Kitchenonline.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kitchenonline.nl.

Deze score is berekend op basis van 52 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

7.6

Wim 16-04-2018 Via de website gekocht

Goede service en snel

Goede service snelle reactie op vragen over de levering ook het transportbedrijf nam snel contact met mij op wanneer ik het geleverd zou willen hebben en scherpe prijzen.

Peter Blanco 11-04-2018 Via de website gekocht

Verrassend!

Eenmaal op de site van Kitchenonline bleek de KitchenAid hakmolen al goedkoper dan elders.
Er kwam ook nog eens een pop-up scherm met de vraag of ze een aanbod mochten doen.
Kreeg ik nog eens 8 euro korting.
Al met al scheelde het 19 euro met de bekende grote internetshops. 79 of 60 euro betalen is een behoorlijk verschil!
Maandag besteld, woensdag in huis.
Prima!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Anneke 11-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

's avonds besteld en de andere dag al geleverd! Echt Top! Geweldige service! Brachten de vaatwasser zelfs binnen.

Johan 11-04-2018 Via de website gekocht

Uiterst tevreden

Zoals afgesproken werden wij een half uur van tevoren gebeld dat men onderweg was. Wij waren aangenaam verrast door de uiterst behulpzame en vriendelijke vrouwelijke chauffeur.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

Paul 07-04-2018 Via de website gekocht

Snelle vriendelijke levwring

Prijs was het laagst
Levering op afspraak via telefoon
Email voor afspraakbevestiging
Product snel en goed bezorgd op 1e verdieping met lift vriendelijke bezorger

Liesbeth 05-04-2018 Via de website gekocht

Goede service,besteld en de volgende dag in huis

Ik vond het een goede webshop,ik had ze gebeld en gezegd dat elders het product goedkoper was,ik kreeg ook meteen die korting. Echt een webshop om aan te bevelen

Jan 04-04-2018 Via de website gekocht

Goede snelle service

Prijs kwaliteit zeer goed. Snelle levering. Tot nog toe tevreden. Prijzen zijn vergeleken met concurrent zeer goed

Aad 02-04-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Snel en goed geleverd. Klantcontact verliep ook prima. De bezorger was heel toeschietelijk en vroeg zelfs of hij nog moest helpen het pakket verder in huis te tillen.

Herry 30-03-2018 Via de website gekocht

Gewoon top !

Kitchenonline komt voormij als beste webwinkel naar voren, in vergelijking met andere webwinkels gewoon super duidelijk en ook nog eens top kwaliteit en de goedkoopste .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kees 25-03-2018 Via de website gekocht

Prima gedaan

Duidelijke communicatie via de chatfunctie, hierbij goede service geboden, de aflevering op de afgespreoken tijd en product was pico bello!

Danique Raaijmakers 18-03-2018 Via de website gekocht

Scherpste prijs, professionele montage

Webshop met de scherpste prijs in keukenapparatuur. Montage mannen werken ontzettend netjes en zijn vriendelijk. Vaatwasser werd zelfs nog netjes uitgelegd!

Marrit 12-03-2018 Via de website gekocht

Website duidelijk, snelle service en de laagste prijs!

Ik kwam op deze site via Google, omdat ik de laagste prijs zocht voor een product.
Het zag er prima uit en de service blijkt ook prima........ communicatie verliep goed, via de mail werd ik goed op de hoogte gehouden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jele 12-03-2018 Via de website gekocht

Prima voorlichting en verkoper

Ik kon met iemand persoonlijk chatten en mijn vragen werden keurig beantwoord. Uiteindelijk was dit ook de voordeligste.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Edgar 11-03-2018 Via de website gekocht

Snelle en deskundige support en levering!

