MediaMarkt - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.

MediaMarkt stelt zich voor

MediaMarkt is, met ruim 800 winkels in 16 landen, de grootste keten op het gebied van consumentenelektronica in Europa. Dit succes zetten wij online door. Bij MediaMarkt Online kunt u gemakklijk, snel en veilig producten bestellen. Deze bezorgen wij bij u thuis of op kantoor. Uiteraard kunt u uw aankoop ook kosteloos afhalen in een van onze winkels.

Deze score is berekend op basis van 4183 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.2

Robyn 11-12-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven Ekkersrijt

Ontevreden

Koelvriescombinatie (inbouw) gekocht op 27-11 in de winkel. Daar prima geholpen. In de week van 4 t/m 8 december zou het geleverd en ingebouwd worden, van te voren zouden we een sms krijgen van de transporteur over de levering. Woe 6-12 klantenservice gebeld, men wist niets over levering. Of we donderdag terug wilden bellen. Donderdag 7-12 weer met klantenservice gebeld, eea zou nagekeken worden, we zouden ‘s middags of de volgende dag teruggebeld worden. Vrijdag 8-12 om 15u nog niets gehoord, zelf weer klantenservice gebeld. Toen was het ineens: ‘de levering is aanstaande maandag’. We konden op zondagavond ná 19u kijken op de website van het transportbedrijf hoe laat de levering zou zijn. Zondagavond: website transportbedrijf geeft de melding ‘factuurnummer niet bekend’. Noodnummer van dat bedrijf gebeld en die meneer wist van niets. Omdat we behalve levering ook inbouw moesten hebben stonden we misschien op een andere lijst waar hij nu niet bij kon. Svp maandagochtend 11-12 om 6u terugbellen, dan kon hij meer vertellen. Afijn, het is nu maandagavond. Morgen (dinsdag) worden we gebeld hoe laat de levering en inbouw (woensdag) zal zijn. Afwachten dus. Ondertussen zitten we hier met een koelkast die het maar amper doet. In de winkel duidelijk doorgegeven dat de levering snel moest, dat zou allemaal in orde komen, aldus de medewerker. Nou, mooi niet dus. Allemaal leuk en aardig die goedkope producten van Mediamarkt maar wat meer aandacht voor het proces ná aankoop zou niet misstaan.
Dit valt ons ontzettend tegen en we zullen mensen dit bedrijf niet aanraden voor dit soort producten. In de winkel kopen en meenemen, prima. Bestellen en afwachten: niet doen.

- 11-12-2017 Via de website gekocht

Wat een enorm klantonvriendelijk arrogant bedrijf

Cadeau voor iemand besteld, 2,5 week geleden. Vandaag besteld morgen in huis. Dat was de reden waarom ik voor de Media Markt koos. Netjes betaald en een e-mail terug ontvangen dat het product uitverkocht was. OMDAT HUN BLACKFRIDAY ZO GOED WAS?!?!?!?!?! Hoe ... ben je als bedrijf dat je jezelf op je borst klopt terwijl je zelf te amateuristisch bent om in te schatten hoeveel producten je nodig hebt, want dat hadden ze natuurlijk ook in de e-mail kunnen zetten. Het pakketje zou eigenlijk in week 49 dan toch echt binnen komen. Nu week 50 nog steeds NIKS. Dus ik heb gebeld met de klantenservice waar ik na 25 minuten wachten toch eindelijk geholpen werd. Hier werd mij verteld dat vandaag dan toch echt klaar voor levering was en dat ik GELUK HAD dat het cadeau wat ik voor iemand anders heb gekocht niet 3 MAANDEN VERTRAGING HAD, WANT DAT KON OOK GEBEUREN.... van een andere wereld dit bedrijf. Ik zelf zal geen producten meer kopen bij dit bedrijf en zal binnen mijn kennissenkring ook iedereen zwaar afraden dit te doen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

D.van Raan 10-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige aanbiedingen

Mediamarkt heeft kwalitatief goede artikelen voor een leuke prijs. Snelle afhandeling en levering. Zeer tevreden klant.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

Jeanette 09-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service.

Ik heb vaker iets besteld bij Media Markt en alles is gewoon goed geregeld. Duidelijke site met uitgebreide informatie. Lage prijzen, die soms per dag kunnen verschillen. Zoek functie werkt ook heel goed. Snelle levering. Als je iets wilt retourneren, kan het ook in de winkel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans 08-12-2017 In de winkel gekocht
Almere

Prima prijs

Een fijne tablet van Samsung aangekocht voor een prima prijs. De tablet voldoet geheel aan de verwachtingen.

