Kitchenonline.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kitchenonline.nl.

Deze score is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sam 29-09-2022

Alles volgens afspraak geleverd.
In de middag besteld en de volgende dag geleverd.

Petert 15-05-2022

Er werd wel 2 dagen later geleverd, maar verder was alles okay. Klantenservice was vriendelijk.

fijne servicedesk 26-04-2022

fijne servicedesk, hebben mij geholpen om het juiste fornuis te bestellen. Had per ongeluk de verkeerd besteld. moeiteloos omgezet naar de juiste.
2 weken voor levering nog een aansluitset besteld, die zou ik bij monteren moeten betalen. deze set hebben de monteurs niet nodig gehad, dus hoefde ik deze niet te betalen.

Qua prijs ook voordelig. Dus echt een aanrader

Valdie 29-03-2022

Ondanks leveringsproblemen waarvan het probleem niet bij KitchenOnline.nl lag iedere keer netjes op de hoogte gehouden over de status van de bestelling en iedere keer netjes te woord gestaan top en de koffiemachine ook helemaal blij mee!!! /

Ruud 26-03-2022

Nette winkel waar ik naar volle tevredenheid een afwasmachine heb gekocht. In verband met leveringsproblemen duurde het wat langer, maar ik ben keurig op de hoogte gehouden. Wat ik erg fijn vond is dat ik ivm eigen planning de bezorging heb kunnen uitstellen. Fijne winkel.

Erik 11-03-2022

prijzen zijn erg concurrerend. Maar het meest positieve is het contact geweest met de helpdesk van kitchenonline. Heb verschillende malen telefonisch contact gehad en ben naar volle tevredenheid geholpen.

Kitchenonline heeft het dus prima opgelost. 07-03-2022

Ik heb precies 10 maanden moeten wachten op de levering van een Siemens oven/magnetron en espressoapparaat. Dat dit zo lang duurde kwam omdat de fabrikant niet aan onderdelen ( chips e.d. ) kon komen. In die periode ben ik wel door 15 mails op de hoogte gehouden door Kitchenonline waarbij de levertijd steeds een aantal weken naar achteren ging.
De bestelnummers waren uiteindelijk niet meer leverbaar, maar Kitchenonline heeft andere ( duurdere ) type verzorgd. Dit zonder bijbetaling. Kitchenonline heeft het dus prima opgelost.

Marga 27-02-2022

Goede aanbiedingen, veel mailcontact over de status van de bestelling en een perfecte levering.
Zeer tevreden

Sietze 26-02-2022

Er is een beetje meer geduld nodig dan we met zijn allen gewend zijn maar dan krijg je wel wat je graag wilt hebben voor een waanzinnig goede prijs.

Marge 25-02-2022

Site is gebruiksvriendelijk, de communicatie duidelijk, online serviceteam is vriendelijk, op tijd bezorgd.

Sima van Drongelen 24-02-2022

Ik had contact met klanten service over mijn bestelling en had een hele aardige jonge man aan de lijn, helaas kan ik zijn naam niet meer herinneren. Hij was meedenken en heeft mij heel erg geholpen. Ik wilde mijn bestelling annuleren want het duurde erg lang en de jonge man kwam met andere opties voor mij, die heb ik niet gebruikt maar door zijn goeie service had ik de bestelling laten doorgaan. Gelukkig kreeg ik uiteindelijk de magnetron eerder dan verwacht!
De monteurs waren heel snel en werk goed gedaan

W.sparreboom 17-02-2022

In 1 woord super, 5 apparaten gekocht. Ze konden snel schakelen vanwege leveringsproblemen wereldwijd, en een foute opdracht van onze zijde. Al de keren werden wij vriendelijk en zeer behulpzaam verder geholpen. Wij raden dit bedrijf echt aan.

S. 15-02-2022

Begin december 2021 besteld, 2,5 maand later heb ik nog steeds niets en wéér mail dat de levertijd is vertraagd. Levertijd is extreem lang en niet te doen. Ik wil mijn order annuleren, maar dan moet je wel contact kunnen krijgen! Zeer slecht bereikbaar! Op internet staat tot 22.00u bereikbaar en vanaf 17.45u krijg je al niemand meer te spreken. Ben er nu wel klaar mee 🤬

Anneke de vries 06-02-2022

Via online kwam ik de site tegen,,veel keuze,de site heel professioneel,daarom heb ik voor kitschen online gekozen

G-Thuiszorg 04-02-2022

Vriendelijke klantenservice. Ze geven duidelijke informatie over het product en de levertijd.

