Kookwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kookwinkel.nl.

Kookwinkel.nl stelt zich voor

Kookwinkel Oldenhof biedt u een ruime keuze elektrische keukenapparatuur, pannen, messen, keukengerei, servies en alles wat u verder rondom eten en tafelen nodig heeft. Voor het bereiden van een dagelijkse maaltijd tot een luxe diner voor familie en / of vrienden. Ook de professionele kok kan bij Oldenhof zijn hart ophale

Deze score is berekend op basis van 16 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

Gerben 22-06-2017 Via de website gekocht

Verkeerde levering zeer netjes opgelost

Je kan de service pas echt beoordelen als het mis gaat. In mijn geval kreeg ik niet juiste artikel geleverd. Na een belletje met vriendelijke en kundige medewerker, werd na de bevestiging van de retourzending, de volgende dag het juiste artikel bezorgd op een door mij uitgekozen tijdstip. Daarnaast werd er een leuk cadeautje meegeleverd.

Eefje 't Lam 21-05-2017 Via de website gekocht

Laagste prijs én snelste levering! Top

Magimix 5200 xl besteld bij kookwinkel. Hij was hier het goedkoopst vergeleken bij andere webwinkels. Daarnaast ook nog eens het snelst geleverd. Erg netjes verpakt bezorgd. En ook nog eens een aantal leuke kookboeken erbij cadeau gekregen. Erg blij mee! Eindelijk mijn Magimix en dan ook nog wat extra's erbij. Superblij mee, dus nogmaals bedankt kookwinkel!! Dit gaat zeker mijn vaste kook webshop worden :D

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Kookwinkel.nl 22-05-2017

Beste mevrouw 't Lam,

Hartelijk bedankt voor uw review. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met uw aankoop en de service van onze winkel. Wij wensen u veel plezier toe van uw nieuwe Magimix en hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn!

Met vriendelijke groet, Anna Schopmann - Kookwinkel Oldenhof

WELL DONE ! 17-05-2017 In de winkel gekocht

KLASSE!

Nou dat is nog eens een mooi gebaar : in ruil voor een slagroomtaart (!) kan mijn Medium Green Egg -na de verstreken zichtdatum van 60 dagen- alsnog geruild worden voor een Minimax Green Egg. De eigenaar zelf heeft de hete kooltjes uit het vuur gehaald! En daarbij bood hij ook nog eens een workshop op zijn kosten aan. Maar laat ik die nou al bij de uitstekende leraar XXXXXX twee weken geleden gevolgd hebben: het nieuwe BBQ seizoen wordt een rokend succes!

Waardeloze service! 15-05-2017 In de winkel gekocht

Waardeloze service!!

Wat een waardeloze service biedt deze zaak! Vorige jaar kocht ik binnen een aantal maanden twee maal een Big Green Egg medium, de laatste in augustus. Het nieuwste model, dat is het volgens een medewerkster nog steeds! De dozen van de tweede aankoop staan nog ongeopend in de garage, want in de winter heb ik hem niet gebruikt. Nu wil ik hem met gesloten beurzen ruilen voor een kleiner model (dat meer dan € 200 goedkoper is) maar daar kunnen ze "in overleg met de eigenaar" niet aan beginnen: niet eens een gebaar , onbegrijpelijk!!
Terwijl je voor alle artikelen toch echt de hoofdprijs betaalt bij Oldenhof! Noemen ze dat "service"???? F.Crijns

Officiele reactie van Kookwinkel.nl 16-05-2017

Beste heer Crijns,

Bedankt voor uw review. U heeft 60 dagen zichttermijn op uw bestelling + 14 dagen voor de omruiling van het product. Helaas is het niet mogelijk om het product na 9 maanden om te ruilen voor een ander exemplaar. Daar waar de redelijkheid ophoudt stopt onze service.

