MediaMarkt - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.

MediaMarkt stelt zich voor

MediaMarkt is, met ruim 800 winkels in 16 landen, de grootste keten op het gebied van consumentenelektronica in Europa. Dit succes zetten wij online door. Bij MediaMarkt Online kunt u gemakklijk, snel en veilig producten bestellen. Deze bezorgen wij bij u thuis of op kantoor. Uiteraard kunt u uw aankoop ook kosteloos afhalen in een van onze winkels.

Deze score is berekend op basis van 4724 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.4

Dndeef 17-10-2017 Via de website gekocht

Simpel en genakkelijk

Makkelijk bestellen alles is duidelijk kortom geen problemen en meerdere mogelijkheden om te betalen

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kasg 16-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Goede service! Snelle levering bij de media markt.Ik ben echt tevreden over mijn aankoop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Greetje Kroes 16-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Heerlijke shop en goed voorzien. Vele merken
Goede service. Aandacht voor cliënten .Goed hoor

Ben 16-10-2017 Via de website gekocht

snel en zonder fouten

Bestellen ging makkelijk en de levering was zonder fouten. Zoals je het mag verwachten. We werden keurig op d hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lars 16-10-2017 Via de website gekocht

Een geweldige service

Ik heb heel lang lopen zoeken of ik het product ergens goedkoper kon krijgen en dat is niet gelukt en toen kreeg ik ook nog een aanbieding van dit product dus toen ik thuis was heb ik hef meteen maat bestel en de volgende dag in huis en ben nu ontzettend blij met mijn nieuwd product

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

Henrik 16-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Het voordeel van de mediamarkt is snelle levering en goede service. Mocht er iets mis zijn met het product (niet het geval) dan kan je altijd naar een fysieke winkel

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Monique 16-10-2017 In de winkel gekocht
Almere

Gegarandeerde tevredenheid!

Het is voor mij tot nu toe altijd een prettige winkel geweest waar ik goed geholpen wordt. Waar de voorraad op orde is en waar ik vooraf al het gevoel heb van tevredenheid.

KVl 16-10-2017 Via de website gekocht

Awesome korting

Via de mediamarkt club extra veel korting, heb al medere speciale aanbiedingen gekocht. Gisteren een pakketje met powerbank van -50% korting gekregen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

S. Ohan 15-10-2017 Via de website gekocht

Ruime keuze!

Ik vind de Mediamarkt een hele goede winkel, dat komt mede door de klantvriendelijkheid, goede service en ruime keuze! Mede door de ruime keuze en de klantvriendelijkheid heb ik gekozen voor de Mediamarkt. De gebruiksvriendelijkheid van de site is ook helemaal in orde en de levering was ook tip/top, niets op aan te merken! Ik raad iedereen daarom aan om te winkelen bij de mediamarkt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Samarth Rastogi 15-10-2017 Via de website gekocht

Samarth Rastogi

Had a great experience purchasing products from mediamarkt amsterdam website. Fully satisfied.with my purchases this month for big items via online shopping. Just moved from furnished house to a shell apartment , I had to buy every small thing to big thing. Purchased Refrigerator, Cooking gas combination with oven , Washing machine, vaccum cleaner and iron.Yet to buy more items.Now i do not need to search other shops for anything. Mediamarkt is one place with everyhting.

Pro: Easy to search items by category. Also as per your budget requirement.
Good quality and branded items.
Excellent delivery. Delivery time estimated for me was 9:30 to 11:30 and the items were delivered at 10:45.
Excellent service by people who came to deliver. Very polite and handled product nicely.
Cons : Till now no issues faced with service or quality of product. Hope the same for future.
A suggestion, with increasing number of expats living in Netherlands , its good to have the website in English as well.

Fonsa 15-10-2017 In de winkel gekocht
Heerlen

Wanneer je met een product terug komt , dan is het heeel veeeel papier massa . Weinig woorden , waar krijg ik mijn geld terug . Dus hier kan nog wel wat training en verbeterslag aan gebeuren , een beetje jammer !!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Ivo van der Poll 15-10-2017 Via de website gekocht

Laagste geprijst.