Eefbeen 08-12-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte service en levering

Anderhalve week geleden een laptop besteld. 2 keer gebeld, waarvan 1 keer 20 min wachttijd. Er werd gezegd dat de laptop er een dan later zou zijn. Niet gebeurd en weer niks gehoord. Zelfs geen track en trace mail binnen. Gister (24u geleden) het contact formulier via de website ingevuld, maar nu ook niks op gehoord.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

Natascha 07-12-2017 Via de website gekocht

Slechtse service ever!!!!!

Producten zijn top, maar de service is minder. Wachttijd bij de klantenservice aan de telefoon meer dan 10 minuten. Tevens geen duidelijke bevestiging over bezorging per mail. Ik heb keuze voor vrijdag gemaakt, maar hier geen bevestiging van ontvangen en in de factuur staat 1,2 werkdagen. Alleen dat klopt ook niet. Sta nu in de wacht om te achterhalen of er iets bekend is. Heb er de vrijdag voor vrijgehouden en bewust gekozen dan te laten bezorgen. Ben hier dus niet zo blij mee. Graag meer mensen aannemen voor de klantenservice.

Oja, onlangs nog iets besteld, wat wel bezorgd is. Alleen niet bij mij en ondertekend door een ander. Dit ligt alleen meer aan DHL. Ik heb zelf Mediamarkt met moeite bereikt om te vragen of ze dit uit willen zoeken. Duurde te lang en heb vervolgens overal aangebeld en mijn pakket gevonden.

Gesproken met de klantenservice en zij kon mij alleen antwoorden geven
met "ik denk" en "misschien". Aangegeven dat ik daar niks aan heb en of zij mij kan vertellen of ik vrijdag mijn pakket krijg. Dit ging zij navragen, maar ze kunnen het niet zien, maar ze denkt het wel. Daarna zei ze dat er vertraging in de bestellingen is, dus nu ben ik verward. Heb uiteraard goede hoop en Mediamarkt levert wel goede producten en zie mijn wasmachine vrijdag tegemoet. Heb er alle vertrouwen in dat ik vanavond of morgen mijn track en trace voor vrijdag ontvang. Alleen jammer dat ik 17 minuten in de wacht stond en geen concreet antwoord heb gehad. Al was het "sorry, maar ik weet het niet"...en niet halve vage antwoorden.

Nu weer gebeld en krijg allerlei smoesjes, die NIKS met mn bestelling te maken hebben. Ik moest maar geduld hebben, want ze hebben het druk. Valse beloftes maken ze en nu zit ik met een probleem!

Quinten 07-12-2017 Via de website gekocht

Xbox voor een mooie prijs!

Xbox gekocht tijdens black friday. Voor een mooie prijs en snel thuisbezorgd. Helemaal top! Nu snel weer lekker Halo spelen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Daniël 07-12-2017 Via de website gekocht

Slechte service, houd zich niet aan de aangeven levertijden!

De webshop geeft aan een levertijd te hebben van 1 a 2 dagen, na een week mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Na herhaaldelijk te hebben gebeld kan men mij ook geen antwoord geven wanneer deze wel word geleverd. Annuleren is geen optie, dit kan pas op het moment dat men met het product aan de deur staat en dan proberen ze binnen 5 werkdagen je geld terug te storten.
Gezien de aankoop 749,- euro is ben ik daar niet bepaald gelukkig mee.
Een klacht indienen heeft ook geen nut, hier heb ik namelijk nooit meer iets van terug gehoord.
Wat mij betreft nooit meer bij deze zaak iets bestellen!

brigitte 07-12-2017 Via de website gekocht

supersnelle levering

ik bestel vaker mijn spullen bij media markt en de levering is altijd netjes en snel, dus je kunt er met een gerust hart je bestelling doen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

- 07-12-2017 Via de website gekocht

loze belofte

Ik wacht al 2 weken op een wasmachine. ALs je de gekte van black Friday niet aan kan ga er dan niet in mee. Dit is iig mn laatste bestelling bij media markt

Marieke 06-12-2017 Via de website gekocht

Bezorgservice is waardeloos.

