Medion.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Medion.com.

Medion.com stelt zich voor

Medionshop.nl is hét online verkooppunt van Medion. Bent u op zoek naar multimedia, consumentelektronica of navigatiesystemen? U vindt het bij ons, tegen een goede prijs! Ook voor accessoires van Medion producten kunt u bij ons terecht. Vragen? Ons servicecenter staat 365 dagen per jaar voor u klaar.

Deze score is berekend op basis van 47 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

3,5

Els bikes 21-05-2017 Via de website gekocht

Tf advies dik voldoende

Ik heb geen verstand van tablets,mijn Medion tablet was zo traag en viel steeds weg,dus ik wilde een nieuwe. De verkoper was aller vriendelijkst en heeft goed advies gegeven. o Op het laatst vroeg ik nog waarom adviseert u die en niet die en ook daar gaf hij mij alle voorstellingen en tegens op die voor mij belangrijk waren.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kees 01-05-2017 In de winkel gekocht

Service? Welke service?

Bij de Aldi een Medion PC gekocht. Na slechts een paar maanden geen draadloze verbing meer mogelijk. Contact gezocht met Medion. Eerst telefonisch. Bericht achtergelaten op hun voicemail, want rechtstreeks contact krijgen is meestal niet mogelijk. Na meerdere pogingen werd ik toch teruggebeld. Uiterst vriendelijk te woord gestaan door medewerker, aan de oplossing die aangedragen werd had ik echter helemaal niets. Nog een aantal keren dezelfde procedure doorlopen met steeds hetzelfde resultaat. Uiteindelijk mocht ik het apparaat opsturen en werd het gerepareerd. Zat ik wel bijna drie weken zonder computer, maar dan deed hij het ook weer. Moest natuurlijk wel zelf weer alle programma's installeren en data terugzetten.
Lang mocht ik niet van een goed functionerende computer genieten want de wifi verbinding valt weer steeds uit.
Medion poeiert je af met een antwoord dat suggereert dat de oplossing wel op hun website te vinden is en als je er niet uitkomt, kun je weer contact opnemen.
Als je dat doet, is de reactie dat je apparaat maar terug moet zetten in de fabrieksinstellingen.
Eindconclusie: het product is niet heel erg goed en de service kan niet veel slechter. Volgende keer geen Medion meer.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

J.J. de Kok 28-04-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Bestellen op de site is snel en goed. Levering is zeer snel. Voor vragen kun je bellen en e-mailen. Je krijgt goed en snel antwoord.

Cees en Corine 13-04-2017 Via de website gekocht

Al het bestelde weer snel in huis!!

Alles in ons huis op mediagebied is van Medion. 3 pc's, 2 laptops, een tablet, 4 beeldschermen en alle toetsenborden en muizen. Tot op heden geen seconde spijt van onze keuzes!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ron 07-04-2017 Via de website gekocht

Waardeloze "klanten" service

Computer geleverd met defecte USB3 poort.
Na 2 keer geen reactie pas na een 3e mail een antwoord.
Computer mag worden omgeruild. Onzinnig aanbod als je een computer al ruim 3 weken in je bezit hebt en er al diverse programma's op zijn geïnstalleerd. De vraag hoe je vanuit huis kunt werken als je de computer op zou sturen blijft onbeantwoord. Een losse USB3 poort om zelf in te bouwen kan niet worden geleverd.
"Klantenservice" geeft minimale antwoorden maar stuurt wel bergen tekstuele ballast en disclaimers mee in de mail.
Nul flexibiliteit of inlevingsvermogen.
Waardeloze service. Nooit meer Medion.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

jan roseboom 05-04-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Heb hier de Life internet\DAb radio gekocht, perfecte prijs en uitgebreide mogelijkheden.
Helaas ging de afstandsbediening binnen 10 min kapot maar deze is snel en kosteloos vervangen.
Zeer tevreden over Medion

Joke 07-04-2017

Hallo, En dit zonder onderzoekskosten te hoeven betalen???Ik moet voor mijn nieuwe mixer minimaal 29 euro onderzoekskosten betalen als blijkt dat het na eerste gebruik niet goed functioneert.

