Koopjesdrogisterij.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Koopjesdrogisterij.nl.

Deze score is berekend op basis van 1 review die geschreven zijn in het afgelopen jaar

• Slecht
  • Slecht

Pieter 05-04-2017 Via de website gekocht

Zeer klant onvriendelijk slechte klantenservice

Dit is een zeer klant onvriendelijk bedrijf:
namelijk dit is voorgevallen wij hebben hier een bestelling geplaatst alleen blijkt het geleverde pakket niet het juiste artikel te zijn wat we dachten.
Wij hadden in plaats een chocola product een zak laurierdrop(2 Kg) ontvangen misverstand aan onze kant i.v.m onjuiste code.
De doos hebben wij geopend en zagen toen dat het drop was i.p.v. chocola voor decoratie maar de plastic zak hebben wij niet geopend.
Wij hebben gelijk daarna contact opgenomen met de klantenservice van dit bedrijf en uitgelegd wat er was gebeurd, men zei stuur u het artikel maar terug in de orginele doos en dan krijgt u binnen de gestelde tijd in de voorwaarden u geld terug.
Mijn vrouw heeft opgebeld naar dit bedrijf en gevraagd of zij het pakket al hadden ontvangen daarop kregen zei als antwoord ja maar dat ze niet het geld terug kreeg omdat de doos geopend was.
Als reden gaven ze op dat ze het niet meer zo opnieuw konden verkopen omdat de zegel was verbroken, dames en heren we praten hier gewoon over een doos die met plakband dicht is gemaakt en waar het omgaat bij dit product nog steeds in een ongeopende plastic zak zat.
Het is ongelofelijk om met dit argument te komen dus dames en heren als je iets bij dit bedrijf koopt, dan moet je de doos niet open maken" anders verbreek je de zegel" je moet een röntgenscanner hebben om je product te bekijken.
Als er een loden Leeuw of koude douche uitgereikt moet worden dan komt dit bedrijf op de 1e plaatst wat een verbeelding hebben ze zeg.
We hebben nu gezegd als we het geld niet terug krijgen dan willen wij de 2 kg laurierdrop weer terug hebben dus die wordt naar terug gestuurd.
Ik begon er al mee in het begin dit is de laatste keer dat wij bij dit bedrijf wat gekocht hebben want van klantenservice weten ze niets af.
Was getekend
P.C.Schneider