Gewoon helemaal goed! Een model combimagnetron was niet meer op voorraad, waarna een voorstel werd gedaan voor een nieuwer/beter model voor dezelfde prijs. De medewerkers van het bedrijf schakelen snel. Daarnaast een gaskookplaat incl. montage besteld en ook dat ging vrij snel en vlekkeloos.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

oscar 11-03-2018 Via de website gekocht

snelle levering

prima snelle levering en zeker niet.duur. misschien loop ik in de toekomst wel.meer kitchenaid producten via deze winkel

Josje 10-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering zelfs op zaterdag

Makkelijk te bestellen. Donderdagavond bestelling geplaatst en zaterdagmiddag al bezorgd. Ik had niet gedacht dat er op zaterdag zou worden geleverd, dus ik werd aangenaam verrast door de track & trace

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

06-03-20018 07-03-2018 Via de website gekocht

Goeie prijs,snelle levering,fijn contact gehad

Ikzelf verkeerd product besteld....1 belletje en was opgelost!
Het teveel betaald bedrag binnen een dag weer terug op mijn rekening👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Zo kan het dus ook!! Een voorbeeld voor andere webwinkels

Miranda 03-03-2018 Via de website gekocht

Goed contact en snelle levering!

Mooie smeg slow juicer gekocht voor een goede prijs. Goed contact via chat en super snelle levering!

Fam Verdikt 16-02-2018 Via de website gekocht

Slechte service!!

Je besteld een kitchenaid nespresso machine in t zwart ,deze wordt door hen bevestigd per mail, en krijgt een grijze......
Dan moet je deze zelf terugsturen, er t liefst eerst nog foto’s van maken??????dit terugsturen ook betalen en dan maar afwachten.
Tot tweemaal toe een zeer onvriendelijke telenische medewerker aan de lijn. Dus zenden deze boel maar terug, annuleren de zwarte want hier wil ik gen zaken meer mee doen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Kitchenonline.nl 19-02-2018

Beste,

Wat vervelend dat het mis is gegaan! Ik hoor graag wat het ordernummer is dan kan ik kijken of ik nog iets voor je kan betekenen.

B.A.T.W. 26-01-2018 Via de website gekocht

Dramatische service

Vorige week een vatawasser besteld, de oude was 18 jaar oud. De oude inbouw moet eruit de nieuwe moest ook geplaatst worden. Op mijn vraag of bij de levering en de verwijdering/plaatsing geregeld kon worden het volgende antwoord:
Minpunt 1; nee dat kan niet dat moet u zelf regelen, we kunnen het wel plaatsen, maar dat is wel een week na de levering .
Dat regelen we dus wel zelf. Het aflevermoment wilden we graag in de middag van een bepaalde dag hebben, in verband met andere verplichtingen. "Geen probleem meneer, dat geven we door" .Wat gebeurt er: 24 uur van te voren wordt gemeld dat er 's ochtends wordt afgeleverd. De reactie van Kitschenonline: we hebben de voorkeurstijd doorgegeven het kan dus ook zijn dat er 's ochtends wordt afgeleverd". "Wel een fout van ons dat we u verkeerd hebben geinformeerd, want het staat er echt dat u er in de ochtend niewt bent, maar we kunnen er niks aan doen meneer, dan moeten we een nieuwe afspraak maken, dat duur ongeveer een week meneer". "Ik kan heel goed begrijpen dat u boos bent".
OK, ik heb er alsnog voor gezorgd dat er die ochtend iemand is.
Staat er in de afleverbon, dat de oude machie buiten moet staan en dat Kitchenonline deze meeneemt. Wat gebeurt er: De oude afwasmachine staat nog steeds buiten.
Kortom een mooie nieuwe afwasmachine, echter een service van 0.0

Officiele reactie van Kitchenonline.nl 29-01-2018

Beste B.A.T.W.

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze service. Het klopt dat monteren van de producten soms wat langer kan duren, omdat het erg druk is. Daarnaast zijn wij qua levering afhankelijk van het moment dat de bezorgdienst ook beschikbaar is. Ik vind het wel erg vervelend dat u hierover iets afspreekt en dat het vervolgens niet duidelijk wordt gecommuniceerd. Dit zullen wij bespreken zodat het in de toekomst beter gaat.

Kunt u mij een ordernummer toesturen? Dan kan ik kijken of wij de vaatwasser alsnog op kunnen komen halen. Ik hoor het graag.