Es 20-03-2017 Via de website gekocht

Slechte communicatie

Refurbished tablet gekocht. Bij opstarten maakte hij meteen een raar geluid. Aantal keer geprobeerd maar bleef hetzelfde. Contact opgenomen en tablet terug gestuurd. Verder niets gehoord van medion. Gebeld en te horen gekregen dat tablet idd was aangekomen en andere volgende dag opgestuurd zou worden. Na 4 dagen weer gebeld. Er werd verteld dat de andere tablet vanuit Duitsland opgestuurd zou worden en dat kon nog minimaal 5 dagen duren.
Erg ongeïnteresseerde en onvriendelijke medewerker aan de telefoon. Uiteindelijk gezegd dat ik de bestelling wil annuleren omdat ik geen zin heb om weken op een tablet te wachten.
Vaag antwoord gekregen en weet nu nog niet of ik toch de tablet krijg of mijn geld terug gestort gaat worden.
Probleem zou veel minder erg zijn als er gewoon info gegeven wordt mbt tot de bestelling.
Vriendelijkheid van medewerker zou ook veel schelen.
Nooit meer Medion voor mij!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

Frans de Wit 28-02-2017 Via de website gekocht

Medion Shop, Service en prijs,wie kan daar tegen op?

Een maand geleden het Tablet Medion Lifetab Qhd P9701 9.7 inch gekocht, een fijn formaat Tablet, maar eenmaal uitgepakt kom ik er achter dat het Tablet geen Simkaart slot bezit, dus specificatie van het Tablet niet goed doorgenomen. Heb dat Medion laten weten en gebruikgemaakt van het gratis retour zenden en heb het volledige aankoop bedrag terug gestort gekregen. Heb toen het Medion Lifetab 4G HD X 10301 Tablet 64GB (10.1 inch) met een zeer uitgebreid pakket besteld en wel met een simkaart slot. Nu twee weken in huis en zeer tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sjaak 19-02-2017 Via de website gekocht

Prima webwinkel www.medion.nl

Snelle levering goede communicatie en assortiment is uitgebreid
Handige website alles is snel te vinden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerard Jansen 27-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop soundbase (TV) Medion

Snelle service en prijs/ kwaliteit verhouding in balans.
Makkelijk te bestellen op de web shop en voldoende keus.

• kwaliteit
  • service
  • gemak

Minpunten

• geen HDMI kabel bijgeleverd

Alexander 21-01-2017 Via de website gekocht

Service en garantie stelt niets voor

De shop en levering is prima. Zodra er iets met het gekochte product aan de hand is, gaat het mis bij Medion. Ze keuren gewoon alles af als onoordeelkundig gebruik. Ze willen wel repareren maar alleen tegen betaling (let wel in de garantieperiode). Het bellen van de servicedesk van Medion kost je al snel 20 tot 30 euro (probeer maar eens. Je schrikt van de minuut tarieven die ze vragen).

Zorg dat je minimaal een goede rechtsbijstand verzekering hebt alvorens iets bij Medion nederland te kopen.

Rudolf 05-01-2017 Via de website gekocht

degelijke webwinkel

Goede en snelle service bij afleveren. Betrouwbare informatie over verzending. Nette aflevering. Extra toetsenbord lijkt overbodig meegeleverd.

Pluspunten

• goede degelijke apparatuur
  • Keurige verzending
  • goede traject informatie

Minpunten

• te veel talen handleiding, neemt te veel ruimte in
  • een overbodige extra toetsenbord meegeleverd

Alexander 21-01-2017

De verkoop en levering is prima. De service n medion nederland is heel slecht. Garantievoorwaarden worden naar eigen inzicht geinterpreteerd. Als een reparatie te duur is wordt er gemeld het door onkundig gebruik is veroorzaakt en daarom buiten de garantie valt. Zorg dus dat je een rechtsbijstandverzekering hebt voor je een medion koopt. Medion overigens 100% lenovo.

Derks 30-12-2016 Via de website gekocht

Laptop 6999

Produkt voldoet aan de verwachting. Nodig voor hbo opleiding informatica.
Snelle levering en duidelijke info via de webwinkel.

Alexander 21-01-2017

Bezin je voor iets bij Medion nederland te kopen. De service is heel erg slecht en duur. Zorg dat je een rechtsbijstandverzekering hebt. Koop gewoon een Lenovo computer in de winkel. Medion is 100% lenovo en bij een winkel krijg je wel de garantie waar je recht op hebt.