Met vriendelijke groet, Barry - Kookwinkel Oldenhof

Ilya 06-05-2017 Via de website gekocht

Bestelling kwam snel en goed verpakt

De site is heel gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Er waren maar twee minpuntjes, elke keer als ik met creditcard wilde betalen kwam er een foutmelding. Dit was na het gebruik van de bankautorisatiecode, dus voelde even alsof het foute boel was. In de omschrijving van de pan stond dat deze alleen met handwas kon worden schoongemaakt, van andere sites (onder meer de fabrikant) was het duidelijk dat de grillpan ook gewoon in de vaatwasser kon. Het laatste was voor een voorwaarde voor aanschaf.

Anita 05-05-2017 Via de website gekocht

Alles klopte

Ik heb gekozen voor Kookwinkel Oldenhof omdat mijn zoon op die site een pan had gezien. Ik ben geen fan van online kopen, maar heb wel nog enkele andere sites geraadpleegd. Oldenhof was duidelijk, er mocht geruild worden, moment van bezorgen kon gekozen worden. Alles ging zoals ik het me had gewenst.

Anouk 03-05-2017 In de winkel gekocht
Hilversum

Lief personeel en goede service.

Mooie winkel, heel veel mooie en luxe spullen, aardig personeel en werd erg aardig geholpen.
Via de mail en in de winkel erg goed geholpen

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

M. van Dillen 05-04-2017 Via de website gekocht

Geen geweldige service NEE.... UITMUNTENDE SERVICE

Als cadeau een marmeren werkplaat gehad. Netjes opgeborgen en na 5 dagen wilde ik hem voor het eerst gebruiken, wat bleek stond in 2 stukken naast de vriezer. Kookwinkel Oldendorf gemaild en de situatie uitgelegd. De mevrouw van de klantensrevice vroeg mij om aanvullend foto's te mailen. Dezelfde dag nog door Oldendorf een nieuwe werkplaat verzonden. KLASSE WINKEL. Wordt door mij van harte aanbevolen.

Yvette 22-02-2017 Via de website gekocht

Netjes geholpen

In eerste instantie was het product niet direct leverbaar. Ik heb hier netjes een mail over ontvangen met de vraag of ik wilde wachten. Dit wilde ik wel. Daarna is het product ruim binnen de gestelde periode geleverd. Netjes verstuurd en snelle afhandeling.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Marstomp 17-01-2017 Via de website gekocht

Prima!

Duidelijke website, veel producten, snelle levering, goede kwaliteit! En in de echte winkel ook vakkundig personeel!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijk website
  • Goed verpakt
  • Vakkundig personeel
  • Goede kwaliteit spullen

W M 31-12-2016 Via de website gekocht

Alle lof voor Oldenhof

Door het grote assortiment hebben wij al een paar keer het accessoire kunnen vinden waar we naar op zoek waren (en nergens anders vonden)
Daarom ook besloten een grotere aankoop (Magimix 4200 XL) via deze zaak te bestellen. temeer omdat Oldenhof een extra aanbieding had voor een smootieMix.
Alles werd volgens afspraak en snel geleverd.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Prima website
  • snelle levering

Minpunten

• nog geen gevonden

Bart 25-12-2016 Via de website gekocht

Super makkelijk artikel gevonden, duidelijk dat dit past op onze snijmachine. Bestelling duidelijk af te ronden. Levering correct, dit verwacht je als consument!👍

Pluspunten

• Artikel nergens anders te bestellen
  • Duidelijk dat artikel ook past!

Sjeef 09-12-2016 Via de website gekocht

Slowcooken met een CrackPot

Wat ze op de website van Oldenhof beloven maken ze ook waar.
Vandaag besteld morgen in huis, of op het tijdstip dat jou uitkomt.
Bovendien nog eens gratis verpakt in een cadeauverpakking.

Bernadette 09-11-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Ik heb meerdere keren bij Kookwinkel Oldenhof besteld. Het was altijd op voorraad en werd dan ook snel geleverd. Dit keer bleek -nadat ik al besteld en betaald had- één ding niet op voorraad was. Dat hoorde ik per mail dezelfde dag met de vraag of ik deze wilde annuleren of dat ik een alternatief had. Gekozen voor alternatief. Pas 4 dagen later kreeg ik per mail antwoord dat ik het bedrag extra over kon maken en dat het dan verzonden zou worden. Gemaild dat ik haast had. Direct overgeboekt 's avonds. Dag erna bericht dat het verzonden zou worden. Uiteindelijk heeft het 9 dagen geduurd voor ik mijn bestelling binnen had. Dit keer dus niet erg positief.

