Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 732 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Henk 14-02-2020

Prima geregeld, snelle service en duidelijke communicatie. Ben tevreden over alles.

Rob de Lange 14-02-2020

Duidelijk en deskundig advies. De nieuwe koel-vriescombinatie moest aan bepaalde eisen voldoen: hij moest in de bestaande kast passen en drie plusjes +++ hebben. Dat is goed gelukt.

Martin 14-02-2020

Door eerdere ervaringen met de keukenloods die destijds zeer positief zijn we voor een nieuwe kraan automatisch weer hier terecht gekomen en weer naar tevredenheid.

C Peek 14-02-2020

Well-appointed showroom with clear choices on display.
Test kitchen and demo set up for inspiration.
Knowledgable and friendly staff with a genuine interest in helping you find 'the right' product (not always the most expensive).
Go check them out.

Ben 14-02-2020

Je wordt hier goed ontvangen, krijgt de juiste koop/apparatuur info, geen verkoop praatjes. Ook wordt er meegedacht in wat voor jou de beste aankoop is zonder dat je in een bepaalde richting wordt geduwd. En de prijs is scherp. Levering is goed geregeld.

Flix 14-02-2020

Ik ben door de medewerker van de Keukenloods uitstekend geholpen bij het uitzoeken van apparatuur. Bovendien hanteert dit bedrijf scherpe prijzen.

Piet Hartog 14-02-2020

Snelle levering en afhandeling, heb een oven zelf afgehaald in Opmeer, wat nog een leuke korting opleverde.

A.Hoofs 14-02-2020

ben zeer tevreden over keukenloods ,veel keuze mogelijkheden en snelle levering en vriendelijk personeel .

Silvia Brattinga 14-02-2020

Ze kwamen netjes op tijd stelde zich voor en begonnen gelijk met weghalen van de oude gasfornuis en voor je het wist stond de nieuwe ook al de rommel namen ze mee dus super djw groetjes sil

R.P.Hauwert 14-02-2020

Uitstekende service en snel vele artikelen besteld en goed geleverd.
Vriendelijke mensen niets moet alles mag word geen druk uitgeoefend.
Zijn verschillende keren geslaagd bij keukenloods.

Habets 14-02-2020

Super service! Goed advies over aanschaf nieuwe afzuigkap. Ook laten vervangen/plaatsen. Monteur was erg vriendelijk en deskundig! De montage zat niet mee (erg oude keuken), maar dat was voor de monteur geen enkel probleem. Er is echt maatwerk geleverd. Top!

Jeanne Stammeshaus 14-02-2020

Op zoek naar een, in de verpakking van de Inductie-kookplaat ontbrekende net-snoer met een perilex-stekker, kwam ik al snel uit op de webshop Keukenloods.
De volgende werkdag werd deze geleverd, nog voordat de kookplaat arriveerde.!
Heel geruststellend, vanaf de heldere terugkoppeling met volledige info bij de bestelling, tot en met het keurige pakket dat werd bezorgd.

Will. Colin 14-02-2020

Beste ik ben zeer tevreden wel een kleine aanmerking bij de gas/glas kookplaat ontbrak de stekker en de monteur had er ook geen verder prima
Grts will

A.b 14-02-2020

Art zoals beschreven. Zeer snellle levering. En achteraf betalen. Helemaal super. Blije en tevreden klant.

Marlies 14-02-2020

Ik koos voor keukenloods omdat ik op zoek ging naar de laagste prijs voor mijn apparaat. Verder hebben ze hem snel geleverd dat was ook erg fijn en het contact met de medewerkers was ook heel prettig.

Wim 13-02-2020

Prima en volgens afspraak. De verkoopadviseur toont begrip voor de klantwensen! Kortom uitstekende prijs/prestatie verhouding.

Claudia 13-02-2020

Snel en betrouwbaar!Vriendelijke bezorger!!! Bestelde gasforuis niet op voorraad toen voor dezelfde prijs een luxe-editie gekregen

Martien 13-02-2020

Snelle behandeling van vriendelijke verkoper en snelle goede levering.
Duidelijk en goed overzicht in de winkel.

Edwin theunisse 13-02-2020

Fijn en helder antwoord aan de telefoon. Bel wel altijd met winkel zodat er een persoonlijk contact is. Verkoper denkt mee en is fait in de prijs. Netjes is de aflevering je wordt gebeld wanneer aflevering is met tijdstip. Goede service.

J.koopman 12-02-2020

De winkel is overzichtelijk en het personeel erg vriendelijk en behulpzaam
Ook kwamen ze eerlijk en oprecht over met het beslissen welk merk we wilden, ze gingen echt voor kwaliteit ipv de duurdere merken aan je proberen te verkopen
Inmiddels een combi oven van Neff gekocht en al diverse gerechten hierin bereidt
Top dus en zou t zeker aanraden om hier een kijkje te nemen

Harry Kleinen 12-02-2020

Bij keukenloods werken deskundige mensen, die jou helpen met al je vragen. Ze komen na wat ze beloven en bellen terug als ze iets moeten opzoeken als ze niet zeker zijn. Daarbij komt ook nog dat de prijs de goedkoopste is en de levering gratis en op tijd bij mij thuis. Je kunt met een gerust hart bij Keukenloods kopen.

Gerwin van Berlo 12-02-2020

Erg klantvriendelijk en behulpzaam bij het bestellen van de messenset. Ook netjes afgehandeld tijdens de bezorging van het produkt.

Rob 12-02-2020

Veel keuze op de online webshop tegen de voordeligste prijs. Heb bij concurrenten geen goedkopere prijzen gevonden.
Wel een aandachtspuntje: er stond bij ons artikel aangegeven dat de levertijd 1 á 2 dagen zou zijn. Bleek dat het product niet op voorraad was dus we moesten helaas 7 dagen wachten. Verder werden we wel goed op de hoogte gehouden over de stand van zaken.

Popey 12-02-2020

De shop is overzichtelijk. Veel keuze. Goede prijs/kwaliteit. Thuis brengen perfect.

Frans 12-02-2020

Prima winkel, heb al eerder daar gekocht, nu een wasmachine.
Heb tot dusver geen klachten.