HSV De Rietvoorn 29-12-2016 In de winkel gekocht
Aldi, Doetinchem

Niet aan te raden

Het contact met de service-desk van Medion verliep in eerste instantie redelijk. Onze pc waar naar alle waarschijnlijkheid een video-kaart stuk was zou gerepareerd worden. Gelukkig in de garantie-periode. Er zou en voucher opgestuurd worden. Dit liep al mis. Na een week wachten eindelijk na lang aandringen deze gekregen en de pc netjes verpakt opgestuurd. Volgens de service-desk zou e.e.a. plm. 20 dagen duren. Ik had in de doos een bijlage gedaan met het verzoek mij te mailen als de reparatie was uitgevoerd. Niks van dat al na 30 dagen kontakt opgenomen bleek dat de pc aangeboden was op ons verenigingsadres. Daar hebben we minimale bezetting dus mislukt. Afgesproken dat de pc opnieuw zou worden verzonden en dat ik bericht kreeg wanneer die werd afgeleverd, nu op mijn huisadres. Ook dit was erg vertraagd en ik had de pc terug na 40 dagen van afwezigheid. Het ergste moet echter nog komen. Onze PC uitgerust mat windows 10 en diverse applicaties w.o. ook AVG de betaalde versie bleek zonder dat wij daar in kennis van waren gesteld teruggezet naar Windows 8. Dit was de originele geleverde versie bij de pc. Dit is toch te dol om waar te zijn?
Dat mag toch geen service genoemd worden.
Wat moeten we nu?
Kontakt opnemen met Radar of iets dergelijks?
Diep maar dan ook diep teleurgesteld in dat bedrijf. Mijn advies zou luiden NIETS VAN HUN KOPEN!

Pluspunten

Minpunten

• Communicatie
  • Geen oplossingen aandragen

John 14-12-2016 In de winkel gekocht
Zuid-Scharwoude

Schandalige behandeling

Waardeloos bedrijf dat Medion / Lenovo. Ze gijzelen je PC. Opgestuurd voor reparatie (stekkertje kapot binnen in de pc). Krijg je bericht terug dat het niet onder de garantie valt door verkeerde technische inwerking, oftewel ik heb de stekker er verkeerd ingestoken!!. Of je maar even 49,50 wil overmaken als je je laptop ongerepareerd terug wilt hebben (67 voor wel-gerepareerd). Je hebt gelukkig ook nog de keuze om je PC GRATIS als afval af te laten voeren. Er wordt niet even gebeld/overlegd en alle mails zijn natuurlijk noreply! Schijt aan de (jarenlange, vaste) klant!! VOOR MIJ IN IEDER GEVAL NOOIT MEER MEDION !!!!

Minpunten

• Service is slecht

minod 08-12-2016 Via de website gekocht

lap top voor garantie

Notebook opgestuurd voor garantie naar medion voor een simpele toetsenbord reparatie.
Meer dan 5 weken moeten wachten omdat ze hem kwijt waren.
Vervolgens krijg ik een notebook aangeboden als vervanging die veel slechter is dan wat ik had
en anders krijg ik niet meer dan de dagwaarde van mijn notebook terug in geld.

service is om te huilen
erg jammer ben meer dan 10 jaar klant geweest
nooit meer.

Pluspunten

• waren vroeger veel beter
  • goed

Minpunten

• slechte tot geen service
  • notebooks gaan snel stuk

Slangadder 08-12-2016 Via de website gekocht

Slechte service

Over het algemeen is wat men levert goed, maar als er iets is, dan loopt alles erg stroefjes en slecht.
Eerst moet je het artikel terug sturen, dan bekiojkt men of het gerepareerd kan worden (bijna nooit) en dan stuurt men een vervangend artikel. Doorlooptijd ruim 2 weken.
Ale een artikel herhaaldelijk stuk gaat met sdezelfde klacht, wordt er alleen maar vervangen. Geld terug kan niet (alleen tijdens het zicht termijn, die zo kort is dat een artikel daarbinnen nooit stuk kan gaan).

Pluspunten

• Bereikbaarheid

Minpunten

• Lange afhendeltijd
  • Geen geld terug mogelijkheid

Joske 01-12-2016 Via de website gekocht

Vlotte website en levering

Een heel overzichtelijke gebruiksvriendelijke site met alle nodige informatie over de producten. Vlotte levering en gemakkelijk op te volgen waar uw bestelling zich bevind. Zeer vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon.

Pluspunten

• Goede klanten service

Alexander 21-01-2017

Levering prima. De service geleverde artikelen is echter veruit onder de maat. Zorg dat je een rechtsbijstandsverzekering hebt alvorens servicedesk om hulp te vragen.

Henk 22-11-2016 Via de website gekocht

Shop

Levering prima en snel, overzichtelijke site. Klantenservice is gratis als je iets besteld. Jammer dat het nummer voor service, garantie en eventuele problemen 1 euro kost per gesprek.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Kwaliteit prima

Marly 22-11-2016 Via de website gekocht

Betalen

Bij Medion kan je met een Mastercard niet betalen???????
Product staat 3 maal gereserveerd op de bankkaart, maar wordt niet aanvaard????

