Kijkshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kijkshop.nl.

Deze score is berekend op basis van 195 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

7.7

Ronald 19-06-2017 Via de website gekocht

slechte aanbieding

Ik meld mij aan voor de nieuwsbrief en krijg korting!. Als volgt wil ik een product bestellen dat in aanmerking komt voor gratis verzenden. Vervolgens type ik de kortingscode in en dan kan het ineens niet meer bezorgt worden!.. Oftewel het uitsparen van de verzendkosten word voor mijn gevoel omgezet in korting!...Zo voel ik me al genaaid nog voor ik wat gekocht heb. Met de benzine kosten ben ik dan al net zo duur uit als de beloofde korting. Een echte waardeloos welkom!.

wilhelmus 17-06-2017 Via de website gekocht

3 set huis telefoon ProFoon prijskwalietijd 40euro en goed

Goed geholpen snel 1ste dag besteld volgende dag in huis . wordt goed op de levering op de hoogte gehouden.

Ronald 15-06-2017 In de winkel gekocht
kijkshop

prima service

Ik heb geen tegenvaller gehad op deze site, al was dit alleen mar om voor een product te kijken. De site is duidelijk.

Viona 10-06-2017 Via de website gekocht

Slechte service

In december een airfryer Princess XXL besteld. Deze was echter nu al kapot. Mail gestuurd naar kijkshop daar er ook nog garantie op het product zat, echter werden we verwezen naar een kijkshop filiaal. Aangezien er geen filiaal meer bij ons in de buurt is, zijn we naar Maastricht gereden. Dit was een half uur rijden. Daar ik de airfryer online besteld heb, stond de factuur op mijn mobiele telefoon. De medewerkster gaf aan dat we de factuur hadden moeten uitprinten, en hier had ze niet veel aan. Ik heb aangegeven dat we een flink stuk hebben moeten rijden en of er geen mogelijkheid was om dit alsnog in de winkel uit te printen. Maar deze service bied Kijkshop niet. Gelukkig heb ik het winkel ernaast wel mogen uitprinten. We krijgen alsnog een tegoedbon, maar dit is wel het laatste wat ik bij kijkshop besteld heb!

EdjeRom 08-06-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke shop ,snelle levering

Hier kun je altijd wel vinden wat je zoekt. Vaak tegen mooie prijzen. Wanneer ik naar iets op zoek ben,kom ik nagenoeg altijd ook op de kijkshop website terecht. Een van de eerste shops waar ik kijk als ik iets zoek. Altijd snelle verzending. Service weet ik niet ,want die heb ik nog niet nodig gehad. Wat ook wel iets zegt natuurlijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Jolanda 07-06-2017 Via de website gekocht

Leuke winkel en niet duur

Ik vindt kijkshop een mooie en overzichtelijke winkel en ze zijn niet duur, ik mag er graag even rondneuzen zowel in de winkel als in de webshop, er staan ook vaak leuke aanbiedingen op, ik raad u aan om ook eens te gaan kijken , alle kostbare en wat duurdere producten staan achter glas , dit vindt ik juist goed.

jack 01-06-2017 Via de website gekocht

webshop product niet geleverd

Voor het eerst iets besteld. 5 euro korting via nieuwsbrief. Product kost 29.99, bij 30 gratis verzenden. Geeft de site aan om 1 cent bij te betalen voor gratis verzending. Netjes. Maar dan moet je wel leveren Kijkshop, Na 6 dagen nog niks ontvangen, Van het kasje naar de muur. Tip van kijkshop als ik mijn geld terug wil om het pakketje te weigeren aan de deur. Lastig als niemand komt bezorgen. Man man man. Wat triest. Geld terug vragen gaat niet volgens de servicemedewerker. Want als ze toch ooit gaan leveren heb ik een gratis product. Werkelijk!!!!
Was een cadeau voor mijn zoon van zijn eigen verjaardag geld. Hem zijn geld zelf maar teruggeven.
Kijkshop als je zo je geld moet verdienen. Echt triest. Ik schrijf deze review omdat kijkshop geen oplossing biedt.
Vrees dat ik mijn geld kwijt ben. Al teveel tijd en energie ingestoken. Helaas.
jammer dat ik niet een cijfer nul kan geven. Een 1 is teveel waardering voor oplichting.

Sea janssen 31-05-2017 In de winkel gekocht
Venlo

Aankoop en retour

Nou ik had iets gekocht bij kijkshop en later heb ik dit geretourneerd, wegens een leeftijdseuvel. Dit kon erg snel, makkelijk en ik ben er tevreden over.

Evert 31-05-2017 Via de website gekocht

24 uurs service is een aanfluiting

Even los gezien van de fysieke winkels (welke bij ons al weg is), is de webshop qua levertijd een aanfluiting. Vrijdagmorgen een voorraadartikel besteld en dan pas woensdagmiddag geleverd krijgen. Dat ligt niet aan de bezorger (dhl), maar puur aan de late verwerking! Laat in ieder geval wat weten als een levertijd niet haalbaar is en haal die 24-uurs service van je website af! Dat is gewoon niet haalbaar!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

mirabe 30-05-2017 Via de website gekocht

Slechte retour mogelijkheden

Op 16 januari 2017 hebben wij bij Kijkshop.nl een Dirt Devil stofzuiger gekocht, type Yazz.
In de eerste week ging de standaard parket voet al stuk. Na een maand begon de speciale kat- en hondenhaar borstel kuren te vertonen en liep steeds vast. Ik moest die opzetborstel elke stofzuigbeurt openmaken, schoonmaken en dan nog werkte de opzetborstel maar 5 minuten om er vervolgens weer mee te stoppen.
De afgelopen weken ging de stofzuiger steeds meer lawaai maken en kreeg steeds minder zuigkracht. Zelfs de buren hoorden de motor van de stofzuiger.
Gisteren, 4 maanden na aankoop, stopte de stofzuiger er helemaal mee!
Ik heb het hoofdkantoor van Kijkshop gebeld en heb mij verbaasd over de slechte retour mogelijkheden. De vriendelijke dame aan de telefoon legde uit dat de leverancier van de stofzuiger tot 2x reparatie aanbiedt op het produkt, dus dat de stofzuiger niet vergoed wordt. Ik moet de stofzuiger langsbrengen bij het dichtstbijzijnde filiaal, Zaandam (voorheen bestonden ook Beverwijk en Alkmaar nog......), zodat de stofzuiger opgestuurd kan worden. Wij wonen in Heemskerk, dus Zaandam ligt op ong. 26 minuten afstand per auto. Na ongeveer 3 weken kan ik de stofzuiger dan weer ophalen.
Om de 3 weken te overbruggen kan ik een leenstofzuiger meekrijgen.
IK ben stomverbaasd over deze service! Niet van deze tijd dat we iets online kunnen kopen en niet op afstand kunnen regelen dat ik een nieuwe stofzuiger kan uitzoeken met dit aankoopbedrag als tegoed. Als een stofzuiger na 4 maanden al stuk gaat dan hoef ik dit merk en type echt niet meer, ik wil een andere stofzuiger! Geen reparatie!
Ik heb dat ook aangegeven tijdens het telefoongesprek, maar dit behoort niet tot de mogelijkheden. Ik vind dit niet kunnen!

Younes 25-05-2017 In de winkel gekocht
Tiel

Top winkel

Ik koop daar altijd mijn spullen goede service daar en die spullen 100 procent kwaliteit. Ik koop daar vaak telefoons of spullen voor huis .

Theo 24-05-2017 Via de website gekocht

Heel goede service!

Had een defecte koffie apparaat online ontvangen, kon ik in de winkel zonder problemen omruilen voor een goed exemplaar, kijk das pas service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice

Anoniem 23-05-2017 Via de website gekocht

Onvriendelijk behandeld

Ik heb een paar keer online besteld bij jullie en ik ben altijd tevreden tot de laatste bestelling na. Ik had een blender bij jullie op de website besteld, na het bekijken van de blender was ik niet zo tevreden erover dus ik ben naar een van jullie winkels gegaan om te retourneren en ik werd niet vriendelijk geholpen. Er werd bij mij aangedrongen dat ik de blender heb gebruik terwijl het niet zo is. Na in discussie met de winkel medewerker Namen ze de blunder wel aan.

Xandra 21-05-2017 In de winkel gekocht
Kruisstraat

Goede service

Goede uitleg van prodücten en klantvriendelijk personeel. Voor cadeaus en huishoudelijke artikelen kun je bij Kijkshop altijd slagen en ruilen of retourneren is geen probleem hoor.

Froukje de Rooy 20-05-2017 In de winkel gekocht
Zwolle Melkmarkt

etalagewinkel

Een aparte winkel,waar de artikelen prachtig ter bezichtiging staan opgesteld in vitrines.De koper kan heel goed zien hoe de producten zijn van kwaliteit en prijs.De zelfstandigheid van de consument komt tot uitdrukking bij het invullen van de aankoopbon door de koper zelf,het bestelde object wordt direct met een liftje opgehaald,ingepakt voor versverkoop uit het krat te genieten.De koop is rond bij het betalen van de aankoopprijs.

Langa 19-05-2017 Via de website gekocht

Everything I need for a good price!

Ik vind Kijkshop een top shop. Het heeft bijna alles wat ik nodig heb tegen een betaalbare prijs. De website is zeer gebruikersvriendelijk en overzichtelijk. Ik ben ook zeer tevreden over de levering, aangezien die snel is. De enige reden dat ik het cijfer 9 geef ipv 10 is omdat Kijkshop geen eten verkoopt haha.

Jan 19-05-2017 Via de website gekocht

Heerlijke winkel

Ik vind het zowieso leuk om langs die glazen vitrine kastjes te lopen en te kijken. Ik kom en koop er regelmatig iets en heb mij nog nooit bedonderd gevoeld. De prijzen van de artikelen zijn ok en ik word altijd netjes en vriendelijk geholpen aan de kassa. Ik heb gisteren voor het eerst iets gekocht via internet , dit was voornamenlijk omdat het internet only was. Dit was dus een buikspiertrainer van medisana. Was netjes de volgende dag bezorgd. Goed verpakt en het aparaat werkt ook ok !!! Dus ik kon alleen maar een 10 geven. Kijkshop is ok !!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Sjoerd 18-05-2017 Via de website gekocht

Klantenservice is vriendelijk maar daar houdt het wel op

Begin mei een elektrische onderdeken besteld, vanwege een mooie aanbieding. Na de vakantie de verpakking opengemaakt: er bleek een geheel andere type in de verpakking te zitten van het type dat ik besteld heb. Natuurlijk een fors goedkoper model. Direct de klantenservice gecontact en de het product goed verpakt en opgestuurd. Na 10 sageb maar eens navraag gedaan. Het gewenste product is nu niet meer leverbaar en ik krijg mijn geld over een paar dagen terug. En dat terwijl het product 2 dagen na de retourzending nog gewoon bestelbaar was met de korting.

Ik voel me behoorlijk bedrogen en heb het idee dat de Kijkshop vuile spelletjes speelt.

Sonja 17-05-2017 In de winkel gekocht

echt fijn om hier te winkelen

Ik vind de kijk shop een hele fijne winkel en ook een hele fijne website hebben. gemakkelijk en overzichtelijk in gebruik. En wat ook belangrijk is goedkoop maar goede producten.

fgeerlings 12-05-2017 Via de website gekocht

zeer overzichtelijke site

zeer gebruiksvriendelijke kijkshopsite en makkelijk te zoeken op de site....snelle service ook het afleveren gaat perfect

Karolina szwedt 11-05-2017 In de winkel gekocht
Oosterhout

Codeu

Alle things are good and price is lower than in different winkel or shop online. Im im the shop every weekend with my kids

Lous Hillmann 08-05-2017 Via de website gekocht

Kijkshop is lekker makkelijk!!

Ik koop graag on-line. Ik kan op mijn gemak alle producten met elkaar vergelijken.
Het prettige van De Kijkshop is, als het artikel tegenvalt je naar de Kijkshop- winkel in de buurt kan gaan en je krijgt meteen je geld terug. Snelle zending { meestal de volgende dag}

Luna 25-04-2017 In de winkel gekocht
Bilderdijkstraat Amsterdam

Duidelijk, overzichtelijk en voordeliger

Zelf je keuze maken in een Kijkshop winkel zonder dat direct een verkoper naast je staat vind ik prettig. Ontspannen kijken en zoeken naar het artikel wat je zoekt. Bij de producten staan duidelijke omschrijvingen. De winkels hebben een concept dat alles overzichtelijk is en makkelijk te vinden. Ik ben voordeliger uit en als ik het aangeschafte artikel elders goedkoper vind krijg ik het resterende bedrag terug. Lekker duidelijk geen poespas en ruilen mag altijd.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Miek 23-04-2017 In de winkel gekocht
Einhoven, Woenselse markt

service kijkshop eindhoven

tot 2 keer toe artikel geruild omdat de wifi haperde, uiteindelijk kregen we geld terug. we zijn uitermate correct behandeld en te woord gestaan door de manager die op de drukke zaterdagmiddag buitengewoon vriendelijk en voorkomend bleef: compliment!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Gustavo 20-04-2017 Via de website gekocht

Prettig winkelen

De site is erg Duidelijk, de prijzen zijn naar mijn inzicht laag en goede de servics is super. Ik had een vraag over een product en nam telefonisch contact op, daar werd ik snel en vriendelijk geholpen. Top

piet 20-04-2017 In de winkel gekocht
eindhoven woenselsemarkt

goede service

makkelijk , eenvoudig zoeken , goed overzicht , kan niet beter zoeken & goed goedkoop ! een mooie winkel .

Ismail 13-04-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Ik shop vaak van Kijkshop, omdat ik gebruik maak van Freebees. De bestelde producten via de webshop zijn binnen 24 uur thuis. Je krijgt ook een track&trace link via de mail. Indien nodig kun je de producten ook retourneren via de winkel. Service is gewoon prima!

Rob 12-04-2017 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Duidelijke indeling webshop!

Een pima zoeksysteem. Duidelijk en direct. Scherpe prijzen. Helemaal wat je van een webshop zou moeten verwachten!

Mike 08-04-2017 In de winkel gekocht
Spijkenissr

Slechte service

Een week geleden een tablet gekocht bij de kijkshop. Gewoon een simpel ding om tv of films op te kijken als ik onderweg ben.
Bij het opstarten begint ie al met rare geluiden te maken of ie radioactief is zo'n geluid.
Als je probeert om op de wifi te komen is dat ook een probleem. Hij is traag en doet totaal niet wat ik wil dat ie zou doen.
Dan bel je met de klantenservice om je beklag te doen. Doen ze heel afstandelijk en zeggen dat je de tablet niet terug kan brengen. Omdat je de verzegeling van het doosje hebt gehaald. Ja kijkshop dat moet he. Anders weet je niet of die het doet.
Nou was die niet duur. Maar de service blijft klote. En nog wat ik kom hier nooit meer.
Mvg en tot ziens...

Sharon 06-04-2017 In de winkel gekocht
Zutphen

Leuke winkel

Goedkope goede winkel. Als er iets mis is kun je altijd terug gaan en krijg je of vervanging of keuzecontrole een ander apparaat!

Monica Grob - Quartel 06-04-2017 In de winkel gekocht
Sneek

Goede prijs / kwaliteit winkel

De winkel is overzichtelijk en de prijzen zijn zeer goed en betaalbaar en de kwaliteit is ook goed. Heb al verschillende dingen bij hun gekocht en het verbaasd mij elke keer weer dat ze het zo kunnen doen. Het winkel personeel is ook aardig.

6986bc 05-04-2017 In de winkel gekocht
Arnhem presikhaaf

Je krijgt wat de kwaliteit die je zoekt

Prettig winkelen en prima artikelen. Je ziet wat je zoekt en krijgt de kwaliteit erbij. Ook online de juiste formule. KIJK EN SHOP.

Frans 05-04-2017 In de winkel gekocht
filiaal in huizen

goed meegedacht en prima oplossing

Aanbieding was verlopen dus via de webshop niet meer te leveren maar doorverboden naar een filiaal in huizen en daar toch het artikel gekregen voor actie prijs. Chappeau!

jolande van doorn 05-04-2017 Via de website gekocht

goede service en snelle levering

ik heb het artikel in de winkel bekeken maar online besteld
was zeer tevreden over de snelle levering kom ook wel in de winkel omdat je er rustig rond kunt kijken zonder personeel achter je aan maar als je iets wilt weten word je klant vriendelijk geholpen dit geld voor t filiaal in Deventer

Bas 30-03-2017 Via de website gekocht

Heel goed servies

Kijkshop heeft goede producten en ze kunnen de producten heel snel en vlug bezorgen ik vind het teminstebgeweldig ik hoop de andere mensen ook

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Evren Aydin 30-03-2017 Via de website gekocht

Beste shopwinkel van nederland!

Zo vaak besteld tot nu toe geen probleem gehad. Altijd netjes verpakt en optijd geleverd. Beste webwinkel van nederland! Bedankt kijkshop.nl!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Bea 29-03-2017 Via de website gekocht

belabberde service

bestelling geplaatst,, meerdere malen contact gehad,je wordt met een kluitje het riet ingestuurd maar toen de bestelling na een week nog niet geleverd was heb ik het geannuleerd,krijg ik verdorie een mailtje ,dank u voor je bestelling word zo spoedig mogelijk geleverd,weer contact opgenomen want het was tenslotte geannuleerd,nu storten ze mijn geld binnen 5 dagen terug,hopen dat dat wel goed gaat ik heb er geen vertrouwen meer in maar we wachten af.

Luka 24-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige Winkel

Deze shop is erg lang mijn go to place geweest om even snel heen te lopen en met dat wat ik nodig heb, gevonden dankzij de goede service, terug naar huis te gaan, sinds ik enkele jaren geleden verhuisd ben gebruik ik de webshop. Nog steeds dezelfde goede service, veel informatie over de producten, en simpel en snel heb je iets onderweg naar je huis.

Tot nu toe zijn al mijn pakketjes goed thuis gekomen, en als er iets mis mee was (bijv. een deukje in de doos, dan was dat omdat de bezorger ermee stond te gooien... Niet Kijkshop's schuld dus). Ben erg tevreden dot blijft ook voor een lange tijd mijn winkel.

Björn 23-03-2017 In de winkel gekocht
Filiaal Enschede.

Duidelijke informatie en uitstekende service. Topsite!

Alle produkten worden duidelijk en voor een mooie prijs aangegeven. Iets niet goed en alles wordt duidelijk en netjes afgehandeld. Aanrader dus!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

ajj de jong 23-03-2017 In de winkel gekocht
arnhem

netjes en correct

je kunt er altijd terecht wat het probleem ook is ze proberen het op te lossen en je word altijd netjes te woord gestaan

j 23-03-2017 In de winkel gekocht

goede service

Ik vind het een goede winkel en hebben alles wat je
moet hebben voor niet al te veel geld en best een goede service

T Tettero 22-03-2017 In de winkel gekocht
filiaal in Spijkenisse

leuke zaak om te winkelen er is van alles tezien en te kopen

Een gezellige zaak om te winkelen behulpzaame personeelsleden erg vriendelijk niets is ze teveel
en?aantrekkelijke prijzen.

Anna 22-03-2017 Via de website gekocht

goede service

goed geholpen door de verkoopster en voordat ik de bestelde smartphone meenam werd de doos open gemaakt en alles werd voor het afrekenen gecheckt

john 22-03-2017 Via de website gekocht

klantvriendelijke begeleiding bij problemen

Bij problemen met E producten in combinatie met betalingen en daar in vastlopende, prima begeleidt via de telefoon om er door heen te komen.
Wordt op tijd aangegeven wanneer de gevraagde art. toe gestuurd worden en je thuis moet zijn.
Bestellingen gedaan via internet en de tablet is in goede staat aangekomen. Geld ook voor een platenspeler, ook voor de prijs een leuke aanschaf.

Arian Zondag 22-03-2017 In de winkel gekocht
Tiel

TOP winkel

Ik vind de Kijkshop echt een topwinkel. Ze hebben altijd hele leuke aanbiedingen en acties. De service is altijd vriendelijk en goed en altijd met een lag. Ik ben zeer tevreden met deze winkel en raad iedereen aan om hier electronica te kopen. Kijkshop, ga zo door!!! Met vriendelijke groet, Arian Zondag

Sarah Costa 22-03-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam Alexander

Geweldige winkel en service

Ik heb deze shop gekozen omdat ik het een top winkel vindt met geweldig aanbiedingen en verschillende aanbod het heeft een duidelijke site boordevol aanbieding en snelle levering

Amaal 22-03-2017 Via de website gekocht

geweldig winkels

Ik koop altijd bij de kijkshop ik vind soper sneel leveren en kan altijd achteraf betalen en zij hebben goedkoop ook prima winkel

karin 22-03-2017 Via de website gekocht

mooie en goede producten en snelle leverling

Zeer overzichtelijk, je kunt er alles vinden en zeer aantrekkelijke aanbiedingen. Gewoon erg goed en fijn dat het zo snel geleverd kan worden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Therese 22-03-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

SUPER SERVICE

Als er iets kapot is bv. kruimeldief wordt het door de medewerkers heel goed opgelost en de tijd wat ze aan geven dat het klaar is klopt ook .
Je kunt er ook heel fijn op je gemak rond kijken en als je hulp nodig hebt zijn ze er ook voor je . Heel klantvriendelijk tenminste hier bij ons in Doetinchem

Rick Heath 22-03-2017 In de winkel gekocht
Woenselse markt!!!!

Geweldig!!!!!

Heel goede service en vriendelijke personeel.kwaliteit produkten.van goedkoop tot duurkoop.genoeg keuze en makkelijke inruiling.