MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 393 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,2

Marcel Klootwijk 26-02-2019

Ik wist niet waar ik het product kon vinden in de winkel en een hele vriendelijke medewerker van de fotoafdeling hielp mij hierbij. Ook de dame aan de kassa was erg vriendelijk en gaf nog wat extra informatie over het product.

Marcel 26-02-2019

De ervaring was goed, werd meteen geholpen en had snel een keuze kunnen maken. Personeel was netjes.

Waanders 26-02-2019

We zijn prima geholpen met het omruilen van het gekochte artikel welke defect was. De daarna gekochte artikelen bvallen prima. goede prijs/kwaliteit.

P.W.H. KRöGER 26-02-2019

DE SHOP IS OVERZICHTELIJK EN HET PERSONEEL VRIENDELIJK MET VAAK ERVAREN EN GEDEGEN INFORMERENDE VERKOPERS. MIJN ERVARINGEN ZIJN MEESTAL ZEER BEVREDIGEND. EEN REDEN VAN AANBEVELING IS DE MOGELIJKHEID VAN TERUGGAVE WANNEER ACHTERAF BLIJKT DAT JE TOCH EEN ANDER PRODUCT DE VOORKEUR GEEFT. VERDERE SERVICE ALS o.a. DE MEDIA MARKT CLUB MET ZIJN MOGELIJKHEDEN ZORGEN VOOR EEN EXTRA WAARDE. DE KANS OP MISKOPEN ZIJN BIJNA NIHIL.

Patrick 26-02-2019

Een leuke fijne winkel op een goede locatie. Wordt altijd vriendelijk geholpen door het personeel.

Marianne 26-02-2019

We hebben voor deze winkel gekozen vanwege de goede bereikbaarheid en de ruime keuze

Peter 26-02-2019

Had een epson ecotank printer gekocht bevalt uitstekend maar de verkoper adviseerde om 4 flesjes inkt bij de kopen omdat de inkt die bij de printer geleverd werd alleen was om de printer te vullen wat niet waar is

Tol 26-02-2019

Ik kocht een applewatch in Hoorn vind het een fijne winkel,alleen het personeel kan wel wat bijscholing gebruiken ze vertellen dat jullie goedkoper zijn als de Apple store dit klopt niet.
Ik kwam hier achter omdat ik een metalen band er bij wilde kopen en die konden jullie niet leveren ben dus na mijn aankoop bij jullie van de Applewatch4 44mm door gereden naar de applestore in hoorn om de band daar te kopen zo kwam ik er ook achter dat mediamarkt precies de zelfde prijs hanteerde van€459,-als de applestore die vertelde ook dat de prijs overal gelijk is .Verder wel vriendelijk geholpen

René 26-02-2019

De service is in mijn optiek de laatste jaren enorm vooruitgegaan bij de Media Markt. Daarnaast is ook het personeel goed geschoold en weten ze waar ze het over hebben. En als dan de verkoper van de wasmachine ons even later ook nog persoonlijk van een lekkere cappuccino voorziet dan heb jij het wel gemaakt bij mij. Oog voor detail EN de KLANT#Topper

Anton 26-02-2019

We ervaren het als een ruime winkel met groot aanbod.. daarbij vinden we het belangrijk dat je gekozen product voorradig is en je bij je keuze begeleid wordt door personeel dat kennis van zaken heeft.. nu kochten wij een telefoon, en dus veel keus, nou met hulp tot zijn we tot een goede koop gekomen.. bedankt daarvoor.

frans 26-02-2019

Makkelijk bereikbaar, parkeren nog betaalbaar, groot assortiment en je wordt nog vriendelijk geholpen ook.

J. Tombrock 26-02-2019

Op zoek geweest naar een nieuwe Tom Tom eerst bij het filiaal aan de Westerhaven, maar die hadden de Tom Tom van onze keuze niet meer en adviseerde ons het andere filiaal (Sontplein) daar werden we zeer goed geadviseerd door de daar aanwezige verkoper.

Ted Liebregts 26-02-2019

Goed te vreden over Media Markt, alleen aan de kassa mochten mensen voor die iets terug kwamen brengen. Terwijl dit eerst door iemand anders afgehandeld werd,

Tim 26-02-2019

Het duurde even voordat een medewerker erbij was. Deze stonden met zijn 3en op een kluitje. Daarna ging alles vlot. Hij wist lang niet alles maar deed wel zijn best.

Reinier 26-02-2019

Super geregeld in deze winkel. Perfect geholpen door xxxx van witgoed dikke 10! Service was zeer goed en uiteraard zeer klantvriendelijk! Al met al top ervaring

Winny 26-02-2019

Mijn zoon en ik hebben in de winkel in Enschede een smartphone gekocht. prima service en benadering. Duidelijke uitleg.
Helaas doordat de doos niet was dicht geplakt is de doos thuis bij het uitstappen van de auto gevallen daar de doos los ging. Helaas ook beschadigd. Terug naar de winkel in Doetinchem, en daar verder ook prima behandeld.

Roelof Spanjer 26-02-2019

Geweldig geholpen, precies gekregen waar ik naar zocht met behulp van een zeer vakkundige filiaalleider (omdat hij mij zag rondkijken naar personeel). Na enkele vragen tot aankoop gekomen. Vriendelijk, snel, klantgericht en vakkundig

Heleen krijgsman 26-02-2019

Wij hebben gekozen voor deze winkel omdat hij op zondag open was en onze wasmachine kapot was. Daar hebben we een mooie wasmachine gekocht en werden daar geholpen door een aardige jonge dame die ook wist wat je allemaal met de machine kon doen enz.

Raymond Vet 26-02-2019

Bij het ruilen van een artikel werd niet moeilijk gedaan, snelle afhandeling. Heb meteen juiste artikel gekocht. Had wel meer behoefte aan uitleg over producten.

Beliën Ton 26-02-2019

Personeel is erg klantvriendelijk en geeft vakkundig advies. Het assortiment is erg uitgebreid en staat overzichtelijk opgesteld

Verbeek 26-02-2019

Prima winkel met in bijna elke categorie wel een product. Meestal ook nog tegen een schappelijk prijs.

Alexander Klaver 26-02-2019

Goed advies van de verkoopster en de kennis van het product dat aangeschaft is.

R. Bos 26-02-2019

Mediamarkt heeft goeie service. Meestal hebben ze leuke aanbiedingen, zoals de btw kortingsdagen, waar wel degelijks goeie aanbiedingen tussen zitten.
Omdat ik eens een tweedehands router heb ontvangen in de winkel, waar dat niet aangegeven stond, geef ik geen volle score.

Frankie 26-02-2019

Vriendelijk personeel, met verstand van de producten die ze verkopen, een daarnaast fijn dat ze met je meedenken!

Daarnaast een mooi ruime winkel met een ruim aanbod

Ferry 26-02-2019

Ik vind de hulp en de service die je krijgt in de winkel helemaal super. Ze zijn vriendelijk en willen echt graag helpen. Het is helaas alleen zo geweest dat ik 5 keer voor niks naar de winkel ben gegaan omdat de communicatie bij de klantenservice niet goed is. Als het gaat om een voorraadcheck zeggen ze te weten hoe het zit maar blijkt het niet waar te zijn. Dat is jammer, maar voor de rest helemaal super!