Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3070 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hops 75 05-02-2012

Prijzen zeer concurrerend, nette aflevering zoals afgesproken. Niets meer, niets minder en zo heb ik het graag...

nel vd heuvel 02-02-2012

De voorlichting en bezorging vond ik heel goed, toen na enkele weken met uitpakken bleek dat de oven beschadigd was reageerde de keukenloods heel accuraat en werd de oven snel omgeruild. Ik ben zeer te spreken over de service van de keukenloods

esdebruijn 02-02-2012

Had een afzuigkap besteld, maar keukenloods kon die niet op tijd leveren. Heb toen een andere (duurder) besteld, en die werd geleverd voor de (goedkopere) prijs van de eerste! Had dit niet verwacht, was dus een zer prettige verrassing! Mocht ik weer iets van witgoed nodig hebben, is keukenloods de eerste waar ik ga kijken!!

Mario Vos 02-02-2012

6,8
Inductiekookplaat van Fagor werd redelijk vlot bezorgd, maar was na dag gebruik al defect. In zo'n geval hoort de leverancier eigenlijk direct een nieuwe te sturen en je niet in de reparatiemolen te doen belanden. Via Fagor kwam er na drie dagen een reparateur die geen onderdelen bij zich had. Moeten besteld worden. Hoelang het nu nog gaat duren is een raadsel. Mijn eerste zeer negatieve ervaring met een webshop in vele jaren internetshoppen!

Mario Vos 03-02-2012

Aanvulling op mijn review. Leverancier belde vanmorgen met het aanbod om de plaat z.s.m. om te ruilen tegen een nieuwe. Zo zie je maar hoe een review van invloed kan zijn op de service. After sales kan een dikke 6 worden!

arjanjoyce1980 31-01-2012

fijne en overzichtelijke website, makkelijk te bestellen. Mijn bestelling kon pas twee weken later worden geleverd vanuit de fabriek. Keukenloods.nl heeft mij per mail (automatisch, maar ook persoonlijk bericht) goed op de hoogte gehouden. Bij het maken van een bezorgafspraak, heb ik later nog geprobeerd van bezorgdag te wisselen, was helemaal geen probleem. Op de website stond dat tot de deur werd geleverd, maar de chauffeur bracht de koelkast netjes tot in de keuken. Ik ben zeer tevreden en heb niks aan te merken en geen verbeterpunten.

H.Hofstee 30-01-2012

Snelle en keurige bestelling en levering. Produkt en tijdsaangave perfect! Vriendelijke bezorger en binnen 5 minuten de nieuwe er in en de oude mee en betaald! Aanrader!

jerrym 28-01-2012

Heb afzuigkap besteld van 120 cm breed.Deze was te breed dus heb met Keukenloods online adviseur gesproken, wat trouwens heel makkelijk ging,adviseur heeft deze direct verandert voor mij in 90 cm breed.Hij nam alle aandacht dat produkt bij klant in de juiste maat wordt geleverd Echt Top dus.Bij levering had ik niet gepast geld om te betalen, maar chaffeur gaf aan dat restbedrag op rekening wordt gestort. Dit was er dus in 1 week al op mijn rekening. Keukenloods neemt de klant echt serieus en met zorg.

Mevr.Koen 27-01-2012

Mooie sortering, snelle levering.
Alles volgens goede en snelle afspraken.

g100r 18-01-2012

"Ik heb naar verschillende internet winkels gemaild met de vraag of ze een nieuwe kookplaat van Miele konden leveren. Keukenloods was de enige die zei dat ze contact met Miele op zouden nemen, de andere zeiden hij komt in het bestand niet voor dus wij kunnen deze niet leveren. Keukenloods mailde de volgende dag dat ze hem konden leveren en dat ook nog voor de laagste prijs. U begrijpt dat ik zeer blij was met keukenloods. Ik had de kookplaat zeer snel in huis. En koop van Miele de service erbij. Ik koop zeker vaker bij keukenloods."

kokkie henk 16-01-2012

De producten die worden aan geboden zijn van eerste klas kwaliteit,makkelijk te vinden op de site.
En boven alles zeer goede levering .

mbakker76 16-01-2012

Uitstekende service voor een uitzonderlijk lage prijs van Keukenloods.nl, alles prima in orde. De communicatie is helder en de afspraken zijn goed nagekomen. Zeker een aanrader.