Samir 04-02-2022

Zou eigenlijk binnen 1 dag geleverd worden. Dit werdt 3 dagen. Goede communicatie. Scherpe prijzen. Zeker een aanrader.

Monique 29-01-2022

Supersnelle levering ik had een afzuigkap besteld,levering 9 a 10 werkdagen....na 3 dagen een belletje en een email u product staat klaar wanneer komt het uit om te leveren? Volgende dag was het binnen

Peter 28-01-2022

Goede en duidelijke website met aantrekkelijke aanbiedingen in alle prijsklassen.

Wookie 27-01-2022

Na mijn bestelling bleek er een lange levertijd op het product te zitten. Ze namen de moeite hierover te bellen, alternatieven voor de stellen en boden een ruime mogelijkheid tot annulering aan. Ik heb vastgehouden aan mijn oorspronkelijke bestelling en heb deze inmiddels tevreden mogen ontvangen.

Serkan benli 21-01-2022

Top prima service je wordt goed geïnformeerd over de status ookal is het niet op vooraad prima geregeld

Ray 19-01-2022

We hebben omdat ze redelijk goedkoop zijn er een zanussi vaatwasser gekocht. Alles netjes door de jongens afgeleverd, alleen bij het openen van de doos kwam er een flinke deuk naar voren. Contact opgenomen met bedrijf en ze hebben ons een prima voorstel gedaan .helemaal goed

Sjaak 14-01-2022

Gekozen apparaat was niet leverbaar en direct werd een luxer alternatief voorgesteld voor dezelfde prijs.

Maartje 13-01-2022

Mooie webwinkel, overzichtelijk en duidelijk. Mocht je toch nog vragen hebben staan ze je snel te woord. We hebben hier ons fornuis gekocht en de levering was vakkundig en snel. Ik raad de webwinkel aan, wij zijn er zeer tevreden over! Ook in coronatijd zetten ze alles op alles en is klant koning dat gebeurd niet overal meer ;)

Mb 08-01-2022

Goed op de hoogte gehouden van latere levering. De voordeligste shop. Scheelde meer dan € 300,—.
Zelfs de shop die normaal ook heel goedkoop is kon hier niet in meegaan.
Vriendelijke en nette bezorging. Ook nu in Corona tijd.

Audrey 07-01-2022

Gisteren is mijn kookplaat netjes geleverd door Post NL zonder beschadigingen! Er was een langere levertijd dan verwacht, Kitchenonline heeft mij steeds op de hoogte gehouden en was goed bereikbaar bij vragen. Heel tevreden!

Anouk 06-01-2022

Van alle keuken apparatuur websites die ik heb bekeken, had kitchenonline de beste prijzen. Daarnaast zijn mijn apparaten snel geleverd (binnen 8 weken)

Michelle 05-01-2022

Super slechte communicatie.. ik ben al een maand bezig met mijn product te retourneren. Vervolgens wordt mijn product weer terug verzonden naar mijn huis en moest ik het opnieuw retour sturen. Ik heb 4 mailtjes gestuurd en geen enkele reactie. Slechte service!!

Linda 05-01-2022

Bestelde product was op voorraad en de volgende werkdag bezorgd. Oude product is door de bezorgers retour genomen. Erg tevreden!

M. v.d. Berg 31-12-2021

tevreden met kieskeurig.nl, goede communicatie en aflevering en hopelijk gaat de machine lang mee

Gijs 15-12-2021

Lastige tijden voor tijdige levering van apparatuur. Ook bij Kitchenonline was dat ‘t geval. In dat geval is goede en betrouwbare communicatie belangrijk. Dat heeft bij Kitchenonline goed gewerkt. Top!

Cobie 11-12-2021

Makkelijk bestellen, ik kreeg in het weekend nog antwoord op mijn vraag over mijn oude apparaat (dat keurig werd opgehaald). Op de leverdag werd ik goed op de hoogte gehouden over het tijdvak waarin de chauffeur kwam. Goed tevreden dus over de service!

Ingrid 09-12-2021

Erg vriendelijke bezorger. Product en prijs is goed.
Het enige is dat op internet staat dat de levering de eerste werkdag komt maar dat was niet zo.

