Kijkshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kijkshop.nl.

Deze score is berekend op basis van 191 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

7.8

Luka 24-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige Winkel

Deze shop is erg lang mijn go to place geweest om even snel heen te lopen en met dat wat ik nodig heb, gevonden dankzij de goede service, terug naar huis te gaan, sinds ik enkele jaren geleden verhuisd ben gebruik ik de webshop. Nog steeds dezelfde goede service, veel informatie over de producten, en simpel en snel heb je iets onderweg naar je huis.

Tot nu toe zijn al mijn pakketjes goed thuis gekomen, en als er iets mis mee was (bijv. een deukje in de doos, dan was dat omdat de bezorger ermee stond te gooien... Niet Kijkshop's schuld dus). Ben erg tevreden dot blijft ook voor een lange tijd mijn winkel.

Björn 23-03-2017 In de winkel gekocht
Filiaal Enschede.

Duidelijke informatie en uitstekende service. Topsite!

Alle produkten worden duidelijk en voor een mooie prijs aangegeven. Iets niet goed en alles wordt duidelijk en netjes afgehandeld. Aanrader dus!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

ajj de jong 23-03-2017 In de winkel gekocht
arnhem

netjes en correct

je kunt er altijd terecht wat het probleem ook is ze proberen het op te lossen en je word altijd netjes te woord gestaan

j 23-03-2017 In de winkel gekocht

goede service

Ik vind het een goede winkel en hebben alles wat je
moet hebben voor niet al te veel geld en best een goede service

T Tettero 22-03-2017 In de winkel gekocht
filiaal in Spijkenisse

leuke zaak om te winkelen er is van alles tezien en te kopen

Een gezellige zaak om te winkelen behulpzaame personeelsleden erg vriendelijk niets is ze teveel
en?aantrekkelijke prijzen.

Anna 22-03-2017 Via de website gekocht

goede service

goed geholpen door de verkoopster en voordat ik de bestelde smartphone meenam werd de doos open gemaakt en alles werd voor het afrekenen gecheckt

john 22-03-2017 Via de website gekocht

klantvriendelijke begeleiding bij problemen

Bij problemen met E producten in combinatie met betalingen en daar in vastlopende, prima begeleidt via de telefoon om er door heen te komen.
Wordt op tijd aangegeven wanneer de gevraagde art. toe gestuurd worden en je thuis moet zijn.
Bestellingen gedaan via internet en de tablet is in goede staat aangekomen. Geld ook voor een platenspeler, ook voor de prijs een leuke aanschaf.

Arian Zondag 22-03-2017 In de winkel gekocht
Tiel

TOP winkel

Ik vind de Kijkshop echt een topwinkel. Ze hebben altijd hele leuke aanbiedingen en acties. De service is altijd vriendelijk en goed en altijd met een lag. Ik ben zeer tevreden met deze winkel en raad iedereen aan om hier electronica te kopen. Kijkshop, ga zo door!!! Met vriendelijke groet, Arian Zondag

Sarah Costa 22-03-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam Alexander

Geweldige winkel en service

Ik heb deze shop gekozen omdat ik het een top winkel vindt met geweldig aanbiedingen en verschillende aanbod het heeft een duidelijke site boordevol aanbieding en snelle levering

Amaal 22-03-2017 Via de website gekocht

geweldig winkels

Ik koop altijd bij de kijkshop ik vind soper sneel leveren en kan altijd achteraf betalen en zij hebben goedkoop ook prima winkel

karin 22-03-2017 Via de website gekocht

mooie en goede producten en snelle leverling

Zeer overzichtelijk, je kunt er alles vinden en zeer aantrekkelijke aanbiedingen. Gewoon erg goed en fijn dat het zo snel geleverd kan worden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Therese 22-03-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

SUPER SERVICE

Als er iets kapot is bv. kruimeldief wordt het door de medewerkers heel goed opgelost en de tijd wat ze aan geven dat het klaar is klopt ook .
Je kunt er ook heel fijn op je gemak rond kijken en als je hulp nodig hebt zijn ze er ook voor je . Heel klantvriendelijk tenminste hier bij ons in Doetinchem

Rick Heath 22-03-2017 In de winkel gekocht
Woenselse markt!!!!

