Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2978 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Monique Picavet 18-03-2013

De site is goed vindbaar, schept vertrouwen, is helder en de prijzen zijn goed. Telefonisch contact verliep snel en prettig, de levertijd is prima en de bezorging verliep ook geheel naar wens. Zeker aan te raden om uw bestelling te plaatsen, groet Monique

lientje50 18-03-2013

Ik heb sávonds de vaatwasser besteld en hij werd de volgende dag al om 1 uur geleverd ,goed verpakt en de oude namen ze gelijk mee ,betaling pas bij aflevering . ik vond de site ook heel overzichtelijk en een goede prijs !!! Als ik weer wat nodig heb weet ik waar ik moet wezen !!

troostaant 18-03-2013

Ik ben heel tevreden over keukenloods, de website is goed opgebouwd om te zoeken, bij mijn keuze kreeg ik een deal aangeboden voor een betere optie voor dezelfde prijs. Bij een telefonische vraag, snel contact gekregen. Met een vraag over de order per mail werd snel geantwoord en op de dag van bestellen werd ik al benaderd voor de levering. Levering gebeurde ook op de tijd die was afgesproken. Hij was zelfs 10 minuten te vroeg en had willen wachten tot de afgesproken tijd.

Dirk Lont 18-03-2013

De Keukenloods bied aan tegen een scherpe prijs. De bewering dat als je een product ergens anders goedkoper ziet, je met hen contact kunt opnemen werkt goed. Ik heb het product (combi magnetron) direct telefonisch besteld. Omdat ze niet ver bij mij vandaag zitten, heb ik het zelf afgehaald. Ook deze ervaring was zeer positief. Voortaan kijk ik eerst bij Keukenloods als ik iets voor de keuken ga aanschaffen.

Pleunie10 14-03-2013

Afzuigkap gekocht via Keukenloods. Mede omdat de site makkelijk en overzichtelijk is. Levering snel is en de prijs van de afzuigkap reuze meeviel. De afzuigkap bevalt ons prima. De levering kon een dag later, maar dat kwam ons niet uit, dus werd deze enkele dagen later geleverd. Precies tussen de afgesproken tijdstippen. Wij zijn dik tevreden.

lange108 13-03-2013

Goede bereikbaarheid en informatieverstrekking. Mogelijkheid van uitgestelde levering was heel handig.

Berke1969 11-03-2013

Prima service en een bedrijf dat zich aan de afspraken houd.
De levering op de afgesproken tijd met een vriendelijke chauffeur.

Kortom, perfecte ervaring.

smitje12 11-03-2013

perfecte oven en een goede service van keukenloods binnen 24 uur geleverd nou hij was er ook echt binnen 24 uur ook netjes contact gehad over de levering met een tijdsindicatie niets op aan te merken zou zo weer een besteling doen via keukloods

JenL 08-03-2013

Gisteren nadat er wat met de verbouwing mis was gegaan,
waren we op zoek voor vervanging voor onze keuken.
Deze vonden we uiteindelijk bij Keukenloods.
Omdat deze gratis de volgende dag geleverd zou worden indien besteld voor 23:59uur, hebben we deze direct besteld.

Tot onze spijt ontvingen we deze niet vandaag!
In plaats daarvan een telefoontje dat we beter naar de winkel konden komen.
Sorry, maar als we iets gratis geleverd kunnen krijgen binnen 24uur waarom zouden we het dan afhalen (meer dan 70km verderop)?
Even later werd ons medegedeeld dat het niet meer vandaag geleverd zou worden, maar ergens volgende week zou zijn.
Eventueel kon het nog wel vandaag tegen een meerprijs van Euro 35,-
Aangezien we het dringend nodig hadden voor het weekend is dit voor ons dan ook een grote telleurstelling en voelen we ons redelijk misleid.

Kortom:
Geen levering binnen 24 uur of we hadden Euro 35,- extra moeten betalen.
Dit terwijl de levering gratis en binnen 24uur zou zijn!

De website hebben we een 5 gegeven aangezien de website er verder netjes uitziet, maar helaas de informatie niet klopt.

Officiele reactie van Keukenloods 09-03-2013

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Graag verneem ik uw ordernummer, zodat ik voor u kan nagaan wat er is gebeurd. Er wordt namelijk nooit 35,- extra in rekening gebracht om het artikel met spoed te leveren. De 35,- kunnen wel de standaard bezorgkosten betreffen. Sommige artikelen hebben namelijk bezorgkosten en andere artikelen niet.
Graag hoor ik van u.
Met vriendelijke groet J. Langenberg

fjc.bootsman 08-03-2013

telefonisch advies gekregen zelfs in het weekend direct contact .levering op precies de afgesproken tijd en de afzuigkap was goed passend op de oude zijn plaats

bvermeeren 04-03-2013

Een snelle levering met top advies voor moie producten.
Een aanrader voor een ieder die iets in zijn of haar keuken gaat doen.

hgelijk 04-03-2013

zeer snelle levering en concurrerende prijs
correct afgehandeld, goede informatie rondom voortgang
inclusief installatie via apart installatiebedrijf

pavenet 04-03-2013

Goede service en snelle afhandeling van de bestelling en levering van de Smeg vaatwasser.

Zou zo weer iets aanschaffen bij Keukenloods.nl en deze ook zeker aanraden bij familie/vrienden.

agarnold 01-03-2013

Goede merkproducten tegen de laagste prijs, bovendien supersnel uit voorraad geleverd, op al mijn vragen kreeg ik een deskundig antwoord.
Wat een hele goede service is, mijn bestelde type vaatwasser was niet meteen leverbaar, ik kreeg voor de zelfde prijs een duurdere uitvoering.

Marnix Boom 01-03-2013

Alle afspraken die Keukenloods met je maakt komen ze na of het de dag van aflevering is of de bezorgtijd het klopt allemaal

sjeuntje58 28-02-2013

Goed toegangkelijke website met duidelijke productomschrijvingen. Prima navigeren en vergelijken met andere producten. Snelle reactie op vragen en vlotte levering. Betalen bij ontvangst.

brtlvrs 26-02-2013

De bestelling via de site was simpel. Na de bestelling belde de logistieke afdeling om de afspraak te bevestigen en of een andere dag beter uitkwam. (ik had voor 25 euro extra zaterdag als voorkeur opgegeven). Ze leverden ook om 7.00 waardoor het geen probleem was om op werkdagen te leveren. Dit veranderd met het advies om de 25 euro terug te vragen.
Dit gedaan en ik kreeg netjes een nieuwe factuur zonder die 25 euro.
Vaatwasmachine werkt keurig.

Axel80 11-02-2013

7,3
Website is mooi en overzichtelijk, ik heb gekozen om een spoelbak te bestellen bij de keukenloods ivm de 24 uurs levering. Helaas is dat niet gelukt spoelbak besteld op maandags, op woensdag nog niet geleverd en contact opgenomen met de verkoop van keukenloods. Deze melde mij dat ze telefonisch getracht hadden een afspraak te maken ? en het verzoek hadden gedaan om terug te bellen, Echter is dit niet gebeurt en kon de spoelbak opnieuw worden aangeboden op de maandag opvolgend.) eigen vervoer). inde van de maandag wederom gebeld en toen werd mij mede gedeeld dat Keukenloods op maandag niet levert. Uiteindelijk is de spoelbak op de dinsdag wel geleverd. Levertermijn van 24 uur is dus helaas niet gehaald.

Ronaldo59 07-02-2013

Zeer overzichtelijke site goed zoeksysteem. Levering binnen 24h en op de afgesproken tijd. Telefonisch goed bereikbaar en ook deskundig. Ze passen ook hun prijs aan als het ergens anders goedkoper is. Koelkast werkt ook goed.