Prutsers. Op de website staat dat wasdroger gratis wordt geplaatst. Op de factuur staat niets over bezorgvoorwaarden vermeld. In de mail van bezorger Dynalogic staat echter ''drempelservice'' vermeld. Klantenservice meldt me dat het niet duidelijk vermeld is maar echt allemaal goed komt. En de bezorger lacht me uit. Er staat drempelservice en ik ben er ingetrapt, zegt de bezorger. ''Ze beloven van alles en het zijn allemaal oplichters.'' Wéér klantenservice gebeld en die zegt dat ze Dynalogic terug gaat laten komen om de droger naar zolder te laten brengen. Geeft Dynalogic de schuld. Zal allemaal wel. En ze gaat het wel proberen op te lossen. Maar Doe het dan in één keer goed! Zet op de factuur dat gratis plaatsen is inbegrepen, dan heb ik iets in handen om de bezorger te laten zien.
Als Dynalogic inderdaad al vaker problemen geeft, zoek dan een betere bezorger. Ik heb eerst al een dag voor niks vrij gehouden omdat de bezorging werd uitgesteld en daarna opnieuw ingepland. Dus weer een dag zitten wachten. En vervolgens moeten ze terug komen en moet ik weer op ze zitten wachten. En ik heb al 2 de klantenservice moeten bellen (met wachttijd).
Qua service is dit écht waardeloos. Baal dat ik met Mediamarkt in zee ben gegaan.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Ramon 06-12-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Zeer tevreden over de kwaliteit van het product. Tevens ook zeer tevreden over de snelle levering! Ik zou hier zeker nogmaals bestellen

Walter 06-12-2017 Via de website gekocht

Goede kwaliteit, vlotte levering

De shop heeft een groot assortiment en heeft tot nu toe altijd aan mijn verwachtingen voldaan.
De kwaliteit van de geleverde hardware is uitstekend. Dat geldt ook voor de levering

Ellen 06-12-2017 Via de website gekocht

Afhandeling van uitverkochte bestelling

Playstation 4 met FIFA 18 besteld. Was uitverkocht maar nog niet van de site gehaald. Alternatief werd geboden door GT Sport. Helaas ook uitverkocht. Dus wachten tot deze alsnog geleverd wordt. Contact met klantenservice. Daar werd me een nieuw alternatief geboden. PS4 van 500 GB ipv 1 TB. Het wordt steeds minder. Was een sinterklaascadeau, helaas is dat nu al geweest. Gemaild. Geen reactie ontvangen. Vreemde gang van zaken. Doorgaans wel tevreden over mediamarkt, maar hier laten ze iets liggen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Carola 05-12-2017 In de winkel gekocht
Mediamarkt in Hengelo

Zeer slechte service

13 oktober Motorola gekocht. Na 3 weken geen bereik, opgestuurd. Na 2 weken kreeg ik het terug, zelfde probleem. Vandaag weer bij Mediamarkt geweest en de klantenservice zei tegen mij dat het product 3 keer opgestuurd moet worden en daarna mag ik het niet omruilen en ik krijg mijn geld terug. Ik heb nog steeds garantie???

Hilde Futselaar 05-12-2017 Via de website gekocht

Super geregeld!!

Digitaal besteld. Gemakkelijk mee om te gaan en snel geregeld. Mooie aanbiedingen. Volgende dag in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Fam. Oomen 05-12-2017 Via de website gekocht

zeer slecht

Op black friday ( 2,5 week gelden) online een playstation 4 gekocht voor 5 december. Product direct betaald en levering zou volgende dag plaats vinden. Na 3 dgn nog niets ontvangen te hebben, ontving ik wel een mail. Helaas....vele waren mij voorgegaan en het product was niet meer leverbaar. Ze hadden nagelaten dit op hun site te vermelden. Een alternatief werd aangeboden en hiermee zijn we na telefonisch overleg akkoord gegaan. Levering zou binnen enkele dagen plaats vinden. Inmiddels is het 5 december en heeft levering nog steeds niet plaats gevonden. Gebeld (met extreem lange telefonische wachttijden) . Helaas product is wederom uitverkocht en het is wachten op nieuwe levering. In de media markt winkels is een vergelijkbaar product nog wel te koop maar het heeft een ander serienr. en derhalve mag ik het niet voor de actie prijs komen ophalen, wordt mij medegedeeld. Dus creatief meedenken omdat ik nu met lege handen zit met sinterklaas avond is er niet bij.
Oja toch wel....."Misschien kunt u tegen uw kinderen zeggen dat de pakjes van de boot gevallen zijn" was de oplossing van de overigens wel vriendelijk medewerker aan de telefoon.
Bedankt mediamarkt voor deze ultiem,e oplossing

Fred Sieverts 05-12-2017 Via de website gekocht

Trage levering na black friday

Normaal gesproken loop ik even naar de mediamarkt Zaandam. Het artikel was echter te groot om onder de arm mee te nemen en dus heb ik het via de website besteld. De levering was echter vertraagd door black friday, echter de volgende vrijdag toch geleverd en daar was ik blij mee.

