Medion.com - Reviews & Ervaringen

6,6 Lees 555 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Medion.com.

Medion.com stelt zich voor

Medionshop.nl is hét online verkooppunt van Medion. Bent u op zoek naar multimedia, consumentelektronica of navigatiesystemen? U vindt het bij ons, tegen een goede prijs! Ook voor accessoires van Medion producten kunt u bij ons terecht. Vragen? Ons servicecenter staat 365 dagen per jaar voor u klaar.

Gemiddelde beoordeling

Deze score is gebaseerd op 124 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

Mieke 27-03-2023

Algemene score

1,0
Vorig jaar een dweilrobot gekocht in de Aldi. Reeds van in het begin problemen. De telefonische helpdesk kon ons niet verder helpen. Na terugzonden kon het niet gemaakt worden onder garantie! Wat de reden is? Geen duidelijke info over gekregen.
Integendeel men raadde mij aan te betalen en dan maar het antwoord van jullie klachtendienst af te wachten.
Productkwaliteit en reparatiedienst laat veel te wensen over. Nooit koop ik nog iets van Medion en ik zal mijn omgeving zeker af raden dit ook nog te doen.

Reageer

Marlie 26-03-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Ook wij hebben al jaren een pc desktop (2 zelfs) van Medion. Deze zijn echter nu aan vervanging toe. Derhalve (eerst) 1 nieuwe gekocht, hoop dat deze net zo goed bevalt als de oude (van 12 jaar) Medion. Destijds konden we deze nog bij Aldi kopen.
Jammer vond ik dat ik geen account kon aanmaken, telkens een foutmelding. Vreemd.....
Officiele reactie van Medion Online Shop 27-03-2023

Beste Marlie,

Wat fijn dat je de tijd en moeite neemt om online een berichtje te plaatsen!
Wij zien inderdaad een nieuwe bestelling staan onder uw gegevens. Wat ontzettend fijn dat je weer voor Medion hebt gekozen.
Bedankt voor je vertrouwen!

Groetjes,
Het Medion Webcare Team - NK

Reageer

frieda 24-03-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Ik heb al een laptop en een tablet van Medion : ik ben tevreden over de kwaliteit van beide apparaten, zeker over de prijs/kwaliteitsverhouding.
Vandaag een boombox CD/MP3/cassettespeler besteld, omdat ik graag muziek in huis heb bij mijn huishoudelijke taakjes. het ding is niet te duur, ziet er leuk uit en ik hoop dat de kwaliteit evenwaardig is aan de andere spullen die ik al van Medion heb.Bovendien vind ik het een gebruiksvriendelijke site : je hoeft niet alles twintig keer te bevestigen, en je kan gewoon met je bankkaart betalen.
Officiele reactie van Medion Online Shop 27-03-2023

Hey Frieda,

Bedankt voor je berichtje! We waarderen het enorm dat je de tijd en moeite neemt om een berichtje te plaatsen.

Wat betreft de muziek tijdens de huishoudelijke taken, daar sluit ik mij volledig bij aan.

Groetjes,
Het Medion Webcare Team - NK

Reageer

Leendert Jan van K. 22-03-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Onze laptop was 2 jaar oud en vertoonde storing. Net 2 jaar en 3 dagen na aankoop. Ondanks dit feit heeft Medion zich meedenkend opgesteld. De laptop was helaas niet te repareren, maar er werd een redelijke schadevergoeding terugbetaald. Om deze reden de afgelopen 2 weken een laptop en een all in one pc van Medion aangeschaft. Mijn advies: Medion, ga zo door!!!

Reageer

Don C 22-03-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
1. Geweldige service
2. Heel goede kwaliteit
3. Bevalt nog beter dan in omschrijving
4. Super schoon met de SW 20 ivm dieren verharen
5. Zelfs nu vandaag nog een 2e SW20 besteld
6. lange prijs voor Top producten.
7. Wij raden het iedereen aan

Reageer

Robotstofzuiger-waardeloos 12-03-2023

Algemene score

1,0
Jarenlang een medion robotstofzuiger gehad. Prima. Op een gegeven moment versleten en een nieuwe gekocht. Vanaf het begin had de machine (start)problemen. Draaide rondjes os stopte er halverwege het programma mee. Vond eindstation niet meer. Ik maakte elke dag grondig de hele machine schoon, borstels, filters etc. . Tot 4x toe opgestuurd en steeds opnieuw was het antwoord dat ik de borstels niet goed schoonmaakte.
Ik voel me respectloos behandeld, voor de gek gehouden en niet serieus genomen. Het retourneren duurt weken. Vanaf aug. 22 de machine en er misschien 2 maanden gebruik van gemaakt. Weggegooid zuur verdiende geld.
Bedenk je dus 2x voordat je voor dit bedrijf kiest.

Reageer

CB 08-03-2023

Algemene score

10,0
Na meerdere aankopen Medion producten en enhousiast geworden over de kwaliteit en levensduur, top.

Reageer

tungnguyen60 07-03-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

5,0
In February hebben we van Medion webwinkel een robotstofzuiger gekocht van het type SW20. De robot doet wat hij moet doen. App voldoet ook aan de verwachting. Levertijd is ook prima. Antwoorden van klantenservice duurde max 2 werkdagen, wat mij zeer tevreden stelde. Alleen de oplossing van mijn klacht stelde mij zo teleur, en kon beter in mijn ogen.
Op moment van aanschaf, stond er op de website bij omschrijving dat het product bestuurd kan worden dmv. Alexa en GoogleHome. Dit is mede bepalend bij het beslissen om het te gaan kopen. De omschrijving van dit product was fout/misleidend, GoogleHome wordt niet ondersteund, klantenservice heeft dit ook toegegeven. Medion heeft als compensatie voor het ongemak een deelcredit gegeven, in de vorm van terugstorten of kortingbon.
A fin, ik maakte gebruik van de korting code om onderdelen te bestellen, en het mocht niet daar Medion een bepaalde drempel hanteerde.
Op zich het is ook goed, voor niets gaat de zon op, echter het kan niet worden toegepast in dit geval. Stel dat ik ervoor had gekozen dat het deelcredit zou worden teruggestort naar mijn rekening, wat dan ??
Opzettelijk verzwijgen of de moeite niet hebben genomen om mijn e-mail goed te lezen, ik laat het over aan Medion medewerkers.
Mijn klacht werd naar de klachtenafdeling doorgestuurd en werd toegezegd dat ze binnen 2 werkdagen contact met mij zouden opnemen.
Laatst email gestuurd en ze zeiden dat ze mij hadden gebeld. Het logboek van mijn telefoon zegt anders.
Uiteindelijk gingen ze akkoord om het credit terug te storten naar mijn rekening. Moet nog even wachten of ze waar kunnen maken wat ze beloven.

Zonder wat ik meemaakte, had ik ze een 7 kunnen geven.

Voor toekomstige klanten, communiceer alleen via e-mail zodat je later terug kan lezen wat er werd gediscussieerd / beloofd.
In mijn geval werd de hele tijd verwezen naar miscommunicatie.
tungnguyen60 07-03-2023

Ik beveel aan deze shop aan alleen voor wat ik heb ervaren . In dit geval een robotstofzuiger. Dit doet wat hij moet doen en tot nu toe zonder probleem.

tungnguyen60 09-03-2023

Ze hebben hun belofte waargemaakt. Het deelcredit was teruggestort.

Reageer

Wim 03-03-2023

Algemene score

1,0
Voor mij geen Medion TV meer
1 jaar geleden gekocht en door een of andere oorzaak gaat de CI kaart er niet in ,conclusie van Medion helaas geen garantie ondeskundig gebruik,knap van ze om dit op afstand deze conclusie te trekken ,ik ben verwezen naar hun reparatie dienst en deze zeggen 'n nieuw moederbord moet erin alleen deze hebben we niet en kan ook niet besteld worden(TV 1 jaar oud) kijk maar naar 'n lokale reparateur.
Maar als deze ook geen onderdelen kan bestellen hoef je er niet aan te beginnen,dus kijk uit met Medion aanschaffen .Service is PRUT.