FH 07-12-2021

Goede service binnen een korte tijd geleverd , zelfs zondagmorgen 07.00 uur !

Raoul 07-12-2021

Goede service and indien er een issue is zoeken ze naar een alternatief. Vrendelijk personeel en goede prijzen.

Annemieke Roobeek 07-12-2021

Het duurde weliswaar 5 maanden voordat de Miele afwasmachine uiteindelijk geleverd werd, maar dat kwam door de toeleveringsproblemen met onderdelen. De monteurs hebben het apparaat keurig ingebouwd en deden het zeer zorgvuldig. Wij zijn tevreden klanten. Wachten loont, want kwaliteit gaat voor.

Ineke 06-12-2021

In de webshop kun je makkelijk datgene vinden waar je naar op zoek bent. In mijn geval een gasfornuis. Levering stipt op tijd, je krijgt netjes de factuur toegestuurd en de bevestiging. Kortom alles is naar wens verlopen!

Hans Bleijendaal 05-12-2021

Goede communicatie. Snelle levering. Ter plekke afrekenen. Nette chauffeur. Ook meteen oude koelkast mee teruggenomen. Kortom, prima geregeld allemaal.

M W H 02-12-2021

KitchenOnline was de een na goedkoopste aanbieder voor een Etna Inductiekookplaat.
Na reviews te hebben gelezen, bleek de andere partij erg schimmig, dus viel de keuze op KitchenOnline.

Model zou pas week 48 leverbaar zijn, maar werd al heel snel een volle week eerder geleverd!

Dhr J C Doyle 30-11-2021

even when the order failed to place the staff at Kitchenonline.nl where very helpful when contacted. they arranged everything for me with just a quick phone call and an email. The cooker is great, was a great price in the black friday sales. was delivered quickly. I have given a 10 star rating as I am supper happy with the sevice.

Henriette 28-11-2021

Mijn bestelling zou pas week 49 binnenkomen maar kreeg netjes een mailtje dat het artikel er al was en dat ik kon bellen voor een bezorgafspraak. Kreeg de dag erna een mailtje met een tijdsbestek en 10 min van tevoren en berichtje van de bezorger met de exacte tijd. Super geregeld.

Frank 27-11-2021

Alle details van het produkt zijn per produkt terug te vinden. Prijs is heel gunstig. En de levering was snel.

Kitty Velmans 21-11-2021

Er is niets aan te merken op deze site alles naar wens verlopen. Voldoende informatie over levertijd, er kwam zelfs een sms hoe laat de chauffeur bij ons was. Heel fijn!! De koelkast werd netjes op de plaats gezet. De oude koelkast werd meegenomen.👍

leonora 16-11-2021

Men heeft een duidelijke en klantvriendelijke webshop. De levering is op tijd en keurig aangekondigd.
Ik ben zeer tevreden!

Tonnieenmarloes 13-11-2021

Snelle levering, top communicatie, van te voren een belletje gehad hoe laat ze er exact waren. Alleen maar lof.

Nealy79 11-11-2021

We hebben hier een afzuigkap besteld. Ik werd een uur later al gebeld voor een bezorgafspraak de volgende dag. Hij is binnen de aangegeven tijd geleverd. TOP!

van Deelen 24-10-2021

onze afzuigkap kwam ook inderdaad de volgende dag na een telefoontje wat voor ons de beste tijd was voor levering.

trudie jongen 22-10-2021

ik kan hier heel kort in zijn gewoon geweldige firma kitchenonline. maar wil er graag aan toevoegen dat ik nog nooit iets heb geleverd gekregen zo puntje precies op TIJD en dan ook nog door een zeer vriendelijke behulpzame medewerker van de vervoersdienst dus nogmaals onze hartelijke dank. mvg trudie jongen

Hester 20-10-2021

Website was duidelijk en bezorging netjes en mooi op tijd.
Telefonisch ook goed bereikbaar.

Gonny 18-10-2021

Ondanks het feit dat de kookplaat niet op voorraad was (buiten jullie schuld) hebben jullie me steeds goed op dde hoogte gehouden over de vorderingen. Uiteindelijk was hij er tch nog eerder dan verwacht. Levering was keurig volgens afspraak door een heel vriendelijke man.

Edwin 17-10-2021

Uitstekende prijs voor gekocht product en netjes binnen 4 dagen geleverd. Je wordt goed van de vorderingen tijdens de aankoop op de hoogte gehouden.