Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 758 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

A.b 14-02-2020

Art zoals beschreven. Zeer snellle levering. En achteraf betalen. Helemaal super. Blije en tevreden klant.

Marlies 14-02-2020

Ik koos voor keukenloods omdat ik op zoek ging naar de laagste prijs voor mijn apparaat. Verder hebben ze hem snel geleverd dat was ook erg fijn en het contact met de medewerkers was ook heel prettig.

Wim 13-02-2020

Prima en volgens afspraak. De verkoopadviseur toont begrip voor de klantwensen! Kortom uitstekende prijs/prestatie verhouding.

Claudia 13-02-2020

Snel en betrouwbaar!Vriendelijke bezorger!!! Bestelde gasforuis niet op voorraad toen voor dezelfde prijs een luxe-editie gekregen

Martien 13-02-2020

Snelle behandeling van vriendelijke verkoper en snelle goede levering.
Duidelijk en goed overzicht in de winkel.

Edwin theunisse 13-02-2020

Fijn en helder antwoord aan de telefoon. Bel wel altijd met winkel zodat er een persoonlijk contact is. Verkoper denkt mee en is fait in de prijs. Netjes is de aflevering je wordt gebeld wanneer aflevering is met tijdstip. Goede service.

J.koopman 12-02-2020

De winkel is overzichtelijk en het personeel erg vriendelijk en behulpzaam
Ook kwamen ze eerlijk en oprecht over met het beslissen welk merk we wilden, ze gingen echt voor kwaliteit ipv de duurdere merken aan je proberen te verkopen
Inmiddels een combi oven van Neff gekocht en al diverse gerechten hierin bereidt
Top dus en zou t zeker aanraden om hier een kijkje te nemen

Harry Kleinen 12-02-2020

Bij keukenloods werken deskundige mensen, die jou helpen met al je vragen. Ze komen na wat ze beloven en bellen terug als ze iets moeten opzoeken als ze niet zeker zijn. Daarbij komt ook nog dat de prijs de goedkoopste is en de levering gratis en op tijd bij mij thuis. Je kunt met een gerust hart bij Keukenloods kopen.

Gerwin van Berlo 12-02-2020

Erg klantvriendelijk en behulpzaam bij het bestellen van de messenset. Ook netjes afgehandeld tijdens de bezorging van het produkt.

Rob 12-02-2020

Veel keuze op de online webshop tegen de voordeligste prijs. Heb bij concurrenten geen goedkopere prijzen gevonden.
Wel een aandachtspuntje: er stond bij ons artikel aangegeven dat de levertijd 1 á 2 dagen zou zijn. Bleek dat het product niet op voorraad was dus we moesten helaas 7 dagen wachten. Verder werden we wel goed op de hoogte gehouden over de stand van zaken.

Popey 12-02-2020

De shop is overzichtelijk. Veel keuze. Goede prijs/kwaliteit. Thuis brengen perfect.

Frans 12-02-2020

Prima winkel, heb al eerder daar gekocht, nu een wasmachine.
Heb tot dusver geen klachten.

keukenloods 12-02-2020

Via de website diverse leveranciers bekeken voor de aanschaf van een combi-oven. Uiteindelijk ook bij keukenloods.nl uitgekomen. Prijs van het artikel per mail en telefonisch opgevraagd. Prijs stond niet vermeld op website. Bijzondere ervaring. In de winkel een combi oven uitgezocht. Na afrekenen kwamen we de oven tegen welke we telefonisch hadden opgevraagd. Omruilen was geen probleem. Combi oven bleek opeens ± € 110,00 duurder als telefonisch was opgegeven volgens de websiite in de winkel. Na dit gemeld te hebben kregen we het verschil terug zonder problemen. Prima personeel. Levering is zeer voorspoedig verlopen. Combi oven bevalt prima. Jammer dat deze in de winkel niet was aangesloten.

Peter 12-02-2020

Een snelle en adequate service; ze doen wat ze beloven. Ook als je wilt omruilen zijn ze slagvaardig.

Terrie 12-02-2020

Een ruime keuze ook in de outlet en aardig vakkundig personeel daarnaast mooie keukenopstellingen om ideeën op te doen.

Cees 12-02-2020

Aantrekkelijke prijs. Ze denken ook mee en bieden goede service. Ook het afleveren was prima geregeld.

arnold 11-02-2020

Zeer vriendelijke installateurs. Netjes op tijd. Alles keurig netjes schoon gemaakt tussen het afbreken en opbouwen. Voorzichtig bij het tillen van de koelkast door het huis. Geen rotzooi achtergelaten.

Rudy 11-02-2020

Artikelen in de winkel in almere gekocht. combi oven en inductie kookplaat goede voorlichting en levering en plaatsing stipt op tijd

Louis 11-02-2020

Goede uitleg. Wordt duidelijk gemaakt wat we voor keuzes hebben en wat de verschillen zijn.

McCall & Smith 10-02-2020

Na een deskundig en klantvriendelijk advies, waarbij verschillende apparaten vergeleken werden, 3 vaatwassers bij Leukenloods gekocht.

Henri 10-02-2020

Zeer goede service. Dat begint al direct na het plaatsen van de bestelling om te verifiëren dat de inbouwmaten inderdaad kloppen. Prettig om in mondeling overleg een afspraak te kunnen maken over het moment van inbouwen. Plaatsing is daarna perfect gedaan door heel vriendelijk personeel.

b.binnendijk 10-02-2020

vakkundige hulp. snel en goed geholpen bij het zoeken naar de juiste oplossingen.
netjes op tijd bezorgd.

Arie 10-02-2020

Online had ik een offerte aangevraagd voor 4 Siemens apparaten. Nadat wij telefonisch contact hebben gehad over deze apparaten hebben zij mij het nieuwere model voor dezelfde prijs aangeboden. De apparatuur kan op elk gewenst moment geleverd worden, zelfs op zaterdag, ideaal voor als je doordeweeks 40 uur werkt. Enige kleine minpuntje is dat bij sommige apparaten geen Nederlands of Engels talige handleiding zit. Gelukkig is Google op dat moment je beste vriend.

Eg 10-02-2020

Snelle levering. Half uur vooraf bericht over exacte bezorgtijd, zodat ik niet uren voor niets heb hoeven wachten.
Vriendelijke bezorger.
Prima wasmachine en oude meegenomen.

Manuela 10-02-2020

Wij werden super goed geholpen door de medewerker aan de telefoon. De spullen werden mooi op tijd gebracht en we werden ook op de hoogte gehouden per sms wanneer we de spullen konden verwachten. alles zat netjes ingepakt en zonder schade geleverd!