Reageer

Rene 03-03-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

1,0
Fabrieksgarantie is beperkt tot het voorstel om een vaatwasser op te halen om vervolgens mijn iban te vragen voor 'de terugbetaling'. Dan een bericht dat ik toch eerst akkoord moet gaan met de dagwaarde (na1,5 jaar bijna de helft minder). Reparatie is ineens niet mogelijk want er zijn geen onderdelen. Vervanging is niet mogelijk want geen voorraad. De dagwaarde of stik er maar in. Dan om van het gezeur af te zijn een akkoord gegeven... mag ik nog wekenlang wachten op de betaling. Het is nog altijd niet uitbetaald. Bellen heeft geen zin. Verschillende toezeggingen, van 'een paar dagen' tot 'twee weken' maar een e-mail met toezegging is 'niet mogelijk...'. We wachten nog maar een paar weken op ons geld... NOOIT MEER MEDION.

Reageer

Putman Yves 01-03-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Veel keuze en goede prijs, we hebben er al 5 jaar een en nooit een probleem gehad, zeer goede prijs-kwaliteitverhouding

Reageer

Ellen Creemers 28-02-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Al meer dan 20 jaar klant bij Medion. Van computers tot stofzuigers gekocht. Altijd goede service gehad. Vriendelijk personeel. Maar het belangrijkste Medion producten zijn niet duur en altijd 2 tot 3 jaar garantie.

Reageer

peter 23-02-2023

Algemene score

1,0
Smart tv was stuk en had een slecht beeld, ik wil de tv retourneren naar Medion, ik kreeg een retour verzend label, maar Medion blijft uitstellen om deze te komen ophalen. Niet toevallig om de reden dat ik mijn geld terug wil ipv een nieuw toestel te krijgen? Ondertussen zijn we al 20 dagen verder en het toestel is nog altijd niet opgehaald, bijna elke dag gebeld naar het service center maar nooit krijg ik een concrete datum voor de ophaling. Op mails is slechts één keer gereageerd, ik kreeg een concrete datum van ophaling maar dat bleek een leugen te zijn.
Officiele reactie van Medion Online Shop 24-02-2023

Geachte Peter,

Volgens onze gegevens zou er reeds contact met u opgenomen zijn voor het inplannen van een ophaling. Indien dit niet het geval is dan vernemen wij dit graag van u zodat wij het verder op kunnen pakken. U mag ons dan een e-mail sturen naar webcare-nl@medion.com

Met vriendelijke groet,
Het Medion Webcare Team - NK

Reageer

Sailor 22-02-2023

Algemene score

1,0
Tv en soundbar: Bestelling op 09 februari.

Na 2 weken niemand weet waar mijn bestelling is en ze willen mij nog niet terug betalen.

Volgens de klanten service: ten minste nog een week onderzoek
Officiele reactie van Medion Online Shop 24-02-2023

Geachter Sailor,

Zou je ons een e-mail kunnen sturen met zoveel mogelijk gegevens?
Denk hierbij aan een klantnummer, bestelnummer, betaalkenmerk of naam adres en woonplaats.
U kunt deze sturen naar webcare-nl@medion.com.

Met vriendelijke groet,
Het Medion webcare Team - NK

Reageer

Theo 16-02-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
MEDION shop, en no nonsens shop waar je goede en kwaliteitsvolle producten kan kopen aan zeer scherpe prijzen.
Officiele reactie van Medion Online Shop 17-02-2023

Beste Theo,

Bedankt voor je berichtje! We sturen je even een e-mail.

Met vriendelijke groet,
Het Medion Webcare Team - NK

Reageer

Ilse 14-02-2023

Algemene score

1,0
Stofzuiger gekocht via Blokker bij Medion maar er werd geen stofzuiger geleverd. Zeer slechte service van de centrale bij zowel Blokker als Medion. Wordt van alles beloofd, maar de medewerkers doen niets. Na zes keer telefonisch contact met zowel Medion als Blokker, e-mail en een klacht bij beide bedrijven komt een standaard e-mail van Medion dat er nog twee weken op ons geld gewacht moet worden. We zijn dan totaal al 6 weken verder zonder product en ons geld?’ Consument zint voordat u begint met het bestellen bij deze bedrijven want als een bestelling niet goed gaat dan word je van het kastje naar de muur gestuurd en komt er door geen actieve medewerking flink de klad erin. Nu duimen dat ons geld over twee weken echt op onze rekening staat.
Officiele reactie van Medion Online Shop 16-02-2023

Beste Ilse,

Wat vervelend om te lezen dat u geen prettige ervaring heeft gehad. Wij hebben u een e-mail gestuurd.