Joep van den Beuken 18-01-2018 Via de website gekocht

attente hulp en geweldige service

KitchenOnline heeft mij geweldig geholpen.
Niet alleen regelden zij een afspraak met een monteur, tevens vergoedden zij de rekening omdat mijn Miele kookplaat niet vanuit de fabriek was afgeleverd conform te verwachten instellingen (die door de monteur aangepast moesten worden).
Volgens de servicemonteur van Miele viel de aanpassing niet onder garantie daar de kookplaat niet kapot was, KitchenOnline redeneerde dat zij aan haar klanten een apparaat willen leveren dat vanaf fabriek juist moet werken. Super!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

J H 04-01-2018 Via de website gekocht

Prima winkel, waardeloze bezorging..

Winkel is prima, prijzen zijn scherp, en ook telefonisch redelijk bereikbaar, behalve in het weekend.
Echter, de bezorging laat veel te wensen over, en toezeggingen die telefonisch worden gedaan, worden niet nagekomen.

Firma Dutchned kwam (hopelijk*) in totaal vijf keer langs, voor twee apparaten; eenmaal zonder hulp om een koelkast naar de 3e verdieping te krijgen (hoewel dit bij de bestelling was aangegeven); eenmaal niet opdagen; eenmaal vroeger dan afgesproken, waardoor we niet op tijd thuis konden zijn; en uiteindelijk (ruim vier weken na bestelling) met een ernstig beschadigd apparaat – waarvan we hopen dat deze morgen keurig en volgens afspraak wordt omgeruild.. ..fingers crossed.

1,5 maand na bestellen van twee apparaten, vooralsnog de conclusie – onbetrouwbaar.

Wellicht te overwegen wanneer u kiest voor zelf ophalen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 05-01-2018

Beste J,

Wat vervelend dat het apparaat nog niet op de juiste manier en tijd is bezorgd! Mocht u vandaag nog problemen ondervinden dan hoor ik het graag en ga ik kijken wat ik voor u kan betekenen! Zou u mij dan een ordernummer en wat gegevens (naam en telefoonnummer) kunnen sturen naar webcare.km@gmail.com. Alvast bedankt en een fijne dag gewenst!

Co Zoutman 30-12-2017 Via de website gekocht

helaas tot nu toe een hele slechte ervaring , wacht al meer

Shop zit er goed uit , maar voor de levering een dikke onvoldoende !! Afspraken zowel van het transportbedrijf als kitchen on line kloppen niet

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Officiele reactie van Kitchenonline.nl 03-01-2018

Beste Co,

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze service. Ik hoor het graag als ik nog iets voor u kan betekenen. Wilt u mij dan een ordernummer en wat gegevens sturen via webcare.km@gmail.com. Alvast bedankt.

Cindy 16-12-2017 Via de website gekocht

Alle lof!

Ten eerste...ruim bereikbaar per telefoon. Tot 22 uur. Goede hulp met uitzoeken oven. Goede informatie tbv de oven en inbouwmaten.

Goede en correcte levering. Per mail bevestiging tijdsindicatie. Super en kwartier van te voren gebeld voor levering.

Kortom....geen klachten alleen lof en complimenten!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Teleurgestelde klant 09-12-2017 Via de website gekocht

echt waardeloos

Echt een waardeloze ervaring.
Fornuis 90 cm breed wordt afgeleverd door een vrouw die "wel wat sterke mannen had verwacht om fornuis te lossen" ???
Trekt vervolgens de doos uit de bus zet die op zijn zijkant, vervolgens weer recht en sleurt hem in haar eentje onder de overkapping.
Dat is nog eens afleveren!!!!
Vervolgens zit er een verkeerde pannendrager bij en hierover gemaild; geen reactie.
Tweemaal gebeld, er werd beloofd terug te bellen, is niet gebeurd.
Na nog een boos mailtje ben ik uiteindelijk gebeld en is mij beloofd de zaak in orde te maken.
Uiteindelijk ontvang ik, na 2 weken verder, hetzelfde rooster als dat ik al heb.
Ik ben er wel klaar mee.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Kitchenonline.nl 11-12-2017

Beste,

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze service. Ik hoor graag via webcare.km@gmail.com wat uw ordernummer is. Dan kan ik uitzoeken wat er precies is mis gegaan en of nog iets voor u kan betekenen.