Pluspunten

• Betrouwbaarheid
  • Kwaliteit

Minpunten

• Levering bij niet op voorraad
  • Traag met beantwoorden mail

Officiele reactie van Kookwinkel.nl 15-11-2016

Beste Bernadette,

Allereerst onze excuses voor de verloop van zaken! Wij vinden het erg vervelend voor u dat u niet de service heeft ontvangen die u van ons gewend bent. Doordat wij op het moment nog geen voorraadsysteem hebben, kunnen wij niet direct zien welke producten wij op voorraad hebben. Als blijkt dat er een product niet op voorraad is, wordt u als klant inderdaad door ons op de hoogte gesteld. Door de drukte op onze klantenservice heeft het reageren op uw mail langer geduurd dan normaal. Nogmaals onze excuses hiervoor.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan horen wij graag van u.

Tristan
Kookwinkel Oldenhof

KEUKEN/HUISHOUDSCHAAR 08-10-2016 Via de website gekocht

Kookwinkel Oldenhof

Duidelijk overzicht van artikelen; zeer snelle levering (zelfs op zaterdag) en een prima product gekocht dat geheel aan de beschrijving op de website voldoet.

Pluspunten

• ruim assortiment met duidelijk advies
  • snelle, gratis levering aan huis

els 14-07-2016 Via de website gekocht

Makkelijk te vinden op de website en een heel goede site

Zeer goede service,snelle en nette aflevering van het product

Genoeg keuze,en voorname merken

Aanbeveling
Goede winkel, met mooi geprijsde artikelen.

Extra toelichting
Men denkt met je mee,zeker als het om de afleverings datum gaat.

Arjen 31-05-2016 In de winkel gekocht

2,2

De toegevoegde waarde die een fysieke winkel normaal gesproken biedt is bij Kookwinkel/Oldenhof ver te zoeken.

Keer op keer moet ik zelf contact opnemen voor een status update. Eerst voor een update van de bestelling. Dan voor een update naar aanleiding van niet geleverd artikel. Vervolgens als gevolg van uitblijven terug betaling.

Assortiment
Assortiment in winkel niet toereikend. Er werd niet geadviseerd om online te bestellen aangezien later blijkt dat online bestellingen ook uit winkel voorraad komen.

Aanbeveling
Erg teleurgesteld in afhandeling van bestelling. De (online) winkel ziet er goed uit, maar groot gebrek aan terugkoppeling naar de klant als iets niet geleverd kan worden.

Extra toelichting
Op tweede Pinksterdag Peugeot pepermolen besteld in winkel. Na diverse telefoontjes van mijn kant en belofte tot levering blijkt artikel niet meer leverbaar? Belofte tot spoedoverboeking reeds betaalde bedrag wordt ook niet nagekomen.

Officiele reactie van Kookwinkel.nl 01-06-2016

Geachte Arjen,

Ten eerste onze oprechte excuses voor de verloop van zaken! We hebben hier zeker steken laten vallen. Als bedrijf willen we service- en klantgericht zijn, we betreuren dat dit bij u niet gelukt is.

Wanneer we een klantenbestelling noteren in de winkel stellen we onze klanten op de hoogte zodra een artikel binnen is. In uw geval bleek onze kookwinkel in Amersfoort donderdag een exemplaar vanuit de leverancier te hebben ontvangen. Dit werd donderdagmiddag duidelijk. Mijn collega's waren hier mee bezig. We begrijpen uw ergernis dat we u na uw eerste telefoontje niet meteen duidelijkheid hebben kunnen verstrekken en u zelf moest terugbellen.

Eind vrijdagmiddag hebben we de pepermolen voor u binnengekregen. Deze bleek bij controle beschadigd te zijn waardoor niet verstuurd. We waren voor u aan het kijken voor een oplossing. Ik had u hier meteen van op de hoogte moeten stellen! Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen en gekeken naar een passende oplossing.