Met vriendelijke groet,
Het Medion Webcare Team - NK

Reageer

Andreas 12-02-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
MEDION verkoopt (kort gezegd) goede en betaalbare producten. Tot op heden heb ik nog nooit negatieve ervaringen hiermee kunnen constateren. Jullie kunnen me dus (met een gerust hart) een zeer tevreden klant gaan noemen die zeker bij jullie blijft kopen.
Officiele reactie van Medion Online Shop 14-02-2023

Geachte Andreas,

Bedankt voor je berichtje. Wij hebben je een e-mail gestuurd.

Met vriendelijke groet,
Het Medion Webcare Team - NK

Reageer

Johan Oostburg 09-02-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Bij deze shop vind ik al mijn artikelen van het merk MEDION. Van mijn laptops, accesoires, audio tot huishoudelijke apparaat naar volle tevredenheid in het gebruik. Bovendien hoef ik niet lang te zoeken, bestellen en betalen (mits in voorraad) lukt me bijzonder snel. Nog geen dag sinds mijn 1e gekochte MEDIONlaptop in 2011 (toen gekocht via de ALDI) heb ik onoverkomelijke problemen ondervonden met mijn MEDION apparaten. Ik heb ook een artikel gekocht en betaald waarvan bleek dat die toch inmiddels was uitverkocht of toch niet meer op voorraad bleek, waarbij binnen 1 week mijn geld is terug gestort. Misschien dom van me maar ik zweer bij MEDION. Of ik ben de enigste geluksvogel!
Officiele reactie van Medion Online Shop 10-02-2023

Beste Johan,

Bedankt voor je berichtje. We sturen je even een e-mail!

Met vriendelijke groet,
Het Medion Webcare Team - NK

Reageer

Robotstofzuiger 09-02-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Ik heb sinds gisteren een robotstofzuiger gekocht, wat een geweldige stofzuiger, ik had vorige week een robotstofzuiger (ik zal het merk niet noemen) die heb ik dezelfde dag teruggestuurd, en die was nog duurder ook. Gisteravond was ik tv aan het kijken en ondertussen werd de slaapkamer gedaan, wat een uitvinding. GEWELDIG en het geluid valt best mee. Medion dit is een geweldige Robotstofzuiger en een mooi apparaat.
Officiele reactie van Medion Online Shop 10-02-2023

Beste,

Bedankt voor je berichtje.
We sturen je even een e-mail!

Met vriendelijke groet,
Het Medion Webcare Team - NK

Reageer

Theuns 08-02-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Omdat de producten die hun leveren altijd goed zijn. en betaalbaar. Hebben daar al vaker producten vandaan gehad.
Officiele reactie van Medion Online Shop 10-02-2023

Beste Theuns,

Bedankt voor je berichtje.
Zou je ons een e-mail willen sturen? Deze kun je sturen naar webcare-nl@medion.com.

Met vriendelijke groet,
Het Medion Webcare Team - NK

Reageer

Ron 02-02-2023

Algemene score

1,0
Twee laptops gekocht, maar er werd er maar een geleverd. Zeer slechte service van de hotlijn. Wordt van alles beloofd, maar doen niets. Na vijf keer contact pas een gedeelte van mijn aankoop bedrag retour ontvangen. Was inmiddels wel 4 weken verder.

Als je dan toch iets wil kopen bij dit bedirjf lijkt het mij het beste op de aankoop te betalen met PAYPAL. Dan heb je ten minste nog een enige aankoop bescherming. Maar als je het mij vraagt kan je beter niets kopen bij dit bedrijf. Liever €50 meer betalen bij een veilige winkel, dan 4 weken lang achter je eigen geld aan zitten.
Officiele reactie van Medion Online Shop 10-02-2023

Beste Ron,

Wat vervelend om te lezen dat je geen prettige ervaring hebt gehad met Medion.
Zou je ons een e-mail kunnen sturen met je bestelgegevens?