Elise 16-11-2017 Via de website gekocht

Tevreden met Miele vaatwasser plus leverancier

Onze nieuwe Miele vaatwasser het goedkoopst bij KitchenOnline, wij hebben via de website besteld en zijn helemaal tevreden met service en levering. Alles liep op rolletjes!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

MJ Deenen-Lowis 22-10-2017 Via de website gekocht

toppie

bestelling werd keurig binnen de afgesproken termijn geleverd, beter model voor zelfde geld en betaling bij aflevering. Vragen werden netjes en correct beantwoord en een heel scherpe prijs/kwaliteitverhouding. Dus niets aan te merken en voor herhaling vatbaar

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Evert 20-10-2017 Via de website gekocht

Geen goede service als je 2 hoog woont

Geen goede service als je 2 hoog woont. Je betaalt voor het in je appartement te laten zetten, wat ok is. Maar in de praktijk is dat heel anders, omdat men de oude wasmachine niet meeneemt. Hun transporteur Dutchned zegt dat de oude wasmachine beneden bij de voordeur moet staan. Kitchenonline betaalt hen niets extra om het 2 hoog te zetten en zij mogen nu eenmaal niet de oude meenemen van KitchenOnline.nl. Dit terwijl je wel aan KitchenOnline een toeslag betaalt.
Van te voren was afgesproken de oude wasmachine ook mee te nemen. Omdat bij het inplannen van de bezorging de opdrachtbon niet klopte en de transporteur niets wist van het 2 hoog verhaal, heb ik er nog contact over gehad dat zowel de nieuwe als de oude wasmachine op 2 hoog moesten worden geplaatst en opgehaald.

KitchenOnLine.nl had er uiteindelijk geen oplossing voor. Men haalt nu de geannuleerde, nieuwe, wasmachine 2 hoog op, i.p.v. de oude wasmachine die men daar laat staan. Zeer frustrerend hoe het allemaal is gegaan en niet wordt opgelost.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Kitchenonline.nl 02-11-2017

Beste Evert,

Bij een review op Trustpilot heb ik onderstaande reactie gegeven.
"Wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze service. Ik heb het even voor u uitgezocht, maar ik denk dat het in dit geval gaat om een miscommunicatie. Hiervoor uiteraard onze excuses. In de orderbevestiging die u heeft gehad, staat namelijk ook dat een oud apparaat alleen meegenomen wordt wanneer deze afgekoppeld is en buiten staat. Ik vind het vervelend dat het apparaat niet is meegenomen, maar het is wel volgens onze regels gegaan. "

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Jaap Wolters 22-09-2017 Via de website gekocht

Alleen maar complimenten

Alle apparatuur, Combimagnetron, koeler, vaarwasser en keramische kookplaat, die geleverd is voldoet aan al onze verwachtingen. De monteur die het ingebouwd heeft heeft dit perfect gedaan.
Een 100% vakman.
Twee opmerkingen. (zie dit als opbouwende kritiek)
1. Wij hadde twee andere apparaten besteld maar die waren niet meer leverbaar. Het zou goed zijn de website regelmatig te actualiseren.
2. Vermelden op de website dat wanneer ingebouwd moet worden de levertijd langer is. Het is keuk te weten dat vandaag besteld, morgen in huis. Of als het niet in voorraad is het drie dagen duurt. Bij inbouw duurt het, in ons geval, meer dat 14 dagen, Dit kan tot irritatie leiden.
Verder alleen maat complimenten, Wanneer wij opniwue zouden bestellen komen wij zeker bij jullie terug.
Jaap Wolters, Erica.

Ton Onderstal 10-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige vaatwasser

Dit is onze 2e afwasmachine van Siemens, veel mogelijkheden, energiezuinig, erg stil, prima droogresultaat. Geen moment spijt van mijn aankoop. Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Ton Onderstal 10-08-2017 Via de website gekocht

Een geweldige vaatwasser

Marjan 09-08-2017 Via de website gekocht

Heel blij met nieuwe koel-vriescombinatie

Op maandagmorgen een nieuwe koel-vries combinatie besteld, op dinsdagmiddag geleverd. Zonder problemen het oude apparaat weer meegenomen en dit alles met een flinke korting en een zeer vriendelijke bezorger van DutchNed. Wij zijn ernorm tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jan Jos 03-08-2017 Via de website gekocht

