Medion.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Medion.com.

Medion.com stelt zich voor

Medionshop.nl is hét online verkooppunt van Medion. Bent u op zoek naar multimedia, consumentelektronica of navigatiesystemen? U vindt het bij ons, tegen een goede prijs! Ook voor accessoires van Medion producten kunt u bij ons terecht. Vragen? Ons servicecenter staat 365 dagen per jaar voor u klaar.

Deze score is berekend op basis van 13 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

3.4

judith 06-11-2018 Via de website gekocht

slechte service

Op 17-9 heb ik mijn laptop verstuurd naar Medion voor reparatie. Op 25-9 een bericht dat de laptop ontvangen was. Op 1-10 kreeg ik te horen dat de reparatie niet onder de garantie viel. Dat leek mij logisch. Op 4-10 kreeg ik bericht dat de betaling is ontvangen en de reparatie zo snel als mogelijk wordt uitgevoerd. 25-10 weer gebeld en de medewerker aan de telefoon zei mij dat hij het ook wel lang vond duren maar dat de uiterste termijn van de reparatieduur nog net niet verstreken was. 2-11 weer gebeld en de medewerker zou nu een vraag indienen om te weten te komen wat de reparatie status was. Binnen 48 uur zou ik meer horen. En inderdaad een ingesproken berichtje dat de actuele reparatiestatus was opgevraagd op 5-11. Vandaag 6-11 weer gebeld en nog geen antwoord verkregen. Op mijn vraag of er spoed achter gezet kon worden en er gebeld kan worden omdat ik al zo lang wacht werd met nee beantwoord. Dat gaat alleen per mail.
´Wij kunnen nu niets voor u doen΅. Toen ik verder ging vragen werd de lijn af gebroken en moest ik weer bellen. Ja, ik weet het ook niet zei meneer misschien is het onderdeel niet leverbaar.
Waarop ik zei: dan is dat de boodschap naar de klant! Ik krijg 0,0 informatie van jullie, dat noem ik zeer klantonvriendelijk!

Sieben 29-09-2018 Via de website gekocht

Medion niet bereikbaar

Product besteld, vervolgens de bevestiging gekregen dat het binnen 3 dagen geleverd wordt, en na een dag of 5 een supportmail gestuurd met de opmerking dat ik nog niets heb ontvangen. Vervolgens heb ik een email gekregen dat ik binnen 2 dagen een reactie zal krijgen op mijn vraag, maar nu 11 dagen later heb ik nog geen enkele reactie (en geen product) ontvangen. Telefonisch wordt ik inmiddels reeds 30 minuten in de wacht gezet... "U wordt zo spoedig mogelijk geholpen" zegt de man op het bandje, maar ik wacht nog steeds, en ik vind de service toch wel errrrggg bedenkelijk...

E 16-08-2018 Via de website gekocht

Slechte service, zeker als de garantieperiode voorbij is.

Medion online shop. Dre levering van het bestelde artikel is goed maar is er na de garantieperiode iets niet goed is de service belabberd. Ik heb in 2015 een tablet gekocht. Nu amper 3 jaar later geeft het scherm alleen nog gekleurde strepen.
Wil je weten wat hier aan te doen is moet je een duur 0900 nummer bellen. Schandalig.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Triplo 30-04-2018 Via de website gekocht

Slechte service

De premium hotline wordt bezet door ondeskundige mensen. Als er geen verdienmodel aan je wordt ontdekt, word je lang aan de lijn gehouden. Geen inhoudelijke informatie wordt verstrekt.
Diverse keren meegemaakt ( tegen 70 cent/min ) dat je bewust of onbewust, laat ik in het midden, verbroken wordt. 2 keer een NVidia kaart GTX750Ti stuk binnen een termijn van 3 jaar. Geen coulance. Geven geen antwoord op de vraag wat de alternatieven zijn. AMD kaarten gaven in de Medion PC's bij mij geen problemen. Ik heb geen oplossing van ze mogen horen, behalve buiten de kreet buiten garantie. Dus zoek het maar uit. Slechte zaak, Medion moet er voor de klant zijn en niet andersom

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Michael Swinkels 24-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Ik had op woensdag een pc gevonden en besteld. En deze werd de volgende dag nog bezorgt Dpd. Via de website was het heel eenvoudig om de juiste pc voor mij te vinden en te bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 03-04-2018 In de winkel gekocht
nieuwbuinen aldi

zeer slechte service

Bezit twee desk tops en bijna dezelfde tijd gekocht en nu bijna dezelfde tijd alle bij de video kaart kapot, nog maar niet over de harde schijf hebben waarvan er ook een kapot is. via contact alle gegevens aan geleverd en de vraag welke kaarten kunnen erin, dan ineens kunnen ze niet helpen, garantie om bel naar een 900 nummer van hun. Voor mij geen Medion spullen meer. veel mensen klagen over de slechte service.