Nogmaals excuses voor het ongemak en wij nemen uw klacht intern mee ter verbetering van onze dienstverlening.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Kristel
Klantenservice

Marga 30-05-2016 Via de website gekocht

Makkelijk alles te vinden. Groot assortiment. Goede prijs.

Snelle levering.

Heel veel kookspullen.

Aanbeveling
Overzichtelijk, goede prijs, snelle levering, wat wil je nog meer?

Extra toelichting
De "echte" winkels van Oldenhof zijn ook perfect. Mooi dat ik voor deze aankoop (zware machine) via de website kon bestellen, zodat het netjes thuisgebracht werd (en zonder extra kosten).

Luschen 11-05-2016 Via de website gekocht

Nog steeds supermakkelijke website, bestelproces is simpel en kort, zoekfunctie werkt goed.

Je kunt zelfs je bezorgmoment kiezen! Pakketje kwam binnen de aangegeven tijd aan en was goed ingepakt.

Assortiment
Op kookgebied hebben ze hier zo'n beetje alles, ik ken geen winkel met meer kookgerelateerde artikelen.

Aanbeveling
Dit was mijn tweede bestelling, het verliep weer vlekkeloos, ik kan deze winkel van harte aanbevelen.

Barbeltje 30-04-2016 Via de website gekocht

Mooi overzichtelijke webshop.

Snelle, correcte levering.

Assortiment
Ruim assortiment, goede kwaliteitsproducten.

Aanbeveling
Perfect geregeld. Prima assortiment. Snelle levering. Gewoon top.

Extra toelichting
Snelle, correcte levering. Ruim assortiment. Aan te bevelen.

bdownes 26-04-2016 Via de website gekocht

Ik had het product besteld aan het eind van de middag, tot mijn verbazing zou het de volgende dag (een zaterdag) geleverd worden. Helaas is dat niet gelukt omdat het product niet meer voorradig was, dit vind ik wel een verbeterpuntje. Hierdoor heb ik ruim een week moeten wachten op het product.

Tijdens het uitpakken bleek dat er geen handleiding in de doos was. Dit is natuurlijk niet de schuld van kookwinkel. Ik heb ze gemaild en ze hebben direct gereageerd op mijn mailtje met een digitale versie zelf en sturen de papieren versie na, en dat op een zondag! Complimenten, ik zal zeker in de toekomst weer bij jullie bestellen.

Assortiment
Het betreffende product was het goedkoopste in Nederland, waarvoor complimenten!

Jan 20-04-2016 Via de website gekocht

Erg volle winkel

Prima winkelpersoneel

Zeer uitgebreid

Te veel om te bekijken

Sander 13-04-2016 Via de website gekocht

3,5

Leuke winkel, maar als je niet van de levertijd op aan kunt, heb je er weinig aan. Anno 2016 is voorraadbeheer geen overbodige luxe.

Communicatie over fouten in voorraadbeheer en levering is erg slecht.

Aanbeveling
Pas op! Ze hebben geen voorraadbeheer, dus je kunt er nooit van uit gaan dat de levertijd klopt. Verzending de volgende dag is al helemaal een lachertje. Communicatie hierover is ook erg slecht (beste klant??).
Eerste en laatste keer voor mij!

Officiele reactie van Kookwinkel.nl 14-04-2016

Beste Sander,
Bedankt voor uw review. Wij vinden het erg vervelend voor u dat u niet de service heeft ontvangen die u van ons zou verwacht. Het klopt inderdaad dat onze website (nog niet) is gekoppeld aan een voorraadsysteem, maar we hebben bijna alles altijd direct op voorraad, waardoor we de volgende dag kunnen leveren. Als wij een product niet op voorraad hebben, vragen wij direct levertijd op en informeren wij onze klant hierover. Ik begrijp dat dit in uw geval niet gebeurt is, waarvoor dan ook onze excuses.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan horen wij graag van u.
Met vriendelijke groet, Kookwinkel Oldenhof

