Koopmetservice.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Koopmetservice.nl.

Koopmetservice.nl stelt zich voor

Koop met de service van een landelijk dekkend netwerk van échte vakmannen.

Schrijf een review voor deze winkel

Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.

nel mateboer 04-12-2017 In de winkel gekocht
witgoedservice mateboer

Heel goed!! altijd een vakkundige monteur

Ik heb gekozen voor deze shop omdat de plaatselijke witgoedmonteur hierbij is aangesloten.
Er komt dan een bekend persoon bij ons aan huis, ook voor verdere service vinden wij dat heel belangrijk.

Anton Zonneveld 20-10-2014 Via de website gekocht

Goed overzicht en makkelijk

Neemt de tijd en geeft een eerlijk en goed advies, ook voor mensen met een kleine beurs dat is geweldig.

Assortiment
Voldoende om je keus te maken

Aanbeveling
Als je goed advies geeft moet je die wel aanbevelen toch.

Extra toelichting
Een verkoper neemt de tijd en geef advies dat vinden wij prettig. Hij weet waar over hij praat. Hij heeft er geen behoefte aan om onzin te verkopen want dan zou hij zich zelf stukmaken en negatieve reclame is geen reclame.

noudkok 11-08-2014 Via de website gekocht

De webshop is zeer duidelijk en ik heb meteen mijn keuze kunnen maken.

Er werd een uurtje van te voren gebeld of de koelkast kon worden bezord dus had ik hem dezelfde dag nog in huis en het werd netjes aangesloten.

Assortiment
Een compleet assortiment met voor mij de perfecte koelkast.

Aanbeveling
Ze zijn zeer klantvriendelijk en ze komen hun afspraken na.

Extra toelichting
Zeer klandvriendelijk en je hebt ook snel het product in huis

Nathalie Hartgers 11-08-2014 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijk

Vakkundige medewerkers. Fantastische service

Ruim voldoende

Snel, voordelig en betrouwbaar

Extra toelichting
Koopmetservice.nl maakt hun beloftes meer dan waar!

Pim ter Beek 11-08-2014 Via de website gekocht

Goede duidelijke site.
Alle producten zijn makkelijk, en eenvoudig te vinden

Bestellen en leveren gaat gemakkelijke en snel.

Afspraak=Afspraak!

Meer dan voldoende

Zoals eerder omschreven;
Afspraak=Afspraak

Extra toelichting
Gewoon een absolute aanrader!

zijtakkers01 01-08-2014 Via de website gekocht

snel en makkelijk te bestellen

Bij een bestelling van een wasmachine ging het een en ander bij de levering mis. Beklag hierover gedaan en als genoegdoening kregen we een excuusbrief en een doos met wasmiddel.
Kijk dat noem ik respect en aandacht voor je klanten. Een dikke pluim.

prima keus

Aanbeveling
prijs-kwaliteit is goed en ook al gaat het soms een keer mis, men doet er alles aan om het weer goed te maken.

Extra toelichting
We hadden een wasmachine aangekocht en bij de levering ging het een en ander mis. Kan gebeuren. Is door Koopmetservice zeer netjes opgelost. Kijk, dat noem ik kopen met service.

HerbertKieskeurig 31-07-2014 Via de website gekocht

Via de webshop makkelijk mijn product gevonden. De order kon makkelijk geplaatst worden en de bevestiging betaling gelijk binnen.

Werd gebeld door een vriendelijke meneer. Hij gaf aan wanneer mijn wasmachine werd geleverd en aangesloten. Het aansluiten van de Koop met Service partner was perfect, vakkundig en goede uitleg.

Assortiment
Mijn wasmachine aanwezig met een goede product omschrijving en direct leverbaar!

Over alles tevreden!

Extra toelichting
Zie mijn uitleg hier boven

zijtakkers01 25-07-2014 Via de website gekocht

Het bestellen via internet ging gemakkelijk

wasmachine werd niet geplaatst, verpakkingsmateriaal werd niet meegenomen, vooraf telefoontje voor levering (zoals belooft) werd niet gedaan

Ruime sortering

Aanbeveling
Aan geen enkele belofte werd voldaan.Ivm vakantie kon niet worden voldaan aan plaatsen ed. Dit staat nergens op de website.

Extra toelichting
Op de site staat dat de machine wordt bezorgd, geplaatst, oude machine en verpakkingsmateriaal zal worden meegenomen. Daar betaal ik dus ook voor. Hier wordt niet voldaan. Machine zou op woensdag worden bezorgd, kon niet doorgaan ivm fout met bezorgbon. Dan maar op vrijdag. We zouden vooraf een telefoontje krijgen, zodat we thuis konden zijn. Op moment van weggaan voor boodschappen, komt de bezorger.....geen telefoon gehad. Wat als we niet thuis waren geweest? Kortom geen beste service.

scoen 25-06-2014 Via de website gekocht

Via internet besteld. Vooraf kwam Technovision bij ons persoonlijk aan de deur om ons te adviseren over de aankoop.