Luuk Zandstra 14-01-2012

Keukenloods is makkelijk, met een groot assortiment en het is eenvoudig om de verschillende modellen met elkaar te vergelijken.
Het alternatief is een paar vrije dagen alle winkels afgaan om hetzelfde te doen.
Snelle levering en correcte afhandeling.
Wanneer ik weer keukenapparatuur nodig heb wordt Keukenloods mijn eerste keus.

jackvanbavel 11-01-2012

Snelle levering. Goede keuze mogelijkheid. Nette prijs. Heb 3 jaar geleden ook een qooker bij hun gekocht. Apparaat werkt perfect. Makkelijk te installeren.

Cees van Iwaarden 09-01-2012

Een prettige winkel, met een ruim aanbod en aantrekkelijke prijzen. Personeel dat je vriendelijk te woord staat. Een snelle levering die vooraf gaat met een telefonisch en een sms bericht.

pieter_blije_klant 09-01-2012

Helemaal top. Bedankt voor de keuken, de apparatuur, het advies en de goede nazorg!

Gerbiena 23-01-2012

Hallo!

Ik zou graag reacties horen cvan mensen die een gehele keuken hebben laten plaatsen door de keukenloods.
Kunt u mij helpen?

Mvrg

rotte59 09-01-2012

Goede communicatie, snelle levering en prettige "pinbetaling" bij de chauffeur. Ik zou het zo weer doen. Een aanrader.

winnetoe 08-01-2012

Het is al gezegd in andere reviews: duidelijk en snel(!). Pinnen bij chauffeur ook een uitkomst. Ik had 's avonds een vraag gesteld via de site en kreeg direct de volgende dag antwoord. Heel goed allemaal.

BasNieuw48 03-01-2012

Overzichtelijke site. Ook prima op merk zoeken. Levering keurig volgens afspraak.

HMROEPER 02-01-2012

Nadat ik een oven elders goedkoper had gezien heb ik dat gemeld. Kreeg enkele uren later telefonisch een uitsekend aanbod dat ik niet kon weigeren. Vanaf dat moment uitstekend op de hoogte gehouden van verloop bestelling. Precies volgens afspraak binnen toegezegd tijdsbestek van 2 uur bezorgd. Uitstekend.

robklink 02-01-2012

Super de afspraken nagekomen van bestelling tot stipt op tijd afleveren.

roriwiga 30-12-2011

Je wordt vriendelijk en deskundig te woord gestaan, je kan het produkt laten bezorgen of direkt afhalen.
Top!!!

Nelly12345 25-12-2011

Alles was gewoon perfect geregeld. Zowel de sales als de after sales. Niets dan lof voor de KEUKENLOODS.

Mark Heine 25-12-2011

Super snelle levering en makkelijke betaalservice.

Rein 2 22-12-2011

Alles pefect afhandeling per telefoon en email de bezorging alles op tijd

Smaal01 19-12-2011

Eenmaal op deze site is het kijken,bestellen en afleveren.