Nikita 09-04-2016 Via de website gekocht

Bestellen was gemakkelijk

De kitchenaid zou in cadeaux verpakking komen maar werd geleverd in een doos die open was en de kitchenaid doos is een deel uit gesneden, wij hebben een creme kitchenaid besteld en deze kwam in de doos van een rode waaruit een deel was weg gesneden

Extra toelichting
Na telefonisch contact kregen wij te horen dat wanneer wij deze terug stuurden wij een andere opgestuurd kunnen krijgen in originele doos, dit kan echter een paar weken duren, is op zich vreemd omdat het product in de aanbieding was en dan toch ruimschoots op voorrad zou moeten zijn

Officiele reactie van Kookwinkel.nl 22-04-2016

Beste Nikita,
Deze KitchenAid is veel sneller gegaan dan wij hadden verwacht. Vandaar dat wij niet direct de juiste kleur meer voor u op voorraad hadden om het product om te ruilen. Normaal duurt dit ongeveer 2 werkdagen, tenzij u naar één van onze winkels komt dan kan het zelfs dezelfde dag. Onze excuses dat het proces langer zou gaan duren dan u van ons zou verwachten. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij het graag.
Met vriendelijke groet, Kookwinkel Oldenhof.

Henny 08-04-2016 Via de website gekocht

Duidelijke site. Producten goed beschreven.

Assortiment
Product wat ik zocht gevonden. Beduidend goedkoper als fysieke winkel elders in land. Op de ring voor snelkookpan scheelde het 12,50!!

Aanbeveling
Zeer snelle service. 5 minuten na aankoop, al een mail met gegevens track&trace. Om 17.00 besteld, de dag erna om 9.30 uur al afgeleverd. Super!

Extra toelichting
Ga deze winkel aanbevelen aan vrienden en bekenden.

Jenniffer 11-03-2016 In de winkel gekocht

4,8

Ik moest veel te lang wachten voor ze de glazen konden vinden

Moest veel te lang wachten.
Toen ik de dame aan de kassa vroeg hoe lang dat gaat duren ivm de parkeermeter kreeg ik te horen: dit is een hele grote winkel dus we moeten ver lopen

Assortiment
Mooie winkel, slechte service.

Aanbeveling
Het is de laatste keer dat ik iets in deze winkel koop.

Extra toelichting
Ik kocht 6 glazen voor een 25-jarig huwelijksfeest. De glazen waren erg dof en vuil. Ik kreeg nog een opmerking van een gast op het feest van HEB JIJ DIE OP JE ZOLDER GEVONDEN.

Officiele reactie van Kookwinkel.nl 14-03-2016

Geachte Jennifer,
Bedankt voor uw review. Ik vind het erg vervelend voor u dat u niet de service heeft ervaren zoals wij deze graag willen bieden. De dag dat u bij ons in de winkel was bent u geholpen door een collega van een andere afdeling, waardoor het vinden van de glazen langer duurde dan u van ons zou verwachten. Ik begrijp van onze bedrijfsleidster dat zij u vorige week telefonisch heeft gesproken over deze kwestie en ook haar excuses heeft aangeboden voor de niet glanzende glazen en heeft zij u aangeboden om deze glazen om te ruilen. Intern is deze kwestie inmiddels ook besproken, zodat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak en mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Kookwinkel Oldenhof

Marina 08-02-2016 Via de website gekocht

Er mistte 1 onderdeel en zonder een probleem wordt het meteen nagestuurd. Geen gezeur van Mevrouw dat kunt u nou wel zeggen, maar het is voor,ons niet te controleren! Geweldig

Aanbeveling
Of je nou overdag of midden in de nacht iets besteld er wordt direct gereageerd! Wij wonene in het buitenland en de bestelling is binnen voor je het weet,mgeweldig!

aart1971 25-01-2016 Via de website gekocht

Tuis achter je Mac shoppen!

De volgende dag om 9.40 binnen!

Wat hebben ze niet...

Aanbeveling
Zowel site als de winkel zelf wordt ik blij van.

Extra toelichting
Koop al voor een langere periode spullen bij deze winkel. Altijd goed geholpen.