Jasmine 01-04-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service.

Heb deze ijsmachine, een broodbakmachine en een foodprocessor besteld en betaald.
Kreeg een heel ander product. Na eindeloos mailen en bellen, kreeg ik een mail om mijn bestelling, die ik nooit ontvangen had, te beoordelen. De brutaliteit.😠.
Als je bij Medion wat zou wilen kopen, betaal pas als je het artikel in je handen hebt.
Ze maken van hun probleem, namelijk het verkeerde artikel sturen, jouw probleem.
Service.... dat woord kennen ze daar niet.
Als ze je bellen zij ze in hoge mate onwellevend, om het netjes te zeggen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Anoniem 15-03-2018 Via de website gekocht

prima producten, matige service

Op het product heb ik niets aan te merken, maar de klantenservice en de duidelijkheid over verzending, ect. is zeer vaag en onprofessioneel. Om alleen vragen te stellen ben je al gauw gedwongen een betaald nummer te bellen. Daarbij is het heel lastig uit te maken welk nummer je waarvoor moet bellen, en is er nauwelijks iets te vinden met praktische informatie over bestellen, verzenden, ect. Verder niets op aan te merken.

J. Lucas 20-02-2018 Via de website gekocht

snel en correct geleverd

Medion geeft langer garantie dan de meeste anderen. Ik heb al vaker Medion producten gekocht en er nog geen problemen mee gehad. Tablet had ook al goede recenties.

Bert 09-02-2018 Via de website gekocht

Goed merk

Een echte webshop, alleen maar kijken en lezen, koop regelmatig bij de Aldi Medion producten,
dan krijg je 3 jaar garantie via de webshop 2 jaar. Wel een hele snelle levering met tracking, service is ook goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

Robert 25-01-2018 Via de website gekocht

Prima aankoop. Correcte afhandeling bestelling.

Apparaat gevonden met de mogelijkheden en uitstraling die ik waardeerde. De echte waardering komt m.i. pas na afhandeling van eventuele problemen. Dit is vooralsnog niet aan de orde.

WMR 22-12-2017 Via de website gekocht

Snelle klantenservice, langzame levering

Afwasmachine besteld. Goed product. lange levertijd (8 dagen). Er is gekozen voor een levering bij DPD ZONDER indicatie wanneer deze bezorg word. Na 1 keer niet thuis word het product afgeleverd bij een pakketshop. Beetje lastig om een afwasmachine bij een pakketshop op te halen met de auto! Terwijl er ook gekozen kon worden voor een levering MET tijdindicatie van levering zodat je ook kunt zorgen dat je thuis bent op zo'n groot pakket aan te nemen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

René 17-11-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld zonder onnodige info, kort en zakelijk

Duidelijk een bedrijf wat puur gericht is op het leveren van specifiek eigen producten zonder onnodige soelaas. Duidelijk sprake van geen inschakeling van onnodige prijsopdrijvende tussenhandel. Hierdoor is er sprake van redelijk betaalbare producten die werkelijk toch heel duurzaam blijken. Het merk Medion wordt helaas mogelijk hierdoor wel eens ondergewaardeerd.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Anoniem 06-11-2017 Via de website gekocht

Nooit meer zaken doen met medion

Het personeel van de servicedesk (1elijns) 0900-5433833 is erg onvriendelijk en niet oplossing's gericht.
De klant laten ze het afweten met onjuiste informatie! De processen zijn erg langdradig. Het bedrijf waar ik werk, zal nooit meer zaken met dit bedrijf doen. Vanwege de onprofessionele houding naar de klanten toe! Hierbij hoop ik dat erop actie wordt ondernomen. Tevens worden er teveel fouten gemaakt voor een te klein proces en is gewoon onacceptabel

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Ben 19-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Het door mij bestelde apparaat werd binnen een dag verzonden. In de e-mail zijn als bijlage bij de bestelling een factuur, een retourzendingsformulier en een herroepingsformulier bijgevoegd. Enkele dagen na levering van de bestelling ontvang je een e-mail of de bestelling naar tevredenheid is. Zo niet, dan word je verzocht door middle van een bijgevoegd formulier contact met het bedrijf op te nemen.

Angelo 11-10-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Dit is mijn 5de Medion, altijd na alle tevredenheid. Nu kocht ik 6 weken geleden een nieuwe pc. NU blijkt er een USB poort defect te zijn. Bij de klantenservice eisen ze procedure die er naar mijn mening echt op gebaseerd is om maar geen producten terug gestuurd te krijgen, controle van alle updates, controle van alle instellingen, de eis om alles terug te zetten in de fabrieksinstellingen. Dus je kan daarna weer alles opnieuw installeren en bestanden terug gaan zetten. En dat alles omdat 1 USB poortje niet werkt, en 3 dus wel. Wat denk je zal het aan het poortje liggen of aan al die andere zaken..... Zeer slechte service dus.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Tim 09-10-2017 Via de website gekocht

Goede online shop

Goede communicatie:
Mail na bestelling met informatie over betaling etc.
Product goed verpakt:
Netjes in een omdoos met opvullend verpakkingsmateriaal. Papier, dus mlieuvriendelijk.
Afspraken mbt levering volledig nagekomen:
Netjes op afgesproken tijdstip op adres afgeleverd. Ik snap dat dit aan vervoerder ligt, maar toch mooi meegenomen. :-)

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M.loos 05-10-2017 Via de website gekocht

Zeer goed

In het weekend besteld en dinsdag geleverd.precies zoals vermeldt stond. Goede service en kwaliteit. Dit al zoveel jaren. Garantie service is werkelijk uitstekend. Gelukkig maar 1* gebruik van hoeven re maken. Reparatie aan huis toen. Top top

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

warhoofd 26-09-2017 Via de website gekocht

Correct

Alles verliep zoals je mag verwachten.
Betaling correct!
Verzending op tijd en correct!
Zou weer bestellen bij dit bedrijf !

FG 14-09-2017 Via de website gekocht

super onlinewinkel

Was op zoek naar een andere laptop, naar zoeken en vergelijken laptop besteld via Medion.com , na bestellen netjes alles via email afgehandeld en bevestigd .
bestelling netjes kunnen volgen via door Medion gestuurde link.
alles netjes afgeleverd , goed verpakt in een met speciaal verzegelde doos,
super levering

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Valerie 04-09-2017 Via de website gekocht

Bijzonder slechte service!!!

Mijn ervaring is precies het zelfde!!! Mijn geluid doet het opeens niet meer maar via mail willen ze niet helpen en je MOET bellen met de hotline .Die hotline kost ,70 per minuut en na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan heb ik opgehangen. Ik heb dit aan hen doorgegeven en gevraagd of ze mij willen bellen maar je krijgt gewoon weer een standaard mail: product buiten garantie je mag niet bellen met nr wat 1 euro per gesprek kost maar MOET MET DE HOTLINE BELLEN!!!!! Zo ontzettend slecht heb ik het ook nog nooit meegemaakt. Dus mensen geen MEDION

Erik 17-08-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Bij geen enkel bedrijf problemen met de service gehad wanneer een product buiten de garantie viel. (Voorbeeld: mijn plantronic headset die ik al jaren heb. Ik moet wat weten over de headset en windows 10 en kreeg daar direct en duidelijk antwoord op via de mail).

In tegenstelling tot medion, wanneer je garantie verloopt steken ze een dikke middelvinger naar je op. Je moet dat een 0900 nummer bellen om de "premium Hotline" te bellen en zij zouden je dan verder helpen. Dus je moet dan direct betalen voor enige service zonder dat je zeker weet of ze het wel op kunnen lossen. Ook in de mail die ze mij stuurde gaven ze niet aan wat de kosten zijn voor dit nummer. Lijkt behoorlijk op oplichting.

Ik raad iedereen af producten van medion aan te schaffen. Bij andere merken blijf je namelijk wel onbetaalde service behouden wanneer de garantie verloopt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

M. Verstraten 31-07-2017 Via de website gekocht

Snelle service

De webshop van deze fabrikant leverde snel en keurig. Voor de koper zou het prettig zijn als er een betere vergelijk functie op de site geplaatst zou worden.
Van garantie en of reparatie heb ik nog geen gebruik hoeven maken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Theodoor 12-07-2017 Via de website gekocht

Goede service, bestellen gaat gemakkelijk.

Zoeken op de site is gemakkelijk. Je vindt alles snel wat je zoekt. Niet teveel producten binnen een bepaalde range. Snelle afhandeling en tijdig in huis, maar de levering had iets sneller gekunt.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

marjon 05-07-2017 Via de website gekocht

slecht service

2 jaar terug laptop gekocht al 1 x eerder terug moeten sturen omdat de laptop het helemaal niet meer deed. Nu weer stuk helaas buiten de garantie blijkt nu want na contact met medion gehad te hebben (telefonisch) waar een meneer zei dat ik nog volledige garantie had en ik de laptop kosteloos kon opsturen. ik nogmaals gevraagd of ik nog garantie had ja dus. Na het opsturen een mail gekregen met een rekening van 127 euro want er was wat afgebroken en beschadigd ( er wordt weinig op de laptop gedaan en gaat ook nooit het huis uit!) de laptop is nog nooit gevallen of iets ik vind het allemaal nogal dubieus! ook als ik de laptop niet wil laten maken kost het mij retour sturen 50 euro en heb ik niks! die man aan de telefoon heeft mij nergens op gewezen. ik vraag me af of dit alles waarheid is en geloof er niks van! ik vind de service slecht en je wordt blijkbaar niet serieus genomen!
ik koop nooit meer wat van Medion!!

Bert van Leeuwen 20-06-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Een (te) laat besteld verjaardagscadeau kwam binnen 2 dagen (op de avond van de verjaardag) aan; alle gasten konden meegenieten van het uitpakken en uitproberen.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Boudewijn Van Motman 03-06-2017 Via de website gekocht

Makkelijk online bestellen

Goed en overzichtelijk. Product informatie goed en zeer gedetailleerd. Prijsverhouding is goed. Kwaliteitsproduct voor een redelijke prijs.

Ruud 26-05-2017 Via de website gekocht

Goede webshop

Desktop besteld op medion.nl. Keurig een bevestiging gekregen en later een mail zodat ik mijn DPD-pakket kon volgen. Computer werd binnen twee werkdagen bezorgd en was netjes verpakt. Alles is geleverd zoals van tevoren aangegeven.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Els bikes 21-05-2017 Via de website gekocht

Tf advies dik voldoende

Ik heb geen verstand van tablets,mijn Medion tablet was zo traag en viel steeds weg,dus ik wilde een nieuwe. De verkoper was aller vriendelijkst en heeft goed advies gegeven. o Op het laatst vroeg ik nog waarom adviseert u die en niet die en ook daar gaf hij mij alle voorstellingen en tegens op die voor mij belangrijk waren.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kees 01-05-2017 In de winkel gekocht

Service? Welke service?

Bij de Aldi een Medion PC gekocht. Na slechts een paar maanden geen draadloze verbing meer mogelijk. Contact gezocht met Medion. Eerst telefonisch. Bericht achtergelaten op hun voicemail, want rechtstreeks contact krijgen is meestal niet mogelijk. Na meerdere pogingen werd ik toch teruggebeld. Uiterst vriendelijk te woord gestaan door medewerker, aan de oplossing die aangedragen werd had ik echter helemaal niets. Nog een aantal keren dezelfde procedure doorlopen met steeds hetzelfde resultaat. Uiteindelijk mocht ik het apparaat opsturen en werd het gerepareerd. Zat ik wel bijna drie weken zonder computer, maar dan deed hij het ook weer. Moest natuurlijk wel zelf weer alle programma's installeren en data terugzetten.
Lang mocht ik niet van een goed functionerende computer genieten want de wifi verbinding valt weer steeds uit.
Medion poeiert je af met een antwoord dat suggereert dat de oplossing wel op hun website te vinden is en als je er niet uitkomt, kun je weer contact opnemen.
Als je dat doet, is de reactie dat je apparaat maar terug moet zetten in de fabrieksinstellingen.
Eindconclusie: het product is niet heel erg goed en de service kan niet veel slechter. Volgende keer geen Medion meer.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

J.J. de Kok 28-04-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Bestellen op de site is snel en goed. Levering is zeer snel. Voor vragen kun je bellen en e-mailen. Je krijgt goed en snel antwoord.