JFG 05-12-2017 Via de website gekocht

Toppy service

Via webshop opslagmedium besteld, volgende dag ontvangen, bij ingebruikname helaas defect. Bij Mediamarkt aangeboden, na test bleek exemplaar defect, na vlotte correcte afhandeling direct nieuw exemplaar meegekregen.
Mediamarkt: top personeel, top service, ga zo door!!!

Jo 04-12-2017 Via de website gekocht

Waardeloos bedrijf

Bestel in de webshop Dolce Gusto koffieappoaraat, levering veel te laat, krijg het apparaat geleverd in de verpakking van Dolce Gusto, doos was open, Geen uitleg over activatie voucher.
Stuur mail naar die club en ontvang nog geen reactie.
Waardeloos bedrijf
Zullen deze beoordeling wel niet plaatsen

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

E.J. van Erkelens 04-12-2017 In de winkel gekocht
Media markt centrum Rotterdam

Een hele goede service

Media markt is een uitstekende winkel ze hebben genoeg apparatuur en als op internet wat bestelt heb en is het niet dan krijgt je geld terug dat dan service.

Tomasz Reczmin 04-12-2017 In de winkel gekocht

Tomi

Very nice shop,people working there help me maked the best choice,super quality and price.Im sure i comming back to shoping.

NKOTF RAN 04-12-2017 Via de website gekocht

zelf op black fryday super snel

makkelijke navigatie met keuze menu's. ruime keuze. makkelijk vergelijken van producten en super snel in huis. gewoon goeie service zeker in deze drukke tijd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ruben 04-12-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd!

de shop werkt prima en is duidelijk. De productinformatie is volledig en behulpzaam.
de levering is vlot en correct.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

D.v.peer 04-12-2017 Via de website gekocht

Keurig aflevering en op de afgeproken tijd

Gekocht via www.media voldoende keuze in zowel de prijs klasse als het te leveren materiaal ook de levering is goed geregeld

Marthe 04-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goed assortiment

Het artikel dat ik zocht, was niet beschikbaar bij een andere bekende webshop met blauwe koele kleur.. maar bij MM wel tegen dezelfde aantrekkelijke prijs! Snel verzonden via post NL

Nancy 04-12-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Snelle levering, ik ben goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Afhandeling in de winkel erg netjes, behulpzaam.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Aanschaf laptop 03-12-2017 Via de website gekocht

Aanschaf laptop

De gebruiksvriendelijkheid was erg groot. Makkelijk om prijzen te vergelijken en ook de verdere afhandeling verliep prima

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Jeroen 03-12-2017 Via de website gekocht

Lekker snel bezorgd

Goede prijs en snel geleverd alleen zat de micro sd kaart in een doos waar er wel 50 inpastten :-) kaart was super!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter 03-12-2017 Via de website gekocht

s'avonds besteld na 22:00u de volgende dag al in huis

Na een lange dag werken zag ik via mijn mail een product voorbij komen wat in de aanbieding was.
Het was al na 22:00 uur en ik heb het product besteld. Tot mijn verbazing werd het product de volgende dag al op mijn werk afgeleverd. Helemaal top natuurlijk!!

Het product zat goed ingepakt om eventuele schade te doen voorkomen. Ook was het helemaal compleet en nu is het genieten van het product.

Al met al een zeer goede service waar ik alleen maar blij van wordt.

Hanneke 03-12-2017 Via de website gekocht

Bestellig is goed en snel geleverd

Goede prijs-kwaliteitsverhouding, het artikel was gemakkelijk te bestellen. De beschrijving van het artikel was zeer duidelijk en het werd ook nog eens supersnel geleverd. In één woord top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Diety 03-12-2017 Via de website gekocht

Erg tevreden over de snelle bezorging.

De prijs van mijn tablet was nergens zo goedkoop. Overzichtelijke website en ben zeker van plan om weer te gaan winkelen via de webshop.

Bruno 03-12-2017 In de winkel gekocht
Son en Breugel

5***** service

Geweldig service. Kwaliteit is top zal altijd terug komen. Heel tevreden een van de beste winkels in Nederland.