Sanne 21-01-2016 Via de website gekocht

Heldere website, overzichtelijke indeling

Snelle levering, goede communicatie, betrouwbaar, degelijke winkel.

Assortiment
Groot assortiment, de betere merken, veel produktinformatie op de website. Erg prettig online shoppen.

Rianne 11-12-2015 Via de website gekocht

Makkelijke site om alles te zoeken.

Super snelle levering waarin je zelf keuzes hebt!

Assortiment
Keuze in overvloed van kwaliteitsproducten.

Aanbeveling
Super winkel met groot assortiment en goede service!

Erwin 07-12-2015 Via de website gekocht

6,2

Mooie, overzichtelijke winkel. Ruim assortiment.

Website belooft snelle levering maar biedt geen voorraadinformatie. Nu bestellen betekent afwachten of er wat geleverd wordt, en in mijn geval was dit niet zo: artikel niet voorradig. Kan natuurlijk, maar geef dit dan aan, anders is het een loze belofte. Aankoop terugdraaien duurt vervolgens erg lang; geen statusinfo of wat dan ook. Jammer.

Aanbeveling
Offline overigens zeer goede winkel, kundig personeel. Online vind ik anno nu zo-zo.

Officiele reactie van Kookwinkel.nl 22-04-2016

Beste Erwin,
Bedankt voor uw review. De meeste producten hebben wij direct op voorraad, waardoor wij de volgende dag kunnen leveren of zelfs bij bestellingen geplaatst voor 11.30 uur dezelfde avond nog. Ik begrijp dat het voor u erg vervelend is als een product niet op voorraad is. Het klopt dat onze webwinkel nog niet gekoppeld is aan een voorraadsysteem, hier zijn we druk mee bezig. Indien dit het geval is proberen wij de klant altijd dezelfde dag hierover te informeren. Indien u graag een bestelling bij ons annuleert, dan kunnen wij dit direct voor u doen. Het aankoopbedrag wordt dan binnen 7 werkdagen aan u geretourneerd. Dit is sneller dan de 14 werkdagen na herroeping die hier wettelijk voor staan.
Mocht u nog vragen hebben dan horen wij het graag.
Met vriendelijke groet, Kookwinkel Oldenhof

Penthesilea 05-12-2015 Via de website gekocht

Een overzichtelijke website waar je duidelijk kan vinden wat je zoekt.

Ik had een grote bestelling gedaan maar bij bezorging ontbraken 2 dure onderdelen. Ik wilde al foto's maken van het pak waarin de bestelling gekomen was om aan te kunnen tonen dat de ontbrekende onderdelen er écht niet in zaten. Want ja... hoe bewijs je dat je iets niet hebt gekregen..?! Daarna met de klantenservice gebeld om e.e.a. uit te leggen. Heel vriendelijk en behulpzame dame aan de telefoon. Foto's waren overbodig. Men geloofde mij op het woord. Er werden excuses aangeboden voor het ongemak en zonder mankeren werden de 2 ontbrekende artikelen onmiddellijk toegestuurd en ik mocht ze de volgende dag al ontvangen. Kijk, dát noem ik nou klantvriendelijk met een hoofdlekker K!

Assortiment
Onvoorstelbaar wat je óók online kan kopen. En goed afgebeeld zodat je je er wat bij kan voorstellen.

Aanbeveling
Ik beveel deze online winkel (die tevens ook een echte winkel is!) van harte aan vanwege de goede zorg en service, het grote assortiment, de kwaliteit van de artikelen en de wijze waarop men met de klant meedenkt.

Extra toelichting
Ik heb al vaker bij kookwinkel besteld. En altijd naar volle tevredenheid. Maar dit staaltje van klantvriendelijkheid en service en vertrouwen in mijn eerlijkheid, even afgezien dat er bij de verzending door kookwinkel ietsje mis ging, maar dát kan de beste gebeuren, gaf mij een heel warm en goed gevoel. Een menselijk bedrijf. Eindelijk weer eens!