Geachte heer

Uw klantnummer is **********. Gelieve dit nummer altijd op eventuele correspondentie te vermelden.

Uit het door u verzonden bericht begrijpen we dat u een vraag heeft over een bestelling. De collega's van de Medionshop hebben ons laten weten dat de reserveringen zijn geannuleerd en dat u het beste contact kunt opnemen met uw bank. Wanneer u toch wenst te bestellen kunt u het beste een andere betaalmethode kiezen bij het afrekenen.

Mijn antwoord:
Beste

Bedankt voor uw antwoord, maar verwijder dan ook van uw website dat je met Mastercard kan betalen want dat is bedrog.

Ik zal dan ook niet nalaten deze mails te posten op de juiste media.

Mvg GH

Kees 10-11-2016 Via de website gekocht

Laptop

Gekozen voor de aankoop van een laptop bij Medion op grond van eerdere ervaringen met de laptop en pc's van Medion.nl. De apparaten zijn van goede kwaliteit en als er al wat mee aan de hand is wordt zonder bedenkingen het Apparaat gerepareerd of vervangen. Tot zover heb ik alleen maar goede ervaringen met de aankoop bij de webshop van Medion of aankoop via de Aldi. Een heel groot voordeel is dat je via de F11 functie de computer heel eenvoudig naar de aankoopstand kunt terugzetten. Hiervoor is geen enkele computerkennis voor nodig.

Pluspunten

• Goede prijs kwaliteit verhouding
  • goede garantie
  • snelle levering
  • eenvoudig te resetten naar de aankooptoestand

Victor 08-11-2016 Via de website gekocht

Makkelijk kopen

Ik vond het leuk surfen in de webshop, door de gedetaileerde specificaties van de toestellen had ik een goed inzicht over het toestel dat ik wilde kopen.

Pluspunten

• Goed overzicht
  • specificaties van elk toestel

Bert 28-10-2016 Via de website gekocht

Service m.b.t. Medion telefoon

Telefoon met soft cover gekocht en ontvangen. Telefoon prima, soft cover beschadigd. Medion heb ik verzocht om mij een nieuwe softcover toe te sturen zodat ik totdat ik een nieuw exemplaar heb heb mijn telefoon beschermd kan gebruiken. Na 3 mails blijft Medion nog steeds aangeven dat ik eerst mijn cover moet opsturen voordat ik een nieuwe kan krijgen. Onbegrijpelijk, alsof het mijn fout is dat de cover beschadigd is. Op de site staat dat je eerst moet bellen (kosten 1 Euro!!!) voor een retourvouchez. Volgens de site kan dit doordeweeks tot 2300 uur. Maar ook hier maakt Medion haar service niet waar want om 21.30 uur al een antwoordapparaat dat ze op dit tijdstip niet kunnen helpen.

Minpunten

• Service
  • Website met onjuiste informatie

H 22-11-2016

Zeg Bert, het is toch logisch, dat de verkoper wil zien, dat er iets niet in orde is. Als je geen gehoor geeft na 3 mails, dan sta je al met 3-0 achter en zal de verkoper niet meer zo hard voor je lopen.
Om nu op dit punt de shop een lage beoordeling te geven vind ik wat kort door de bocht.

arie 25-10-2016 Via de website gekocht

pc gekocht

Pc via de site gekocht mede omdat mijn eerdere ervaring met een gekochte pc via de Aldi goed was en ook de service. Nu wederom prima. Moet wel zeggen dat alles goed werkt en geen problemen. Pc besteld, 2 dagen later thuis, aansluiten en aan het werk. Zelfs 2 toetsenborden erbij. Niet dat ik daar wat aan heb :)

Pluspunten

• makkelijk bestellen
  • op aangegeven tijd leveren
  • aansluiten en werkt prima

T.Duurland-v.Bokhoven 21-10-2016 In de winkel gekocht
Aldi Breda

Klacht reparatiekosten tablet

21 oktober 2016. Klacht Betreft: Probleem Tablet laad niet meer op!!
Tablet gekocht op 16 november 2013 met 3 jaar garantie.
Kosten 99 euro.

Hallo
Even een hele boze reactie op de reparatiekosten van mijn tablet.
Onlangs heb ik 2x een medewerker van Medion gesproken.
De eerste zei mij de tablet helemaal grondig te resetten dus terug op fabriekstand.
Na dit gedaan te hebben laad de tablet 3 dagen achter elkaar prima op. De 3e dag ging het als voorheen tergend langzaam zowat de hele dag laad maar 15 %.
Dus bel ik voor een 2e keer. Er werd mij gegarandeerd door de medewerker die ik gesproken heb dat dit probleem dus de reparatiekosten onder de garantie zou vallen.
Dus ik heb het volste vertrouwen dat dit correct af gehandelt zou worden.
Niets is minder waar ik stuur de tablet op en krijg vervolgens een bericht:
U moet 105,19 euro reparatiekosten betalen valt niet onder de garantie: MD Tab Labor incl. Logistic 28,21 euro
MD Tab Mainboard 58,72 euro
Totaal: 105,19 euro
Het aanschafbedrag van de tablet was 99 euro.
En ik heb een dergelijk soort Medion mainboard te koop opgezocht kosten 19,95 euro waarom bij jullie 58,72 euro!!! Ook al zoiets raars.
Want het product mainboard is door mechanische inwerking beschadigd geraakt waardoor de garantieaanspraak niet meer geldig is!!!!!!!!!! Waarom laad de tablet na een grondige reset wel 3 dagen lang prima op en dan ineens niet meer?
Wil ik mijn tablet ongerepareerd terug dan moet ik 29,00 euro betalen voor verzendkosten.
Nou sorry maar hier ben ik het dus helemaal niet mee eens.
Misschien dat jullie alle medewerkers even een hartig woordje toe kunnen spreken dat ze niet zonder meer de klanten kunnen beloven dat een defect niet altijd onder de garantie valt.
Als ik geweten zou hebben dat de garantie die jullie geven op mijn tablet toch niet handhaven om wat voor reden dan ook dan had ik hem niet opgestuurd voor reparatie.
Wanneer geldt een garantie dan wel????????
In een woord belachelijk.
Ik ga dit bericht dan ook als klacht op jullie site zetten ook komt dit op facebook te staan.
Mw T Duurland-v.Bokhoven

Geert 18-10-2016 Via de website gekocht

Waardeloos bedrijf

Bouwradio gekocht, nieuw uit doos, klepje achterkant gaat niet open terwijl deze ontgrendeld was.

Uiteindelijk met een mesje klepje open gekregen, slotmechanisme kapot.

Gebeld, wordt heel kortaf opgenomen en vervolgens gezegd dat het zelf toegebrachte schade is.

Waardeloze service

Minpunten

• Waardeloze service
  • Botte medewerkers
  • Kwalikatief inferieure producten

Laura 08-10-2016 Via de website gekocht

Zeer slecht bedrijf

Via Medion een stoomreiniger gekocht. Helaas na ontvangst bleek deze niet te doen wat Medion beloofde op de website. Gebeld met de klantenservice om te vragen hoe het verder moest om te retouren. Een onwijs onsympathieke vent aan de lijn, waardoor ik meerdere keren ben afgekapt. Nu, 5 werkdagen later, nog steeds geen retouretiket ontvangen. Wat een vervelend bedrijf! Mijn advies is om hier alleen iets te bestellen (al komt het dan nog niet binnen de beloofde tijd binnen. Hadden binnen 2 werkdagen beloofd binnen te zijn, kwam na 7 werkdagen binnen) als je zeker weet dat je het goede product hebt en dat alles werkt zoals het moet.

Pluspunten

Minpunten

• Klantenservice
  • Verzendingssnelheid

Zeer geslaagde aankoop 03-10-2016 Via de website gekocht

Prima

Snelle levering in goede verpakking. Goed bereikbare en vriendelijke klantenservice. Goede website, alles is zeer goed verlopen.

Pluspunten

• klantenservice goed bereikbaar
  • deskundige medewerkers klantenservice
  • goed werkende website
  • snelle levering in goede verpakking
  • goedkoper dan bij andere webwinkels

R13t 05-09-2016 Via de website gekocht

Alles goed verlopen

Vlotte bestelling, snelle levering. Wel geen contact genomen om uur en levering nog te bevestigen. Na verzendbericht stonden ze ineens aan de deur.

Pluspunten

• Vlotte bestelling
  • Snelle levering

Minpunten

• Geen opvolging levering

Meertje1 20-08-2016 Via de website gekocht

Prima service en levering kwaliteit

Ben een zeer tevreden klant van Medion.com. Bestel (bijna) al mijn apparatuur bij hen. service optimaal. levering altijd correct. Nooit problemen. Afijn, beter kan het niet.