Geweldig!!!!!

Heel goede service en vriendelijke personeel.kwaliteit produkten.van goedkoop tot duurkoop.genoeg keuze en makkelijke inruiling.

indra 22-03-2017 In de winkel gekocht
grotemark straat

geweldig service

ik vind goed en makkelijk
wordt je ook goed geholpen ,ik vind goeie service handig om iedereen te aanraden

Pluspunten

• Retourproces
  • Vakkundigheid personeel

Rachida 22-03-2017 Via de website gekocht

Kijkshop.nl

Ik heb een isloeerkan bij kijkshop.nl besteld. Helaas was de deksel kapot. Bij kijkshop plein 40/45 in Amsterdam heb ik een splinter nieuwe gekregen. Goede service. Zeker aan te raden.

Steph 22-03-2017 Via de website gekocht

Goede service

Service en snelle levering.
Betrouwbaar.
Al vele bestellingen gedaan! Diverse producten. Nooit geen voorraad. Goede website!

jan de jong 22-03-2017 Via de website gekocht

goede servicel

kijkshop roosendaal daar kom ik zo lang dat het daar bestaat dat zegt toch genoeg dus motivatie genoeg zou ik zeggen. alles goed bereikbaar goed overzicht vriendelijke verkopers al bij al ik kom er graag

Jolanda 21-03-2017 In de winkel gekocht
Westerhaven groningen

Goede service, behulpzaam personeel

Ik vindt Kijkshop echt de moeite waard om even naar binnen te gaan. Ze hebben leuke aanbiedingen en vriendelijk personeel, als je iets vraagt willen ze je graag helpen en ze zijn niet duur. En ze verkopen echt vanalles van mobiele telefoons tot bv Magnetrons en Sieraden.

Caroline 14-03-2017 Via de website gekocht

Slechter dan slecht

Een mooie aanbieding bij een betrouwbare winkel (dacht ik). Bestelling gedaan, voor 16:00 uur, volgende dag geleverd. Na twee dagen nog steeds niets gehoord (op een orderbevestiging na). 35 minuten in de telefonische wachtrij gestaan. Mevrouw was erg vriendelijk en vertelde me dat er inderdaad iets mis was gegaan, maar dat het alsnog verstuurd zou worden vanuit twee vestigingen. Ze zou het me nog mailen. Weer twee dagen gewacht en maar weer gaan mailen. Een dag later een mail terug dat het nu toch echt te laat was om het nog te regelen op tijd. Vandaag, dinsdag (ruim een week later) een mail dat het niet gaat lukken en dat de bestelling wordt geannuleerd. Voor mij te laat om nog op zoek te gaan naar een andere aanbieding. Het gaat namelijk om een cadeautje. Op de laatste mail kon ik ook niet meer reageren, want was ineens verstuurd vanuit een no-reply adres. Lang leven de Kijkshop. Heb de bestelling uiteindelijk maar weer bij Coolblue gedaan. Niet goedkoop, maar wel heeeeel betrouwbaar en dat is ook iets waard.

Arno 18-03-2017

Service is inderdaad belabberd. Zie ook mijn review van 28/2 hieronder.

Verhaal gaat nog verder. 28ste ook een mail gestuurd naar de klantenservice. Op 8 maart vond iemand het wel tijd om hierop te reageren (ze zitten er bovenop :-). Reactie luidde letterlijk:

"Dank u wel voor het melden van deze opmerking/ klacht.
Ik vind het persoonlijk een vreemde gang van zaken.
Ik heb de mail nu doorgezet zodat de medewerkers in de winkel er toch nog eens een keer naar willen kijken en misschien achter hun oren moeten krabben"

En toen? Nou helemaal niks meer!

Valt het je trouwensop dat als er een slechte recentie op de Kijkshop wordt gegeven er vrij snel 1 of 2 heeeele positieve reviews komen van mensen die net doen alsof de Kijkshop de overtreffende trap is van Harrods? Is er een link misschien?

Achteraf spijt van mijn 4, had een 1 moeten zijn.

Nick schol 10-03-2017 Via de website gekocht

geweldige mobiel en service !!