Axel80 15-01-2013

6,3
Op maandag 7-1-2013 spoelbak besteld, op de site heeft men het over een 24 uurs levering dus dacht deze dinsdag in huis te hebben.
Op woensdag einde van de dag gebeld, spoelbak was er nog niet, er werd aangegeven dat ze bezorgafspraak wilde maken en hierover mijn dochter hadden gesproken. ( deze was het vergeten door te geven ) en dus wachten ze met leveren totdat er een nieuwe afspraak werd gemaakt.
Aangezien men met eigen vervoer werkt was het niet meer mogelijk om de spoelbak voor het weekend te leveren.
Afleverdag was nu maandag de 14e.
Op dinsdag weer gebeld, blijkt dat er in het systeem niet de 14e maar de 15e januari was ingevuld.
Spoelbak inmiddels ontvangen op dinsdag.

Maarten 6419 07-01-2013

Na wat zoeken op het internet kwamen we bij de keukenloods.
We zagen dat ze ook filialen hadden en die hebben we dan ook bezocht om eens een kijkje te nemen in het bedrijf.
Omdat ze het type wat we wilde niet hadden staan hebben we besloten om hem via internet te bestellen.Op de site zagen we voor 12 uur bellen de andere dag in huis, dat leek ons wel wat. hij was niet meer op voorraad maar die meneer bood ons een alternatief aan die duurder was maar we mochten hem voor de zelfde prijs als die we eerst in gedachten hadden. Nou dat was snel beslist. We konden na 13 uur op de site kijken wanneer we de bezorger konden verwachten.
De volgende morgen belde ze een kwartier van te voren dat ze er aan kwamen, daar was ik heel blij mee.
Ze hebben hem netjes binnen gezet en de oude meegenomen, kijk dat noem ik nog eens service!!!
Als er weer iets kapot gaat van huishoudelijk apparatuur dan weten wij wel waar we naar toe gaan.
Kortom een prima vaatwasser je hoort hem bijna niet en een geweldige service, waar heb je dat tegenwoordig nog? Juist bij de Keukenloods!!

Arthur67 27-12-2012

Een week terug een inbouwkoelkast besteld welke binnen 2 dagen werd geleverd. Ik vond het erg belangrijk dat de koelkast op voorraad was. Dit was de 1e keer dat ik een dergelijk product op internet ging bestellen dus klantreacties in combinatie met een scherpe prijs vond ik erg belangrijk. De Keukenloods heeft al mijn verwachtingen waargemaakt. Ik heb inmiddels bij mijn familieleden de Keukenloods al aanbevolen. Je hoeft ook pas te betalen bij aflevering dus dat geeft een veilig gevoel. Aflevering gaat in blokken van 2 uur en de dag ervoor krijg je een sms met de tijd. Zeer professioneel. Ik ga zeker een volgende keer weer bij de Keukenloods bestellen.

vries522012 15-12-2012

Wij hebben onze vaatwasser bij Keukenloods in Roosendaal gekocht. Kwamen daar op zaterdag en er was voldoende personeel wat ons goed hielp. Ook gaven ze goede tips voor het inbouwen van de vaatwasser. Maandag werden we gebeld door de bezorgdienst (gratis bezorging). Ze leveren in tijdvakken van 2 uur. Donderdag kregen we een sms en op vrijdag werd de vaatwasser geleverd en konden pinnen bij de chauffeur. Wij zijn zeer tevreden.

lwinkels 03-12-2012

Winkelpersoneel uiterst vriendelijk, informatie op producten duidelijk en compleet, webshop zeer gebruikersvriendelijk, bestellen gemakkelijk met binnen no time de orderbevestiging. Toen ik 10 minuten later al gebeld werd met de leverdatum (tijdslot maar 2 uur!) was ik helemáál blij dat ik bij Keukenloods gekocht had!

