Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3267 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ronaldo59 07-02-2013

Zeer overzichtelijke site goed zoeksysteem. Levering binnen 24h en op de afgesproken tijd. Telefonisch goed bereikbaar en ook deskundig. Ze passen ook hun prijs aan als het ergens anders goedkoper is. Koelkast werkt ook goed.

Axel80 15-01-2013

6,3
Op maandag 7-1-2013 spoelbak besteld, op de site heeft men het over een 24 uurs levering dus dacht deze dinsdag in huis te hebben.
Op woensdag einde van de dag gebeld, spoelbak was er nog niet, er werd aangegeven dat ze bezorgafspraak wilde maken en hierover mijn dochter hadden gesproken. ( deze was het vergeten door te geven ) en dus wachten ze met leveren totdat er een nieuwe afspraak werd gemaakt.
Aangezien men met eigen vervoer werkt was het niet meer mogelijk om de spoelbak voor het weekend te leveren.
Afleverdag was nu maandag de 14e.
Op dinsdag weer gebeld, blijkt dat er in het systeem niet de 14e maar de 15e januari was ingevuld.
Spoelbak inmiddels ontvangen op dinsdag.

Maarten 6419 07-01-2013

Na wat zoeken op het internet kwamen we bij de keukenloods.
We zagen dat ze ook filialen hadden en die hebben we dan ook bezocht om eens een kijkje te nemen in het bedrijf.
Omdat ze het type wat we wilde niet hadden staan hebben we besloten om hem via internet te bestellen.Op de site zagen we voor 12 uur bellen de andere dag in huis, dat leek ons wel wat. hij was niet meer op voorraad maar die meneer bood ons een alternatief aan die duurder was maar we mochten hem voor de zelfde prijs als die we eerst in gedachten hadden. Nou dat was snel beslist. We konden na 13 uur op de site kijken wanneer we de bezorger konden verwachten.
De volgende morgen belde ze een kwartier van te voren dat ze er aan kwamen, daar was ik heel blij mee.
Ze hebben hem netjes binnen gezet en de oude meegenomen, kijk dat noem ik nog eens service!!!
Als er weer iets kapot gaat van huishoudelijk apparatuur dan weten wij wel waar we naar toe gaan.
Kortom een prima vaatwasser je hoort hem bijna niet en een geweldige service, waar heb je dat tegenwoordig nog? Juist bij de Keukenloods!!

Arthur67 27-12-2012

Een week terug een inbouwkoelkast besteld welke binnen 2 dagen werd geleverd. Ik vond het erg belangrijk dat de koelkast op voorraad was. Dit was de 1e keer dat ik een dergelijk product op internet ging bestellen dus klantreacties in combinatie met een scherpe prijs vond ik erg belangrijk. De Keukenloods heeft al mijn verwachtingen waargemaakt. Ik heb inmiddels bij mijn familieleden de Keukenloods al aanbevolen. Je hoeft ook pas te betalen bij aflevering dus dat geeft een veilig gevoel. Aflevering gaat in blokken van 2 uur en de dag ervoor krijg je een sms met de tijd. Zeer professioneel. Ik ga zeker een volgende keer weer bij de Keukenloods bestellen.

vries522012 15-12-2012

Wij hebben onze vaatwasser bij Keukenloods in Roosendaal gekocht. Kwamen daar op zaterdag en er was voldoende personeel wat ons goed hielp. Ook gaven ze goede tips voor het inbouwen van de vaatwasser. Maandag werden we gebeld door de bezorgdienst (gratis bezorging). Ze leveren in tijdvakken van 2 uur. Donderdag kregen we een sms en op vrijdag werd de vaatwasser geleverd en konden pinnen bij de chauffeur. Wij zijn zeer tevreden.

lwinkels 03-12-2012

Winkelpersoneel uiterst vriendelijk, informatie op producten duidelijk en compleet, webshop zeer gebruikersvriendelijk, bestellen gemakkelijk met binnen no time de orderbevestiging. Toen ik 10 minuten later al gebeld werd met de leverdatum (tijdslot maar 2 uur!) was ik helemáál blij dat ik bij Keukenloods gekocht had!

marjolein11 15-11-2012

We zijn erg blij met de levering en service van keukenloods. Ze leveren op tijd en met een glimlach, je kunt pinnen bij aflevering en de monteur die zij regelen bouwt alles keurig in, geeft nog wat advies waar mogelijk en neemt de oude apparaten en afval weer mee. Fantastische service, ruime keuze in apparaten en vaak ook nog de goedkoopste. We zagen er vooraf erg tegenop de apparatuur te laten vervangen en hebben het vaak uitgesteld, maar dit is ons erg goed bevallen. We denken er nu over om ook de rest van de inbouwapparatuur door keukenloods te laten vervangen.

trudol 03-12-2012

Ik het voorgaande helemaal onderschrijven. Prima en snelle levering. Pinnen bij aflevere is helemaal een pré, dus niets vooraf betalen. Afleveren op de afgesproken tijd, dus niet een hele dag thuis hoeven te wachten om dan pas aan het einde van de dag het bestelde afgeleverd te krijgen.
Trudol

adpaul 28-10-2012

Mijn buurvrouw kreeg van de keukenloods een koelkast geleverd. Nadat deze enkele uren aanstond kwamen wij tot de conclusie dat deze defect was. Aangezien er een feestje voor de deur stond en de oude koelkast reeds weg was heb ik meteen de dag daarna gebeld. Er was geen koelkast meer op voorraad maar de medewerker heeft er alles aan gedaan dat wij een dag later een nieuwe ijskast geleverd kregen ook weer netjes op het afgesproken tijdstip. Onze dank is heel erg groot deze service is echt geweldig te noemen. Weer een dag later werd ik gebeld door een medewerker met de vraag of alles in orde was. Dit hebben wij bij de buurtwinkel nog nooit gehad. De volgende aanschaf van apperatuur zal weer bij de keukenloods zijn. En op het feestje wordt veel reclame gemaakt door mijn buurvrouw die had n.l. eerst heel veel angst omdat ik de ijskast via internet besteld had. Ze is helemaal in de nopjes.

Peter_de_Vlieger 19-10-2012

Op zaterdag telefonisch een combi magnetron besteld en op dinsdag al keurig afgeleverd en de oude mee retour genomen. Niets vooruit betaald, maar het volledige bedrag pinnen bij aflevering. Kortom: snel, professioneel, uitstekende prijs en service. Ik zou hier zeker weer kopen!

N.Gardenier 03-10-2012

Na ca. 17 jaar gaf onze koelkast de geest: dus op internet gezocht. Al snel kwamen wij uit op de Bosch KIV28A51 en deze bij de Keukenloods besteld.
Koelkast werd al goed beoordeeld. Had van mijn buren al positieve reacties over de Keukenloods gehoord dus hier naar tevredenheid ook besteld.
De website is duidelijk en begeleidt u naar de juiste keuze.
Na bestelling kregen wij al snel bericht over levering en verdere afhandeling.
De oude koelkast werd door de Keukenloods gewoon zonder problemen mee terug genomen.
Ondanks het feit dat de b.t.w. naar 21% ging, werd deze toch voor het oude b.t.w. tarief (19%) geleverd.

M.vr.gr. N. Gardenier

N.Gardenier 02-10-2012

Koelkast werd al goed beoordeeld. Had van mijn buren al positieve reacties over keukenloods gehoord dus hier naar tevredenheid ook besteld.

f te g 21-09-2012

Het fornuis moet ik nog "testen", maar over de levering en samenwerking met de keukenloods ben ik erg tevreden. ze zijn goed bereikbaar per mail en telefoon en ik werd elke keer snel geholpen en naar volle tevredenheid. Levering netjes op afgesproken tijdstip. en ook de website is duidelijk en veel info. over het artikel.

Walthanas 16-09-2012

6,7
Website:
De meeste zaken zijn makkelijk op de website te vinden, maar er staan een aantal op die site die elkaar tegen spreken. Zo kun je als je op een tabje "bezorgen klikt" de tekst "de bezorgkosten zijn gratis" lezen. Naast het apparaat staat dan echter doodleuk ""Extra services Bezorgen (€ 15,-)".

Ook viel me op dat men nogal creatief met prijsverhogingen om lijkt te gaan. Nu, een maand voor de aanstaande BTW-verhoging, is de prijs van een apparaat van ongeveer 1200 euro met 5 euro omhoog gezet en is er ineens een extra post bezorgkosten bijgekomen van 15 euro. Laat dat nou samen heel aardig op het bedrag van de BTW-verhoging uitkomen.

Bereikbaarheid:
Ik heb gebruik gemaakt van de "elders goedkoper"-optie. Toen mij werd bevestigd dat deze koelkast inderdaad tegen de lagere prijs die ik elders had gevonden kon worden geleverd, heb ik er nog enkele mailtjes over moeten doen om hem ook daadwerkelijk te kunnen bestellen. Aangezien ik haast had om hem voor de BTW-verhoging binnen te krijgen, viel me dat een beetje tegen. Ook werd mij na enkele mailtjes doodleuk verteld dat ik ineens meer moest betalen terwijl dezelfde online verkoper mij juist had bevestigd dat ik inderdaad tegen die lagere "elders goedkoper" prijs kon kopen.

Ook had ik verzocht tegen meerprijs van 10 euro de koelkast binnen te leveren. Tot mijn stomme verbazing werden mij in een offerte wel de kosten in rekening gebracht maar tevens gezegd dat hij alleen buiten op de stoep kon worden bezorgd: Pardon?
Een andere medewerker heeft uiteindelijk na mijn protest de offerte weer in orde gemaakt, maar ik vind het niet kunnen dat er fouten in de offerte staan die goedgepraat worden en ik vind het een aanfluiting dat er niet binnen kan worden geleverd (ondanks dat de koelkast op de begane grond moest komen te staan, en er ruimte genoeg was om hem zo naar binnen te rijden).

Bestelling en levering:
Ik had hier deze koelkast besteld omdat de levertermijn met 5 tot 10 werkdagen vanaf eind augustus ruim voor de BTW-verhogingsdatum zou vallen. Ik was dan ook onprettig verrast dat ik in de orderbevestiging las dat "Bij levering na 30 september" een ander bedrag zou worden gerekend. Op de keukenloods website controleerde ik de datum van levering door de leverancier bij keukenloods, en dat was ook pas in week 38 (vier weken na bestelling).

Uiteindelijk werd hij na twee en halve week bezorgd. De bezorger vroeg meteen of hij naar binnen moest. Op mijn verbaasde blik en vraag of dat dus wel mogelijk was reageerde hij lakoniek: voor een kleine bijdrage wilde hij hem wel naar binnen rijden.

Het apparaat staat dus nu prima op zijn plek in de keuken, en niet op de stoep.

Conclusie:
Ik houd gemengde gevoelens bij de keukenloods. De communicatie kan wat mij betreft veel beter. Ik ben niet kapot van de verborgen manier van prijzen verhogen. De aangekondigde prijsverhoging bij latere levering dan op de website wordt beweerd vond ik ook niet netjes. Een keukenleverancier die koelkasten niet binnen af wil leveren terwijl zijn concurrenten dat wel doen loopt volgens mij ook nogal wat klandizie mis. Ik betaal de volgende keer dan ook waarschijnlijk wel wat meer bij de concurrent.

Officiele reactie van Keukenloods 19-09-2012

Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent.

Website:
Wat betreft de bezorgkosten staat er op onze site onder het kopje bezorgen:
Bezorgkosten zijn GRATIS, tenzij anders vermeld. Blijkbaar valt dit niet genoeg op en we gaan kijken hoe we dit beter naar de klant kunnen communiceren.

De prijsverhoging kan kloppen. Onze prijzen veranderen dagelijks. Het model dat u heeft gekocht stond bv op 02-08-2012 op 1284,- euro en 35,- euro bezorgkosten.
U heeft hem dus voor een zeer scherpe prijs besteld.

Bereikbaarheid:
Er is inderdaad een aantal e-mailtjes heen en weer gestuurd voordat wij de bestelling hebben geplaatst.
Dit om onduidelijkheden voor beide partijen te voorkomen.

Apparaten breder dan 90cm kunnen wij helaas niet naar binnen bezorgen. Dit komt omdat de chauffeur alleen is.
Indien bij aflevering de chauffeur de situatie inschat dat hij de Amerikaanse koelkast makkelijk naar binnen kan bezorgen, mag hij hiervoor kiezen.

U heeft helemaal gelijk dat fouten niet goedgepraat kunnen worden. Wij gaan kijken hoe we nog zorgvuldiger kunnen werken.

Wat betreft de BTW verhoging op 1 oktober. Hier kunnen wij helaas niks aan doen en zijn wettelijk verplicht voor de goederen die na 1 oktober worden geleverd 21% BTW te rekenen.

Nogmaals excuses voor het ongemak en veel plezier van uw Amerikaanse koelkast.

Met vriendelijke groet
J. Langenberg

Familie Hesen 14-09-2012

Snelle afhandeling , duidelijke mooie site , gunstige prijzen , correcte communicatie , mailtje , telefoontje wanneer afleveren , smsje nog ter bevestiging met de tijd van die dag , mailtje met info , nette spullen ....helemaal goed !!!

Elvira Harmsen 03-09-2012

Makkelijk de juiste maat zoeken. Alle modellen op een rij. Leuke prijs,en je hoeft niet van tevoren te betalen !! Buiten dat ook een snelle levering. Toppie

a.sieswerda 24-08-2012

Prijs en clientgerichtheid zijn zeer goed. Snelle correcte aflevering. Het produkt werkt volgens verwachting. Keukenloods blijkt een berouwbare leverancier.

Kariempje 22-08-2012

Ik had een combimagnetron nodig. De oude was kapot gegaan. Wilde wel de zelfde kwaliteit. Ik heb gebeld en werd goed te woord gestaan. Advies was goed. Denken mee. Ik kon zelf keuzen maken. Ik heb telefonisch besteld ook erg fijn. Kreeg de nieuwe versie omdat wat ik had uitgekozen uitverkocht was voor de zelfde prijs. Ik vind het keurig.
Als er wat kapot gaat ga ik weer naar keukenloods.

Frank Henneke 17-08-2012

Goede service, scherpe prijstelling, op e mail van ons werd snel en aduqaat gereageerd en werden de onderling gemkaat afsprakn nagekomen. Kortom we zijn zeker zeer tevreden over het geleverde produkt

gast 6300 12-08-2012

Keukenloods heeft een duidelijke webside zijn goed te bereiken.
Ze doen wat ze zeggen,zijn snel binnen 24 uur,melden met een mail wanneer ze leveren en doen dit dan ook en ze nemen de oude koelkast mee terug dit alles op een prettige manier, betalen met pin bij de chauffeur.
Makkelijker en prettiger kan niet.

Jansen Vorden 01-08-2012

Als vervanging voor onze magnetron een Whirlpool combimagnetron 40 liter besteld. Netjes op tijd geleverd voor een scherpe prijs. Alleen had ik de nis maten niet goed opgenomen en paste het toestel niet. Contact met Keukenloods opgenomen en er wordt een nieuw Whirlpool 33 liter combi magnetron geleverd zonder meerprijs, SUPERKLASSE !
Wij zijn zeer tevreden met de manier waarop wij te woord zijn gestaan en de manier waarop het opgelost is.

Patricia van der Werf 30-07-2012

Ons fornuis werd 's-morgens om 10.00 uur besteld en we hadden hem de volgende ochtend om 6.30 uur in ons bezit! Wij zijn dik tevreden en weten waar we in de toekomst moeten zijn!

Bikkers 14-07-2012

Eerst keramisch kookplaat merk Smeg gekocht, maar dan zijn we niet erg tevreden ( kookplaat ging naar 1 uur koken op hoogste stand altijd oververhit en dus weer 1 uur wachten tot afgekoeld werd).
Keukenloods heeft aangeboden een andere kookplaat. We kopen dus een Siemens (duurder) en de kookplaat werd 'gratis' aangesloten.
Super service........
Bedankt keukenloods Almere ........!!!!

M.B 66 07-07-2012

Ik heb een telefonische bestelling gedaan. Geen wachttijd maar gewoon snel iemand aan de lijn. Medewerker was vlot en erg vriendelijk. Via de mail werd ik goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling. wat ik belangrijk vind is dat afspraken worden nagekomen en dat was het geval Levertijd klopte. De machine voldoet aan alle verwachtingen. Door deze goede ervaringen heb ik besloten dezelfde machine weer bij keukenloods te bestellen en wederom ben ik uiterst tevreden.Mooi dat service ook bij een internetbedrijf bestaat.

Cliffton van Mal 04-07-2012

de keukenloods is goedkoop, mijn ervaringen zijn goed en ik zou zo weer bij keukenloods bestellen. naadeeltje is dat de foto toch te klein is, in het echt zie je dingetjes die niet op de foto zichtbaar zijn (scharniertjes, haakjes e.d.)

han de Vrijer 24-06-2012

Goede positionering via google.Prijs/kwaliteitverhouding gaven de doorslag (we kenden de Keukenloods nog niet). Afspraken voor levering en montage waren gemakkelijk te maken en prettig vanwege de mogelijkheid dit telefonisch te doen. Levering en montage verliepen uitstekend.

Kookenhagen 19-06-2012

Snelle levering en lage prijs, hier heb ik voor gekozen en dat heb ik ook gekregen.
De man die de vaatwasser de volgende dag bezorgde was uiterst correct en vriendelijk.
Goed gevoel hierover.
De vaatwasser gekocht op basis van positieve beoordelingen in combinatie met een lage prijs.

kecfm 17-06-2012

Afhandeling tijdens informatie en bezorging zeer goed.
Bezorgen op afgesproken tijdstip en als bestelling
wordt geleverd dan pas betalen. vind ik zelf dat men vertrouwen heeft in de klant.

Grazysailor 14-06-2012

Keurig op afgesproken tijd bezorgt! Zou tussen 0645-0845 bezorgt worden, kwamen al om 0630! Apparaat was keurig on orde, netjes in originele verpakking, helemaal super

G.Koreman 11-06-2012

ben zeer tevreden je krijgt netjes een mail gelijk naar het bestellen dag datum en tijd wordt ook derekt
via mail en sms door gegeven je weet presies wat je moet pinnen bij aflevering voor de deur.
kortom ben zeer tevreden.de vaatwasser zit fabrieks garantie op dus dat zal wel goed zijn, prima!

fenna38 08-06-2012

Super geweldige afleverservice. Na een email waar het nummer in staat om te bellen voor een afpraak, krijg je een dag van te voren een sms met een tijdsbestek van 2 uurtjes wanneer ze het komen afleveren. Je kunt aan de deur pinnen en het artikel wordt netjes in de hal neergezet, i.p.v. niet verder dan de eerste drempel zoals wordt vermeld! van ons krijgen ze een dikke 10!

1960Ron 04-06-2012

De verwachtingen van deze afzuigkap komen helemaal uit.
Hij zuigt goed af en het mooiste is als je klep opentrekt gaat de afzuigkap aan en als hem weer dicht duwt gaat hij weer uit.
Snel geleverd al stond bij de beschrijving levertijd 6 tot 8 weken ik kreeg hem al naar 5 dagen.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.

bomax 01-06-2012

Via de website uitgezocht, gebeld en besteld op de door mij aangegeven dag. Binnen een paar minuten via de mail een bevestiging en de dag van te voren de bezorgingstijd bekend.
Oude app. meegenomen en dit alles zonder bezorgkosten terwijl de prijzen aanzienlijk lager zijn dan bij andere aanbieders, al met al een aanrader.

