Living.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Living.nl.

Deze score is berekend op basis van 3 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.7

Alkmaar 07-11-2016 Via de website gekocht

Living

Ja, ik zou deze winkel aanbevelen. Er zijn veel leuke cadeautjes te koop voor een goede prijs. Als ik een cadeautje wil kopen ga ik altijd als eerst naar Living en ik slaag bijna altijd! Bijna alle producten op de site zijn gewoon "op voorraad". Deze producten krijg je gewoon de volgende dag geleverd. Ik heb 1 keer iets gekocht dat niet "op voorraad" was. Dit duurde destijds bijna een week voordat ik het pakketje ontving, maar hier had ik ook op gerekend.

Pluspunten

• Assortiment
  • levering
  • prijs

Minpunten

• Sommige artikelen niet volgende dag in huis

L. Kaandorp 27-10-2016 Via de website gekocht

Ik kan hier uren rond surfen. Ze hebben veel leuke categorieën en die wil je eigenlijk allemaal bekijken. De webshop gaf mij een prettige feeling. Je surft makkelijk door de verschillende categorieën en je wordt elke keer aangetrokken om weer verder te kijken. De service is wat het moet zijn. De producten waren gewoon keurig volgende werkdag geleverd. Ik kreeg er zelfs een leuke flyer bij met een kortingscode voor een volgende aankoop! Ik zou deze winkel zeker aanraden, ik heb hier zelf ook al meerdere keren besteld en ga dat vast en zeker in de toekomst nog een keer doen!

Doris 24-10-2016 Via de website gekocht

Living.nl

Ik had vorige week dinsdag meerdere spulletjes besteld en ben er erg blij mee. Ik ontving de spullen al een dag later op woensdag, een goede service dus. Helaas moest ik 1 lamp retourneren, hij gaf net het verkeerde licht. Gelukkig kon ik gratis heel gemakkelijk retourneren en de nieuwe lamp is fantastisch!

Pluspunten

• Producten snel in huis
  • Overzichtelijke site
  • Leuk assortiment
  • Kosteloos retourneren

cannec8 23-06-2016 Via de website gekocht

Niet handig dat ze geen Track & Trace code via de mail doorsturen. Daarvoor moet ik inloggen op hun website. En helaas is daar in dit geval reeds niets te vinden van bezorggegevens!

Erg slechte klantenservice.

Dinsdag besteld - Geen Track & Trace code op de website te vinden.

Woensdag - Mail gestuurd dat ik niets heb ontvangen - geen reactie.

Donderdag - Mail gestuurd, geen reactie.
's middags gebeld naar de klantenservice, duurde 4 minuten en toen kreeg ik nog geen gehoor. 's Avonds gebeld en er neemt nog niemand op... T/m 21.00 uur bereikbaar staat er, maar hier heb ik helaas NIETS van gemerkt. Erg jammer. Webshop zelf ziet er prima uit.

Aanbeveling
Erg slechte klantenservice.

Dinsdag besteld - Geen Track & Trace code op de website te vinden.

Woensdag - Mail gestuurd dat ik niets heb ontvangen - geen reactie.

Donderdag - Mail gestuurd, geen reactie.

P.Hazelaar 25-05-2016 Via de website gekocht

Afrekenen ging goed.

Was de volgende dag in huis.

Assortiment
Ontzettend leuk assortiment, wordt er helemaal happy van!

Marjolein 09-03-2016 Via de website gekocht

3,8

Bestellen gaat gemakkelijk, maar verder geen enkel gemak. De klantenservice neemt doodgewoon niet op, en reageert ook niet op emails.

Helemaal geen service. Bestelde artikel (wekker) zou al 2 tot 3 weken duren voordat het er io, het enige wat er vervolgens gebeurt is dat ik na 3 weken weer een email krijg dat het weer 3 weken gaat duren. Als ik mijn geld terug wil zijn ze niet eens te bereiken.

Assortiment
Assortiment ziet er leuk uit maar de vraag is of je het ook daadwerkelijk krijgt.

Aanbeveling
Slecht en zeer klantonvriendelijk, onbereikbaar, geen product bezorgd en geen reacties.