marjolein11 15-11-2012

We zijn erg blij met de levering en service van keukenloods. Ze leveren op tijd en met een glimlach, je kunt pinnen bij aflevering en de monteur die zij regelen bouwt alles keurig in, geeft nog wat advies waar mogelijk en neemt de oude apparaten en afval weer mee. Fantastische service, ruime keuze in apparaten en vaak ook nog de goedkoopste. We zagen er vooraf erg tegenop de apparatuur te laten vervangen en hebben het vaak uitgesteld, maar dit is ons erg goed bevallen. We denken er nu over om ook de rest van de inbouwapparatuur door keukenloods te laten vervangen.

trudol 03-12-2012

Ik het voorgaande helemaal onderschrijven. Prima en snelle levering. Pinnen bij aflevere is helemaal een pré, dus niets vooraf betalen. Afleveren op de afgesproken tijd, dus niet een hele dag thuis hoeven te wachten om dan pas aan het einde van de dag het bestelde afgeleverd te krijgen.
Trudol

adpaul 28-10-2012

Mijn buurvrouw kreeg van de keukenloods een koelkast geleverd. Nadat deze enkele uren aanstond kwamen wij tot de conclusie dat deze defect was. Aangezien er een feestje voor de deur stond en de oude koelkast reeds weg was heb ik meteen de dag daarna gebeld. Er was geen koelkast meer op voorraad maar de medewerker heeft er alles aan gedaan dat wij een dag later een nieuwe ijskast geleverd kregen ook weer netjes op het afgesproken tijdstip. Onze dank is heel erg groot deze service is echt geweldig te noemen. Weer een dag later werd ik gebeld door een medewerker met de vraag of alles in orde was. Dit hebben wij bij de buurtwinkel nog nooit gehad. De volgende aanschaf van apperatuur zal weer bij de keukenloods zijn. En op het feestje wordt veel reclame gemaakt door mijn buurvrouw die had n.l. eerst heel veel angst omdat ik de ijskast via internet besteld had. Ze is helemaal in de nopjes.

Peter_de_Vlieger 19-10-2012

Op zaterdag telefonisch een combi magnetron besteld en op dinsdag al keurig afgeleverd en de oude mee retour genomen. Niets vooruit betaald, maar het volledige bedrag pinnen bij aflevering. Kortom: snel, professioneel, uitstekende prijs en service. Ik zou hier zeker weer kopen!

N.Gardenier 03-10-2012

Na ca. 17 jaar gaf onze koelkast de geest: dus op internet gezocht. Al snel kwamen wij uit op de Bosch KIV28A51 en deze bij de Keukenloods besteld.
Koelkast werd al goed beoordeeld. Had van mijn buren al positieve reacties over de Keukenloods gehoord dus hier naar tevredenheid ook besteld.
De website is duidelijk en begeleidt u naar de juiste keuze.
Na bestelling kregen wij al snel bericht over levering en verdere afhandeling.
De oude koelkast werd door de Keukenloods gewoon zonder problemen mee terug genomen.
Ondanks het feit dat de b.t.w. naar 21% ging, werd deze toch voor het oude b.t.w. tarief (19%) geleverd.

M.vr.gr. N. Gardenier

N.Gardenier 02-10-2012

Koelkast werd al goed beoordeeld. Had van mijn buren al positieve reacties over keukenloods gehoord dus hier naar tevredenheid ook besteld.

f te g 21-09-2012

Het fornuis moet ik nog "testen", maar over de levering en samenwerking met de keukenloods ben ik erg tevreden. ze zijn goed bereikbaar per mail en telefoon en ik werd elke keer snel geholpen en naar volle tevredenheid. Levering netjes op afgesproken tijdstip. en ook de website is duidelijk en veel info. over het artikel.

Walthanas 16-09-2012

6,7
Website:
De meeste zaken zijn makkelijk op de website te vinden, maar er staan een aantal op die site die elkaar tegen spreken. Zo kun je als je op een tabje "bezorgen klikt" de tekst "de bezorgkosten zijn gratis" lezen. Naast het apparaat staat dan echter doodleuk ""Extra services Bezorgen (€ 15,-)".