Pluspunten

• producten topkwaliteit
  • prijs/kwaliteit oke

Kimmy4 08-08-2016 Via de website gekocht

3,8

Telkens wanneer je wilt inloggen werkt het vorige wachtwoord niet en er zijn geen vorige bestellingen beschikbaar als het uiteindelijk wel lukt om in te loggen.

Laptop vanaf het begin niet goed. Is er nu helemaal mee gestopt. Nog ruim een jaar garantie maar als ik hier gebruik van wil maken liegt Medion over een nietbestaande waterschade. Laptop is nb nog nooit het huis uit geweest.

Mager assortiment.

Aanbeveling
Pure oplichters. Administratie niet op orde en producten niet volgens opgave. Service bestaat uit liegen.

Extra toelichting
Een jaar geleden een Touchscreen laptop besteld voor € 750,-- dus niet de goedkoopste met een I7 processor. Deze laptop is vanaf het begin super traag, touchpad valt telkens uit. Ik had hem natuurlijk meteen al moeten terugsturen maar in plaats daarvan gebruikte ik hem gewoon zelden. Als je hem terug stuurt ben je hem weken kwijt bij Medion en helemaal geen laptop leek me lastig. Tot 3 weken geleden toen ik wat aan het surfen was hij er compleet mee stopte, en ook niet meer aan te krijgen was. Dus retour gestuurd en na 3 weken maar eens gaan vragen hoe het er mee staat. Dit product heeft 2 jaar garantie en is nu iets meer dan een jaar oud. In die tijd is hij ongeveer 20 a 30 keer even aangeweest. Hij kan dus onmogelijk versleten zijn. Aan de telefoon (2 verschillende 0900 nummer die natuurlijk geld kosten) wordt mij verteld dat er ruim een week geleden een prijsopgave ???? is verstuurd. Heel toevallig niet aangekomen. Is ook per post verstuurd, goh ook toevallig niet aangekomen. In het systeem ben ik niet bekend als klant en ook op de laptop is nergens een serienummer te vinden. Heel vreemd allemaal, gelukkig heb ik de factuur nog. Mij wordt verteld dat de laptop niet gerepareerd wordt onder garantie ivm waterschade. Deze laptop heeft nog nooit het huis verlaten, ik woon alleen dus geen andere schuldige en ik kwijl niet. Waterschade is dus gewoon gelogen. Wat een oplichters wat een niet bestaande service. KOOP HIER NOOIT WAT!!!!!!!!! 750,-- weggegooid geld.

WM 13-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijke online bestelprocedure

Hele snelle levering vanuit Duitsland.
In de middag besteld, vlg middag bezorgd

M@®© 24-06-2016 Via de website gekocht

6,5

Website is overzichtelijk en bestellen en afrekenen gaat soepel

Medion heeft een serviceafdeling, de naam doet echter meer vermoeden dan er wordt verleend. Op de vraag om ondersteuning voor bijplaatsen intern geheugen werd eerst gereageerd met: dan verloopt de garantie. Toen ik aangaf dat de garantie al verlopen was werd er gemeld dat het specialistisch werk is en daar helpen ze niet bij, met het verzoek om een betaald nummer te bellen als ik nog vragen heb. Zinloos advies. Drie laptops gekocht van Medion maar dit was mijn laatste aankoop ooit daar.

Breed assortiment

Aanbeveling
Verkopen is gemakkelijk, service verlenen hoort daar ook bij en daar mist het (in ieder geval in mijn beleving) nogal.

Hubmar 15-06-2016 In de winkel gekocht
Altstatte (Duitsland)

4,8

Tv gekocht in winkel

Mail gezonden over probleem, inmiddels 3 weken terug. Behalve bevestingingsmail (automatisch) nooit meer iets gehoord. Is dit klanten serieus nemen?

Aanbeveling
Service bieden maar niet nakomen is in mijn beleving geen service

Moppie27 05-06-2016 In de winkel gekocht
Amersfoort

Goeden uitleg klantvriendelijk behulpzaam ( niet mobiel )
Tablet gekocht 4 juni 2016 mediamarkt eemplein Amersfoort

Hielpen mij heel goed

Assortiment
Wat op de website staat is niet allemaal in de winkel terwijl er op de website wel staat in de winkel leverbaar prijzen anders online

Aanbeveling
Goedkoop kortingen vriendelijke medewerkers behulpzaam etc

Extra toelichting
Wij hebben harman kardon gekocht daar tv computer samsung tablets alles

Having77 29-05-2016 Via de website gekocht

Zeer makkelijk te gebruiken en te vervoeren.

Tevreden over de levering en de levertijd!