En dit alles binnen twee dagen en betalen bij de chauffeur.

petrus12 19-12-2011

Nadat ik de bestelling via de website had geplaatst, stond in de orderstatus 5-10 dagen op magazijn.
Toen heb ik direct gebeld, want op de site stond dat het product op voorraad zou zijn.
Antwoord: 5-10 dagen is standaard door computer ingegeven. Het product is er inderdaad en kan over 2 werkdagen worden afgeleverd. Aldus gedaan.
Prima behandeling dus.

ca veldhuis 18-12-2011

Wij hebben hele goede ervaring met keukenloods.Je word prima op de hoogte gehouden over de levering van je product.Goede afspraken over de levering van je bestelling.Kan iedereen aanraden om bij keukenloods te bestellen.Hele snelle levering,en de tijd van levering is prima.Niks dan lof over de keukenloods.

berrrt1950 17-11-2011

Wilde een Indesit kookplaat bestellen maar twijfelde over de inbouwdiepte (max 4cm).
Mail gestuurd werd direct beantwoord met de opmerking dat deze Indesit niet zou passen maar dat er een alternatief was namelijk de Baumatic.
Deze besteld en werd snel geleverd en ook heerlijk vroeg (7.45)
Kookplaat past perfect!

manecas36 13-11-2011

Motivatie: "Bij keukenloods.nl een fornuis van SMEG besteld, omdat: bij hen het fornuis de laagste prijs had, ze bezorgen gratis en bij de chauffeur kon ik gewoon met pin betalen. Vóór mijn bestelling heb ik ge-chat met een medewerker, dat ook erg snel en prettig verliep. De antwoorden op mijn vragen kreeg ik. After sale (na de verkoop) , kan ik weinig van zeggen, behalve dat ik direct een antwoord kreeg op mijn vraag over een probleem met het fornuis. Ik had net zo goed of beter direct contact kunnen opnemen met SMEG. Zou ik nog eens bestellen bij Keukenloods? Ja. "

Niet tevreden koper 16-10-2011

6,5
Op een telefonische vraag over het aansluitplaatje van een oven kreeg ik als reactie: Dat moet door een elektriciën gedaan worden. Geef mij uw postcode, dan noteer ik meteen dat de garantie is vervallen.

Officiele reactie van Keukenloods 18-10-2011

Bedankt voor uw beoordeling.

Het klopt inderdaad dat uw garantie kan vervallen indien u de apparaten niet juist laat aansluiten door een erkende elektricien. Bij onjuiste aansluiting kunt u namelijk de apparatuur 'opblazen'.

Wij bieden naast onze bezorgservice ook montage aan. Dit houdt in dat wij de apparatuur tegen een vergoeding aan laten sluiten zodat u zeker weet dat uw garantie behouden blijft.

Wat betreft uw behandeling door de verkoper. Dit nemen wij zeer hoog op en hebben dit ondertussen besproken met de desbetreffende verkoper.

Oprechte excuses namens het Keukenloods Team. Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw oven en kookplaat.

Met vriendelijke groet
Keukenloods Team

pipiwag 09-09-2011

Voor onze nieuwe keuken gekozen inbouw apparatuur van de keukenloods. Na offerte word je gebeld en al je vragen worden goed beantwoord. Een spoelbak en een kraan konden zonder probleem worden toe gevoegd aan de offerte. Kun je de spullen ergens anders goed koper krijgen dan gaan ze mee met de prijs. De levering was ok, allen de verkeerde koelkast. Hier was ik voor de levering al van op de hoogt gebracht en werd ook na een paar dagen omgeruild. Ze bellen en smsen netjes voor een levering afspraak. Ik ben niet een makkelijke klant maar elk telefoontje en mailtje werd netjes beantwoord. Ze hebben de tijd en geduld voor hun klanten.

f.lassche 15-08-2011

Prima zaak, de keukenloods. Wij hebben zeer goede ervaringen met deze webwinkel en zijn medewerkers. Na vorig jaar een wasmachine daar te hebben gekocht, hadden we nu voor ons nieuwe huis een vaatwasser, een oven en een koelkast besteld. Alles kwam netjes op tijd, er werd een dag van tevoren ge-smst hoe laat de levering zou zijn.
Helaas werkte de koekast (Atag) niet naar behoren, deze koelkast heeft continu staan draaien en sloeg niet meer af. We hebben Atag gebeld, maar het probleem bleek met Atag niet op te lossen, we moesten het er maar mee doen. Toen hebben we de keukenloods gebeld, die ook geprobeerd heeft met Atag eruit te komen. Een paar dagen later, op een woensdag, mailde de keukenloods met een voorstel dat we een nieuwe koelkast uit mochten zoeken. Dat hebben we gedaan, en deze nieuwe koelkast werd vrijdag al bezorgd! Goede service dus!
Een aanrader!