Altijd goed ervaring gehad met technovision

Prima

Aanbeveling
Goede aandacht voor de klant.

p.wolsink 30-04-2014 In de winkel gekocht
Enschede

De winkel heeft veel op voorraad en levert wat je koopt desgewenst thuis af.

Ik kocht een Boretti buitenkeuken en kreeg in de winkel deskundig advies en antwoord op al mijn vragen. Bovendien wilde ik de buitenkeuken in verband met het mooie weer direct gebruiken; dat was geen probleem want hij werd dezelfde middag nog afgeleverd.

Assortiment
De winkel heeft ruime keuze uit veel merken van bekende fabrikanten.

Aanbeveling
Ik vond het geweldig dat men ondanks de drukte de door mij gekochte buitenkeuken aan 't eind van dezelfde dag nog kon afleveren!!!

Extra toelichting
Een hele fijne zaak met mensen die met je meedenken en een goed onderbouwd advies geven. Ik vond de service geweldig: ik vroeg of mijn buitenkeuken nog dezelfde dag kon worden gebracht (in verband met het mooie weer) en dat was ondanks de drukte geen probleem!

NeSe 02-12-2013 In de winkel gekocht
filiaal Enschede

Keus via internet gemaakt en later toch naar de winkel geweest voor verdere informatie, wij werden zeer goed geholpen en geadviseerd.

Werd op tijd bezorgd en netjes geholpen met op zijn plek zetten. Het oude werd ook meegenomen, prima service.

Assortiment
Het assortiment op de site mag meer worden, maar laat je niet schrikken als het niet op de site staat, vraag naar de merk en type die je wil hebben dan is groot kans dat ze je verder kunnen helpen althans ik werd wel geholpen.

Aanbeveling
De combinatie internetverkoop en naar de winkel kunnen gaan voor verdere info is ons uitstekend bevallen.

Extra toelichting
We werden goed geholpen en juiste advies gekregen. Verder aantrekkelijke geprijst met perfecte service.

Danny den Haag 27-08-2013 Via de website gekocht

Ik heb makkelijk een keuze kunnen maken, en afrekenen ging dankzij iDeal supersnel.

Bij bezorging werd ook geholpen met op zijn plek zetten.

Assortiment
Tot nu toe heb ik alles kunnen vinden wat ik nodig heb, voor de juiste prijs.

Aanbeveling
Goede prijs, fijne site, perfecte service.

Extra toelichting
Het gemak waarmee producten te vinden zijn, en de zekerheid dat de prijs goed is, maken het voor mij de plek om te zoeken en kopen.

5leeuwtjes 15-05-2013

Er is altijd een service-punt in de buurt mocht je vragen hebben.

Alles verliep precies volgens afspraak. Fijn en prettig dat je via een winkel persoonlijke ondersteuning hebt.

Assortiment
Er zouden meer producten op mogen staan maar aan de andere kant is er keuze genoeg. Voor elke prijsgroep is er genoeg keus.

Aanbeveling
De combinatie winkel- internetverkoop is ons uitstekend bevallen.

Extra toelichting
Een web-winkel waar je naar binnen kan wandelen.

HerbertKieskeurig 15-11-2012

De levering was precies volgens afspraak en 's avonds na werktijd. Ideaal! Bij het aansluiten vakkundige mensen. Ik kan nu heerlijk koken. Als ik weer wat nodig heb, bestel ik zeker hier!

m.deboer123 10-11-2012

Na het sturen van een mailtje aan Koop met service ivm een kapotte stofzuigerslang, kreeg ik binnen een uur een telefoontje. Een nieuwe slang kreeg ik binnen drie dagen thuisgestuurd. Dat is nog eens kopen met service!

crisamelink 02-10-2012

Twee dagen geleden heb ik de Fagor koelkast/wijnkoeler en het Etna afwasapparaat compact besteld en vanochtend werden deze al bezorgd door een zeer vriendelijke en behulpzame man! Beide producten hebben een luxe uitstraling, nemen weinig ruimte in beslag en zijn betaalbaar. Perfect voor de compacte Amsterdamse woning. Op het laatste moment kwam ik op de koopmetservice- site ook nog de Rowenta Haarstyler tegen. Met een druk op de knop zat die ook in m'n winkelwagen. De site is overzichtelijk en klantvriendelijk, de producten zijn goed en betaalbaar, het assortiment uiteenlopend en de service is top. Dikke aanrader dus.

Heksenketel 03-02-2012

Magnetron bestelde ik op donderdag. Volgens de site zou die pas maandag geleverd kunnen worden. Gebeld, direkt iemand aan de telefoon, en hij bevestigde dat het maandag zou worden. Gemeld dat ik het apparaat zaterdag al nodig had.Tot m'n verbazing stond de volgende dag de Sharp magnetron voor de deur! Kijk, zo'n bedrijf daar heb je wat aan!