Medion.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Medion.com.

Medion.com stelt zich voor

Medionshop.nl is hét online verkooppunt van Medion. Bent u op zoek naar multimedia, consumentelektronica of navigatiesystemen? U vindt het bij ons, tegen een goede prijs! Ook voor accessoires van Medion producten kunt u bij ons terecht. Vragen? Ons servicecenter staat 365 dagen per jaar voor u klaar.

Deze score is berekend op basis van 47 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

3,5

Biertje69 16-10-2015 Via de website gekocht

4,2

Onbeschoft te woord gestaan door medewerker klantenservice die gewoon ophing.

Aanbeveling
Dit wordt duidelijk in het verhaal bij de motivatie hier onder.

Extra toelichting
Op 2 okt kocht ik de medion akoya P2213T en everki 11.6 laptop tas met optische muis. De reden waarom ik deze 2 in 1 kocht was omdat er in het basis station nog een 500 Gb he zat en de tas ter bescherming en volgens de site info een optische muis om overal kabel vrij te kunnen werken. Na de producten te hebben ontvangen bleek dat de laptop alleen maar de 64 Gb SSD schijf zag en aan de optische muis een kabel zat van anderhalve meter. Dus maar even bellen met de klantenservice dat de laptop de 500 Gb hd niet zag gebeurde wel vaker dan moest ik even een bios update van de site downloaden installeren en alleen het basisstation 24 uur onderstroom zetten en dan zou het goed komen en de muis en tas moest worden omgeruild voor een draadloze muis maar eerst maar even wachten of de laptop de harde schijf na 24 uur kon zien want mocht dit niet het geval zijn dan kon alles in 1 keer worden omgeruild. Maar na 24 uur nog steeds geen 500 Gb hd dus maar weer voor 1 euro de klantenservice bellen. Een andere medewerker aan de lijn die leest het hele verhaal in de computer en zegt ja dan moeten we hem omruilen nou prima maar hoe zit het met die muis want er staat op de site kabel vrij werken maar dat wordt lastig met anderhalve meter kabel eraan. Meneer dat kabel vrij heeft betrekking op de tas en niet op de muis dus daar kunnen we niets aan doen dus ik zeg dat slaat nergens op wat je nu zegt. Dan moet u er een klacht van maken dus ik zeg doe maar dan. Zo het is nu een klacht dat meneer en er wordt opgehangen maar hoe nu verder met de laptop maar geen antwoord meer dus maar weer voor 1 euro bellen krijg ik te horen dat alles is overgedragen aan een andere afdeling en die bellen u binnen 48 uur terug. Maar na 48 uur nog niets gehoord net voor het weekend dus dan maar wachten tot na het weekend. Denk geef ze maandag nog de kans om te bellen maar néé hoor niets dinsdag nog afgewacht maar ook niet. Woensdag voor weer 1 euro maar weer zelf gebeld ja ze hebben u gebeld maar u reageerde niet maar zal u doorverbinden oke. Krijg ik van de medewerker te horen meneer in dit type zit helemaal geen 500 Gb hd in het basisstation dus ik zeg "oh maar dat staat wel op de site" meent u dat nou zal even kijken ken de site ook niet uit mijn hoofd néé hoor staat niet op de site alleen maar dat er een 64 Gb SSD inzit dus ik ook kijken en inderdaad stond er niet meer op snel even veranderd dus. Dus ja ik kan weinig voor u doen dus ik zeg maar ik heb hier screenshots van de site en daar staat toch duidelijk op dat er een 500 Gb hd schijf in zit. Oh ja dan kunnen we niet meer doen dan de hele bestelling kosteloos terug nemen en u uw geld teruggeven want we hebben er geen met een 500 Gb hd in het basisstation. Dus ja wat moet je dan dus doe dat dan maar nou prima dan krijgt u over ongeveer 2 uur een mail met daarin wat u moet doen en hoe het verder gaat. Het is inmiddels vrijdag 16 oktober maar nog steeds geen mail dus maar weer voor 1 euro bellen en vragen waar die mail nou blijft zal even voor u kijken ja ik zie het al mijn collega heeft aangevinkt dat het per post moet dus de brief krijgt u per post binnen hij is onderweg. Dus je begrijpt dit was de eerste maar ook tevens de laatste bestelling bij medionshop en nu maar hopen dat de brief snel binnen komt zodat alles terug kan en hopen dat ik niet nog weken moet wachten voordat ik mijn geld terug heb.