Goed werkende website met duidelijke informatie en als laagste geprijsd. Het product was ruim op voorraad. Zo hoort het!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Foekje 15-10-2017 In de winkel gekocht
media marrkt Leeuwarden

Goede service

Klant vriendelijk goede uitleg over product en goede service
Ook het bezorgen ze komen hun afspraken na

Tamar 15-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Het is een betrouwbare site en als iets niet goed zou zijn kan ik in de winkel terecht
Ik bestel meerdere spullen hier en altijd alles is goed

Jan-Willem 14-10-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Ik heb voor Mediamarkt gekozen, omdat het product wat ik zocht niet ergens anders goedkoper was. De website zelf vind ik een beetje kaal, soms beperkte beschrijvingen, maar ook veel alleen maar zwart/wit en rood over de gehele site, het zwarte is naar mijn idee een beetje te overheersend. Misschien wat meer variatie in kleuren? Maar naast levert Mediamarkt snel en de service is goed. Het product was netjes verpakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Pasi 14-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Snelle levering! En als clubmember ook nog gratis! Echt super geweldig, top service!
Product voor een zeer goede prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• Klantenservice

brugmans 14-10-2017 In de winkel gekocht
ekkersrijt

super geholpen

afgelopen donderdag n pc gekocht voor mijn moeder van 82 jaar.Meteen bij jullie achter gelaten om alles over te zetten.Zaterdagochtend konden wij hem ophalen en meteen thuis aan de slag.Helaas',alles wat we probeerden het lukte ons niet.Dus alles ingepakt en terug naar de winkel.wij werden daar vriendelijk ontvangen en de jongeman die ons hielp was zeer behulpzaam.hij heeft ons alles uitgelegd en zelfs alles op de pc gezet.wat waren wij blij.Zeker mijn moeder die nu op haar leeftijd de spelletjes weer kan spelen.Onze dank gaat dan ook uit naar Tom Veeke van de afdeling Smartbar die ons fantastisch heeft geholpen.Top.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hans Kroon 14-10-2017 Via de website gekocht

correcte afhandeling!

smart phone on line besteld en zou de volgende dag bezorgd worden. Echter was de voorraad uitgeput waardoor het een week werd uitgesteld. Keurig op tijd bericht ontvangen zodat er geen onduidelijkheid was.

Lex 14-10-2017 Via de website gekocht

Doet wat hij belooft

Ruime keuzein soortgelijke producten waardoor je goed kun vergelijken. Snelle levering conform toezegging en tegen een scherpe prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter M 14-10-2017 Via de website gekocht

Probleemloze bestelling

Het begint met een overzichtelijke webshop. Alles is redelijk makkelijk te vinden. Het hele bestelproces is simpel, waardoor deze redelijk snel is af te ronden. Levering snel en betrouwbaar!

Het enige minpuntje is dat als je een 1stop bestelling wil doen mijn ervaring is dat ze vaak bepaalde artikelen niet op voorraad hebben en daarbij vermelden:’ Dit product is momenteel niet verkrijgbaar‘. Dus wanneer wel is niet helemaal duidelijk. Op het moment van dit schrijven, enkele weken na mijn bestelling, is dat nog steeds onduidelijk!?

Op zich geen ramp. Er waren genoeg andere aanbieders, maar dat kostte mij extra tijd en verzendkosten. Jammer, want ik vond en vind hun service online goed en daardoor gun ik de Mediamarkt de handel.

Deze shop is zeker een aanrader!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Johan 14-10-2017 Via de website gekocht

Teleurgesteld

Ik heb in de webshop een stofzuiger besteld en betaald. Volgens de website was die op voorraad. Vervolgens kreeg ik 2 dagen later een mail dat de stofzuiger niet op voorraad is en pas na 3 weken geleverd kan worden. Ik heb per mail daar een vraag overgesteld. Duurde lang voordat er reactie kwam en het antwoord was een nietszeggende algemene reactie en dus geen antwoord op mijn vraag. Voor mij geen MediaMarkt meer.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Fer.nl 14-10-2017 Via de website gekocht

Supersnelle service!!!!

