Like2cook.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Like2cook.nl.

Like2cook.nl stelt zich voor

Bij Like2Cook vind je luxe keukenapparaten voor gepassioneerde koks. Haal het maximale uit de keuken met stijlvol design in de nieuwste trendkleuren. Wij staan bekend om ons complete assortiment en primeurs van toonaangevende merken zoals KitchenAid, SMEG, Jura, Vitamix, Siemens, Crock-Pot en Moccamaster. Like2Cook loopt voorop met de nieuwste trends op het gebied van koken en bakken. Bij ons vind je inspiratie voor foodies, health freaks en coffee lovers. We zijn trots op onze goede klantbeoordelingen. Klanten beoordelen ons met een 9,2! Bestel nu uw luxe keukenapparaten voor een scherpe prijs en profiteer van gratis verzending bij orders vanaf €100,-.

Deze score is berekend op basis van 58 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.3

Yvonne 12-10-2018 Via de website gekocht

Prima website, perfecte verzending!

Een hele prettige website met veel goede info. Prachtige kitchen aid nespresso voor de allerbeste prijs gevonden. Prima verzending!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jeske71 20-08-2018 Via de website gekocht

Goede uitleg, snelle reactie snelheid mail.

duidelijke uitleg op de site. Goed te vergelijken want er zijn zoveel verschillende soorten maten en kleuren

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tini 31-05-2018 Via de website gekocht

Great product, excellent service

I ordered online but I contacted the shop via email a couple of times for various questions and issues with my order. The response from the shop was always fast, professional and helpful. Very happy with my experience and I would definitely order from this shop again. Thank you!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Loes 28-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Kwam bij mij als goedkoopste shop naar voren, waarbij ook de levertijd volgens planning verliep. Lekker snel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Thea 27-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en prima prijs

Shoppen was heel duidelijk. En ik zeg gewoon eerlijk, de prijs was maatgevend. Scheelde 50 euro ten opzichte van anderen.

Geert 24-05-2018 Via de website gekocht

Top winkel met voordelige prijzen.

In verband met de goede prijzen heb ik hier een product besteld. Door de snelle levering en het prettige telefonische contact. Kan niets anders als deze winkel aan bevelen.

Caro Smit 22-05-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Via de telefoon informatie gevraagd en zeer professioneel geholpen. Bestelling snel binnen en apparaat voldoet geheel aan de verwachting. De prijs was zeer concurerend.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wim 22-05-2018 Via de website gekocht

Supermachientje

mijn zoon maakte me attent op de site van Like 2 cook, waar hij de kitchenette classic had gekocht, via de outlet van hun.
Deze keukenmachine stond ook al heel lang op mijn verlanglijstje.
Ik heb hem bij like2cook voor een hele goede prijs kunnen kopen, en hij is werkelijk perfet!
Het bestellen,de afhandeling, alles is erg goed!
Ook telefonisch contact met Like2cook, voor als je vragen hebt, is erg prettig!
Ik kan deze site dan ook met volle overtuiging aan iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A.B. 22-05-2018 Via de website gekocht

Goede service

Ik heb het product besteld in verband met de goede prijs, levering van het product wat ik gekocht heb was ook snel, in ieder geval zeer tevreden.

Rene 22-05-2018 Via de website gekocht

Perfecte 100% betrouwbare service

Bestellen bij deze site is zeer eenvoudig. De artikelen zijn makkelijk te vinden en goed beschreven op de site. De bestelling werd zeer snel geleverd. Al met al een winkel om zeker aan te bevelen bij anderen, met name omdat de prijs kwaliteit verhouding ten opzichte van andere internetwinkels erg gunstig is.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dick 22-05-2018 Via de website gekocht

Super winkel met klein foutje

Wij hadden een outlet Kitchenaid bij like2cook gekocht.
Toen we hem uit de verpakking haalde bleek het schenkschild ontbrak.
Dus de volgende dag had ik een mail gestuurd naar like2cook. Maar na 4 had ik nog geen reactie. Dus had ik er een mail achteraan gestuurd of mijn mail wel was aangekomen. (dit was het foutje van like2cook)
Vervolgens kreeg ik gelijk een reactie met excuses. Echt heel netjes. En de volgende dag hadden we het schenkschild al in huis! Echt super snel! Mijn complimenten.

Kristie 22-05-2018 Via de website gekocht

Fijne snelle service!