ADeKraai 10-09-2015 Via de website gekocht

kieskeurig73 09-09-2015 Via de website gekocht

4,8

Speelt geen normale dvd-bestanden af terwijl de website van Medion aangeeft dat dit moeiteloos kan met een i-pad. Helpdesk geeft aan dat dit een probleem is en dat de website een foute vermelding kent :-(

Aanbeveling
Product biedt niet wat de fabrikant beloofd. Medion servicedesk gebeld om hulp. Je betaalt een euro per gesprek en bij vragen die niet in de instructie staan, wordt gezegd dat de vraag maar per mail moet worden gesteld of dat ik product anders maar moet terugsturen.

Rob P2301 05-09-2015 Via de website gekocht

Goede en overzichtelijke site en je kunt er ook makkelijk wat zoeken en vinden.
De bestelling verliep vlot en makkelijk.

Ik heb verder geen ervaring met service alleen dat de bestelling en betaling makkelijk en vlot verliep.

Assortiment
Ik had keuze genoeg om een PC te vinden. En ik vond de prijs vergeleken met andere merken toch lager.
Volgens mij heb ik een goed product voor een redelijke prijs gekocht.

Aanbeveling
Best wel veel keus voor een goede prijs en snelle levering.
Va verdere service kan ik nog niets zeggen.

Extra toelichting
Ik kon het product snel vinden en ook de specificaties erbij waren correct. Snelle en correcte levering.

251152 29-08-2015 Via de website gekocht

Makkeijk te bestellen en snel in huis

Makkeijk te bestellen en snel in huis

Extra toelichting
Ik heb de betreffende radio op internet opgezocht en aan de hand van de daar voorhanden gegevens besteld. De radio werd snel binnen een paar dagen geleverd en was makkelijk te installeren, we hebben er veel plzier van.....

gstkn 27-08-2015 Via de website gekocht

Snelle en makkelijke keuze mogelijkheden

Assortiment
Voldoende keuzes in diverse apparaten en er wordt ook geleverd wat er wordt aangeboden

Aanbeveling
Goed aan te bevelen bij anderen en produkten worden op tijd geleverd

Extra toelichting
Er wordt geleverd en op tijd wat wordt aangeboden Een prima site met genoeg keuzes

prop 26-08-2015 Via de website gekocht

goede gebruiksaanwijzing

snelle efficiënte levering

veel te koop

uiterst tevreden

Extra toelichting
zeer prettig en voordelig kopen zonder risico

C.Carroll 25-08-2015 Via de website gekocht

The service from Medion has always been great--this is our fourth computer from Medion. The delivery was fast and the tracking was very clear and updated frequently. The time from taking it out of the box to actually using it was the fastest and most user-friendly experience I have ever had! I am used to wasting a day installing all the software and configuring everything. This laptop asked a couple of questions (e.g., language preferences) and then did everything with just a few clicks! nice!

Excellent. Fast and transparent.

Assortiment
This laptop fills a big gap in the market. Above a certain price-range, most laptops include "cutting-edge" features whether you want them or not. The mix of features on this model puts all the money into improving the computing speed (e.g., fast multi-core, hybrid hard drive). So while additional features might have been nice, I really didn't want to pay for touch screen and other things that I don't need for my work (statistical programming). That means that given my budget, I can get a must faster machine. Thanks!
Having said that, the graphics are actually quite fast--more than enough for most users. It is not an extreme gaming machine, but it is great for watching videos. There is no lag even at very high resolution.

Aanbeveling
We have used Medion computers for many years. This is our 4th Medion computer and we have never had a bad experience with them. In contrast, we have regretted buying several other brands over past 20 years or so. Medion is not as well known as the other brands, but I suspect that will change soon if they continue to consistently offer great quality for the price.

