Lightgallery.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Lightgallery.com.

Deze score is berekend op basis van 2 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

4.5

• Slecht

Bart 23-06-2017 Via de website gekocht

Vertraging en geen enkel initiatief om klant te informeren

Een bestelling geplaatst in November 2016 voor een tweetal lampen die in Februari 2017 geleverd zouden worden. Inmiddels meer dan een half jaar verder en nog steeds geen lampen geleverd!! Een aantal keer om opheldering gevraagd en elke keer werd weer een uitgestelde leveringsdatum gegeven. Nu is de derde beloofde leveringsdatum ook weer verstreken. En geen enkel bericht van Light-Gallery.
Ook enige vorm van tegemoetkoming is niet bespreekbaar.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Sander 06-05-2017 Via de website gekocht

Keurig, maar er zijn verbeterpunten

De keuze is gevallen op LightGallary ivm de scherpe prijs voor een HUE E14 White and Colour.

Website handelt vanuit België en lijkt van Philips zelf te zijn. Netjes binnen 2 dagen de artikelen bezorgd gekregen. De verpakking mag beter, het zat nu in een willekeurige omdoos en een onaantrekkelijk verzendzakje ( terwijl het makkelijk samen kon ) met veel opvulmateriaal. Pakbon met geleverde goederen was afwezig.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice