Kitchenonline.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kitchenonline.nl.

Deze score is berekend op basis van 54 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

Frits 17-09-2019

Overzichtelijke en duidelijke informatie en komt meteen betrouwbaar over. Zeer gebruiksvriendelijke web site met heldere informatie en goede prijzen. De koel/vries combinatie is prima gemonteerd en de oude is gedemonteerd en meegenomen. Alles is top verzorgd en het nieuwe apparaat voldoet prima.

Bert 25-08-2019

Zeker een betrouwbare winkel maar service kan nog ietsje beter. Ik bestelde een fornuis en koelkast. Koelkast bleek niet leverbaar voorlopig dus werd een alternatief uit voorraad aangeboden. Dat is netjes maar alternatief was niet naar wens dus gevraagd om een nieuw voorstel. Vanaf toen liep het iets rommelig want ik zou teruggebeld worden en dat gebeurde tot 2 keer toe niet. Uiteindelijk zijn we er uit gekomen en daar gaat het om.

j van den Eynde 19-07-2019

Zoals afgesproken maar telefonisch zijn jullie onbereikbaar.prijs ok betalingswijze bancontact ook, als ik nog iets nodig heb zal ik zeker bij jullie even kijken. Voor levering moet men wel even geduld hebben

Sandra Mulder 05-07-2019

Duidelijke en gebruiksvriendelijke website. Snelle levering met tijdsindicatie zodat je niet de halve dag zit te wachten.

DeaMagnusson 05-07-2019

Leuke website (heel overzichtelijk), knappe prijzen, snel levering, goede service, goederen net zoals verwacht. Een aanrader!

AD 04-07-2019

Niet tevreden over kitchenonline.nl. Alles is mis gegaan (product, betalingsoverschot, levering, montage), of het is ongeluk maar ik ga uit van slechte service. IJskast bestelt welke online beschikbaar was, maar een dag later ontving ik een mail dat precies mijn bestelde ijskast er niet meer was. Op de dag van montage (tussen 11.15-14.15) kreeg ik om 10.00 een belletje dat er 3 monteurs ziek waren. Geen verdere vergoeding o.i.d. ik kon gewoon langer wachten op de levering van mijn ijskast. Uiteindelijk 2 weken extra moeten wachten voordat ze weer tijd hadden om mijn nieuwe ijskast te monteren. Daarnaast stond op de factuur dat ik €95,- te veel had betaald, hier heeft kitchenonline.nl NIKS over gezegd en mij hier ook niet op gewezen. Ik heb hierover 2x gebeld voordat ik het bedrag terug gestort kreeg (ook 2,5 week na bestelling).
Officiele reactie van Kitchenonline.nl 05-07-2019

Hallo Ad,
Wat een vervelende ervaring! Ik snap dat je helemaal niet tevreden bent, namens Kitchenonline mijn excuses gewenst! Kan ik nog iets voor je betekenen (staat de koelkast wel inmiddels en werkt deze)? Anders verzoek ik je om een mailtje te sturen naar webcare@kitchenonline.nl. Alvast bedankt. Groet Daan

Ambergen 01-07-2019

Bij de bestelling ging het mis door de KPN storing en tevens bleek gratis bezorging niet zo gratis te zijn. Na wat heen en weer mailen uiteindelijk een mooie aanbieding gekregen die de volgende dag in huis was.

Maarten 13-06-2019

Vaatwasser gekocht en naast het feit dat ze het goedkoopste waren, konden ze het ook het snelste leveren. Na besteld te hebben nog keurig een mail gekregen met daarin een dubbelcheck of de maten van de inbouw overeen komen met de bestelde vaatwasser.

Levering liep ook soepel, vriendelijke chauffeurs en keurig afgeleverd!

Fam 15-05-2019

Vaatwasser uitgekozen, hier was dit model op voorraad en niet duur. Netjes en snel bezorgt

C Rotteveel 10-05-2019

Deze winkel heeft veel artikelen. En de webshop is makkelijk te gebruiken voor iedereen.

Jouffroy 25-04-2019

Laagste prijs van de waterkoker die we zochten. Toegankelijke site, eenvoudig bestellen en betalen. Houder Thuiswinkel waarborg.

Janine 23-04-2019

Duidelijke site,groot aanbod, levering duurde eventjes maar verder keurig in orde!