Met vriendelijke groet,
Het Medion Webcare Team - NK

Reageer

Gil 01-02-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
In het verleden tevreden geweest met Medion ( goede kwaliteit-prijs) en nu eerste keer via webshop gekocht. De afhandeling van de bestelbon verliep vlot. Nu wel nog afwachten hoe de levering zal zijn.
Officiele reactie van Medion Online Shop 02-02-2023

Beste Gil,
Bedankt voor het plaatsen van je positieve review. Dit kunnen wij enorm waarderen. Hopelijk is alles na levering naar wens!
Met vriendelijke groet,
Medion Webcare Team – TE

Reageer

Diepvries 01-02-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Een fijne en mooie shop met goede producten! Al meerdere artikelen van Medion en overal even tevreden over, wij zijn FAN!
Officiele reactie van Medion Online Shop 02-02-2023

Beste,
Bedankt voor het plaatsen van je positieve review. Dit kunnen wij enorm waarderen.
Met vriendelijke groet,
Medion Webcare Team – TE

Reageer

Chris 29-01-2023

Algemene score

10,0
ik ben altijd zeer tevreden over de medion producten die ik kocht bij medion
Officiele reactie van Medion Online Shop 02-02-2023

Beste Chris,
Bedankt voor het plaatsen van je positieve review. Dit kunnen wij enorm waarderen.
Met vriendelijke groet,
Medion Webcare Team – TE

Reageer

Robin 22-01-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Goed overzichtelijke website makkelijk te vinden... Er naar gelinkt via facebook.... Nog wel wat min puntjes omdat het nog kersvers is en we moeten eerst de levering en betaling afwachten.

Verder als alles verloopt zoals gepland en gehoopt zal ik zeker over de website en de ervaring praten.
Officiele reactie van Medion Online Shop 02-02-2023

Beste Robin,
Bedankt voor het plaatsen van je positieve review. Dit kunnen wij enorm waarderen. Hopelijk is alles na levering naar wens!
Met vriendelijke groet,
Medion Webcare Team – TE

Reageer

Combi Magnetron 17-01-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Goede service . Klacht wordt gauw verholpen . De medewerker loste het gelijk op. We zullen er vaker wat kopen super blij mee.
Officiele reactie van Medion Online Shop 02-02-2023

Beste,
Bedankt voor het plaatsen van je positieve review. Dit kunnen wij enorm waarderen.
Met vriendelijke groet,
Medion Webcare Team – TE

Reageer

Annita 15-01-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Goede service . Klacht wordt gauw verholpen . De medewerker loste het gelijk op. We zullen er vaker wat kopen super blij mee.

Vriendelijke groet
Officiele reactie van Medion Online Shop 02-02-2023

Beste,
Bedankt voor het plaatsen van je positieve review. Dit kunnen wij enorm waarderen.
Met vriendelijke groet,
Medion Webcare Team – TE

Reageer

Roulaux 14-01-2023

Algemene score

1,0
Zeer slecht, tv besteld en had de verkeerde per ongeluk besteld dus direct telefonisch contact opgenomen om te annuleren en wordt dan gezegd dat dit helaas niet ging omdat hij al bij de verzending was ingevoerd in hun systeem. En ik moet deze ontvangen en daarna retourneren volgens Medion hun zeggen. Inmiddels paar dagen verder 3 emails gehad met 5 links voor Track en Trace en deze werken allemaal niet ook geen contact te krijgen met de vervoerder van de tv BMDLogistcs ook deze al 2 emails gestuurd zonder antwoord. Dus ik ga er vanaf nu ook niet meer achteraan om te kijken waar de tv ergens staat en als ze hem een keer komen brengen mogen ze hem van mee weer mooi meenemen
Officiele reactie van Medion Online Shop 16-01-2023

Geachte heer/mevrouw,

Middels dit bericht kunnen wij u het volgende meedelen. We hebben contact opgenomen met de vervoerder om te kijken of het nog mogelijk is om de bestelling te annuleren.

Met vriendelijke groet,
Medion Webcare Team

rob29081981 16-01-2023

Graag niets annuleren heb vanmorgen nog telefonisch contact gehad met Medion, en ik zou vandaag nog afwachten heb ik afgesproken

Reageer

Hans Janssen 12-01-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Een nieuwe robotstofzuiger gekocht mijn eerste aan mijn zus gegeven doet het ook nog perfect, nieuwe robotstofzuiger met intelligente navigatie geweldig product voor een goede prijs, ik kan dit medoinmerk iedereen aanbevelen, zonder twijfel.