Ik vindt dit een geweldige winkel echt geen woorden voor , alles te krijgen hier! En super service ! Deze winkel/webshop is echt uitstekend echt een aanrader om hier uw product te halen !!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Anny 09-03-2017 Via de website gekocht

toppie

heerlijk je kiest besteld en voor je het weet in huis perfect afgeleverd, hoe makkelijk wil je het hebben!
Als je eens op de site wil kijken gewoon ze hebben van alles en nog wat dus niet aarzelen maar doe! kijken KIJKSHOP!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

ivon 09-03-2017 Via de website gekocht

goede prijs kwaliteit

als men een online shop zoekt met een goede prijs kwaliteit en service dat klantvriendelijk is zou ik niet verder zoeken en zit je goed bij kijkshop.

Karel 07-03-2017 Via de website gekocht

slechte service

Koffiezet apparaat besteld, volgens de site op voorraad en de andere geleverd. Geïnformeerd en na 10 minuten wachten aan de telefoon blijkt het apparaat niet meer op voorraad en dus te leveren na een dag of 5, helaas ook niet zeker. Het was te druk om om de klanten in te lichten ! dus bij niet zelf bellen zit je voor niets te wachten. De betaling, die je bij bestelling gelijk moet doen wordt pas na een dag of 5 op de rekening teruggeboekt. Zeer slechte service dus. Nooit meer bestellen bij de kijkshop.

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

piet stals 07-03-2017 In de winkel gekocht
weert

gewelig om hier te schoppen en snelle bezorging

deze schop van kijkschop is geweldig en snelle bezorging en ik vind het zeer fijn om hier inde schop te kijken en de aanbiedingen heb ik ook snellere meteen aan huis kan zoeken groetjes en bedankt voor de goede service
piet stals

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

mark 05-03-2017 In de winkel gekocht

Belabberde zaak.

Artikelen zijn van slechte kwaliteit, moedeloos wordt je ervan. Dat continue van ruilen, reparaties en tegoedbon, zonder geld terug. Wat een keuze. Service is slecht, je ziet echt dat ze voor hun eigen interesses opkomen dan waar voor je geld.

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

richard welgraven 01-03-2017 In de winkel gekocht
Amersfoort

prima winkel voor al je artikelen

De artikelen zijn snel besteld en zo in huis, geweldige service en heel voordelig, maar ook de fysieke winkel is zeker een bezoekje waard, vakkundig personeel legt indien nodig uit hoe t werkt en helpt je de beste keuze te maken als je wilt. Verscheidene aankopen gedaan en nooit geen spijt van gehad, altijd kwaliteit.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Arno 28-02-2017 In de winkel gekocht

slechte service

Haaks op de positieve ervaringen die ik hier lees staat mijn eigen ervaring. 2 keer over een muis van het merk Trust gehaald binnen 2 maanden bij de Kijkshop. De eerste muis werkte lekker, maar kostte elke week een batterij. Muis omgeruild. Deze nieuwe muis was binnen 2 weken (eigenlijk al direct) defect. Inmiddels ruim 1 week geleden een negatieve recentie over het type muis geplaatst op kijkshop.nl geplaatst. Daar houdt Kijkshop blijkbaar niet van. Deze is nooit op de website verschenen. Vandaag de muis terug gebracht. Terugbrengen van muis was echter niet mogelijk omdat terugbrengen binnen 16 dagen alleen mogelijk is met originele verpakking??? Je weet wel zo'n samengesmolten plastic verpakking, waar je geweld bij moet toepassen om de muis überhaupt uit de verpakking te krijgen. Maar die heb ik niet meer. Maar als ik over een week terug kom kan het wel? Ja dat klopt!. Ik snap het niet. Ik wil hem niet ruilen, hij is gewoon stuk! Kortom erg slecht gevoel bij dit bedrijf die niet zoveel op heeft met service.

mark 05-03-2017

trust merk muizen gaan altijd kapot, heb ze allen gehad via kijkshop, altijd geruild of tegoedbon, nooit geld terug. Nu heb ik een ander merk muis die wat langer meegaat, gekocht in een andere winkel. Kijkshop biedt geen variatie en geen goed service.

Cornelie 27-02-2017 In de winkel gekocht

Vriendelijk en goed advies!

Mijn nieuwe telefoon, de Wiko Tommy, heb ik bij de Kijkshop gekocht. Alvorens ik deze kocht ben ik langsgegaan voor meer informatie over de telefoon. Ik ben uitermate vriendelijk geholpen door een medewerker, die mij goed het verschil kon uitleggen tussen bovenstaande telefoons en concurrerende merken. Ik maakte me wat ongerust over de kwaliteit, maar de medewerker had veel verstand van zaken. Na een nachtje erover te hebben geslapen heb ik de telefoon gekocht en hierbij werd ik ook erg vriendelijk geholpen door twee medewerksters. Ze gaven me duidelijke informatie en waren erg vriendelijk. Het kopen van de telefoon bij de Kijkshop was daarmee een fijne ervaring!

U.D 27-02-2017 In de winkel gekocht

Kijkshop, Je komt ogen te kort.

Enorme keuze uit een talrijk producten op allerlei gebied. Bij Kijkshop slaag je altijd. Klantvriendelijk en zeer behulpzaam.

Pascal roelofs 26-02-2017 Via de website gekocht

Leverantie hometrainer

Donderdagochtend een hometrainer bestelt en wachten nog altijd op de leverantie, zou bij DHL liggen maar kunnen pas maandag actie hier op ondernemen! Jammer

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Rilana 20-02-2017 Via de website gekocht

Levering.

Makkelijk en overzichtelijk om een product te vinden, goede aanbiedingen in vergelijking met andere webshop en snelle levering.

Dimitri 18-02-2017 In de winkel gekocht

Altijd voordelig

Altijd voordelig en goede service krijgen we bij kijkshop , helpzaame medewerkers in de winkel en altijd vrolijke gezichten te vinden ,Ik vind altijd wat ik wil!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

J.H.van.Zetten 17-02-2017 In de winkel gekocht

Hr.

Wij hebben ons aangemeld voor de nieuwsbrief,kreeg
gelijk een waarde bon van 5 euro cadeau. We hebben
twee slaapzakken gekocht,er wet gelijk 5 euro,van de rekening afgetrokken,En ze werden gratis thuis bezorgd, uit een woord geweldig,We kopen graag bij kijkshop,een geweldig bedrijf,Daar kunnen div-bedrijven een voorbleed aan nemen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Michael 17-02-2017 Via de website gekocht

Product besteld, maar niet geleverd

Vorige week woensdag iets bij Kijkshop besteld voor valentijnsdag. Spullen waren op voorraad, dus zou uiterlijk vorige week vrijdag bezorgd moeten zijn. Momenteel is het een week verder en heb ik nog altijd niet ontvangen. Telefonisch contact gehad en het zou dan toch zogenaamd onderweg zijn. Mevrouw vroeg voor mijn track and trace code, terwijl ik deze nooit ontvangen heb! De eerste en meteen de laatste keer dat ik bij de kijkshop besteld heb!

mDs 17-02-2017 In de winkel gekocht

Kijkshop is oke

Heeft heel veel spullen wat je eigenlijk niet had verwacht bij deze zaak. maar 1 tegen deel heeft de kijkshop wel erg genoeg en dat is dat div winkels gewoon in 1x weg zijn en dat je dan te ver moet reizen om bij een andere kijkshop te komen

D.J.Kann 15-02-2017 In de winkel gekocht

goede service

Bij de keuze welke dect telefoon het zou gaan worden werd goed ingespeeld op de wensen van de klant, waardoor vrij snel de juiste keuze gemaakt kon worden.

A. 10-02-2017 In de winkel gekocht

Goede service maar bagger assortiment

Goede service van Kijkshop! Aardige medewerkers en behulpzaam. Het assortiment valt alleen ERG tegen en er wordt geen hulp aangeboden/tegemoetkoming.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• Retourproces

Wanda 09-02-2017 In de winkel gekocht

Kijkshop Top

Over de webshop van Kijkshop heb ik nog geen mening, daar heb ik n.l. nog nooit iets besteld. Wél koop ik regelmatig iets bij Kijkshop Spijkenisse en daar ben ik nooit teleurgesteld. Als ik er bij mijn keuze niet uitkom d.m.v. de beschrijving bij de producten, is het personeel zo vriendelijk om zaken voor mij na te kijken. Staat haaks op wat ik wel eens in een Kijkshop elders heb meegemaakt, heel lang geleden. Daar wilde niemand met mij mee kijken; ik moest het artikel maar gewoon kopen en dan kon ik het bekijken en eventueel weer teruggeven. Hierin Spijkenisse dus niet, heel vriendelijk en behulpzaam personeel wat met plezier meedenkt. Deze shop is dus echt Top !

