Koopmetservice.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Koopmetservice.nl.

Koopmetservice.nl stelt zich voor

Koop met de service van een landelijk dekkend netwerk van échte vakmannen.

Deze score is berekend op basis van 15 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,1

Daniëlle 13-04-2021

Deskundig en eerlijk, goed advies gekregen en snelle reactie snelheid, top. Oude wasmachine kon helaas niet gerepareerd worden. De volgende dag is er al een nieuwe bezorgd en geplaatst. Kan het zeker aanbevelen.

Danny 10-03-2021

Deskundig en eerlijk advies waar ook de tijd genomen wordt voor de klant.
Tevens nette prijzen en geen aandringende verkopers.

Yvette 23-02-2021

Site gevonden via plaatselijke winkel. De levertijd was een maand en we kregen een mail dat het nog langer zou duren (half maart) Maar werd half februari gebeld dat de droger binnen wasen dat deze direct afgeleverd kon worden.
Netjes afgeleverd en op z'n plek gezet. Heel blij mee.

Cynthia 18-02-2021

Goed contact, heldere uitleg bij keuze mogelijkheden, snel geregeld, kortom TOP!

C. Middelkamp 16-01-2021

Vriendelijk en duidelijk contact gehad (via e-mail). Goed advies ontvangen voor een geschikte wasmachine, condensdroger en magnetron, dezelfde week is alles keurig bezorgd!

Joke Brentjens 07-01-2021

Ik vind de manier van bestellen prettig en gebruiksvriendelijk.
Daarbij is het erg fijn dat de bestelling geleverd wordt door een bekende leverancier.

Ebbing 19-12-2020

Wij zijn bijzonder tevreden over vriendelijke benadering , de duidelijke uitleg van de de aan te schaffen apparaten. Betaling achteraf.
Ook bij de aflevering liep alles naar wens.
Ze hebben alles netjes uitgepakt en alle verpakkingsmaterialen weer meegenomen👍

René 04-12-2020

Overzichtelijke shop en goede prijs en binnen 24 uur geleverd Top zeer zeker een aanrader.

Nico 02-12-2020

Duidelijke webshop, handig dat je kan zien of iets op voorraad is.
Je kan zoeken op soort apparaat of Merk.

Karin 25-11-2020

Vorig jaar een wasmachine via koop met service besteld, prima service. wasmachine werd naar zolder gebrachte en aangesloten. Enige maanden geleden een koelvriescombi besteld, leertijd heeel lang na 3 maand werd hij gebracht en met veel geweld op zijn plek geduwd waardoor hij flink beschadigd was, dus konden ze weer meenemen. vervolgens hoor ik meer dan twee maand niks, zelf erachteraan waar hij bleef. duurde weer lang vorige week zou hij geleverd worden en hoorde weer niks. week later werd ik gebeld deze week dan eindelijk geleverd. Echter geen service hij werd met doos en al midden in de woonkamer gezet en men vertrok weer. Na deze ervaring voor ons voortaan een andere leverancier.

Ina Smits 09-11-2020

Aan deze shop kan menig andere winkelier een voorbeeld nemen. Ik werd gebeld, persoonlijk, vind ik zowiezo heel fijn, om te vragen of de bezorgdag uitkwam, een zeer nette dame die weet hoe je klanten benaderd. Compliment 10 punten 100%. Zeer snelle levering en alles tip top in orde. Aanrader!!! Compliment!

Ella van der Tol 31-10-2020

Had een wasmachine besteld die niet voorradig was. Kreeg ik een luxer model voor de zelfde prijs. Top service en heel snel antwoord op je mail. Volgende dag werd de wasmachine al geleverd.

Erik V 31-08-2020

Goed geholpen en snelle levering aan huis door Koop met Service. precies wat ik verwacht had.

Esbee 30-08-2020

Top service. Vlotte levering. Sluiten alles weer aan en nemen de oude apparaten weer mee. Wij zijn er blij mee.

Erick 22-05-2020

Goed geregeld allemaal, de bestelling, aflevering en aansluiting verliep vlekkeloos via website en onze plaatselijke installateur.

T. Lageweg 19-03-2020

Super goede service!
Na een zeer goede ervaring met een stofzuiger een jaar geleden, weer contact opgenomen met koop met service nu voor een wasmachine (die ik door “zelfdokteren” ) op internet had uitgezocht. Ik kreeg een Zeer nette prijs voor deze machine! Maar nog veel beter een Top advies voor een alternatief dat beter aansloot bij onze wensen en budget! Binnen 24 uur afgeleverd en wel (en de oude meegenomen)
Mensen: Koop met service!
Echt een aanrader!

A.H.M. Hafmans 28-12-2019

Voor mij de eerste keer dat ik hier iets koop. De aflevering is super verlopen, op de tijd die mij te voren was beloofd.