Marina 08-02-2016

Bij mij ontbrak er ook een onderdeel. Geen probleem en het wordt meteen nagestuurd inderdaad geweldig!!!!

Johanna 04-11-2015 Via de website gekocht

Gisteravond een bestelling gedaan en vandaag al in huis; gemak dient de mens

Goede service, heel duidelijk wanneer verzonden en hoe je het terug kunt sturen.

Assortiment
Een zeer uitgebreid assortiment, tegen een zeer redelijke prijs

Extra toelichting
Ben heel blij met deze winkel

Patricia 04-11-2015 Via de website gekocht

duidelijke website en gemakkelijk te bestellen

hele goede service qua verzending maar ook voor iets terug te sturen

heel uitgebreid assortiment

Aanbeveling
ik kan geen hogere score geven spijtig genoeg

doe zo verder

Arthurp1962 16-10-2015 Via de website gekocht

duidelijke website om te bestellen. Supersnelle bezorging! Zondagavond besteld en maandagmiddag al in huis. Groot assortiment en vaak de laagste prijs.

Supersnelle service. Maandag de winkel gebeld ivm wanneer geleverd.
Ik kreeg even later de track & trace al binnen dat ze al onderweg waren en in de middag zouden worden bezorgt!

Assortiment
Alles te vinden met goede lage prijzen!

Aanbeveling
Absoluut geen nadelen of klachten over de afwikkeling en bezorging. Groot assortiment en alles is wel aanwezig. Erg vriendelijk te woord gestaan bij info.

Extra toelichting
Ik heb geen negatieve ervaring meet de kookwinkel en alleen maar positieve! Dus vandaar allemaal tienen!

sboekee 08-10-2015 Via de website gekocht

Bestellen ging super makkelijk incl het betalen, duidelijk en geen verborgen kosten.

Snelle afhandeling en reactie op vragen. Keurig en goed verpakt.

Ruime keuze.

In een woord prima.

Extra toelichting
Duidelijke website, prima prijs / kwaliteitverhouding en dealer van het gekochte product. Degelijk en goed verpakt en verzonden conform afspraak.

Horishna 06-10-2015 Via de website gekocht

Bestellen is eenvoudig

Snelle levertijd, product goedverpakt

Uitgebreid

Aanbeveling
Zeker aan kennissen en vrienden ,
Zeer aan te bevelen

Extra toelichting
Snel en product netjes verpakt

kopam 18-06-2015 Via de website gekocht

Bestellen en in recordtempo bezorgd

Zeer vriendelijk en zeer goed geholpen geen moeite teveel en op alle vragen goed antwoord

Zie voorgaande

ejaquet 26-05-2015 Via de website gekocht

Advies is deskundig en bestellen is eenvoudig en betrouwbaar. Na plaatsen v/d bestelling ontvangstbevestiging van de order.

Goede informatie betr. op voorraad zijnde product. Snelle levertijd en bezorging zelfs op zondag.

Assortiment
Buitengewone en zeer uitgebreide assortiment. Aantrekkelijke aanbiedingen.

Aanbeveling
Mijn collega's, vrienden/kennis en familie zijn door mij ook op de hoogte van het bestaan van Kookwinkel Oldenhof.

Extra toelichting
Prachtige winkel(s) om dagje naar toe te reizen vanuit Noord Brabant vanwege assortiment, klantvriendelijkheid en productkennis. Mooie speciaalzaak voor kookfanaat

Marijkeladage 23-05-2015 Via de website gekocht

Makkelijk, geen gesleep met zware spullen, wordt gratis bezorgd.

Snelle levering, goed verpakt.

Assortiment
Het meest uitgebreide assortiment denkbaar!

Aanbeveling
Alles op voorraad en met leuke aanbiedingen

Zoals boven omschreven.

BR0013 21-05-2015 Via de website gekocht

Snel besteld en er was veel informatie gegeven.

Pan zat verpakt een doos met veel opvulmateriaal om de pan te beschermen.

Extra toelichting
De pan was netjes in cadeaupapier verpakt, zoals ik had gevraagd. We zijn erg blij met de pan!