Extra toelichting
This laptop is soooo much faster than our other laptop on every task so far (e.g., start-up time, playing videos)! My wife is jealous! ;-) It is also a pleasure to use. The keyboard is outstanding. I can type faster and more comfortably on this than I can on my fancy ergonomic keyboard at work, let alone the other laptop keyboards that I have had. This laptop also runs cool and has surprisingly little noise coming from the fan. Nice. I have become a big fan of Medion computers. We had a laptop many years ago that was a solid value for the money. We have regretted owning other brands since then. Every time we need a new computer (gaming PCs for the kids; laptops for the adults), we do very thorough searches (tech reviews, benchmarks, user reviews). We keep ending up buying Medion; it has consistently offered the best deals at the time. Currently, we have 2 Medion PCs and now this laptop. We have never had a bad exerience with Medion. I strongly recommend Medion in general and this laptop in particular.

shula 25-08-2015 Via de website gekocht

3,8

Zeer slechte ervaring met de service van medion. Twee maanden geleden een tablet gekocht, tot zover prima. Nu laad de tablet niet meer op. Na drie keer geprobeerd te hebben ze telefonisch te bereiken, waarin volgens de voicemail wordt beloofd dat je binnen 24 uur wordt teruggebeld, wat nooit is gebeurd. Heb ik mailcontact gehad met het service center. Toen ik de tablet wilde terugsturen voor reparatie, telefonisch contact over hoe ik dit zou moeten doen, werd ik doorverwezen door de medewerker naar de ander nummer. Daar 15 min in de wacht gestaan, hierna werd zonder dat ik geholpen was de lijn verbroken omdat het maximum bedrag van 15 euro was overschreden. Ik werd ook niet terug gebeld! Echt een zeer slechte service!

Aanbeveling
Apparatuur snel kapot, service zeer slecht! Leuke tablet, maar zo heb je er niks aan en heb ik 160 euro uitgegeven, plus een hoop telefoonkosten zonder dat je echt geholpen wordt.

Jacques Magnee 23-08-2015 Via de website gekocht

Prima apparatuur en gebruiksvriendelijkheid.

Snelle levering per internet aankoop.

Prima producten!

Extra toelichting
Nu op camping in Frankrijk. Ongelofelijke werking. Een tien met een griffel!!!

j.v.maldeghem 22-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijk opgezet

Snelle en correcte levering

Krijn van Leen 19-08-2015 Via de website gekocht

Zeer makkelijk in gebruik.

kan niet beoordelen , want nog geen problemen gehad.

Aanbeveling
zoals ik kan beoordelen goed materiaal.

geen idee

Moncorneil 18-08-2015 Via de website gekocht

De website is overzichtelijk en geeft goede informatie over het product.

Ik heb geen contact gehad met de winkel of anderen. De levertijd is super snel. Het product is stevig verpakt.

Assortiment
In de Medion webwinkel staan meerdere goede producten tegen een echt concurrerende prijs. De prijs - prestatie verhouding is uitstekend. Ik kijk altijd eerst bij Medion als ik iets wil kopen, zoals pc of laptop, mobiele telefoon of andere zaken.

Aanbeveling
Deze aankoop is niet mijn eerste aankoop, ik heb meerdere producten van Medion in huis en garantie indien dat aan de orde is, is ook echte garantie.

Extra toelichting
De winkel is uitstekend, zie mijn opmerkingen.

renevangent 06-08-2015 Via de website gekocht

2de bestelling via medion site, duidelijk en overzichtelijk.

goede ervaringen met medion.

Assortiment
zouden ze van mij mogen uitbreiden, goed segment in de markt.

Aanbeveling
2de bestelling via medion site. Sneller afgeleverd dan aangegeven. Nog niet op track and trace of bezorger stond al voor de deur. Daar wordt je blij van.

Extra toelichting
alleen maar goede ervaringen, meer dan 10 jaar via de Aldi mijn Medion computers gekocht. Afgelopen jaar een laptop en monitor via de site. Ik ben een zeer tevreden klant van Medion Producten.