Rhey Es 05-04-2019

Goedkoop, duidelijke communicatie, ben zeer tevreden over het totaal plaatje :)

Willem 28-03-2019

Prijs / kwaliteit Top.
Inductiekookplaat binnen drie werkdagen volgens afspraak geleverd.

bianca 27-03-2019

Waardeloos, kocht een kitchenaid staafmixer, was op voorrraad, na betaling gelijk een orderbevestiging met levering van 2 dagen met post.nl, Na 2 werkdagen krijg ik een mail dat het bijna 3 weken laten wordt en dat is dan verwachting!!! Dus kans op nog meer verlenging, ik vraag waarom er op voorraad op de website staat, ja dat was n fout, ik ben klaar hiermee, had de reviews wel gelezen maar dacht probeer het toch, Geld terug gehad en ga naar een andere winkel.
Officiele reactie van Kitchenonline.nl 05-04-2019

Beste Bianca,

Wat vervelend dat de levertijd van de staafmixer werd uitgesteld. Helaas zijn wij hierin afhankelijk van de leverancier. Wanneer zij het apparaat niet voorradig hebben, kan het niet eerder geleverd worden. Ik hoop natuurlijk dat je snel ergens anders slaagt!

Groet, Daan

bianca 05-04-2019

Dat begrijp ik dat je afhankelijk bent van leveranciers maar bij bestelling stond dat hij op voorraad was en 2 werkdagen later opeens niet leverbaar, dat is vreemd natuurlijk, bedankt voor je reactie, inmiddels geleverd voor dezelfde prijs door de Bijenkorf, vr gr bianca

Vernes 22-03-2019

Wel iets langer moeten wachten op de bestelling (had even door gegeven moeten worden)
Als was top

Richard 14-03-2019

Netjes aangegeven dat het product een paar dagen geleverd was als aangegeven en die afspraak netjes nagekomen

Ans 14-03-2019

Een grote teleurstelling!! Ik had 2 maart 2019 een Kitchenaid Foodprocessor besteld. Een mooie aanbieding! Slechts €145,30. Er werd reclame voor gemaakt. In de Kitchenaid maand maart met mooie kortingen en nergens goedkoper! Hij was binnen 3 tot 5 dagen leverbaar mocht hij nog in voorraad zijn bij de fabrikant. Na een week kreeg ik een mailtje. De machine was helaas niet op korte termijn leverbaar, maar pas in week 11. Dan ben je 10 dagen verder. Daar had ik uiteindelijk wel vrede mee. Maar begin week 11 heb ik toch voor de zekerheid even per mail geïnformeerd naar de levertijd. De reactie was...helaas het apparaat wordt juli 2019 geleverd. Maar wij hebben een mooi alternatief. Het alternatief was een ander type van Kitchenaid en €16,- duurder. Deze foodprocessor miste een aantal accesoires en voldeed dus niet aan mijn wensen. Ik nam telefonisch contact op en gaf aan dat ik niet akkord ging en de koop wilde ontbinden. Dat was geen enkel probleem. Binnen een aantal dagen stond het betaalde bedrag weer op mijn rekening. Ik heb elders het apparaat aangeschaft en binnen 24 uur werd deze keurig geleverd. Vandaag zie ik dat hetzelfde apparaat weer wordt aangeboden bij Kitchenonline.nl . Nu voor €199,-. Snapt u het nog? Nou...ik niet meer. Ik beveel deze winkel daarom niet aan!
Officiele reactie van Kitchenonline.nl 15-03-2019

Beste Ans, wat vervelend dat je niet tevreden bent, dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Ik hoop dat ik nog iets voor je kan betekenen? Zo ja, zou je een mail willen sturen naar webcare@kitchenonline.nl met misschien een telefoonnummer? Dan kunnen we het telefonisch nog even bespreken. Bedankt! Groet Daan | Kitchenonline.nl

Cassandra 11-03-2019

prijs/kwaliteit prima
bij vragen snel antwoord via mail
product netjes geleverd

Michel B. 10-03-2019

Op zoek naar een keukenmachine van KitchenAid bleek KitchenOnline de voordeligste! Meteen ook een glazen mengkom besteld uit het ruime assortiment aan accessoires. De laatste bleek niet direct leverbaar, maar ben daarover goed geïnformeerd. De mengkom kwam alsnog binnen de verwachtte termijn. Kortom: mooie prijs en goede service! Hier kom ik zeker terug voor meer mooie spullen van KitchenAid of andere keukenbenodigdheden.

Frans S. 09-03-2019

Bestelling werd keurig optijd volgens afspraak geleverd. De nalevering was zelfs eerder dan gepland. Een onderdeel was door een fabricage-fout beschadigd en werd zonder problemen binnen 4 dagen omgeruild. Een uiterst betrouwbare winkel dus.

1 ster is al teveel 19-02-2019

1 ster is al teveel!!
Op 17 december een waterkoker en koffiezetter van dezelfde lijn gekocht.
De waterkoker was er in 1 dag maar de koffiezetter bleek na vele beloftes pas in APRIL leverbaar!!Op de site gewoon te bestellen en binnen 2 a 3 weken leverbaar.
De administratie is een grote chaos,de waterkoker zou zo snel mogelijk verstuurt worden maar die stond allang in huis ze weten helemaal niet waarover ze praten.
Vele e-mails (de ene keer kitchen online en dan weer keukenmagazijn)en telefoontjes verder heb ik de waterkoker terug mogen sturen.
Vandaag kreeg ik dan eindelijk mijn geld terug gestort..16 EURO TE WEINIG.
In plaats weer een e-mail te sturen heb ik hier maar even m’n ergernis geschreven.
Steek die 16 euro maar ergens heel diep waar het donker is.
NOOIT MEER KITCHEN ONLINE!!!!!!!
Officiele reactie van Kitchenonline.nl 20-02-2019

Beste,

Wat ontzettend vervelend dat er zoveel heeft tegen gezeten! Natuurlijk heeft u gewoon recht op het resterende bedrag als dit niet is overgemaakt. Om dit te controleren ontvang ik graag het ordernummer, dan kan ik het even uitzoeken. Zou je dit willen mailen naar webcare@kitchenonline.nl? Alvast bedankt.

Daan | KitchenOnline.nl

Jean Paul Verheijen 18-02-2019

Ontzettend veel problemen met een Kitchenaid koffieaparaat en van het begin tot het einde ging de service slecht en op en af tot ik vandaag min of meer ben weggestuurd als klant. Men houdt zich niet aan eerder gemaakte afspraken. Doet volop beloften die ze niet nakomen. We zijn inmiddels 3 koffieapparaten verder. Aangeschaft op 5 oktober 2018 het is nu 18-02-2019 en ik heb nog steeds geen werkend apparaat. Vandaag zelfs een filmpje opgestuurd van het laatste lekkende apparaat met als eindresultaat, dat men mij nu niet meer wil als klant of ik moet een papier ondertekenen dat ik zelf verantwoordelijk ben voor een kapot machine als ik wederom een nieuwe zou bestellen. Serieus het eerste app ging binnen een week terug omdat het water reservoir leeg liep terwijl het app niet eens aanstond, het vervangende app lekte bruine koffie op mijn witte aanrecht bij iedere koffiezet beurt, en het derde apparaat liep weer gewoon leeg zoals het eerste app. Wat heeft een timer voor zin op een app als je hem vooraf niet kunt klaarzetten als hij leeg loopt. In eerste instantie zou men volgens afspraak het app bij me ophalen, deze mail kreeg ik vandaag:
Beste Hr,

Ik had met u afgesproken dat wij het apparaat zouden ophalen bij u maar was vergeten dat dit apparaat terug moet naar de distributie van kitchenaid. (Like2cook
Bredaseweg 212 C, 4873 LA, ETTEN-LEUR
Zij zullen dan ook het geld aan u retour Storten.
Wij kunnen dit helemaal niet ophalen bij u.

Nu moet ik het app dus ineens opsturen naar een wildvreemde partij
Officiele reactie van Kitchenonline.nl 21-02-2019

Beste Jean Paul,

Bedankt voor het plaatsen van de review. Ik heb begrepen dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat jullie samen gaan kijken naar een oplossing. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Daan

Rene 17-02-2019

Snelle service. Terugkoppeling om zeker te zijn of het juiste besteld was. De spullen werden netjes geleverd. Duidelijk en overzichtelijk.

Marleen Engeler 17-02-2019

Fijne winkel, koop er mijn duurdere aparaten met altijd een gunstiger prijs! HÉÉL gemakkelijk online te kopen want ze hebben een doodsimpele site. Makkelijke en veilige betaalmogelijkheden. Volgende morgen afgeleverd, prima verpakt. Een absolute aanrader!!

Hilje 12-02-2019

Netjes en snel geleverd. Artikel precies zoals omschreven . Prima service op zondag al bericht!!

Thomas 02-02-2019

Scherpe prijzen, duidelijke website, goede communicatie en snelle adequate levering.

Ad 02-02-2019

Betrouwbare winkel en een goede en snelle bezorging.
Echt een aanrader en zal mijn volgende producten zeker hier bestellen.

M.M 31-01-2019

Wij zijn tevreden over onze aankoop van een vaatwasser bij Kitchen online.
Keuze op de website tussen diverse merken en typenummers van beoogd merk was ruim genoeg om er 1 uit te kiezen.
Daarbij ook nog gebruik kunnen maken van een kortingsactie.Top!
Bestelproces duidelijk en levering snel op afgesproken dag.

Arnaud 30-01-2019

Duidelijke website. Levering was duidelijk en goed geregeld via PostNL. Producten zijn van uitstekende kwaliteit.

Luco 29-01-2019

Prachtig apparaat met scherpe prijs.
Snel en correct geleverd.
Wat beloofd word is ook waargemaakt
Topwinkel

Ria Blok 28-01-2019

het duurde even voor de afspraak voor montage tot stand kwam en dat het type nr niet geleverd kon worden nadat ik betaald had een goed alternatief en een prima gesprek met de klantenservice maakte mij een tevreden klant de montage verliep vlekkeloos ik zou zeker in de toekomst weer voor jullie kiezen al met al heel tevreden

Eric Noort 25-01-2019

Supersnelle levering. Stofzuiger (Hoover Capture) werkt als een tierelier. Jammer, dat de stofzak wat aan de krappe kant is.