Gert Vos uit Belgie 23-05-2012

Zeer scherpe prijs, snelle levering, zelfs naar noord Belgie en correcte behandeling door personeel. Ook bij vragen wordt je snel behandeld. Uitstekend!

Messy65 17-05-2012

Na alles bekeken en vergeleken te hebben op internet, bleek Keukenloods.nl de goedkoopste.
De heren aan de telefoon, ook de monteurs, zijn snel met reageren, erg vriendelijk en duidelijk.
Wanneer ik weer iets nodig heb, zal ik zeker weer gebruik maken van de diensten van Keukenloods.nl

BM50 14-05-2012

De gehele aankoop verliep vlot, vanaf keuze tot levering.
Perfecte afhandeling. Betalen aan de chauffeur, netjes telefoon van de beste man dat hij even iets later kwam dan de afgesproken tijd. Bedrijf waard om klant te blijven.

G.Zijlema 09-05-2012

Op zoek naar een snelle vervanger van onze oude vaatwasser kwam ik bij Keukenloods.nl terecht. Ruime keuze, veel informatie (zelfs Nederlandstalige handleiding op de site, terwijl de fabikant die niet meeleverde!) en vooral snelle, enthousiaste en duidelijke en eerlijke hulp van de medewerker aan de telefoon. Keurig volgens afspraak ruim binnen 24 uur geleverd zodat onze keuken weer snel compleet was. Super! Bedankt!

Ina Moerkerken 07-05-2012

Super service, komen hun afspraken na!!
Ook bij retour goede service.
Ter zake en vakkundig advies.
Zeker aan te bevelen!!

LJ56921 05-05-2012

herziening na actie leverancier

Monaco 03-05-2012

Zeer snel en deskundig geholpen. Ook qua prijs viel er goed te onderhandelen. Was sneller binnen als gepland was. Ook afhalen liep zeer snel. In de toekomst zal ik zeker terugkomen bij keukenloods

PeterMeul 02-05-2012

Per abuis is er een verkeerde inbouwkoelkast besteld, namelijk de INS2312 ipv INSZ2312.
1 letter verschil, de verkoper en ikzelf hebben het niet gezien. Kortom de verkeerde koelkast is geleverd. Toen ik hier achter kwam, heb ik direct contact opgenomen met het filiaal in Zaandam waar ik ook de order had geplaatst. Ik werd uitermate vriendelijk geholpen en er werd direct een oplossing aangeboden. Nieuwe (juiste) koelkast is besteld en wordt na verwachting eind van deze week bezorgd. Mijn conclusie is dat ze een uitstekende en uitermate klantvriendelijke service verlenen. Ik beveel ze dan ook van harte aan.

LJ56921 01-05-2012

De website was erg traag en een bestelling plaatsen duurde zeer lang. De verkoop was prima, de opvolging vlekkeloos, de levering prima, op afspraak en op tijd.

Echter de aftersales bleek niet meer te kunnen doen dan de fabrikant de schuld te geven dat de gasslang, die werd meegeleverd voor de door hen geleverde kookplaat, niet paste. Ik kon eventueel de oude gasslang nog wel gebruiken was het laatste advies. En daarmee was de kous af, zoekt het zelf maar uit. Uitermate teleurstellend

Officiele reactie van Keukenloods 02-05-2012

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden bent. Heeft u een ordernummer voor mij? Dan ga ik voor u uitzoeken waarom u niet correct bent geholpen en waarom de gasslang niet past. Met vriendelijke groet J. Langenberg

LJ56921 05-05-2012

na enkele dagen werden wij gebeld door de eigenaar. Bood zijn excuses aan en gaf ook te kennen de rekening van de loodgieter te willen vergoeden (die snel een aanpassing heeft gerealiseerd) Gezien de kleine klus voor de loodgieter zonder bon werd uitgevoerd kon dit niet. Daags erop stond er wel een geurend boeket op tafel van de Keukenloods. Al met al een goed gevoel over gehouden aan de correctieve actie, chapeau!

PS aftersales in de rebound naar een 7

van Breemen 24-04-2012

duidelijke beschrijving en uitleg op website, goede kwaliteitsproducten lage prijzen. Snelle levering keuzegemak van betalen, vriendelijke behulpzame chauffeur, een winkel om aan te bevelen en zeker een volgende keer weer te bezoeken/kopen.

Lindapeter 24-04-2012

Snelle levering, wordt continue op de hoogte gehouden via mail, super!

Ferdinand1947 23-04-2012

Eerst in de winkel in A'dam geweest voor alleen voor info. Vriendelijk en bekwaam advies gekregen. Uiteindelijk keuze gemaakt en besteld via de webshop vanwege goede prijs. Vaatwasser was niet meer leverbaar en kreeg een nieuwere (en duurdere) versie voor dezelfde prijs. Levering conform afspraak binnen 3 werkdagen op de afgesproken tijd. Mijn complimenten.

Joep1966 20-04-2012

Apparaat was in voorraad. op de website staat dat dit dan de volgende dag bezorgd wordt. Helaas niet standaard, hier moet je expliciet om vragen. Hebben netjes excuses aangeboden. Apparaat is ook netjes afgeleverd. Aangesloten en geplaatst door buurman die dagelijks keukens plaats. 1e was resultaat prima.

Blok-Voorn 06-04-2012

Met een gerust hart kunnen wij Keukenloods (in Almere) aanbevelen. Wij hebben daar een prachtige keuken met goede apparaten aangeschaft tegen een zeer schappelijke prijs.

Edwin was onze aanspreekpunt en hij heeft ons erg goed geholpen bij de te maken keuzes. Ook is hij thuis geweest om alles op te meten. Het is niet met een pen te beschrijven hoe zuiver zijn meting was, onze granietenaanrechtblad zit als gegoten tussen twee muren die beide niet recht lopen. Met twee man van Keukenloods en onze aannemer is dit vervolgens vakkundig ingelegd. Levering verliep conform afspraak en aftersale ook uitstekend!

Overigens zijn wij per toeval Keukenloods binnengelopen, wij waren onderweg naar een andere keukenboer en Keukenloods Almere was nog niet officieel geopend. Vervolgens die offerte voorgelegd aan anderen en niemand kon deze kwaliteit tegen deze prijs leveren. Onze aannemer die wist wat de keuken had gekost was zelfs verbaasd over de kwaliteit van de apparaten, afwerking van de kastjes, de scharnieren etc.. Kortom, nieuwe keuken nodig? Eerst langs Keukenloods in Almere!

henkk k 02-04-2012

wat een service.
onze 4 jaar oude afzuigkap was de verlichting stuk, echter er waren voor deze afzuigkap geen onderdelen meer te leveren en keukenloods stelde voor ons een nieuwe te leveren zonder bijkomende kosten.
2 dagen later werd er een nieuwe bij ons afgeleverd.
waar maak je dit nog mee.
een 10 voor de keukenloods

genouw 02-04-2012

uitermate korrecte en gedegen service via website
alsook een 100procent service bij aflevering

harry 3612 02-04-2012

Accuraat, geen gezeur gewoon bestellen en afleveren, prima TOP

Fred Wiegmann 24-03-2012

Zondags besteld en een paar dagen later al geleverd.
niets was te veel voor de chauffeur toen bleek dat de doos niet door de geplande ingang ging. Ik stelde zelf voor om de kast buiten te laten staan maar daar wilde de man niets van weten. Perfect Keukenloods.
En natuurlijk werkt het produkt perfect.