Saartje77 04-08-2015 Via de website gekocht

Dacht dat is makkelijk bestellen, helaas, een hoop trammelant!!! Maandag 27 juli bestelling geplaatst en meteen betaling overgemaakt. Zij zeggen dat er geen betaling heeft plaatsgevonden!!!!! Vandaag, 4 augustus, nog niets ontvangen!!!!!!!!

Slecht te bereiken!! Heb je eindelijk iemand aan de lijn (telkens € 1,00 per gesprek) weten ze geen oplossing!! Kunnen niet zien of de betaling binnen is, nou ja??????

Meer dan genoeg.

Aanbeveling
Heb telefonisch bestel, hebben ze me het verkeerde rekeninigsnummer opgeven, weg geld en geen product ontvangen!!!! Bellen, bellen, bellen,....., helaas niemand kan me daar helpen!!! Dit snap ik nou ECHT NIET!!!

Extra toelichting
Elke keer een ander persoon aan de lijn en het probleem wordt maar niet opgelost!!!! Slechte zaak, wacht nog heel even af en ga dan op andere manier te werk. Misschien is een ritje Panningen voldoende, of............,??????? Het kan ook nog anders......,?????

ohdjee 04-08-2015 Via de website gekocht

2,8

Ik heb 3x contact gehad met servicelijn. Mijn mail werd pas na 4 dagen beantwoord. Telefonisch contact lukte pas na ruim 20 minuten wachttijd (is geen gratis telefoonnummer). Ze beloven op de website van alles zoals 14 dagen bedenktijd + gratis retourneren. Dat komen ze in mijn geval helaas niet na.

Vind ik echt heel slecht. Twee complete Medion computers besteld incl scherm. Daarbij nog 1 Medion externe HD besteld die niet goed werkt op de geleverde pc’s. Ik wil deze hardeschijf terugsturen en mijn geld hiervoor terug maar dat kan niet. Kan alleen hele bestelling retourneren (dus Incl de 2 complete pcs waar intussen al mijn software op is geinstaleerd). Ze vertellen mij dat dit de procedure is en daar kunnen ze niet van afwijken. Beloftes die Medion op de website maakt als: 14 dagen bedenktijd + gratis retourneren. Dat komen ze bij mij dus niet na.

Assortiment
Ruim assortiment maar helaas zijn niet alle apparaten waarvan staat aangegeven dat ze compatible zijn ook echt compatible. Neem bijvoorbeeld de 3Tb HD (usb3.0) werkt bij mij niet goed op Medion Akoya pc (met usb 3.0), maar kan ik mijn geld niet voor terugkrijgen.

Aanbeveling
Ik zou Medion nooit aanbevelen. Ik heb hun service en beleid als zeer slecht ervaren en ze,komen in mijn geval beloftes niet na.

Extra toelichting
Vind ik echt heel slecht. Twee complete Medion computers besteld incl scherm. Daarbij nog 1 Medion externe HD besteld die niet goed werkt op de geleverde pc’s. Wil deze hardeschijf terugsturen en mijn geld hiervoor terug maar dat kan niet. Kan alleen hele bestelling retourneren (dus Incl de 2 complete pcs waar intussen al mijn software op is geinstaleerd). Ze vertellen mij dat dit de procedure is en daar kunnen ze niet van afwijken. Beloftes die Medion op de website maakt als: 14 dagen bedenktijd + gratis retourneren. Dat komen ze bij mij dus niet na.

Adjac 28-07-2015 Via de website gekocht

de site van medion is makkelijk en overzichtelijk

ik had een probleem met de desktop.

Een ruim assortiment

Ruim assortiment , lage prijs , minder
w.b.t. de servicelijn

Extra toelichting
Binnen een paar dagen al software update problemen. Ik wou mijn net ontvangen monitor aansluiten ,die ook niet wou werken . Heb toen de klantenservice gebeld , gaven mij wel tips , maar het duurde nog enige tijd voordat de monitor wou werken. De software updates waren toen nog niet opgelost. Doordat het gesprek nogal lang ging duren , moest ik het zelf maar oplossen. Mocht het niet lukken , moest ik weer bellen. Dit vind ik niet goed. De prijzen en assortiment in combinatie met de kwaliteit is wel prima.

niqqi 27-07-2015 Via de website gekocht

bestellen is simpel

snelle levering

goede eerste indruk

Geert Goossens 25-07-2015 Via de website gekocht

Vragen worden correct en snel beantwoord.

Bestelling zou iets sneller geleverd mogen worden.

Gewoon goed en save.
Je weet wat je krijgt en de samenstelling van de PC's is optimaal.

Extra toelichting
Dit is mijn zesde Medion PC vanaf 2002. Probleemloze Pc's door de jaren heen!

dehefbrug 25-07-2015 Via de website gekocht

Aanbeveling
medion staat bij mij goed aangeschreven.voor computers.en goede sevice.

Extra toelichting
ziet er goed uit.maar deze mail kwam vrij snel. dus geduld. de computers van medion zijn ook goed,mijn ervaring.het is duits, en duitsers liegen niet,zeggen zij.

RobinHood54 23-07-2015 Via de website gekocht

na bestelling een keurige bevestiging en geode follow up op de status. Gewoon een goed adres voor de Medion en Lenovo apparatuur.

zie boven

Assortiment
Het hele assortiment van Medion en Lenovo vindt je terug op de website van Medion Nederland. Je hoeft dus niet te zoeken op het web.

Aanbeveling
De ervaring in het verleden met deze (web)winkel/vertegenwoordiging is de reden dat wij hier terugkomen.

Extra toelichting
Prijs, (levering)condities en zekerheid/kwaliteit is voor ons een redden niet verder te zoeken.

HC74 22-07-2015 Via de website gekocht

Snel besteld via Medionshop en snelle levering

Goed telefonisch advies

Ruim

Pim 1954 14-07-2015 Via de website gekocht

Specificaties product helder. Eenvoudig bestellen. Alleen info van DPD kan beter

Assortiment
Niet alle keuzeopties zijn mogelijk, maar op zich voldoende

utwofan 04-07-2015 Via de website gekocht

alles ging eenvoudig en gemakkelijk

Alles ging als verwacht
Jammer dat je via ipad niet met credit card kunt betalen
Moet je toch weer de computer starten

Probleem ipad?

nlcob408 25-06-2015 Via de website gekocht

je ziet alles op de computer

bel de servic en alles word geregeld

Assortiment
wat je wil hebben kan je kopen tegun een normalen prijs

Aanbeveling
heb merdere pc laptop nav en ook keuken machine gekocht en naar teverdenheid een egte aanrader

kijk hier boven

PHteU 22-06-2015 Via de website gekocht

Binnen een paar minuten besteld, binnen een paar dagen bezorgd, alles in één nette doos (PC en beeldscherm),

Assortiment
Genoeg keuze qua pc's en laptops.

Aanbeveling
Prijs/kwaliteit verhouding is volgens mij heel erg goed, ik heb nog geen contact hoeven zoeken met de klantenservice, dus hoe soepel dat loopt weet ik niet.

Extra toelichting
Prijs/Kwaliteit verhouding is heel erg goed, overzichtelijke website en snelle levering.

NickRoost 21-06-2015 Via de website gekocht

Goed begeleid op de site. Duidelijke verwachting.

Vragen over de bestellingen worden duidelijk en snel beantwoord.

Extra toelichting
Dit is de tweede laptop die ik via de webshop koop, en dit zal zeker niet het laatste product zijn.

Lei Y. 09-06-2015 Via de website gekocht

Kijken, kiezen, bestellen, betalen.......
Vriendelijke mail waarin volgingscode voor bestelde artikel. Prima! Top!

Assortiment
Ik vind waarvan ik denk dat Medion het heeft.
Een hele mooie kwaliteits.- prijs verhouding.
Dankjewel!

Jullie zijn goed bezig!

