Lampdirect.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Lampdirect.nl.

Deze score is berekend op basis van 1 review die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Onbetrouwbare internetwinkel 11-02-2021

Dimbare ledverlichting besteld. Ik veronderstelde inmiddels al dat ik van "Lampdirect" een dergelijk antwoord zou ontvangen. M.a.w. mijn verwachting in Lampdirect werd bevestigd.Men vertelde mij dat ik dimbare ledlampen besteld. Helaas de ontvangen ledlampen zijn niet dimbaar, zoals op de verpakking is vermeld. De van u ontvangen ledlampen, betreft een afgekeurde en gedumpte productie afkomstig uit Polen.
De moeite om de levering retour te sturen heeft blijkbaar geen zin, men geeft bij voorbaat al de indruk, dat uw levering conform mijn bestelling zou zijn.
De zgn. warme kleur komt niet overeen als aangegeven, de temperatuur is veel hoger dan 2700 Kelvin en is enkel geschikt voor de behandelkamer van de tandarts.

JvG 05-12-2019

Black Friday aankoop gedaan en zou 5% kortingscode moeten kunnen invoeren. Geen mogelijkheid gezien om kortingscode in te voeren. Mail gestuurd om korting alsnog te verrekenen. Daar wilden ze niet aan mee doen enik moest de volgende keer eerder contact opnemen. Die volgende keer komt er dus niet.