Goede Webshop

Heel goed en correct geholpen.
Alles is keurig geregeld en netjes thuisbezorgd.
Bij meerdere apparaten die eventueel nog aangeschaft zouden moeten worden in de toekomst
zouden wij beslist voor deze webshop kiezen. Top

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Harold 15-06-2017 Via de website gekocht

Super aardig en snel

Het Product was uitverkocht.
Na het ontvangst van een email en even telefonische contact , kreeg ik de nieuwe duurdere versie voor de zelfde prijs
de volgende dag thuis bezorgt
Erg aardig!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Beste meneer,

Wij leveren onze producten graag zo snel mogelijk. Als dit betekend dat we een luxere/duurdere versie moeten leveren doen we dat, de klant is koning!

E. Valstar 11-05-2017 Via de website gekocht

Goede klantenservice via mail

Handig dat er ook bezorgd kan worden op een verdieping. Begrijpelijk dat er minder vaak met 2 mensen gereden wordt en dat de levering daardoor langer duurt, maar dat had wel ergens op de website moeten staan. Heb nu een paar dagen zonder bericht afgewacht, wat toch vervelend is als je net een heleboel geld naar een onbekende webwinkel hebt overgemaakt. Bij vraag per mail kreeg ik echter per ommegaande wel twee antwoorden (allebei hetzelfde). Dat wekt meer vertrouwen. Bezorgers waren overigens een half uur te vroeg, Gelukkig was ik al thuis, had anders kunnen lopen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Beste meneer/mevrouw Valstar,

Bedankt voor uw kritische review, dit gaan wij intern zeker bespreken. Ik kan me voorstellen dat een bestelling via internet altijd een beetje spannend blijft. Gelukkig bent u qua betrouwbaarheid wel aan het juiste adres bij ons!

Paul 28-04-2017 In de winkel gekocht
Drunen

Super geholpen door Ben van de Wouw

Overzichtelijke shop met ruime keuze op voorraad. Een eerlijk en goed advies gekregen. In de toekomst zal ik als eerste deze site raadplegen

Beste meneer,

Wij zien u graag in de toekomst nog eens terug. Bedankt voor de mooie complimenten!

marco 23-04-2017 Via de website gekocht

goede service ook telefonische

de laagste prijs en goede levering in overleg met transporteur ben tevreden over het gekochte product

Beste meneer,

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Graag tot een volgende keer!

Ben Hooper 21-04-2017 Via de website gekocht

prima service

alles volgens afspraak verlopen,goed op de hoogte gehouden en apparaat keurig afgeleverd,bezorgers waren uiterst vriendelijk en wilden met alles meewerken...goede zaak gedaan en kom zeker weer bij hun terug.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Beste meneer Hooper,

Wij zien u graag nog eens terug, wij zijn u graag van dienst!

Thijs 20-04-2017 Via de website gekocht

top service

Product maakte kortsluiting, ze kwamen de dag erop langs om deze op te halen en een nieuwe installeren. Kregen extra crisp schalen ter compensatie

Beste meneer,

Uw aankoop moet uiteraard goed functioneren, fijn dat wij het zo goed op konden lossen!

martin 20-04-2017 Via de website gekocht

snel en goed geregeld

goede prijs , snelle afhandeling , snel geleverd.
levering nieuwe koelkast op afgesproken tijd "super" en onze 23 jaar oude koelkast meegenomen .

Beste meneer,

Goed om te lezen dat u ons aanbeveelt!
Ik wens u veel plezier met uw koelkast.

Anouk 20-04-2017 Via de website gekocht

Super geweldige service en aardig personeel.

Ik heb in deze winkel al meerdere bestellingen geplaatst, bij een wilde ik eerst wat weten en werd direct geholpen via het chat systeem wat je op elke pagina van de website ziet staan. Als eerste super snelle service en als tweede werd ik erg aardig geholpen. Bestellingen gaan goed en worden vrij snel geleverd. Super winkel vind ik dit!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring.
Wat een mooie complimentjes, daar worden bij blij van!