Assortiment
Ruime keuze en vernieuwend dat vindt ik belangrijk!

Aanbeveling
Zeer goede winkel om computers te kopen. Zeer tevreden en nog altijd vaste klant.

Armie 29-05-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website, bestellen is met enkele klikken geregeld.

Super service, geduldige werd me elke vraag uitgelegd. Deskundig advies werd gegeven. Ben al jaren klant bij Medion en altijd super geholpen met problemen.

Assortiment
Ruim assortiment. Van stofzuigers tot high end laptops en grasmaaiers. Goed en degelijk spul wat jaren meegaat. Heb nu na 7 jaar een nieuwe laptop gekocht. Niet omdat de oude kapot was maar omdat hij simpelweg de huidige software echt niet meer aan kan.

Aanbeveling
Bestellen is easy, keurig werd ik van stap tot stap op de hoogte gehouden van de vorderingen met mijn bestelling. Klantenservice is deskundige digitale en vriendelijk en de producten zijn goedkoop en van goede kwaliteit.

TKI 03-05-2016 Via de website gekocht

5,8

Makkelijke site

Veel gedoe met bestellen. Er stond een levertijd van 2 tot 3 dagen en heb nog steeds niets binnen, zelfs niet de mail waarin staat dat hij wordt verzonden of de track en trace code. Heb een mail gestuurd en kreeg toen een melding dat het nog wel 3 dagen kan duren voordat ik antwoord kan krijgen.

Veel assortiment

Aanbeveling
Geen goede winkel met veel gedoe. Ik raad hem niet aan.

John 29-01-2016 Via de website gekocht

3,5

Bestellen is gemakkelijk

Service na aflevering cq garantieverplichtingen worden niet nagekomen enik wordt gedwongen om 49 euro onderzoekskosten te betalen voor zaken welke overduidelijk onder garantie vallen. Telefonisch en per e-mail wordt ik geschoffeerd en niet serieus genomen met terechte klachten!!!!

Aanbeveling
Hoe aantrekkelijk de aanbiedingen ook lijken, achteraf betaal ik de volle rekening. Goedkoop is hier letterlijk duurkoop achteraf. Hier koop ik dus NOOIT meer.

Axel 27-01-2016 Via de website gekocht

2,8

het is gemakkelijk om iets aan te schaffen en te betalen. Echter zodra ik iets opvraag (specificatie van mijn systeem) word ik als grofvuil behandeld!!!!!!

Ronduit schandalig hoe men bij klantenservice aan de telefoon reageert!!! En zo gaat men met klanten om. ik adviseer niets meer bij Medion te kopen!! ik doe het iig niet (lees nooit) meer!!!

Aanbeveling
bagger!!! Ze bevestigen waar het om gaat, maar doen niets. Ook bij de vraag of ik de manager / superieur mocht spreken, kreeg ik nul op rekwest!

pfff

Henk Vorst 25-01-2016 Via de website gekocht

Duidelijke en uitgebreide info.
Snel te vinden wat je nodig heb.

Artikel kwam retour binnen de afgesproken tijdsduur.

Assortiment
Vergeleken met andere bedrijven vind ik ze voor 90% goedkoper.

Aanbeveling
Goede producten, hele goede service, komt altijd de afspraken na die je met ze maakt en heel erg vriendelijk zowel per telefoon als per E-mail.

N.K. 16-01-2016 Via de website gekocht

HDD schijf van de laptop werd niet gevonden. Een belletje met een zeer vriendelijke medewerker die rustig uitlegde hoe ik de schijf kon activeren en het was gefixt.

Richard 06-01-2016 Via de website gekocht

Prima site

Tablet laade niet op, kreeg direct een nieuwe vervangende tablet toegezonden.

Assortiment
Niet echt heel veel keuze, maar wel voloende mogelijkheden

Aanbeveling
Niets negatiefs over te melden

Winkel is aanrader

martin 18-12-2015 Via de website gekocht

4,5

de winkel is goed

de service is zeer slecht.in mijn pc zit een piep en na eindeloos mailen zit het er nog steeds in en ik word naar het kastje naar de muur gestuurd

is goed maar zie boven

Aanbeveling
echt hele slechte service ik probeer nu al bijna twee weken om die piep eruit te krijgen maar ze wensen je wel goed kerstdagen tot vervelens aan toe maar een oplossing ho maar

de score moet een 1 zijn

KGer 13-12-2015 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke site

Assortiment
Assortiment is erg uidgebreid.

ICT-WebMaster 12-12-2015 Via de website gekocht

Simpel makkelijk op te zoeken enz.