Seff65 09-08-2011

Zeer Goede Service van Keukenloods, alles loopt volgens afspraak, opdracht wordt bevestig per E-mail, de dag erna wordt je gebeld, en een dag voor levering krijg je een sms tussen welke tijd de bestelde spullen worden geleverd.(oude Vaatwasser werd netje mee genomen.

Teuntje1978 07-08-2011

Na eerder een MSYSTEM kookplaat gekocht te hebben nu de inbouw koffiezetapparaat van siemens gekocht. De bestelling ging net als vorige keer lekker vlot en na 3 dagen de koffiezetter in huis. Na eerst 3 verschillende bonen te hebben geprobeerd nu de beste voor ons gevonden. Tot de volgende keer!

Bart48 vd H 11-06-2011

Onze vaatwasser besteld omdat deze winkel de goedkoopste aanbieder was en omdat zij een goede beoordeling hadden bij kieskeurig. Dit is ook helemaal waar gemaakt. Na de bestelling op internet werd de volgende dag direct gebeld door de transporteur om een afpraak te maken. Een dag later werden we weer gebeld of wij misschien de vaatwasser op zaterdag wilde ontvangen zonder dat wij daarvoor de meerprijs hoefde te betalen. De dag erna netjes een sms ontvangen hoe laat de vaatwasser zou worden gebracht. Ook de oude machine is door de transporteur meegenomen. Super geregeld.

Rob SWaerdens 07-06-2011

Enkele weken geleden via kieskeurig.nl gezien dat Keukenloods het goedkoopst was met de apparatuur die wij wilde hebben. Via email wat vragen gesteld en informatie opgevraagd. Hierop kregen we heel snel antwoord. Offerte werd keurig opgesteld en via email verstuurd. Na de bestelling werden we keurig op de hoogte gehouden van de status van de order (via mail en telefoon). Ook op de montage door Ajtec is niets op aan te merken. De monteurs werken netjes en ruimden alles ook op. We hebben nog nooit zoveel mailtjes over de status van een bestelling gehad. TOP Keukenloods.

Domani56 06-06-2011

Op 27-5-2011 besteld als de goedkoopste. Op 1-6-2011 vermeldt dat de bestelling kompleet was. Op 2-6-2011 telefonisch contact voor levering op 6-6. Op het afgesproken tijdstip geleverd. Perfect!!

Ronaldv123 26-05-2011

Ik moet zeggen een keurige webshop. Online besteld en ze kwamen het keurig aan huis leveren. Het feit dat je vooraf een sms krijg met de tijd van levering is een uitkomst! De verschillende manieren om te kunnen betalen is ook erg prettig! Al met al een aanrader!!

Dir. 12-04-2011

Na goede ervaring eind vorige jaar, vorige week tweede bestelling geplaatst. Wederom Smeg (nu inbouw) apparaten, wederom super prijs! Momenteel in bespreking voor de keuken zelf want dat blijken deze heren ook te leveren. Goed geholpen en afspraak in de winkel gemaakt , ben benieuwd!

L. A. VUNDERINK 29-03-2011

Uitermate goede en overzichtelijke website. Correcte en snelle beantwoording per mail. Concurrerende prijsvorming. Correcte en snelle orderbevestiging en levering.

Peer1975 12-03-2011

Scherpe prijzen, gebruikersvriendelijke website. Zeer goede begeleiding van de order. Geen vooruitbetaling nodig, pinnen is mogelijk bij aflevering wat voor mij de doorslag gaf om een aankoop te doen. Een sms 1 dag voor aflevering met daarin de geschatte aflevertijd. Alle afspraken perfect nagekomen.