Cees en Corine 13-04-2017 Via de website gekocht

Al het bestelde weer snel in huis!!

Alles in ons huis op mediagebied is van Medion. 3 pc's, 2 laptops, een tablet, 4 beeldschermen en alle toetsenborden en muizen. Tot op heden geen seconde spijt van onze keuzes!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ron 07-04-2017 Via de website gekocht

Waardeloze "klanten" service

Computer geleverd met defecte USB3 poort.
Na 2 keer geen reactie pas na een 3e mail een antwoord.
Computer mag worden omgeruild. Onzinnig aanbod als je een computer al ruim 3 weken in je bezit hebt en er al diverse programma's op zijn geïnstalleerd. De vraag hoe je vanuit huis kunt werken als je de computer op zou sturen blijft onbeantwoord. Een losse USB3 poort om zelf in te bouwen kan niet worden geleverd.
"Klantenservice" geeft minimale antwoorden maar stuurt wel bergen tekstuele ballast en disclaimers mee in de mail.
Nul flexibiliteit of inlevingsvermogen.
Waardeloze service. Nooit meer Medion.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

jan roseboom 05-04-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Heb hier de Life internet\DAb radio gekocht, perfecte prijs en uitgebreide mogelijkheden.
Helaas ging de afstandsbediening binnen 10 min kapot maar deze is snel en kosteloos vervangen.
Zeer tevreden over Medion

Joke 07-04-2017

Hallo, En dit zonder onderzoekskosten te hoeven betalen???Ik moet voor mijn nieuwe mixer minimaal 29 euro onderzoekskosten betalen als blijkt dat het na eerste gebruik niet goed functioneert.

Es 20-03-2017 Via de website gekocht

Slechte communicatie

Refurbished tablet gekocht. Bij opstarten maakte hij meteen een raar geluid. Aantal keer geprobeerd maar bleef hetzelfde. Contact opgenomen en tablet terug gestuurd. Verder niets gehoord van medion. Gebeld en te horen gekregen dat tablet idd was aangekomen en andere volgende dag opgestuurd zou worden. Na 4 dagen weer gebeld. Er werd verteld dat de andere tablet vanuit Duitsland opgestuurd zou worden en dat kon nog minimaal 5 dagen duren.
Erg ongeïnteresseerde en onvriendelijke medewerker aan de telefoon. Uiteindelijk gezegd dat ik de bestelling wil annuleren omdat ik geen zin heb om weken op een tablet te wachten.
Vaag antwoord gekregen en weet nu nog niet of ik toch de tablet krijg of mijn geld terug gestort gaat worden.
Probleem zou veel minder erg zijn als er gewoon info gegeven wordt mbt tot de bestelling.
Vriendelijkheid van medewerker zou ook veel schelen.
Nooit meer Medion voor mij!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

Frans de Wit 28-02-2017 Via de website gekocht

Medion Shop, Service en prijs,wie kan daar tegen op?

Een maand geleden het Tablet Medion Lifetab Qhd P9701 9.7 inch gekocht, een fijn formaat Tablet, maar eenmaal uitgepakt kom ik er achter dat het Tablet geen Simkaart slot bezit, dus specificatie van het Tablet niet goed doorgenomen. Heb dat Medion laten weten en gebruikgemaakt van het gratis retour zenden en heb het volledige aankoop bedrag terug gestort gekregen. Heb toen het Medion Lifetab 4G HD X 10301 Tablet 64GB (10.1 inch) met een zeer uitgebreid pakket besteld en wel met een simkaart slot. Nu twee weken in huis en zeer tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sjaak 19-02-2017 Via de website gekocht

Prima webwinkel www.medion.nl

Snelle levering goede communicatie en assortiment is uitgebreid
Handige website alles is snel te vinden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerard Jansen 27-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop soundbase (TV) Medion

Snelle service en prijs/ kwaliteit verhouding in balans.
Makkelijk te bestellen op de web shop en voldoende keus.

• kwaliteit
  • service
  • gemak

Minpunten

• geen HDMI kabel bijgeleverd

Alexander 21-01-2017 Via de website gekocht

Service en garantie stelt niets voor

De shop en levering is prima. Zodra er iets met het gekochte product aan de hand is, gaat het mis bij Medion. Ze keuren gewoon alles af als onoordeelkundig gebruik. Ze willen wel repareren maar alleen tegen betaling (let wel in de garantieperiode). Het bellen van de servicedesk van Medion kost je al snel 20 tot 30 euro (probeer maar eens. Je schrikt van de minuut tarieven die ze vragen).