N. Groenewegen 03-12-2017 Via de website gekocht

Keurig op tijd zoals altijd

Altijd goed en betrouwbaar, plus de goedkoopste (wat misschien nog wel het meest belangrijk is) top winkel

Snelle levering 03-12-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Gemakkelijke webshop, de prijs is gunstig, het bestellen gaat gemakkelijk en snel, de bestelling is de volgende dag al bezorgd en komt in goede verpakking ongeschonden aan. Geen bezorgkosten boven de 20 euro.

Ton van 'Hoenderdaal 03-12-2017 Via de website gekocht

Goed service

De site is overzichtelijk en makkelijk te bekijken en eenvoudig te vinden wat je zoekt. Ookhele simpel om de betaling te doen.

Martijn Elzinga 03-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering ondanks "Black Friday".

Goede site.
Makkelijk te bestellen.
En snelle levering ondanks Black Friday
Netjes verpakt in een normaal naar formaat doosje van het product.

Basborgdorff 03-12-2017 Via de website gekocht

Ik vindt de mediamarkt een goeie winkel de prijzen zijn altijd up To date alleen het is soms wel jammer dat er bij een sale storing is op de site das het enigste jammeren

Alexander 03-12-2017 Via de website gekocht

aanschaf Laptop

bestelling correct en conform aangegeven tijdstip geleverd. Dus het klopt. Voor 23:59 bestelt de volgende dag in huis.

Sun Groenendijk 03-12-2017 Via de website gekocht

Prima service, volgende dag al in huis

Prima info op de site, en zoals afgesproken de dag erna al thuis bezorgd.
Ik koop regelmatig in de shop van mediamarkt of online spulletjes, en altijd tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

te Kronnie 03-12-2017 Via de website gekocht

de service is prima

de web is overzichtelijk het word op de afgesproken thuis afgeleverd en het is gemakkelijk voor ik hoef het huis niet uit

M de Goede 02-12-2017 Via de website gekocht

geschoold personeel

Na doorgeven bestelling razendsnel het pakket binnen . Savonds voor 19 uur besteld de volgende morgen om half 9 binnen .Zorgvuldig verpakt . makkelijke site om iets te vinden .Veel keus makkelijk selecteren , Scherpste prijs .

Arno 02-12-2017 Via de website gekocht

Snelle leveriing

De ene dag besteld, de andere dag lag alles keurig verzorgd in huis. Precies zoals vermeld op de site.

Toon 02-12-2017 Via de website gekocht

optimale service

zeer gebruiksvriendelijk site bij vragen wordt je zeer goed geholpen. Geen onzin aanbiedingen en/of producten.

Mimi 02-12-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Mijn bestellingen, zelfs die nog laat in de avond zijn gemaakt, komen altijd ruim op tijd. Soms zelfs eerder dan op Postnl aangegeven staat.

Andre 02-12-2017 Via de website gekocht

Belachelijke service

Zojuist het zoveelste fiasco meegemaakt bij de MediaMarkt.

Tijdens Black Friday een Playstation 4 inclusief extra controller en FIFA 18 besteld, en betaald(!), om vervolgens na een week in de winkel te horen "dat het product helaas niet geleverd kan worden". Met andere woorden; men laat mensen bestellingen plaatsen tijdens een actieperiode waarbij men adverteert met stuntprijzen en kunnen deze producten vervolgens helemaal niet leveren. Los van deze belachelijke gang van zaken loopt de klant ook nog eens een vergelijkbare actie mis bij een betrouwbare shop aangezien de actieperiode voorbij is.

MediaMarkt, je bent schandalig. Voor mij geen orders meer bij de MediaMarkt, en hopelijk met mij velen (ben namelijk zeker niet de enige die dit is overkomen).

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Rafael 02-12-2017 Via de website gekocht

Veel te laat

Ik ben al ruim een week aan het wachten, krijg geen reactie van customer service op mails en heb totaal geen info wanneer het geleverd wordt. Ondertussen staat er bij dat zelfde product nog steeds vandaag besteld morgen in huis, schandalig.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Denis Bosma 02-12-2017 Via de website gekocht

Snel geleveld top kwakiteit

Snel te traceren, uitstekende kwaliteit en simpelwel makelijk te traceren en retourberen. Ik ben toch niet gek?

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ad 02-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering van de Asus laptop.

Snelle levering van de Asus laptop. Hij valt bij opstarten echter spontaan uit. Daar kan Mediamarkt niets aan doen maar het geeft toch een ontevreden gevoel.