Reageer

Kurt 12-01-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Ik vind hier wat ik zoek. Steeds tevreden over de kwaliteit van het materiaal en de service

Reageer

Eric Leeuwenstein 04-01-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Heeft alles wat ik nodig heb, een goede kwaliteit en tegen een goede prijs.

Reageer

Jan Molenaar 03-01-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Goede ervaringen, solide producten. Werk al 15 jaar met medion-PC; nog steeds snel en zonder problemen. Radio ook super

Reageer

patrick 30-12-2022
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Ik heb deze aankoop gedaan nadat ik telefonisch een zeer goed en uitgebreid advies van een vriendelijke medewerker gekregen heb. Dit verdient een dikke pluim.

Reageer

Patrick Janssen 27-12-2022

Algemene score

1,0
Heb 7 november laptop teruggestuurd omdat deze niet goed was. Deze is op 9 november door medion ontvangen. Ondanks meerdere toezeggingen, ook schriftelijk, heb ik nog steeds geen restitutie ontvangen. Duurt nu al bijna 3 maanden. Lijkt op oplichting. Ga nooit meer iets bij Medion kopen. Hoop dat ik mijn geld ooit terugkrijg.
Officiele reactie van Medion Online Shop 02-01-2023

Geachte heer/mevrouw,

Volgens onze gegevens heeft u reeds contact gehad met één van onze medewerkers. Wij gaan er dan ook van uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord.

Met vriendelijke groet,
Medion Webcare Team

Reageer

Gigi 27-12-2022

Algemene score

9,0
Duidelijk en overzichtelijke keuze qua laptops. Ook duidelijk is de productomschrijving. En dat er ook voor de kleinere budget een leuk laptop is.

Reageer

Peggy 15-12-2022

Algemene score

1,0
Had een bestelling naar lezen van review meteen geannuleerd.Dat was gelukt.kreeg email vanaf 24-11
Zou het 14 dagen duren voor geld terug gestort zou worden.nog steeds niks.dinsdag gebeld ja mevrouw tv is bij ons ingeboekt 28 -11 dus we hebben nog 3 dagen .nou die zijn nu om en nog steeds niet terug bij klarna.koop daar nooit maar ook NOOIT meer wat.

Reageer

Rob Landheer 03-12-2022
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Was zeer makkelijk vinden en goed omschreven betaal mogelijkheden zeer duidelijk en makkelijk

Reageer

MEDION TV x15092 MD31500 01-12-2022

Algemene score

1,0
Géén één ster waard! Ben reeds een maand aan het wachten voor een oplossing die er ooit wel zal komen volgens Medion klachtendienst misschien vandaag , misschien morgen. De 'agents' van de klantendienst liegen dat het niet mooi is, beloven, beloven maar er komt niets van in huis. TV 50 inch x15092 (MD31500) vier maanden geleden gekocht, valt uit. Dynalogic komen herstellen na veel bellen, twee franstalige die geen letter NL praten binnen gehad, na één uur TV terug uitgevallen. Men stelt voor om tv af te halen en geld terug te geven maar daar trap ik niet in. Toestel weg en fluiten naar je centen zeker. Vorige week door drie 'agents' beloftes dat ik een ander toestel krijg op woensdag 23/11 tussen 8:00 en 18:00. Gisteren Dynalogic toch aan de deur om TV af te halen! Natuurlijk niet meegegeven. Na contact met twee mensen van de MEDION klachtendienst gaat men nu bekijken of er een omruiling mogelijk is werd mij gezegd en gaat men de telefoongesprekken met 'agents' beluisteren. Ondertussen hier nog geen TV die werkt, straks? morgen? volgende week? volgende maand? wordt vervolgd! Vandaag 27/11/2022 , er werd mij door dame en heer van klachtenafdeling van Medion beloofd om contact op te nemen per tel. en email op donderdag of vrijdag jl. Niets gehoord of gezien. Zijn jullie niet beschaamd??? Waar blijft die omruiling???? Wordt vervolgd. Maandag 28/11 mail van MEDION: men gaat 'kijken' voor een omruiling, Dynafix zal het overnemen en mij berichten voor afspraak. Dinsdag 29/11, Dynafix mail: Beste klant,Wij hebben uw order voor het repareren of omruilen van uw product, van Medion, ontvangen.
Zodra wij de onderdelen of het product hebben ontvangen, wordt er automatisch een afspraak ingepland.U ontvangt per mail en sms de bevestiging van deze afspraak, mocht deze datum niet uitkomen dan kunt u de afspraak wijzigen middels de link in de mail. Donderdag 1 December: nog steeds geen afspraak! we gaan het vijfde WE in zonder TV. Medion antwoord geen mails. Word vervolgd.
Officiele reactie van Medion Online Shop 02-12-2022

