Koffergigant.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Koffergigant.nl.

Koffergigant.nl stelt zich voor

Koffers en tassen online kopen? Koffergigant is dé specialist! Wij bieden de laagste prijsgarantie, alle bekende merken tassen en koffers en binnen 1 werkdag thuisbezorgd. Bij Koffergigant.nl kunt u kiezen uit een ruime online collectie koffers en tassen van bekende en minder bekende merken. Alle artikelen voldoen aan de kwaliteitseisen die Koffergigant.nl vastgesteld heeft. Tevens kunt u bij Koffergigant.nl terecht voor een goed en onderbouwd advies voor u een bestelling plaatst. Koffergigant.nl is namelijk al ruim 60 jaar specialist in koffers en tassen, waardoor wij u kunnen voorzien van uitstekende adviezen.

Deze score is berekend op basis van 2 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

J. E. 14-08-2018 Via de website gekocht

Prima oplossing

Van de Easpak rugtas van onze dochter was de rits losgeraakt. Koffergigant heeft dit onder garantie perfect opgelost. Goede informatie tussentijds en verzendlabel voor het opsturen; alles perfect geregeld!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hi-Five 10-09-2017 Via de website gekocht

Goede informatie en zeer klantvriendelijk

Dit is nog eens een service gericht bedrijf. Zaterdagmiddag via de chat gevraagd of een koffer op voorraad was en of deze ook op zondag afgeleverd kon worden. Koffer was op voorraad (nagevraagd via de chat). Goede informatieverstrekking over hoe te handelen.
Die chatservice is erg prettig en er wordt ook snel gereageerd.
Na bestelling direct een bevestiging via mail en de koffer werd op zondag netjes afgeleverd door PostNL (let op: dit kost 4,95).
Heb je een koffer nodig? : koop m lekker bij Koffergigant :-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -