
Goedkoper in de webshop dan ergens anders.

Aanbeveling
Heeft meer met het product te maken.

Extra toelichting
1 tot 3 werkdagen in huis. Kerst en het weekend niet meegerekend, kom ik op 2 dagen uit. In totaal een 8, gewoon zoals een webwinkel werkt.

jneelen 30-12-2014 Via de website gekocht

Simpel en makkelijk bestellen en betalen via Ideal

Server is snel geleverd en netjes verpakt.

Goed=Goed

Aanbeveling
Ik heb de winkel al aan andere voorgesteld.

Extra toelichting
Gemak en prijs kwaliteit is erg goed

Roosje59 29-12-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
's Zaterdags via de website besteld en ondanks de Kerstdrukte werd de bestelling op dinsdagochtend bezorgd. Snelle aktie.

miemertje 28-12-2014 Via de website gekocht

Vanuit je luie stoel bestellen. En dat gaat erg makkelijk. Bij elk product vind je behalve de prijs, een duidelijke en uitgebreide omschrijving.

Ik had de laptop rond 15:00u in de middag besteld en de volgende ochtend voor 10:00u al in huis. Keurig verpakt.

Extra toelichting
Zoals eerder vermeld worden de producten op de site duidelijk en uitgebreid beschreven. Wij hebben gekozen voor een Medion laptop, omdat deze qua prijs erg vriendelijk is. Ik zou bijna zeggen: veel voor weinig.

Anton France 25-12-2014 Via de website gekocht

Uitstekend online. Groot assortiment. Makkelijk te benaderen site. Medewerkers geven wel eens niet geheel coherente antwoorden.

Zie hiervoor. Leveringssnelheid was uiteindelijk zelfs met de feestdagen prima.

Assortiment
Groot assortiment. Soms kleine verschillen. Daardoor zoeken wel eens lastig. Gezien kleine onderlinge verschillen zou ook een systeem van online customizing zoals bij Apple aanvullende helderheid kunnen bieden.

Aanbeveling
Over all: goede producten, ruime keuze en goede service.

Zie boven

fknobbe 23-12-2014 Via de website gekocht

Simpel en overzichtelijk

Assortiment
Duidelijke site je weet wat je kiest

Aanbeveling
Snelle bezorging dus prima winkel

Pien D 21-12-2014 Via de website gekocht

6,8

Bestelproces gaat gemakkelijk

Telefoonnummer dat ze op de site hebben staan om telefonisch een order door te geven, werkt niet met een mobiel. Dat staat nergens.
Levertijd staat ook nergens. Pas als je het bestelproces ingaat, terwijl ik vooraf wil weten hoe snel ik het in huis heb.
Levertijd is 4 dagen, moest vanuit Duitsland komen. 4 dagen vind ik in deze tijd best lang.

Assortiment
Ze hebben uiteraard alleen hun eigen producten.

Extra toelichting
Bestelgemak is goed. Levertijd is 4 dagen, is best lang. En hun telefonisch bereiken was een drama. Maar product is erg goed.

Jan van Ab 18-12-2014 Via de website gekocht

Na de keuze van het artikel op de site was het moeilijk om de bestelling rond te krijgen. Het programma bleef 4x haperen bij de betaling (Ideal)

Verwerking na betaling verliep prima

Assortiment
Er zat in wat ik zocht en dan ook nog in een aanbieding

Aanbeveling
De Tablet werkt prima en de berichtgeving rond de levering was in orde

MariekeA 06-12-2014 Via de website gekocht

Onduidelijk wat te doen als er iets niet in orde is.

Waardeloze service! De door hen geleverde tv deed het niet,. Medion zou retourbiljet sturen, na 3 keer bellen nog niet ontvangen. Zelf de tv retour gestuurd, ze zouden het geld terugstorten. 6 maanden op moeten wachten, na 10 keer bellen en 8 toezeggingen nu eindelijk de credit ontvangen.

Aanbeveling
Niet doen! Een drama als er iets niet klopt en ze zeggen telkens iets anders.

Extra toelichting
Waardeloze afhandeling van retourzending. Diverse toezeggingen die ze niet nakomen. Klantenservice spreekt elkaar tegen en als ze je toezeggen dat je geld terug wordt gestort kan je hier naar fluiten.

Leo-38 27-11-2014 Via de website gekocht

De bestelling en betaling verliep soepeltjes door de duidelijke site

Zeer snelle en correcte levering die via track en trace goed te volgen was.

Assortiment
Ik wist wat ik wilde omdat ik al heel veel producten (tablets) met elkaar had vergeleken. Zodoende trof ik bij Medion voldoende keus aan.

Aanbeveling
Gezien de snelle levering, de kwaliteit van het product en de ervaringen uit het verleden die ik met andere Medion-producten heb opgdaan kan ik Medion bij iedereen aanbevelen.

Extra toelichting
In het verleden goede ervaringen opgedaan met Medion en hun producten (Laptop en tablets).

opafr 25-11-2014 Via de website gekocht

24/7 mogelijkheid tot bestellen

snelle levering en binnen 3 dagen in huis

Assortiment
vond alles wat ik nodig had

Aanbeveling
op basis eigen ervaring zou ik elke potentiele koper Medion aanbevelen

Extra toelichting
kan niet iets specifieks bedenken

Tummytum 11-11-2014 Via de website gekocht

alles staat goed aangegeven en alles wordt precies zoals beschreven waargemaakt

De service is prima. Bij een dergelijk probleem krijg je wat oplossingen voor geschoteld om te kijken of dit daadwerkelijk de oplossing is. Als dit niet werkt dan moet je het goed gewoon opsturen. Je krijgt uiteindelijk het product redelijk snel en gemaakt terug.