De foeks 20-04-2017 Via de website gekocht

Geweldig geholpen door max peters

Was op zoek naar een magnetron werd geweldig geholpen max bij de juiste keuze en een goed advies we zijn super tevreden

Beste meneer / mevrouw,

Goed om te lezen dat u zo tevreden bent.
En hartelijk dank voor het plaatsen van deze review.

Marcel 19-04-2017 Via de website gekocht

Goede service en de goedkoopste

Goede webshop.
Goed geholpen op de chat.
Vaatwasser besteld, was nergens goedkoper te vinden.
Was niet op voorraad, maar toch snel in huis.
Kon zelf afleverdag kiezen.
Geweldig

Beste meneer,

Wat leuk om te lezen dat u zo enthousiast bent, daar worden wij zelf ook enthousiast van! Ik wens u veel plezier met uw vaatwasser.

Hans 19-04-2017 Via de website gekocht

Volgens afspraak geleverd perfect !!

Een rooster voor de barbecue barbecook optima bij jullie kunnen bestellen. Overal gekeken maar konden er nergens meer aankomen. Barbecue mankeerde nog niks maar het rooster was op. Na wat googlen zagen we het op jullie site. Dus snel besteld en vlug geleverd. Toppie

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste meneer,

Dank u wel voor uw top review!
Geniet van uw aankoop.

Snauwaert Danielle 19-04-2017 Via de website gekocht

zeer goede service en vlotte correcte levering

Gebruiksvriendelijke en duidelijke site. Voordelige prijzen en gemakkelijk op te volgen levering via Track en Pack

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste mevrouw,

Dank u wel voor uw positieve review! Geniet van uw aankoop!

Henk 19-04-2017 Via de website gekocht

Goede chat, goed advies, prima offerte.

Een duidelijke, nette en opvallende site. Er is een uitgebreide keuze en het geeft het gevoel alsof je je in een fysieke winkel begeeft. De chat mogelijkheid kun je zeker gebruiken. Zie de chat als de winkellier die je vraagt of je geholpen wilt worden. Hoeft niet maar kan wel. Doen dus. Er wordt voor je meegedacht en ze attenderen je op een mogelijke aanbieding. Altijd leuk. Nog veel leuker... bij de bestelling meldde ik dat het een kadootje betrof. Pakken ze het ook nog leuk voor je in. Te gek.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste meneer,

Wat een mooie review! Tevreden klanten, daar doen we het allemaal voor. Veel plezier met uw aankoop en wellicht tot ziens!

Paul 19-04-2017 Via de website gekocht

goede Service en snel geleverd

goede Service , snel geleverd en niet te duur. Website is overzichtelijk en betellen gaat gemakkelijk.

Beste meneer,

Goed om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen bij uw bestelling. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.

dick 19-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service na goed advies

Nadat we het gezochte artikel op de site van kitchenonline hebben gevonden hebben we via chat nog wat nader advies gevraagd. Dat liep prima. Daarna besteld. Het artikel is op de afgesproken datum keurig op tijd geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste meneer,

Het is altijd leuk om zulke mooie berichten te mogen ontvangen, hartelijk dank daarvoor. En natuurlijk veel plezier met uw aankoop.

Luc Verhoeven 19-04-2017 Via de website gekocht

Hier bestel ik nog!

Via de chat werden al mijn vragen correct en vriendelijk beantwoord, super!
Ook te vermelden en zeker niet onbelangrijk zeer correcte prijzen.
De levering was er nog veel sneller dan afgesproken als jullie op deze manier verder doen worden jullie zeker en vast de grootste!!!

Beste meneer Verhoeven,

Leuk dat we u nog eens mogen verwelkomen!

John 19-04-2017 In de winkel gekocht
Tilburg

Waar voor je geld!

De webshop is mooier dan de echte winkel! In de echte winkel is het netjes, je wordt vriendelijk geholpen, maar het ziet er niet zo gelikt uit als de webshop. Maar, ook dat heeft zijn charme! De winkel lijkt een beetje op een markt, het ziet er allemaal niet zo perfect uit, maar daar zijn de prijzen dan ook naar. Overigens doet het geen afbreuk aan de kwaliteit en dat is waar ik voor ga, uitstekende kwaliteit, waar je vaak veel minder voor betaald dan bij anderen.

Beste meneer,

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring.
Veel plezier met uw aankoop!