Extra toelichting
In deze héél dure wereld bieden jullie producten aan welke zeer reëel zijn in kwaliteit en prijsverhouding. Dank jullie hiervoor.

noldegroot 02-06-2015 Via de website gekocht

net afhandelling

snel en vlug bezorging

Assortiment
ik bestel een tablet waar ik gratis bescherm map bij krijg maar past niet op mijn tablet sorie ??

goed matriaal

Extra toelichting
de winkel is goed al medere producten besteld

mjkools 02-06-2015 Via de website gekocht

Is goed te vergelijken met andere merken door voldoende uitleg bij de producten

Aanbeveling
Goed spul en snelle levering.

Extra toelichting
s´Morgens besteld en de andere dag s´middags in huis.Bestelling is te volgen via track en trace,dan weet je wanneer de koerier komt.

W.J 02-06-2015 Via de website gekocht

Ik heb bij medion een laptop besteld en wat zij beloven hebben zij ook waargemaakt.
Ik had de laptop binnen 4 werkdagen thuis. Door de optie track en trace wist ik precies wanneer de laptop bezorgt zou worden.

Zes jaar geleden heb ik een desktop PC van Medion gekocht waarvan binnen een jaar de aan en uit knop defect raakte welke zonder problemen thuis werd gerepareerd. Als de service op deze aankoop ook zo blijft ben ik tevreden.

Extra toelichting
Met de wbshop heb ik minder ervaring maar als dit bij iedereen zo gaat als bij mij is het perfect

fiatpanda1 01-06-2015 Via de website gekocht

site werkt prima en alles wordt goed omschreven

nieuwe pc ontvangen maar gaf veel problemen , daarvoor gebeld en ze zeiden als hij niet beviel ik hem terug kon sturen . totaal geen probleem. maar na een paar dagen werkt hij prima , dus houd ik hem

Assortiment
iets te koop in alle prijs klasse

Aanbeveling
ik ben tevreden , waarom zouden andere het dan ook niet zijn

Extra toelichting
geen flauwe kul , niet goed geld terug . dat is wat we allemaal willen

apcmvw 01-06-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
De winkel heeft zijn werk gewoon goed gedaan. Na installatie merkte ik dat de wifi-verbinding nauwelijks werkte. Na eerst de nodige stappen bij mijn provider te hebben ondernomen heb ik contact met Medio Servicelijn gezocht. Na enig gepuzzel bleek dat deze dure computer met een waardeloos wifi-dongle is uitgerust. Men heeft mij wel correct geholpen daar achter te komen. Ik vind dit echter een grote tekortkoming van het geleverde produkt.

perspex 30-05-2015 Via de website gekocht

Via de webwinkel een laptop besteld. Kwam snel, maar was defect bij aankomst.

De laptop is twee keer terug gestuurd met een rapport van een deskundige. Medion bleef beweren dat de laptop op de testbank goed werkte. Het defect was nu juist dat er geen programma's op geinstalleerd konden worden.

Aanbeveling
Mijn advies, dat ik zelf als eerste ter harte neem: bestel NOOIT iets bij Medion. De klantenservice is bijna onbereikbaar. Namen met wie je spreekt krijg je niet. Een volgende persoon weet nooit wat een ander heeft (toe) gezegd.

Extra toelichting
Na inschakeling van de advokaat van onze rechtsbijstand werd na NEGEN maanden het bedrag terug gestort. Ook onze advokaat werd even slecht behandeld als wij: hij kreeg weliswaar een Medion medewerker te spreken, maar de toegezegde vervanging kwam nooit tot stand. Medion hield vol dat er niets mankeerde, terwijl zichtbaar was, dat de laptop open was geweest en waarschijnlijk eerder gerepareerd.

willie-b49 19-05-2015 Via de website gekocht

Netjes te woord gestaan door betreffende medewerker, die ook alle tijd nam om mij te informeren over het door mij bedoelde product.

Over mijn vorige aankopen bij MEDION ben ik dik tevreden en hoop met deze aankoop dezelfde ervaring te hebben, dus tevreden.

Assortiment
Voor elk wat wils en in elke prijsklasse
nette producten voor een betaalbare prijs.

Aanbeveling
Als je zelf over een zaak tevreden bent en er vraagt iemand over je aanschaf van iets dergelijks dan vind ik dat je zo,n zaak zeker mag/moet aanprijzen, zeker als het gaat om levering, vandaag besteld- morgen als mogelijk al in huis.

Extra toelichting
Ik heb online besteld dus kan ik geen oordeel geven over een winkel. Online werd alles perfect afgehandeld.

snader999 18-05-2015 Via de website gekocht

Website is oke, niet heel bijzonder.

Sturen het verkeerde product op. Het lijkt er niet eens op. Terwijl de bijbehorende rekening wel klopt, evenals de pakbon en de retourbon... Na een telefoontje van 1 euro moest ik het contactformulier invullen op de website. Daarna kon ik het product terugsturen en het juiste product opnieuw bestellen. Dat is geen service..

Assortiment is oke.

Aanbeveling
Slechte service dus ik zal niet snel weer bestellen.

Extra toelichting
Slecht service. Verstuurd compleet verkeerde product. Geen excuses niets. Niet meteen het product nasturen, nee, gewoon de bal weer bij de consument leggen.

gutgehn 17-05-2015 Via de website gekocht

ik zou niet weten wat beter moet. Prima site. Helder.

Assortiment
voldoende keuze, goed te vergelijken.

Aanbeveling
ik zou er zelf ook weer naar toe gaan.

Extra toelichting
prima producten voor een goede prijs, goede site, snelle levering.

dedixs 17-05-2015 Via de website gekocht

Rechttoe rechtaan

Beloofde levertijd werd behaald, het was alleen niet de dag na bestellen binnen (terwijl het product wel op voorraad was).

De tracking link werkte goed.

Assortiment
Laagste prijs voor het artikel dat ik zocht.

mjwvanbeek 16-05-2015 Via de website gekocht

3,5

Onderdelen zijn niet makkelijk te vinden op site. Daarnaast eerst juiste land en taal aanklikken anders kent het systeem je niet

Moederboard besteld omdat deze na 3 jaar stuk was. Met CC betaald maar levering blijft uit. Op de site zie je dat levering voltooid is. op mail krijg je dat het in behandeling is. Aan de telefoon gat het verpakt is maar door DPD moet opgehaald worden. (1 maal per dag) maar dat was na enkele dagen nog zo. Nogmaals bellen leverd ook geen duidelijkheid.

Assortiment
Assortiment wordt kleiner als PC ouder zijn. ....maar dan juist kapot gaan......

Aanbeveling
Onderdelen moeten uit Duitsland komen.

Extra toelichting
Als je afhankelijk bent van je PC en snelle service nodig hebt is dit niet het juiste adres. Onderdelen moeten uit Duitsland komen en dat duurt!!!!! Dus niet vandaag besteld morgen in huis. Ze willen ook geld ontvangen hebben voor verzending wat op zich begrijpelijk is. Maar omdat dit over Duitsland gaat....duurt dit bij hun veel langer.

RReim 14-05-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Snelle levering. Jammer dat er geen Nederlandstalige papieren handleiding bij was. Wel in Engels en Duits. De Nederlandstalige staat op het apparaat. Dat vind ik niet zo handig

Different 06-05-2015 Via de website gekocht

7,3

makkelijk te bestellen, en snel geleverd

ik vind het jammer dat ik een verpakkiung krijg die open is geweest

Extra toelichting
Wat ik jammer vind is dat zowel de laptop en de tabled opnieuw waren in gepakt. helaas was er in het scherm van de laptop 1 pixel stuk. Heb hem terug gestuurd en wacht nog op een nieuwe. Omruiling duurt echt te lang. ook te tablet was de zegel overplakt met een een nieuwe.

morren1949 30-04-2015 Via de website gekocht

lekker rustig op internet bestellen

geen

veel keus

gordr service

Extra toelichting
snel geleverd. Goede beschrijving voor instaleren. Werk zeer goed prima geluid en zeer veel zenders zeer tevreden met dit product.

Mr. Acapulco 30-04-2015 Via de website gekocht

Snelle en keurige levering vanuit Duitsland.

Vrij veel keus.

Extra toelichting
Ben erg tevreden over de bezorging maar ook over het product.

janqaz 28-04-2015 Via de website gekocht

Bestellen en anderevdag in huis

Ruim voldoende maar nog geen externe harde schijven van 4tb

1961leo 27-04-2015 Via de website gekocht

het wordt zeg het al GEMAK

mooie een envouwdig

Extra toelichting
alles goed en makelijk gegaan alles optijd gehad. in het echt [in je handen ]nog mooie dan op de site , zeer mooi die taplet

le21 25-04-2015 Via de website gekocht

3,8

Dik 2 weken op de juiste laptop moeten wachten en geen coulance

Aanbeveling
Gezien de service van Medion (zie review hieronder) zou ik het niet aanbevelen

Extra toelichting
Eerst sturen ze de verkeerde laptop (500 Gb ipv 1Tb). Geen enkele coulance van Medion. Nee, ik moet wachten totdat de retoursticker per post is gearriveerd, en zodra de verkeerde laptop bij hun is gearriveerd dan sturen ze de juiste. Tenminste dat werd mij verteld door de helpdesk. Twee dagen later de retoursticker ontvangen en meteen retour gestuurd. En dag later was hij gearriveerd kon ik zien via track&trace. Twee werkdagen later nog steeds niets gehoord van Medion. Maar weer eens gebeld. De laptop was inderdaad ontvangen maar ze sturen pas de juiste als het in hun centrale magazijn is ontvangen. Dat duurt minimaal 3 werkdagen. Daarna moet een nieuwe order worden aangemaakt want de gebruikelijke 1-4 dagen duurt. Schandalig, door hun eigen fout moet ik als klant meer dan 2 weken wachten voordat ik de juiste laptop ontvang. Voor anderen die dit overkomt een advies. Annuleer je order en bestel via de website meteen een nieuwe. Dan heb je binnen 1-4 dagen je laptop en binnen 2 weken je geld terug van de retourzending. Tenminste als je nog een laptop wilt hebben van Medion. Dik 2 weken (na veel bellen) arriveert de laptop. En je raad het al…weer de verkeerde. Jammer Medion.

J.Bezuyen 24-04-2015 Via de website gekocht

7,3

je besteld iets dan krijg je hem direct thuis bezorgd.

als er een klacht is wordt deze snel en vlot verholpen

Aanbeveling
door de prettige ervaring speel ik deze graag door aan mijn familie en vrienden

Extra toelichting
omdat als er iets in de aanbieding is vaak niet meer in de winkel aanwezig is

sbouman 22-04-2015 Via de website gekocht

Duidelijk en makkelijk te bestellen.

Prima, binnen 2 dagen product thuis afgeleverd.

Extra toelichting
Duidelijke site, makkelijk te bestellen, snel thuis.

peewee 19-04-2015 Via de website gekocht

Snel en gemakkelijk te betsellen. Volgens afspraak snel geleverd.

Had een prijsverschil geconstateerd bij een andere aanbieder, dit verschil werd gecrediteerd.

Assortiment
Keuze van producten is beperkter als bij de grote producenten.

zoals eerder omschreven

Extra toelichting
Goede ervaringen met de producten van Medion,met name diverse PC's, en de de goede service heeft mij doen besluiten hier de aankoop te doen.

Berger van Hengst 14-04-2015 Via de website gekocht

leuke laptop, akoya

gebeld ivm batterij probleem. Medewerkers waren vriendelijk en goede begeleiding. Alleen ik vrees dat het resultaat is dat ik een nieuwe laptop van enkele dagen oud ga omruilen voor een ander gerepareerde welke al eerder gebruikt is. Dit gevoel is niet prettig.

Assortiment
Makkelijk te vinden en te bestellen

Aanbeveling
zondag's bestellen, betalen en donderdags levering is eigenlijk te lang.

Extra toelichting
Als je een nieuwe laptop koopt verwacht je dat de 2e batterij gewoon gaat opladen en niet dmv een update trachten deze aan de praat te krijgen, hetgeen overigens niet lukte.