Giovanni 09-02-2017 Via de website gekocht

the best online shop ever

i bought a lot of stuff from this shop and always got the best price (compared to others web shop) and the faster delivery

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Lies 09-02-2017 Via de website gekocht

Snelle service

bestelling bij de Kijkshop gedaan.
Het werd netjes de volgende dag bezorgd zoals beloofd
en kan het via AfterPay betalen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Said El Mimouni 09-02-2017 Via de website gekocht

Dhr

Heel goed en makkelijk alles te vinden en de bezorging gin uitstekend. Kortom een hele goede ervaring.

Wesly 09-02-2017 In de winkel gekocht

Zeer tevreden

Laatst heb ik 2 Casio horloges gevochten een airfryer gekocht. Ik werd zeer goed geholpen bij het uitkiezen van de juiste airfryer en De beste horloges, hiervoor wil ik de medewerkers van kijkshop bedanken.
Ook hadden ze mijn beide horloges gelijk na aankoop, in de winkel zelf, ingekort.

Toppie👍🏾

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Monique 08-02-2017 Via de website gekocht

Bestelling niet geleverd.

Ik heb mijn bestelling moeten annuleren omdat die niet geleverd werd terwijl het artikel volgens de website op voorraad was en de volgende dag bezorgd zou worden. bellen met de klantenservice heeft ook geen zin, er worden allerlei beloftes gedaan die niet worden nagekomen.

Mureia 08-02-2017 Via de website gekocht

Mevrouw

Ik vind Kijkshop een van de beste winkels. Heb al vaak spullen gekocht, tablets, telefoon,kortom wat apparatuur betreft kom ik niks tekort. En de parfums vind ik geweldig,ik vind altijd wat ik zoek
Ook voor mijn kleinkinderen kom ik aan mijn trekken
Ik zou zeggen Houden zo!
En wat de service betreft,geef ik ook een 10!

Karin overkamp 08-02-2017 In de winkel gekocht

vind dat jullie hele goede service hebben

Ik koop graag bij kijken op vanwege de prijzen en hele goede service en als je online koopt ook hele snelle service

Theo van der Aart 08-02-2017 Via de website gekocht

philips koffiezet apparaat

Een goede website met lage prijzen en snelle levering En het koffiezet apparaat was zeer goed verpakt klasse

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Carla Fase 08-02-2017 In de winkel gekocht

Kijkshop ????

Een super winkel, goedkope artikelen en klantvriendelijk personeel.. als ik in bergen op zoom ga winkelen dan ga ik als ik van de bus kom altijd wel even langst en binnen kijken!! Ga zo door!

Pluspunten

• Klantenservice

Belpinar 06-02-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, snelle levering

Kijkshop is een winkel waar je voor ieder prijs niveau een goede produkt kan vinden. De internetsites biedt mooie filter opties en de levering is heel snel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Ria v/d Bas 31-01-2017 Via de website gekocht

kijkshop.nl

het is heel erg eenvoudig om online iets te bestellen. je heb mega veel keuze in een hoop producten .de producten zijn zeer snel thuis geleverd en mega goed en netjes verpakt.je kan zelf de producten na 1 uur al in de winkel afhalen

Pluspunten

• goed overzichtelijk
  • een voudig
  • zeer snelle levering

Topdutch 31-01-2017 In de winkel gekocht
Roermond

Kijkshop Roermond

De Kijkshop Roermond, ligt in het hartje van de stad, op 2 minuten lopen van het station. Voldoende parkeergelegenheid voor de auto en de fiets. Ruim assortiment, logisch opgesteld. Keurig personeel, vriendelijk en aanspreekbaar.

Pluspunten

• Goed bereikbaar
  • Vlakbij het station.
  • Parkeer gegelgenheid

Minpunten

• Soms te weinig personeel
  • Product kan je niet even vasthouden.