Zorg dat je minimaal een goede rechtsbijstand verzekering hebt alvorens iets bij Medion nederland te kopen.

Rudolf 05-01-2017 Via de website gekocht

degelijke webwinkel

Goede en snelle service bij afleveren. Betrouwbare informatie over verzending. Nette aflevering. Extra toetsenbord lijkt overbodig meegeleverd.

Pluspunten

• goede degelijke apparatuur
  • Keurige verzending
  • goede traject informatie

Minpunten

• te veel talen handleiding, neemt te veel ruimte in
  • een overbodige extra toetsenbord meegeleverd

Alexander 21-01-2017

De verkoop en levering is prima. De service n medion nederland is heel slecht. Garantievoorwaarden worden naar eigen inzicht geinterpreteerd. Als een reparatie te duur is wordt er gemeld het door onkundig gebruik is veroorzaakt en daarom buiten de garantie valt. Zorg dus dat je een rechtsbijstandverzekering hebt voor je een medion koopt. Medion overigens 100% lenovo.

Derks 30-12-2016 Via de website gekocht

Laptop 6999

Produkt voldoet aan de verwachting. Nodig voor hbo opleiding informatica.
Snelle levering en duidelijke info via de webwinkel.

Alexander 21-01-2017

Bezin je voor iets bij Medion nederland te kopen. De service is heel erg slecht en duur. Zorg dat je een rechtsbijstandverzekering hebt. Koop gewoon een Lenovo computer in de winkel. Medion is 100% lenovo en bij een winkel krijg je wel de garantie waar je recht op hebt.

HSV De Rietvoorn 29-12-2016 In de winkel gekocht
Aldi, Doetinchem

Niet aan te raden

Het contact met de service-desk van Medion verliep in eerste instantie redelijk. Onze pc waar naar alle waarschijnlijkheid een video-kaart stuk was zou gerepareerd worden. Gelukkig in de garantie-periode. Er zou en voucher opgestuurd worden. Dit liep al mis. Na een week wachten eindelijk na lang aandringen deze gekregen en de pc netjes verpakt opgestuurd. Volgens de service-desk zou e.e.a. plm. 20 dagen duren. Ik had in de doos een bijlage gedaan met het verzoek mij te mailen als de reparatie was uitgevoerd. Niks van dat al na 30 dagen kontakt opgenomen bleek dat de pc aangeboden was op ons verenigingsadres. Daar hebben we minimale bezetting dus mislukt. Afgesproken dat de pc opnieuw zou worden verzonden en dat ik bericht kreeg wanneer die werd afgeleverd, nu op mijn huisadres. Ook dit was erg vertraagd en ik had de pc terug na 40 dagen van afwezigheid. Het ergste moet echter nog komen. Onze PC uitgerust mat windows 10 en diverse applicaties w.o. ook AVG de betaalde versie bleek zonder dat wij daar in kennis van waren gesteld teruggezet naar Windows 8. Dit was de originele geleverde versie bij de pc. Dit is toch te dol om waar te zijn?
Dat mag toch geen service genoemd worden.
Wat moeten we nu?
Kontakt opnemen met Radar of iets dergelijks?
Diep maar dan ook diep teleurgesteld in dat bedrijf. Mijn advies zou luiden NIETS VAN HUN KOPEN!

Pluspunten

Minpunten

• Communicatie
  • Geen oplossingen aandragen

John 14-12-2016 In de winkel gekocht
Zuid-Scharwoude

Schandalige behandeling

Waardeloos bedrijf dat Medion / Lenovo. Ze gijzelen je PC. Opgestuurd voor reparatie (stekkertje kapot binnen in de pc). Krijg je bericht terug dat het niet onder de garantie valt door verkeerde technische inwerking, oftewel ik heb de stekker er verkeerd ingestoken!!. Of je maar even 49,50 wil overmaken als je je laptop ongerepareerd terug wilt hebben (67 voor wel-gerepareerd). Je hebt gelukkig ook nog de keuze om je PC GRATIS als afval af te laten voeren. Er wordt niet even gebeld/overlegd en alle mails zijn natuurlijk noreply! Schijt aan de (jarenlange, vaste) klant!! VOOR MIJ IN IEDER GEVAL NOOIT MEER MEDION !!!!