Geachte heer/mevrouw,

Middels dit bericht kunnen wij u het volgende meedelen. Helaas kunnen we geen referentie terug vinden kunt u ons voor zien van het bestel nummer wat in heeft ontvangen terug te vinden in uw bestel bevestiging en of op de factuur.

Met vriendelijke groet,
Medion Webcare Team

Reageer

STUCKENS BRITT 30-11-2022
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
ik heb al meerdere en verschillende producten gekocht van Medion en ben steeds heel tevreden.
Mijn laptops gaan al jaren mee, alsook mijn TV.
Ik heb nu terug 2 airfryers besteld omdat ik van alle producten de verhouding prijs/kwaliteit uitstekend vind.
Het gebruik en gebruiksaanwijzingen zijn ook altijd heel eenvoudig.
Ook mijn schoonzoon die computerspecialist is kiest trouw voor Medion!
Mijn dochter (met down syndroom) is ook super blij met haar laptop. Ze kijkt er al jarenlang dvd's mee en kan er heel goed en vlot op werken; Mijn mama van 88 kan met haar laptop ook zeer goed overweg zonder problemen. Ikzelf gebruik mijn tweede laptop al meer dan 5 jaar zowel privé als professioneel. Blijft supersnel! Ik verkies Medion boven alle andere merken! Pluim!
Britt0145 17-12-2022

Helemaal eens, tot je ergens een probleem mee krijgt. Eén groot rampenplan om je artikelen gerepareerd ofgeruild te krijgen of je geld terug te krijgen.
Nooit meer iets van Medion voor mij.

Reageer

John. B 27-11-2022
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
ik kies voor Medion omdat ik al veel apparaten heb gekocht in het verleden en zeer tevreden ben met de service aan de help desk,
zeer vriendelijk en vakkundig... van harte aanbevolen !!

m.vr.gr. John

Reageer

FW 18-11-2022

Algemene score

1,0
Mijn vader van 83 heeft eind oktober 2022 een computer besteld en betaald die drie weken later nog steeds niet geleverd is!
Volgens de pakketdienst is het ‘succesvol afgeleverd’. Mijn vader heeft een ‘niet-ontvangen” formulier ingestuurd. Nu, ruim 3 weken later, later is ‘het onderzoek’ van Medion volgens hen afgerond. Uitkomst is dat ze nog geen antwoord hebben. Hun vraag ligt nog bij hun distributeur. Communicatie via telefoon is moeizaam en volgens script. Steeds lang wachten aan de telefoon. Op mijn voorstel alvast de computer opnieuw te versturen en ondertussen hun onderzoek te laten lopen, wordt niet gereageerd. Leidinggevende krijg ik niet te spreken. Enorm balen dat het bij deze zaak besteld is. Bezorgdienst DPD snapt het principe van aanleunappartementen niet en levert niet bij de hoofdingang van het zorgcentrum. Zoals alle andere bezorgdiensten wel prima doen. Ik ben benieuwd naar de afloop. Ondertussen stress en frustratie bij mijn vader die het al wel betaald heeft. Medion los dit zsm op en blijf niet ‘onderzoeken’!
Officiele reactie van Medion Online Shop 22-11-2022

Geachte heer/mevrouw,

Volgens onze gegevens heeft u reeds contact gehad met één van onze medewerkers. Wij gaan er dan ook van uit dat uw vraag
inmiddels is beantwoord.