Joost Knitie 26-08-2019

2 nieuwe Miele's gekocht; wasmachine en droger.
Goed advies, waarbij ook over de verbruikskosten werd gesproken (Twindos)
Waren vooraf benieuwd of dit inderdaad gunstiger is dan zelf wasmiddelen doseren.
Na het rekenwerk blijkt dat je fles van € 2,79 vloeibaar wasmiddel toch duurder is en je er minder mee wast!
Maarten bedankt voor de prima hulp bij aanschaf van de wasmachine en droger

nel mateboer 04-12-2017 In de winkel gekocht
witgoedservice mateboer

Heel goed!! altijd een vakkundige monteur

Ik heb gekozen voor deze shop omdat de plaatselijke witgoedmonteur hierbij is aangesloten.
Er komt dan een bekend persoon bij ons aan huis, ook voor verdere service vinden wij dat heel belangrijk.

Anton Zonneveld 20-10-2014 Via de website gekocht

Goed overzicht en makkelijk

Neemt de tijd en geeft een eerlijk en goed advies, ook voor mensen met een kleine beurs dat is geweldig.

Assortiment
Voldoende om je keus te maken

Aanbeveling
Als je goed advies geeft moet je die wel aanbevelen toch.

Extra toelichting
Een verkoper neemt de tijd en geef advies dat vinden wij prettig. Hij weet waar over hij praat. Hij heeft er geen behoefte aan om onzin te verkopen want dan zou hij zich zelf stukmaken en negatieve reclame is geen reclame.

noudkok 11-08-2014 Via de website gekocht

De webshop is zeer duidelijk en ik heb meteen mijn keuze kunnen maken.

Er werd een uurtje van te voren gebeld of de koelkast kon worden bezord dus had ik hem dezelfde dag nog in huis en het werd netjes aangesloten.

Assortiment
Een compleet assortiment met voor mij de perfecte koelkast.

Aanbeveling
Ze zijn zeer klantvriendelijk en ze komen hun afspraken na.

Extra toelichting
Zeer klandvriendelijk en je hebt ook snel het product in huis

Nathalie Hartgers 11-08-2014 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijk

Vakkundige medewerkers. Fantastische service

Ruim voldoende

Snel, voordelig en betrouwbaar

Extra toelichting
Koopmetservice.nl maakt hun beloftes meer dan waar!

Pim ter Beek 11-08-2014 Via de website gekocht

Goede duidelijke site.
Alle producten zijn makkelijk, en eenvoudig te vinden

Bestellen en leveren gaat gemakkelijke en snel.

Afspraak=Afspraak!

Meer dan voldoende

Zoals eerder omschreven;
Afspraak=Afspraak

Extra toelichting
Gewoon een absolute aanrader!

zijtakkers01 01-08-2014 Via de website gekocht

snel en makkelijk te bestellen

Bij een bestelling van een wasmachine ging het een en ander bij de levering mis. Beklag hierover gedaan en als genoegdoening kregen we een excuusbrief en een doos met wasmiddel.
Kijk dat noem ik respect en aandacht voor je klanten. Een dikke pluim.

prima keus

Aanbeveling
prijs-kwaliteit is goed en ook al gaat het soms een keer mis, men doet er alles aan om het weer goed te maken.

Extra toelichting
We hadden een wasmachine aangekocht en bij de levering ging het een en ander mis. Kan gebeuren. Is door Koopmetservice zeer netjes opgelost. Kijk, dat noem ik kopen met service.

HerbertKieskeurig 31-07-2014 Via de website gekocht

Via de webshop makkelijk mijn product gevonden. De order kon makkelijk geplaatst worden en de bevestiging betaling gelijk binnen.

Werd gebeld door een vriendelijke meneer. Hij gaf aan wanneer mijn wasmachine werd geleverd en aangesloten. Het aansluiten van de Koop met Service partner was perfect, vakkundig en goede uitleg.

Assortiment
Mijn wasmachine aanwezig met een goede product omschrijving en direct leverbaar!

Over alles tevreden!

Extra toelichting
Zie mijn uitleg hier boven

zijtakkers01 25-07-2014 Via de website gekocht

Het bestellen via internet ging gemakkelijk

wasmachine werd niet geplaatst, verpakkingsmateriaal werd niet meegenomen, vooraf telefoontje voor levering (zoals belooft) werd niet gedaan

Ruime sortering

Aanbeveling
Aan geen enkele belofte werd voldaan.Ivm vakantie kon niet worden voldaan aan plaatsen ed. Dit staat nergens op de website.

Extra toelichting
Op de site staat dat de machine wordt bezorgd, geplaatst, oude machine en verpakkingsmateriaal zal worden meegenomen. Daar betaal ik dus ook voor. Hier wordt niet voldaan. Machine zou op woensdag worden bezorgd, kon niet doorgaan ivm fout met bezorgbon. Dan maar op vrijdag. We zouden vooraf een telefoontje krijgen, zodat we thuis konden zijn. Op moment van weggaan voor boodschappen, komt de bezorger.....geen telefoon gehad. Wat als we niet thuis waren geweest? Kortom geen beste service.

scoen 25-06-2014 Via de website gekocht

Via internet besteld. Vooraf kwam Technovision bij ons persoonlijk aan de deur om ons te adviseren over de aankoop.

Altijd goed ervaring gehad met technovision

Prima

Aanbeveling
Goede aandacht voor de klant.

p.wolsink 30-04-2014 In de winkel gekocht
Enschede

De winkel heeft veel op voorraad en levert wat je koopt desgewenst thuis af.

Ik kocht een Boretti buitenkeuken en kreeg in de winkel deskundig advies en antwoord op al mijn vragen. Bovendien wilde ik de buitenkeuken in verband met het mooie weer direct gebruiken; dat was geen probleem want hij werd dezelfde middag nog afgeleverd.

Assortiment
De winkel heeft ruime keuze uit veel merken van bekende fabrikanten.

Aanbeveling
Ik vond het geweldig dat men ondanks de drukte de door mij gekochte buitenkeuken aan 't eind van dezelfde dag nog kon afleveren!!!

Extra toelichting
Een hele fijne zaak met mensen die met je meedenken en een goed onderbouwd advies geven. Ik vond de service geweldig: ik vroeg of mijn buitenkeuken nog dezelfde dag kon worden gebracht (in verband met het mooie weer) en dat was ondanks de drukte geen probleem!

NeSe 02-12-2013 In de winkel gekocht
filiaal Enschede

Keus via internet gemaakt en later toch naar de winkel geweest voor verdere informatie, wij werden zeer goed geholpen en geadviseerd.

Werd op tijd bezorgd en netjes geholpen met op zijn plek zetten. Het oude werd ook meegenomen, prima service.

Assortiment
Het assortiment op de site mag meer worden, maar laat je niet schrikken als het niet op de site staat, vraag naar de merk en type die je wil hebben dan is groot kans dat ze je verder kunnen helpen althans ik werd wel geholpen.

Aanbeveling
De combinatie internetverkoop en naar de winkel kunnen gaan voor verdere info is ons uitstekend bevallen.

Extra toelichting
We werden goed geholpen en juiste advies gekregen. Verder aantrekkelijke geprijst met perfecte service.

Danny den Haag 27-08-2013 Via de website gekocht

Ik heb makkelijk een keuze kunnen maken, en afrekenen ging dankzij iDeal supersnel.

Bij bezorging werd ook geholpen met op zijn plek zetten.

Assortiment
Tot nu toe heb ik alles kunnen vinden wat ik nodig heb, voor de juiste prijs.

Aanbeveling
Goede prijs, fijne site, perfecte service.

Extra toelichting
Het gemak waarmee producten te vinden zijn, en de zekerheid dat de prijs goed is, maken het voor mij de plek om te zoeken en kopen.

5leeuwtjes 15-05-2013

Er is altijd een service-punt in de buurt mocht je vragen hebben.

Alles verliep precies volgens afspraak. Fijn en prettig dat je via een winkel persoonlijke ondersteuning hebt.

Assortiment
Er zouden meer producten op mogen staan maar aan de andere kant is er keuze genoeg. Voor elke prijsgroep is er genoeg keus.

Aanbeveling
De combinatie winkel- internetverkoop is ons uitstekend bevallen.

Extra toelichting
Een web-winkel waar je naar binnen kan wandelen.

HerbertKieskeurig 15-11-2012

De levering was precies volgens afspraak en 's avonds na werktijd. Ideaal! Bij het aansluiten vakkundige mensen. Ik kan nu heerlijk koken. Als ik weer wat nodig heb, bestel ik zeker hier!

m.deboer123 10-11-2012

Na het sturen van een mailtje aan Koop met service ivm een kapotte stofzuigerslang, kreeg ik binnen een uur een telefoontje. Een nieuwe slang kreeg ik binnen drie dagen thuisgestuurd. Dat is nog eens kopen met service!

crisamelink 02-10-2012

Twee dagen geleden heb ik de Fagor koelkast/wijnkoeler en het Etna afwasapparaat compact besteld en vanochtend werden deze al bezorgd door een zeer vriendelijke en behulpzame man! Beide producten hebben een luxe uitstraling, nemen weinig ruimte in beslag en zijn betaalbaar. Perfect voor de compacte Amsterdamse woning. Op het laatste moment kwam ik op de koopmetservice- site ook nog de Rowenta Haarstyler tegen. Met een druk op de knop zat die ook in m'n winkelwagen. De site is overzichtelijk en klantvriendelijk, de producten zijn goed en betaalbaar, het assortiment uiteenlopend en de service is top. Dikke aanrader dus.

Heksenketel 03-02-2012

Magnetron bestelde ik op donderdag. Volgens de site zou die pas maandag geleverd kunnen worden. Gebeld, direkt iemand aan de telefoon, en hij bevestigde dat het maandag zou worden. Gemeld dat ik het apparaat zaterdag al nodig had.Tot m'n verbazing stond de volgende dag de Sharp magnetron voor de deur! Kijk, zo'n bedrijf daar heb je wat aan!