MarielleBous 18-05-2015 Via de website gekocht

Hoef niet te sjouwen met zware apparaten .

Telefonische vragen worden adequaat behandeld.

Groot arsortiment

Zeer aanbevelen

Snelle levering,goede service

aeles Guido 30-04-2015 Via de website gekocht

Heb reeds meerdere bestellingen geplaatst en steeds makkelijk door hun webshop kunnen bladeren

op vragen via mail steeds correct en professioneel andwoord/advies mogen ontvangen

zéér ruime keuze

behoort tot mijn "favoriete" webwinkel

Extra toelichting
heb géén enkele negatieve comment

filmmiek 25-04-2015 Via de website gekocht

bestellen gaat gemakkelijk

Service kan ik niet goed over oordelen - wel als er met service bedoelt wordt dat het snel is geleverd.

Assortiment
Er is een groot assortiment - dus prima

Aanbeveling
Als je van goede keukenspullen houdt, kan je bijna niet om De Kookwinkel (Oldenhof) heen

Extra toelichting
Niks op aan te merken. Alles ging prima, het was met een cadeauverpakking ingepakt / op verzoek / en dat kostte niets extra. prima

aijse2010 24-04-2015 Via de website gekocht

We hadden een verkeerd mes ontvangen . Na contact met de klantenservice en het terug sturen van het mes hadden we binnen 2 dagen het goede mes in huis. Een zeer snelle en correcte afhandeling.

Extra toelichting
De levering van het product ging zeer snel. Helaas zat er in plaats van een 5 sterren vleesmes een 4 sterren in het pakket. Na contact met de klantenservice, die direkt reageerden hadden we het goede 5 sterren vleesmes binnen een paar dagen thuis. De afhandeling was zeer snel en correct, hieraan kunnen vele andere online aanbieders een voorbeeld nemen.

rcs06 20-04-2015 Via de website gekocht

het was voor ons heel gemakkelijk om de benodigde informatie op de website te vinden van het product dat we wilden aankopen

ongelooflijke snelle service! dit hadden we niet verwacht: om 15.00 uur de bestelling online geplaatst en de volgende dag reeds in de voormiddag....de levering aan de deur! en dit het weekend vóór Pasen, fantastisch.

Assortiment
ruim assortiment en een hele mooie korting hier bovenop.

Aanbeveling
zeer aan te bevelen om met deze zaak in zee te gaan.

Indira70 20-04-2015 Via de website gekocht

Het bestelproces is eenvoudig. Je kunt een account maken, maar het is niet noodzakelijk. Middenin het paasweekend besteld en toch al op dinsdag om 12.00 uur bezorgd.

Door de grootte van de blender heb ik het op mijn werk laten bezorgen. Je kunt een bericht toevoegen voor de postbode. Bij mij werkte dat niet helemaal goed, maar door de track and trace service wist ik wel, dat het pakje bezorgd was op mijn werk.

Overzichtelijke website

Aanbeveling
Ik kende deze (web)winkel niet. Ik vind het zeer klantgericht; weinig poespas, makkelijk bestelproces, uitstekend bezorgproces van track and trace voorzien.

Extra toelichting
Voor ij sprong eruit, dat het bestelproces eenvoudig en gebruiksvriendelijk is. Weinig stappen doorlopen en vlotte, soepele bezorging.

Vrolijk1 19-04-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Goed assortiment, kwaliteit. Ondanks dat verzending binnen 24 uur niet goed ging, werden we prima geholpen via de klantenservice.

Mouton1968 16-04-2015 Via de website gekocht

Zeer eenvoudige keuzeopties

Perfecte instructies over verzendtermijn en levering

Assortiment
Zeer groot en ruim assortiment

Aanbeveling
Ik ken geen winkel met zoveel goede produkten en zoveel keus. De snelle levering maakt fysiek winkelen overbodig. Perfect als je precies weet wat je wilt hebben.

Extra toelichting
Bij Oldenhof zocht ik precies wat ik zocht, werd mijn bestelling binnen 24 uur gratis bezorgd en wist ik precies wanneer ik mijn produkt kon verwachten.