Zeer aan te bevelen goeie snelle diensten en levering ... heel erg te spreken over de snelle levering en alle duidelijkheid eromheen
Mvg Fer hulsken

Floor 14-10-2017 Via de website gekocht

Verbetering mogelijk in klantencervice

Online cadeaukaarten besteld op dinsdag met het idee hier in het weekend iets mee te doen. Helaas op vrijdag nog niet ontvangen. Contact gehad met de klantenservice om te kijken of zij konden zien of ze wel verstuurd waren. Helaas hebben zij hier geen inzicht in en moet dit via een omweg waardoor het 48 uur kan duren voor je antwoord hebt. Bedrijven hebben dit probleem vaker. Zorg ervoor dat je klantenservice ook daadwerkelijk zelf mensen kan helpen en deze informatie niet via via moet achterhalen en afhankelijk is van andere afdelingen. Helaas had men geen andere oplossing waardoor ik dit weekend nog gebruik kon maken van mijn aankoop. Hierdoor helaas iets anders last minute moeten regelen en straks heel veel geld aan cadeaukaarten onnodig in huis. Verder zijn de medewerkers van de klantenservice erg vriendelijk. Zij kunnen er ook niks aan doen dat zij de rechten en middelen niet hebben om mensen hiermee te helpen. Dus + punten hiervoor. De - punten voor de organisatie zelf.

Jenny 14-10-2017 Via de website gekocht

Lekker vlot!

Kreeg meteen antwoord op een vraag via de chat en er werd voor mij uitgezocht welk product ik kon gebruiken. Ik zocht naar reinigingstabs voor mijn koffiemachine.

Bertus 13-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Via de overzichtelijke website twee elektrische tandenborstels van Braun gekocht. Deze werden zoals altijd snel geleverd en waren prima verpakt in een stevige Media Markt doos.

Wiel uit Venlo 13-10-2017 Via de website gekocht

Levering precies als toegezegd, prima!

Je kunt rustig vanuit je stoel kiezen en bestellen. Alle omschrijvingen zijn duidelijk en correct. Er is
keuze te over!
Het is een fijne, goede stofzuiger.

V.D. 13-10-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar

MediaMarkt doet altijd netjes en geef betrouwbare gevoel. Je kunt heleboel dingen via de website bestellen. Dus niets mis mee.

Ana Sanches 13-10-2017 Via de website gekocht

Top service

IPhone is op tijd bezorgd.
Mijn mijn dochter is dolgelukkig en mama blij.
IPhone werkt zoals het beschreven.

MJB 13-10-2017 Via de website gekocht

Top service en prijs!

De actie was scherp geprijsd en ik werd goed op de hoogte gehouden van de bestelling, via de e-mail.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Willemsen53 13-10-2017 Via de website gekocht

Prima service

Aangezien mijn product uitverkocht was in de winkel, werd ik doorverwezen naar de webshop.
En dat is prima bevallen, had het product de volgende dag in huis.

Berk 13-10-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering en goede kwaliteit!

De betaalmethoden zijn erg ruim bij Mediamarkt,je kan zelfs in termijnen betalen met hogere bedragen, de productinformatie is goed, productfoto duidelijk en goed. Erg snelle levering. In 1 woord perfect!

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kok 13-10-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld

De levering prima en de zaak mediamarkt staat goed bekend, Ook voor ons is ruilen eventueel makkelijk te regelen

Berrie 13-10-2017 Via de website gekocht

Kies voor zekerheid en gemak

Aanbieding stond me aan. Productinformatie was volledig. Vergelijking met andere modellen bij MM en andere aanbieders gaven mij voldoende kennis om een keuze te kunnen maken

Tablet Samsung 13-10-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Product na twee weken nog steeds niet geleverd. Op mail reageren ze niet,en via de telefoon zeggen ze doodleuk dat ze niet weten wanneer het product geleverd wordt.
Terwijl erbij stond levering binnen 4 werkdagen???

