LampenOnline.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over LampenOnline.com.

LampenOnline.com stelt zich voor

Webshop in lampen en verlichting met zeer uitgebreid aanbod van de meeste bekende merken zoals Philips en Massive tegen de laagste prijzen!

Deze score is berekend op basis van 7 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

1.4

slecht en onvriendelijk te woord gestaan 14-11-2017 Via de website gekocht

slecht en onvriendelijk te woord gestaan

Nadat ik ruim een maand na mijn bestelling nog geen product had ontvangen, ben ik gaan informeren. Zeer onvriendelijke reactie gekregen. Absoluut onprofessioneel. Er werd mij zelfs verweten dat ik vroeg waar mijn bestelling bleef en hoe lang het nog zou duren. Ik moet toch begrijpen dat het onmogelijk is om alle klanten op de hoogte te houden van hun bestelling. Daarbij ging het om slechts een klein bedrag. Belachelijk en totaal geen begrip voor de klant! Mijn bestelling uiteraard geannuleerd. Niet vanwege het lange wachten, dit kan altijd gebeuren, maar wel vanwege de onbeschofte behandeling!

Irfan Er 08-08-2017 Via de website gekocht

Slechte, onbetrouwbare webwinkel

Twee lampen besteld, waarvan er 1 niet op voorraad was. Uiteindelijk de lampen twee weken later ontvangen dan beloofd was. 1 van de lampen retour gezonden via dezelfde (door Lampen Service gebruikte) bezorgdienst, in de originele verpakking. Reden: de lamp was te groot voor de beoogde plek in huis. Vervolgens weken niets van ze vernomen. Na contact te hebben gezocht geven ze aan dat de lamp beschadigd is ontvangen en ik geen recht heb op geld retour. De lamp is zeker niet beschadigd verzonden en retour gestuurd conform voorwaarden. Oplichters! En niet in de goede zin des woords voor een lampenwinkel.

Ronald 25-05-2017 Via de website gekocht

Onjuiste informatie en onbeschofte klantenservice

Mijn ervaring met lampenonline.com is zeer slecht. De website bevat onjuiste informatie en de klantenservice (Stephan Broeders) heb ik als uitermate onvriendelijk en zeer onbeschoft ervaren. Drie LED buitenlampen gekocht. Volgens de website 7,7W 2700k. Volgens de doos (en de website van de fabrikant) 6,3W en 3000k. Gemeld en vervolgens een emailwisseling met de eigenaar. Ik ben nog nog nooit zo onbeschoft behandeld. Ik had nota bene niet eens ergens om gevraagd. De eigenaar weigerde ook de onjuiste informatie aan te passen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Jaap Hofman 02-04-2017 Via de website gekocht

Lampen mafia.com

Heb een totaal verkeerde zending gekregen dan is besteld. Dit pas na en lange wachttijd ontvangen. Gebeld om uitleg en kreeg te horen dat retourneren niet mogelijk is. Ook nog een grote bek van de directeur gekregen.
Na een anonieme klacht heeft de directeur ook nog eens mijn naam erbij gepubliceerd wat wettelijk niet mag. Uitkijken dus met zaken doen met Lampen Corleone.

R 20-03-2017 Via de website gekocht

Duurt erg lang en slechte communicatie

Ik heb 1,5 week moeten wachten op mijn lamp die ik besteld had. Ik kreeg alleen bij het bestellen een betaalbevestiging en een bestelbevestiging. Verder nadat ik na een week nog niets had ontvangen en ook niets had gehoord, heb ik zelf maar even gebeld.
Mijn lamp zou niet op voorraad zijn en het zou kunnen zijn dat hij 2 dagen later geleverd zou gaan worden, maar het zou ook wel eens 4 dagen kunnen duren.
Ik zou niet direct aanraden om hier weer wat te kopen aangezien de communicatie slecht is en je dus niet weet of alles wel goed zal gaan. Mocht er wat met je product aan de hand zijn dan vrees ik dat het allemaal erg lastig gaat worden.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Marita 03-02-2017 Via de website gekocht

Niet betrouwbaar

Net als mijn voorgangen ben ik niet tevreden. Ik heb een Lamp online gezien waarvan zij 3 in voorraad zouden hebben. Ik heb de winkel gebeld om te verifiëren omdat ik de lamp snel moest hebben. De lamp was er en zou binnen 1 a 2 dagen geleverd worden. Vervolgens na 7 dagen hoor ik niets. Ik stuur een mail en krijg te horen dat de lamp per maart 2017 leverbaar is.
Verder geen excuus of iets anders.
Ik ben benieuwd hoe snel het duurt voordat ik mijn geld terugkrijg.