Ik heb voor mijn bestelling van de kitchenaid geen track en tracé code gekregen, terwijl op de website staat dat het product de volgende dag bezorgd zou worden. Na een berichtje via Facebook direct contact gehad en de volgende dag de bestelling in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gertjan 22-05-2018 Via de website gekocht

100% van belofte waargemaakt

Voor deze shop gekozen vanwege de lage prijs en de snelle levering. Het product voldoet aan alle verwachtingen en de levering was er binnen 24 uur. Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Karen P 15-05-2018 Via de website gekocht

Bijzonder goed en vlot verlopen!

Het was met stip de laagste prijs voor het artikel dat ik zocht en de service was uitmuntend. Hele accurate communicatie en supersnel geleverd.

Chermène 11-05-2018 Via de website gekocht

Super service

Ik had een nieuwe kitchen aid artisan bestelt, dit was een outlet variant. Helaas was deze niet meer beschikbaar, dit werd netjes via de telefoon vertelt en gaven mij de optie om een gloed nieuwe kitchen aid artisan te bestellen voor €50 euro meer. Hier zei ik geen nee op!
Toen de kitchen aid binnen kwam had deze helaas een klein defect. Ik heb de kitchenaid terug gestuurd en heb nog geprofiteerd van de actie waarbij je een gratis roomijsmaker krijgt! Geweldig! Wat een service (:

Marja Bigagli 08-05-2018 Via de website gekocht

Top winkel

Ik heb voor deze shop gekozen omdat de website zeer overzichtelijk is. En veel keuze aan het product wat ik nodig had, namelijk een staafmixer met uitbreiding. De mixer werd op de aangegeven datum en tijd bezorgd. En wat ik erg leuk vond dat het als cadeautje was ingepakt, dan is t nog leuker op je pakketje uit te pakken. Al met al een prima service en duidelijke website.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Irene 01-05-2018 Via de website gekocht

Goed, voordelig en snel. Top!!!

Gekozen ivm gunstige prijs-kwaliteitverhouding , maar ook verrast door de snelle en correcte levering. Uitstekend!!

Annemiek 30-04-2018 Via de website gekocht

Fantastische aankoop!

In de shop heel veel mooie keukenartikelen! Na bestelling en betaling zeer snel in huis!
Verpakking was ook prima in orde.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ash 02-04-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Fijne winkel. Allereerst is het artikel wat ik heb gekocht bij Like2Cook het goedkoopst en was de service super! Gelijk nadat de bestelling was geplaatst heb ik bevestigingsmail ontvangen met code om het pakket te volgen. Pakket is snel geleverd en was nestjes verpakt.

P van Es 18-03-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Webshop levert prima apparatuur. Tussen bestellen en levering wordt je goed op de hoogte gehouden... Snelle levering..

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

kathleen 23-02-2018 Via de website gekocht

Kitchenaid

Ik heb de webwinkel heel toevallig ontdekt bij mijn zoektocht naar een wafelijzer. Een wafelijzer heb ik niet gekocht, maar ik heb me laten verleiden door een artikel uit de outlet-afdeling. De verpakking was een beetje beschadigd, maar de korting was enorm. De supersnelle levering was zeker ook een pluspunt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Betsie Berens 22-02-2018 Via de website gekocht

Eerste ervaring met "Like2Cook" tot nu toe helemaal goed!

Na eerst gekeken te hebben waar ik het goedkoopst een "Dolce Gusto Mini Me" kon bestellen, kwam ik uit bij "Like2Cook". Ik had zelf inmiddels al een goede ervaring met het apparaat en wilde mijn zoon, die op kamers woont, er een voor z'n verjaardag geven.
Na mijn bestelling had ik het apparaat al de volgende dag in huis; keurig ingepakt zelfs! (dat had ik bij mijn eigen "DC Mini Me" destijds niet). Het achteraf betalen, is ook prima geregeld! Tot nu toe heb ik een heel goede ervaring met "Like2Cook"!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ingrid 22-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Like2cook is een overzichtelijke webshop met zeer concurrerende prijzen. Mijn bestelling werd snel opgevolgd en zoals beloofd de volgende dag geleverd

J Aarnoudse- 21-02-2018 Via de website gekocht

Retro waterkoker

Goede omschrijving van het product. Kleur product komt goed overeen met foto op webshop.prima prijs en snelle levering. Geen verrassingen.

Suzanne 20-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige mixer, snelle service, goedkoopste verkoper

Na lang zoeken kwam ik via kieskeurig op jullie site. Overzichtelijk, goedkoopste prijs en betaling achteraf zonder extra kosten. Kortom zeer klantvriendelijk!
De mixer is top! Iedere keukenprinses zou deze standaard in de keuken moeten hebben. Geluidsarm, ligt lekker in de hand en heeft 4 hulpstukken zonder dat je een heel groot apparaat op je aanrecht hebt staan, lees een sta in de weg.
Met deze mixer maak je zo een heerlijke stamppot en bak je de lekkerste producten.
Pluspunt ook, het lange snoer wat handig links en rechts om gaat.
Betaal liever wat meer voor een goed product dan 30 euro voor een goedkope mixer die zo stuk gaat. Ik hoop hier heel lang plezier van te hebben!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerard van Gestel 19-02-2018 Via de website gekocht

Prima product voor aantrekkelijke prijs!

Wat baalden we toen onze snelkoker stuk ging. Maar bij Live2cook vonden we nieuwe. Een stijlvol product, vlot geleverd voor een aantrekkelijke prijs.

Margriet Bloemen 19-02-2018 Via de website gekocht

Vertrouwd adres

Het is een overzichtelijke site met alle nuttige informatie bijelkaar waardoor je gemakkelijk een kunt kunt maken.
In korte tijd heb ik twee bestellingen geplaatst. De eerste bestelling betrof een kitchenaid waterkoker. Ik was er helemaal blij mee totdat hij binnen een week niet meer functioneerde. Op verzoek heb ik deze teruggestuurd en voordat ik het wist heb ik de nieuwe ontvangen. Dit was voor mij reden om met een gerust hart een Kitchenaid Artisan blender te bestellen. Met veel plezier gebruik ik beide artikelen. Hier word je blij van!

Sandra 19-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering. En geweldige service

Hier de espressomachine van boretti gekocht. Was de volgende dag al in huis. En achteraf betalen geen enkel probleem.overzichtelijke site en goede service en snelle levering

Wendy 19-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Snelle service! Duidelijke website. Mogelijkheid om achteraf te betalen. Keuze uit heel veel artikelen. Ik kom zeker nog eens terug.

Nathalie 19-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service

Like2cook heeft een overzichtelijke website en een goed prijs voor de aangeboden artikelen. Bij levering ontbrak een onderdeel, dit werd telefonisch keurig opgepakt en een dag later afgeleverd! Goede service dus!

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Juul 18-02-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd!

Na het vergelijken van meerdere webwinkels, ben ik uitgekomen bij Life2Cook. Een scherpe prijs voor de slowcooker (incl. roertoren) van Kitchenaid. Het bestellen en betalen verliep vlot. Direct een bevestiging ontvangen en ook na het verzenden kreeg ik een bevestiging. Had mijn bestelling snel in huis en ben er absoluut tevreden mee. Wanneer ik weer iets nodig heb voor in mijn keuken, staat Life2Cook bovenaan mijn lijstje.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Tasch86 16-02-2018 Via de website gekocht

Goede prijs snelle levering

Door de lage prijs van het product op deze site terecht gekomen. Door het gemakkelijk bestellen de snelle levering en het op de hoogte gehouden worden van de track and tracé zal ik hier zeker weer bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

R. van den Akker 15-02-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering en zending goed te volgen

Zeer overzichtelijke site. Makkelijke bediening en zoekmogelijkheden. Daarnaast een snelle levering, waarbij de behandeling van je bestelling goed te volgen is.

Mandy 15-02-2018 Via de website gekocht

Super service!

Ik heb gekozen voor deze geweldige website omdat ze de goedkoopste waren met de kitchenaid mixer wat ik heb gekocht. En omdat hij de volgende dag al thuis werd bezorgd!! Super service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Alida 15-02-2018 Via de website gekocht

Een ontzettende goeie service niets dan lof

Heb voordat ik tot koop overging eerst gechat over het product, en heb heel veel uitleg gekregen van de de medewerkster.
De informatie die ik kreeg , heb ik in geen van de winkels gekregen die ook deze apparaten verkoopt, dus ik kan niets anders zeggen een heel goed bedrijf Like2cook.
En ook de levering echt zoals afgesproken de volgende dag in huis.
En heb ook mijn volgende bij het apparaat behorende attributen direct bij jullie gekocht omreden de service.

geert 30-01-2018 Via de website gekocht

Een heel goed bedrijf!

Zou dit bedrijf aanbevelen aan anderen, waren voor mijn aankoop de goedkoopste.... de klantvriendelijkheid via mail en telefoon waren buitengewoon......ook de regeling via TNT verliep erg voorspoedig......dus niets anders dan dik tevreden!!

John86 10-01-2018 Via de website gekocht

Snelle reactie, netjes geleverd voor een goede prijs!

Site overzichtelijk, ik stelde een vraag via de chat over een aanbieding en kreeg gelijk antwoord. Het product werd snel en netjes afgeleverd.