Bert k 13-10-2017 Via de website gekocht

Snel en makkelijk bestellen.

De bestelling kwam mooi op tijd. De Site werkt ook erg goed. Het is ook erg makkelijk om de verschillende apparaten te vergelijken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jean 13-10-2017 Via de website gekocht

prima service

zeer heldere webshop, veel keuze en genoeg informatie over het product. Orderbevestiging via e-mail en vlotte levering

Anoniem 13-10-2017 Via de website gekocht

PS4 Controller

Controller werkt perfect, helaas was de levering een dag te laat. Netjes een kortingscoupon gekregen! Jammer dat deze niet in de winkel geldig is.

Jolanda 13-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

De website is duidelijk. Ook een super snelle levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status. Goede producten tegen een scherpe aanbiedingsprijs. Dus in 1 woord TOP.

Els de Vries 13-10-2017 Via de website gekocht

Goede service jammer dat post.nl niet op kwam dagen.

Shop was prima maar bezorging post.nl was slecht. Ze komen niet langs en zeggen dan hebben u gemist.

Mr. Me 13-10-2017 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen en supersnel geleverd

De bestelling plaatsen was erg makkelijk en de bestelling werd de volgende dag al geleverd.
De site mag wel iets gebruikersvriendelijker.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

ETC 13-10-2017 Via de website gekocht

Snel en goed geleverd

Product voldoet aan beschrijving. Mooie prijs/kwaliteit. Snel geleverd (vandaag besteld morgen in huis).

A.M.de Bruijn 13-10-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel om mijn inkopen te doen.

Fijne toelichting ontvangen over het product dat ik wilde aanschaffen.(camera Canon 750D) Maar was niet voorradig, en daarom maar via de website aangeschaft. De andere dag al in huis,fijne service van Mediamarkt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Leo 13-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering.

Ondanks een niet werkende link van een onbekend bedrijf met een track en trace , toch de volgende dag geleverd door Post nl. Helaas werkte ook de site van Postnl niet, dus onnodig lang thuis moeten blijven.

Carl 13-10-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Ten eerste omdat de gunstigste prijs werd berekend. Ten tweede is Media*Markt toch een soort instatuut met hun enorme assortiment.

Bud 13-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering prima keuze

Overzichtelijke website met voldoende keuze en voorraad. Snelle levering en makkelijk online bestellen.

Riny 13-10-2017 Via de website gekocht

Goede afspraak en wordt goed op de hoogte gehouden.

Keuze uit veel apparaten , aantrekkelijk geprijsd en zeer goede service, ook bij mijn vorige bestellingen.

Anja 13-10-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Volgens beschrijving op de website bij storing van het gekochte apparaat service aan huis. Ook bij andere internetwinkels dezelfde prijs, maar service aan huis én de volgende dag geleverd gaf voor ons de doorslag om bij de Mediamarkt te kopen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

VdJ 13-10-2017 Via de website gekocht

Snel bestellen en geleverd!

I.v.m. de goede prijs kwaliteit verhouding voor de webshop can mediamarkt gekozen. Het bestelproces was gemakkelijk en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. De volgende dag had ik het product al in huis. Netjes verpakt en in goede staat.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nicky IJpelaar 13-10-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Alles wat met hard en software te maken heeft haal ik ten aller tijden bij de mediamarkt vandaan. Binnen 1 dag in huis, super service en bij defecten direct omruilen. Ook de niet tevreden geld terug regeling bij de Mediamarkt staat garant voor dat ene stapje extra dat zij doen. Daarnaast is het personeel vaak kundig en heb ik niet het idee dat ze je wat willen aansmeren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

——— 13-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Snelle en geweldige service!
Geen neppe producten en de omschrijvingen zijn heel goed zodat je weet wat je koopt!