Met vriendelijke groet,
Medion Webcare Team

Reageer

Peter Seijdel 09-11-2022

Algemene score

2,0
Niet positief. Op zondag 6-11-2022 een desktop besteld de Akoya E62031. Deze werd aangeboden voor 449,00. Incl 150 promokorting. Prijs normaal € 599,00. Korting liep tot 6-11-2022. Vandaar de bestelling op 6-11-2022. Op maandag 7-11-2022 te koop voor € 399,00. Gelijk gebeld. Zou nagegaan worden of ik €50,00 gerediteerd krijg. Geen antwoord hiervan gekregen. Nogmaals gebeld. De prijs was tussentijds weer op €449,00 gezet. Was een verkeerde advertentie van €399,00. Als ik het winkelmandje had aangeklikt dan was de prijs vanzelf €449,00 geworden. Kan dat niet controleren want dat heb ik niet gedaan.
Op 9-11-2022 computer ontvangen
Was niet die ik besteld had. Was een ouder model die ooit bij de Aldi te koop was.
Oudere processor geen Windows 11 maar 10. Dus gebeld gaat weer retour. Heb er alleen werk mee. Eens maar nooit weer
Officiele reactie van Medion Online Shop 16-11-2022

Geachte heer/mevrouw,

Middels dit bericht kunnen wij u het volgende meedelen. Wij hebben u een e-mail gestuurd daar wij niet voldoende informatie ter beschikking hebben met enkel uw e-mailadres.

Met vriendelijke groet,
Medion Webcare Team

Reageer

Tinus 03-11-2022
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Goede kwaliteit, goede service. Ik ooit een laptop gekocht en na 6 jaar deed hij het nog zonder gedoe. Daarbij had j zoveel meer mogelijkheden op dat ding Ongekend. Ik kijk altijd eerst naar dat merk en anders wacht ik gewoon. Goed spul die ‘medion’
👍👍

Reageer

Tygo 31-10-2022

Algemene score

1,0
ik heb laptop van medion gekocht , en ik heb grote spijt. al een maand later kreeg ik een blouw scherm en niet meer kon verder gaan, over nog een maand later begon de letter K tippen van zelf. Deze laptop is binnen garantietermijn, maar ze zeggen nu dat ik moet betalen voor reparatie. Zelfs willen ze geld ook voor ongerepareerd retourneren van mijn eigendom . Ik heb gevoel dat ze oplichters zijn. Jij kan hen ook niet gratis bellen.

Reageer

Jan van G 30-10-2022
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Zeer tevreden over de artikelen van MEDION, tot dusver al diverse desktop pc's en laptops gekocht en altijd goede resultaten gehad met de aangeschafte apparatuur

Reageer

El 28-10-2022

Algemene score

1,0
Ik had 2 tv bundels besteld bij medion.be.Dit omdat er op het ogenblik van bestellen eentje niet beschikbaar was. Een half uur later blijkbaar wel. Dus 1 bundel moest retour. Deze is opgehaald door de firma dynalogic. Na 20 telefoons en herhaaldelijke mails heb ik nog steeds mijn centen niet terug. Op mail zei men mij dat dit na 14 dagen terug op mijn rekening zou staan. Na 5 weken nog steeds niets. Maandag stuur ik het door naar een juridische dienst. Ben benieuwd of ze dit correct gaan afhandelen. Van de tv zelf heb ik niet te klagen.
Officiele reactie van Medion Online Shop 31-10-2022

Geachte heer/mevrouw,

Middels dit bericht kunnen wij u het volgende meedelen. Wij hebben u een e-mail gestuurd daar wij niet voldoende informatie ter beschikking hebben met enkel uw e-mailadres.

Met vriendelijke groet,
Medion Webcare Team

Reageer

Sanne 26-10-2022

Algemene score

10,0
Duidelijke website, alles goed te vinden. Nog even de levering afwachten voor een productbeoordeling

Reageer

Ed 24-10-2022

Algemene score

10,0
Gemakkelijk te vinden, goede info en simpel te bestellen.
Wacht nu nog even op de snelle levering waarna ik ook het
product kan beoordelen.

Reageer

Jan W. 18-10-2022
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Medion is een prima shop, hebben daar in al die jaren al meerdere computers en monitoren van besteld, Ook andere electro produkten gaan lang mee. Voldoen prima en gaan lang mee. Het bestellen gaat super handig. Kortom: we zijn heel tevreden over MEDION

Reageer

Leo Denneman 16-10-2022

Algemene score

10,0
ik heb al eerder een computer van medion gehad en was zeer tevreden en heb erjaren lang plezier aan gehad

Reageer

Toon meer reviews