Ingrid 13-12-2017 Via de website gekocht

Het beste aanbod

Ik dacht dat Like2cook duur was, maar toen ik googelde om informatie te zoeken over de Kenwood kCook kwam ik onverwachts een aanbod van Like2cook tegen, dat beter was dan alles wat ik eerder was tegengekomen. Een verrassing. Via de link kwam ik direct in de webshop op de goede plek terecht om te bestellen. Maar als ik het via de zoekfunctie van de webshop had moeten opzoeken, was ik er nooit terechtgekomen. De software kan verbeterd worden. Verder verliep alles goed en snel.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

P.M lensveld 03-12-2017 Via de website gekocht

Hulpvaardig en deskundige helpdesk

Ik wilde graag een magnetische blender van kitchenaid kopen maar had er nog een paar gerichte vragen over.
Met de klantenservice gebeld en zeer deskundig en duidelijk geholpen , ze wist precies waar ze het over had en dacht ook mee.
Levering was zoals beloofd de andere dag.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wanlapa Sakunrungka 08-11-2017 Via de website gekocht

eerste klas spullen !!

Ik ben tevreden met mijn aankoop. Ik ben blij met deze webwinkel. goed service. snel leveren en mooi kwaliteit product

Elisa 07-11-2017 Via de website gekocht

Goede service en groot assortiment

Leuke shop en veel keuze voor de telefoon die ik aan het kopen ben. Mooie kleuren en veelzijdig in prijs en kwaliteit

Anouk Jams 03-11-2017 Via de website gekocht

Helemaal super!

Like2cook: perfecte winkel. Super scherpe prijzen, goede en snelle levering, Prettig en snel contact via de mail, fijne en duidelijke site. Ik ben helemaal tevreden en zal er zeker nog iets gaan kopen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A.v.L. 02-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, prima product!

Zeer snelle levering zonder problemen en kwaliteit van product is hoog. Ik ben er heel erg blij mee!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Diny Koedam 02-11-2017 Via de website gekocht

Prima website,overzichtelijk en duidelijk en niet duur !!

Goede prijs,goede kwaliteit. Keurige afhandeling,snelle levering,aanbevolen bij al mijn vrienden!! Ik kom zeker meer bij jullie kopen!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kim 27-10-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service.

Ik heb via deze site al meerdere producten besteld. De levering van de producten heeft u al de volgende dag in huis.
Zeer goed verpakt en de service van het bedrijf is super goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frank 26-10-2017 Via de website gekocht

Mooie KitchenAid, snelle en klantvriendelijke service

Ik heb een KitchenAid Artisan mixer bij Like2Cook gekocht. Hartstikke duur apparaat, echter kwam Like2Cook als prijsvechter er bovenuit. Het scheelde wel 250 euro ten opzichte van de duurste aanbieder. Afijn, besteld en de volgende dag in huis. Vol spanning ging ik de mixer uitpakken. Hij werkt perfect!. Helaas zat er op de menghaak een kleine lakschade. Ik heb dit gemeld bij Like2Cook en de volgende dag had ik al een nieuwe in huis. Super geregeld en klantgericht!

Jarno 24-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, scherpe prijs, aanrader.

Ik zocht naar een Kitchenaid machine. Ik heb bij like2cook een uitgebreide machine gekocht voor de prijs van een instapper. Daar heb ik iemand thuis heel blij mee gemaakt !

Levering is vlot, website duidelijk en makkelijk te sorteren op prijs bijvoorbeeld.

Enige nadeel(tje) is dat als je na 16.00 uur besteld de levering niet meer dezelfde dag verzonden wordt. Het zou mooi zijn als het tot 23.00 uur zou kunnen. Maar dat is dan ook echt het enige wat ik kan bedenken.

Al met al een betrouwbare partij om voor een mooie prijs een mixer te bestellen.

B. Meral 24-10-2017 Via de website gekocht

uitstekend service

de Panasonic sd-zx2522 was nergens leverbaar in Nederland, behalve bij like2cook.nl . Besteld en volgende dag in huis gekregen, aan de telefoon ook goed geholpen en informatie gegeven. Erg blij mee!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Esther 23-10-2017 Via de website gekocht

Geweldig snelle service????!

Ik heb voor deze shop gekozen omdat de prijs van het artikel mij beviel en er geen verzendkosten berekend werden. De levering verliep keurig volgens planning. Ben zeer tevreden😃👍🏼

hennie 22-10-2017 Via de website gekocht

snelle en correcte levering

Deze shop kwam op internet als goedkoopste naar voren, maar is door snelle levering en juiste service dmv correcte tijdslevering zeker een aanrader!!! Ging voor goedkoopste maar nu ook de juiste!