Wordt je direct geholpen maar mensen klagen dat iets nooit goed gaan gaan altijd of vaak s zelfs

Assortiment
Genoeg om te Kiezen je moet wel Rustig kijken voor je echt iets gaat beslissen ook qua Techniek goed op letten wat je precies wil accepteren hierin het is echt een aan rader deze website...

Super goed

Extra toelichting
Kijk mensen zijn geneigd om snel te oordelen over anderen maar dit Leer je zeker niet mee jij Zelf Leren Accepteren dat er soms dingen niet gaan zoals je graag wil krijgen te gaan simpel Leren is nooit te oud en je bent er aan begonnen iets te kopen dan rustig bekijken of het bij je Past anders verder zoeken wat je precies wil verkrijgen....m.v.g Jeffrey v W

ABeetje 26-11-2015 Via de website gekocht

6,2

Overzichtelijke website, waardoor je snel je keuze kunt maken.

Extra moeite doen voor mij i.v.m. as. emigratie (versnellen procedure) zat er niet in!! Wordt dus race tegen de klok of nieuwe smartphone op tijd is...!!

Assortiment
Geen groot assortiment maar wel betrouwbare producten en range van goedkoop naar duur(der).

Extra toelichting
Ik heb niet zomaar haast; ik vertrek over enkele dagen! Beejte meer moeite doen als het er echt op aan komt, zou iedere winkel sieren.

J.T.S. 18-11-2015 Via de website gekocht

6,3

Veel onduidelijkheid over een reeds gedane betaling
van een bestelling

Nog geen idee

Assortiment
Tja.... aan het assortiment ligt het niet.

Aanbeveling
Heb de 16e jl.via hun webshop bestelling gedáan en de 17e 's morgens dus betaald maar krijg geen duidelijkheid dat betreffend bedrag bij Medion ontvangen is !

Extra toelichting
Ook het service nr. 0800.0201261 bestaat niet ,dus ongerust. Er is veel internet FRAUDE

Jan 13-11-2015 In de winkel gekocht
ALDI filiaal Hoofddorp

Ik had probleem met tablet. Hen gemaild en binnen een dag mail terug met oties om het probleem te verhelpen. Opties hielpen niet. Weer gemaild en wederom binnen een dag mail terug mt het verzoek de tablet op te sturen. Na een uur mail binnen met voucher met hun adres en antwoordnummer. Tablet opgestuurd en weer mail dat hij binnen was, ook dat hij naar de afdeling reparatie ging en later mail dat hij niet te repareren was en ik een nieuwe kreeg. Merkte toen dat mijn sd kaart nog in de tablet zat. Weer gemaild en binnen een dag weer reactie terug. Wij gaan proberen hem te achterhalen. Deze mail werd een dag later telefonisch bevestigd door een medewerker. Weer een dag later een telefoontje dat hij al gevonden was en binnen in de doos van het vervangend product zat. Hoe kunnen mensen met je meedenken. GEWELDIG!!!!!

Ruim voldoende

Aanbeveling
De producten zijn goed. Heb een Medion smartphone, desktop pc en een tablet. De service is goed. De prijzen liggen goed, zeker als via Aldi koopt. Wat kan je je nog meer wensen

Extra toelichting
Nee alleen maar lof en ik zou zeggen GA ZO DOOR MEDION!!!!

Eveline 20-10-2015 Via de website gekocht

snelle levering

In mei een tablet gekocht bij Medion en in juni in gebruik genomen door mijn dochter. De oplader was vanaf het begin niet geweldig. Bij het insteken wiebelt hij een beetje waardoor uit eindelijk de pinnetjes afbreken en de tablet niet meer op te laden is. Opgestuurd onder garantie en nu krijgen we bericht dat we de reparatie van €94 zelf moeten betalen omdat we een andere stekker zouden hebben geprobeerd om het op te laden. Daarnaast zit er nu een barst in de tablet ( wat zeker niet zo was toen ik hem opstuurde). Gebeld met Medion en ik ben nog nooit zo klant onvriendelijke behandeld! Ik zou zelf gezegd hebben dat ik een andere oplader ingestoken zou hebben en heb de tablet met een barst opgestuurd. Ik heb een paar keer aangegeven dat hij misschien een andere toon kan aanslaan tegen mij aangezien ik hier de klant ben. Medion is een klant kwijt en mijn dochter haar tablet.

prima

Extra toelichting
Garantie op papier maar niet in de praktijk. Je wordt beschuldigd van iets wat niet waar is en verdraaien je woorden.