Geen betrouwbare lampenwinkel!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Bogers 21-12-2016 Via de website gekocht

Voor mij niet weer.

Zeer negatief. Kunnen mijn bestelde spullen op hun site niet leveren (komen ze 6 dagen na order achter). Bieden niet uit zichzelf een alternatief aan. Technische informatie ontbreekt op de site en ze hebben totaal geen kennis van de spullen die ze verkopen. Doen er ook geen moeite voor. Als ik een vraag stel en ik krijg direct een antwoord heb ik geluk. (6 dagen extra gewacht op antwoord) Als ik er dan echt klaar mee bent en ik geld terug wil, mag ik nog 2 weken wachten op mijn centen. Immers "Volgens wettelijke voorschriften betalen wij zo snel mogelijk en binnen maximaal 14 dagen terug." En dat doen ze ook; op de dag nauwkeurig.

Pluspunten

• zo lang mogelijk wachten met terugbetalen

Minpunten

• kennis
  • communicatie
  • integriteit
  • motivatie

vanderveeken 25-06-2015 Via de website gekocht

Ruime keuze feestlampjes.

netjes geholpen bij afhalen

Extra toelichting
Feestlampjes besteld online, gekozen voor afhalen in Breda. Netjes geholpen. Vriendelijke dames.

LeroyW 28-01-2015 Via de website gekocht

Ik heb alles met gemak kunnen vinden wat ik nodig had en vrijwel direct.

Alleen maar lof. Erg vriendelijke service afdeling met kennis van zaken en bestand tegen mijn salvo aan vragen.

Assortiment
Ruim assortiment voor ieders smaak!

Aanbeveling
Duidelijk aan iedereen. Vriendelijke mensen, productkennis, goed assortiment en niet te beroerd om je te woord te staan. In ieder geval een fijne ervaring gehad met LampenOnline.

Extra toelichting
Het is jammer dat er geen fysieke winkel bestaat. Had graag eens willen browsen tussen al die lampen.

Webuser_75 30-12-2014 Via de website gekocht

2,2

Meerdere malen bellen wegens defect spullen.Telkens van het kastje naar de muur maar nog steeds geen oplossing geboden.

Aanbeveling
Niet aan te bevelen, geef een paar euro meer uit en doe zaken met een eerlijke webwinkel.
Als er iets mis gaat met je levering ben je aan de goden overgeleverd.

Extra toelichting
PAS OP, GEEN EERLIJKE WEBWINKEL!! Klant geworden omdat deze webshop zowel de armaturen als lichtbronnen die ik zocht op voorraad had. Een deel van de goederen bleek defect bij ontvangst, andere artikelen gingen defect binnen een week. Na melding van de defecten werd eerst verteld dat ik morgen of "misschien wel later" een reactie zou krijgen. Enkele dagen later teruggebeld. De nieuwe spullen zouden onderweg zijn. Toen dit later niet het geval bleek, heb ik contact gehad met de eigenaar. Zijn verhaal was dat mensen die reclameren waarschijnlijk niets zinnigers te doen hebben. En dat hij geen tijd had om service te verlenen omdat hij er ook maar een paar euro'tjes op verdiende. Via de fabrikant kon hij ook geen garantie voor me organiseren want "iedereen na*it elkaar toch een oor aan"?! Moest me maar schikken naar een deeloplossing want meer ging hij niet voor me doen. Service staat volgens Lampenonline/d-signverlichting bij hun nou eenmaal niet zo hoog in het vaandel. Dat kan toch?? Ik heb zo'n klantonvriendelijke behandeling nog NOOIT eerder meegemaakt.

djo_wct34 27-03-2014 Via de website gekocht

Snelle en gemakkelijke bestelling

Na een klein mankementje (beschadiging), snel en correct opgelost.

Extra toelichting
Snelle en correcte bestelling, levering. Na melding van een beschadiging, snelle vervanging.

claire2696 14-12-2013 Via de website gekocht

leuke webshop, veel keus en gemakkelijk bestellen

veel verschillende soorten plafondspots

Aanbeveling
Gemakkelijk gevonden wat we zochten, binnen enkele dagen thuis

mikebroers 08-12-2013 Via de website gekocht

Snel en eenvoudig mijn kerstverlichting gevonden

Zelfde dag email ontvangen met trackingnummer

ruime keuze

Keurig en snel