Fam. de Wolf 25-02-2011

Snelle reaktie, goede onderhandeling, mooie prijzen en prachtige apparatuur. Onze complimenten.

Fleur Bel 21-02-2011

Boretti fornuis besteld en keurig op tijd geleverd, helaas had ik de verkeerde pootjes besteld.
Keukenloods heeft dit keurig opgelost en deze nagezonden.

Helemaal top dus, ik kan de keukenloods iedereen aanbevelen, dikke 10 dus

M.Laros 18-02-2011

Van Keukenloods een mooie aanbieding van een Siemens vaatwasser gekregen. Via telefoon (snel contact) deze vaatwasser besteld. Prima geholpen en men wist mij meteen te vertellen dat het apparaat op voorraad was en snel geleverd kon worden. Op de dag van levering een half uurtje van te voren door de transporter gebeld, perfect! Contact aan de chauffeur afgerekend. Inmiddels heb ik de vaatwasser ingebouwd en draait als een zonnetje. Factuur later op mijn verzoek aangepast op de juiste voorletters i.v.m. indien en bouwdepot. Was geen probleem. Hele goede ervaring met Keukenloods. Weet een volgende keer deze jongens weer te vinden.

hans_18T 06-02-2011

Met name de aftersales is geweldig. Ik "ontving" een beschadigde Inductie kookplaat (door mijn toedoen). Deze werd zonder discussie omgeruild.
Levering geschied na telefonisch overleg in bloktijden. 2x perfect op tijd, betaling per PIN mogelijk. Naast telefonisch overleg ontvangt men een SMS ter bevestiging.
De volgende keer, zeker weer naar de keukenloods. Echt een aanrader.

Joscus 29-01-2011

Nadat ik de maten van mijn nieuw te kopen inbouw vaatwasser had doorgemaild met mijn voorkeur voor een bepaald merk, kreeg ik binnen een paar uur een mail met een paar aanbiedingen. Daarop keuze gemaakt.
Bleek dat deze vaatwasseer niet op voorraad was ( zoals wel op de web-site stond), daardoor duurde aflevering 2 dagen langer. Dat vond ik niet zo'n groot probleem.
Aflevering was prima. Fijn dat ze tijd aangeven hoe laat ze ongeveer komen! Waren er ook binnen de afgesproken tijd. Ik kon thuis betalen via pin, nadat ik het product geinspecteerd had.

dettmeijer 17-01-2011

heldere website ,alle info snel te vinden accurate levering en ook nog snel,kortom na 3 dagen surfen blijmoedig bij keukenloods aanbeland ,hoort zegt het voort,prima zaak!!!

Sanderf1 13-01-2011

Super service. Goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Snel geleverd. Er werd zelfs geholpen de vaatwasser naar de 2e verdieping te brengen (trappen). Top!

Ad van Houten 12-01-2011

Onze AEG vaatwasser ging even voor kerst kapot en dus moesten we snel een nieuwe. Met behulp van kieskeurig viel onze keus op een Miele. Na wat zoekwerk kwamen wij uit bij de Keukenloods. Alle lof voor dit bedrijf. Informatie goed, prijsverhoging per 1-1 werd nagenoeg geheel teruggedraaid omdat elders er een goedkopere prijs werd aangeboden. Alle contacten verliepen soepel en prettig. De vaatwasser werd geleverd en geïnstalleerd op de afgesproken datum en tijd, kortom TOP.

1963jan 08-01-2011

In onze zoektocht naar een nieuwe inbouwkoelkast via Kieskeurig terecht gekomen bij Keukenloods.nl. De site is overzichtelijk en informatief. Er werd snel en adequaat gereageerd op mails. De bezorging was zeer correct, waarbij het mobiel kunnen pinnen erg prettig is. De inbouw daarna was ook goed en snel geregeld. Al met al content over Keukenloods.