Frans 23-01-2019

Prima prijs, snel geleverd. Voldoet volledig aan de verwachtingen. Prima shop.

J.P.A. Verheijen 15-01-2019

Verschrikkelijk bedrijf, had mijn kitchenaid koffie apparaat de eerste keer binnen een week kapot en de tweede keer binnen de tweede maand. Men doet niets voor je, van het kastje naar de muur werd ik gestuurd 3 telefoontjes binnen 24 uur, meerdere mails, maar niets, en toen ik weer belde mocht ik weer een mail sturen. Uiteindelijk volgde er een mail in niet eens fatsoenlijk Nederlands. ( Kopie van een vlaamse tekst die niet eens klopte met de situatie, waarschijnlijk hebben ze die tekst zelf niet begrepen ) Mensen ben verstandig koop hier niks. Het enige wat ze kunnen is verkopen daarna houdt echt het op.
Officiele reactie van Kitchenonline.nl 22-01-2019

Beste J.P.A,

Excuses voor de late reactie. Graag ontvang via webcare@kitchenonline.nl een ordernummer. Dan kan ik even met u mee kijken!

Groet, Daan

Maarten 08-01-2019

Duidelijke website snelle levering en goedkoop
een aanrader.
1puntje is dat bij de betalingsmogelijkheden afterpay wel is vermeld maar is niet te gebruiken

Guus 30-12-2018

Bij deze webshop de beste prijs voor het product. Besteld voor de kerstdagen waardoor de levering één dag was vertraagd. Zeer nette en behulpzame medewerkers bij telefonisch contact.
Alleen geen afterpay ondanks de vermelding ervan op de website.

ktm 28-12-2018

ik ben zeer tevreden jullie hebben alles gedaan om mijn bestelling op tijd te leveren en het vertrouwen om bij levering te betalen zoiets vind zeer moeilijk bedankt.

Dirk 18-12-2018 Via de website gekocht

Vlotte behandeling en goede website ook eensnelle levering en goede afspraak met uitlevering

Sebastiaan 16-12-2018 Via de website gekocht

Afleveren kon in overleg. Bezorging netjes, de oude oven is meegenomen. Prima product.

Luukdj 15-12-2018 Via de website gekocht

De redelijkste prijs die ik kon vinden.
Vlotte levering en zelfs de klant support erg goed bereikbaar.

rudkol 06-12-2018 Via de website gekocht

Goede, snelle levering

De site is duidelijk en de prijzen zijn gewoon goed . Ook de beschrijving van het artikel en de levering is prima

SkiYa 04-12-2018 Via de website gekocht

Snelle service. Goede kwaliteit. Betrouwbaar!

Snelle service. Ze komen hun afspraken/beloftes na (conform website). Meerdere keren besteld en we zijn steeds zeer tevreden. Kortom: Betrouwbaar en aan te raden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wina 15-11-2018 Via de website gekocht

Top service!

Veel producten goed te vergelijken en natuurlijk betere prijs, snelle mail service over je bestelling!

annie goris 13-11-2018 Via de website gekocht

snelle levering

ik was een beetje verwonderd dat ik aangeleverd kreeg van een andere site …. uiteindelijk zie ik dat er 3 sites zijn , die ofwel samenwerken of 1 firma is met 3 verschillende namen ….
dat vind ik minder leuk .
mijn contact met kitchenonline vind ik wel plezierig .

Liesbeth 10-11-2018 Via de website gekocht

Prima klantenservice

De informatie van de site is niet helemaal juist. Levering is echt anders dan aangegeven. Na goede afspraken de levering keurig in juiste week. Vriendelijke en nette chauffeur bij aflevering.

Erg tevreden 28-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Vrijdagmiddag besteld en zaterdagochtend in huis. Netjes verpakt en compleet! En natuurlijk de super concurrerende prijs!

ingrid 28-10-2018 Via de website gekocht

geweldige service

wat een snelle service en geweldige medewerkers hier ben je echt geen nummer een dikke 10 voor jullie

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tino 18-10-2018 Via de website gekocht

Helemaal top!

Bestelgemak,duidelijke site, snel geleverd, goede aanbieding. Met enige scepsis de reviews gelezen over Kitcheonline. nl aangezien het toch om een behoorlijke uitgave gaat maar ben uitermate tevreden met mijn bestelling. Alles is top in orde!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jolanda 17-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Bij bestelling was het 3 werkdagen levering, al ontvangen binnen 2 werkdagen. Super blij met de onverwachte snelle levering