MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,2

John W 26-02-2019

Zaterdag een Tom Tom gekocht. Super vriendelijk en vakkundig geholpen. Wat een vakmensen. Echt super.
Beneden bij de servicebalie
heeft een vriendelijke dame nog verder geholpen. ging prima.
Eerder een Siemens combikoelkast gekocht. Ik had een probleempje met de deur. Siemens kon zo snel geen oplossing geven. Wij naar een verkoper terug gegaan. O meneer dat moet U dat en dat doen. En toen was inderdaad het verholpen
Dus alleen maar lof. en ik heb al heel wat factuurtjes thuis liggen . We komen er graag, vanwege de goede service

Chris 26-02-2019

Mijn 1e tablet ook hier gekocht,vanwege de goede service en vriendelijk personeel de opvolger gekocht. Nam alle tijd gaf goede uitleg. Ben zeer tevreden

Justin van 26-02-2019

De Apple TV stond niet bij de show modellen. Een medewerkster merkte dit op dat ik aan het zoeken was naar een bepaald type en schoot te hulp. Mijn gewenste model ,4K 64GB, werd door haar gepakt bij de andere Apple accessoires.

Z.elk 26-02-2019

Komen hier redelijk vaak,(enigste in de buurt en gratis parkeren). Er is al meerdere malen voor gekomen dat er geen personeel beschikbaar is voor vragen, en als je dan iemand bijv bij de telecom afdeling aantreft, krijg je als reactie dat diegene niet op deze afdeling hoort. Producten zijn de laatste tijd ook vaak uitverkocht.

Maar al bij al. Zouden we niet zonder de mediamarkt kunnen.

Hans 26-02-2019

De verkopers zijn hartelijk en hebben per afdeling verstand van zaken. Je wordt niet geprest om iets te kopen .

Paul Ackermann 26-02-2019

Ben direct na aankomst op de afdeling opgevangen door een zeer vriendelijke medewerker met de vraag; waar kan ik u mee helpen.
Na een duidelijke uitleg ben ik tot aankoop van het product over gegaan.

Henk 26-02-2019

Prima service en toelichting van de verkoper. Vriendelijke meneer, met oprecht kennis van zaken. Adviseerde ons zelfs om een duurder model niet aan te schaffen. Verder snel geleverd.

Anja 26-02-2019

Super goed geregeld en op de juiste manier benaderd en geholpen. Ik zou de winkel ook een ander aanraden.

Frank 26-02-2019

Leuke actie Red Friday welke de consument een fijne voordeel oplevert in deze tijd van allerlei prijs- en belastingverhogingen.

Roland 26-02-2019

Goede service ,verstand van zaken ,vriendelijke medewerkers goede prijs kwaliteit

AB Wittenberg 26-02-2019

Bereikbaarheid van de winkel is prima. Fijne winkel, goed personeel, goed assortiment.

Sjoerd Olrichs 26-02-2019

Ik wandel binnen met een duidelijk doel voor ogen en vraag op de van belangrijk zijnde afdeling naar (en info over) een bepaald product. Ik wordt vlot geholpen en loop even later met een goed gevoel naar de kassa.

Diego 26-02-2019

Ik werd goed en snel geholpen niet alleen bij de kassa en het afrekenen, maar ook in de winkel zelf.

K. 26-02-2019

Erg behulpzaam personeel, die zelf ook voortouw neemt om het gevraagde product dan voor je aan te wijzen/te voorschijn te halen.

J.Pirnaij 26-02-2019

Wij kopen het liefst bij Media Markt omdat ze een heel groot assortiment hebben op alle gebied. Heb de desktop, tablet en 2 telefoons gekocht en we zijn meer dan tevreden hierover. Goede voorlichting, bekwaam personeel en prachtige, overzichtelijke winkel. Wij raden iedereen aan om bij jullie te kopen!!

Marina 26-02-2019

Leuke winkel niet al te groot het is nog te overzien. Voor ons dichtbij is ook fijn en op de site kun je zien of het op voorraad is.

Teleton 26-02-2019

In de regel heb ik hele goede ervaringen met de medewerkers van Media Markt. Ik ben naar de winkel gegaan met een vraag over de installatie van een onlangs gekochte tv. De medewerker pareerde de vraag aanvankelijk met allerlei technische zaken en kon zich maar moeilijk verplaatsen in het kennisniveau van de klant. Omdat ik vriendelijk doorvroeg, zijn we er uiteindelijk wel met hem uitgekomen. Het bleek dat ik een Chromecast nodig had. De medewerker liep wel mee om het artikel te pakken maar liet het daarbij. Een korte toelichting over de installatie of de werking had best even gemogen, zeker gezien het feit dat er verder geen andere klanten waren.

Om eerlijk te zijn, zijn we een betere en vriendelijkere behandeling gewend. Hopelijk treffen we de volgende keer een medewerker die zich wat meer op de behoefte van de klant richt.

De Chromecast was in de aanbieding, het meisje bij de kassa was vriendelijk; verder dik tevreden en dus toch nog een 7!

Golverdingen T.M 26-02-2019

We zijn ook bij de concurrent geweest,en toen bij media markt,we werden daar met goed advies,tussen de verschillen van al die t.v.,geholpen,dat we gelijk een beslissing hadden genomen,en nog extra app..
Wij zijn klanten die eerst verder kijken,en nu niet. Dus alle lof voor team.

W. muizelaar 26-02-2019

Groot assortiment en klantvriendelijk en behulpzaam personeel Echt een aanrader

Ilja 26-02-2019

Ruime winkel, deskundig personeel. Ik word altijd vriendelijk geholpen, en niet opdringerig wat je bij veel winkels wel hebt.

Wendy 26-02-2019

Er waren mooie acties en ik ben bewust naar de winkel gegaan zodat ik persoonlijk uitleg kreeg. De meneer in de winkel deed dit prima en ben hierna over gegaan tot kopen.

Familie Vankan 26-02-2019

We zijn zeer goed geholpen en hebben uitstekende informatie gehad over toestel en welke korting we kregen bij ons abonnement nog op dit toestel

Nelly 26-02-2019

Ik vind de mediamarkt in Nieuwegein een hele plezierige winkel, ruim assortiment, behulpzaam en vriendelijk personeel en bovenal aantrekkelijke prijzen.

Brigitta 26-02-2019

Prima en snel geholpen. De medewerker heedt het nieuwe beschermglas meteen op mijn telefoon gezet.

Melvin Van neure 26-02-2019

Ik vind de winkel van mediamarkt overzichtelijk en netjes geordend. Je kan makkelijk de dingen vinden die je zoekt. Ook vind ik dat de filialen waar ik ben geweest lekker ruim waren. Het personeel altijd vriendelijk en is niet opdringerig. De online webshop via de ap is ook goed geregeld met online kassa bonnen. Zeker aan te raden