Assortiment
Ze hebben van alles. Een Navigatie tot magnitron. Van budget computer tot gaming laptops. Genoeg keuze en dat voor een zeer lage prijs. Ik heb in het algemeen de indruk dat ze met vernieuwing bezig zijn en dat zie ik terug in hun producten. Hoge kwaliteit!

Aanbeveling
Grote keuze lage prijzen. Een prima service. Dit maakt het zeker de moeite waard om bij medion je elektronica te kopen.

Marcocmc 22-05-2014 Via de website gekocht

Duidelijk en heldere site

Voor 11 uur in de ochtend besteld, nog geen 24 uur later al thuis geleverd door DPD

Aanbod in meerdere artikelen

Extra toelichting
Ging voor een aanbieding bij de Aldi, was uitverkocht, direct via Medion besteld. Perfecte computer voor een prima prijs, helemaal tevreden over het merk Medion

TruusAW 27-03-2014 Via de website gekocht

4,5

Bestelling en levering zijn goed.
Echter de handleiding ontbreekt!

Reeds diverse malen contact met Medion Ned. op genomen via hun eigen contact formulier. Nogmaals telefonisch contact op genomen. Het montage schroefje zit achter een plastic propje.
Alles lijkt het te doen echter nadat de eigen accu leeg is schakelt de Notebook plotseling af. De nieuwe accu is nog vol volgens het scherm.
Nu maar eens een boze brief via het contact form ingestuurd, na een week nog geen antwoord.

Assortiment
De PC's zijn prima. IK heb er nu 5, alles werkt nog ook XP Window98.

Aanbeveling
De service die ik nu ontvang is beneden alle peil. Hier heb je de bestelde accu, zoek het maar uit!
In het verleden heb ik een keer panne gehad. Een DVD speler was vast gelopen. Zonder probleem thuis door Medion uit gewisseld! Prima, maar deze hierboven beschreven ellende is beneden alle peil! En nog niet opgelost!

Extra toelichting
DE service die nu ontmoet is beneden alle peil en, waarschijnlijk ook in strijd met Europesche leverings vooraarden. Geen conformiteits verklaring. De hardnekkige weigering de problemen van de klant op te lossen. Ik ben geheel iets anders gewend van deze firma. Alleen al de idioterie geen installatie instructie, hoe kort dan ook, mee te sturen. Ook een Europesche eis!Onbegrijpelijk. Ook geen antwoord geven op een contactformulier!

Blacky1092 21-03-2014 Via de website gekocht

online bestellen zeer gemakkelijk

telefonische vragen zeer naar behoren beantwoord. vanaf betaling tot levering in twee dagen

Assortiment
met Windows 8.1 zeer veel aps daarbij met een beetje geduld werkt het zeer goed naar mijn verwachtingen

Aanbeveling
bij mij alles goed verlopen, dus ik zal het iedereen aanbevelen

alles word netjes afgehandeld

KellyHv 20-03-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Ik heb de laptop op maandag besteld en ik had hem woensdag al in huis. Ik was echt verbaasd hoe snel de laptop geleverd werd. Ik ben al met al heel tevreden over de webshop. Betalen ging ook makkelijk.

HansG1 24-02-2014 Via de website gekocht

Heel eenvoudig om specificaties te vergelijken, prettige site.
Enig minpuntje de kortingscode invoeren
lukte niet in 1 keer let dus op kleine letters-spatie-cijfer "web 25"

super snelle levering, woensdagavond besteld en bataald. Donderdag verzonden, vrijdag net na de middag in huis.

keus genoeg

Aanbeveling
Perfecte afhandeling van de order, was het bij iedereen maar zo goed geregeld.
Hier kan menige webwinkel/shop een voorbeeld aan nemen.

Extra toelichting
Supersnelle levering, en vanaf de aflevering goed zichtbaar met track-trace.

synous 10-02-2014 Via de website gekocht

Het was moeilijk om me bij Medion te registreren. Heb het opgegeven en de bestelling zonder registratie afgehandeld. Verliep vlekkeloos. Betaald via Ideal.

Al spoedig na mijn bestelling te hebben verzonden ontving ik een bevestiging en niet veel later bericht dat de producten bij de bezorgdienst waren aangeboden. Binnen twee dagen had ik de producten in huis.

Assortiment
Het assortiment is uitgebreid. Ik kon in de webshop vinden wat ik zocht.

Aanbeveling
De afhandeling van mijn bestelling verliep in alle opzichten vlekkeloos.

Extra toelichting
Het enige minpunt is de registratie bij Medion. Dit is echter niet strikt noodzakelijk en het feit dat ik niet geregistreerd was, vormde geen beletsel voor een vlekkeloze afhandeling van mijn bestelling.

Joan2014 09-02-2014 Via de website gekocht

Snel en makkelijk bestellen via internet.

Veel spullen

Super snel

Extra toelichting
Op vrijdag om 12.30 besteld, en op zaterdagmorgen om 09.30 de computer en harde schijf al in huis. Echt super snel.