Ook viel me op dat men nogal creatief met prijsverhogingen om lijkt te gaan. Nu, een maand voor de aanstaande BTW-verhoging, is de prijs van een apparaat van ongeveer 1200 euro met 5 euro omhoog gezet en is er ineens een extra post bezorgkosten bijgekomen van 15 euro. Laat dat nou samen heel aardig op het bedrag van de BTW-verhoging uitkomen.

Bereikbaarheid:
Ik heb gebruik gemaakt van de "elders goedkoper"-optie. Toen mij werd bevestigd dat deze koelkast inderdaad tegen de lagere prijs die ik elders had gevonden kon worden geleverd, heb ik er nog enkele mailtjes over moeten doen om hem ook daadwerkelijk te kunnen bestellen. Aangezien ik haast had om hem voor de BTW-verhoging binnen te krijgen, viel me dat een beetje tegen. Ook werd mij na enkele mailtjes doodleuk verteld dat ik ineens meer moest betalen terwijl dezelfde online verkoper mij juist had bevestigd dat ik inderdaad tegen die lagere "elders goedkoper" prijs kon kopen.

Ook had ik verzocht tegen meerprijs van 10 euro de koelkast binnen te leveren. Tot mijn stomme verbazing werden mij in een offerte wel de kosten in rekening gebracht maar tevens gezegd dat hij alleen buiten op de stoep kon worden bezorgd: Pardon?
Een andere medewerker heeft uiteindelijk na mijn protest de offerte weer in orde gemaakt, maar ik vind het niet kunnen dat er fouten in de offerte staan die goedgepraat worden en ik vind het een aanfluiting dat er niet binnen kan worden geleverd (ondanks dat de koelkast op de begane grond moest komen te staan, en er ruimte genoeg was om hem zo naar binnen te rijden).

Bestelling en levering:
Ik had hier deze koelkast besteld omdat de levertermijn met 5 tot 10 werkdagen vanaf eind augustus ruim voor de BTW-verhogingsdatum zou vallen. Ik was dan ook onprettig verrast dat ik in de orderbevestiging las dat "Bij levering na 30 september" een ander bedrag zou worden gerekend. Op de keukenloods website controleerde ik de datum van levering door de leverancier bij keukenloods, en dat was ook pas in week 38 (vier weken na bestelling).

Uiteindelijk werd hij na twee en halve week bezorgd. De bezorger vroeg meteen of hij naar binnen moest. Op mijn verbaasde blik en vraag of dat dus wel mogelijk was reageerde hij lakoniek: voor een kleine bijdrage wilde hij hem wel naar binnen rijden.

Het apparaat staat dus nu prima op zijn plek in de keuken, en niet op de stoep.

Conclusie:
Ik houd gemengde gevoelens bij de keukenloods. De communicatie kan wat mij betreft veel beter. Ik ben niet kapot van de verborgen manier van prijzen verhogen. De aangekondigde prijsverhoging bij latere levering dan op de website wordt beweerd vond ik ook niet netjes. Een keukenleverancier die koelkasten niet binnen af wil leveren terwijl zijn concurrenten dat wel doen loopt volgens mij ook nogal wat klandizie mis. Ik betaal de volgende keer dan ook waarschijnlijk wel wat meer bij de concurrent.

Officiele reactie van Keukenloods 19-09-2012

Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent.

Website:
Wat betreft de bezorgkosten staat er op onze site onder het kopje bezorgen:
Bezorgkosten zijn GRATIS, tenzij anders vermeld. Blijkbaar valt dit niet genoeg op en we gaan kijken hoe we dit beter naar de klant kunnen communiceren.

De prijsverhoging kan kloppen. Onze prijzen veranderen dagelijks. Het model dat u heeft gekocht stond bv op 02-08-2012 op 1284,- euro en 35,- euro bezorgkosten.
U heeft hem dus voor een zeer scherpe prijs besteld.

Bereikbaarheid:
Er is inderdaad een aantal e-mailtjes heen en weer gestuurd voordat wij de bestelling hebben geplaatst.
Dit om onduidelijkheden voor beide partijen te voorkomen.

Apparaten breder dan 90cm kunnen wij helaas niet naar binnen bezorgen. Dit komt omdat de chauffeur alleen is.
Indien bij aflevering de chauffeur de situatie inschat dat hij de Amerikaanse koelkast makkelijk naar binnen kan bezorgen, mag hij hiervoor kiezen.

U heeft helemaal gelijk dat fouten niet goedgepraat kunnen worden. Wij gaan kijken hoe we nog zorgvuldiger kunnen werken.

Wat betreft de BTW verhoging op 1 oktober. Hier kunnen wij helaas niks aan doen en zijn wettelijk verplicht voor de goederen die na 1 oktober worden geleverd 21% BTW te rekenen.

Nogmaals excuses voor het ongemak en veel plezier van uw Amerikaanse koelkast.

Met vriendelijke groet
J. Langenberg

Familie Hesen 14-09-2012

Snelle afhandeling , duidelijke mooie site , gunstige prijzen , correcte communicatie , mailtje , telefoontje wanneer afleveren , smsje nog ter bevestiging met de tijd van die dag , mailtje met info , nette spullen ....helemaal goed !!!

Elvira Harmsen 03-09-2012

Makkelijk de juiste maat zoeken. Alle modellen op een rij. Leuke prijs,en je hoeft niet van tevoren te betalen !! Buiten dat ook een snelle levering. Toppie

a.sieswerda 24-08-2012

Prijs en clientgerichtheid zijn zeer goed. Snelle correcte aflevering. Het produkt werkt volgens verwachting. Keukenloods blijkt een berouwbare leverancier.

Kariempje 22-08-2012

Ik had een combimagnetron nodig. De oude was kapot gegaan. Wilde wel de zelfde kwaliteit. Ik heb gebeld en werd goed te woord gestaan. Advies was goed. Denken mee. Ik kon zelf keuzen maken. Ik heb telefonisch besteld ook erg fijn. Kreeg de nieuwe versie omdat wat ik had uitgekozen uitverkocht was voor de zelfde prijs. Ik vind het keurig.
Als er wat kapot gaat ga ik weer naar keukenloods.

Frank Henneke 17-08-2012

Goede service, scherpe prijstelling, op e mail van ons werd snel en aduqaat gereageerd en werden de onderling gemkaat afsprakn nagekomen. Kortom we zijn zeker zeer tevreden over het geleverde produkt

gast 6300 12-08-2012

Keukenloods heeft een duidelijke webside zijn goed te bereiken.
Ze doen wat ze zeggen,zijn snel binnen 24 uur,melden met een mail wanneer ze leveren en doen dit dan ook en ze nemen de oude koelkast mee terug dit alles op een prettige manier, betalen met pin bij de chauffeur.
Makkelijker en prettiger kan niet.

Jansen Vorden 01-08-2012

Als vervanging voor onze magnetron een Whirlpool combimagnetron 40 liter besteld. Netjes op tijd geleverd voor een scherpe prijs. Alleen had ik de nis maten niet goed opgenomen en paste het toestel niet. Contact met Keukenloods opgenomen en er wordt een nieuw Whirlpool 33 liter combi magnetron geleverd zonder meerprijs, SUPERKLASSE !
Wij zijn zeer tevreden met de manier waarop wij te woord zijn gestaan en de manier waarop het opgelost is.

Patricia van der Werf 30-07-2012

Ons fornuis werd 's-morgens om 10.00 uur besteld en we hadden hem de volgende ochtend om 6.30 uur in ons bezit! Wij zijn dik tevreden en weten waar we in de toekomst moeten zijn!