Minpunten

• Service is slecht

minod 08-12-2016 Via de website gekocht

lap top voor garantie

Notebook opgestuurd voor garantie naar medion voor een simpele toetsenbord reparatie.
Meer dan 5 weken moeten wachten omdat ze hem kwijt waren.
Vervolgens krijg ik een notebook aangeboden als vervanging die veel slechter is dan wat ik had
en anders krijg ik niet meer dan de dagwaarde van mijn notebook terug in geld.

service is om te huilen
erg jammer ben meer dan 10 jaar klant geweest
nooit meer.

Pluspunten

• waren vroeger veel beter
  • goed

Minpunten

• slechte tot geen service
  • notebooks gaan snel stuk

Slangadder 08-12-2016 Via de website gekocht

Slechte service

Over het algemeen is wat men levert goed, maar als er iets is, dan loopt alles erg stroefjes en slecht.
Eerst moet je het artikel terug sturen, dan bekiojkt men of het gerepareerd kan worden (bijna nooit) en dan stuurt men een vervangend artikel. Doorlooptijd ruim 2 weken.
Ale een artikel herhaaldelijk stuk gaat met sdezelfde klacht, wordt er alleen maar vervangen. Geld terug kan niet (alleen tijdens het zicht termijn, die zo kort is dat een artikel daarbinnen nooit stuk kan gaan).

Pluspunten

• Bereikbaarheid

Minpunten

• Lange afhendeltijd
  • Geen geld terug mogelijkheid

Joske 01-12-2016 Via de website gekocht

Vlotte website en levering

Een heel overzichtelijke gebruiksvriendelijke site met alle nodige informatie over de producten. Vlotte levering en gemakkelijk op te volgen waar uw bestelling zich bevind. Zeer vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon.

Pluspunten

• Goede klanten service

Alexander 21-01-2017

Levering prima. De service geleverde artikelen is echter veruit onder de maat. Zorg dat je een rechtsbijstandsverzekering hebt alvorens servicedesk om hulp te vragen.

Henk 22-11-2016 Via de website gekocht

Shop

Levering prima en snel, overzichtelijke site. Klantenservice is gratis als je iets besteld. Jammer dat het nummer voor service, garantie en eventuele problemen 1 euro kost per gesprek.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Kwaliteit prima

Marly 22-11-2016 Via de website gekocht

Betalen

Bij Medion kan je met een Mastercard niet betalen???????
Product staat 3 maal gereserveerd op de bankkaart, maar wordt niet aanvaard????

Geachte heer

Uw klantnummer is **********. Gelieve dit nummer altijd op eventuele correspondentie te vermelden.

Uit het door u verzonden bericht begrijpen we dat u een vraag heeft over een bestelling. De collega's van de Medionshop hebben ons laten weten dat de reserveringen zijn geannuleerd en dat u het beste contact kunt opnemen met uw bank. Wanneer u toch wenst te bestellen kunt u het beste een andere betaalmethode kiezen bij het afrekenen.

Mijn antwoord:
Beste

Bedankt voor uw antwoord, maar verwijder dan ook van uw website dat je met Mastercard kan betalen want dat is bedrog.

Ik zal dan ook niet nalaten deze mails te posten op de juiste media.

Mvg GH

Kees 10-11-2016 Via de website gekocht

Laptop

Gekozen voor de aankoop van een laptop bij Medion op grond van eerdere ervaringen met de laptop en pc's van Medion.nl. De apparaten zijn van goede kwaliteit en als er al wat mee aan de hand is wordt zonder bedenkingen het Apparaat gerepareerd of vervangen. Tot zover heb ik alleen maar goede ervaringen met de aankoop bij de webshop van Medion of aankoop via de Aldi. Een heel groot voordeel is dat je via de F11 functie de computer heel eenvoudig naar de aankoopstand kunt terugzetten. Hiervoor is geen enkele computerkennis voor nodig.

Pluspunten

• Goede prijs kwaliteit verhouding
  • goede garantie
  • snelle levering
  • eenvoudig te resetten naar de aankooptoestand

Victor 08-11-2016 Via de website gekocht

Makkelijk kopen

Ik vond het leuk surfen in de webshop, door de gedetaileerde specificaties van de toestellen had ik een goed inzicht over het toestel dat ik wilde kopen.

Pluspunten

• Goed overzicht
  • specificaties van elk toestel