Bikkers 14-07-2012

Eerst keramisch kookplaat merk Smeg gekocht, maar dan zijn we niet erg tevreden ( kookplaat ging naar 1 uur koken op hoogste stand altijd oververhit en dus weer 1 uur wachten tot afgekoeld werd).
Keukenloods heeft aangeboden een andere kookplaat. We kopen dus een Siemens (duurder) en de kookplaat werd 'gratis' aangesloten.
Super service........
Bedankt keukenloods Almere ........!!!!

M.B 66 07-07-2012

Ik heb een telefonische bestelling gedaan. Geen wachttijd maar gewoon snel iemand aan de lijn. Medewerker was vlot en erg vriendelijk. Via de mail werd ik goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling. wat ik belangrijk vind is dat afspraken worden nagekomen en dat was het geval Levertijd klopte. De machine voldoet aan alle verwachtingen. Door deze goede ervaringen heb ik besloten dezelfde machine weer bij keukenloods te bestellen en wederom ben ik uiterst tevreden.Mooi dat service ook bij een internetbedrijf bestaat.

Cliffton van Mal 04-07-2012

de keukenloods is goedkoop, mijn ervaringen zijn goed en ik zou zo weer bij keukenloods bestellen. naadeeltje is dat de foto toch te klein is, in het echt zie je dingetjes die niet op de foto zichtbaar zijn (scharniertjes, haakjes e.d.)

han de Vrijer 24-06-2012

Goede positionering via google.Prijs/kwaliteitverhouding gaven de doorslag (we kenden de Keukenloods nog niet). Afspraken voor levering en montage waren gemakkelijk te maken en prettig vanwege de mogelijkheid dit telefonisch te doen. Levering en montage verliepen uitstekend.

Kookenhagen 19-06-2012

Snelle levering en lage prijs, hier heb ik voor gekozen en dat heb ik ook gekregen.
De man die de vaatwasser de volgende dag bezorgde was uiterst correct en vriendelijk.
Goed gevoel hierover.
De vaatwasser gekocht op basis van positieve beoordelingen in combinatie met een lage prijs.

kecfm 17-06-2012

Afhandeling tijdens informatie en bezorging zeer goed.
Bezorgen op afgesproken tijdstip en als bestelling
wordt geleverd dan pas betalen. vind ik zelf dat men vertrouwen heeft in de klant.

Grazysailor 14-06-2012

Keurig op afgesproken tijd bezorgt! Zou tussen 0645-0845 bezorgt worden, kwamen al om 0630! Apparaat was keurig on orde, netjes in originele verpakking, helemaal super

G.Koreman 11-06-2012

ben zeer tevreden je krijgt netjes een mail gelijk naar het bestellen dag datum en tijd wordt ook derekt
via mail en sms door gegeven je weet presies wat je moet pinnen bij aflevering voor de deur.
kortom ben zeer tevreden.de vaatwasser zit fabrieks garantie op dus dat zal wel goed zijn, prima!

fenna38 08-06-2012

Super geweldige afleverservice. Na een email waar het nummer in staat om te bellen voor een afpraak, krijg je een dag van te voren een sms met een tijdsbestek van 2 uurtjes wanneer ze het komen afleveren. Je kunt aan de deur pinnen en het artikel wordt netjes in de hal neergezet, i.p.v. niet verder dan de eerste drempel zoals wordt vermeld! van ons krijgen ze een dikke 10!

1960Ron 04-06-2012

De verwachtingen van deze afzuigkap komen helemaal uit.
Hij zuigt goed af en het mooiste is als je klep opentrekt gaat de afzuigkap aan en als hem weer dicht duwt gaat hij weer uit.
Snel geleverd al stond bij de beschrijving levertijd 6 tot 8 weken ik kreeg hem al naar 5 dagen.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.

bomax 01-06-2012

Via de website uitgezocht, gebeld en besteld op de door mij aangegeven dag. Binnen een paar minuten via de mail een bevestiging en de dag van te voren de bezorgingstijd bekend.
Oude app. meegenomen en dit alles zonder bezorgkosten terwijl de prijzen aanzienlijk lager zijn dan bij andere aanbieders, al met al een aanrader.